Te 15 tysięcy z górnych granic widełek oferty dla doradcy klienta zwracają uwagę, nie udało mi się niestety przy tym dokopać do jakiejś aktualnej oferty, a może praca jeszcze bardziej bym się zainteresowała, zwłaszcza ze jest ona od 10 do 18, co byłoby mi na rękę. Nie wiecie czasem czy nie będzie jeszcze ktoś potrzebny? i czy trudno jest się dostać?
Dla mnie ta firma jest zupełnie niepoważna, zachowanie pracowników jest śmieszne i jest brakiem szacunku wobec klienta. Przywiozłem drukarkę 3d do naprawy i przez ponad miesiąc nie odesłali jej do serwisu, bo "nie było kartonu". Sprzedawca powiedział, że "to nie moja wina, że nie dostałem opakowania" ?????? Spakowanie i zabezpieczenie takiej drukarki, mimo iż jest to elektronika nie wymaga miesiąca i umiało by to zrobić nawet dziecko. Wybrałem kontkurencję, bo uważam tę firmę za żałosną.
To chyba logiczne, ze jeśli zostawia Pan drukarkę bez kartonu to firma się musi w niego zaopatrzyć żeby nie doszła na serwis w jeszcze gorszym stanie. Żeby nie mieć tego problemu wystarczyło wysłać samemu na serwis, ogarnąć sobie kuriera i karton, jaki problem? To są ludzie, którzy na codzień pracują w stacjonarnej obsłudze klienta, a nie w szukaniu kartonu do Pana zgłoszenia serwisowego..wystarczy pomyśleć, albo dać karton w którym drukarka została dostarczona ;)
Szukali w 2022 doradcy klienta i podawali zarobki 4 300–15 000 zł brutto. Nie wyjaśniając, co jest co. Czyli 4 300 to byłaby ta słynna podstawa, tak? A reszta w prowizji od sprzedaży drukarek?
Od dawna brak nowych opinii. Chętnie się dowiem jak się pracuje w tej firmie, bo za robotą się rozglądam. Mam doświadczenie w pracy na słuchawce. Mam nadzieję, że są wolne miejsca i że warunki pracy są dobre? Bo brakuje tu takich informacji.
Zdecydowanie nie polecam zakupów w firmie Seb-comp. Oczywiście, gdy chce się coś kupić, to wszyscy są bardzo mili i pomocni, gdy zaczynają się problemy, to nagle „w firmie nie ma nikogo kompetentnego” by załatwić sprawę. 10.06.2021 kupiliśmy drukarkę 3d, kosztowało nas to prawie 8 tys. Drukarka Flashforge Guider IIs. Pierwsza drukarka przyszła niesprawna, uszkodzony system grzewczy. W ogóle nie wystartowała. Tu, muszę przyznać, sprawę rozwiązano bez problemu i dość szybko drukarkę wymieniono. Coś mnie jednak tknęło, i uszkodzoną drukarkę odesłaliśmy wraz z listem, że wymiana ma się odbyć w ramach rękojmi. Wiem, można było po prostu zrezygnować z zakupu dokonanego poza siedzibą firmy, no ale zleżało nam na drukarce Flashforge Guider IIs, a i awaria zawsze może się zdarzyć. No i to był błąd. Druga drukarka podziałała tydzień i stanęła – awaria systemu grzewczego. 01.07.2021 wysłaliśmy mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy w ramach rękojmi. To samo pismo poszło też, na wszelki wypadek, listem poleconym. Od 01 lipca bujamy się z odesłaniem drukarki. Przerzucanie się mailami, na czyj koszt drukarka ma być odesłana było już lekko żenujące. Decyzja była bez przerwy odwlekana gdyż w firmie nie było kompetentnego pracownika, który byłby władny ją podjąć. Na koniec udało nam się wyegzekwować to, co zgodnie z prawem a także z regulaminem firmy, przysługuje nam przy odstąpieniu od umowy w ramach rękojmi – dostaliśmy w końcu list przewozowy i drukarka zostanie odebrana. Nie obyło się bez straszenia nas obciążeniem kosztami wysyłki, gdyby okazało się, że awaria powstała z winy użytkownika. Teraz się boję czy i kiedy odzyskamy nasze pieniądze. Mam podejrzenie, że problem kosztów wysyłki mógł być spowodowany kłopotami finansowymi firmy Seb-komp. A myślę tak, ponieważ od miesiąca nie mogę się doprosić, mimo wielu monitów, zwrotu 115 zł. Ta kwota to różnica pomiędzy fakturą pro-forma opłaconą w dniu 10.06.2021 a fakturą wystawioną 15.06.2021. Jutro minie miesiąc jak czekam na ten zwrot (oczywiście, nie ma w firmie osoby kompetentnej, która mogłaby zlecić przelew). Albo firma ma tak ogromne problemy finansowe, że nie daje rady zwrócić 115 zł albo aż tak bardzo lekceważy klienta, który już dokonał zakupu. W jednym i w drugim przypadku boję się o to kiedy i czy ogóle odzyskam swoją kasę. W tym momencie mam w domu niesprawną drukarkę, za którą zapłaciłam 7950,01zł, a w firmie Seb-Comp nie ma nikogo kompetentnego, kto mógłby podjąć decyzję, by rozwiązać ten problem. Zdecydowanie nie polecam zakupów w firmie Seb-Comp, obługa klienta na żenująco niskim poziomie.
Szanowni Państwo, pomimo wątpliwości odnośnie uszkodzenia pierwszej drukarki (czy nie jest to wina użytkownika) wymieniliśmy drukarkę na nową. Przed wysyłką przetestowaliśmy dokładnie urządzenie i nie sprawiało żadnych problemów. Zgodzili się Państwo na wymianę. W przypadku drugiej reklamacji uszkodzenia były z winy użytkownika: połamane łopatki wentylatora, zapchana dysza(cześć eksploatacyjna nie podlegająca gwarancji) , uszkodzenie zespołu grzewczego (źle wpięta taśma extrudera) Zaproponowaliśmy naprawę w konkretnej cenie lub odesłanie drukarki w stanie pierwotnym w jakim otrzymaliśmy. Nie możemy przystać na Państwa roszczenia zwrotu sprzętu który został uszkodzony z winy użytkownika. Kwotę o której Państwo pisali zwróciliśmy i zapewniam że kondycja finansowa firmy jest bardzo dobra. W dalszym ciągu czekamy na decyzję odnośnie sprzętu czy mamy go naprawiać czy odesłać w stanie jakim otrzymaliśmy.
Jak oceniacie wdrożenie do pracy nowych pracowników ?
@Olo jaką dokładnie podstawę dają? Trochę minęło od twojego posta, bo 4 lata, ale z tego co się orientuję to dalej pieniądze można zarobić dobra, a i atmosfera w pracy fajna.
oszukany - 2013-10-03 09:56:44 (usunięte przez administratora)(usunięte przez administratora) Przepracowała Pani dokładnie około 9 dni i za tyle miała Pani wypłacone z tym że, była Pani zatrudniona w celu pozyskiwania klientów i przez całe 9 dni pozyskał Pani jednego klienta z najniższego pakietu, nie wyrobiła Pani też minimum połączeń wychodzących (15min. na godzinę pracy) więc została Pani rozliczona zgodnie z ustaleniami jakie Pani wynegocjowała z właścicielem firmy na początku współpracy. Żeby zdobyć podstawę wystarczy wykonać 15 minut połączeń wychodzących na godzinę co nie jest wygórowanym planem, biorąc dla przykładu inne firmy z tej samej działalności. W celu wyjaśnienia nieporozumień zapraszam bezpośrednio do nas a nie bezpodstawne oczernianie nas na forach. Pozdrawiamy Seb-comp
byłem na rozmowie jako nieliczni dają podstawę i to wysoką
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sebastian Mazurek Seb-Comp?
Zobacz opinie na temat firmy Sebastian Mazurek Seb-Comp tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sebastian Mazurek Seb-Comp?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!