Konkurencja zainspirowała do pisania mimo braku wiedzy?
Ogólnie poziom firmy niski, płacą marnie a wymagania w kosmos. Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej, umówiony na określoną godzinę; rozmowa zaczęła się sic! 20 minut później; zadali kilka pytań, i w sumie po 10 minutach stwierdzili, że już wszystko wiedzą; zagaiłem rozmowę żeby nie wyjść wcześniej, ale nie było sensu bo decyzję już podjęli; w rekrutacji na kierownika uczestniczył district manager i dwie kierowniczki, nikt z HR - u; zastanówcie się zanim nawiążecie współpracę z tą firmą
Słyszałem, że to firma mająca opinię dobrego pracodawcy.
W tak dużej firmie jak C&A cały czas są prowadzone rekrutacje, dlatego każda opinia obecnie pracujących lub dopiero aplikujących będzie szczególnie cenna. Widzę że wątek jest ostatnio dość aktywny, dlatego pozwolę sobie przypomnieć Wam że dotyczy Warszawy - osobom zainteresowanym łatwiej będzie znaleźć opinie jeśli zamieścicie je na wątkach przyporządkowanych odpowiednim miastom. Czy wiecie coś o aktualnie prowadzonych rekrutacjach w Warszawie? Warto aplikować?
Futura 663, miałam (nieprzyjemną) okazje pracować w tym sklepie. Brak szacunku do pracownika jest tam na porządku dziennym. Dekoratorka sklepu przez 8 godzin pracy więcej spędzi na paleniu papierosów niż na faktycznej pracy. Zatrudniają studenta a potem mają pretensje, że nie może pracować w każdy dzień... gdzie tu logika? Dekoratorka z wielka laską i grymasem na twarzy pomoże mimo, że jest się nowym pracownikiem i pewnych rzeczy poprostu się nie wie.. strach było się jej o cokolwiek pytać, bo potem żaliła się innym pracownikom, że cały czas coś chciałam i nawet nie miała kiedy wyjść na papierosa.. Ta kobieta potrafiła tak uprzykrzyć życie, że jest to aż przykre do czego człowiek jest zdolny.. Gra na ludzkiej psychice. Dekoratorka czuje się bezkarna i póki nikt w końcu nie zrobi porządku z jej zagrywkami nikt w tym sklepie nie da rady pracować na dłuższą metę.
Może niektórzy powinni nauczyć się szacunku do pracy szczególnie w dobrej firmie jak ta??
Z pana wypowiedzi wynika, że skoro firma jest „dobra” to pracownik ma się godzić ( przepraszam za sformułowanie ale w tej sytuacji to jest najodpowiedniejsze) gnojenie przez A. Dekoratorke z sklepu factory. Czyli wg pana zachowanie dekoratorki jest Ok bo firma jest Ok.. dziwne a zarazem smutne podejście :)
Jestem stałą klientką C&A. Jestem zadowolona z zakupów i obsługi. Jedynym mankamentem jest ograniczona ilość sprzedawców, czasem zbyt długo trzeba czekać przy kasie na realizację zakupu, gdy obsługa zajmuje się rozwiszaniem i porządkowaniem odzieży na wieszakach.
Ja nie jestem zadowolona z obsługi, udają ze nie widzą klienta ajak się już uda kogoś złapać to wiek łaska ze coś odpowiedzą
Nie polecam pracy c&a w oddziale 663 w Krakowie. Kierownik działu to jedno wielkie nieporozumienie. Potrafi przez 1/2 swojej pracy potrafii wyjść na papieroska, siedzieć w biurze z kawką i udawać,że pracuje. Zapewnia, że wszystkiego nauczy, a prawda jest taka, że musisz się prosić sam o pomoc. Wielkim nieporozumieniem jest to, że osoby o umowę zlecenie musza zamykać sklep, czy przyjmować konwój. Wydziera się na pracowników przy klientach. Wielkim nie porozumieniem są również godziny pracy, najpierw zawalają Cie godzinami, a potem obcinają, mówiąc, że jest za dużo osób na sklepie. Główny kierownik w dzień zwolnienia powiedział tylko, że mamy za dużo osób, wiec musimy się pożegnać, a na biurku miał rozpisany grafik dl NOWYCH osób- smiech na sali. Również wielkim nie porozumieniem jest dekoratorka sali, która potafi tak uprzykrzyć prace do tego momentu, aż się nie zwolnich. MAM NADZIEJE, ŻE KTOŚ WRESZCIE SIE ZAINTERESUJE TYM, CO DZIEJE SIE TAM Z PRACOWNIKAMI.!!!!
Nie polecam pracy w C&A Koszalin... Wypowiem się ze stanowiska zwykłego doradcy klienta. Zarobki podstawowe czyli szału nie ma. Kierowniczka wiecznie niezadowolona i nieprzyjemna. Roboty tyle, że nie nie wiadomo za co się zabrać. Jedna osoba na całe piętro ma wykonywać dostawę, obsługiwać klientów i sprzątać. Grafiki zmieniane cały czas, bez pytania o Twoje zdanie. Słaba atmosfera w zespole. Ogólnie nie polecam. Nie szanuje się tam pracownikow.
Kupiłam 16 grudnia w sklepie C&A w Białymstoku, w galerii ALFA czapkę męską. Rozmiar, który był oznaczony na etykiecie:L/XL. Miała ona być prezentem. Etykieta posiadająca oznakowanie towaru nie była "zszyta" z czapką. Dnia 19 grudnia z uwagi na fakt, iż rozmiar L/XL, który był mierzony w sklepie kilka dni wcześniej był większy od zakupionego (L/XL- !) - chciałam zamienić w sklepie posiadając paragon zakupu oraz dołączoną( taką otrzymałam) etykietę z ceną i rozmiarem. Według słów P.Kierownik- Monitoring został obejrzany przez tylko tę osobę, która powiedziała ,że towar został sprzedany z wszytą etykietą w czapkę . Na moje zapytanie czy mogłabym zobaczyć monitoring- kierowniczka odpowiedziała że nie ma takiej możliwości, w związku z czym moje roszczenie o WYMIANĘ czapki na rozmiar mniejszą - jest pozbawione szans. Moje pytanie brzmi: Czy sklep może nie wymienić towaru mimo okazanego paragonu i etykiety do towaru- czapki na inną ? Przecież etykieta jest znakiem sklepu a nie towaru , a dodatkowo- nie była ona "połączona" z czapką ? Dodam,że kierownik sklepu w Białymstoku nie wykazywał dobrej woli i chęci porozumienia . Nie dbał o dobre imię sklepu ani o klienta. "Trochę żenujące jak na XXI wiek.
Niestety kierownik miał rację. Wymiana jest formą zwrotu towaru. Jeśli etykieta nie była przyczepiona w sposób oryginalny, sprzedawca może odmówić przyjęcia zwrotu. W przypadku nagrania z monitoringu - do tego nie mają prawa klienci.
Czasami odczucia osobiste nie są do końca obiektywne. Może nie jesteśmy dobrzy w tym co robimy ? Czy warto starać się o pracę w firmie?
Jestem bardzo zainteresowana pracą dla koordynatora sali sprzedaży w Sosnowcu. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć mi kilka informacji o firmie? Jakie stawiają wymagania?
Pewnie trochę za późno ale odpowiem Jestem koordynatorem sali od ponad roku, muszę stwierdzić że jest to najbardziej wykorzystywana praca że wszystkich etatów w C and a. Oczekuję się od koordynatorów tego co od kierownika działu a płacą jest o 1000 brutto niższa od KD. Pracuje już jakiś czas w tej firmie i wydaje mi się że dużo lepsze podejście do pracowników forma miała kiedyś niż teraz
Mogę jedynie potwierdzić, że C&A Polska jest dobrym pracodawcą i dla osób chcących tu pracować powiem, że warto.
@kasia wzięłaś udział w rekrutacji? Stanowiska kierownicze zazwyczaj przynoszą kolejne obowiązki, a tym samym każdy pracownik na kierowniczym stanowisku musi liczyć się z dodatkową i odpowiedzialnością za kondycje sklepu. Jak wygląda to dokładniej w praktyce w C&A Polska Sp. z o.o.?
Ja pracowałam ponad rok w C&A. Ekipę miałam świetną, do dzisiaj za nią tęsknię, lecz tak jak powyżej, za dużo obowiązków dla zwykłego sprzedawcy. Zbyt mało ludzi na zmianie i niewyrabianie się przez to z ustalonymi zadaniami na dzień za co oczywiście były pretensje. Moim zdaniem za mało szkoleń ( jedynie miałam bhp i kontakt z klientem). Co do pensji nie narzekałam na stawkę i przychodziła zawsze punktualnie. Niestety trafiłam na kierownika, którego nie obchodzą pracownicy. Zwalnia i zatrudnia nowych od tak. Nie starał się utrzymać pracownika. Niestety zostałam zwolniona, moim zdaniem niesłusznie, gdyż zawsze byłam przykładnym pracownikiem i jedno małe zawahanie w pewnej sprawie sprawiło iż ja z moją koleżanką, która również była na zmianie zostałyśmy zwolnione. Moim zdaniem mogli dać szansę nam się poprawić i ukarać np. karą pieniężną itp a nie od razu wywaleniem.
Witam, pracowałem w C&A prawie dwa lata co prawda na stanowisku ochroniarza z firmy zewnętrznej ale troszkę się wypowiem na temat przedewsztstkim to była moja najlepsza praca w życiu a kilka firm już przeorałem w Polsce i za granicą ekipa mnie najbardziej zaskoczyła atmosfera wręcz rodzinna byliśmy tak zżyci ze sklepem że nawet w wolny dzień się przychodziło :-P i na dodatek gdy ktòraś z dziewczyn chciała mogła wejść z dzieckiem na zaplecze po szkole czy żeby po prostu poczekało za rodzicem jak skończy zmianę :-D kasa szczerze niesprawiedliwa bo ja jako ochrona to mogłem do 2,5 tysiąca wyciągnąć a wystarczyło by jakbym swoje robił czyli tylko łapać złodziei i leżeć do góry jajami natomiast pracownicy C&A jak wyciągneli 1700 to było ok oczywiście kierownictwo i stanowisko storvim zarabiali więcej i mimo że wykonywałem inną funkcje pomagałem na każdej płaszczyźnie gdyby nie to że miałem uniform ochrony to ludzie by myśleli że jestem pracownikiem normalnym :-P jest też dużo dodatków dla pracowników więc socjal jest dość na bogato i nie narzekajcie, że nie ma obsługi bo to mnie wkurza przecież tną koszta i etaty nawet zamykają sklepy bo nie przynoszą dochodów niestety mój sklep też niedługo zamykają i dosłownie każdy z nas czuje się jakby kończyła się najwspanialsza przygoda życia ekipa z którą pracowałem była i jest jak rodzinna od kierowniczki po kochane Panie sprzątające i możecie to wszystko co pisze hejtować Ale prace tworzą ludzie i my jesteśmy tego świetnym przykładem że kasa jest na drugim planie A ważniejsze są ludzkie relacje bez mobingu i obrabiania sobie (usunięte przez administratora) Pozdrawiam całą moją ekipe i przyszłych pracowników tejże firmy oraz was wiecznie niezadowolonych klientów ;-)
@Natalia to bardzo dobrze, że jesteś zadowolona z pracy w tym miejscu. Jakie stanowisko piastujesz? Co powiesz więcej na temat pozytywnych aspektów pracy w C&A Polska Sp. z o.o.? Za co przede wszystkim cenisz swoją pracę?
C&A jest świetna firmą, są liderami w produkcji ekologicznej odzieży. Pracując w takiej firmie ludzie poznają wiele nowości, rozwijają się. Ale dla niektórych nigdy nie będzie to wystarczające. Maruderzy są wszędzie.
@klienntka pracujesz w firmie?
Właśnie firma poszukuje kandydatów na stanowiska - Kierownik Działu oraz Kierownik Sklepu! Aplikujecie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w C&A Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy C&A Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w C&A Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy C&A Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w C&A Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.