Mid Ocean Brands Polska

Chorzów

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 534 ocen.

Mid Ocean Brands Polska
2 534 6 1

Opinie o Mid Ocean Brands Polska

Jo

Ludzie robią zamęt, a prawda jest taka że narzekają bo najlepiej by siedzieli i kasę chcieli, Mid jest okej, może niektórzy z kierownictwa gbury jak wszędzie ale robota wporzadku....

Były midowiec
@Jo 13.10.2018 20:56

Kasa jak na zarobki w Polsce ok . Gdyby nie niektórzy ludzie pracujący tam , zapewne dalej bym tam siedział. Atmosfera, atmosfera, atmosfera przede wszystkim !!!

Obiektywna

Pracuje w tej firmie od kilku lat w dziale Hendlingu Ostatnio pojawił się nowy kierownik Uważam go za jednego z lepszych. Ma genialne pomysły, które wdraża do naszej pracy, szanuje ludzi, jest pomocny. Zawsze można do niego przyjść z problemami lub swoimi pomysłami a on zawsze ma czas na wysłuchanie i pomoc. Liczy się z zdaniem innych pracowników. Osoba która pisze że nic jeszcze nie zrobił pewnie ma na myśli podwyżki Ale do jasnej anielski na to trzeba sobie zasłużyć dobra praca a nie tylko wyciągać łapkę po kasę A ten wpis o sprawdzaniu dłgopisów to porażka Kocik obudź się pracę należy wykonywać porządnie a nie na odwal się Na stanowisku pracy ma być porządek a do klientów nie może być wysyłane byle co byle piszło i z głowy

Celina
@Obiektywna 01.10.2018 08:27

W 1000 % się zgadzam.

Pakowacz
@Obiektywna 01.10.2018 08:27

Sam o sobie napisales? hehehehe Mozna przyjsc z problemami?? Ale smiechu warte to co piszesz... Jakie pomysly? Kuwetki na stołach? Tyle zrobił nic wiecej..

Obiektywna
@Pakowacz 01.10.2018 11:33

Wstyd mi że tacy ludzie jak ty pracują w tej samej firmie co ja...

Kram
@Obiektywna 01.10.2018 11:45

Niezle macie nastukane w glowach xd

Obiektywna
@Kram 01.10.2018 20:53

Piszesz tak bo nie obsmarowywuje kogoś odważnie, anonimowo w necie? Byłoby oczywiście Ok gdybym zrobiła tak jak niektóre z osób które się wypowiedziały wcześniej tzn gdybym po bardzo ciężkim dniu w pracy w której niedoceniają mojej inicjatywy, porządnej, rzetelnej pracy,no i oczywiście zaangażowania w to by profesjonalnie przygotowane zlecenia wyjeżdżały na czas do klienta z którego pieniędzy są przecież nasze wypłaty chcąc ulżyć swoim frustracją, żeby się dowartościować obsmarowała tego czy innego kierownika w necie ?(Mam nadzieje że wyczuliście ironię...hmmm....chyba nie...) Żałosne! Jak czytam niektóre posty to tylko jedno zdanie przychodzi mi do głowy : Pusty bęben robi nahwięcej hałasu Wiem że nie każdy to zdanie zrozumie Dlatego tłumacze : ktoś kto nic nie robi, nie ma się tak naprawdę czym pochwalić, przychodzi do pracy by odwalić byle jak swoje 8h i oczywiście dostać podwyżkę robi najwięcej szumu W wielu wypowiedziach brakuje kultury osobistej, są puste,nierzeczowe, bezwartościowe. Pokazują tyko jak ci wszyscy”pracownicy” moda wypisujący te złote myśli mają mało szacunku przede wszystkim do samego siebie. No ale jeżeli tylko dlatego że napisałam to co myślę,prawdę na temat jednego z kierowników i nie jest to opinia negatywna napisana przy użyciu wulgaryzmów to tak, mam nastukane w głowie ???? Każdy ma prawo do własnego zdania

Kram
@Obiektywna 02.10.2018 06:06

Pisze do Twoich antagonistow :)

Plum
@Kram 02.10.2018 06:34

Pracujesz to nikt sie nie uczepi. Lecisz w preta i sie obijasz to dlugo nie porobisz. Jak w kazdej innej firmie

Basik
@Plum 03.10.2018 17:50

Kierownik jak kierownik, zodyn nic nie zrobi jak tako banda nierobow mo pod soba. Amen

Handling
@Basik 04.10.2018 05:37

100% poparcia

Pako
@Handling 04.10.2018 16:25

Jak z podwyzkami na handlingu?

Karton
@Pako 04.10.2018 23:23

Narazie cicho o handlingu :(

:)
@Karton 06.10.2018 22:30

Jakos to bedzie :) sa nowi kierownicy i trzeba dac im czas

Lolo
@Karton 06.10.2018 22:30

nie ma i nie będzie

Faranume
@Obiektywna 01.10.2018 08:27

Co do kierownika to sie nie wypowiem bo nie mnie to oceniac. Ale faktycznie na podwyżki trzeba sobie zasłużyć,wspominam prace na handlingu dość dobrze,tyle,że w tedy na rozpaku zwracalismy uwage jaki kolor i odcień ma towar który rozpakowujemy,czy nie jest brudny i liczilismy wszystko nawet czasem pare razy,jak na druk szly plecki czy torby to musielismy je otwierac i jeszcze czasem latac na druk dowiadywać sie ,ktory zamek mamy otworzyc. Teraz jestem na druku i szlag mnie trafia jak polowa zlecenia zjedzie mi brudna lub w innym kolorze lub wogole nie zjedzie i musze latac i szukac tych kartonów... Także mam nadzieję,ze nowy kierownik zaprowadzi handling na taki poziom jaki był na Chorzowie,lub wyżej

Pony

Z jakiej racji wszyscy w firmie dostają podwyżki, a handling nie? Bo co? Jesteśmy mniej ważni od drukarzy? To my pilnujemy co gdzie jak ma być spakowane, to w dużej mierze dzięki nam ten towar jedzie na czas do klienta. Po cholerę było zebranie z kierownikiem, który dziękował nam za tą robotę? No po co, skoro wszyscy mają pakowaczy gdzieś. Powinniśmy się zbuntować i zacząć się opierdzielać, żeby zobaczyli ile wysiłku wkładamy w naszą pracę, której nikt nie docenia..

Tomek
@Pony 05.10.2018 17:14

Myślałem ze wszyscy dostaną. Tak wynikało ze zebrania.

Pony
@Tomek 05.10.2018 17:18

no władnie, tak wynikało ale nic z tego, w mojej agencji nic nie widzą o podwyżkach dla pakowaczy..

Pracownik
@Pony 05.10.2018 17:14

Brawo za wpis Drukarz może nadrukować tonę gadżetów i niech to leży z tego kasy nie będzie To pakowacz musi wykonać zadanie końcowe aby klient to otrzymał i zapłacił firmie itd

Wniebowziety
@Pracownik 05.10.2018 18:56

Większej bredni nie słyszalem, pracujesz na Drukarni czy na Sortowni i Pakowalni? Klient płaci za towar z nadrukiem który robią drukarz. A druk wymaga ciut więcej umiejętności i intelektu niż rozpakowywanie z kartonikow i wykładanie do koszy. Nie chcę nikomu ublizac, ale prawda jest taka że podwyżki są po to żeby ludzie się nie zwalniali, a o wiele łatwiej zastąpić osobę z handlingu( nie oszukujmy się każdy jest w stanie po godzinie pracować sam), niż znaleźć kogoś na miejsce drukarza z rocznym doświadczeniem. Jeśli przeszkadzają wam podwyżki i czujecie się pokrzywdzoni bo przecież "handling" od wala cała robotę a drukarz tylko siedzi i drukuje, to zapraszam na pada czy sito:) przekonacie się na własnej skórze (a już kilka takich mądrych osób było) która praca wymaga więcej umiejętności i która zasługuje na podwyżkę :)

Ruczek
@Wniebowziety 05.10.2018 19:58

Prawda jest taka, ze kazdy jest potrzebny tak samo w calym procesie produkcji od przyjecia zamowienia, poprzez planowanie, zmagazynowanie, konfekcjonowanie, druk az do wysylki. Jednak kazdy zawod wymaga wiekszej lub mniejszej wiedzy, umiejetnosci czy doswiadczenia. Prawda boli, ale powyzszy wpis cos w sobie ma. Dobry drukarz, powtarzam drukarz obecnie zarabia po 5-7 tys netto bo na rynku pracy jest ich obecnie malo. W Midzie sa osoby ktore przychodza "z ulicy" by probowac cos drukowac :) ale w tej firmie to wystarczy i taki profil dzialania jest ok i Mid tez w jakims stopniu stara sie ich zatrzymac u siebie m.in. przez podwyzki czy premie. Pakowacze sa rownie wazni jako pracownicy i ich robota tak samo kompletuje caly proces, ale jest latwiej whszkolic na to stanowisko czlowieka. Jedo ale jest pewne. Jesli ktos robi zebrania ze kazdy dostanie podwyzke, to poprostu sie te slowa dotrzymuje, wiec nie dziwie sie ze ktos moze teraz faktycznie poczuc sie oszukany, ale to juz inna kwestia...

Drukarz
@Pony 05.10.2018 17:14

No przykro mi ale z tego co wiem to stanowisko drukarza jest trudniejsze niż zwykłego pakowacza . Ile razy było tak że my drukarze pomagaliśmy Wam pakować żeby towar wyjechał, a czy nam ktoś pomaga gdy jest szybka wysyłka i musimy zrobić na czas? Nie !!! Jak Ci się nie podoba to zmień dział albo się zwolnij.

Zniesmaczony
@Wniebowziety 05.10.2018 19:58

Drukarz i intelekt hihi Kto niby Was szkolił? Bo w Midzie nikt nikogo nie szkoli a drukarze to ludzie z ulicy tak samo jak na wszystkich działach Albo się nauczysz albo lecisz

Drukarz
@Zniesmaczony 05.10.2018 20:45

Sproboj swoich sił na druku to pogadamy jak jesteś taki cwany.

sitowy
@Zniesmaczony 05.10.2018 20:45

Nie wrzucaj wszystkich do jednego wora :)

Bez podwyzki
@Zniesmaczony 05.10.2018 20:45

Pakowacza moze kazdy zastapic kto ma troche oleju w glowie,a drukarza moze zastapic tylko osoba z olejem,umiejetnosciami I mozgiem! Nie jest to tylko drukowanie tak jak z boku sie to wydaje.. Pakowacze ?buntujecie sie a co robicie oprocz tego ze cale 8 godzin rozmawiacie I tworzycie jakies grupki towarzyskie ?? Przede wszystkim praca a pozniej piatkowe piwa-a dla niektorych z Was jest to temat przewodni od poniedzialku! Proponuje wiecej z siebie dac a pozniej dopiero starac sie o podwyzki Oczywiscie ,nie wszyscy-sa osoby ktore naprawde zasluguja na podwyzke ale dzialacie jako grupa wiec niestety inni zawalaja I Was blokuja Ps ,Ja niestety dzieki takim osoba tez nie dostalem ani grosza..

Brak kasy
@Bez podwyzki 06.10.2018 10:41

Kazdy ma po torhe racji. Ale jak robi sie zebrania i jednoznacznie przkeazuje sie ze beda podwyzki to teraz ludzie czuja sie oszukani. Po co na zebranie zapraszali pakowaczy w takim razie?

anonymous
@Brak kasy 06.10.2018 11:21

Bo jakbysmy nie byli zaproszeni na zebranie to czulibysmy sie oszukani ze zebrania kazdego dotycza a Nas znow nie poinformowali Na zebraniu byla mowa o podwyzkach ogolnie na terenie firmy ... Czujemy sie oszukani ale patrzac na to inaczej dajmy najpierw z siebie cos a nie wyciagajmy rak po kase nie dajac nic w zamian Towar jest rozpakowywany nie na biezaco,zle rozpakowywany,pakowany itp..

Bajlando
@Drukarz 05.10.2018 20:35

Hahaha ciekawe, jak niektórzy drukarze nawet nie potrafią obsługiwać się oklejarką, a jak mają sami skleić karton to ich szlag trafia bo nie potrafią, a podobno to każdy (usunięte przez administratora) potrafi, a jednak nie. Jestem bardzo ciekawa jak nas połączą to jak drukarze będą sobie radzić ze specjalkami, NF itp. Powodzenia jak trzeba będzie spakować 1000 parasoli i trzeba będzie je wrzucić na konwojer np. na tranferze.

Patola
@Bajlando 06.10.2018 19:42

Ohhh mega odpowiedzialne zadania masz .. dajesz sobie rade mistrzu?

Drukarzzzz
@Bajlando 06.10.2018 19:42

Taka Ciekawa to złap się pakowania towar macie pod nos do paczek i jazda, tym bardziej że jak drukarz parasole robi to Ci je raz z kartonami zaraz zwraca chyba że zlecenie jest na kilka setek to masz w w wózkach więc kurna nie rób filozofii, siedzicie gaworzycie i problem macie... Śmiało na druk to jedna z drugą paznokcie umaze farba i katastrofa będzie a zlecenie jak nie wyjedzie tak nie wyjedzie banda prostych tepych nierobów...

Druk
@Drukarzzzz 06.10.2018 21:37

Dla mnie nie ma co dyskutować, bo skalę trudności danego działu pokazują dwie rzeczy. A mianowicie jeśli przychodzi do roboczej soboty/niedzieli to na pakowanie/rozpak może iść zarówno osoba z Handlingu jak i z transferu, sita czy pada i pracuje bez żadnego przeszkolenia. Jeśli na druku są opóźnienia to nie ma co liczyć na pomoc z innego działu bo taka osoba nie potrafi nawet włączyć maszyny a co dopiero ustawić i drukować, więc to już pokazuje różnice w pracy:) a druga sprawa jest taka że jeśli ktoś nie sprawdzi się na druku ( bo jest tępy, wolny, ma kłopoty z wykonywaniem prostych czynności, i nie nadaje się jako drukarz) to jest przenoszony nigdzie indziej jak na handlingu. Fakt faktem na handlingu jest dużo osób które zasługują na podwyżki, bo pracują kilka lat i nie mają z tego nic, ale większość z was ma najprostsza pracę w całym zakładzie, więc nie dziwcie się że będziecie inaczej traktowani.

anonymous
@Druk 06.10.2018 22:19

Co prawda to prawda! Drukarza nie kazdy moze zastapic,nie mowie ze jest super exstra ciezko ale potrzeba czasu na przeszkolenie.. Jesli nie potrafisz czegos nadrukowac to nie wystarcza wyjasnienie"zrob to tak" A na pakowaniu nie raz tak..

Drukarzzzz
@anonymous 07.10.2018 01:00

Racja.

Drukarzzzz
@Druk 06.10.2018 22:19

Masz rację właśnie to miało mi się na myśli, i misja z oklejarka nie jest wcale taka trudna ;) pozdro.

Pracownik
@Drukarz 05.10.2018 20:35

Ile razy było tak, że wy się nie wyrabialiście z drukiem, a potem nagle na pół godziny przed wysyłką zjeżdżało pełno towaru do pakowania. Wy chodziło się na przerwę, a handling zapierniczał bez przerw w upale. Pozdrawia, były pracownik.

Heheszek
@Pracownik 07.10.2018 16:08

U nas też wiele razy przerwy były opóźnione, bo zapieprzalismy aby nadrukować na czas. Wystarczy spojrzeć kogo dają na handling. Ludzie po 70. Czasem ledwo widzą i chodzą.

Prod
@Heheszek 07.10.2018 19:45

Tak jest na produkcji i kozdy o tym wie...

Ania
@Pracownik 07.10.2018 16:08

No właśnie, jest jakiś np. express a oni Ci dadzą towar o godzinie 17:50. No co? Nadrukowali? Nadrukowali. A to jak nie spakujesz na czas to nie oberwie się drukarzom tylko pakowaczom. Ja rozumiem, że nie każdy nadaje się na drukarza, ale myślę że każdy jeden by się nauczył tego, tak samo z pakowaniem, robota dla deb.ila? Podobno tak, a jednak nie każdy się do tego nadaje.

Organista
@Ania 07.10.2018 23:18

Może zamiast plotek ploteczek pakować towar na bieżąco?

Hah
@Organista 08.10.2018 04:09

Otoz to.. :)

Organista
@Organista 08.10.2018 04:09

Nie da sie czasami pakowac na bieżąco. Z różnych przyczyn.

Ania
@Organista 08.10.2018 04:09

A może zamiast ploteczek drukarzy mogliby drukować towar? W jednej ręce towar, a w drugiej telefon. Haha, a potem pretensje do wszystkich że dostali naganę za bady. Śmiech na sali

Iza
@Drukarz 05.10.2018 20:35

n.moni@vp.pl mam prośbę dla życzliwych gdyby ktoś napisał na maila w sprawie pracy jakiś kontakt czy coś nr tel do kogo można się zwrócić o przyjęcie do pracy z góry dziękuję

Iza
@Brak kasy 06.10.2018 11:21

Można prosić o jakieś namiary w sprawie pracy proszę na maila n.moni@vp.pl z góry dziękuję

Pracownik
@Heheszek 07.10.2018 19:45

Nie wiem jak to wygląda teraz, ale pamiętam jak było jeszcze w Chorzowie. I sytuacje w których Wy mieliście opoznione przerwy mogę policzyć na palcach jednej ręki. Za to pamiętam jak Wy spieprzyliscie nadruk na towarze i handling musiał wam te bady przebierać.

Heheszek
@Pracownik 10.10.2018 10:24

A ja pamiętam jakie buble wrzucaliscie do kuwet. Brudne, uszkodzone towary. Często pomieszane. Wybrakowane. Pamiętam jak jakieś durnie od Was polowały puste towary do wysyłki lub nadrukowane tylko częściowo

Xyz
@Bez podwyzki 06.10.2018 10:41

Pakowacza nie może zastapic ktokolwiek , pakowacz również musi być wyszkolony do tego co robi. Na przyklad jak dany artykul jest pakowany a mamy ich dość sporo, Wy drukarze wszystko wiedzacy przychodząc do Nas nie wiecie co macie robić i jesteście przydzielani do osób, które są doświadczone. Tak samo jak poczatkujacy drukarz wiec proszę szanować prace swoja i każdego na każdym etapie produkcji. Dziekuję.

Xyz
@Heheszek 10.10.2018 11:06

Tylko kto te towary na handling przekazywał ????

heheszek
@Xyz 10.10.2018 21:13

czesto nikt. Zdazalo sie, ze ktos zlecenie rozpakowal, a za moment to samo zlecenie spakowal.

ktoś.
@Pony 05.10.2018 17:14

wiecie co? wedlóg mnie każdy pracownik powinien być równy, czy drukarz, czy pakowacz, czy rozpak, czy wysyłka z magazynu... wszyscy mamy w tym jakiś udział... każdy organ i kasa należy się wszystkim... bo gdyby rozpak nie rozpakował to co? drukarz rozpakował by sobie sam aby nadrukować? nie sądzę... a handling by spakował gdyby drukarz nie nadrukował? no raczej też nie... a czy towar by wgl wyjechał gdyby handling nie spakował ? no nie... więc gdzie tu równość? i fakt faktem do każdego towaru jest różny specjal pakowania więc niedoświadczony pakowacz nawet nie będzie wiedział jak to zrobić a doświadczony zrobi to tak aby klient był zadowolony... a jak klient jest niezadowolony niema żadnego zysku i dla rozpaku i dla drukarza i dla pakowacza... więc myślę, że chyba zastanówcie się co piszecie , bo każdy z nas : rozpak, drukarz, pakowacz powinni mieć tę samą stawkę i być tak samo ważni... dzięki za uwagę

gnojek
@ktoś. 11.10.2018 09:07

spoko skoro według kierownictwa handling jest gorszy to po cholerę się starać... zresztą i tak widać, że przez to że niby odrzutki to robią gorzej... zostawcie sobię tylko drukarzy, rozpakują, nadrukują i spakują, wtedy się okażę czy pakowacze są tak naprawdę bezużyteczni. Powodzenia tej firmie bo wielu pracowników dobrych znowu potracicie POZDRO

Organista
@ktoś. 11.10.2018 09:07

Niby tak.. wszyscy jesteśmy równi.. ale wątpię że któraś osoba z handlingu chciała by się mazać w farbie, nitrze i wdychać resztę tego gów.a jeszcze paznokietki by poniszczyła.. myślę że niesłusznie było by mieć tę samą stawke

Heheszek
@Organista 11.10.2018 09:38

Wiele razy drukarze sami sobie rozpakowują, drukują, a czasem również pakują. Ile razy ktoś z handlingu rozpakował i przyszedł nadrukować?

Pracownik
@Heheszek 10.10.2018 11:06

A ja pamiętam, jak z każdym towarem, który wyglądał kiepsko chodziło się do brygadzistka. I zazwyczaj było tak że kazała to puszczać dalej. Jestem pewny, że u was na druku było podobnie...

Pracownik
@Heheszek 11.10.2018 10:52

Ile razy ludzie z handling musieli wam ten towar przecierać, w śmierdzących maskach, w których się nie dało oddychać? Wy w tym czasie sobie plotkowaliscie albo siedzieliście wpatrzeni w telefony. I druga sprawa, wam pakowanie towaru jakoś też za bardzo nie szło...

inny
@Organista 11.10.2018 09:38

to ciekawe bo na screenie i maszyny i handling robią obok siebie to wcale nie wdychają niczego co nie? brednie

zniesmaczony
@ktoś. 11.10.2018 09:07

"Według" mnie to najpierw zajrzyj do słownika. Z jakiej racji osoby, które mają bardziej skomplikowaną pracę mają zarabiać tyle samo co osoby pakujące długopisy do kartonika? Może jeszcze osoby na wyższych stanowiskach mają mieć taką samą stawkę co ty? Zerknij może na zarobki w innych firmach. Jak na stanowisko pakowacza zarabiacie i tak zbyt wiele. Natomiast stawki drukarzy w innych firmach to przedział od 3-4tys. oczywiście to stawki doświadczonych drukarzy. Drukarnia bez drukarzy nie istnieje, natomiast osoby do pakowania znajdą się bez problemu. Jeśli czujesz się pokrzywdzony przejdź na druk, skoro to taka łatwa praca lub zmień firmę na taką, która zapłaci pakowaczowi ba nawet 5tys. Pozdrawiam!

Organista
@zniesmaczony 11.10.2018 16:21

Lepiej ująć się tego nie idzie

Midowiec
@zniesmaczony 11.10.2018 16:21

Moim zdaniem, też jest to dobrym rozwiązaniem, że na każdym dziale (stanowisku) są różne stawki. Ludzie powinni się teraz czyć mniej pokrzywdzeni, bo czemu ktoś z doświadczeniem ( na drukarni, magazynie czy przy pracy biurowej) ma zarabiać tyle samo co osoba wyciągajaca długopisy z woreczka, czy osoba chodząca z paleciakiem. Teraz tylko czekamy aż wprowadzą drabinki na wynagrodzeniu, bo też denerwyje mnie że nowa osoba na tym samym stanowisku zarabia tyle samo

Malaga
@zniesmaczony 11.10.2018 16:21

A miejcie sobie i nawet i 10 tyś za te wasze drukowanie, ale skoro podnoszą pensję, to niech wszystkim to zrobią tak jak było powiedziane. Praca w szkodliwych warunkach, bla bla bla. To że jestem pakowaczem to nie znaczy, że nie czuje nitra ani żadnej farby? Pracuje na transferze, a wali na kilometr tym gó wnem jak czyścicie sobie na GPE. Ja nie dostałam maski, nie mam przydzielonej, a jednak to muszę wdychać i się truć. Tak, tak macie racje, jak się nie podoba to się zwolnij, spokojnie. Za jakiś czas nadejdzie ten moment.

Organista
@Malaga 11.10.2018 22:03

Ty to czujesz? haha a drukarz ma to na skórze

Ania
@Organista 12.10.2018 11:25

Od czegoś ma się środki ochrony indywidualnej :) a to, że nie używacie to już wasz problem

xdddd
@Ania 12.10.2018 12:30

Pakowaczy handling wyp..dolić, Ukrainców w tej firmie państwowić

Kiki
@Pony 05.10.2018 17:14

Handling też dostał podwyżki ! Nie wszyscy ale były.

Faranume
@Pracownik 11.10.2018 12:25

Lepiej powiedzcie ile razy drukarz musi przeliczyc towar bo wy nie umiecie?ile jest wymian bo wrzucacie i nawet nie patrzycie co ,obojetnie czy brudne,poszarpane czy zpleśniałe,i ciekawe kto to potem musi czyścić czy prasowac ? Ile razy musimy szukać towaru? Ile razy zjeżdża zly towar,zly kolor czy rozmiarowka? Ile razy druk musial isc na rozpak bo byliscie w czarnej .... ? Na palcach wylicze ile jest dobrych pracownikow na handlingu i to jeszcze tych ,ktorzy juz tam pracuja pare lat i faktycznie Oni moze zasłużyli na wiecej ,ale skoro drukarz dostał np 200zl brutto to nie na co sie dziwić ,ze handling nie dostał nic? I tak pracowalam na handlingu teraz jestem na druku ,więc mam porownanie. Na Chorzowie handling trzymał jeszcze jakotaki poziom,ale teraz to jest żenada

Bad

Dostał ktoś pasek z wypłaty?

Pracownik magazynu

Witam oco tu chodzi dostaliśmy śmieszną!!! Podwyżkę aneks 100zł brutto każdy spodziewał się że będzie o wiele wiecej jakaś porażka gdzie wczesniej z podfirmy przechodzili do firmy i dostali 200zł brutto więcej myślą że za tą kasę będziemy robić na sezonie z usmiechem na twarzy coraz gorzej jest w tej firmie nie wspominając już o pakiecie socjalnym którego niema...brawo dla pana dyrektorka

Ayen
@Pracownik magazynu 10.10.2018 08:39

Coraz gorzej? Zawsze tak samo.. Może najwyzszy czas skończyć sie użalać nad sobą i poszukać innej pracy?

Pracownik Magazynu
@Ayen 10.10.2018 20:58

użalać to możesz się nad sobą co najwyżej to świadczy tylko o tak prestiżowej firmie jaka się uważa Mid kiedyś się skoczą ludzie i zostaną tylko ukraincy tak jak to było zamierzone od samego początku Jak dorosły facet może otrzymać rodzinę pewnie masz dobre stanowisko kierownicze że to ci obojętne dla ciebie nie liczy się człowiek tyko sztuka!!!

Placzki
@Pracownik Magazynu 10.10.2018 21:56

Nie gosc ma racje. Mowisz ze Mid jest zly ale dalej tu siedzisz a nie szuksz nawet czegos innego. Mowosz ze Mid jest zly ale martwisz sie o niego ze zostana ukraincy. Wejdz na strony z ofertami pracy, wysylaj CV i szukaj czegos co polepszy Twoje wynagrodzenie. Dobrze wiesz ze ofert teraz bez liku. Chyba ze problem z tym ze gdzies indzien praca bardziej wymagajaca? :)

Drukarz

jeżeli Brygadzista nie odwoła swoich słów to wypie. rdalam z mida

Ciekawski
@Drukarz 09.10.2018 02:22

a co ci powiedział?

Ktos

Powinni wam wszystkim udupic z pensji i palce udupic zebyscie nie umieli utrzymac tel.

cieply michal & bulwa

dziekujemy Patryś, że zostałeś dzisiaj dłużej bardzo nam to pomogło. Calusy Zbyszek

mlkv

Wy głupie polskie ch..je, kierownik nie musi mieć tak dobrej wiedzy jak pracownik, czy brygadzista. On ma kierować, od tego ma ich pod sobą. Jak spartaczy to odpowie

Hu
@mlkv 23.09.2018 11:45

Ale chyba musi miec wiedze czym zarzadza nie sadzisz? A on nie wie nic

Robotny
@mlkv 23.09.2018 11:45

Dawno takiej głupoty nie czytałem. To mogł tylko jakiś kierownik napisać...

Pracownik
@mlkv 23.09.2018 11:45

Dokładnie Przecież Sabina tez była kierownikiem zdegradowana na brygadziste i musi się uczyć od nowa nowych obowiązków bo nie wiele wie

Iza
@Hu 23.09.2018 14:20

Może ktoś da namiary na kogoś w sprawie pracy w mid oceanic ? Jak można się tam dostać? Proszę na maila Iza.iza63@vp.pl z góry dziękuję

Ubawilem się
@Iza 25.09.2018 10:59

Przez agencję pracy np, human Hunter mają siedzibę w Katowicach.

Pracownik
@Hu 23.09.2018 14:20

A co ty wiesz o pracy kierownika ? Gu..zik ???? A raczej powinieneś skoro ją oceniasz !

Jeden z wielu
@Robotny 23.09.2018 14:22

Śmieszny jesteś! Zabolało bo ktoś prawdę napisał ? Pierwszy raz usłyszałeś że kierownik ma inny zakres obowiązków niż pozostali pracownicy? ????

Hahahah
@Jeden z wielu 08.10.2018 06:11

Pewnie ze ma inny tylko niektorzy tu mysla ze powinien brac farbe i drukowac...

Załoga Mid

Ta co wróciła z Macierzyńskiego to nie daje sobie rady współczuje jej ...oraz jej rodzinie Jest Głupia i zarazem tępa twoi podwładni pozdrawiamy cię Aniu.M

Maciek z Bogdanca
@Załoga Mid 01.10.2018 16:20

Jestem ciekaw czy jej chłop z tym jej wrednym ryjem wytrzymuje ... Podziwam go naprawdę .Wredna z spuchniętym Ryjem .

Anonim
@Maciek z Bogdanca 01.10.2018 16:25

Znom jej synka pewnie jak to przeczyta to bedzie dym

Karolina

Ona mu nie wchodziła w (usunięte przez administratora) tylko sypiali ze sobą Cały mid O tym gadał przecież .... To przecież szon jest zwykły

Monia
@Karolina 01.10.2018 19:09

Pewnie to dziecko Dudy

Monia
@Monia 01.10.2018 19:12

Całkiem możliwe ze dziecko Dudy

MD
@Monia 01.10.2018 20:31

Michas przecież wrócił może znów będzie romans tylko co na to Marysia ... Jak dla mnie Ania .M to szon nic więcej

Ewa
@MD 01.10.2018 20:45

Myśle Ze to o Malejka Chodzi cóż myśli ze wróciła to jej wszysko wolno .... A nic nie potrafi tępa jest jaki i Przed Bachorem tyle w temacie .Dupna Matka kto to puka jestem ciekawa

Szczęśliwy były pracownik
@Monia 01.10.2018 19:12

Takimi pomówieniami możesz narobić komuś niezłego bigosu.. Wspomnę również, że sprawa ociera się o pomówienia, a to już karalne..

Faranume
@Załoga Mid 01.10.2018 16:20

Wy (usunięte przez administratora)wszyscy jestescie (usunięte przez administratora)? Zastanówcie co piszecie? Glupimi plotkami mozecie komuś życie zniszczyc... Na miejscu (usunięte przez administratora) nie zostawiłambym tego tak ... Zajmijcie się swoim życiem i gdbyscie tyle energi i czasu poswiecili swojemu życiu to nie byłoby tak nudne i nie mieszalibyście w życiu innych ... Także szczerze życzę wam aby was (usunięte przez administratora) i także do nich mogło by dołączyć pare innych osób,ktore na tej stronie sa oczerniane... A czytając niektóre komentarze i widząc te słownictwo to zastanawiam sie jaka w tej firmie pracuje patologia i niedo***anie mózgowe inaczej nazwac sie tego nie da. Cytuje"głupia i zarazem tępa..." noo naprawdę to musiała napisać osoba bardzo oczytana ...

Karolina
@Szczęśliwy były pracownik 03.10.2018 07:53

Żal mi cię naprawdę

Monia
@Szczęśliwy były pracownik 03.10.2018 07:53

Skoro byłas u nas pracownikiem to przypomnij sobie jak mu na kolana siadała oraz nie wspomne o imprezach służbowych

Artur O
@Załoga Mid 01.10.2018 16:20

Ja tylko czekam aż to zobaczy jej obecny synek ????????

Szczęśliwy były pracownik
@Monia 03.10.2018 16:42

Wiele rzeczy pamiętam, wiele widziałam.. Jednakże pisanie, że to dziecko Majkela jest dla mnke grubą przesadą i pomówieniem

Monia
@Szczęśliwy były pracownik 03.10.2018 17:07

A jaka masz pewność ze to nie jego jak mieli romans ?

Faranume
@Monia 03.10.2018 17:26

Ludzie ogarnijcie sie ... Po pierwsze za to srogo bekniecie a po drugie ch*** was obchodzi kto kogo bzyka,bzykał i bzykać będzie??? . Nieźle musi wam czegos brakowac skoro zaglondacie innym do rozporka... Po co ja mam miec pewność czyje to dziecko i po jasna cholere tobie taka informacja???? Moze sama masz na niego o ochotę co?? A moze pochwalisz sie kto bzykal Ciebie,ile razy i w ktora dziurę dokladnie??? Czy to za bardzo intymna sfera hmm??? A moze wymyślmy razem jakaś Hot plote na twój temat i zacznijmy nowy wątek na goworku. I ilu z was powiedziało im to prosto w twarz??

Alan
@Faranume 03.10.2018 23:07

Ty wygadana jesteś jestem ciekaw czy tak jajka liżesz ? Hmmm ?

Zniesmaczona
@Faranume 03.10.2018 23:07

Zgadzam się. Mam nadzieję, że pewnego dnia ktoś się wreszcie obudzi i zajmie tym anonimowym oczernianiem.

Faranume
@Alan 04.10.2018 07:08

Zastanów sie najpierw co ma jedno do drugiego??? A potem zadawaj jakie kolwiek pytania ... A może sam to lubisz robić???

Drukarzzzz
@Maciek z Bogdanca 01.10.2018 16:25

Żeście się Ani uwalili, robi co ma robić czasem ja trzeba pokierować, tym bardziej teraz po przerwie ale można się z nią dogadać jak się chce robić a nie głupia palić, a tu widzę większość to ino smarować a roboty chwycić nie...

Drukarzzzz

Nie ona dudzie ino Duda za Gosia latał z kontroli jakości z wzajemnością mała wiesz a piszesz lebrze

Drukarzzzz
@MD 01.10.2018 20:45

No wrócił nikaj rady se dać nie umie to na te marne jak to mówił zarobki wrócił i się panoszy na dzień dobry już zapomniał jak przekonał na Mid jak mało zarabia a (usunięte przez administratora) robił ino ludzi gonil

Alan
@Drukarzzzz 06.10.2018 21:52

Bo ona lubi z każdym wiec podbijaj do niej

Marta
@Maciek z Bogdanca 01.10.2018 16:25

Ona sama ze soba nie wytrzymuje mam nadzieje ze na dziecku się to bie odbija ....

Tomek
@Ewa 02.10.2018 22:39

(usunięte przez administratora) zawsze byłas falszywa i każdy to wie

Obiektywni

nowy kierownik za priorytet obrał wyznaczenie miejsca na paleciak. Ładną, żółtą taśmą. Miał dwóch doświadczonych pomocników wiec szybko poszło. 45 minut i miejsce wyznaczone. Teraz pewnie nalepki na rakle z napisem "rakla" . Wszystko inne to sprawy mniej ważne jak bhp, usprawnić cykl produkcji z winy grafików i przygotowalni, no i przedstawienie sie pracownikom czego wymaga kultura osobista. Chyba że jej brak tak samo jak doświadczenia.

Handlingowiec
@Obiektywni 19.09.2018 11:36

A nowy kierownik z Handlingu? Jeszcze nic dobrego nie zrobil ostatnio chodzil o 16 z brygadzistami po pakowaniu paea i pytal czy te dlugopisy ktore używamy do wypisywania dokumentów to sa Bady i kazał brygadzistom sprawdzic czy pisza a jak nie to wyrzucic...a potem pretensje ze wysylki nie wyjechały czy on jest normalny? Do tego ma dziwny nawyk non stop musi czyms pstrykac nożykiem lub długopisem ludzie on nas pograży tylko.

Zdystansowany
@Handlingowiec 21.09.2018 22:19

Kolejna osoba która nie ma pojęcia o tej pracy a udaje że ma. Hahaha, dokładnie ten goguś to pan i władca żółtej taśmy a o produkcji nic. Smiech

Kam
@Zdystansowany 22.09.2018 21:14

Moze to jakos zaargumentuj?:)

Handl
@Zdystansowany 22.09.2018 21:14

Nie rusza tyłka wg od kompa nie ma pojecia o handlingu wogóle spytajcie sie go co to jest Sap i co potrafi w nim sprawdzić to jego liderzy wiedzą wiecej

Zdystansowany
@Kam 22.09.2018 21:28

Nie musze. I co teraz?

Kam
@Zdystansowany 23.09.2018 14:13

Pewnie, ze nie musisz. Chcialem tylko dowiedziec sie czy masz jakies argumenty czy pisesz tylko ot tak by wylac swoje żale. Dzieki :)

Hahaha
@Obiektywni 19.09.2018 11:36

Potwierdzam. Duzo pracy przed nim. ciekawe czy pojdzie pod firme :-D

Serena
@Obiektywni 19.09.2018 11:36

Kto wie..

Tamara
@Obiektywni 19.09.2018 11:36

Ciekawe czy podwyzki on zalatwil czy zbieg okolicznosci

Dejw
@Tamara 29.09.2018 17:27

zbieg

Pack
@Tamara 29.09.2018 17:27

Hhhh chyba zartujesz ze On on nawet nie zna tych ludzi juz widze te wielkie podwyzki na handlingu...kierowniku Handlingu poddaj sie nis masz pojecia o Handlingu zrozum to!!! Tsoi pracwnicy sie z Ciebie smieja bo nawet na nas nie patrzysz jak cos tam bełkoczesz na tych pseudo zebrankach.

Pack
@Pack 29.09.2018 21:34

Nie ma podwyzek :(

Sitodruk
@Pack 06.10.2018 22:40

U nas juz sa aneksy

Pracownik
@Pack 29.09.2018 21:34

To może ty wyjdź na środek i pokaż co potrafisz zamiast chowający się za nickiem w necie śmiać się z innych. Pewnie nie jestes w stanie zrozumieć co się do ciebie po polsku mówi dlatego słyszysz bękot Ale to już zaległości znpodstawówki....????

nicky
@Obiektywni 19.09.2018 11:36

tak

elo

ty z przygotowalni co sobie zafarbowałeś włosy ostatnio - wyglądasz jak pajac

Mania
@elo 19.09.2018 23:43

On chce sobie za miesiąc zrobić czerwone haaha

anonymous
@Mania 20.09.2018 14:07

Niech se (usunięte przez administratora) zrobi rozowe w zolte paski

Byly handling

Dlatego czas najwyższy żebyście szukali czegoś innego pakowacze. Ci co tam robią po kilka lat jesteście nic nie warci. Jesteście traktowani od przyjdź pozamiataj wynies od zawsze tak było że handling to najgorszy dział :) wiec czas najwyższy pomyśleć bo już po raz kolejny jak widać mają Was gdzieś. Macie opinię tak jak niżej piszą debi.. i innych głupków :)

Pavkka
@Byly handling 06.10.2018 14:44

Sami na taka opinie zapracowali.. nic nie robia..a wszystko im sie ma nalezec.. Wezcie sie do roboty !poprostu

janpedał

Ludzie ile te podwyżki? Nadal 24**zł brutto? (Oczywiście żadna tajemnica bo oferty są na OLX itd) 24** to netto z tydniem nocek 1750 wychodziło... Ledwo To ile teraz dają? Wszystkie firmy dawają podwyżki, 16zł, 17, 17,50zł, 21zł produkcje 2400 = 15zł brutto

Nocny
@janpedał 07.10.2018 14:20

Około 18 zl p. Janku :)

Handlingowiec

Czyli od poniedziałku praca na 10 % Sami tego chcieli.

10%
@Handlingowiec 07.10.2018 11:50

I Ty to ogarniesz?:)

Ciekawy

Podajcie chociaż w przyblizeniu te nowe srawki.

Srawki
@Ciekawy 04.10.2018 18:21

Kilka stow w przyblizeniu ????

Ciekawy
@Srawki 04.10.2018 23:26

Ok,dzięki :-)

Kam
@Ciekawy 05.10.2018 08:56

Zalezy od dzialu

Nikolas

Od kiedy te podwyżki? To pewne?

Wysoki
@Nikolas 02.10.2018 10:00

Te podwyżki już są. :-)

Pracownik
@Nikolas 02.10.2018 10:00

Tak o 2 zeta

Jum
@Pracownik 02.10.2018 17:41

Jednak wiecej troche:)

Noz
@Jum 02.10.2018 22:47

Calkiem fajne nowe stawki

Mid
@Noz 04.10.2018 04:31

Fajnie ? Tzn jakie ?

Wkurzony
@Mid 04.10.2018 04:33

Wszedzie ino podwyzki i podwyzki a pakowanke to k*** kaj?:/

Szukający pracy

Witam chciałbym się dowiedzieć jakie są zarobki w midzie na poczatku na farbach i jak tam się pracuje ktoś może napisać z góry dzięki :)

Bonifacy
@Szukający pracy 05.10.2018 18:26

Nie ma działu FARBY, jeśli chodzi o dzial przygotowania druku to najlepiej podejdź do kierownika i zapytaj. Na pewno mają tam coś lepiej niż reszta.

Prep
@Bonifacy 06.10.2018 08:38

Na przygotowalni robi sie niezbedne materialy do druku dla roznych dzialow. Brudna, ciezka praca.

Pracownik

Wrocili starzy pracownicy z Chorzowa?? Dlaczego panosza sie po hali ? Czesc nie łaska powiedziec?? Nie nie bo przeciez to im trzeba ukłony dawac! Troche wezcie sobie na wstrzymanie z tym panoszeniem Ania ,macierzynstwo Cie tak zmienilo? Elwira??Ty zawsze czesc nie umialas powiedziec!! Michael Ty sie tez zmieniles ze ludzi nie zauwazasz?

anonymous
@Pracownik 06.10.2018 10:49

Patrzac na wszystkie osoby ktore wracaja z Chorzowa przypomina sie praca w Chorzowie CHORZOW mial swoj klimat I czas do ktorego chetnie sie wraca ,niestety Patrzac teraz na hale I ludzi-powiazania ktore sie tworza, klimatu nie ma I niestety raczej nic milego nie bedzie do wspomnien..

Drukarzzzz
@Pracownik 06.10.2018 10:49

Ania rzadko kiedy mówiła sama cześć, Elwira jak Elwira ale Michas wrócił hahaha co boroczek se rady nie dał w Holandii, tak na moda narzekał, na Żmude na pieniądze na Krzysia Tatiana i cała resztę że nic nie umia że to że sramto, narzekał jak ich nie było w pobliżu,.... Jak byli front zmieniał taki był,.... I taki pewnie jest wrócił i już na dzień dobry myśli że te półtorej roku to tak jakby był, że wszyscy mu się kłaniać mamy bo przecież się zjawił... Hahaha trochę starych jeszcze zostało niestety i wiedzą jaki był i jak widać się nie zmienił...

DSZ

Witam Znalazł ktoś może biała ładowarkę do iPhone ? Jeżeli tak można prosić o dostarczenie do ochrony obiektu . Dziekuje

On

Znaleziono kolczyk `skrzydlo` jest w dziale UR

Iks
@On 04.10.2018 22:58

Jedea z madrzejszych funkcji wykorzystania tej strony :)

Bezimienny

Jak sądzicie ktory brygadzista/brygadzistka nadaja sie do pracy z nami midowcami

Brygadzista
@Bezimienny 04.10.2018 19:31

Wszyscy :)

Bezimienny
@Brygadzista 04.10.2018 20:34

Mylisz sie sa tu takie persony ze nawet bym ich nie chcial do pilnowania cmentarzy

cieply michal

pozdrawiam moich kolegow z paletowek a miedzy innymi zbigniewa i lukasza i tomka i tomka 2 i patryka kocham was

Into

Ktos cos wie o tych plotkach, ze ukraincy juz maja dosyc mida i uciekaja bo ich oszukali na kasie?

Nick
@Into 02.10.2018 22:51

Agencja ich oszukuje na wypłatach i dlatego duzo pojechalo z powrotem. Wcale mnie to nie dziwi

sitowy
@Nick 03.10.2018 10:37

Oszukuje?

Jaco
@sitowy 03.10.2018 10:50

Mieli byc po pol roku a nawet oni stad pitaja hahahaha

???

Kaj jest te zadaszenie na palarni gdzie dyrektor jeszcze w Chorzowie obiecywał że powstanie ?

Kam
@??? 03.10.2018 15:53

Pod chmurka:)

Kik
@??? 03.10.2018 15:53

Przeciez juz nie robi pan dyrektor hahaha

Kam
@Kik 03.10.2018 16:17

Nie zrealizowal obietnic i go wywalii :)

Nocny
@Kik 03.10.2018 16:17

Kaj miala byc ta palarnia?

Bezimienny

Mid Ocean firma fajna tylko ludzie do (usunięte przez administratora) takiego zakłamania i tylu ludzi dwulicowych fałszywych nigdy nie widziałem kazdy kazdemu obrabia (usunięte przez administratora) byle jakos przetrwac czyste (usunięte przez administratora)ale to tylko dla tego jest tak bo macie(usunięte przez administratora) nudne zycie i sie interesujecie innym zyciem

Faranume
@Bezimienny 03.10.2018 23:13

Niektórym przydałoby sie sprzedać solidnego(conajmniej) liścia i napluć w twarz,pytanie tylko w która...?

Bezimienny
@Faranume 03.10.2018 23:21

Co masz na mysli??

Oskar Pam Pam

nowe ubrania -nowy sposób na wyciągniecie pieniędzy od pracowników :D :D :D

Bhp
@Oskar Pam Pam 01.10.2018 23:14

Stare trza oddac wiec cos sie zwroci kasy ????????????

Ciekawy

Wiadomo już ile będzie tych podwyżek ?

Mido
@Ciekawy 01.10.2018 14:18

100zl brutto tylko.

Li
@Mido 01.10.2018 14:37

U mnie 200

Pewniak
@Ciekawy 01.10.2018 14:18

Pewnie jak zawsze hahaha nic

Pewniak
@Ciekawy 01.10.2018 14:18

Pewnie jak zawsze hahaha nic

Pewniak
@Ciekawy 01.10.2018 14:18

Pewnie jak zawsze hahaha nic

ciul i debil

Ja jo tam robia na mieszalni i sie mom fajnie lubia moja robota robia sie tam 2 lata czasem sie pooniom nitro i mom kapa ale ogolnie musza pedziec ze robota fajno i fajnie jest w Midzie i nie zamiol bych ty roboty na zodno inno a te ciule co piszom jak tam zle to zycia nie znajom i nie wiedza jakie som inne do zyci zawody i jak sie ludzmi poniywiero niy sluchejcie tych paciulokow sam ino przylazcie do Mida kazdy sie sam odnajdzie ino musi robic

Mały każełek

Co za ciu..e pracuja tam w w tej firmie same obsrancy i debile.

Zostaw opinię o Mid Ocean Brands Polska - Chorzów

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mid Ocean Brands Polska