Opinie o lex.pl - Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Wolters Kluwer Polska Sp z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Wolters Kluwer Polska Sp z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi IT tworzenia oprogramowania i aplikacji

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Wolters Kluwer Polska Sp z o.o. w Warszawa

xyz

Ja pamiętam, że na początku lutego dostaliśmy plan (tak samo, jak wszyscy) a dodatkowo tabelkę z dziennym raportowaniem wyników. Po prostu Ela wyliczyła, ile każdego dnia ma mi wpaść kasy, by plan mógł być zrealizowany w 100%. W moim odczuciu nie było to dobre rozwiązanie - rozumiem, że Ela musi trzymać rękę na pulsie i monitorować postępy, ale ludzie, nie znam nikogo, kto dzień w dzień, niezależnie w jakiej branży zw. ze sprzedażą czegokolwiek, robiłby dziennie takie wyniki, jakich oczekuje od niego kierownictwo. Nie mówiąc już o tym, że nasze produkty też tanie nie są a wciskamy je tym klientom, którzy mają już u nas zakupione pakiety, które pokrywają się z ich potrzebami więc... A wracając do ww. planu. Wystarczyły dwa dni z rzędu, gdzie u mnie było "0", by dostać alarmującego maila o treści "NIE WYKONASZ PLANU!!! PORAŻKA BLISKO!!! CO ZROBISZ BY JEJ UNIKNĄĆ?!?!?!?!" - powtarzam, po pierwszych dwóch dniach lutego ;] Odpowiedź w stylu "będę walczyć, mam wiarę, zapał i bazę klientów do przedzwonienia" jest oczywiście zła. Ela ma szablon wg. którego konsultant wylicza, do ilu klientów dziennie się dodzwoni - ilu przedstawi ofertę - ilu przygotuje konkretną ofertę - ilu zgodzi się ją zaakceptować przez telefon. Wszystko pięknie wygląda na papierze, tylko szkoda, że taka prognoza pomija taki aspekt, jak czynnik ludzki. Co z tego, że konsultant zadeklaruje np. dodzwonienie się do 40 klientów, jeśli dajmy na to połowa z nich nie odbierze telefonu, a w drugiej połowie co drugi klient powie, że nie ma czasu lub go to nie interesuje? A nawet jeśli zgodzi się na przygotowanie oferty, to w ostateczności z niej nie zrezygnuje? Dlatego również uważam, że praca w sprzedaży w Woltersie nie jest łatwym zajęciem. Fakt, zarabiamy więcej niż ludzie od szkoleń klienta, ale w zamian nasza praca nie jest kaszką z mleczkiem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bez nicku

Jeden koleś z tej nowej rekrutacji był dziwny. Gadał wszystkim o tym, że pracował w niejednej firmie zajmującej się ubezpieczeniami, finansami itd. i w każdej szybko awansował na menagera - nie pasowało to do niego, bo typ nie zachowywał się jak menago, zarówno w kontakcie z klientami jak i z ludźmi z teamu. Któregoś dnia Aga wpadła na "świetny pomysł" - stwierdziła, że od tej pory każda osoba, która wpisze sobie prognozę (prognoza to deklaracja każdego konsultanta na początku dnia ile zamknie nowych pieniędzy, wpisywana na tablicę, by łatwo można było kontrolować postępy) powyżej tysiąca, to będzie musiał robić przysiady. Jeśli zadeklarujesz tysiąc, robisz przysiad, jeśli dwa, robisz dwa itd. Ludzie oczywiście przyjęli ten pomysł z wiadomą reakcją, ale wyżej wspomniany chłopak, wpisując na tablicę prognozę w wysokości tysiąca z hakiem na polecenie "powyżej tysiąca... to zrób przysiad!" zrobił go. A co do wyżej wspomnianych przerw, to też uważam, że to chore. Dorośli ludzie (średnia wieku od 30 wzwyż prócz jednego studenciaka) a traktowani jesteśmy jak dzieci. Nic dziwnego, że każdego dnia każdy modli się o godzinę 16.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
.
@bez nicku

To dziwne bo ja byłem z tej rekrutacji a w ogóle nie kojarzę osoby którą opisujesz. Sytuacji z przysiadami też nie. W sumie kawałek czasu temu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bez nicku
@.

mowa o dwóch kolesiach, którzy przyszli w styczniu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Woltersik

Poza tym istnieje reguła, że na dłuższą przerwę (jedzonko) naraz z sali mogą pójść jedynie trzy osoby i jest zalecenie szefowej, by nie iść jeść w godzinach 8-9 oraz 15-16 jeśli chce się mieć łeb na swoim miejscu. Przy okazji należy wspomnieć, że osoby, które idą na obiad trwający np. pół godziny, są nie w smak kierownictwu. Skoro idzie się jeść tak długo, to jak ma się wykonać miesięczny plan? Powinno się brać przykład z osób, które od rana dzwonią, a około południa wyciągają kanapki, klikają "przerwę" w systemie i przygotowują wcześniej omawiane oferty, jedząc przed monitorem. Dobra rada - nie próbujcie niczego zwojować w temacie przerw. Tak jest i już a jeśli ktoś się będzie stawiał, to np. dostanie "w nagrodę" plan naprawczy na następny miesiąc. Był przypadek, że jedna osoba broniła swego prawa do przerwy podpierając się kodeksem pracy. Niestety, nie skończyło się to dobrze, bo Aga stwierdziła, że skoro mieli trzymać się zasad kodeksu, to proszę bardzo - tam jest wyraźnie powiedziane, że na każdą godzinę pracy przy kompie, przysługuje nam pięć minut przerwy. I właśnie taki system "przerw" zaproponowano tej osobie. Ostatnio był przypadek, gdzie nowy chłopak w zespole podszedł do Agi z prośbą o odsłuchanie rozmowy, bo załatwiał z Klientem ofertę, która go przerosła. Nie wiedział, jakich odpowiedzi ma udzielić i co zaproponować Klientowi. Był koniec lutego, ostra atmosfera, bo szef (wyższy od Eli) "zażyczył" sobie podwyższenia planu sprzedaży o 100% na półtora tygodnia przed końcem miesiąca. Wszyscy byli wnerwieni, bo po mailu od Eli w stylu "życzenie szefa jest POLECENIEM SŁUŻBOWYM!" ludzie latali po ścianach. Młody dostał tekstem od Agi, że "nie ma czasu na odsłuchiwanie rozmów!". Najwidoczniej na pomoc dla nowych też. Z końcem lutego zespół opuściło dwóch kolesi, którzy przyszli w styczniu. Średnio im szło. Mieli najniższe plany, coś tam niby sprzedali ale nie tyle, by się utrzymać na dłużej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
.
@Woltersik

Nie przyszli w styczniu, tylko w grudniu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Woltersik
@.

W sumie racja, przecież byli na szkoleniu, które było w grudniu, ale pierwsze telefony zaczęli wykonywać od stycznia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
.
@Woltersik

Moim zdaniem świadczy to o niekompetencji kierownika, skoro pozwala na takie sytuacje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Woltersik

Nieważne, z jakim problemem zgłosisz się do Eli. Dostaniesz "słodko-jadowity" uśmiech szefowej i krótkiego strzała w postaci pytania "jak długo pracujesz w sprzedaży? Bo ja dwadzieścia lat!" Challenge dla odważnych - niech ktoś zapyta, kiedy w przeciągu tych dwudziestu lat, ostatnio miała okazję pogadać z żywym klientem, a nie tym wyimaginowanym ze szkoleń ;] Żart, nie pytajcie jej o to bo polecicie na pysk! Co do powyższych komentarzy - nie została wspomniana sprawa CLUDO. Jest to system, na którym pracują konsultanci, a właściwie, dzięki niemu są rozliczani z efektów swej pracy. Jak działa CLUDO? Zaczynamy dzień pracy. W normalnej firmie jest to moment na rozgrzanie opon mózgowych, kawki, herbatki, ploteczki, śmieszki. W Woltersie dzień powszedni wygląda tak, że masz czas na ww. rzeczy, o ile przyjdziesz do pracy ok. za dwadzieścia ósma. O ósmej zero zero twoim obowiązkiem jest zalogowanie się do CLUDO i klepnięcie statusu "online". Od tej chwili system rejestruje, ile połączeń dziennie wykonałeś, jak długo rozmawiałeś z Klientem i nagrywa każdą rozmowę. Gdy zakończysz gadkę z Klientem, startuje licznik. Masz półtorej minuty na załatwienie sprawy z klientem i dla systemu nie jest ważne, czy jest to zapisanie uwagi w CRM w stylu "nie zainteresowany", czy wyliczenie oferty, która wymaga przeanalizowania wielu zmiennych z uwzględnieniem nowej polityki cenowej "która jeszcze nie weszła w życie, ale jest przyklepana przez zarząd, więc teraz tak to będziemy liczyć!". Prosta sprawa - półtorej minuty. Po tym czasie nie dzwonisz? Wpłynie to na twoją EFEKTYWNOŚĆ ;] Poza tym, jest jeden błąd - CLUDO nagra rozmowę zainicjowaną przez Klienta (Klient dzwoni do ciebie, a nie ty do niego) ale... nie zapisze jej w systemie jako połączenie zrealizowane. Słowem mówiąc, możesz gadać z klientem przez dziesięć minut, a potem zostać zaatakowany przez Elę/Agnieszkę pytaniem, co robiłeś przez ten czas? Jak odpowiesz, że miałeś Klienta i masz to nagrane, to odpowiedzią będzie krótkie "aha" zamiast "sorry, mój błąd, nie przeszkadzam" CLUDO liczy też przerwy ;] I tutaj zaczyna się jazda. Przerwy wbijane w system nie są po to, by przekierowywać połączenia w momencie, gdy nie ma cię przy kompie (telefon i tak dzwoni). Naliczanie przerw polega na tym, że masz odgórnie określony zakres efektywności (tj. dziennie masz zrobić 60 rozmów) a przerwy są uwzględnione w ramach Kodeksu Pracy. Jak wiemy, na osiem godzin powinno nam przypadać ok. 40 minut czasu wolnego. Jak to jest rozliczane w Woltersie? Np. chcesz iść do toalety? Klikasz w "przerwę" i idziesz. Wracasz i klikasz "online". Tak, załatwiasz potrzeby na czas, by jak najmniej stracić ze swej przerwy :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
.
@Woltersik

Nigdy, przenigdy nie kliknąłem się na przerwę idąc do toalety. Obiecałem sobie, że w tym call center nie będę sikał na czas. I dotrzymałem słowa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(541 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
.

Odnośnie @Moje zdanie w temacie - została powiedziana cała prawda. Z tym, że rekrutując się do WK musisz liczyć się z tym że nieważne jest, nie liczy się stanowisko na jakie aplikowałeś/aś. Chyba, że przypadkiem trafisz do działu szkoleń - wtedy masz farta. W każdym innym wypadku musisz dużo sprzedawać - najlepiej od pierwszego dnia, zaraz, natychmiast.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Moje zdanie w temacie
@.

W dziale szkoleń nie ma już miejsca, by przydzielić do niego nową osobę :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weronika
Inne

@Moje zdanie w temacie, dziękuję za informację.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weronika
Inne

@Moje zdanie w temacie, rozumiem. A firma oferuje jakieś benefity?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Moje zdanie w temacie
@Weronika

@Weronika standardowo to, co inni - opieka w LuxMedzie i karta MultiSport. Mała rekompensata za taką pracę ;]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weronika
Inne

@Moje zdanie w temacie, dziękuję za podzielenie się Twoją opinią z nami. Pracujesz teraz w Wolters Kluwer Polska Sp z o.o.?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Moje zdanie w temacie
@Weronika

@Weronika nie, nie pracuję. Generalnie jeśli mam się określić czy polecam czy odradzam pracę w zespole sprzedaży to odpowiem w ten sposób: jeśli ktoś lubi pracować w warunkach, w których szefowa co chwilę "motywuje" pracowników odpowiednimi mailami, meetingami informującymi o rychłych zwolnieniach czy pytaniem o wyniki co pół godziny, przy użyciu fraz w stylu "ja wam tę sprzedaż z gardła wyrwę!" to zapraszam, niech próbuje szczęścia. Pozostałym, szukającym pracy w normalnych warunkach sugerowałbym dalsze poszukiwania na rynku pracy ;]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Walter

Do przyszłych kandydatów: Praca jako handlowiec w tej firmie zawsze jest w oparciu o samozatrudnienie. Oferują podstawę + prowizję od sprzedaży. Faktem jest, że otrzymujesz wszystkie niezbędne narzędzia + wypłatę na czas. Co do samej pracy to nie ma lekko. Sprzedajesz to pracujesz, nie sprzedajesz to OUT. Nad sobą masz RDS, którzy weryfikują twoje wyniki pracy codziennie. Prawdą jest, że w firmie są Handlowcy pracujący od wielu lat wynika to z ich zasiedzenia (przyzwyczajenia) i układów w firmie. Co do reszty to kwestia indywidualnych oczekiwań i potrzeb. Na pewno nie ma szans na rozwój zawodowy i awanse - jeżeli jesteś sprzedawcą tj. handlowcem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Moje zdanie w temacie

@Weronika, jeśli chcesz, to podzielę się z Tobą moim doświadczeniem związanym w pracy zespole sprzedaży Wolters Kluwer. Zacznijmy od rozmowy kwalifikacyjnej - moja odbyła się z Elą, szefową całego zespołu. Rozmowa ma standardowy przebieg, obie strony poznają się wzajemnie i prezentują swoje warunki. Oczywiście jest też test polegający na ocenie umiejętności sprzedażowych kandydata. Mała rada: nie jarać się, gdy usłyszymy teksty w stylu "biorę Pana/Panią do zespołu, bo się Pan/Pani wyróżnia od pozostałych kandydatów!" wypowiedziany na początku, w trakcie czy pod koniec rozmowy - to słyszą wszyscy którzy przychodzą na rozmowę :) Tak samo jak nie cieszmy się na myśl, że trafiliśmy do firmy w której "nie ma skryptów, bo stawiamy na doświadczenie zawodowe naszych handlowców!" od pierwszego dnia, gdy zaczniemy dzwonić, dostaniemy plik kartek z regułkami, które muszą pojawić się w rozmowie z klientem ;] Kolejny etap to szkolenie, które ma, powiedzmy, dwa etapy? Pierwszy jest profesjonalny, w sensie jest prowadzony przez Martę, która w przeciągu dwóch dni uczy jak działają produkty WK. Robi to tak dobrze, że największy tłumok ogarnie co i gdzie należy kliknąć, by pomóc klientowi w obsłudze programów, które zakupił od wydawnictwa. Odnośnie powyższego akapitu jest jednak mały zgrzyt - takie szkolenie produktowe jest podstawą o ile naszym zadaniem w firmie będzie SZKOLENIE klienta. Jeśli natomiast ma się być sprzedawcą, to ta wiedza owszem, może się nam przydać, ale i tak w 99% przypadków sprzedawca nie ma czasu na to, by prowadzić klienta za rączkę. Zresztą, po co ma to robić, skoro ma plany do zrealizowania a firma ma zespół zajmujący się szkoleniami? Drugi etap nie wygląda, a raczej nie wyglądał w moim przypadku, tak fachowo jak poprzedni. Polega on na tym, że kręcisz się między zespołami, siedzisz za plecami pracującego konsultanta przez cały dzień jako jego "cień" i obserwujesz przy codziennej pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weronika
Inne

@. dlaczego? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weronika
Inne

Był ktoś ostatnio na rozmowie kwalifikacyjnej do Wolters Kluwer Polska Sp z o.o.? Może podzielicie się jakimiś radami? ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
.
@Weronika

Omijać szerokim łukiem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weronika
Inne

Mi podoba się to, że firma na swojej stronie internetowej jasno przekazuje informacje na temat rekrutacji - http://www.kariera.wolterskluwer.pl/ Przydatne, prawda? ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Plich
@Weronika

Każda duża firma chyba tak robi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
...

Ta firma się kiedyś sama zje od wewnątrz. Na razie jest tak, że obrywają osoby będące na najniższych stanowiskach, ale szefostwo działu sprzedaży stacjonarnej też nie jest z gumy, nie jest przyspawane do stołków i prędzej czy później głowy polecą. Póki co - straszne, rażące niekompetencje i brak jakiegokolwiek uporządkowania w zarządzaniu, co skutkuje ogromną rotacją personelu niższego szczebla. Przyjdzie czas na to, że zarząd przyjrzy się wnikliwie tej jednostce, a wtedy zmiany będą nieuniknione.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weronika
Inne

Zaglądaliście już w nowe oferty pracy Wolters Kluwer Polska Sp z o.o.? Firma obecnie poszukuje Asystent/ka redaktora! Zgłaszacie się? ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mirosław

Pracuje tu nie narzekam bo firma jest spoko. Wiadomo, że jest raz lepiej raz gorzej ale generalnie jest dobrze pod względem finansowym i pozostałymi warunkami. Mam zasadę,że jak pracuje to na całego a jak odpoczywam to również. To daje dobre rezultaty.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Król Albani
@Mirosław

Król Wazeliny.Bynajmniej nie chodzi o jej producenta

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)

Wszystkie opinie jakie tu widziałem były nt. pracy na stanowisku tzw. ROH (Regionalnego Opiekuna Handlowego). Wypowiedziałem się więc jak wygląda sprzedaż produktów WK stacjonarnie w biurze. Możecie wierzyć lub nie - mnie to zwisa. Oczywiście są minusy i są momenty, w których mam ochotę rzucić to i poszukać czegoś innego. Ale to tylko momenty.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)

Dwutygodniowe szkolenie przygotowuje do pracy naprawdę kompleksowo. Trenerzy - genialni. Następnie - umowa o pracę na 3 miesiące, potem jeszcze 2 na czas określony i w końcu na czas nieokreślony. Są do zrobienia targety, to nie jest praca typu przyjść, wypić kawę, posiedzieć i czas jakoś zleci. Kto się obija, jest notorycznie upominany (zresztą bardzo słusznie). Nie nazwałbym pracy w dziale sprzedaży pracą "na słuchawkach". Tu trzeba naprawdę kompleksowo rozmawiać z klientem (skrypt sprzedażowy każdy tworzy pod siebie, obowiązkowe są jedynie elementy których w rozmowie wymaga wydawnictwo ze względów na obowiązujące ramy prawne) bada klienta i stara się dopasować produkt do potrzeb. Jednak sama rozmowa to nie wszystko. Potem trzeba skonstruować ofertę dla klienta dopasowaną do jego budżetu i wprowadzić ją do systemu, podobnie jak i całe zamówienie po udanej transakcji. Pracy jest dużo, ale jest całkiem przyjemna i przynosi mi satysfakcję. Jeżeli chodzi o wynagrodzenie, jest to podstawa i prowizje od sprzedaży. Podstawa wynosi ok. 2500 brutto, a po uzyskaniu odpowiednio wysokiego wyniku sprzedaży - 4000 brutto więc bardzo przyzwoicie. Atmosfera to pomieszanie call center z korpo z dużą dozą humoru i luzu. Podsumowując - warto.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
frabasz

Pracowałem w firmie 2015-2016 na stanowisku doradcy klienta i pracę polecam tym , którzy lubią sprzedaż i są pracowici. Przez 3 miesiące miałem umowę zlecenie później umowę o pracę a sprzedawałem produkty elektroniczne. Cele realizowałem co miesiąc więc kasa była fajna (5-8tys podstawa+premia). Zresztą patrząc po swoich kolegach każdy kto sprzedawał zarabiał - a kto nie niestety... premii nie miał. Kadra pomocna ale wymagająca i duże wsparcie z zespołu. Sam wielokrotnie pomagałem nowej osobie w pierwszych dniach. Jeszcze jedno, produkt jest trudny do ogarnięcia na pierwszy rzut oka - przynajmniej mnie na początku to przerażało, ale wszystko w trakcie praktyki staje się proste. Tak więc z mojej strony polecam - to było cenne doświadczenie które mnie wiele nauczyło.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gwiazdor
@frabasz

Czytając dwa wpisy poprzedzające stwierdzam, że są pisane na zamówienie WOLTERS KLUWER. Dramat. Spokojnej nocy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gryzak
@Gwiazdor

Dlaczego jak ktoś szkaluje firmę to wszystko jest ok?. Jak tylko ktoś napisz dobrze to musi być na zamówienie pracodawcy? Każdy jest inny i inaczej pracuje!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karola
@frabasz

Dlaczego więc już tam nie pracujesz skoro aż tak dobrze zarabiałeś?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BylyWKowiec

Pracowałem tam w 2015-2016 roku, niestety nie moge wypowiedziec sie pozytywnie na temat atmosfery pracy - duza czesc ludzi jest bardzo zamknieta i ciezko nawiazac jakiekolwiek relacje z kimkolwiek. Rotacja bardzo duza. Dodatkowo chaos organizacyjny i systemowy oraz bardzo przecietna kadra zarzadcza ktora raczej wyznaje zasade ze pracownika nalezy opieprzac non-stop, stosujac slownictwo nieprzystające w kulturalnej rozmowie. Warunki pracy i zakres obowiazkow w moim przypadku znacznie sie rozbiegl z tym o czym rozmawialismy podczas rozmowy rekrutacyjnej. Ogolnie rzecz mowiac - nie polecam :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Wolters Kluwer Polska Sp z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wolters Kluwer Polska Sp z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Wolters Kluwer Polska Sp z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wolters Kluwer Polska Sp z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wolters Kluwer Polska Sp z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Wolters Kluwer Polska Sp z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Wolters Kluwer Polska Sp z o.o.
1.7/5 Na podstawie 124 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Przyokopowa 33
    01-208 Warszawa
  • NIP: 5830018931 KRS: 0000441434
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Wolters Kluwer Polska Sp z o.o.
Przejdź do nowych opinii