opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

CERI International

Profil oficjalny - płatna współpraca

4/5

Na podstawie 1651 ocen
Opinie(1403)
Dodaj opinię
Oferty pracy(6)
Aktualności(6)
Wywiady(1)

Opinie(1403)

Dodaj opinię
Oferty pracy(6)
Aktualności(6)
Wywiady(1)
Logo
  • O nas
  • .
  • Kogo szukamy
  • .
  • Co słychać w naszych social mediach
  • .
  • Benefity
  • .
  • Jak wygląda rekrutacja
  • .
  • Kariera
  • .
  • Projekty AGILE

O nas

Kogo szukamy

Co słychać w naszych social mediach

Benefity

Jak wygląda rekrutacja

Kariera

Projekty AGILE

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Łódź
  • Kalisz
  • Płock
  • Konin
  • Radomsko
  • Bełchatów
  • Skierniewice
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Łódź
  • Starowa Góra
  • Konstantyna
  • Stara Gadka
  • Łukaszew
  • Bronisin Dworski
  • Nowa Gadka
  • Ksawerów
  • Huta Wiskicka
  • Bronisin
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Łódź
  4. /
  5. Opinie o CERI International Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o CERI International Łódź

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 12

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o CERI International Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Maya

    17.10.2025 13:19

    Pracownik

    Widać, że pozytywne opinie są pisane przez hr. Prawda jest taka,że firma nie szanuje pracowników. Mają rekordowe zyski, ale na premie jakoś nie mają pieniędzy. Od kilku miesiący codziennie są maile z obowiązkowymi nadgodzinami, co narusza kodeks pracy. Zrobili sobie z tego regułę. System non stop się zawiesza, a wymagana jest praca z licznikiem. Dorzucają nowe obowiązki, co nie przekłada się na podwyżki
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    05.09.2020 10:13

    Inne

    Czy pracodawca CERI International Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
    ReviewUserIcon
    pracownik

    20.08.2025 13:04

    Pracownik

    Chce zauwazyz, ze jest to wpis z 2021 roku, w 2025 sytuacja tak nie wyglada (nie wiem czy we wszystkich dzialach) na rozmowie powiedziano, ze nadgodziny sa dla chetnych a teraz dostajemy bardzo czesto informacje w ciagu dnia o OBOWIAZKOWYCH nadgodzinach, jezeli taka sytuacja jest nagminna to znaczy, ze jest za malo ludzi, proste. Oni wola wykorzystywac na maxa tych, co maja stosujac dopuszczalna furtke 2 nadgodzin dziennie, tylko ze rozwiazanie to jest dla wyjatkowych sytuacji a nie codziennej pracy 😊
    ReviewUserIcon
    zdziwiony

    17.10.2025 13:13

    Pracownik

    To chyba zadna łaska platne nadgodziny a obowiazek pracodawcy zgodnie z kodeksem. Problem w tym, ze jest ich az tyle. Ostatnie tygodnie 50 godzin w tygodniu i pracujaca niedziela. A jak nie zostaniesz to sie tlumacz albo strasza ze cie zastapia tanszymi pracownikami z Azji. W NIemczech nikt by nie dopusil zeby pracownik tyle pracowal.
    ReviewUserIcon
    Dankofac

    29.09.2025 18:00

    Były pracownik

    Czytając te opinie mam wrażenie, że są pisane przez kierownictwo tej firmy. Jedne wielkie nadgodziny, niby dobrowolne, ale jak nie chodzisz to krzywo patrzą. Kończą się nadgodziny, ma być już w miarę spokój, a po tygodniu powtórka z rozrywki. Osoby pracujące parę lat, potrafią mieć takie same stawki lub niższe, niż osoby nowo przyjęte. Na chwilę, dla studenta fajna opcja, ale na stałe totalnie nie polecam. Odejścia z Ceri nie żałowałem nawet przez sekundę. Jedno trzeba przyznać, można złapać doświadczenie, które pomaga znaleźć dużo lepiej płatną pracę u konkurencji.
    ReviewUserIcon
    Tom

    16.10.2025 16:19

    Pracownik

    Praca zdalna to jedyny atut ceri. Ale wbrew temu co się w firmie ciągle powtarza to nie jedyna firma na rynku gdzie można pracować zdalnie.
    ReviewUserIcon
    NICK

    10.10.2025 12:06

    Inne

    Sprawdzam ten wątek regularnie. Przez miesiąc firmie skoczyla opinia z 2 do 4 gwiazdek. HR mocno się nagina żeby kasowac negatyne komentarze i nabijac oceny. Ale żałosne. Najgorsza firma.
    ReviewUserIcon
    Abc

    16.10.2025 16:10

    Pracownik

    W normalnej firmie to by się zastanowili dlaczego jest tyle negatywnych opinii i próbowali coś z tym zrobić a nie zawyżali sztucznie ocenę. Tu faktyczne powody nikogo nie interesują, na górze dbają tylko o ciepłe posadki byle by nie podpaść prezesowi i nie obchodzi ich co faktycznie pracowników boli.
    ReviewUserIcon
    Abc

    16.10.2025 16:04

    Pracownik

    Ja będę w szoku jak dostaniesz 5k brutto
    ReviewUserIcon
    spaceman

    19.09.2025 11:41

    Kandydat

    Czy możecie polecić jakiś dział w tej firmie gdzie jest ok? Gdzie praca jest w miarę mało stresująca, ludzie spoko? Wiem, że płacą mało, wiemz że ogólnie firma słaba więc za komentrze jak jest źle dziękuję 😉 może ktoś pracuje w dziale gdzie jest w miarę ok i jest w miarę zadowolony :)
    ReviewUserIcon
    Nowy kandydat

    14.10.2025 14:18

    Kandydat

    Hej, zadzwonili do mnie z propozycją rozmowy. Ile realnie można zarobić dokładnie na takim stanowisku, jak Twoje? Czy wszystko tak naprawdę rozgrywa się w trakcie rozmów o wynagrodzeniu w czasie rekrutacji? Ile można ugrać, co to znaczy "minimalna z niewielkim dodatkiem"? Ile to jest na rękę? Pięć tysięcy da się radę zarobić?
    ReviewUserIcon
    Xyz

    15.10.2025 20:03

    Pracownik

    Jeżeli wynegocjujesz 5 netto to będę w szoku.
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    14.10.2025 16:27

    Kandydat

    Cześć, wiadomo juz ze w CERI pracuje się według kalendarza niemieckiego, natomiast które dokładnie dni są wolne od pracy?
    ReviewUserIcon
    Młodszy konsultant

    07.10.2025 22:02

    Pracownik

    Ja polecam firmę ceri jestem zadowolona z pracy. Atmosfera jak najbardziej przyjazna, każdego z teamu można się zapytać dopytać jak się czegoś nie wie. Kierownictwo pomocne, nikt się nigdy mnie jeszcze nie czepił o niewystarczającą efektywność. Pracuje ponad 4 miesiące i poleciałbym tę pracę. Z tego co obserwuje narzekają osoby którym ewidentnie nie chce się pracować i myślą że Home Office to ciągle parzenie sobie kawy. Zarobki zawsze mogłyby być większe ale jak się startuje bez doświadczenia w branży to jest moim zdaniem ok.
    ReviewUserIcon
    Xxx

    03.10.2025 09:11

    Były pracownik

    Nie wiem jak jest w Łodzi, ale w Białymstoku wygląda to tragicznie. Grono koordynatorek pozbawionych kompetencji do zarządzania. Najważniejszy jest nie wyniki ale czyją koleżanką jesteś. Jeśli zaczniesz osiągać bardzo dobre wyniki to koordynatorka znajdzie sposób żebyś sama odeszła bo poczuje się zagrożona. Oczywiście wiele z nich sprawia początkowo dobre wrażenie. Najsłabsza z tego grona jest (usunięte przez administratora) kompletnie pozbawiona jakichkolwiek kompetencji do zarządzania. Nie ma wiedzy z podstaw AML a jest zespół jest najsłabszy z całego KYC. To własciwie grono jest koleżanek które nie grzeszą kulturą osobista ani wiedzą. Duża rotacja w zespole ponieważ (usunięte przez administratora) ma zwyczaj obwiniania pracowników za swoje bezsensowne decyzję. Praca polega na tym żeby wysłuchiwać jej problemów ze sobą. Jak odmówisz to stajesz się największym wrogiem. Meetingi polegają na odgadywaniu zdolnych i pracowitych analityków celem ich poniżenia. Za swoje porażki obwinia review oraz pracowników.
    ReviewUserIcon
    ABC

    30.09.2025 17:17

    Pracownik

    Niestety ale nadszedł czas masowych zwolnień, ucinanych premii, brak żadnych integracji, generalnie kiepsko. Pieniądze - kiepskie. Ponoć kiedyś pracowało się tu w porządku, ale najwyraźniej te lepsze czasy już minęły
    ReviewUserIcon
    Hmm

    02.10.2025 17:00

    Pracownik

    U nas zatrudniają bo ciągle nam mało ludzi , a gdzie te masowe zwolnienia ?
    ReviewUserIcon
    JD

    18.09.2025 22:18

    Inne

    Młodszy Konsultant / Młodsza Konsultantka ds. Procesów Wsparcia Bankowości z j. niemieckim: ktoś coś wie? To naprawdę tylko Backoffice bez telefonów? Jakie są zarobki i wrażenie?
    ReviewUserIcon
    Anonimowy

    29.09.2025 18:22

    Pracownik

    A ja polecam, tylko backoffice bez telefonów, zarobki w porządku, praca w pełni zdalna.
    ReviewUserIcon
    zxc

    23.09.2025 08:25

    Inne

    A ta kartka ze skrzynki w szatni na parterze w Białymstoku to została w końcu wyciągnięta? Ona tam parę lat leży.
    ReviewUserIcon
    Codoka

    17.05.2025 00:20

    Były pracownik

    Teraz wisi ogłoszenie na Młodszy Konsultant/ Młodsza Konsultantka ds. Monitorowania Transakcji. Wisi, bo nie przedłużyli mi umowy po okresie próbnym. Odpowiem na Wasze pytania, jeśli tam aplikujecie.
    ReviewUserIcon
    team

    22.09.2025 16:54

    Pracownik

    nigdy tu nic nie komentuję i absolutnie nie bronię ceri, ale nie szukaj winy w innych tylko w sobie. akurat jestem z teamu, w którym byłeś, miałam tę możliwość pracy z Tobą i chyba po samym tonie Twojej wypowiedzi nasuwa się odpowiedź dlaczego nie została Ci przedłużona umowa, bo podkreślanie, że to ktoś chciał Ciebie, że miałeś doświadczenie większe niż cały twój team (sprawdziłeś to? nie wiem skąd ten wniosek, bo w zespole jest dwie osoby o doświadczeniu mniejszym od Ciebie i jedną o większym niż Ty) i że kogoś zjadałeś świadczy o Twoim nieuzasadnionym, wielkim ego. przy wejściu do grupy pasowałoby, żebyś to Ty się do niej dostosował, a nie na odwrót. nikt się nie obrażał ale robimy coś od x czasu, Ty przyszedłeś i pisałeś elaboraty, że powinno być inaczej ale co my mamy z tym zrobić? jechać do Niemiec i powiedzieć, że J. chce żeby było tak i tak ma być? ktoś kto jest od tego ustalił zasady i po co z tym polemizować, to jest klient, do którego trzeba dostosować. jak idziesz do piekarni to nie krzyczysz, że nie możesz kupić mydła. to nie zmienia faktu, że jeśli ktoś podkreśla, że klient to czy klient tamto to przyjmujesz to do wiadomości i średnio jest cokolwiek zrobić więcej z tą informacją. o pracy w święta pewnie byłeś poinformowany przy zatrudnieniu więc raczej nie była to niespodzianka, że ktoś nagle Ci każe przychodzić. co do "podsłuchiwania i monitorowania" to nie, nikt z firmy tego nie robi ale ludzie w zespole mają oczy. jeśli myślałeś, że jak będziesz siedział nawet nie przy kompie tylko gdzieś indziej i nic nie robił, licząc, że ktoś Ci będzie za to płacił, a chyba bo tak to wyglądało, gdybyś sprawiał pozory chociaż na próbnym, bo tak się tu wielokrotnie przewija, jak robisz swoje to nikt się nie czepia. abstrahując, dziwisz się, że ktoś Ci nie przedłużył umowy bo Twojej narracji? co by to dało skoro masz się za osobę idealną, tak jak nie rozumiesz tego teraz tak też byś nie zrozumiał gdybyś miał to jasno wypunktowane. podsumowując, nie wiem dlaczego z taką wiedzą, językami, umiejętnościami i w ogóle wspaniałym sobą zdecydowałeś się na aplikację, gdzie czytając opinie widzisz jakie to miejsce? i nie piszę tego jako koleżanka z bólem, bo nie mam mniej (swoją drogą skąd te wnioski, że wszyscy mają mniej?) ale zejdź na ziemię, bo po Twoich opiniach można stwierdzić, że nigdzie nie zostajesz na dłużej i kończy się to negatywem z Twojej strony. odpowiadam na to w sumie tylko dlatego, że po części się zgadzam z tym co mówisz, oprócz zachwytów nad swoją osobą. co do atmosfery to tak, większość jest zrezygnowana i siedzi, bo siedzi, nie ma za bardzo się z czego tu cieszyć, jedyny komfort to opcja zdalnej pracy. sama jestem tu tylko dlatego, że w innych firmach stacjonarnie wyjdzie mi to samo wynagrodzenie co tutaj i dlatego, że przyzwyczaiłam się do tego bagna. co do premedytacji to tak nie było ale to wskazuje tylko na kolejne złe decyzje osób wyżej. sytuacja o korposzczurach z większą efektywnością jest taka, że jest zatrudniane pod wpływem chwili więcej osób niż jest potrzebne, a później jest problem co z tymi osobami zrobić. finalnie większość czasu się siedzi i wymyśla sobie zajęcia, a osoby, którym zależy na początku coś tam robią. ciężko jest nie mieć przedłużonej umowy lub być zwolnionym (na mój staż tutaj jednej osobie nie przedłużono umowy, bo nie było z nią kontaktu tak jak z Tobą), jeśli ktoś się żegna to tylko i wyłącznie z powodu własnej decyzji), osoby, które nawet nie udają, że coś robią nie mają wyciąganych żadnych konsekwencji. niemniej jednak każdy zainteresowany pracą tu może zobaczyć, że osoba która jest 3 miesiące jest w stanie wyłapać więcej niż osoby zarządzające od x czasu (to, że będzie z Tobą ciężko też nie było wyłapane, a zgłoszone przez zespół), które nie dość, że nie widzą albo nie chcą widzieć, to nic z tym nie robią.
    ReviewUserIcon
    team

    22.09.2025 18:11

    Pracownik

    nigdy tu nic nie komentuję i absolutnie nie bronię ceri, ale nie szukaj winy w innych tylko w sobie. akurat jestem z teamu, w którym byłeś, miałam tę możliwość pracy z Tobą i chyba po samym tonie Twojej wypowiedzi nasuwa się odpowiedź dlaczego nie została Ci przedłużona umowa, bo podkreślanie, że to ktoś chciał Ciebie, że miałeś doświadczenie większe niż cały twój team (sprawdziłeś to? nie wiem skąd ten wniosek, bo w zespole jest dwie osoby o doświadczeniu mniejszym od Ciebie ) i że kogoś zjadałeś świadczy o Twoim nieuzasadnionym, wielkim ego. przy wejściu do grupy pasowałoby, żebyś to Ty się do niej dostosował, a nie na odwrót. nikt się nie obrażał ale robimy coś od x czasu, Ty przyszedłeś i pisałeś elaboraty, że powinno być inaczej ale co my mamy z tym zrobić? jechać do Niemiec i powiedzieć, że J. chce żeby było tak i tak ma być? ktoś kto jest od tego ustalił zasady i po co z tym polemizować, to jest klient, do którego trzeba dostosować. jak idziesz do piekarni to nie krzyczysz, że nie możesz kupić mydła. co nie zmienia faktu, że jeśli ktoś podkreśla, że klient to czy klient tamto to przyjmujesz to do wiadomości i średnio jest cokolwiek zrobić więcej z tą informacją. o pracy w święta pewnie byłeś poinformowany przy zatrudnieniu więc raczej nie była to niespodzianka, że ktoś nagle Ci każe przychodzić. co do "podsłuchiwania i monitorowania" to nie, nikt z firmy tego nie robi ale ludzie w zespole mają oczy. jeśli myślałeś, że jak będziesz siedział nawet nie przy kompie tylko gdzieś indziej i nic nie robił, licząc, że ktoś Ci będzie za to płacił, a chyba tak to wyglądało, gdybyś sprawiał pozory chociaż na próbnym, bo tak się tu wielokrotnie przewija, jak robisz swoje to nikt się nie czepia. abstrahując, dziwisz się, że ktoś Ci nie przedłużył umowy po Twojej narracji? co by to dało skoro masz się za osobę idealną, tak jak nie rozumiesz tego teraz tak też byś nie zrozumiał gdybyś miał to jasno wypunktowane. podsumowując, nie wiem dlaczego z taką wiedzą, językami, umiejętnościami i w ogóle wspaniałym sobą zdecydowałeś się na aplikację, gdzie czytając opinie widzisz jakie to miejsce? i nie piszę tego jako koleżanka z bólem, bo nie mam mniej (swoją drogą skąd te wnioski, że wszyscy mają mniej?) ale zejdź na ziemię, bo po Twoich opiniach można stwierdzić, że nigdzie nie zostajesz na dłużej i kończy się to negatywem z Twojej strony. odpowiadam na to w sumie tylko dlatego, że po części się zgadzam z tym co mówisz, oprócz zachwytów nad swoją osobą. co do atmosfery to tak, większość jest zrezygnowana i siedzi, bo siedzi, nie ma za bardzo się z czego tu cieszyć, jedyny komfort to opcja zdalnej pracy. sama jestem tu tylko dlatego, że w innych firmach stacjonarnie wyjdzie mi to samo wynagrodzenie co tutaj i dlatego, że przyzwyczaiłam się do tego bagna. co do premedytacji to tak nie było ale to wskazuje tylko na kolejne złe decyzje osób wyżej. sytuacja o korposzczurach z większą efektywnością jest taka, że jest zatrudniane pod wpływem chwili więcej osób niż jest potrzebne, a później jest problem co z tymi osobami zrobić. finalnie większość czasu się siedzi i wymyśla sobie zajęcia, a osoby, którym zależy na początku coś tam robią. ciężko jest nie mieć przedłużonej umowy lub być zwolnionym (na mój staż tutaj jednej osobie nie przedłużono umowy, bo nie było z nią kontaktu tak jak z Tobą), jeśli ktoś się żegna to tylko i wyłącznie z powodu własnej decyzji), osoby, które nawet nie udają, że coś robią nie mają wyciąganych żadnych konsekwencji. niemniej jednak każdy zainteresowany pracą tu może zobaczyć, że osoba która jest 3 miesiące jest w stanie wyłapać więcej niż osoby zarządzające od x czasu (to, że będzie z Tobą ciężko też nie było wyłapane, a zgłoszone przez zespół), które nie dość, że nie widzą albo nie chcą widzieć, to nic z tym nie robią.
    ReviewUserIcon
    piłkałczux

    01.09.2025 22:29

    Były pracownik

    Opowiadam jak bylo (Młodszy Konsultant/ Młodsza Konsultantka ds. Monitorowania Transakcji, 3 miesiace probne): - na start podstawa 5,5k (3lata doswiadczenia w AML) i 1k dodatku językowego miesiecznie(3 jezyki, B2-C1) - 6,5k brutto. Mysle ze inni tyle nie dostali na początek, bo to bardziej oni chcieli mnie niz ja ich, a reszta teamu tez miala mniej (moje domysły). Zwracali za prąd i neta przy pracy zdalnej. Wypłaty terminowo. Multisport Plus w wiekszosci pokrywany z punków Mybenefit, z wypłaty potracali tylko 30zl. - o premiach i dodatkach nie wiem, bo akurat to mnie nie intersowalo na tamta chwile, ale chyba marne - szkolenie spoko - powoli, wyrozumiale, bardzo dobrze wytłumaczone - tu nie moge miec zarzutów, - proces średnio skomplikowany. Praca polega na sprawdzeniu informcji o 2 firmach dokonujacych transakcji zabiezpieczonej akredytywą, przedstawionej w wiadomosci SWIFT. Ocenia sie rozne aspekty aml i sankcyjne w specjalnym arkuszu, szuka informacji o dzialanosci firm w necie, screening pod kątem przestepstw finansowych w bazach danych. Bylo do tego kilka rozbudowanych procedurek, szczegolnie dotyczacych krajów sankcjonowanych typu Iran, Rosja, co czasami komplikowalo sprawe itp. Mnie akurat ta praca sie podobala. Ogolnie pracowalo sie z kilkoma aplikacjami, raczej typowe przestarzale aplikacje bankowe z interfejsem jak windows 98. - różne osoby sprawdzające moją pracę miały różne podejscie do oceny pracy, a jako ze mam wieksze doświadczenie niż caly team, czasem nie trudno bylo zaakceptowac mi podejscie "my zawsze to tak robimy". Przez to niektóre koleżanki się obrażały i pewnie skarżyły przełożonemu. Byly też fajne osoby. Ogonie team byl pomocny. Nie chce oceniac ludzi zbyt pochopnie, bo start pracy byl w zimie, bylo malo mozliwosci interakcji i moze to przez to czesc czula sie depresyjnie, dodajac do tego niskie zarobki. - team lider wydawał sie spoko i pomocny, ale grzeje tam miejsce juz ponad 5lat mimo rotacji w teamie, wyczuwam kurczowe trzymanie sie posady i wyrachowanie. Kilka razy powiedział cos, tak jakby starał sie wprowadzic atmosfere poswiecenia dla klienta za wszelką cene ("jak klient chce, to musimy pokazac!!! "My musimy robic transakcje w swieta"). Brakowało mu jaj. Przy przekazaniu mi info o nieprzedluzaniu umowy: "Niestety Ceri nie przedłuży z tobą umowy, a powodu nie musimy podawać." Gdyby miał jaja, powiedziałby mi to czysto prywatnie po męsku, swiat by się nie zawalił. - Osoba spoza teamu siedząca tam kilka lat, leumas tanreib (reverse) wskakuje na proces i pod koniec dnia chce zebys dokonczyl jej prace, po czym pyta jak bylo i twierdzi ze bedzie mi pomagac, mimo ze doswiadczeniem ją zjadam. Zachowouje sie sztucznie i gada jak polityk, próbując zrobic z ciebe wariata, bo nie dałem sie w to wrobic. Tez pewnie podkablował po nieudolej próbie pokazu sił. - atmosfera taka sobie - dziwna cisza na spotkaniach, tak jakby ludzie byli zrezygnowani/przepracowani/wypaleni. Prawie nigdy nie padały żarty. Mysle ze to akurat wynikalo z uleglych/spokojnych charakterów wiekszosci teamu. - praca polega na przypisywaniu sobie transakcji i ich analizie stron tychże transakcji. Transakcje wpadały o każdej porze dnia pojedynczo lub kilka na raz, nie dało sie przewidziec kiedy (lub do mnie taka wiedza jeszcze nie dotarła) - kto pierwszy ten lepszy. Pewnie tez dlatego ktos mógł zrobic mniej, bo mial gorszy refleks w odświeżaniu strony, co wpływalo na efektywnosc. - jak wspomniaano - nie podano mi powodu nieprzedluzenia umowy. Moje domysly - przemysleli sprawe i bylo dla nich za drogo (wiem, brzmi tragikomicznie - 6,5k brutto), skoro reszta dostaje mniej i mozna znalezc kogos nowego za 1k mniej. Moze tez moj temperament nie pasowal do grupy, którą próbowalim bezskutecznie ozywic na czatach i spotkaniach - zostalo to chyba odebrane jako zbytnia przebojowosc i brak uleglosci, o ktorej marzą przełozeni, chociaż nie bylo tam niczego, co przekraczaloby normy/zdrowe granice. Moze chodzi o zbyt niska efektywnosc, gdyz zaczela ze mna laska która robila po szkoleniu wiecej niz reszta teamu, typowy korposzczur, i w porównaniu z nią wypadło sie słabo - zatrudnili 2 osoby z premedytacja na zasadzie "zostawimy lepszą" - nie byłsm swietą osobą, ale po mojej stronie nie bylo tez niczego, co mogloby zdecydowac o nieprzedluzeniu umowy - mam tez dziwne wrazenie ze firma jakos podsluchuje albo inaczej monitoruje ludzi na zdalnych, ta mysl nie daje mi spokoju i uwazam ze to bardzo podobne do tej firmy. Ta cisza i spokój byly zbyt podejrzane jak na polską korporacyjke, ktora tu rządzi sie swoimi polskimi ukladzikami i potem biegnie na dywanik do niemcow pokazac ze wszystko zgodnie z zachodnimi standardami. Daję 2 gwiazdki.
    ReviewUserIcon
    team

    22.09.2025 16:56

    Pracownik

    nigdy tu nic nie komentuję i absolutnie nie bronię ceri, ale nie szukaj winy w innych tylko w sobie. akurat jestem z teamu, w którym byłeś, miałam tę możliwość pracy z Tobą i chyba po samym tonie Twojej wypowiedzi nasuwa się odpowiedź dlaczego nie została Ci przedłużona umowa, bo podkreślanie, że to ktoś chciał Ciebie, że miałeś doświadczenie większe niż cały twój team (sprawdziłeś to? nie wiem skąd ten wniosek, bo w zespole jest dwie osoby o doświadczeniu mniejszym od Ciebie i jedną o większym niż Ty) i że kogoś zjadałeś świadczy o Twoim nieuzasadnionym, wielkim ego. przy wejściu do grupy pasowałoby, żebyś to Ty się do niej dostosował, a nie na odwrót. nikt się nie obrażał ale robimy coś od x czasu, Ty przyszedłeś i pisałeś elaboraty, że powinno być inaczej ale co my mamy z tym zrobić? jechać do Niemiec i powiedzieć, że J. chce żeby było tak i tak ma być? ktoś kto jest od tego ustalił zasady i po co z tym polemizować, to jest klient, do którego trzeba dostosować. jak idziesz do piekarni to nie krzyczysz, że nie możesz kupić mydła. to nie zmienia faktu, że jeśli ktoś podkreśla, że klient to czy klient tamto to przyjmujesz to do wiadomości i średnio jest cokolwiek zrobić więcej z tą informacją. o pracy w święta pewnie byłeś poinformowany przy zatrudnieniu więc raczej nie była to niespodzianka, że ktoś nagle Ci każe przychodzić. co do "podsłuchiwania i monitorowania" to nie, nikt z firmy tego nie robi ale ludzie w zespole mają oczy. jeśli myślałeś, że jak będziesz siedział nawet nie przy kompie tylko gdzieś indziej i nic nie robił, licząc, że ktoś Ci będzie za to płacił, a chyba bo tak to wyglądało, gdybyś sprawiał pozory chociaż na próbnym, bo tak się tu wielokrotnie przewija, jak robisz swoje to nikt się nie czepia. abstrahując, dziwisz się, że ktoś Ci nie przedłużył umowy bo Twojej narracji? co by to dało skoro masz się za osobę idealną, tak jak nie rozumiesz tego teraz tak też byś nie zrozumiał gdybyś miał to jasno wypunktowane. podsumowując, nie wiem dlaczego z taką wiedzą, językami, umiejętnościami i w ogóle wspaniałym sobą zdecydowałeś się na aplikację, gdzie czytając opinie widzisz jakie to miejsce? i nie piszę tego jako koleżanka z bólem, bo nie mam mniej (swoją drogą skąd te wnioski, że wszyscy mają mniej?) ale zejdź na ziemię, bo po Twoich opiniach można stwierdzić, że nigdzie nie zostajesz na dłużej i kończy się to negatywem z Twojej strony. odpowiadam na to w sumie tylko dlatego, że po części się zgadzam z tym co mówisz, oprócz zachwytów nad swoją osobą. co do atmosfery to tak, większość jest zrezygnowana i siedzi, bo siedzi, nie ma za bardzo się z czego tu cieszyć, jedyny komfort to opcja zdalnej pracy. sama jestem tu tylko dlatego, że w innych firmach stacjonarnie wyjdzie mi to samo wynagrodzenie co tutaj i dlatego, że przyzwyczaiłam się do tego bagna. co do premedytacji to tak nie było ale to wskazuje tylko na kolejne złe decyzje osób wyżej. sytuacja o korposzczurach z większą efektywnością jest taka, że jest zatrudniane pod wpływem chwili więcej osób niż jest potrzebne, a później jest problem co z tymi osobami zrobić. finalnie większość czasu się siedzi i wymyśla sobie zajęcia, a osoby, którym zależy na początku coś tam robią. ciężko jest nie mieć przedłużonej umowy lub być zwolnionym (na mój staż tutaj jednej osobie nie przedłużono umowy, bo nie było z nią kontaktu tak jak z Tobą), jeśli ktoś się żegna to tylko i wyłącznie z powodu własnej decyzji), osoby, które nawet nie udają, że coś robią nie mają wyciąganych żadnych konsekwencji. niemniej jednak każdy zainteresowany pracą tu może zobaczyć, że osoba która jest 3 miesiące jest w stanie wyłapać więcej niż osoby zarządzające od x czasu (to, że będzie z Tobą ciężko też nie było wyłapane, a zgłoszone przez zespół), które nie dość, że nie widzą albo nie chcą widzieć, to nic z tym nie robią.
    ReviewUserIcon
    team

    22.09.2025 18:00

    Pracownik

    nigdy tu nic nie komentuję i absolutnie nie bronię ceri, ale nie szukaj winy w innych tylko w sobie. akurat jestem z teamu, w którym byłeś, miałam tę możliwość pracy z Tobą i chyba po samym tonie Twojej wypowiedzi nasuwa się odpowiedź dlaczego nie została Ci przedłużona umowa, bo podkreślanie, że to ktoś chciał Ciebie, że miałeś doświadczenie większe niż cały twój team (sprawdziłeś to? nie wiem skąd ten wniosek, bo w zespole jest dwie osoby o doświadczeniu mniejszym od Ciebie i jedną o większym niż Ty) i że kogoś zjadałeś świadczy o Twoim nieuzasadnionym, wielkim ego. przy wejściu do grupy pasowałoby, żebyś to Ty się do niej dostosował, a nie na odwrót. nikt się nie obrażał ale robimy coś od x czasu, Ty przyszedłeś i pisałeś elaboraty, że powinno być inaczej ale co my mamy z tym zrobić? jechać do Niemiec i powiedzieć, że J. chce żeby było tak i tak ma być? ktoś kto jest od tego ustalił zasady i po co z tym polemizować, to jest klient, do którego trzeba dostosować. jak idziesz do piekarni to nie krzyczysz, że nie możesz kupić mydła. to nie zmienia faktu, że jeśli ktoś podkreśla, że klient to czy klient tamto to przyjmujesz to do wiadomości i średnio jest cokolwiek zrobić więcej z tą informacją. o pracy w święta pewnie byłeś poinformowany przy zatrudnieniu więc raczej nie była to niespodzianka, że ktoś nagle Ci każe przychodzić. co do "podsłuchiwania i monitorowania" to nie, nikt z firmy tego nie robi ale ludzie w zespole mają oczy. jeśli myślałeś, że jak będziesz siedział nawet nie przy kompie tylko gdzieś indziej i nic nie robił, licząc, że ktoś Ci będzie za to płacił, a chyba bo tak to wyglądało, gdybyś sprawiał pozory chociaż na próbnym, bo tak się tu wielokrotnie przewija, jak robisz swoje to nikt się nie czepia. abstrahując, dziwisz się, że ktoś Ci nie przedłużył umowy bo Twojej narracji? co by to dało skoro masz się za osobę idealną, tak jak nie rozumiesz tego teraz tak też byś nie zrozumiał gdybyś miał to jasno wypunktowane. podsumowując, nie wiem dlaczego z taką wiedzą, językami, umiejętnościami i w ogóle wspaniałym sobą zdecydowałeś się na aplikację, gdzie czytając opinie widzisz jakie to miejsce? i nie piszę tego jako koleżanka z bólem, bo nie mam mniej (swoją drogą skąd te wnioski, że wszyscy mają mniej?) ale zejdź na ziemię, bo po Twoich opiniach można stwierdzić, że nigdzie nie zostajesz na dłużej i kończy się to negatywem z Twojej strony. odpowiadam na to w sumie tylko dlatego, że po części się zgadzam z tym co mówisz, oprócz zachwytów nad swoją osobą. co do atmosfery to tak, większość jest zrezygnowana i siedzi, bo siedzi, nie ma za bardzo się z czego tu cieszyć, jedyny komfort to opcja zdalnej pracy. sama jestem tu tylko dlatego, że w innych firmach stacjonarnie wyjdzie mi to samo wynagrodzenie co tutaj i dlatego, że przyzwyczaiłam się do tego bagna. co do premedytacji to tak nie było ale to wskazuje tylko na kolejne złe decyzje osób wyżej. sytuacja o korposzczurach z większą efektywnością jest taka, że jest zatrudniane pod wpływem chwili więcej osób niż jest potrzebne, a później jest problem co z tymi osobami zrobić. finalnie większość czasu się siedzi i wymyśla sobie zajęcia, a osoby, którym zależy na początku coś tam robią. ciężko jest nie mieć przedłużonej umowy lub być zwolnionym (na mój staż tutaj jednej osobie nie przedłużono umowy, bo nie było z nią kontaktu tak jak z Tobą), jeśli ktoś się żegna to tylko i wyłącznie z powodu własnej decyzji), osoby, które nawet nie udają, że coś robią nie mają wyciąganych żadnych konsekwencji. niemniej jednak każdy zainteresowany pracą tu może zobaczyć, że osoba która jest 3 miesiące jest w stanie wyłapać więcej niż osoby zarządzające od x czasu (to, że będzie z Tobą ciężko też nie było wyłapane, a zgłoszone przez zespół), które nie dość, że nie widzą albo nie chcą widzieć, to nic z tym nie robią.
    ReviewUserIcon
    jok

    19.09.2025 10:31

    Kandydat

    W jakich działach lub zespołach pracuje się w tygodniu w godzinach do 16?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    12.09.2025 11:39

    Pracownik

    Firma powinna nazywać się ceri nadgodziny international. Jeśli kogoś interesuje presja codziennych obowiązkowych nadgodzin ciągnących się tygodniami to świetne miejsce :)
    ReviewUserIcon
    bizon

    16.09.2025 11:19

    Pracownik

    Są tak nieobowiązkowe od 2 tygodni, że niezostanie musisz każdorazowo tłumaczyć mailowo przed całym kierownictwem. Ciekawy case dla sądu pracy.
    ReviewUserIcon
    Xyz

    16.09.2025 16:22

    Pracownik

    Możesz rozwinąć swoją myśl ? Co masz na myśli ? Byłaś źle traktowana ? Ktoś Cię gnębił ? Dlaczego pomimo tylu negatywnych opinii (nigdzie tyle nie widziałe😒 ta firma ma się bardzo dobrze. Nic sobie nie robią z tych naszych komentarzy. Dramat. Gdyby nie opcja pracy zdalnej, nie byłoby chętnych do pracy. 3.9 ocena mega podejrzane. Czekam z niecierpliwością kiedy firma ujawni widełki płac dla poszczególnych stanowisk pracy. Tego też się nie można doprosić !!!
    ReviewUserIcon
    Luna

    12.09.2025 11:43

    Pracownik

    Nie potrafią wyjść z backlogu to zmuszają biednych pracowników do nadgodzin po 2h dziennie, jak nie to się tłumacz. I tak od paru miesięcy. Nie polecam tej firmy
    ReviewUserIcon
    Grzybki maślane

    14.09.2025 13:30

    Inne

    Nikt z firmy nie czyta, dlatego pomimo wielu negatywnych opinii ogólna ocena firmy została sztucznie zawyżona, co można znaleźć w innych wpisach. Logiczne. No ale widzę, że firma rzeczywiście się rozwija i do pisania komentarzy jej broniących wzięto teraz trole o inteligencji subsaharyjskiego (usunięte przez administratora) z IQ 70, które będą teraz próbować ośmieszać autorów negatywnych postów. Powodzenia życzę. Może twoje wysiłki zostaną docenione i w ramach rozwoju twoi przełożeni dorzucą ci kolejne obowiązki. Oczywiście za darmo. Nic tylko się cieszyć, prawda? A tak w ogóle to prawda, że firma w ramach rozwoju przenosi niektóre procesy do Azji?
    ReviewUserIcon
    NoComent

    15.09.2025 09:04

    Inne

    Prawda, firma się tak super rozwija że rok do roku coraz to kolejne projekty są przenoszone do innych krajów, a oczywiście nic nowego do nas nie trafia, trochę rozwój im idzie nie w tą stronę co powinien
    ReviewUserIcon
    Świetnie-jest-w-ceri

    09.09.2025 17:00

    Pracownik

    Świetna praca dla młodych osób, których utrzymają rodzice bądź partnerzy i potrzebują jedynie pensji minimalnej z drobnym dodatkiem. Niektóre firmy mają dodatki inflacyjne wyższe niż nasze podwyżki przy awansie. W tym roku podwyżka rzędu 400 zł brutto, z awansem, po trzech latach w firmie. W dodatku im mniej ogarniasz tym bardziej będą na Ciebie chuchać i dmuchać - trzyma się tu ludzi, który non stop robią błędy, a i tak co najwyżej dostaną kolejne doszkolenie. Jak coś ogarniasz to będziesz robić za trzech za taką samą kasę, co nowe osoby. I najlepiej szybciej niż oni! Pozytywna atmosfera? tutaj czas na każdy wniosek jest wyliczony co do sekundy, więc jak tylko znajdziesz na to czas to się uśmiechaj, komu to szkodzi.
    ReviewUserIcon
    anonim

    01.09.2025 08:30

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    tesaurus

    01.09.2025 20:56

    Były pracownik

    Wiadomo że płacą, żeby podbili ocenę tak funkcjonuje ten portal bo ma MopNooPol chyba.
    ReviewUserIcon
    brum

    28.08.2025 15:17

    Kandydat

    Czesc, czy możecie podzielić się opiniami o dziale DKA😊 jak się pracuje, czy dużo pracy, w jakich godzinach ? Domyślam się wynagrodzenia:D
    ReviewUserIcon
    h

    30.08.2025 09:06

    Inne

    Ale przez sam proces, ludzi, godziny pracy czy co? Czy w tej firmie są w ogóle lepsze procesy bo mam wrażenie, że kazdy jest najgorszy
    ReviewUserIcon
    pracownik

    01.09.2025 14:12

    Pracownik

    DKN przez ludzi i przełożonych jest słaby - ale też zależy pod kim się jest. W ceri jest trochę jak w obozie dostaniesz dobry proces to masz dobrze jak nie to nie. Ludzie co są w dobrych procesach i mają fajnych przełożonych. To się ich trzymają i nie chwalą się jak tam jest bo wyższe kierownictwo, za te małe ustępstwa i przymykanie oka na pewne sprawy - to by im i kordynatorom (nawet kierownikom ) łby by ukręciło. Mimo, że i tak robią doskonałą robotę terminowo i jakościowo. Pozostali co mają dobrze to Ci co dobrze gadaja z przełożonymi albo robią ilości na 1000%
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w CERI International?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
    ReviewUserIcon
    Były młodszy konsultant xd

    04.08.2025 23:38

    Były pracownik

    Bardzo się cieszę, że mój status to już „były pracownik”, bo w chwili, gdy odesłałam sprzęt do firmy, spadł mi ogromny kamień z serca. Tak naprawdę od niedawna pracuję w innej firmie (dostałam na start więcej, niż po 3 latach pracy w CERI), ale widzę OGROMNĄ różnicę w podejściu do pracownika. Powoli przyzwyczajam się do tego, że jestem traktowana jak człowiek, a nie linijka w excelu, i moja dobra rada dla każdego, kto dalej siedzi w tym bagienku - UCIEKAJCIE! W innych firmach grass is greener, serio. Oczywiście, jak ktoś jest w beznadziejnej sytuacji życiowej i potrzebuje jakiegokolwiek zatrudnienia, ceri może być jakąś tam opcją na przeczekanie. Natomiast jeżeli masz oferty pracy gdzie indziej, nie należy brać tego “pracodawcy” pod uwagę w ogóle. W wielu opiniach przewija się hasło “(usunięte przez administratora)” i ostrzeżenia przed nadszarpniętym zdrowiem psychicznym, a ja pod tym totalnie się podpisuję. Wiele osób ucieka na zwolnienie lekarskie na złapanie oddechu i odzyskanie szacunku do siebie - jednak kto by od tak chciał korzystać z takiej opcji, gdy można fajnie rozwijać się zawodowo i czerpać satysfakcję ze swoich kompetencji i sprawczości? W ceri pracowałam w trzech różnych zespołach i w każdym kolejnym było coraz gorzej. Podczas jednej z rekrutacji wewnętrznych obiecano mi gruszki na wierzbie, jednak po absolutnie beznadziejnym szkoleniu, oczekiwano ode mnie obsługi procesu, którego absolutnie nie ogarniałam. Co lepsze - nikt tego nie ogarniał xd każdy pracownik tego cudownego zespołu miał własną wizję tego, jak należy procesować, i najczęściej te wizje były absolutnie ze sobą sprzeczne. Mogłabym jeszcze wiele złego napisać o tym pracodawcy, ale chyba chcę już po prostu zamknąć ten rozdział swojego życia zawodowego. Wszystkie wpisy (które nie zostały usunięte) o ciągłych awariach, mobbingu, premiowaniu i awansowaniu niezbyt kompetentnych ulubieńców przez managerek z wybujałym ego, rozliczaniu z każdej MINUTY spóźnienia i grożeniu dyscyplinarką za spóźnienie się o kilka minut do pracy na home office (oni serio oczekują tłumaczenia się typu sorry - właśnie sobie sram, zaloguję się za chwilę, nawet jak te kilka minut nie zagrażają procesowi), są w 100% prawdziwe, no i bez wątpienia są ogromnym red flagiem. Ceri jest jakąś spaczoną formą współczesnego niewolnictwa, a straszenie pracowników, że ich obowiązki przejmą bardziej roztropni Hindusi, to już w ogóle hit. Klient przez duże K, gdy w zasadzie jest to oddział banku gdzieś tam, te sprawy. Na koniec tej przygody jeszcze próbowano wycisnąć ze mnie cokolwiek (oczywiście w popularnym w tym środowisku passive aggressive tonie), gdy miałam już w systemie wpisane 0 zł premii, ale w myślach już pokazywałam faka temu kołchozowi. I każdemu, kto wciąż tam pracuje, życzę znalezienia czegoś fajniejszego. Uściski
    ReviewUserIcon
    Zmeczona

    05.08.2025 15:55

    Pracownik

    Hej, a możesz napisać w jakich zespołach pracowałaś, gdzie tak źle Cię traktowali. W ceri jest dużo zespołów. Wszyscy piszą ogólnie. Chyba że w każdy jest do bani. Nowe korpo to w Łodzi ? Praca zdalna ?
    ReviewUserIcon
    prawda

    01.09.2025 12:13

    Były pracownik

    w obecnej pracy jak 15 minut pozniej przyjde na HO nie ma problemu i generalnie traktuja czlowieka jak czlowieka i placa 3 razy tyle
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    12.08.2025 13:33

    Kandydat

    Dostałem po jakoś 2 miesiącach telefon zwrotny z rekrutacji z propozycją pensji niższej niż na entry level stanowisku w innej typowo korporacyjnej pracy w Excelu, choć mam lata doświadczenia w AML. Porażająco niskie stawki, szkoda czasu, gdyby się ktoś zastanawiał. Ale chociaż oddzwonili, więc za to gwiazdka.
    ReviewUserIcon
    Kandydat2

    13.08.2025 23:02

    Inne

    Poważnie myślisz, że Ja albo ktoś inny ci napisze gdzie obecnie pracuje? Nikt sobie nie będzie robił niepotrzebnej konkurencji, szczególnie gdy na rynku wycofują się kluczowi gracze. Żeby znaleźć dobrą firmę to trzeba samemu trochę naszukać się i pochodzić na rozmowy, np. tak jak ja poszedłem do Ceri sprawdzić co zaoferują. Poza tym można zauważyć ze nikt chętnie nie poleca obecnego pracodawcy i jest to zrozumiałe zjawisko nikt tego nie powie, bo nie ma zamiaru robić sobie dodatkowej konkurencji. Pochodzicie sami na rozmowy, wybadacie teren to zobaczycie, z czym to się je. Jeżeli tylko czekacie na reakcję, że ktoś wam konkretnie poda nazwę firmy i link do rekrutacji to się mylicie. Wyobraźcie sobie jak by to wyglądało jakby raptownie do mojego miejsca pracy kandydowało 100osób z Ceri... raczej każda zdrowo myśląca osoba nie chciałaby tego. Zamiast narzekać jak jest źle weźcie lepiej się za robotę i zacznijcie sami coś szukać, a nie myśleć, że ktoś wam wyłoży na tacy coś lepszego.
    ReviewUserIcon
    prawda

    01.09.2025 11:34

    Były pracownik

    dobrze powiedziane do tego pracownicy ceri sami sie do tego bagna w jakim sa przyczyniaja to sobie tam siedzcie jak nie popieraliscie osob ktore wam chcialy lepiej i nagle zrywacie kontakt jak ktos tylko jest w lepszy miejscu niz wy
    ReviewUserIcon
    smiech na sali

    07.08.2025 12:08

    Pracownik

    Słabe podwyżki w tym roku. 150zł brutto na stanowisku specjalisty w CKOPN. Słyszałam, że niektórym usunęli dodatek językowy i wliczyli go do podwyżki. Dzięki temu mogą się poszczycić "wysokimi podwyżkami". Dramat.
    ReviewUserIcon
    xyz

    26.08.2025 11:29

    Inne

    nie, nie wiem skąd wgl taka myśl ze to była podwyżka inflacyjna, zwyczajnie dodatek językowy na poziomie a1/a2 został wliczony do podstawy. Z drugiej strony i tak niech się cieszą osoby, że za taki poziom językowy dostały cokolwiek w innych firmach za poziom A nic się nie dostaje. Inna kwestia, że jeżeli ktoś dostał dodatek językowy na poziomie A, i został on dodany do podstawy pensji to po podwyżce minimalnej wyjdzie tak, że ten dodatek razem z podstawą będzie równy nowej kwocie minimalnego wynagrodzenia (jeżeli ktoś wcześniej zarabiał minimalną plus dodatek za poziom A), więc pracownik tylko i wyłącznie na tym traci. Myślę ze Ceri już to sobie przemyślało i dlatego tak zrobiło.
    ReviewUserIcon
    prawda

    01.09.2025 11:26

    Były pracownik

    bo w w innych firmach bez dodatków się więcej zarabia niż ze wszystkimi u was
    ReviewUserIcon
    What

    28.08.2025 20:23

    Pracownik

    Czytam wasze opinie i mam wrażenie że pracujemy w innych firmach , albo ja pracuje w jakiejś bańce odciętej od świata . U mnie w zespole bardzo się lubimy , wspieramy siebie , mamy naprawdę spoko koordynatorkę która również nas wspiera i motywuje . Gdybym miał mieć takie warunki jak wy to nie płakałbym tu tylko szukał nowej pracy …
    ReviewUserIcon
    Xyz

    29.08.2025 20:57

    Pracownik

    To chociaż napisz czy są to procesy niemieckojęzyczne i jakie masz stanowisko pracy ? Czy w twoim zespole są jasno określone widełki płacowe na danym stanowisku pracy.
    ReviewUserIcon
    what?

    29.08.2025 17:53

    Pracownik

    Czy ktos moze wyjasnic dlaczego proba jakiejkolwiek odpowiedzi o charakterze negatywnym pod opiniami pozytywnymi skutkuje ich automatycznym usunieciem ? Poddaje to w watpliowsc ich szczerosc, prawdziwosc i to ze sa pisane przez "prawdziwych" pracownikow (nie tych ktorzy sa odpowiedzialni za te zenujace warunki). Dlaczego nie ma tam zadnych odpowiedzi :) Jak ktos chce skomentowac to lepiej dodac nowy watek.
    ReviewUserIcon
    zainteresowany

    22.08.2025 12:11

    Kandydat

    Czy w KYC też jest taka atmosfera, o której wypowiadają się tutaj byli pracownicy? Czy przyjąć ofertę pracy z nadzieją na spokojne stanowisko czy uciekać?
    ReviewUserIcon
    profeta

    28.08.2025 10:23

    Pracownik

    zależy jakie masz cv i jak z językami. Ale z dodatkami idzie się na początku zakręcić koło 5k do ręki
    ReviewUserIcon
    elo

    28.08.2025 15:14

    Inne

    5k z hakiem to chyba brutto z dwoma jezykami obcymi, chyba ze sie ma znajomosci jakies, bo pracujac w kycu kilka lat i znajac zarobki innych ludzi, 5k na reke jest nie realne z kilku letnim doswiadczeniem.

    Kontakt - CERI International Sp. z o.o.

    Wersalska 6 91-203 Łódź

    NIP:5252237448

    KRS:0000110890

    https://ceri.pl/
    Branża główna: Finansowanie i dotacje

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Karolina

    22.08.2025 23:29

    Były pracownik

    Słowo „transparentność” w tej firmie nie istnieje. Odbywasz szkolenia po czym okazuje się, że każdy ze specjalistów ma swoje zupełnie odmienne zdanie co do wniosku - na co czekasz albo kilka dobrych godzin albo nawet dni 😊 oczywiście czas poświęcony na rejestrowanie swojego czasu pracy i tych wszystkich „tabelek” również nie obowiązuje. Czasami rzucą jakimiś minutkami do rejestrowania w systemie jak mają dobry dzień. Aktualności o zmianach nadchodzą każdego dnia i bądź tu mądry. Znajomość języka wykorzystana na poziomie zero - jeśli masz dobry język to tam się zmarnujesz. Osoby totalnie zielone z języków klepią robotę często lepiej. Ale atmosfera cudowna - na początku jakby mogli to cm…li by po pu…pach. Szybko się to zmienia. Choć ich prezencja, kompetencje i znajomość języka pozostawiają mega dużo do życzenia w stosunku za Twoje wyniki. A jak nie ma to nara - będą wieczne maile z uwagami i wtedy już leżysz 🤣
    ReviewUserIcon
    hahaha

    21.08.2025 13:40

    Inne

    "Dużo jest narzekania ze strony osób bez doświadczenia albo ze słabą znajmością języków" skad wiesz jakie ci ludzie maja kwalifikacje ? typowa teza pod publike ;) przyklad: spore doswiadczenie, studia, kursy, biegly angielski, co dostaje: najnizsza krajowa, dodatek jezykowy 200 zl, podwyzka 150 zl, prawdopodobnie tylko dlatego, ze od nowego roku wzrosnie minimalne wynagrodzenie i nie maja wyjscia 😊 doceniane sa tylko ewentualnie ilosci i niewazne jak je zrobisz, kombinujac, oszukujac czy w inny sposob, sprawna linia produkcyjna i liczby to podstawa sukcesu i tylko na tym polu mozesz zablysnac 😊 tak przynajmniej jest w wielu dzialach, moze sa jakies wyjatki, jak ktos chce moze probowac, moze tez komus taka praca nie przeszkadza
    ReviewUserIcon
    pracownik

    20.08.2025 18:13

    Inne

    Na rozmowie mowili ze nadgodziny sa dla chetnych, w praktyce okazuje sie ze sa OBOWIAZKOWE. Ponadto w prawie jest napisane, ze moga byc wymagane okazjonalnie/w wyjatkowych sutuacjach, tutaj sa codziennoscia, co nasuwa pytanie, czy zarzadzajacy nie rozumieja, ze potrzeba wiecej ludzi, czy wykorzystuja ta furtke w prawie perfidnie. Jezeli ich nie robisz (a dowiadujesz sie o nich tego samego dnia) musisz to zglaszac, chyba po to, zeby wpisywac cie na czarna liste bo nie widze innego powodu. I tak pomimo 8 godz pracy czujesz wieczny stres po jej zakonczeniu, ze nie jestes wystarczajaco dobrym pracownikiem, nie chce ci sie pracowac a zespol przez ciebie cierpi bo zostaje i pracuje za ciebie, taka jest ich retoryka ubrana w ladny kroporocajny jezyk 😉 Tak, nadgodziny sa platne ale to chyba bez laski :), przy minimalnym wynagrodzeniu i tak wychodza grosze.
    ReviewUserIcon
    pracowniknr2

    21.08.2025 10:11

    Pracownik

    Dodatkowo oprócz nadgodzin, które są zapowiadane prawie pod sam koniec dnia pracy koordynatorzy wymuszają przychodzenie do pracy na konkretne godziny, chociaż niektóre osoby w zespołach przychodzą sobie tak jak chcą i mają ochronny parasol. Podczas rozmowy rekrutacyjnej poinformowano mnie o luźnych godzinach pracy i że na procesie wymaga się tylko kilku osób do godziny 17:00. W rzeczywistości nie ma prawie luźnych godzin, bo musisz przychodzi ponad polowe miesiąca na godziny, które totalnie tobie nie pasują, w tym czasie pupilki przychodzą dalej tak jak im się podoba i inne osoby przez to muszą przychodzić na późniejsze godziny. To, co piszą w ogłoszeniu o czasie pracy i mówią na rozmowie to jest Bujda. Nie dajcie się na to nabrać, luźne godziny to był jeden z nielicznych powodów, przez które tutaj dołączyłam. Teraz jak muszę przychodzić na późniejsze godziny to już nie widzę totalnie mocnych stron z taką pensją i pozwalaniem innym pracownikom na przychodzenie na poranne godziny, gdzie ty musisz zostawać do późniejszych godzin. Dlaczego jedna osoba może cały miesiąc przychodzić do pracy na 6:00? a druga musi od 8/9?
    ReviewUserIcon
    jeszcze pracownik

    17.08.2025 17:59

    Pracownik

    Praca dla niemieckiego banku moze sugerowac ze firma pracuje na standardach zachodnich albo przynajmniej do nich dazy, nic bardziej mylnego, standardy do ktorych firma dazy to azjatyckie, czyli max wykorzystanie sily roboczej za minimalne wynagrodzenie, wszystko oczywiscie po to, zeby byc atrakcyjnym partnerem do wspolpracy dal takich firm jak comerz. Problem polega jednak na tym, ze polski rynek pracy nie ma szansz konkurowac z azjatyckim bo dziala zupelnie na innych zasadach placowych, kodeksu pracy, prawa itd poza tym ludzie nie sa juz tak zdesporowani ze zrobia wszystko zeby pracowac, te czasy sie juz u nas dawno skonczyly. Dlatego dziwie sie ze sa jeszcze firmy ktore probuja na takim podejsciu zrobic "kariere" . Na pewno sa dzialy gdzie jest lepiej i gorzej, bo zajmuja sie innymi rzeczami ale motyw ogolny jest podobny. Nie namawiam nikogo zeby tam nie pracowal ale zeby zrobil to swiadomie i niczego nie oczekiwal 😊 albo w zaleznosci od sytuacji, nie tracil czasu. P.S. Max wykorzystanie slly roboczej minimalnym kosztem polega na tym, ze normy sa tak wyliczone ze musisz pracowac jak maszynka. Kazda minuta twojej pracy jest opisywana i kontrolowana, zeby sprawdzic czy nie robisz niedozwolonych przestojow w produkcji, ktore przy tak skropulatnych wyliczeniach przerobowych moga spowodowac obsuwe. Jezeli zespol maszynek nie wyrobi sie bo sa np wieksze volumeny to odpalane sa obowiazkowe nadgodziny (tego samego dnia) i tym sposobem zawsze okazuje sie ze nie trzeba wiecej ludzi, wystarczy tylko zeby tym co sa, chcialo sie wystarczajaco pracowac ;)
    ReviewUserIcon
    jeszcze pracownik

    18.08.2025 08:12

    Pracownik

    dodam jeszcze, ze dozwolony przestoj wynosi 30 min w ciagu 8 godz pracy, co oznacza, ze jesz przed komputerem jednoczesnie pracujac, inaczej nie bedziesz miesc czasu na inne dodatkowe czynnosci niezbedne do zycia w tym czasie ;)
    ReviewUserIcon
    Ashwagandha

    15.08.2025 22:31

    Były pracownik

    Słabe zarządzanie. Mobbing i gaslighting.
    ReviewUserIcon
    me

    15.08.2025 10:48

    Pracownik

    Czlowiek jest dobrym pracownikiem tylko wtedy jak traktuje sie go powaznie i rozumie ze nikt nie zyje po to zeby pracowac tylko na odwrot 😉 Informowanie o 14 ze mamy zaplanowac sobie 2 obowiazkowe godziny po 16 tego samego dnia (czesto 4 razy w tygodniu) z koniecznoscia tlumaczenia sie jezeli "nie mozesz" jest szczytem wyzysku jaki nigdzie nie spotkalem. To, co czlowiek robi po pracy to jego prywatna sprawa! Podstawowy obowiazek pracodawcy to informacja o godzinach pracy pracownika a nie ustalanie ich w ciagu dnia. Oczywiscie kazdy dzial jest inny i chyba nie dotyczy to wszystkich.
    ReviewUserIcon
    Szukający nowej pracy

    13.08.2025 11:38

    Pracownik

    Praca w Ceri to prosta droga do psychiatry. Nawet nie będę się wydawać w szczegóły, bo wiele zostało powiedziane i wszystkie negatywne opinie to prawda. Od siebie dodam tylko tyle, że ludzie tu pracujący są naprawdę spoko, koordynatorzy tez. To chyba jedyne kompetentne osoby na stanowiskach związanych z zarządzaniem. Kierownicy nie wiedzą, co się dzieje w zespole, nie znają ludzi, procesów, którymi mają zarządzać, a więc nie są w stanie pomóc ani koordynatorowi ani podwładnym. Niby mają jakieś szkolenia ale chyba z tego jak śledzić ludzi, czy aby na pewno siedzą bite 8 godzin przed komputerem, a nie z tego jak realnie pomoc komukolwiek w pracy. Podobnie cały management, żyją w jakichś swoich bańkach, w których liczy się tylko wyzysk, a nie mają bladego pojęcia jak wygląda codzienna praca ludzi. szkoda że takie osoby mają dobry hajs, a na podwyżki dla pracowników nie ma ani grosza. Jedna gwiazdka w ocenie za możliwość pracy zdalnej, druga za wysiłki koordynatora, który pracuje za dwóch i jakoś trzyma cały zespół.
    ReviewUserIcon
    Buhahaha

    13.08.2025 19:24

    Pracownik

    HRy co Wy na to ? Ktoś z zarządu ma świadomość tego jakie panują w firmie nastroje wśród pracowników ? Zamiast ankiety pracowniczej ktoś z zarządu powinien przeczytać opinię na gowork. Zapraszamy. Trzeba to w końcu jakoś nagłośnić !!!! Pracujemy zdalnie bo z Łodzi nikt niechce pracować w Ceri.
    ReviewUserIcon
    korposzczur ceri 10 lat

    14.08.2025 12:11

    Pracownik

    Najlepsze są anonimowe ankiety o pracy od hr które robi sie na swoim porfilu i żeby ją zrobić loguje się swoimi danymi do dokumentu.
    ReviewUserIcon
    Niebieskooka

    11.08.2025 15:07

    Były pracownik

    Już miesiąc jak nie pracuję w Ceri i jedyne co mogę powiedzieć to, cieszę się, że odeszłam, a żałuję, że tak późno! Jestem w innej w firmie i czuję tak dużą różnice, że potrzebowałam dwa tygodnie by w gl odnaleźć się w firmie. Lepszy sprzęt, bogate aplikacje, świetna komunikacja z przełożonym. A w Ceri? Jedyne w miarę stabilne zatrudnienie.
    ReviewUserIcon
    tania_sila_robocza

    10.08.2025 08:56

    Pracownik

    W tym roku firma nie dała żadnych podwyżek, mimo że w opublikowanym 1 lipca 2025 sprawozdaniu czarno na białym widać: przychody +24%, zysk netto +126% rok do roku. Tłumaczenie? Decyzja zarządu, podobno nikt w całej firmie nie dostał. Nie wiem, czy to prawda, ale wygląda to jak kiepska wymówka. Od lat płace są tu poniżej rynkowych, a teraz realne wynagrodzenia i tak spadły o wartość inflacji. W zamian słyszymy opowieści o tym, że musimy wykazać się rentownością, bo inaczej „przejmą nas Włosi”. Atmosfera jak w oblężonej twierdzy – jakby ktoś naprawdę miał nas z dnia na dzień kupić – tylko że to pracownicy ponoszą koszty tego strachu, a zarząd dba głównie o własne stołki. Do tego, jeśli chcesz coś osiągnąć, musisz umieć podlizać się niemieckiemu kierownictwu. Taka jest tutaj kultura – kompetencje to jedno, ale odpowiednia „postawa” wobec Niemców to drugie. Ja pracuję tu prawie 10 lat i jedyne, co mnie trzyma, to znośna atmosfera w moim zespole i możliwość pracy zdalnej. Jeżeli komuś nie przeszkadzają niskie stawki, specyficzne relacje z zagranicznym kierownictwem i ciągłe poczucie, że firma boi się o własne przetrwanie, to może mu się tu spodobać. Jak dla mnie po tylu latach to raczej dobry przystanek na początku kariery, a nie miejsce na dłuższą metę. Osobiście zrobiłem ten błąd, że się tutaj zasiedziałem, ale trzeba to zmienić, koniec pracy za miskę ryżu pod niemieckim karabinem!
    ReviewUserIcon
    były podwyzki

    11.08.2025 08:57

    Pracownik

    podwyzki były, moze nie we wszystkich zespolach, ale byly co prawda marne, no ale byly 😃
    ReviewUserIcon
    Alfa

    04.08.2025 21:41

    Były pracownik

    Jest coraz gorzej.. Jedna osoba krzyczy na nową pracownicę codziennie. Potem donosi, że tak naprawdę to ta nowa pracownica krzyczy a ona jest akurat spokojna. Nowa pracownica ponosi konsekwencje za to, że podnosi ona głos a prawda jest taka, że to na nią krzyczą i poniżają ją przy innych jak tylko czegoś nie wie. Jest coraz gorzej ....
    ReviewUserIcon
    Abcd

    04.08.2025 19:00

    Były pracownik

    Szukasz pracy "przejściowej" (na kilka miesięcy)? To jest to odpowiednie miejsce. Szukasz stałej pracy? Z możliwością rozwoju, awansu i wynagrodzeniem adekewanym do zajmowanego stanowiska, wyższym niż najnizsza krajowa? Pomiń ofertę pracy z Ceri. Tu nie liczy się doświadczenie i to czy pracownik pracuje dobrze, posiada wiedzę procesową i się angażuje. W takiego pracownika Ceri nie inwestuje. Tu liczą się liczby, normy i znajomości. W Ceri jesteś tylko kolejnym łatwym do zastąpienia dla nich pracownikiem. Nie polecam.
    ReviewUserIcon
    raportX

    01.08.2025 09:11

    Inne

    Ostatnio dodałem opinię na temat zysków firmy. Dane są ogólnodostępne ze sprawozdania finansowego ceri za 2024 rok. Pokazałem jak duże różnice są w zysku (dwukrotne w porównaniu z 2023 oraz jakie przychody generują główne trzy działy i ile średnio dostaje tutaj pracownik (9k brutto według sprawozdania) Widać opinia bardzo komuś się nie spodobała, bo w ciągu jednego dnia została usunięta. Nie wiem czego tutaj się tak wstydzić przecież jeżeli firma ma taki zysk to trzeba tylko się chwalic, a nie usuwac? prawda HR? - zamiast siedzieć na gowork i dodawać fake oceny i usuwać prawdziwe opinie zajmijcie się odpowiednio budżetem. Dla wszystkich zainteresowanych polecam zapoznać się ze sprawozdaniem za 2024 i zobaczyć jak bardzo pracownicy ceri są wykorzystywani i jakie liczby generuje ceri. Obawiam się, że ta opinia również zniknie.
    ReviewUserIcon
    anonim

    02.08.2025 21:44

    Inne

    z premią szacuje się to na : 54.583,33 zł brutto/miesiąc na os.
    ReviewUserIcon
    X

    02.08.2025 22:54

    Inne

    Odnośnie zarobków zarządu trochę nieprawidłowe to są wyliczenia (twoje) jeżeli mówimy o podziale na 4 osoby. Wynagrodzenie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej - tutaj mamy jeszcze radę nadzorczą, w której wchodzi minimum 4 osoby. Tak czy siak widać ogromne przyznawanie dodatków, bo aż "ponad 800k zł" w porównaniu do 1516 pracowników - gdzie na premie i bonusy wydano -ok 15 mln, jednak to jest duża różnica. Jak można zrozumieć takie kwoty odnośnie zarobków zarządu, w końcu to jest zarząd, to jednak mówienie o braku premii rocznych / inflacyjnych itp. jest absurdem i brak normalnych podwyżek również. Szkoda tutaj się bawić w jakieś dokładne rozumowanie tego i wyliczanie, bo każdy pracujący dobrze wie jak to funkcjonuje. Ile by raportów nie było / sprawozdań, ile ta firma by nie zarabiała nawet 5x zysk w skali roku to i tak dla nas (szarych pracowników) nic się nie zmieni. Mogę tylko życzyć powodzenia w dalszej karierze 😊
    ReviewUserIcon
    Cyrk xd

    16.05.2025 12:40

    Pracownik

    Cześć moi drodzy, nie było mnie tutaj od ostatniego mojego komentarza 3 tygodnie i zobaczcie jak zmieniła się od tego czasu ocena firmy i ilość ocen bo jest to bardzo ciekawe/podejrzane. W dniu 24.04 były 169 ocen i srednia ocena firmy 2.9 a dzisiaj 287 oceny i średnia 3.3 czyli w 23 dni przybyło 118 nowych i pozytywnych ocen a przy tym ani jednego pozytywnego komentarza. Oceny przyznawane wiadomo przez kogo i wiadomo w jakim celu. Sytuacja ta jest tak zakłamana i dwulicowa że aż trudno uwierzyc ze dzieje się naprawde. Nie dajcie się nabrać
    ReviewUserIcon
    Korpoludek

    28.05.2025 18:11

    Pracownik

    Jak się nazywa firma, która docenia ludzi i oby dobrze ich wynagradza ?
    ReviewUserIcon
    Nina

    01.08.2025 16:10

    Inne

    a możesz powiedzieć jaka to firma? chociaż jakaś większą podpowiedź?
    ReviewUserIcon
    Onka29

    15.07.2025 17:39

    Pracownik

    Pracuję w Ceri już około roku, praca głównie z niemieckim ale czasami używam też angielskiego. Jestem zadowolony, praca zdalna nikt nie stoi nad głowa robisz swoje i masz święty spokój. Dużo piszecie o wypłatach nie wiem skąd te liczby. Ja mam ciągle 5000 netto plus najwyższą miałem 5400. Do tego dochodzą kwartalne premię póki co miałem dopiero dwie około 1000zl. Nie wiem na jakich projektach zarabia się najniższą krajową.
    ReviewUserIcon
    X

    31.07.2025 09:52

    Były pracownik

    Tutaj osoba odnosi się, że są "są procesy i są procesy" i niektóre z nich są bardziej złożone, to mogę cię zapewnić, że pracowałem na jednym z najbardziej złożonych procesów gdzie połowa osób co przychodziła na mój proces nie dawała rady i wracała na swój, zresztą to nie tylko była moja opinia, ale również osób wysoko postawionych w firmie. Z tego co również zaobserwowałem to nikt nie zarabiał u nas więcej niż 4300 na rękę łącznie z wszystkimi dodatkami i nie byliśmy juniorami. Plus pracując kilka lat na różnych procesach widziałem bardzo dobrze jak ta firma wygląda od środka i to jest tylko chwilowe złudzenie, że wszystko jest w niej dobrze. Zresztą posiadając takie zarobki w porównaniu do innych pracowników również moja ocena wyglądałaby bardziej pozytywnie od reszty, ale prawda jest taka że jesteś jedną na 100 osób, które tak uważają.
    ReviewUserIcon
    Soda

    31.07.2025 12:18

    Pracownik

    Nie twierdzę, że wszystko jest idealnie, bo nie jest – w niektórych zespołach może być naprawdę ciężko. Ale to nie znaczy, że wszędzie jest źle. Firma ma ponad 1700 osób i cały czas się rozwija, więc trudno mówić o jakimś masowym dramacie. Jeśli coś nie gra w konkretnym zespole, warto to zgłosić, a nie zakładać, że cała firma to jeden wielki problem.

    Zostaw merytoryczną opinię o CERI International Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Oferty pracy - CERI International Sp. z o.o.

    Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Weryfikacji Klientów KYC

    CERI International Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Łódź

    Sprawdź ofertę
    Młodszy Konsultant / Młodsza Konsultantka ds. Obsługi Procesów HR

    CERI International Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Łódź

    Sprawdź ofertę
    Młodszy Konsultant / Młodsza Konsultantka ds. Weryfikacji Klientów (KYC) z językiem niemieckim

    CERI International Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Łódź

    Sprawdź ofertę
    Młodszy Konsultant / Młodsza Konsultantka ds. Oceny Sankcyjnej Klientów

    CERI International Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Białystok

    Sprawdź ofertę
    Młodszy Konsultant / Młodsza Konsultantka ds. Procesów Wsparcia Bankowości z j. niemieckim

    CERI International Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Łódź

    Sprawdź ofertę
    Konsultant / Konsultantka ds. Procesów Wsparcia Bankowości

    CERI International Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Łódź

    Sprawdź ofertę
    JobOffersIcon