PPH ADMAT

Adres: ul. Kaliska 48, 63-460 Nowe Skalmierzyce

NIP: 6180000699 REGON: 003340096

PPH ADMAT
2 33 6 1

Opinie o PPH ADMAT

Rudy

Pan prezes to kawal (usunięte przez administratora) i prostaka, mysli ze pracownikiem moze pomiatac ale jest inaczej bo to nie u niego ludzie pracuja, za bardzo mu sie wydaje ostatnim czasem, zeby wiedzial co ludzie o nim mysla i gadaja, smieszny jestes czlowieku, zejdz na ziemie, totalne zero i nic sobą nie reprezentujesz, aby prostak jestes. Bez pozdrowien

Klient

A jak wygląda praca na sklepach ?

Mietek

Socjlane ginie, nie ma zadnych pieniedzy dla pracownikow, nie placi za urlop, czlowiek tyle dni ma zalegle ale ani urlopu nie dostanie ani pieniedzy nie zobaczy, za to pracuje sie jak wiezien, jedna osoba robi za dwie, mozna zapomniec o urlopie, pan prezes Ireneusz mysli ze moze kazdym pysk wiecierac, przeciez to pan i wladca na zakladzie mysli ze firma nalezy do niego, szef w ogole nie interesuje sie tym co dzieje sie na dole, aby slucha ludzi ktorzy mu donosza nieprawde typu pani R.e.n.a.t.k.a , i reszcie za biurkami

Mietek

Jezeli wam nie pasuje jedzenie albo ze braklo wodki to po co tam chodzicie, dosyc ze szef wam zrobi impreze to jeszcze wam zle, widac nie dogodzi wam sie w zaden sposob

Pip
@Mietek 01.01.2019 16:37

Za swoje nie robi imprezy. Powiedz moze gdzie sa swiadczenia socjalne w tej firmie!?!?!?

Czips

Zgadzam sie co do kierowniczki(usunięte przez administratora) nie zajmuje sie praca tylko lazi z kata w kat i je, je cale 8 godz w pracy, wyzera pracownikom na stolowce sniadania, bezczelnie sie wprasza i wtyka nosa tam gdzie nie trzeba

malwinka

Braki byly, ale wczoraj na balu sylwestrowym na Aljo, byla tam kierowniczka Marzena, byla taka nienazarta ze wyzerala nawet resztki jedzenia z talerzy, jak braklo jej wody to biegala od stolika do stolika zeby sie tylko nachlac za darmo, ta czarna sukienka i tak nie kamuflowala tego jaka loszka z ciebie, pozdrowienia od stolika nr ...

Pracownik

Impreza kiepska w tym roku. Jedzenie marne mało i jednolite. Wódki zabrakło koło północy. Ale gumy w kiblu leżały i majtki jakiejś laski wiec komuś się udało zabawić.

Stanisław

Mysle ze kiedyś szef tego (usunięte przez administratora) poniesie.konsekwencje za traktowanie pracowników ...przekrety...oszustwa i robienie poroża swojej pani...haha ..że taki typ może sobie patrzeć w lustro..żenada

Psina
@Stanisław 26.12.2018 00:15

Karma powraca

Mandaryna

Ja tamtym roku jeszcze był na imprezie tym roku już nie bo już nie pracuje

Anons

Ludzie narzekacie tak na ta impreze ze szef kasy nie dal ze robi to za wasze pieniadze a pierwsi tam polecicie i bedziecie (usunięte przez administratora)w robocie najezdzacie na niego a pojdziecie na Aljo i bedzie falszywie sie usmiechac do niego, ciekawe czemu mu na imprezie tego nie powiecie co w pracy, ze nie daje socjalnego itp hipokryciii aby isc i sie nachlac ludzie nie majacy wstydu i za grosz ambicji. Dziekuje do widzenia

Lizak
@Anons 26.12.2018 10:31

I tak sie nachlasz z nami.

Stanisław

Prezesina mysli ze jest Bogiem ...haha a jego prawnik sprowadzony do parteru i sznurowki wiązał innym prawnikom... tak był pewnien wygranej sprawy..to mu pokazali ile może na przekretach i ile jest wart jego prawnik i gdzie jego miejsce :))

Rybka

W biurze są prawie same kobiety. To istny harem dla Pana prezesa. Nie bez powodu ma na wyposażeniu swojego biura duża wannę A obok niej materac. .. Ciekawe po co ? Hihi

Norbert
@Rybka 29.07.2018 12:58

Na temat pana prezesa szkoda słow, (usunięte przez administratora) i prostak, idzie panisko i mysli ze kazdy bedzie mu sie klanial, takiego buca swiat nie widzial ...

Stanisław
@Rybka 29.07.2018 12:58

Biedne te dziewuchy z takim paszczetem się stukać..haha

RK

Ludzie nie piszcie głupot. Widocznie wam sie pracowac nie chciało bo jestescie nygusy. Ja pracuje od wielu lat i jestem zadowolony jak reszta moich współpracowników. Zarobki bardzo dobre ze zagranicę nie oplaca sie jechac do roboty. Za swieta i niedziele placone ekstra dodatkowo. Idzcie do pracy do ogrodnika w pomidory to zobaczycie co to jest wyzysk

Paluch
@RK 25.06.2018 07:11

Lepiej powiedz komu palec w tyłku trzymasz, że jest Ci tak dobrze .

Zastawa
@Paluch 25.06.2018 17:18

Prawda jest taka , ze Admat okrada każdego pracownika na dzień dobry wpłacając mu wynagrodzenie pod stołem w kopercie . Oczywiście na umowie najniższa krajowa i od tego odprowadzane składki. Jeden wielki przekręt. Firma Admat nie wie co to znaczy wskazywanie dochodu pracownika.

marco
@RK 25.06.2018 07:11

nie wiem co (usunięte przez administratora)...ale jest mocne haha... znalazł sie (usunięte przez administratora) kierownik i pisze co mu kazała góra ...haha

marco
@Zastawa 25.06.2018 18:56

powiadomić odpowiednie organy państwowe i zrobić porządek z tymi cwaniakami i wyzyskiem

Bla bla

Wesołych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego roku dla wszystkich dla tych piszących bzdury i pierdoły też.

marco
@Bla bla 19.12.2018 18:12

99 procent opini negatywnych ...o czymś to świadczy..!!!!!!!!!

marco

bagno...sam szef był karany za fałszowanie baknotów w czasach komuny wiec czego mozna wymagać od takiego typa ifirmy..żenada

marco

właściciel jeden wielki krętacz i kombinator !!!!!!!!... Moje sugestie dla PPH ADMAT: trzymać się z dala od tej firmy,,,

Pracuś

Super. Czekamy na impreze za nasze pieniądze, które mogli by nam dać na święta. Dobrze że przynajmniej będzie się można zabawić wódka za darmo. Dziewczyny z produkcji jak sobie popija to chętne do wszystkiego.

Mandaryna

Admat czy aljo jeden szyf, a ni tu a ni tu nie potrafią szanować pracownika dla nich to jest tylko robol od brudnej roboty więc traktować dobrze nie trzeba, ludzie z admatu i aljo odchodzą i coraz mniej pracowników. Właściciel cały chyba nie wie co się dzieje bo tak by głową rozbolala go tedy ale chociaż może by zrobił porządek

Piotruś
@Mandaryna 29.11.2018 18:46

Nie wiem jaka sytuacja restauracji aljo ale admacie nie ciekawa, ale pewnie tam też przekręty są robione znając życie, po wpisie można domyśleć że szefów lub szefa do bani macie

Mandaryna
@Piotruś 01.12.2018 10:37

Ja problemu nie mam już bo nie pracuje ale szkoda innych ale to już to nie moja sprawa

Tomek

Byłam ostatnio swiadkiem jak pani magazynierka Magda B. obgadywala szefa i pania Zofie, ta pani co wygaduje na ich temat powinna byc brana za jezyk w kadrach, wymysla niestworzone historie a potem opowiada dalej co jest nieprawdą, pewnie cale biuro ja zna i wie ze to bajkopisarka ale kazdy toleruje bo kto znajdzie takiego pracownika ktory pobiera 500 + robi na czarno i jedzie po szefie i pani Zofii

Rudy
@Tomek 16.12.2018 15:58

Brednie żal ludziom tyłki ściska owa pani to oddany pracownik ludzie już nie mają o czy pisać tylko oczerniają spokojne osoby

Ja
@Rudy 18.12.2018 16:22

Magda to ty napisalas?

Bla bla bla

To prawda, to nie wina szefa tylko ludzi ktorzy pracuja w biurze i maja sie tam za bogow, zwlaszcza jedna pani, pani Renatka ktora tylko obserwuje co sie dzieje, dopowiada swoje gdzie trzeba i kreci afery, ta pani to czyste zlo, potrafi tylko obgadywac, zgnojic drugiego czlowieka, to osoba ktora jest msciwa i zawistna, czepia sie bogu ducha winnych ludzi, poszla z kierownika do biura dzieli temu ze donosila na pracwonikow, przedewszystkim krecila afery i wymyslala rozne historie w ktore szefostwo wierzy niestety, najpierw niech zajma sie tymi w biurze bo siedza pija kawki i obrabiaja (usunięte przez administratora) pracownikom z produkcji, nie maja zajecia bo za duzo ich tam wiec trzeba sie czyms zajac

Mandaryna

Tak zwani szefowie myślą że jak wyżej są nad pracownikami to mogą źle traktowac Cały szef miły ale na kierowników w admacie i aljo źle wybrał

Staś

Panie Kajetanie co w tym Pana zakładzie w Złotnikach się wyrabia !!!!!! Wypadki przy pracy, pracownica poturbowana przez wózek elektryczny, na zwolnieniu , musi domagać się o swoje prawa, odszkodowanie w czasie pracy. Nieprzytomna i obolała wywożona jak przedmiot za bramę, nie wezwana karetka bo szef Marcin nie kazał. W zakładzie szef Marcin nie panuje nad niczym, nie interesuje się czym kol wiek , zakładem rządzą kierownicy . Towar pakowany z ziemi do worków , przeznaczony do klienta- zanieczyszczony piaskiem. Co na to powiedziałby sanepid. Ukra.ińcy i Gr.uzi.ni w kątach stoją bo niczewo nie rozumieju , szarpią , gr.ożą polskim pracownikom. Kierowniki nie chca ich uczyć bo pewnie sie ich boją. I Pan im za to płaci niemałe pieniądze. A Polacy stawki maja nieraz niższe od tych z zagranicy, po prostu wstyd , nie dba Pan o dobrych pracowników którzy długo i dobrze pracują. Ludzie pracują w Złotnikach po 12 godzin , nieraz dłużej ,przez 7 dni w tygodniu, czy to normalne w XX wieku, /światek piątek i niedziela/. Kobiety Polki pracujące w tym zakładzie pozwalacie sobie na to , czy tam jest mobbing w zakładzie, nie umiecie odmówić. To wszystko kwalifikuje się do Państwowej Inspekcji Pracy ale tej w Warszawie bo tam nie ma znajomości ?

Miłośnik schabu
@Staś 16.11.2018 23:46

Stasiu czyżby schabowe ci się przejadly?

Były2
@Staś 16.11.2018 23:46

Kobiety to aż walczą o to by tyrać po 12h , a o niedziele i święta to juz całkiem bo 100% płatne

stasia
@Staś 16.11.2018 23:46

No STASIU dałeś czadu. Ja powiem tak, proponowala bym zebranie z panem Kajetanem bez udziału M G. Być może otworzą się oczy i będzie może ludzki odruch.

Marek
@Staś 16.11.2018 23:46

Wspominasz o tym, że w firmie pracuje się również w weekendy, czy wtedy stawka jest wyższa? Jak wygląda kwestia nadgodzin? Piszesz, że atmosfera pomiędzy polskimi i zagranicznymi pracownikami jest napięta, czy zostało to zgłoszone kadrze kierowniczej?

klient

zastanawiam się ? - jak to jest , P,i,s - uchwalił ustawę o wolnych niedzielach , wszystkie sklepy zamknięte , a ADMAT - czynny ??? i to do późnych godzin ? . czyżby to była jakaś dyspensa od ... prezesa ? czy jeden stoliczek ma nawiązywać do kawiarni , cukierni ? - choć wystrój tego nie przypomina i zapachy mrożonek raczej nie przyciągają , a zwłaszcza zapach ryb ....

M.B
@klient 05.11.2018 19:14

Prezes z Pisu jest nikim przy prezesie z Admatu panu Ireneuszu :)

Były
@klient 05.11.2018 19:14

Dokładnie tak jest . Zawsze dostawcy ciast dostarczali specjalnie stolik i krzesła aby z admatu zrobic punkt gastronomiczny. "Śmiech". A pan prezes K.P ma w rodzinie innego przedstawiciela ze świata polityki. Pana E.D.

były

W ADMACIE jak w kieracie tylko koni brak.

Osioł
@były 19.10.2018 17:49

Za to osły są.

mietek

DAWID-lepiej to już było. Nie pisz bzdur bo nikt już w nie nie uwierzy. W Zlotnikach nawet portiera już szukają. To jedno z ostatnich ogłoszeń, a tak w ogóle to braki od portierni do biura. Po kolei wszędzie, a napływu brak. Ukraina ratuje. Nie jest to jednak rozwiązanie. Jak można patrzeć ludziom w oczy? Jak można podawać im rękę kiedy świadomie oszukuje się ich. Świetnie zrobiła PANI z biura,która odeszła bez uprzedzenia. To był klasyczny przykład dla Pana M.G. To on uczy tego ludzi i tak mu opłacają. BRAWO dla Pani ANI. Mieczem wojujesz i od miecza giniesz panie M.G.

Ania
@mietek 04.09.2018 00:50

Brawo Ja :) Pozdrawiam, Anna P. P.S. Mietek kimkolwiek jesteś zaprawam na piwo :)

Dawid

Idealnych firm nie ma i wszędzie mogą zdarzyć się trudne momenty. Czasami trzeba popracować nad poprawą żeby było lepiej.

anonymous
@Dawid 25.08.2018 20:12

Dawid przestań pieprzyć poprawia się tylko w biurze i nigdzie więcej A na produkcji bordello bum bum

Algida
@Dawid 25.08.2018 20:12

Dokładnie. W biurze tylko myślą jak wyje.... pracownika na wypłacie.

były pracownik
@Dawid 25.08.2018 20:12

w tej firmie TRUDNE MOMENTY trwaja juz z 10 lat......

Norbert

Jak juz kierownicy na Skalmierzycach sie zwalniaja to musi byc naprawde zle, a co sklep to ogloszenie ze przyjma do pracy, ale kto przyjdzie jak kazdy wie jak traktuja ludzi

anonim

(usunięte przez administratora)

Mysliwy

Tygrys wyszedł na łowy

xxx

co ty godosz

kk

Panie w biurze powinny być ładne ,a nie jakieś szpetne czarownice i takie są ,mają być wizytówką firmy i nią są więc nie odstraszają jak przychodzi petent w sprawie pracy albo innej. Mają być wizytówką firmy i nią są.

Petent
@kk 05.08.2018 14:04

Kiedy do biura przychodzi petent to te piękne Panie nic nie wiedzą. Pracę zdobyły tylną częścią ciała . Za to Górna część ciała potrzebna im jest tylko po to aby iść Z nią do fryzjera. Te piękne Panie mają za zadanie płacić pańszczyzne swoim ciałem.

Racjonalny
@kk 05.08.2018 14:04

To święta prawda. Jakiś czas temu pobierano, kradziono każdemu pracownikowi 230 zł . Przy każdej wypłacie odciagano tzw. "Kajtkowe". Na pytanie co to za potrącenie z wypłaty te piękne Panie udawaly buraka i nic nie odpowiedziały. Admat to nie firma. Admat to stan umysłu...

Zostaw opinię o PPH ADMAT - Nowe Skalmierzyce

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PPH ADMAT