Nestle Waters Polska S.A.

Nałęczów

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 5 ocen.

Opinie o Nestle Waters Polska S.A.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Nestle Waters Polska S.A.

pracownik

plusy. hahah, prowokatorzy

Lidia
użytkownik zarejestrowany

Poprzednie wpisy, pomimo braków odpowiedzi i dat są pozytywne, napiszcie jednak ,co najbardziej jest w firmie na plus? Czy jesteście zadowoleni z wynagrodzeń? Firma posiada dla pracowników dodatkowe pakiety socjalne? Obecnie firma Nestle, prowadzi rekrutację do biura w Warszawie, aplikował ktoś?

zylo

terminowa

Szukasz pracy?

rymik
użytkownik zarejestrowany

Kasa pewnie ponadprzeciętna, ale czy wypłata terminowa?

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

xyz

podejrzewam moniq ,ze ta praca to w Warszawie moze byc chociaz pewien nie jestem... numerymożna załatwić a z tym ,ze zazwyczaj chcą osobe z doswiadczeniem (wszedzie chcą z doświadczeniem) ,ale zycze powodzenia! :)

DEBILIZM

wypowiedzi debila z 2014 09 24 nie skomentuje myslę jednak ze to jest człowiek o niespełnionych inspiracjach jego miejsce jest w Tworkach takich jak on ludzi potrzeba w Nestle DURZE BRAWA DLA IDIOTÓW

eden

siema chłopaki co tam słychać ,jaka atmosfera przed połączeniem nic nie piszecie ???????????????????????????????? co wszyscy załamani czy hepi???????????????????

xyz

praca w miare ok pieniadze zawsze na czas... ciezko dosc sie dostac bo jest raczej stala ekipa...z umowami jest dosc ciezko załapać sie na stałe , wszystko na spokojnie sie robi nikt nie stoi i nie pogania, ogolnie polecam!

były nosiwoda
@wk 08.02.2015, 18:24
Debilem jesteś

praca do du py 5 ton przeżuć to zobaczysz jaka fajna robota kolega wyżej dobrze ci napisał debilem jesteś

xyz
@były nosiwoda 25.02.2015, 19:44
praca do du py 5 ton przeżuć to zobaczysz jaka fajna robota kolega wyżej dobrze ci napisał debilem jesteś...

wyglada na to ze nie nadajesz sie nigdzie i płaczesz :) kilka butelek wycieles i juz płacz ? do szkoly idz zrob wyksztalcenie na prezesa ,a nie płaczesz :) pozdrawiam :)

?

Duża rotacja kadry zarządzającej, ostanio odszedł Dyrektor Zakładu.

sorros

Pezes rządzi i nic nie wychodzi,

Zostaw opinię o Nestle Waters Polska S.A. - Nałęczów

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Nestle Waters Polska S.A.