Citi Service Center

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 14 ocen.

Opinie o Citi Service Center

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Citi Service Center

Hanna
użytkownik zarejestrowany

@Mania to bardzo poważne oskarżenia. Przypominam, że mobbing zazwyczaj ma na celu lub skutkuje: poniżeniem, ośmieszeniem, zaniżeniem samooceny lub wyeliminowaniem albo odizolowaniem pracownika od współpracowników. Czy własnie to odczułaś w firmie Citi Service Center? Na jakim stanowisku odczułaś takie zachowania? Chciałabyś opisać jakąś sytuację? Zainteresuje to zapewne osoby szukające ofert pracy w okolicy.

Mania

Trzymajcie sie z dala! citi słynie z mobbingu, łamania prawa , kodeksu pracy. szczególnie obłędowski, flanelowy łysek, awallowa, wajlinski...

Hanna
użytkownik zarejestrowany

@E. rozumiem, że jesteś w dziale HR? A może już nie pracujesz w Citi Service Center? Czy z obserwacji całej firmy uważasz, ze każdy dział ma tak ciężko. Teraz jest dużo ofert pracy do różnych działów i pewnie wiele osób zastanawia się czy atmosfera taka jest w całej firmie.

twister

A co ze stanowiskiem Inspektor Nadzoru ds. Elektrycznych orientuje się ktoś ?

Anonim

Jeśli chodzi o pracę w IT to moje odczucia są następujące: - praca nudna, żadne możliwości rozwoju - bardzo słaba współpraca z innymi - każdy siedzi w swojej piaskownicy, pilnuje swoich zabawek i wyznaje zasadę "nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem" - w razie jakichkolwiek problemów wieczne "szukanie winnych" - twardy opór przed jakimikolwiek zmianami/pomysłami - zerowy poziom managementu i zerowe wsparcie z ich strony - zarówno merytorycznie, jak i od strony zarządzania - wszechogarniający mikromanagement i raporty w excelu :) - zarobki średnie, premii brak - dział HR to mega porażka - totalny brak kompetencji, pomocy, etc. Praca na pewno nie dla ludzi ambitnych, szukających ciekawej pracy i rozwoju, czy nowych, pozytywnych doświadczeń - trzymajcie się z daleka.

E.
@Anonim 05.05.2017, 16:28
Jeśli chodzi o pracę w IT to moje odczucia są następujące: - praca nudna, żadne możliwości rozwoju - bardzo słaba współpraca...

Wiesz dlaczego dział HR to totalna porażka? Bo "góra" oszczędza na etatach. Bo jeden pracownik ma do obsługi kadrowej 1000 innych pracowników! Bo każdy pracownik HR siedzi codziennie po godzinach! Bo każdy z pracowników HR pracuje przez cały dzień w stresie, bo roboty jest tak dużo i wszystko jest na przedwczoraj. Bo nikt nie szanuje ich pracy. Liczą się tylko procedury lokalne, globalne i tabelki. Jak cyferki się zgadzają to wszystko jest cacy a łez, frustracji i beznadziejnej atmosfery nikt zdaje się nie zauważać. Wynagrodzenie to śmiech, więc każdy komu pozostały jeszcze resztki rozumu ucieka stamtąd jak najszybciej!

obecny pracownik

Nie ma się co oszukiwać dla osoby, która skończyła niedawno studia będzie to dobra praca na początek, za niecałe 3000 pln na ręke. Jeśli chodzi o pracę w aml'u to trafiają się różni ludzie, ogólnie większość osób ma kwalifikacje aby zasiadać na swoim stanowisku, jednak zdarzają się osoby, na które się patrzy i nie wierzy, że przeszły proces rekrutacji. Angielski w mowie i piśmie powinien być u każdego analityka na poziomie co najmniej dobrym, aby móc napisać krótkiego i zrozumiałego maila i umieć coś powiedzieć do koleżanki/kolegi obok, który nie mówi po polsku. Jednak i tak zdarzają się osoby które i z tym mają problem. Są i takie tępe dzidy które nie odróżniają kredytu od debetu..... Team liderzy to już troche inna bajka, niewielu z nich potrafi trzymać się swoich zasad i dbać o swój zespół a nie ślepo wykonywać polecenia swoich przełożonych. Część z nich, lubi jak się donosi na innych analityków. Jednocześnie trzeba samemu zobaczyć i poznać swojego team lidera, czy warto do niego zwracać się ze wszystkimi problemami i swoimi spostrzeżeniami. Część z nich nie lubi jak się ma za wiele własnej inicjatywy i jak ma się za dużo do powiedzenia. Co do samej pracy to jest monotonna, excell, te same tabelki, bazy danych. Jak ktoś lubi monotonnie i możliwość siedzenia w słuchawkach na uszach od 9:00 do 17:00 bez potrzeby odzywania się do innych osób to będzie to wyśmienite miejsce do pracy. Można przychodzić do pracy w weekendy/święta, oczywiście jeśli jest taka potrzeba. Nie zawsze są otwarte nadgodziny jeśli nie ma takiej potrzeby. Rozwój.... jest, ale trzeba się postarać i najlepiej jak się zna kilka osób tu i tam, aby mogły pomóc. Warunki pracy, ...... od czego zacząć (opisuje budynek przy ulicy Chałubińskiego 8) .... praca na open space, na piętrach nie ma klimatyzacji tylko nawiewy, które i tak działają jak chcą, nie zapominając że budynek oddany do użytku po koniec lat 70, nie wiadomo jakim powietrzem, a dokładnie co w nim jest dodatkowego, oddychają pracownicy na piętrach. Dalej: toalety, po dwie dla kobiet i mężczyzn, raz na 7-10 prawie na każdym piętrze wynajmowanym przez Citi panowie z administracji budynku muszą doprowadzać toalety do stanu używalności. Kuchnia, to zależy od piętra, ale ogólnie rzecz biorąc to duże nie są i podczas pory obiadowej, maksymalnie to 10 osób na raz może się zmieścić aby zjeść, na niektórych piętrach nie ma tak "dużej" ilości miejsc i pracownicy chodzą po innych piętrach i szukają wolnych miejsc, i to w firmie która za zeszły kwartał zarobiła na czysto ponad 3 mld dolarów. Ale wiadomo, że w outsourcing nie trzeba inwestować, po co nowy budynek, po co szanować ludzi skoro i tak jak ktoś odejdzie to przyjdzie ktoś nowy. Ale żeby nie było tak ponuro, to Citi przenosi się z Chałubińskiego do nowego budynku przy placu europejskim, prawdopodobnie w jesień 2017 tak więc będzie znacznie lepiej. Co do samego procesu to część jest przeniesiona z USA, wiadomo dlaczego, tutaj w Warszawie mniej zapłaci się analitykom za tą samą prace co ją wykonują pracownicy w USA, z tym że w Warszawie w większości robota jest wykonana na czas (a nawet przed czasem) i z doskonałą jakością, ale wiadomo Polakom płaci się z złotówkach a nie w dolarach. Raz na jakiś czas ktoś ważny z USA przyleci do Warszawy, powie, że wykonujemy doskonałą robotę itd itp, poklepie po pleckach, przejdzie się po piętrach, a i tak nic dla nas dodatkowego nie będzie. Podsumowując, dobra praca na maksymalnie 2 lata, potem to już przychodzi wypalenie i wyjebka na cały proces. Po 2 latach warto szukać czegoś nowego za lepsze pieniądze. Ale jak to kiedyś usłyszałem od jednego z managerów, że Citi ma taki prestiż w Polsce, tak więc nie powinniśmy patrzeć tylko na zarobki i szukać nowego miejsca pracy ponieważ inne firmy nie cieszą się takim uznaniem...... taaa jasne, do talerza zamiast kotleta i ziemniaków nałożę sobie prestiż firmy jaką jest Citi a na deser zjem maile gratulacyjne od kierownictwa.

Hanna
użytkownik zarejestrowany

@Kik, to bardzo dobrze, że jesteś zadowolony. A w jakim dziale jesteś zatrudniony? Tak jak wspominałeś, należy pamiętać, że na każdym stanowisku warunki przedstawiają się trochę inaczej.

Kik

Dobre zarobki, świetne środowisko pracy, bardzo dobre benefity. Przyszłościowa i ciekawa praca w działach operacyjnych, stabilna i troszkę monotonna w działach administracyjnych. Citi jest dobrym pracodawca, osobiście polecam.

tomek

hej, wpadne tu zeby wam poradzić. firma nie warta 1 grosza lojalności. Sam starałem sie zachować profesjonalnie i w porządku - został mi niesmak, że jestem frajerem. będe sobie to wyrzucał wiele lat. Pracownicy w firmie rozni - jak wszędzie. ale np. pracujac w dziale AML - i wiedzac jak sie pierze pieniądze - pogląd na niektórych polityków i działania powinien "ewoluować" - tutaj zazwyczaj brak jakiejkolwiek autorefleksji.

ela

Citi słynie z mobbingu, omijajcie wszelkie spółki citi szerokim łukiem. A jak traficie na flanelowego łysego psychola to uciekajcie. Duża rotacja pracowników o czymś świadczy, nawet Hindusi uciekają po kilku miesiącach. Inspekcja pracy powinna się zabrać za citi.

amikaoo
użytkownik zarejestrowany

taak faktycznie przedstawicieli szukali ostatnio..

wer

Praca jak praca. Jesteście trybikami wielkiej maszyny, od was niewiele zalezy, czesto wiele rzecyz robi sie bez sensu wg idiotycznych standardów, ktore ktos nadzoruje i sprawdza, i tego kogos tez ktos sprawdza i tak dalej. firma malo elastyczna jesli chodzi o czas umowy, warunki, propozycje przedluzenia umowy 7miesiecznej daja ostatniego dnia/tygodnia poprzedniej umowy. pensja na 1umowie nie zmienia sie raczej na 2giej - tylko dla "najlepszych" tzn tych ktorzy 100% sie zaangazuja (dużo nadgodzin nie jest koniecznych) a tak naprawde te wyroznienia sa po to zeby wszyscy podkrecali srednią.

wer

Praca jak praca. Jesteście trybikami wielkiej maszyny, od was niewiele zalezy, czesto wiele rzecyz robi sie bez sensu wg idiotycznych standardów, ktore ktos nadzoruje i sprawdza, i tego kogos tez ktos sprawdza i tak dalej. firma malo elastyczna jesli chodzi o czas umowy, warunki, propozycje przedluzenia umowy 7miesiecznej daja ostatniego dnia/tygodnia poprzedniej umowy. pensja na 1umowie nie zmienia sie raczej na 2giej - tylko dla "najlepszych" tzn tych ktorzy 100% sie zaangazuja (dużo nadgodzin nie jest koniecznych) a tak naprawde te wyroznienia sa po to zeby wszyscy podkrecali srednią.

Analyst

Dobre warunki na start ale potem jest gorzej. Podwyżek brak, premii brak. Praca dobra w dwóch przypadkach: albo dla studenta, albo z braku innego pomysłu na życie. Generalnie atmosfera w porządku, stres w zasadzie żaden lub niewielki. Wymagania też żadne.

Zostaw opinię o Citi Service Center - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Citi Service Center