Opinie o CWT eCenter
Spędzone tam blisko dwa lata pokazały mi jedno. Jeśli lubisz latanie i systemy rezerwacyjne, ten się może sporo tego nauczyć, ale musisz walczyć o to, ze chcesz. Sami z siebie Cię nigdzie nie wyślą na szkolenia - no chyba, ze nowa polityka klienta to wiadomo, że tak. Rozmowa rekrutacyjna to była aż za luźna, ale to z perspektywy czasu dochodzę do takiego wniosku. Hajs? z samym angielskim mizerny, jak znasz inny język obcy: francuski / niemiecki / hiszpański to już jest +25% pensji brutto. Wczasy pod gruszą, karty lunchowe, opieka medyczna podstawowa, dofinansowanie do Multisporta - takie dodatki pozapłacowe. Po półtora roku, dało się odczuć, że pora na coś nowego. Jednak pandemia pokrzyżowała plany. Możliwości rozwojowe słabe, ale językowo można się rozwinąć i nabrać ogłady międzynarodowego korpo. Najlepsze jest, że niektórzy menago operacyjni nie znają podstaw prawa pracy - wiec czasami trzeba było stanąć na swoim. Trzeba tutaj przyznać, ze prawo pracy było przestrzegane skrupulatnie. No ale sytuacje były żenujące-śmieszne jak taki menago z takim doświadczeniem nie zna podstaw KP. Well ... XD Good Luck myCWT :)
Ja to sie w sumie cieszę że powstała cała ta pandemia Covid19. Poprzez ograniczenie latania, licznego odwoływania spadnie popyt na takie kurniki jak wy. Zapewne będą zwolnienia, polecą tzw. "tęgie głowy" dla których pomiatanie pracownikami, mobbing, ponizanie to chleb powszedni za śmieszne pieniadze. Nauczycie sie traktowac ludzi jak człowieka nie jak tania sile roboczą. Trzymam za to kciuki. Da wiedzenia????
No niestety tęgie głowy nie poleciały... Zwolnienia dotyczą tylko najniższych szczebli i zaraz w Cwt sami managerowie zostaną xd
Aktualnlie wszyscy polecieli, bo CWT kasuje cały dział TX w Warszawie. Także CWT eCenter Warsaw de facto przestało istnieć, zostają HRy, customer service, etc. ale tam też będą kroić równo.
Bardzo niepokojący wpis. Piszesz, że polecieli wszyscy. Czyli nie warto ryzykować i wysyłać swojego CV do firmy? Są w ogóle jakieś przyjęcia? Zastanawiam się czy poczekać trochę jak rozwinie się sytuacja czy jednak dać sobie spokój.
Niestety ale taka prawda. TX WAW do likwidacji. Rzeszów jednak większość utrzyma chociaż i tam będzie pewnie rzeźnia. W moim projekcie (Amazon) właśnie wszystko już przesuwają do NORAM. Więc oni też EMEA będą robić. Niestety ale CWT już się zwija. Linie i tak coraz bardziej odchodzą od GDSów i Travel agenci będą coraz rzadziej potrzebni. Branża umiera. A wątpię że się zregeneruje przez następne lata. Lubiłem tą pracę mimo małych zarobków, ale no cóż. Jedyne co mogę tylko powiedzieć że nigdy mobbingu czy coś nie doświadczyłem, było czasami trudno, zdarzali się fatalni TL (szczególnie Pani Y.) ale tak pod kreską to mi się super pracowało. Trzymajcie się, jeszcze będzie przepięknie!
Fajnie, że to napisałeś ... do tej pory większosć ludzi tutaj sączyła jad...zupełnie niepotrzebnie. Masz rację... jeszcze będzie przepięknie :) W sumie i tak nieźle... dopiero po roku zaczęli zwalniać, gdy inne firmy zaczęły to dużo wcześniej. Trzymajcie się wszyscy. Damy radę!
Nick - skąd wiesz ze jad sączony niepotrzebnie? Pracowałeś we wszystkich zespołach? Może nie wypowiadaj się za wszystkich? Ps. Nikt z cwt tu komentarzy nie czyta, więc niepotrzebny trud z Twojej strony.
I trzeba zawsze brac pod uwage że nic w życiu takze zawodowym nie jest oczywiste. "Nie takie kokosy spadały z palmy na ziemie".
a generalnie chodziło mi właśnie o tych managerow ktorzy o mało sie nie zesrają z tych wielkich ambicji i dla realizacji swoich celow wykorzystuja i pomiatają najniższym szczeblem. Ci tzw. executive managment są raczej już nasyceni i spelnieni zawodowo i spokojni wiec nikomu nie szkodza.
Sorry, zgadza się, nie pracowałem we wszystklich działach. Pracowałem w WAW, stąd może mój nieobiektywny punkt widzenia, wiadomo od czego zależy... ale dziwne dla mnie było to jak bardzo źle wypowiadają sie ludzie o firmie i managerach, którzy (dla mnie) byli w sumie ok... no dobra wyjątki też były, to fakt :D
Nie polecam firmy. Byłam na szkoleniu na którym naprawdę trzeba przyswoić wiele informacji ale to norma i prawie każdy o tym pisze. Pracowałam w Rzeszowie i nie jestem zachwycona. Jedna z moich kierowniczek najpierw pokazuje mi jak mam coś robić a następnego dnia gdy robię tak samo jak ona mi kazała to mówi "Kaśka, ale Ty robisz to źle mimo że sama Ci tak kazałam" również pani section manager wylicza mi czas jaki poświęciłam na rozwiązanie problemu, owszem był łatwy ale pani po rozmowie mojej z klientem podchodzi do mnie i mówi "Kaśka,zdajesz sobie sprawę że poświęciłaś 8min na zrozumienie problemu i potem rozwiązanie go?" po czym oscentacyjnie odchodzi ode mnie. Byłam tam tylko pół roku bo rzekomo nie znałam polityki mojego działu mimo tego że sama poprawiałam błędy po senior travel councelorach (brakujące dane takie jak numer zezwolenia na podróż) i wiele podobnych, również dowiedziałam się na odchodne że nie chcę pracować. No tak,nie chcę pracować mimo tego że brałam pracujące weekendy oraz zmiany nocne,śmiesznie. Zarządzanie kierowników oraz section managerów to jedna wielka pomyłka. Ci ludzie nie znają podstaw zarządzania pracownikiem i "kopiąc go intelektualnie" poprawiają sobie dzień.Z jednej strony nieco mi szkoda że straciłam tą pracę ale z drugiej nie żałuję ponieważ początek po treningu jeżeli się robi błędy może wpędzić w histerię. Często na przerwach płakałam w toalecie ze stresu przed kolejną rozmową w obawie że "Kaśka wszystko spoko tylko że popełniłaś 20 błędów" . Nastawcie się też na maile od "kierowników" z błędami. Niektóre z nich będą poważne owszem, ale dużo maili które szły do mnie to pierdoły były "Kaśka nie uporządkowałaś segmentów w lokatorze / Kaśka nie dopisałaś w notatkach do agentów w jakiej walucie idzie zmiana / itd itd". Nastawcie się też że kierownictwo będzie chciało wam wmówić że popełniacie błąd który tak naprawdę popełnił pasażer. Musiałam kupić bilet na środę, wszystko z panem sprawdziłam cztery razy a 20min później podchodzi do mnie kierowniczka i mówi "Kaśka, ale pan chciał bilet na czwartek" Czyli to moja wina że nie siedziałam w głowie pasażera i nie wiedziałam że tak naprawdę ma mieć bilet na dzień później. Najgorsze jednak jest to że każdy mail do Ciebie trafia od razu na skrzynkę do której dostęp ma każdy kierownik więc byle pierdoła i wszyscy wiedzą nie ważne co się stało. Prosisz o wcześniejsze wyjście - zamiast więc napisać do jednego kierownika/section managera (w zależności od działów jest ich więcej) to musisz pisać na dedykowany mail do którego każdy ma dostęp. Te maile stanowią dla nich bazę danych i gdy ktoś ma do Ciebie urazę to jest podkładka żeby Cię zwolnić mimo że dobrze pracujesz.
W punkt. Mialam podobne doswiadczenia. Nie powinno sie zle zyczyc ale zycze tym pseudomenezerkom i kierowniczkom tego samego. Zycie ma to do siebie że lubi zwracac.
No i jak tam, coś nowego?
Ta firma chce tylko, żebyś ciężko dla niej pracował. Nie dając nic w zamian. Zarobisz tu mniej niż pani z Lidla na kasie, nie ważne czy znasz jeden, dwa czy więcej języków obcych. Mówię to jako osoba, która w tej firmie popsuła sobie zdrowie. Żałuję, że nie poszedłem do sądu pracy w związku z mobbingiem który na mnie zastosowano. Stanowczo odradzam. Nie polecam i mam nadzieję, że ta firma już wkrótce zawinie się z rzeszowskiego poletka - bo tak lepiej będzie dla osób tutaj mieszkających i pracujących. Pozdrawiam Mirek.
Czasem myślę o tobie Mirku. Zawsze można było liczyć na twoją pomoc i rade. Mam nadzieję że ci się ułożyło po tym wszystkim - dowiedziałam sięmniej więcej co się stało dopiero po dłuższym czasie. Ja mimo wszystko na swoim stanowisku "mrówki" byłam dość zadowolona - porównując do tego co działo się w poprzednich pracach - ale nie mam pojęcia co działo się na "górze"
CWT jest rakiem na mapie firm dających zatrudnienie w Polsce. Zarobki jak na nasze warunki są śmiesznie niskie, i jedynie studenci poszukujący jakiegoś zajęci, które pozwoli im opłacić pokój w akademiku znajdą tutaj coś dla siebie. Perspektywy rozwoju są raczej niskie. Jedyne czego Cię tutaj nauczą to analitycznego myślenia. Możesz zapomnieć o skilsach i kursach, którymi potem mógłbyś się pochwalić w swoim CV. Osobiście znam osobę, która będą senior section managerem zrezygnowała ze stanowiska, i teraz bez powodzenia szuka zatrudnienia gdzieś indziej. Ludzie otwórzcie oczy ! CWT nie jest całym światem, a rzeczywistość poza bladymi ścianami korporacji jest zupełnie inna.
Witam, Ponieważ zachodzi bardzo duże prawdopodobieństwo, że to ja jestem tu wspomniana jako ów Senior Section Manager, chcę się odnieść do tych bredni. Chyba jednak nie znamy się osobiście, chyba że liczysz znanie z powiedzenia sobie na korytarzach “cześć”. Gdybyś mnie znał/a, miał/a rzeczywiste pojęcie o mojej sytuacji. Nigdy nie miałam problemów ze znalezieniem pracy - chyba, że za takowe uznajesz 3,5 tygodnia od rozpoczęcia poszukiwania do przejścia kilku rekrutacji i podpisania umowy. Wręcz przeciwnie - kiedy chciałam zrobić sobie kilka mcy wakacji między firmami, praca sama mnie znalazła. Nie odnoszę się do Twojej opinii o Carlsonie. Każdy ma swoja. Natomiast nie majac zielonego pojęcia o mojej sytuacji, nie wykorzystuj jako argumentu dla poparcia swojej opinii. Ja mam zupełnie inna! Pozdrawiam. Jeśli Twoja wypowiedź dotyczy innego SSM ( aczkolwiek o drugiej takiej mi niewiadomo) to chętnie cofnę swoja wypowiedź.
Serwis go work jest miejscem do wyrażania swoich opinii na temat pracodawców - nie ma jednak najmniejszego sensu wypisywanie tutaj danych osób pracujących w firmie. Zawsze bowiem Istnieje duże prawdopodobieństwo, że może to zaszkodzić tym osobom i ludziom w ich otoczeniu.
Tak chodzi tutaj o Ciebie Wioletto. Będę szczęśliwszy i spokojniejszy jeśli Twój wpis, co by nie powiedzieć lekko pesymistyczny pozostanie na tym forum na wieki.
upadek firmy, zwolnienia - trzeba bylo szanować dobrych managerów a nie niszczyc - teraz na bruku bedziecie - madrosci w nowym roku
Nareszcie te "dobrze menedżerowie" też zostali wyrzucone.... Tak jak i z ich inicjatywy było tyle fajnych ludzi wyrzucone..... To nazywa się KARMA
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Carlson Wagonlit Travel?
Witam. Chciałem się dowiedzieć jak wygląda sytuacja w firmie CWT w Warszawie i czy nadal jest tak źle. Czy to prawda, ze po szkoleniu zarabia się 2300 netto + karta lunchowa. Czy nadal jest stosowany mobbing na pracownikach ? i nakazuje im się zmienić dział pod groźbą zwolnienia ? Nie liczę na wysokie zarobki, bo skrobie coś na boku dzięki czemu zarabiam. Chciał bym podjąć pracę w CWT tylko dla ubezpieczenia. Proszę o wasze opinie.
Zdecydowanie stawki są inne. Na start oferują ok 3500 netto w zależności od zespołu. Aczkolwiek w obecnej sytuacji związanej z przestojem turystycznym na Twoim nie zatrudniłbym się w CWT. Firma ma ogromne problemy finansowe i nie wiadomo czy przetrwa następny rok.
Nigdy nie było 200 zł na kartę lunchowa nie opowiadaj głupot. 3800 netto zł, a w którym dziale chyba brutto ????
Jak się pracuje z ludźmi z Carlson Wagonlit Travel?
Ludzie są mili, jednak osoby z dużym stażem w firmie i na stanowisku tracą tą cechę. Nie ma osoby pracującej w CWT i ogarniętej życiowo (dom, rodzina) która jest np section managerem. Nie ma.
bullshit, w facebooku niemal kazdy z section managerow ma zone/meza, niemal wszyscy maja z nich dzieci, wiec jak juz piszesz to wez nie generalizuj o.O
Witam was, Pracuję już tu od ponad półtora Roku... I raczej moja opinia jest neutralna. Ale zacznijmy od początku. Trening był naprawdę mocno wymagający (co tygodniowe testy, ale dużo one pomagają) ale jak masz trochę wiedzy o Lotnictwie to łatwiutko to przejdziesz. Miałem Trenerkę która dużo wymagała ale była naprawdę spoko. Atmosfera na treningu także była super. Trafiłem na Super Zespól jeśli chodzi o Team. Niestety to jednak wszystko. Polityka mojej drużyny była kompletnie (usunięte przez administratora) Inni mają tu łatwiejszą. Ale Miesiąc dwa i można się do tego przyzwyczaić. Co do Team Leaderów cóż to dużo zależy i to od płci. Nie chcę tu być Misogynem ale większość kobiet szczególnie tych przyjezdnych absolutnie się na tą pozycję nie nadają i są bardziej wkurzające i mniej pomocne niż inni. Potencjał do konfliktu jest duży. Szczególnie na początku szybko można zarobić tzw. ADM (co w porównywaniu do innych nie strącają z Pensji), no i Team Liderzy zaczynają się mocno pruć o to zamiast być wyrozumiałym i wytłumaczyć na czym błąd był. Mi się to nie zdarzyło ale koleżance obok mnie i no miała hard time. W Firmie liczą się kontakty (Im więcej tym lepiej) defacto nie patrzy się na jakość. Wiem że niektórzy agenci wyrabiają nawet to 50 kontaktów (przed covidem) ale zawsze musisz po nich poprawiać bo po prostu albo robią dużo błędów albo odpisują tak że następny agent nigdy się z tego nie rozczyta. Te Pearle i wszystkie inne wyróżnienia nie wiem jak są przyznawane chyba losowanie czy coś. Zarobki nie są duże. Bez dodatku językowego nie zarabia się dużo więc jak chce się coś ogarnąć to odradzam ale super praca dla studentów. Firma według mnie absolutnie sobie nie poradziła z Covid kryzysem. Od jakiegoś czasu ewidentnie mam uczucie że chcą się jak najszybciej jak największej ludzi pozbyć. Fakt można z Domu pracować, ale praca jeśli w ogóle jest to jest trudna do ogarnięcia w jednym monitorku. Teraz dosłownie dwa dni przed upływem obcięć znów nam przedłużyli skrócenie etatu. Osoby bez dodatku językowego są bliscy lub na minimalnej krajowej. Po prostu dramaty ludzkie się na razie odbywają i każdy kto może chce się ewakuować. Podsumując, jak szukasz pracy która jest fleksybilna i nie wymaga po początku za dużo i znasz Niemiecki lub Francuski (bonus) odnajdziesz się tu. Jak jesteś wrażliwym człowiekiem, bierzesz Pracę "ze sobą do domu", i praca Call Center ci nie odpowiada. Nie aplikuj.
To prawda. Do pracy w CWT nadają się tylko ludzie z 100% wyjebaniem na życie. Każdy inny będzie się męczył. Stąd tyle tam nieogarów życiowych pracuje.
Firma wyłapuje pracowników po nocnej zmianie zabiera na rozmowę, w której przekonuje ze warto zgodzić się na pracę za gorsze pieniądze i na gorszych warunkach. To jest tortura. Zamknąć ten kurnik. Niech sobie amerykanie pracują na takich warunkach....
(usunięte przez administratora)
Potwierdzam w 100000%
Czemu ma zawsze oferte na stanowisko payroll? Turn over?
Bo nikt tam nie chce pracować. Firma źle traktuje ludzi, w Rzeszowie jeden pracownik HR zniknął z dnia na dzień i bez słowa. To nie wzbudza bynajmniej zaufania do CWT jako pracodawcy.
Rotacji na payrollu jest niska, ale ze względu na szefa (niekompetentny i upierdliwy w obyciu) zaczęła panować frustracja i niektórzy odeszli. Ciężar spadł na tych co zostali. Kandydaci na rozmowie orientowali się z kim będą mieli do czynienia i odpuszczali. Kilka dni temu go w końcu zwolnili.
Rozumiem dlaczego 4 tysięcy na rękę nie dostaniecie. Pomieszczenie z poplątaniem. CWT ma różne działy, oddziały, a nawet spółki prawne. Dlaczego w wątku dotyczącym Warszawy, i dodatkowo dotyczącym CWT Polska, piszecie o sprawach eCenter i to z Rzeszowa? Ogarnijcie się ludzie, bo nie wiadomo o którą spółkę chodzi. Inaczej pracuje się w Rzeszowie, inaczej w Warszawie, a już inaczej w CWT Polska. Kilka poziomów zadowolenia dzieli te lokalizacje i nieprzypadkowo wymieniłam w tej kolejności. Jak pracujesz w DOKu to nigdy nie znajdziesz dobrych pieniędzy. Też doświadczyłam mobbingu i najpodlejszego kolesiostwa w Carlsonie. Praca tylko na chwilę, dla ludzi, którzy nie wiedzą co chcą zrobić ze swym życiem.
Ten człowiek pracował w cwt Rzeszów od początku a został zwolniony za to że po godzinach pracy prowadził szkolenia bhp co z kolei dla firmy było tzn. konfliktem interesów. Chcesz zrobić w swoim życiu kilka kroków do tyłu - zatrudni się w CWT.
Jak jest sytuacja? Dużo nie dobrych opinie- Ale stare. być może teraz nie jest to samo? Potrzebuje informacje jeżeli aplikować tutaj czy nie
ja doświadczyłam mobbingu w CWT, zaczepiłam się tam bo lubię języki obce znam je i lubię kontakt z ludźmi, pensja tam jest niska jak na Warszawę to bardzo niska, nawet po podwyżkach, ale dałabym radę rok bo lubiłam rozmawiać z klientami na słuchawce i tylko to mnie interesowało, szefowa teamu była ok ale niestety istnieją tam korporacyjne układy i jej zastępczyni mnie nienawidziła wybitnie, prawdopodobnie za moje ubrania, języków znam więcej i lepiej od niej każdy jeden.... no ale cóż nie poszłam do sądu tylko odeszłam jednak uwierzcie mi, mobbing tam jest
Pakiet medyczny nie działa. Lepiej jest już pójść na NFZ.
Hej, Pracuje w CWT juz dobych pare lat. Mam za soba juz 3 awanse i raczej na tym stanie. Wyzsze stanowiska = malo/brak czasu na zycie prywatne. Jestem osoba, ktora czas wlasny bardzo sobie ceni. Oczywiscie za tym ida dobre pieniadze. Kazdy ma inne wartosci. Przejdzmy do konkretow. Osobiscie jestem bardzo zadowolona z pracy CWT, trafilam tutaj "z ulicy". Znalazlam ogloszenie na pracuj.pl. Jak to korporacja = wynki, wyniki i jeszcze raz wyniki. Jezeli podchodzi sie do pracy skrupulatnie to twoje zaangazowanie zostanie docenione. Kwestia czasu. Pieniadze na treningu nie powalaja, ale z biegim czasu moge powiedziec ze mam satysfakcjonujace zarbki :) "Ameryki nikt w jeden dzien nie zbudowal". Cierpliwosci. Owszem, rotacja jest spora, nie jest to praca dla kazdego. Plus liczba zatrudnionych ludzi jest ogromna, cos o tym swiadczy. Moze doczekam tu swojej emerytury, kto wie! :) POLECAM!
Ja z powyższym się absolutnie nie zgadzam. Duża ilość pracowników i rotacja nie świadczy o rozwoju a np o tym, ze firma nie inwestuje w pracownika złamanego grosza. Swoją droga jeżeli jednak zdecydujesz się awansować po raz 4, to zobaczysz ze im wyższe stanowisko, tym niższa podwyżka. Awans z deputy manager (teraz agent podróży level 3) na Section managera (teraz teamleader) to podwyżka ok 400-450 złotych brutto. A wtedy dopiero firma ma w nosie twoje prywatne życie....
I really appreciate the atmosphere on the interview, i think it is a great team. However I received the offer with the salary which doesnt match my expectation. I mentioned many times that and I think it is not profesional to proceed with the recruitment after the first conversation. For The candidate it is Lost of time, is not respectfull and causes distrust.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CWT eCenter?
Zobacz opinie na temat firmy CWT eCenter tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CWT eCenter?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 1 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CWT eCenter?
Kandydaci do pracy w CWT eCenter napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.