Oddałam do pralni w Krakowie na Czyżynach suknię ślubną. Pani, która przyjmowąła suknie powiedziała, żebym złożyła podpis na paragonie, że zgadzam się na pranie na odpowiedzialność klienta. Powiedział jedynie, żebym się nie martwiła, bo to rutynowa czynność i jedynie co może się stać to zejść brokat albo sukienka moze się delikatnie skurczyć. Niestety.... suknia została totalnie zniszczona, podziurawiona koronka, poodklejany push-up, pozaciągany tiul, sukienka nie nadaje się do niczego. Jestem niemile rozczarowana, tym barcziej , że musiałm zapłacić jeszcze za pranie. Dla mnie to jest kompletny brak profesjonalizmu, skoro sukienka nie nadaje się do pranie to po co pralnia ją przyjęła....
Uwaga na tę pralnię, nie biorą żadnej odpowiedzialności za zniszczoną odzież, klient nie jest w stanie uzyskać prawdziwych informacji. W sytuacji zniszczenia rzeczy komunikat jest następujący: źle oznaczone metki przez producenta, klient został poinformowany o braku gwarancji.
Słuchaj, może rzecznik ochrony praw konsumentów coś wskóra? Powołałby rzeczoznawcę, on obejrzałby Twoje ubranie.
Szanowny Kliencie, abyśmy mogli się odnieść do Pana/Pani sprawy musielibyśmy wiedzieć dokładnie o jaki przypadek chodzi. Prawdą jednak jest, że podczas procesu czyszczenia kierujemy się instrukcjami producenta, które znajdują się na metce pralniczej. Czasami zdarza się, że oznaczenia są błędne. Prosimy o kontakt na reklamacje@ebssa.pl celem omówienia dokładnie tego przypadku. Pozdrawiamy
Witam Oddałam płaszcz do czyszczenia (miałam go na sobie 4 razy)pobrudziła go tortem i nie chciałam sama tego czyścić ponieważ płaszcz byl w kolorze czerwonym i by w miarę drogi -. Osoba piorąca nie zdjęła pasków z klamrami i puściła czarna farba .... czekałam 3 miesiące na odzew.. brak wec ponowiłam reklamacje , zaproponowali mi 50% zwrotu za płaszcz który zniszczyli,.... porażka pralnia (płaszcz kosztował 1000zł) omijać szerokim łukiem!
Witam serdecznie. Tutaj akurat winien jest producent a nie pralnia. Dodatki takie jak guziki klamry zamki itp zawsze były na odpowiedzialność klienta. Jeszcze na dodatek taka klamra może pobrudzić resztę rzeczy w pralce. Oczywiście jest też częściowa wina pralni, ponieważ nie przeszkalają pracowników i takie są efekty. Proszę korzystać z Pralni wet cleaning taka metoda nie niszczy klamr i guzików. Pozdrawiam
Szanowna Pani, czy możemy się dowiedzieć z której pralni Pani korzystała? Inaczej nie będziemy mogli zareagować.
Moim błędem było to, że zanim zleciłem pranie garnituru nie sprawdziłem opinii o pralni EBS w ogóle i punkcie w Lublinie. Zniszczono mi garnitur, marynarka po praniu jest o dwa rozmiary za mała. Pralnia twierdzi, że wszystko jest w porządku bo: "została poddana poprawie mającej na celu przywrócenie walorów użytkowych odzieży", a de facto marynarka została ponownie wyprasowana.To oznacza, że jakby z "kiszonego ogórka zrobić z powrotem zielony" bo w tej pralni to potrafią. Oczywiście reklamacji nie uznano i zaproponowano mi voucher o wartości 150 zł do wykorzystania w pralni, to jednak nie wróci mi garnituru wartego 1500zł. Nie pójdę z tym do sądu ale na pewno też nie wrócę do tej pralni i nikomu jej nie polecę.
Szanowny Panie niezmiernie nam przykro z zaistniałej sytuacji: proszę o kontakt z managerem regionu Panią Agnieszką 691504170 aby dokładnie omówić temat :
Na rozwój jakich kompetencji kładziony jest największy nacisk w EBS? Mam nadzieję, że są tu jacyś pracownicy firmy. Powiedzcie, czy inwestują w szkolenia pracowników?
Majeczko, nie wchodź w to, bo szybko pożałujesz... Na rozwój depresji, wymęczenia i wypalenia życiowego. A tak serio prasowanie i obsługa klienta tak, żeby jak najwięcej zostawił pieniążków dla firmy (lepsze usługi są droższe, a jak komuś zależy, żeby wszystko zeszło, to najczęściej wyda te kilkanaście zł więcej, ale jak nie, to jest problem do Ciebie, że nie potrafiłaś go przekonać). Jak się zatrudniasz, to uczy Cię kierownik placówki, ale ewentualnie trener, ale to zależy od wielu czynników. Potem już nie ma żadnych szkoleń. Zależy też gdzie, czy praca w pralni czy przy czyszczeniu skór i butów (ja pracuję w pralni i nawet nie wiem jak to jest czyszczone... bo nie mamy takich informacji. Ze skór i butów też nie miałam szkolenia od 1,5 roku, czyli nigdy odkąd pracuje, a co chwilę jest jakiś problem, że coś jest źle przyjęte). Jak zrobisz błąd podczas korekty paragonu, to płacisz ze swoich równowartość tego paragonu...
Szanowna Pani, reprezentuję dyrekcję EBS: dziękuję Pani za te krytyczne uwagi. Samego charakteru pracy nie zmienimy, ale ma Pani rację, że może ona "wypalać". Obiecuję, że wraz z naszą kadrą menadżerską będziemy robili co w naszej mocy aby przeciwdziałać syndromowi wypalenia zawodowego wśród naszych pracowników. Ma taki także rację, że powinniśmy jeszcze więcej szkolić; także w zakresie skór. Niebawem ruszy cykl takich szkoleń, na które zapraszamy. Proszę dać szansę swojej bezpośredniej przełożonej i rozmawiać z nią otwarcie o wszelkich tego typu uwagach w stosunku do naszej firmy. Mam nadzieję, że wkrótce zmieni Pani zdanie na nasz temat. pozdrawiam
Szanowna Pani, W każdym regionie jest trener, który szkoli. Najważniejsze aby pracownik po cyklu szkoleń przygotowawczych do pracy sam zgłaszał swoej wątpliwości. Jest dużo osób, które mogą szkolić i doszkalać: oprócz trenerów, managerowie, bardziej doświadczeni koledzy itd.
Proszę zmienić przede wszystkim, system premiowania. Osobiście nie odczułam w pensji, mojej ciężkiej pracy. Premia powinna być procentowo od utargu. Motywacja pracownika daje efekty, a jej brak to wynik dużej rotacji u Państwa w pralniach. Pozdrawiam serdecznie.
A jak obecnie wygląda premia w EBSie, jak jest rozliczana? Wspomniałaś, że należy zmienić system premiowania więc wnioskuję, że jakiś obowiązuje w firmie. Ile aktualnie wynoszą premie?
Nie jestem już pracownikiem tej firmy. Na szczęście. Proszę iść na rozmowę o pracę i się szczegółowo podpytać przed podpisaniem umowy o pracę. Premia nie jest adekwatna do wysiłku fizycznego. Tyle mogę napisać... Nie warto, uwierz... Papierologia jak w księgowości. Zostajesz dłużej, żeby ją wykonać... Powodzenia
Szanowna Pani, premia od utargu byłaby niesprawiedliwa dla pralni, które nie uzyskują z powodu gorszej lokalizacji takich obrotów jak najlepsze lokalizacje. Obecnie jak Pani wie system premiowy jest mocno rozbudowany i w głównej mierze jest wypadkową danych sprzedażowych. Są też premie motywacyjne za szczególne wysiłki pracownika. Zachęcam do otwartej rozmowy z managerem regionu. Zdaję sobie sprawę, że zarobki w ostatnim roku były niższe, ale przypominam, że ledwie przetrwaliśmy po pandemii. Pozdrawiam
Czy w EBS S.A. występują paczki/bony świąteczne?
Nie wiem w jakim regionie jesteście ale nie zazdroszczę w takim razie, w moim regionie są paczki na święta, owszem jest najniższa krajowa, ale w święta menadżer o nas pamięta
Jakie inne benefity, oprócz tych? I czy mowa o każdym stanowisku w EBS, czy określonym dziale firmy. Proszę, podaj więcej informacji.
OK, teraz jestem zdezorientowana. @AS napisał, że w EBS dostaje się bony świąteczne, Ty- że nie. Powiedz proszę od jak dawna tam pracujesz i na jakim stanowisku.
Zapomnij. Z tak skąpa i żenująca firma nie miałam do czynienia nigdy, a mam 20 letnie doświadczenie. Niby premie, ale robią wszystko żebyś ich nie dostała. Jedno wyklucza drugie. Pani kierowniczka regionalna Poznań to złośliwa i nie miła kobieta,ktora tylko jeździ po pralniach i gada przez telefon. Brak szacunku dla pracownika. Po dwóch miesiącach miałam dość. Zostałam potraktowana jak (usunięte przez administratora) i zakazano mi wchodzić do pralni w trakcie ostatnich dni współpracy. Byłam na urlopie a już nie mogłam wchodzić jak intruz. Brak słów. Nie polecam tam pracy. Dziewczyny fajne, ale brak szacunku dla pracowników. Nigdy już tam nie wrócę.
Nie było żadnych paczek na święta Bożego Narodzenia, ani tym bardziej na Wielkanoc. Są niby premie, ale raczej nieduże i trzeba spełnić różne warunki. Jest gadanie o możliwości awansu (aż mi się śmiać chce pisząc to) ale praktycznie nie ma możliwości. Mi był obiecany awans na kierownika, a ostatecznie kierownikiem została osoba z innej placówki, która nic nie potrafiła praktycznie i robiła baaaardzo dużo błędów, ale pracowała dłużej i była starsza :) Także umiejętności się nie liczą... Awansujesz, jak już przepracujesz te conajmniej 4-5 lata za najniższą krajową, ale to i tak jak Ci się poszczęści xD Ja aktualnie pracuję ponad 1,5 roku i niedługo będę się żegnała z tą pracą, bo już w jakimś spożywczym większe pieniądze, a praca podobna, jak nie łatwiejsza, bo jak się wraca z pracy po 12 h (takie zmiany) i wszystko mnie boli na tyle, że muszę wziąć mocne tabletki na receptę, żeby przestało, a jestem kobietą naprawdę młodą, to chyba coś jest nie tak.
Firma po urlopie macierzyńskim nie chce dać pracownika na 3/4 etatu na 6 godzin od poniedziałku do piątku, bo jest tylko jedna zmiana od 9 do 21 i tylko w tych godzinach co drugi dzień można pracować. To co mają zrobić matki z dziećmi które chodzą do żłobka? Żaden żłobek nie jest czynny od 7 do 22! Pracownik na urlopie wychowawczym
Oddałem odzież do czyszczenia w punkcie usługowy firmy EBS. Niestety usługa została źle wykonana i do tego spodnie zostały zniszczone (dwie dziury). Otrzymałem zamieszczoną poniżej odpowiedź na moją reklamację. Jest to moim zdaniem sztampowe pismo. Jak chcesz reklamować cokolwiek w tej firmie to na pewno otrzymasz identyczne odpowiedź. Dotyczy: reklamacji usługi czyszczenia spodni; pralnia nr xx ODPOWIEDŹ NA REKLAMACJĘ NR xxxxxxxx. Działając w imieniu spółki EBS S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000347462, NIP: 526-23-16-161, kapitał zakładowy w wysokości 4 081 632,00 zł w całości wpłacony (dalej jako „Spółka”), w odpowiedzi na reklamację złożoną w dniu xx.xx.2020 r. (dalej jako „Reklamacja”) w pralni EBS nr xx mieszczącej się w xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (dalej jako „Pralnia”), niniejszym uprzejmie informuję, że Spółka po wnikliwej analizie reklamacji oraz badaniu przeprowadzonym badaniu organoleptycznym nie uznaje Reklamacji ani co do zasady, ani co do wysokości (w reklamacji nie wnioskowałem o żadną kwotę). Usługa została wykonana prawidłowo i z zachowaniem należytej staranności. Zastosowano technologię czyszczenia adekwatną do tego typu wyrobów. Przeprowadzone badanie organoleptyczne odzieży potwierdziło, że wskazane w reklamacji uszkodzenia nie powstały na skutek źle przeprowadzonej usługi prania, lecz mają charakter użytkowy, a proces konserwacji jedynie uwidocznił uszkodzenie na dolnych częściach odzieży. Mając na uwadze powyższe, niestety nie znajduję podstaw do uznania Reklamacji za zasadną. Mam nadzieję, że mimo to zechce Pan pozostać naszym Klientem. Z poważaniem, Katarzyna Pasternak Dział Reklamacji Tak naprawdę oddana odzież była kilkakrotnie prana i nadal były plamy. Badanie organoleptyczne to w tym przypadku na pewno badanie, które bazuje na zmyśle wzroku. Definicja oceny takiego badania - jest realizowana dzięki odbieranym wrażeniom a więc moim zdaniem pracownik EBS ma zawsze takie same wrażenie, korzystne dla firmy.
Pani K.? Bez komentarza. Jestem byłą pracownica i podwładna tej Pani. Nie życzę nikomu takiej kierowniczki. Wytrzymałam w tej firmie 2 miesiące,poniewaz moje 20 letnie doświadczenie zawodowe, raczej zostało by okaleczone. ???? Papierologia po zakończeniu dnia i w trakcie to robota dla ksiegowej. Za tak marną pensyjkę to poprostu wstyd. (usunięte przez administratora) Zapraszam do Baranowa. Pralnia przy biedronce. Mega szefowa, mega praca i płaca. Szacunek do pracownika, a to się przedkłada na wyniki pracy. ????
Pralnia zniszczyła mi marynarkę - kolor z białego zamienił się w szary, złote guziki są czarne. Pralnia nie chce ponieść odpowiedzialności za uszkodzenia. Nie polecam, marynarka za 1000 zł jest do wyrzucenia, a pani z działu reklamacji jest przykro z powodu mojego niezadowolenia, ale niestety nie może uznać reklamacji, mimo wszystko ma nadzieję, że pozostanę nadal Klientką pralni. Omijać to miejsce szerokim łukiem.
Ciekawe w jakim mieście to było? Bo mnie nic złego nie spotkało. Może to kwestia czasu...
Proszę wierzyć to jest kwestia czasu personel zblazowany i bez motywacji szybko popada w rutynę co powoduje błędy.
Czy w takim razie zespół nie może liczyć na jakieś premie, możliwość awansu wewnątrz EBS? Piszesz, że personel nie jest motywowany, stąd moje pytanie.
A ilu macie kierowników w firmie?
Firma robi sobie kpiny z klientów-zniszczyli sukienkę mojej żonie-zamiast chemicznie wyprali ją mechanicznie (sukienka rozciągnięta i zniszczona). Zona musiała w Holandii na miejscu kupować nową ,potrzebna na przyjęcie ślubne syna. Na reklamację żony EBS odpisało ,że to wina żony, że dała do prania do tej firmy sukienkę-kpina. Nie omieszkam określić opinie o tej firmie na wszystkich znanych mediach społecznościowych-nie chcę żeby inni cierpieli za nierzetelność firmy EBS.
Pranie chemiczne jest praniem mechanicznym, pranie mechaniczne czyli pranie w maszynie ????
Ile jest zmian w EBS S.A.?
Ja jestem bardzo zadowolona z pracy w EBS S.A. jest to ciezka praca, ale naprawde przyjemna. Wiadomo, klienci sa rozni, ale do przezycia, wystarczy byc czlowiekiem i z nimi rozmawiac. Praca po 12h ale nie codziennie, jak potrzebujesz wolne, urlop czy nagle zachorujesz Pani Manager zawsze staje na wysokosci zadania. Jezeli masz jakis problem zawsze mozesz liczyc na Managera czy Trenera, bardzo pomocni, w koncu tez sa ludzmi, a gdy trzeba to i opieprza. Pracuje 1,5roku, jestem zadowolona, sa lepsze i gorsze dni ale nie mysle o zmienie pracy. Pensja tez zawsze na czas. Na swieta paczki, co jakis czas imprezy integracyjne do bialego rana. Atmosfera mocno rodzinna.
Najgorsza firma w jakiej pracowałem, pracowników się nie szanuje, a wręcz traktuje jak liczby i pionki na szachownicy, finansowo też (usunięte przez administratora) obiecywano premię jakiej nigdy nie dostałem, (usunięte przez administratora) pracowałem w 4 miejscach w życiu a to było najgorsze.
Firma rozwija się cały czas ,więc to dobry sygnał dla kandydatów.
Witam obecnie firma szuka technika do napraw. Czy ktoś może coś powiedzieć o pracy na tym stanowisku? Jak wygląda to w "praniu"
Klienci trochę pretensjonalni i wszystko chcą mieć wyprane na wczoraj (najgorzej przed weekendem jak panowie chca wyprac garnitur na wesele) , ale praca do przeżycia. Czas szybko leci, może dlatego że pracuje w ruchliwej galerii. Pensje zawsze na czas, Pani Agnieszka pomocna, mozna pracować w takich warunkach.
Z tymi klientami, to się jest jak piszesz. Regionalni ostatnio bardziej pomocni niż kiedyś. Jakoś na plus jest w tej pracy. Miałam odejść z niej jakiś czas temu, zostałam i nie zaluje. Na pewno zostane jeszcze w niej długi czas,
Firma rekrutuje na stanowiska "managera regionu" w 4 regionach, mam nadzieję że nikt się nie nabierze na to, i nie rozpocznie z nimi współpracy bo to najlepsza droga do własnego bankructwa. Pracowałem w firmie na właśnie takim stanowisku kilka lat temu. Na początek szkolenie w najdalszych zakątkach kraju jak Białystok, 12h w pralnii, naucz się prasować idealnie koszule, garnitur, sukienki i milion innych rzeczy. Ok, tak jak napisał poprzednik to nie problem - mam nadzorować pracę punktów muszę znać się na robocie, cięzkiej pracy się nie boję. Szkolenie w pralni trwało kilka dobrych tygodni. Za to zdziwiło mnie szkolenie na poziomie "regionalnego" - dwa dni podczas których odwiedziłem kilka pralni z przełożonym, i co, to już? Dwa dni szkolenia dla regionalnego? Pensja była mało atrakcyjna, ale obiecano mi na rozmowie premie w momencie objęcia regionu po szkoleniu o której zapis widniał w umowie. Oczywiście złotówki premii nigdy nie zobaczyłem, jest nie do wyrobienia w stosunku do wyników punktów, wymagania kolosalne. Problemy z personelem na porządku dziennym - jakie problemy? Pralnie mają robić obrót, sprzedawać, kasować po 70zł za upranie kurtki. Pensje pracowników wtedy 1100zl na rękę po 12h na nogach i 200 sztuk odzieży do wyprania i wyprasowania dziennie, ale podejście firmy jak do niewolników, nie robi pralnia obrotów? Przeniesiemy panie na drugi koniec miasta żeby nie mogły dojść do pracy na piechotę, bilety za dojazd 100zl miesięcznie przy zarobkach 1100, kogo to obchodzi? Pan członek zarządu i dyrektor operacyjny traktujący pracowników jak pionki, nie zgadza się kasa, są różnice? Nie problem! Zwolnimy wszystkich. Nadal pracuje i uśmiecha się z fotografii na stronie strony. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z tak bulwersującym traktowaniem pracowników każdego szczebla. Bardzo się cieszę że już tam nie pracuję. świadectwa pracy nigdy nie odebrałem, wstyd je mieć, nie warto. Firma nigdy nie wypłaciła mi pieniędzy za moje godziny nadliczbowe mimo zapisu o 40 godzinnym tygodniu pracy w umowie. Ale powoli karma wraca, i dobrze. Pod żadnym pozorem nie zaczynaj pracy dla tej firmy!
Dziwi mnie, że po kilku latach o tym piszesz. Faktycznie kilka lat temu było nieciekawie, ale od 2 lat jest lepiej, a regionalni nie zmieniają się.
A ja "dyscyplinarkę" od firmy odebrałam. Wisi w ramce na ścianie.... Wyroki sądu z przelewami obok..... Świetnie się czuję. Jestem niezmiernie wdzięczna portalowi, że nie uległ naciskom i szantażowi firmy, bo wiem, że takowe były.
Mateusz, dziękuję za Twoją opinię jednak jak sam wspomniałeś pracowałeś w EBS kilka lat temu. Od tamtej pory firma mogła zmienić się nie do poznania więc negatywne komentarze, które nie są już aktualne tylko mogą szkodzić jej wizerunkowi, może nawet niepotrzebnie. W ostatnim czasie, w ramach współpracy franczyzowej otwarte zostały trzy nowe pralnie 5asec. Świadczy to o dynamicznym rozwoju firmy jak i nowych miejscach zatrudnienia. Czy ktoś z Was napisze jak wygląda praca w te firmie w chwili obecnej?
Smutni rekruterzy chyba sami pisali pozytywne opinie :). Moi drodzy, cały Poznań w którym miałam nieprzyjemność pracować to absolutna patologia, wieczne zmiany po 12 godzin bo zarząd nie potrafi stworzyć stałego zespołu więc w pralniach cały zespół to 2-3 osoby pracujące na zmianę. W pracy siedzisz zazwyczaj jak łoś sam przez cały dzień, ale nie możesz wywiesić plakietki zaraz wracam (choć każdy inny lokal w centrum handlowym tak robi) i wyjść na moment bo świat się zawali. Pracownicy muszą robić wszystko na pralni sami w tym praktycznie wszystkie obowiązki kierownika, kierownicy na tych pralniach na których w ogóle są, są głównie dla picu ;), jedyne co tak naprawdę robią a czego nie mogą robić pracownicy to przyjmowanie zgłoszeń o nieobecnościach. Jeśli ktoś nie może przyjść do pracy a ty boże broń nie zgodzisz się przyjść na zastępstwo, d*pę kochana osoba decyzyjna (czyt. regionalny/i? ciężko powiedzieć żeby poznań na ten moment miał swojego managera regionalnego bo ma tylko (zdalne!!) zastępstwo, organizacja to absolutny bajzel, nie żeby wcześniej było znacznie lepiej) będzie obrabiać ci pewnie przez najbliższe kilka miesięcy, nie mówiąc już o wyrzutach które usłyszysz osobiście. To ty jesteś nieobecny bo zachorowałeś i śmiesz przynieść l4? Będziesz tak samo shejcony wprost i obgadany za plecami. Przyjąłeś mnóstwo sztuk odzieży danego dnia a poprzedniego było tyle samo i nie udało się wszystkiego sprasować będąc samemu na pralni? Uwierz mi, twój dzień wolny zasypany będzie telefonami z pretensjami. Jak trafi ci placówka z dużym ruchem życzę powodzenia. Poza tym współczuję klientom z droższą odzieżą, którym osoby które wciąż się szkolą i mają niemal zerową wiedzę piorą ubrania, ucząc się co dany odplamiacz czy metoda prania zniszczy a czego nie w międzyczasie ;). Zero szacunku do pracowników i klientów. Zdarza się również regularnie że księgowość "zapomni" wypłacić przysługującą i tak śmieszną premię, co zwykle oznacza oczekiwanie na nią kolejny miesiąc. Chyba jedyne plusy tej pracy to umowa o pracę, pewność zatrudnienia (bo przecież wiecznie brakuje im ludzi) i współpracownicy choć tych ostatnich prawie nigdy nie widzisz, nie tylko po ale i w pracy bo, jak wyżej, ludzi jest tak mało że chodzi się najczęściej na zmianę, pojedynczo. Atmosfera jest absolutnie toksyczna. Mogłabym tak jeszcze długo ale szkoda słów. Gorąco odradzam, można z łatwością znaleźć wiele innych firm w których zatrudnienie się również jest śmiesznie proste i pracować w normalnych warunkach, w tym inne pralnie. Zaznaczam przy tym że z mojej opinii o obecnych warunkach wyłączone są pralnie w avenidzie i pestce, oddane w ajencję i funkcjonujące osobno. Warunków tam panujących nie znam.
UPS! zaglądnęłam na stronkę z ciekawości.... I co widzę? NIC, kompletnie NIC nie zmieniło się od dobrych paru lat!!! Wniosek? uciekać z firmy!! uciekać!!! Każdy z jakimś doświadczeniem w praniu i prasowaniu dostanie zatrudnienie w innej pralni z "pocałowaniem ręki" na godziwych warunkach. A zapotrzebowanie jest ogromne. Wiem co mówię. A jeden z panów zarządzających chciał mnie przekonać w zeszłym roku, jak to teraz jest w firmie i na placówkach fantastyczne.... Tylko żebym usunęła wpisy, bo "to już było i nie wróci więcej", bo on z mojego miasta i nasze drogi mogą się skrzyżować pracodawca- pracownik i nie wiadomo jak to będzie..... No... - nie da rady! jak to mawiała moja mama - "nie zadawaj się dziecko z hołotą, bo ona zawsze będzie hołotą. Nawet jak se lakierki ubierze". I to są święte słowa. Pozdrawiam wszystkie fizyczne baby, co ciężko harują!! Też taką byłam. POTWIERDZAM KAŻDE SŁOWO. Dokumenty posiadam. Nie boję się konfrontacji, nawet z zarządem firmy.
Ebs rekrutuje w związku z ciągłym rozwojem, ale ściema, ludzie odchodzą bo sytuacja na rynku jest lepsza i nikt nie chce tam pracować. Pracowalem kilka miesięcy na wyższym stanowisku, najgorsza praca życia. Moje sugestie dla EBS S.A.: zamknijcie firmę. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: traktować ludzi jak ludzi nie jak przedmioty
Ja jestem zadowolona, nie wiem jaki masz problem. Pracuję od dłuższego czasu, dobre zarobki, powyżej minimalnej krajowej. Pracy co prawda dużo, ale atmosfera jest bardzo dobra.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w EBS S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy EBS S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w EBS S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!