Kolejny serwis się otworzył i nie wie jak przyciągnąć klientów więc spamuje po internecie. Już to wiele razy przerabialiśmy.
Firma cieszy się bardzo dobrą opinia jako pracodawca i wydaje się, że to wiele mówi!!!
Polska języka jest bardzo tródna dla WAS
MEGA SERVICE nauczcie się pisać bez literówek
Jestem bardzo zadowolona z usług Megaserwisu. Największym plusem była bezpłatna i szybka wycena naprawy. Naprawa została przeprowadzona bardzo sprawnie, co jest tym ważniejsze, że zleciłam ją w okresie świątecznym. Naprawa polegała na wymianie dysku twardego (mieli na stanie) i zawiasów. Instalację systemu operacyjnego zdecydowałam się przeprowadzić we własnym zakresie, ale nie zauważyli tej adnotacji i przeprowadzili instalację (nie musiałam za to dopłacać).
Ale warto wiedzieć, że istnieje taka szansa @megaserwis, wiadomo, że do pracy przychodzą różni ludzie, jedni chcą się uczyć, drudzy niekoniecznie. Twoja wypowiedź to sygnał, dla osób ambitnych, którzy chcą coś w Megaserwisie osiągnąć, dlatego dzięki za Twoją odpowiedź.
Jeśli są podstawy do pracy to jak najbardziej oferujemy szkolenie które często trwa nawet ponad 6 miesięcy. Nie ma nic za darmo niestety. Na pewno nie wygląda to tak że się nic nie robi a tylko uczy. Jeśli ktoś ma powiedzmy to wiedzę pozwalającą na samodzielną pracę możemy go douczyć bardziej specjalistycznej wiedzy oraz umiejętności. Niestety wymagane jest tu duże zaangażowanie ponieważ technologia dość szybko się zmienia i na wiele tematów możemy naprowadzić a resztę trzeba wyszukać w internecie.
@pracownik a mógłbyś rozwinąć trochę temat nauki podczas zatrudnienia - czy pracodawca oferuje jakieś szkolenia? Coraz więcej osób nie chce pracować w dużych korporacjach i dla takich osób mniejsza firma, w której mogą się rozwinąć to bardzo atrakcyjne zatrudnienie.
Pytania o ścieżkę zawodową są zdecydowanie na wyrost. My nie jesteśmy korporacją tylko niewielkim serwisem komputerowym. Przychodzimy do pracy żeby pracować i przy okazji pomagać klientom. Uczymy się co dzień bo to taka praca - cały czas technologia się rozwija to i my musimy się douczać. Praca jest ciekawa ale i wymagająca. Jeśli ktoś szuka możliwości super AWANSU to jako były pracownik korporacyjny napiszę, że tam jest totalny wyzysk, może za trochą większe pieniądze ( a o awansie i tak można zapomnieć), a w małej firmie jak Megaserwis przynajmniej wszyscy się znają i jak chce się pracować to naprawdę szef jest jak kolega z pracy.
@L to bardzo dobrze, że jesteś zadowolona z usług Megaserwis. A jak oceniacie firmę jako pracodawcę? Jak wygląda ścieżka rozwoju pracownika w firmie? Czy Megaserwis oferuje szkolenia dla swoich pracowników?
No dobra ale przecież zawsze można podpytać co i jak @Megaserwis, słyszałem, że nawet na obsłudze klienta można te 2000 zarobić
Mam prośbę. O zarobkach rozmawia się na rozmowie o pracę a nie na formum. Teraz i tak rekrutujemy tylko na elektronika a nie na dział obsługi. Pozdrawiam
Bardzo profesjonalny serwis. Naprawa płyty głównej nie stanowi dla nich żadnego problemu. Z moją poradzili sobie bardzo szybko. Nawiązując do tematu: ludzie przestańcie narzekać!!! To chyba nic dziwnego, że Megaserwis chce zatrudniać wyłącznie najlepszych elektroników. Na markę trzeba sobie zapracować. Tak się dzieje w każdej branży. Sugerowałbym raczej wziąć się za robotę/naukę. Pozdrawiam i dziękuję serdecznie
Dziękuję za błyskawiczną naprawę mojego lapka.
@marek - Tak to jest możliwe do zrobienia @iro - na tą chwilę mógłbym uruchomić takie stanowisko ale tylko dla osoby która zna się na elektronice. Czyli np. jest po szkole i nie ma doświadczenia ale pasjonuje się tematem. Pasjonuje się i naprawdę wie co i jak działa ele np nie znalazła pracy w zawodzie do tej pory. Sama naprawia dla siebie lub znajomych różne sprzęty itd. Jeśli ktoś się tym tematem nie pasjonuje to nauka elektroniki to minimum rok. Jak ktoś tego nie ma we krwi to raczej się nie nauczy a praca będzie wyglądała jak na niektórych forach o naprawach gdzie w wątkach można znaleść pytania w stylu " A co to bramka " Jak działa ten tranzystor " ..... Możemy poświęcić czas , nawet dużo czasu, ale wszystkiego nie damy rady nauczyć
Moja ocena firmy MegaSerwis może być wyłącznie pozytywna. Dysk twardy w laptopie zawierał moją pracę z przestrzeni kilku lat - coś niedobrego się wydarzyło w wyniku czego nie miałem dostępu do danych. Dzięki Wam mili Państwo moja praca nie poszła na marne. Jeszcze raz serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Eugeniusz
@iro, wiem ,że na kilku portalach jest oferta dla technika elektronika ,ale na stronie firmy w zakładce praca jest oferta dla młodszego technika serwisu. Oferta jest tylko na stronie firmy ,dlatego pytam się czy jest jeszcze aktualna.
@iro, wiem ,że na kilku portalach jest oferta dla technika elektronika ,ale na stronie firmy w zakładce praca jest oferta dla młodszego technika serwisu. Oferta jest tylko na stronie firmy ,dlatego pytam się czy jest jeszcze aktualna.
Jak by Pan "szary" oddał laptopa który się nie włącza to sama wymiana pasty by nic nie dała a już na pewno przez miesiąc by nie działał. Musieli coś wymienić a ze zrobili to tak ze nie można znaleźć to raczej dobrze świadczy o tym kto lutował. Widzę że w tej branży tak samo jak w RTV klienci sami grzebią a potem mają pretensje do nie wiadomo kogo. Przy okazji. Widziałem że szukacie Technika Elektronika. Czy jeśli znam się na elektronice a naprawiałem telewizory to można liczyć na jakieś szkolenie na początku. Znam się też na komputerach ale płyt głównych nie naprawiałem
@szary Niech Pan przyniesie tego laptopa to zobaczymy czy nie było nic wymienione. Wymiana pasty nie kosztuje 600 zł. To jakaś bzdura totalna. Będąc klientem zawsze ma pan prawo zareklamować usługę. Nawet jak jest po gwarancji zawsze staramy się klientom pomagać.