Opinie o Sebastian Mazurek Seb-Comp w Lublin

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Sebastian Mazurek Seb-Comp. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Sebastian Mazurek Seb-Comp o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sebastian Mazurek Seb-Comp w Lublin

Lenka Nowy wpis
Inne

Te 15 tysięcy z górnych granic widełek oferty dla doradcy klienta zwracają uwagę, nie udało mi się niestety przy tym dokopać do jakiejś aktualnej oferty, a może praca jeszcze bardziej bym się zainteresowała, zwłaszcza ze jest ona od 10 do 18, co byłoby mi na rękę. Nie wiecie czasem czy nie będzie jeszcze ktoś potrzebny? i czy trudno jest się dostać?

Klient Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Dla mnie ta firma jest zupełnie niepoważna, zachowanie pracowników jest śmieszne i jest brakiem szacunku wobec klienta. Przywiozłem drukarkę 3d do naprawy i przez ponad miesiąc nie odesłali jej do serwisu, bo "nie było kartonu". Sprzedawca powiedział, że "to nie moja wina, że nie dostałem opakowania" ?????? Spakowanie i zabezpieczenie takiej drukarki, mimo iż jest to elektronika nie wymaga miesiąca i umiało by to zrobić nawet dziecko. Wybrałem kontkurencję, bo uważam tę firmę za żałosną.

Zadowolony klient Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Klient

To chyba logiczne, ze jeśli zostawia Pan drukarkę bez kartonu to firma się musi w niego zaopatrzyć żeby nie doszła na serwis w jeszcze gorszym stanie. Żeby nie mieć tego problemu wystarczyło wysłać samemu na serwis, ogarnąć sobie kuriera i karton, jaki problem? To są ludzie, którzy na codzień pracują w stacjonarnej obsłudze klienta, a nie w szukaniu kartonu do Pana zgłoszenia serwisowego..wystarczy pomyśleć, albo dać karton w którym drukarka została dostarczona ;)

Agnieszka Nowy wpis
Inne

Szukali w 2022 doradcy klienta i podawali zarobki 4 300–15 000 zł brutto. Nie wyjaśniając, co jest co. Czyli 4 300 to byłaby ta słynna podstawa, tak? A reszta w prowizji od sprzedaży drukarek?

Bronisław
Inne

Od dawna brak nowych opinii. Chętnie się dowiem jak się pracuje w tej firmie, bo za robotą się rozglądam. Mam doświadczenie w pracy na słuchawce. Mam nadzieję, że są wolne miejsca i że warunki pracy są dobre? Bo brakuje tu takich informacji.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Sebastian Mazurek Seb-Comp szukała nowego pracownika na stanowisko Doradca klienta w sklepie. Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej? Po jakim czasie dostałeś odpowiedź zwrotną?
logo firmy Doradca Ubezpieczeniowy
Lublin
Anna Młynarczyk
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Lublin
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(75 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. kontroli obiektów logistycznych
Lublin
"GWARANT POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(1423 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
JanJJW
Pracownik

Zdecydowanie nie polecam zakupów w firmie Seb-comp. Oczywiście, gdy chce się coś kupić, to wszyscy są bardzo mili i pomocni, gdy zaczynają się problemy, to nagle „w firmie nie ma nikogo kompetentnego” by załatwić sprawę. 10.06.2021 kupiliśmy drukarkę 3d, kosztowało nas to prawie 8 tys. Drukarka Flashforge Guider IIs. Pierwsza drukarka przyszła niesprawna, uszkodzony system grzewczy. W ogóle nie wystartowała. Tu, muszę przyznać, sprawę rozwiązano bez problemu i dość szybko drukarkę wymieniono. Coś mnie jednak tknęło, i uszkodzoną drukarkę odesłaliśmy wraz z listem, że wymiana ma się odbyć w ramach rękojmi. Wiem, można było po prostu zrezygnować z zakupu dokonanego poza siedzibą firmy, no ale zleżało nam na drukarce Flashforge Guider IIs, a i awaria zawsze może się zdarzyć. No i to był błąd. Druga drukarka podziałała tydzień i stanęła – awaria systemu grzewczego. 01.07.2021 wysłaliśmy mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy w ramach rękojmi. To samo pismo poszło też, na wszelki wypadek, listem poleconym. Od 01 lipca bujamy się z odesłaniem drukarki. Przerzucanie się mailami, na czyj koszt drukarka ma być odesłana było już lekko żenujące. Decyzja była bez przerwy odwlekana gdyż w firmie nie było kompetentnego pracownika, który byłby władny ją podjąć. Na koniec udało nam się wyegzekwować to, co zgodnie z prawem a także z regulaminem firmy, przysługuje nam przy odstąpieniu od umowy w ramach rękojmi – dostaliśmy w końcu list przewozowy i drukarka zostanie odebrana. Nie obyło się bez straszenia nas obciążeniem kosztami wysyłki, gdyby okazało się, że awaria powstała z winy użytkownika. Teraz się boję czy i kiedy odzyskamy nasze pieniądze. Mam podejrzenie, że problem kosztów wysyłki mógł być spowodowany kłopotami finansowymi firmy Seb-komp. A myślę tak, ponieważ od miesiąca nie mogę się doprosić, mimo wielu monitów, zwrotu 115 zł. Ta kwota to różnica pomiędzy fakturą pro-forma opłaconą w dniu 10.06.2021 a fakturą wystawioną 15.06.2021. Jutro minie miesiąc jak czekam na ten zwrot (oczywiście, nie ma w firmie osoby kompetentnej, która mogłaby zlecić przelew). Albo firma ma tak ogromne problemy finansowe, że nie daje rady zwrócić 115 zł albo aż tak bardzo lekceważy klienta, który już dokonał zakupu. W jednym i w drugim przypadku boję się o to kiedy i czy ogóle odzyskam swoją kasę. W tym momencie mam w domu niesprawną drukarkę, za którą zapłaciłam 7950,01zł, a w firmie Seb-Comp nie ma nikogo kompetentnego, kto mógłby podjąć decyzję, by rozwiązać ten problem. Zdecydowanie nie polecam zakupów w firmie Seb-Comp, obługa klienta na żenująco niskim poziomie.

Seb-comp
Pracownik
@JanJJW

Szanowni Państwo, pomimo wątpliwości odnośnie uszkodzenia pierwszej drukarki (czy nie jest to wina użytkownika) wymieniliśmy drukarkę na nową. Przed wysyłką przetestowaliśmy dokładnie urządzenie i nie sprawiało żadnych problemów. Zgodzili się Państwo na wymianę. W przypadku drugiej reklamacji uszkodzenia były z winy użytkownika: połamane łopatki wentylatora, zapchana dysza(cześć eksploatacyjna nie podlegająca gwarancji) , uszkodzenie zespołu grzewczego (źle wpięta taśma extrudera) Zaproponowaliśmy naprawę w konkretnej cenie lub odesłanie drukarki w stanie pierwotnym w jakim otrzymaliśmy. Nie możemy przystać na Państwa roszczenia zwrotu sprzętu który został uszkodzony z winy użytkownika. Kwotę o której Państwo pisali zwróciliśmy i zapewniam że kondycja finansowa firmy jest bardzo dobra. W dalszym ciągu czekamy na decyzję odnośnie sprzętu czy mamy go naprawiać czy odesłać w stanie jakim otrzymaliśmy.

Michał
Inne

Jak oceniacie wdrożenie do pracy nowych pracowników ?

Ja

@Olo jaką dokładnie podstawę dają? Trochę minęło od twojego posta, bo 4 lata, ale z tego co się orientuję to dalej pieniądze można zarobić dobra, a i atmosfera w pracy fajna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Seb-comp

oszukany - 2013-10-03 09:56:44 (usunięte przez administratora)(usunięte przez administratora) Przepracowała Pani dokładnie około 9 dni i za tyle miała Pani wypłacone z tym że, była Pani zatrudniona w celu pozyskiwania klientów i przez całe 9 dni pozyskał Pani jednego klienta z najniższego pakietu, nie wyrobiła Pani też minimum połączeń wychodzących (15min. na godzinę pracy) więc została Pani rozliczona zgodnie z ustaleniami jakie Pani wynegocjowała z właścicielem firmy na początku współpracy. Żeby zdobyć podstawę wystarczy wykonać 15 minut połączeń wychodzących na godzinę co nie jest wygórowanym planem, biorąc dla przykładu inne firmy z tej samej działalności. W celu wyjaśnienia nieporozumień zapraszam bezpośrednio do nas a nie bezpodstawne oczernianie nas na forach. Pozdrawiamy Seb-comp

Olo

byłem na rozmowie jako nieliczni dają podstawę i to wysoką

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Sebastian Mazurek Seb-Comp - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sebastian Mazurek Seb-Comp?

    Zobacz opinie na temat firmy Sebastian Mazurek Seb-Comp tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sebastian Mazurek Seb-Comp?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Sebastian Mazurek Seb-Comp
0/5 Na podstawie 0 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kościelna 15A
    07-106 Lublin
  • NIP: 8241748945 REGON: 142490014
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sebastian Mazurek Seb-Comp
Przejdź do nowych opinii