eRmail

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 10 ocen.

Opinie o eRmail

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie eRmail

marek532

No dobrze , czytam te wypowiedzi i robi mi sie nie dobrze, polak to jest taki ze chcialby jak najmniej pracowac, i zarabiac krocie, ja takie programy jak ermail, swiat reklam traktuje na sportowo , nie mam parcia na kase z nich, podchodze rekeacyjnie bo dobrze zarabiam. Skarzenie kogo kolwiek nie da nic spolka z czech zwinie sie i tyle, a w tej brukeli to mozesz pan posiedzic na lawce , jak i Pani pracujaca w. NIK , oszusci sa i byli i podchodzie do tego na luzie a nie jak do zarobku, a jesli chcecie zarobic to do dodatkowej pracy.

anonymous

Oszustwo - działanie jak powyżej - jak jest się blisko 200PLN - to nie przysyłają już @ albo dostaje się takie których nie da się otworzyć...

krytynab8@o2.pl

Mój mąż też klika w te reklam juz od 2013 roku i brakuje teraz 18 zł do wypłaty 200 zł a reklam dostaje tylko po dwie lub trzy za grosze przez cztery lata mąż nawet nie ma uzbieranych 200 zł to jest oszustwo proszę coś z tym zrobić bo inaczej zgłoszę to na policję jako oszustwo Krytyna

Marek
@krytynab8@o2.pl 16.11.2017 15:10
Mój mąż też klika w te reklam juz od 2013 roku i brakuje teraz 18 zł do wypłaty 200 zł a reklam dostaje tylko po dwie lub...

Ma Pani rację ,ja mam na koncie uzbierane 192.31gr.i dostaje nowe by przyciskać przyciskam i nic nie wpływa na konto nawet jeden grosz .Robię to od 2013 roku 4 lata to oszuści ,nie ma tam nawet numeru telefonu by się skontaktować ,a adres brak @ tego

Beata

Mam tę samą sytuację co Rafał, ermail "Bitcon zostań milionerem" jest pusty w związku z tym nie można potwierdzić jego przeczytania. Cały czas widnieje w wiadomościach nieprzeczytanych. Dwukrotnie pisałam na adres wskazany do kontaktu i nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Jest to działanie celowe, nie mam co do tego wątpliwości. Niech nikt więcej nie da nabrać się przez tych oszustów!!!

uzytkowniczka

gadzam sie absolutnie z uzytkownikami. Mam kwote 180 zl i za 2 gr ankieta raz na miesiac teraz. Cos z tym trzeba zrobic. My wypelniamy, klikami sumiennie a nas robią w konia. Gdzie znajduje sie firma ermail.........Tak nie moze byc by firma oszustow grasowala bez kary. Kto mi napisze gdzie miesci sie Firma, ktora okrada uzytkownikow????

rafal

ostatniego eRmaila o treści "zostań milionerem z Bitcom" wogóle nie można otworzyć i odczytać

krakit

Jedno wielkie oszustwo. Zatrzymało się na 183,32 a ermaile jak na lekarstwo po 2 gr.

Marek

Oszuści... jedna ankietę wysłali mi do wypełnienia na samym początku gdy zarejestrowałem sie tj w 2013 roku i od tego czasu zero ankiet, a gdy dochodze z kasą do 190 zł to i emaili jak na lekarstwo... Stanowczo nie polecam

Ryba1961

Też się wkurzyłem analogiczną sytuacją co wyżej opisane. Mam natomiast niespodziankę dla eRimail i to niedługo prosto z Brukseli.

Ryba1961

Też się wkurzyłem analogiczną sytuacją co wyżej opisane. Mam natomiast niespodziankę dla eRimail i to niedługo prosto z Brukseli.

lila

Dlaczego oszukują ludzi? Oni dostają od firm grube pieniądze, a nam płacą grosze, a pod koniec blokują konto. TO OSZUSTWO KARALNE, trzeba się wziąć za nich

Bogdan

Nic dodać nic ująć, co piszą przedmówcy. Od 7 maja 2013 r. wiernie i wytrwale odczytuję eRmaile i zarobiłem ok. 185 zł. Teraz otrzymuję pojedyncze maile, za które otrzumuję już nie 10 gr za sztukę, jak było do tej pory, ale po 2 gr. Ponieważ jestem już zdecydowanie starszym emerytem, dlatego jest sprawą oczywistą, że w zaistniałej sytuacji nie zdążę uzbierać 200 zł, aby uzyskać wypłatę. Gratuluję obrzydliwego sprytu i tupetu (!) w traktowaniu pracownika, bo tak swoją rolę rozumiałem do tej pory. Jeśli tego Państwo jakoś nie zmienicie (np. regulamin, wynagrodzenie, częstotliwość) - nie macie poczucia wstydu. Tyle mam do powiedzenia w tej sprawie.

wiki

Tak jest!!! Blokują przy wyższych kwotach!!! Oszu ści.

rafiis

Dokłądnie ta sama sytuacja, kwota : 192,31 i nic wiecej ci nie dadzą , nie mozliwe wypłącenie tam ani złotówki to są oszuśći, i koniec kropka. Ostrzegam zę czas na klikanie to czas stracony, i prosze prawnikó o pomoc w zamknięciu tej firmy wydmuszki. i pociągniecie ich do odpowiedzialnosći.

Kasia

Mi w wyborze sposobu zarabiania bardzo pomógł blog gdzie są testowane różne programy zarobkowe. Administrator bloga też pomaga przez email. (usunięte przez administratora)

Kati1979
@Kasia 05.06.2015 13:29
Mi w wyborze sposobu zarabiania bardzo pomógł blog gdzie są testowane różne programy zarobkowe. Administrator bloga też pomaga...

U mnie właśnie też na tej kwocie się zatrzymało. Jestem wściekła, bo im bliżej 200 zł to blokują możliwość wypłaty zarobionych pieniedzy.

konsia

Witam, czy sa tu jakies osoby ktore zostały naciagniete przez serwis ermail. Klikałam 2 lata w linki. Serwis nagle bez ostrzeżenia zatrzymał mi sie na 192,31 zł i ani drgnie. Proba kontaktu z ta firma jest zerowa. Spawa zgłoszona do rzecznika praw konsumenta i wielu innych serwisów nawet w Czechach-nic nie moga im zrobic. Takie działanie trzeba przerwac!

Sławek
@konsia 13.05.2015 11:11
Witam, czy sa tu jakies osoby ktore zostały naciagniete przez serwis ermail. Klikałam 2 lata w linki. Serwis nagle bez ostrzeż...

Ściema nic więcej! Mi zatrzymało się na kwocie 392,31zł!! Widocznie tak jest ustawione że jak zbliża się możliwość wypłaty to blokada i tyle!!

GAS

Polecam współprace z eRmail. Firma prowadzi kampanie reklamowe w kilku krajach europejskich m.in. w Polsce. Rozsyła maile do zarejestrowanych użytkowników swojego serwisu i płaci im za ich czytanie. Rejestracja w eRmail nie wymaga podawania danych osobowych, wystarczy adres e-mail Za samo zarejestrowanie się użytkownik dostaje 20 zł. Każdy otrzymany mail jest warty kilkadziesiąt groszy. Gdy polecamy program znajomym zarabiamy więcej - warto - to działa! Pieniądze możemy wypłacić po zarobieniu 200 zł. (usunięte przez moderatora)

Basia
@GAS 03.07.2013 08:58
Polecam współprace z eRmail. Firma prowadzi kampanie reklamowe w kilku krajach europejskich m.in. w Polsce. Rozsyła maile do za...

Jedna wielka ściema i kłamstwo ....piszę w imieniu paru użytkowników z mojej rodziny do kwoty 180zł jakoś pomalutku szło teraz w ogóle nie ma ani ankiet ani eRmeili.myślimy oddać sprawę do odpowiednich instancji tym bardziej że pracuję w NIK.Ostrzegam wszystkich!

roman
@Basia 27.08.2016 17:48
Jedna wielka ściema i kłamstwo ....piszę w imieniu paru użytkowników z mojej rodziny do kwoty 180zł jakoś pomalutku szło teraz...

ja mam to samo 192,31 i koniec nic sie nie da

Zostaw opinię o eRmail - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie eRmail