PKP Intercity S.A.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o PKP Intercity S.A.

Krystian
Kandydat
 Pytanie

Ile może na rękę zarobić maszynista w Warszawie i jaka atmosfera panuje w zakładzie ?

AJ
Kandydat
 Pytanie

Czy wiadomo ile wynosi wynagrodzenie już ze wszystkimi dodatkami w dziale windykacji w Warszawie??

Dzialaczka
Pracownik
@AJ

Wiadomo 4500 brutto zasadniczej i 15procent premii jak weźmiesz do ręki 3700 w porywach do 4000 to szczyt marzen

Magda
Inne

Nie polecam tych lini a szczególnie konduktorów (usunięte przez administratora)to mało powiedziane nie da się porozmawiać bo tylko straszą mandatem 500zl (usunięte przez administratora) nie nadają się do pracy z ludźmi żenada lepiej busem jechać niż z tymi chamami !!!!

1
Tajemnice Twierdzy Olszynka
Inne
 Pytanie

W połowie 2019 do gabinetu Siary przyniesiono tajny raport. Raport znany był później jako zaszyfrowana depesza o konieczności niepodejmowania działań w sprawie przesuniętych obręczy gdyż dotyczył tajnego agenta - Wujka Sławko, ale nie uprzedzajmy faktów. Wujek Sławko syn ziemii skierniewickiej po przejściu z Odolan zdecydował się na współpracę z tajną organizacją o kryptonimie "plan pierwszy", której celem było trwałe zdobycie wpływów w Zakładzie Centralnym. Potwierdzeniem tej sytuacji niech będzie fakt iż gdy tajemniczy Sławek po raz kolejny przesuwając obręcze wciąż był wpływową postacią na dworze Siary. Jednakże sytuacja ta miała się wkrótce zmienić... Do gry weszła wyspecjalizowana komórka wywiadu radzieckiego znana jako Bettdecke (Kołdra) która zdecydowanie zaczeła infiltrować plan pierwszy przy pomocy metod operacyjnych. Pierwszym sukcesem było wprowadzenie swoich ludzi do tzw. klubu poznańskiego a następnie przejęcie kontroli nad Rzepinem. W ciągu kilku lat członkowie organizacji od przeciętnych licencjatów doszli do najbardziej wpływowych pozycji na Olszynce i to pomimo wielu jakby mogło się wydawać potknięć... pożar lokomotywy, nadmierna prędkość w rozjazdach, wyjazd niezgodny z trasą wyznaczoną w srjp. Kto był odpowiedzialny za nagłą zmianę poglądów naczelnika? Tego zapewne już nigdy się nie dowiemy... jednak pewne jest to, że los dawnego bohatera Sławka przez działanie owej organizacji był już przesądzony. Tak kończyło się wieloletnie panowanie dawnych strażników rewolucji.

Elita 100
Pracownik
@Tajemnice Twierdzy Olszynka

Kolego mam wrażenie,że szukasz sensacji,a sianie fermentu i zamentu to Twoje główne cele.Jestes tak sfrustrowany,że nie możesz nic zrobić bo to nie Ty jesteś decyzyjny.Jesli masz odwagę to podpisz się z imienia i nazwiska,albo na sekcji stań oko w oko z ludźmi których tak opisujesz na goworku pod różnymi nickami!!!

3
Szpieg Szoguna
Pracownik
@Tajemnice Twierdzy Olszynka

Czytam te Twoje wypociny mój kolego i śmiech mnie ogarnia,a zarazem jest mi Ciebie szkoda!!!Jesteś jednym wielkim nieudacznikiem,któremu Matka kolej życie uratowała,bo gdyby nie to do tej pory byś zapewne korzystał z wychodka za stodołą i miał linoleum na podłodze!!!Nie masz jaj,jak prawdziwy mężczyzna nie potrafisz powiedzieć głośno swojego zdania bo się boisz!!! Najlepiej jest mieć kilka nicków na goworku i pisać,ośmieszać,a zarazem wywoływać ferment i zamieszanie(tak jak mały rudy z brodą).Jeśli nie odpowiada Ci tutaj praca to ją po prostu zmień!!!

26
no kułłła!
Pracownik
 Pytanie
@Szpieg Szoguna

śmiech to ogarnia wszystkich jak piszesz i prowadzisz dyskusje sam ze sobą w postach na tym portalu. Człowieku jak ty psychotesty przechodzisz??

Otyły wojownik
Pracownik

przecież wszyscy wiedzą że to baranina na grubym ostatnimi siłami walczy przez oczernianie ludzi w sieci jak i rozpowszenianiem plotek

goworkowy Daro
Pracownik
 Pytanie
@Otyły wojownik

ciekawe co kieruje (usunięte przez administratora) ale chyba chłopu się nudzi bo siedzi po kilka tygodnia na L4 od jesieni bo panicznie sie boi szkolenia na SM42. w normalnej firmie już by takiemu kolesiowi podziękowali za współpracę ale niestety nie u nas. Facet usilnie uchyla się od szkolenia na tabor ktory posiadają wszyscy i nie jest to nic nie normalnego że co jakiś czas jeździ się pierdzirurą po wianku. Niektórzy sami chcą jeździć na stałe na esemkach ale ten pan ma jakis problem? Prawdopodobnie z tych nudów i nadmiaru wolnego czasu kolega szczuje na goworku ludzi ale też rozpylając plotki telefonicznie ze znanym dla siebie tekstem "niech gadaja". Rece opadają ale niestety nikt z tym nic nie zrobi. Gdyby tylko przełożeni zauważyli że facet zaczynał robić szlaki jakie mu kazali np Wąchock i celowo nie robił czterech jazd żeby tam nie jeździc.Przecież to jest oszukiwanie firmy bo za te nieefektywne godziny miał wykaz pracy i zapłacone ale firmie się i tak nie przyda. Miejmy nadzieje ze odpowiednia osoba w sekcji przejrzy IVU i zapyta pana o karty zapoznania szlaku. (usunięte przez administratora) jak sie tutaj tak bardzo męczysz z nami to może idź nie wiem do Kolei Mazowieckich? (usunięte przez administratora)ork

Renia Grabowska
Pracownik
@goworkowy Daro

no wiesz jakbyś zamiast z kobietą jeździł na wakacje z siostrą to też byś kipiał frustracją. najlepszy ten koleś jest z tym że sapał się zawsze do wszystkich i notował kto gdzie jedzie przez lata mając grafiki jak pączek w maśle. Serio mając prawie wszystko po szybkich potrafil dzwonić do Sławka i wymyślać nowe plotki o tym kto akurat pojechał gdzieś "ich służbę". No ale że instruktorzy w końcu powiedzieli dość bo typek ledwo co przechodzi symulator i egzaminy to się skończyła kariera kebabowego wojownika. Sławka szkoda bo się przez lata słuchał tego tłustego plotkarza i wdawał się w jego intrygi a teraz ma co ma. większośc tych dziwnych wpisów a na pewno te w których jechał po przewodniczącym nszz to jego robota a nie żadnego małego rudego (chociaż nie dziwne że jedzie po instruktorze bo oni z nim skutecznie walczą)

1
Koszmar Ortodonty
Pracownik
@goworkowy Daro

no Prokuratorze Sekcyjny czekamy na wezwanie dla tego pana ;-) (usunięte przez administratora) jest (usunięte przez administratora) ale nie jest tutaj jedyny bo doskonale się tu bawi ktoś z administracji sekcji ale tez panowie ktorzy odeszli z solidarności i próbowali szczescia w innym ZZ i pewnie też ludzie ktorzy tu juz od jakiegos czsu nie pracuja . także (usunięte przez administratora)to jedno ale (usunięte przez administratora)z nad Bzury to drugie ...

Pracownik
Kandydat
@Koszmar Ortodonty

Co zabolało towarzyszu sz-manik że się wydało jak to twoje wiersze, eseje napuszczają i sieją wśród maszynistów niezgodę.jesteś palcem robiony bo masz piccolo cojones i myślisz że jesteś anonimowy niechowaj się za wymyślonymi pseudonimami masz coś do gości to stań twarzą w twarz.w db też gowork się pojawił z twoim przyjściem tak jak i na olszynce.charakterystyczne zwroty tutaj można porównać z twoimi wpisami na fejsie.coś Ci nie pykło i zawijasz się z stąd skoczku nikt po tobie nawet nie kichnie.ciekawe czy pracodawca do którego złożyłeś cv wie o twojej 2giej naturze siewcy niezgody goworkowego.

Oj Darek...
Pracownik
 Pytanie

o to już plotkarze odważyli się rzucać nazwiskami?ciekawe czemu się nie podpisał pod swoimi oszczerstami. Żenada...

Siewca Niezgody
Pracownik
@Pracownik

Kimkolwiek jesteś obrońco jedynego monopolistycznego przewoźnika dalekobieżnego. Siewcą niezgody jest stawka kilometrowa, i możliwość sterowania wysokością gratyfikacji pracownika za pomocą harmonogramu pracy!

Padre con Piazza
Pracownik
@Siewca Niezgody

Masz rację choć to nie ten język i etykieta aby ten b.aran to zrozumiał. Z resztą raczej już z Tobą nie podyskutuje na temat organizacji pracy bo sprawa jego twórczości internetowej jest już podobno zgłoszona u prokuratura i od tamtej pory się wyciszył. Z resztą znowu zapadł na nowy szczep grypy H1SM42.

1
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja odbywała się etapowo. Do rozmowy zostałem zaproszony stosunkowo szybko, bo już zaledwie kilka dni po złożenie aplikacji przez portal internetowy. Pierwsza część (etap I) to coś w rodzaju pogadanki przeprowadzonej grupowo. Oprócz mnie było tam może jeszcze z 10 osób. Następnie po tym jak Pani prowadząca złotymi słowami opisała nam cudowność spółki, przygotowała argumenty, że jest to nasz najlepszy wybór oraz upewniła się, że wyraz twarzy żadnego z kandydatów na tym etapie nie przejawia zniesmaczenia tym propagandowym porzygiem udzieliła informacji, że następna część będzie prowadzona w formie rozmowy 1 na 1 w kolejności alfabetycznej po nazwiskach uczestników. Rozmowa (II etap) prowadzona była przez Panią rekruterkę, i przyglądał się jej przyszły przełożony (w zależności od sektora był to kierownik drużyn lub naczelnik sekcji, choć niektórzy podobno mieli okazję ujrzeć tam nawet i dyrektora). Myślę, że pytania zadawane przez prowadzącą były dość standardowe, nie wybiegały ponad to co spotykamy przy naborze na stanowiska w innych branżach. Pojawiła się również inscenizacja scenki, gdzie to mieliśmy wcielić się w rolę obsługi pociągu w niejednoznacznej lub trudnej sytuacji. Ja wylosowałam scenę, w której to musiałam poprosić podróżnych z biletem na klasę 2 o opuszczenie przedziału w klasie 1. Z tego co wiem, kolega miał coś podobnego, jednak w jego przypadku scenka dotyczyła sytuacji, w której należy poinformować podróżnych o awarii klimatyzacji w upalny dzień. Cały proces oceniam mocno średnio. Po tym jacy ludzie dotarli na kurs widać było, że firma zaczyna chwytać się brzytwy by ktokolwiek chciał u nich pracować. Przede wszystkim bardzo odepchnęła mnie część pytań, które były zadawane publicznie. Tak, to co działo się na I etapie również było wiążące, każdy z uczestników musiał powiedzieć o sobie parę słów oraz udzielać odpowiedzi pod pytania pisane zdaje się przez jakiegoś ministra ds propagandy, gdyż związane były one z tym jakie są największe zalety pracy w tej spółce (to była rozmowa o pracę i nikt nie miał nawet pewności czy przejdzie badania, a przyszły pracodawca już zadawał takie pytania), czy naszym zdaniem nie lepiej było by nam u konkurencji i chyba wisienka na torcie bo coś w stylu czy ktoś z naszej rodziny jest kolejarzem. Całość tak jak pisałam wcześniej wypadło średnio i moim zdaniem cringe'owo. Jeśli chodzi o informacje dotyczące proponowanych zarobków, totalne zero odpowiedzi. Żadnych konkretów. Pani po usłyszeniu tego pytania poczuła się wyraźnie zmieszana, zaczęła wymieniać dziesiątki składowych na pensję kolejarza by na samym końcu podać nam medianę zarobków drużyn konduktorskich z jakiegoś (innego niż nasze) województwa. Niezbyt polecam, chyba że lubicie mało konkretne wywody, oraz rozmowy kwalifikacyjne w stylu szkoleń dla wielu osób w auli.

Pytania

Dlaczego wybrała Pani PKP Intercity? Jak Pani zdaniem pracuje się w PKP Intercity? Na jakie wyzwania jest Pani gotowa w pracy? Co sądzi Pani o pracy w systemie 3 zmianowym i w święta? Czy miała Pani kiedykolwiek styczność z pracą na kolei? Co skłoniło Panią do aplikacji? Czy jest Pani gotowa do odbycia kilkutygodniowego szkolenia, z czego 1 miesiąc przebywać będzie Pani w innym mieście?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Klemens
Inne

Nie wiem czy PKP na chwile obecną ma jakiekolwiek szanse stać się godną marką. Połączenia Łódź - Warszawa - to jakiś nonsens. Do wyboru parę połączeń w tym prawie wszystkie z UWAGA z przesiadkami. Strona internetowa PKP jest źle zaprojektowana, nie wiem robiona chyba przez idiotę, albo celowo by utrudnić maksymalnie znalezienie połączenia. Brak zwykłej tablicy z rozkładami, aby wybrać dogodne połączenia trzeba wpisać GODZINĘ. Także i czas dojazdu tego bezpośredniego z Łodzi do Warszawy jest dłuższy niż 25 lat temu. pozdrawiam i życzę cierpliwości.

2
Wściekły pasażer
Inne
 Pytanie

Pociągi nigdy nie są punktulane, w rozkładzie jest dziura wielka jak rów mariański raz pociągi jadą co godzinę, a nagle jest dziura rozkładzie i jest rozrzut 3 godziny między połączeniami co to jest? Żenada opóźnienia 60 min to standard w PKP...

1
Prestiżowy Pęcherz
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry sympatyczni hejterzy oraz wierni firmie związkowcy. Czy to normalne aby maszynista który wstaje o 2-giej nad ranem bo zaczyna służbę o 3:03 i jedzie ponad 300km do Poznania miał w nim 9 minut przerwy? Czy w przypadku opóźnienia ma sikać na sifę? Co z możliwością zjedzenia posiłku? Co na to dyrektorka która potrafiła tylko przyjśc na pouczenia besztać młodych w sposób niezgodny z jakąkolwiek etyką zawodową (czemu tej baby nikt wtedy nie nagrał?) ...

1
Zimny
Były pracownik
@Prestiżowy Pęcherz

Normalne to to nie jest, ale kto na co sobie pozwala, tak ma. Miękki będzie biegać na drugi peron, twardszy zawodnik biegać nie będzie ino na spokojnie pójdzie do wc i po pączka. Ameryki nie odkrywam.

kulawy
Pracownik
@Zimny

tutaj to ostatnio się już standard taki zrobił a wszystko tłumaczone jest brakiem ludzi. Pytanie tylko czy po prostu te służby i ilość sprowadzek nie są źle rozplanowane

Sfiąski
Pracownik
@Zimny

Gadanie, przerabiałem to. Jak się postawisz to nastepnym razem nie dadzą Ci w ogole tej służby. Zapewne w pokoju za białymi drzwiami, sobie żartują: "no to pojedzie do Łodzi, tam będzie miał całą noc na jedzenie"

furmanka
Pracownik
 Pytanie
@Sfiąski

a to oni wiedzą w ogóle co się z nami robi tam w Łodzi? Może gdyby któregoś wysłać na noc na Kaliską i Widzew to poszliby po rozum do głowy i od marca łodziak przyjeżdżałby na Grochów i po odstawieniu loka byłby na depie albo brałby dodatkową rezerwę na SM42 skoro tak skrupulatnie sobie je piszą na wykazach. Poza tym Łodziaki mają WWO-Zachodnia to w ciągu 12h wyrobiliby się na Oh1 w razie potrzeby albo pociąg Terespolakom wyprowadzić bo to też pracująca w pocie czoła sekcja z nadmiarem pociagów do obsługi. Takiej bardachy to tu już dawno nie było i gdyby wrócił kiedyś daj boże poprzedni dyrektor zakładu to by rozgonił w ..... tą bandę

1
Realista
Pracownik
@Prestiżowy Pęcherz

Przecież masz w planie pracy uwzględnioną płatną przerwę. Może warto by skontrolować czy nie spędzasz jej w pociągu do domu

majster klepka
Pracownik

Kiedyyyś to było jak my jeździli milion godzin i nigdy nie wiadomo było dokąd następnego dnia nas zapisali. Jedlimy salcesony i czerstwy chleb ale spaniem na długich końcach oszczędzaliśmy prund w chałupie a listonosze mieli używanie. Za pomocnika jechało się każdym pociągiem długim,krótkim cięzkim czy luzem bo wielokrotnie majster leżał w tylnej kabinie nawalony jak szpak. Tera to te młode nie nauczone roboty trzeźwe zawsze chodzo , a zatrzymania przelatujo kiedyś to my po śliwowicy spożytej na drugim końcu kraju potrafilimy jeździć jako osobowy bez znajomości szlaku. Tyle dobrego że tera to można zostawić sprzątanie kabiny jakimś młokosom bo jak już nie ma lokomotyw na ręku to kto by się przejmował pucowaniem rumpli. Były firanki i kawa to było o co dbać a tera to papiery za grzejnik i wioo na pociąg do siebie. Co prawda po latach ciężko zdawać egzaminy ale szkoła nasza była twarda sprawiedliwa i prawdziwie kolejowa. Kto to widział przydział pociągów zgodnie z umiejętnościami i te obowiązkowe podmiany po wypadkach. Kiedyś to wagony były łopanie a nawet jeszcze gorzej i żeśmy stawali pod semaforami... no może nie zawsze przed nimi ale umielimy wszystko buetlką załatwić. Strasznie delikatne się teraz zrobiły majstry. Niech ido do prywciarzy jeździć a prawdziwą firme dla prawdziwych koneserów jazdy zostawio nam!!!

Koko
Kandydat
 Pytanie

Witam może ktoś wie gdzie można zrobić kurs na rewidenta taboru prywatnie

Orawianka kraków gdańsk
Inne

Dziękujemy za miłą i fachową obsługę dla najlepszych konduktorów na trasie Kraków - Gdynia w dniu 30 stycznia. Pozdrowienia

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Witam! Obecnie trwa rekrutacja na stanowisko konduktora w Zakładzie w Kołobrzegu. Czy ktoś może mi wytłumaczyć jak wygląda praca i na jakie zarobki może liczyć początkujący konduktor? Mieszkam w Koszalinie czyli 40km od Kołobrzegu i z tego co wiem to prace zaczyna się najczęściej w Kołobrzegu lub Szczecinie (zachodniopomorskie) i trzeba dojeżdżać. Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.

Pasażerka
Inne

Cofanie się w czasie, nie można kupić biletów online, system kieruje do kas. Sami sobie stójcie w kasach po kilka godzin, zwłaszcza na dużych dworcach. Odkąd się połączyli z TLK jest dramat!!!!

Kamil

Kadra zarządzająca wywodzi się głównie ze związków zawodowych (musisz do nich należeć, warunek konieczny - obecnie rządzi S w obszarze sprzedaży a ZZM w obszarze technicznym i przewozów) a na wyższym szczeblu wchodzą w grę inne powiązania (ministerstwo, inne spółki PKP) co oznacza że nie mają kompetencji. Brak umiejętności Zarządzania, języków obcych, obsługi podstawowych narzędzi informatycznych. Pracowałem tam kilka lat i przyjmowanie pracowników bo są z polecenia było czymś normalnym ale oczekiwania co do jakości ciągle były chociaż też bez konsekwencji. Obłuda i zakłamanie. Znajomi opowiadali jak rzecznik etyki miał dochodzenie ponieważ został oskarżony o mobbing, i nadal jest rzecznikiem etyki. Znałem tą panią i nie wiele w niej było etyki a "pracowała" w kadrach. Napisałem w cudzysłowie bo pracy tam było nie wiele. Jak na zzl to miała bardzo duża rotację w biurze ale cóż, nadal pracuje. Jak będziecie zainteresowani dlaczego pewnie wam powiedzą jak macie tam znajomych. Stanowiska niższego szczebla, techniczne, maszynistowskie, konduktorksie myślę że są ok.

INTERCITY
@Kamil

DLATEGO KOLEJOWE ZWIĄZKI ZAWODOWE INKASUJĄ OD KAŻDEGO CZŁONKA PO KILKADZIESIĄT ZŁOTYCH MIESIĘCZNIE BEZ ŻADNEGO WYSIŁKU. O JAKOŚCI W FIRMIE SIĘ TYLKO MÓWI, A ŻADNEJ POPRAWY JAKOŚCI PRZEZ OSTATNIE KILKA LAT NIE DOSTRZEGAM. ZWIĄZKI BRONIĄ SWOICH ZA WSZELKĄ CENĘ - OBOJĘTNIE CO NIE WYWINĄ, LOBBUJĄ ZA SWOIMI LUDŹMI I DLATEGO NIESTETY NADAL JEST TAK ŹLE. PRZEROST BIUROKRACJI JEST BARDZO DUŻY. SĄ OSOBY W BIURACH SEKCJI, KTÓRE NIERAZ PRZEZ CAŁY DZIEŃ PIJĄ KAWĘ, PLOTKUJĄ I PRAKTYCZNIE NIC POŻYTECZNEGO NIE ROBIĄ. O NADUŻYCIACH TYPU MOBBING SŁYSZY SIĘ CZĘSTO. MOIM ZDANIEM KADRA ZARZĄDZAJĄCA JEST NA OGÓŁ BARDZO KIEPSKA, ALE ZDARZAJĄ SIĘ WYJĄTKI. CZĘSTO DOCHODZI DO TEGO, ŻE MŁODY KONDUKTOR/KASJER/MASZYNISTA REPREZENTUJE SOBĄ WYŻSZY POZIOM INTELEKTUALNY I EMOCJONALNY NIŻ NACZELNIK ALBO DYREKTOR. SAM REMONT TABORU NIE WYSTARCZY, JEŻELI DOCHODZI DO PATOLOGICZNYCH ZACHOWAŃ.

Yachu
Były pracownik
@Kamil

i do tej pory się chyba nic nie zmieniło. Wszystkie umiejętności które wymieniłeś to norma na tych stanowiskach w sektorze prywatnym a tutaj jak je posiadasz to jesteś z góry podejrzany bo możesz kogoś wygryźć ze stołka...

faflun
Pracownik

w dodatku co dwa lata kwestie podwyżek stają na ostrzu noża bo władza jak zawsze ma milion powodów żeby nic nie dać nawet w czasach przed "srovidem" kiedy był wzrost gospodarczy bo zawsze a to zakupy taborowe robili, a to nową siatkę połączeń mieli wprowadzać, a to ziemia przybierała niekorzystny dla IC kąt względem Słońca... Do tego związki które za każdym razem udawały, że coś robią ograniczając się jedynie do apeli o nierobienie nadgodzin.

V0lol0
Były pracownik
 Pytanie

Wspominam, jak kiedyś sam nie mogłem doczekać się na podpisanie umowy u prestiżowego przewoźnika. Dane mi było zobaczyć kulej zza nastawnika, i to najbardziej podły czas w moim życiu. Dlatego się dziwię "zniecierpliwionym". Szanujcie się, ludzie. Jak najdalej od tego betonu... Niby maszynistów brakuje, zarobki są dużo ponad przeciętną i co? Zderzenie z betonem bywa bolesne, zwłaszcza jak z własnej kieszeni zabulicie za licencję. Omijać z daleka ten łukowsko-siedlecki grajdołek. Nie podążajcie tą "ścieżką kariery", hahaha :):)

3
Zeus
Kandydat
@V0lol0

Panowie a ja tam cieszę się z pracy u narodowego przewoźnika. Jeżdżę sobie Pendolino i spełniam się w tej firmie. Wypłata może do najlepszych nie należy ale za to czuje się dumny gdy zakładam służbowa koszule i idę na służbę. Pozdrawiam wszystkich narzekających a jak tak bardzo się wam tu nie podoba to zmieńcie prace lub zawód, na ciężarówki tez dużo ludzi brakuje.

aiy0y0yo
Pracownik
@V0lol0

Zarobki ponadprzeciętną ale i obowiązki ponad przeciętną... a teraz pracodawca zaczyna z nami jechać tak jak firmy spedycyjne jadą z polskimi kierowcami czyli po bandzie i na granicy przepisów

zyga
Pracownik
@Zeus

Teraz każdy ma dostać 3 tys nagrody a potem podwyżki po 500 zł i od stycznia 200 znowu podwyżka jest super tak trzymać

2
Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@zyga

Kr.tynie od stycznia minimalna podstawa 3360 wyniesie gwarantowana ustawą i tyle ludzie bez szkoły i bez takiej odpowiedzialności będą mieć to z tych twoich 500 robi się 140 umiesz liczyć ?jednorazowe zapomogi za brak podwyżek- popatrz jak galopują ceny(tak dbają o nas zwiazki dla siebie fuchy w radzie nadzorczej,to jest kpina z płatników składek) jak masz w podstawie to masz pochodne i Nikt Ci nie zabierze a i nadgodziny są droższe.gratuluję samozadowolenia.

Sławcio
Pracownik
@Pracownik

Tu się z Tobą mój Kolego z planu pyr pyr zgodzę

1
Helena
Inne
@zyga

Każdy? Bez względu na stanowisko? Czy tylko maszyniści? Taka nagroda wygląda fajnie

bumelka
Pracownik
@Pracownik

dlatego zwalnia się co raz więcej osób i zaraz będą sobie szukać maszynistów chyba za Bugiem bo tu już nikt nie będzie chciał przychodzić. Nawet mikolstwo wie jaki to jest bałagan

zeus
Pracownik
@Pracownik

takie super podwyżki ze w każdej sekcji wypowiedzenia leżą

Może i ciężko, za to mało płac
Pracownik
@V0lol0

Nie no warunki są super. Szczególnie jak musisz iść na L4 i zapłacą ci z tej podstawy która zawsze była równa najniższej krajowej. Albo jak był "srovid" i z 80% podstawy zrobiło się 60% normalnej średniej pensji. Zapraszamy, ta firma bardzo dobrze szkoli maszynistów, prywatnym przewoźnikom szczególnie :)

Joanna
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś może podać ile wynosi wynagrodzenie konduktora na start ?

Konduktor
Były pracownik
@Joanna

2800 brutto plus premie

Łukasz
Kandydat
 Pytanie
@Konduktor

Ale ja to możliwe jak najniższa krajowa jest wyższa?

Joanna
Kandydat
 Pytanie
@Łukasz

czyli żeby była minimalna krajowa to musieli dodać premię? czy mogą ją w takim razie zabierać za byle co?

Łodziak team
Pracownik
 Pytanie

Drodzy koledzy ze stolicy, nam również nie podoba się, że przyjeżdżacie do nas i robicie naszą robotę. Chcielibyście jeździć mazurkami zapomnijcie. Jak już musicie zabierać nam robotę to będziecie jeździć to co najgorsze. Myślicie, że tylko Wy mozecie jezdzic na szybkich km? Cieszcie się, że z widzewa na kaliski nie chodzicie piechotą. Prędzej czy później zabierzemy Wam kolejne szybkie pociągi, choćby po to zeby utrzec nosa warszawfffce

8
adam kolejarz
Kandydat
@Łodziak team

zero merytoryczności,100 % frustracji.ze strony Łodziak team. Szukam informacji o firmie a nie kompleksach uzytkownika,

Warszaffffka
Pracownik
 Pytanie
@Łodziak team

Powiedział pracownik biurowy xD Czemu nie wspomniałeś o tym, że dawniej na Widzewie, a teraz na Kaliskiej, Warszawa jest zaganiana do roboty ( pan zrobi próbę na tym, potem z rewidentem pójdzie pan na tamtą jednostkę, później połączy pan stadlery i dopiero pójdzie na swój pociąg) pomimo tego, że Wy macie do tego przydzielonego człowieka ? Jakoś nie kojarzę by u nas Wasi Maszyniści byli traktowani w ten sam sposób. A myślę, że jakaś robota by się znalazła :)

Bogusław Linda
Pracownik
@Łodziak team

Łódź to miasto meneli, jeździjcie sobie ile chcecie tymi szybkimi, co Wy (usunięte przez administratora) w ogóle wiecie o kolei w tej Łodzi.

Widzew nie chodzi do szkoły
Pracownik
@Warszaffffka

a widzisz a Łodziaki jak przychodzą do dyspozytora na Grochowie to pytają która esemka jest wolna żeby sobie ją napisać. Może nasz dyspozytor powinien wtedy posłać go na wspomaganie 4 rezerwy albo podmiane na wagonowce

espresso
Pracownik

No i jak tam Warszawiaczki podoba wam sie na kaliskiej jeszcze wam załatwimy że bedziecie nam pociagi przygotowywać oprócz waszych a my w tym czasie smacznie lulu na łóżeczku bedziemy robic. Skonczyło sie spanko na mazurkach. Wasze kierownictwo sie na to zgodzi im nie zalezy na was wkoncu to nie oni beda to robic tylko wy robotnicy haha

cycu
Pracownik
 Pytanie
@espresso

Może jeszcze do Gdyni pociąg w sezonie byście chcieli?

schabowy
Pracownik
@cycu

o tak i jeszcze plan 200 rozdzielić między Białystok i Terespol

.....
Pracownik
 Pytanie

Da się dostać do PKP IC bez pleców ? Czy tylko przyjmują znajomych, rodzinki ?

1
Sławcio
Pracownik
 Pytanie
@.....

No to zależy co tam chcesz jeździć ?

Pendolino
Pracownik
@.....

Jak chcesz robić PYR PYR na Olszynce to są miejsca

Sławcio
Pracownik
 Pytanie
@Pendolino

Zapraszam do 900 planu. Tam jestem teraz przewodniczacym. Naczylnik znjadziemy jakies miejsce na 900 plan?

2
Kandydat
Pracownik
 Problem
@.....

Twardy kręgosłup.to trzeba.miec żeby tam.isc pracować

bumelka
Pracownik
@.....

Biorą biorą... tu już co raz mniej ludzi chce pracować to co raz wiecej wakatów

schabowy
Pracownik
@bumelka

e tam z Łukowa walą całe tłumy chętnych

zniesmaczony
Pracownik

różne tu były historie ale nie pomyślenia jest ze ktoś obraża kogoś używajac nazwisko a administracja nie reaguje.Mam nadzieje ze kolega nie odpuści tematu i zalozy sprawę anonimowemu hejterowi choć chyba nie do końca jest anonimowy bo dużo ludzi zorientowało się ze to pewien pan z pokoju sekcji i nagle zaczely się wpisy że to były pracownik wypisuje tutaj te rzeczy

Zenon K
Kandydat
 Pytanie

Chciałbym zapytać jak to jest z tym kursem na licencje maszynisty i z tym na świadectwo maszynisty? Składałem papiery do pkp intercity w innym mieście niż Gdynia, w ogłoszeniu była mowa, że praca w moim mieście, a teraz okazuje się, że na licencje muszę wyjechać na dwa miesiące do Gdyni, a co ze świadectwem? Czeka mnie zmiana miejsca zamieszkania na półtora roku? Czy to już będzie odbywało się w mieście, do którego aplikowałem? Mam małe dziecko, nie wyobrażam sobie wyjechać na 20 miesięcy do innego miasta. Już te dwa miesiące teraz są mocno problematyczne...

Xyz
Kandydat
@Zenon K

Dobre pytanie, też się z chęcią dowiem.

POmagacz:)
Pracownik
@Zenon K

Na rekrutacji była przekazywana informacja, że szkolenie na licencje może być w innym mieście niż to do którego aplikowałem. Następnie szkolenie na świadectwo - składa się z 3 części. Pierwszy jest staż i tu szkolenie (praca przy rewidencie i jazdy jako obserwator) odbywa się w siedzibie, do której aplikujesz jedynie na warsztat mogą wysłać Cię do innego miasta jeśli w miejscowości do której aplikujesz nie ma zaplecza technicznego (warsztatu). Następnie jest kurs teoretyczny i on zazwyczaj odbywa się w większych miastach tam gdzie są sale szkoleń bo kurs jest dla większej grupy osób. Potem jest trzecia i najdłuższa część szkolenia (ponad 1500 godzin) i ona odbywa się w lokalizacji do której aplikowałeś albo aplikowałaś .

Ala
Pracownik
@Zenon K

Niekotrzy się przenosili między zakładami bez problemów a innym kazali się zwolnić ze swojego i zatrudnić na nowo w kolejnym. Wszystko zależy od dyrektorów czy będą pomocni

Zostaw merytoryczną opinię o PKP Intercity S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PKP Intercity S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy PKP Intercity S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 736.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w PKP Intercity S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 261, z czego 38 to opinie pozytywne, 87 to opinie negatywne, a 136 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy PKP Intercity S.A.?

    Kandydaci do pracy w PKP Intercity S.A. napisali 19 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

PKP Intercity S.A.
Przejdź do nowych opinii