Po przepracowaniu dwóch lat w tej śmiesznej firmie jaką jest Esotiq - odradzam. Kierownictwo jest nad wyraz nieprofesjonalne. Regionalny notorycznie dzwoni do sprzedawców z podstawowymi pytaniami dotyczącymi m.in. systemu sprzedażowego lub obsługi zamówień online, pomimo przepracowanych w firmie ok. 20 lat. Myślę, że każdy kto miał z nim styczność wie o kim mowa bez podawania konkretnego rejonu. Umowy zlecenia podpisywane z kierownikiem salonu nie zawierają informacji o ilości godzin, czy wymiarze etatu na jaką pracownik jest zatrudniony, co sprytnie wykorzystywane jest przy układaniu grafików. Nie jest respektowana ilość godzin, na jaką kierownik umawia się z pracownikiem w umowie ustnej, która jak wiadomo obowiązuje w świetle prawa cywilnego. Po notorycznych cięciach godzin pracownicy na UZ usłyszeli, że przecież w ich umowach nie jest uwzględniona liczba godzin, więc kierownik może dać ich tyle ile uzna za stosowne w danym miesiącu. Kierownik opisywanego salonu wyznaje również zasadę, dosłownie CYTUJĘ “na zleceniu nie muszę dawać wypowiedzenia, ani informować o tym z wyprzedzeniem”. Pracownicy na UZ są zwalniani więc z dnia na dzień. Myślę, że dużo tu nie muszę dodawać, klasa sama w sobie. Onboarding nowych pracowników, w tym również szkolenia "brafittingowe", przeprowadzany jest przez innych sprzedawców, nawet nie samego kierownika salonu. Cudzysłów w poprzednim zdaniu został użyty tam nie bez przyczyny, ponieważ owy obok prawdziwego szkolenia z brafittingu nawet nie stał. Dziewczyny pracujące tam zdane są na siebie, wiedzę swoich starszych fachem koleżanek i kilku krótkich prezentacji w PDF. Oczekiwana jest od sprzedawców obsługa klienta na poziomie marek premium, za najniższą krajową, bez porządnych szkoleń i prawdziwego systemu motywacyjnego. Istnieją premie rzeczowe, tzw. "uznaniowe", które oczywiście kierownik salonu przydziela wg własnego 'widzimisię', czyli raczej kogo w danym miesiącu bardziej lubi. Premie pieniężne przyznawane są wyłącznie pracownikom na UoP, co kierownik regionalny uzasadnia tym, że tacy pracownicy są poszkodowani przez odprowadzane przez nich podatki, nie pamiętając już o związanych z tym płatnych urlopach, czy zwolnieniach zdrowotnych. Zakres zadań i odpowiedzialność niezależnie od umowy jest taka sama, choć w niektórych przypadkach zaangażowanie pracowników dużo mniejsze ;). Obowiązków coraz więcej, płaca ta sama, a motywacji do pracy w takim miejscu coraz mniej.
Pewnie jest tak jak piszesz, że zależy jak trafisz, ale tak czytając to teraz zaczynam się zastanawiać nad warunkami, które przypadają samym franczyzobiorcom. Nie ma jeszcze ustalonych jakichś norm które musza spełniać wobec pracowników?
Z firma Esotiq współpracuje już od niemal 2 lat, na terenie trojmiasta. Moim regionalnym jest P. Adam i naprawdę w życiu nie miałam gorszego regionalnego, który nic załatwić nie umie, a wręcz wciąż mówi to samo i karze pracownika robić rzeczy należące do niego. TOTALNA PORAŻKA. O podwyżce mowy nie ma, a o premi ? …. Śmiech na sali, firma nawet na święta głupiego upominku typu majtki nie da, które są dla nich za marna złotówkę :) Nigdy się z czymś takim nie spotkałam. Rozbój w biały dzień
Wypowiem się o franczyzie. Pracowałam w jednym ze sklepów na Mazowszu, byłam zatrudniona na najniższą krajowa. Esotiq, nie interesuje się wogole sklepami franczyzowymi. Kierwoniczki regionalne nie reagują na sygnały, jakie mają zgłaszane od dziewczyn dotyczące problemowych spraw z franczyzobiorca, zamiatają wszystko pod dywan. Pani Dyrektor ukończyła psychologię biznesu jednak w praktyce mija się to z rzeczywistością. Dla nich liczy się tylko kasa a za dobre wyniki dostaje się maila treści ,, girl power,,dziewczyny dacie radę,, trzymam kciuki za kolejny dzień promocji. Żenada. Nic nie dają w zamian. Premia w towarze zabrana.
Potwierdzam, firma robi z pracowników (usunięte przez administratora)w oczach klientów. Chore wymagania, branie klientów na litość by "góra" wyrabiała premię, o których zwykli pracownicy reprezentujący ich w salonach mogą pomarzyć.
Pracuje w tej firmie kilka lat, z samej pracy jestem bardzo zadowolona. Regionalna A.M jest bardzo okay. Kobieta z pasją która wiadomo wymaga ale jest dużym wsparciem dla dziewczyn z salonów wiec nie mogę złego słowa powiedzieć jak również na kierowniczkę mojego salonu. Sama firma fajna ale słabe jest dla mnie to że jako pracownicy nie mamy ŻADNYCH benefitów z pracy, nawet śmiesznej zniżki na bieliznę którą przecież w pewien sposób tez testujemy i reklamujemy/polecamy. Dlatego zwracam się z prośbą do „góry” docencie swoich pracowników. Gramy w dobrym imieniu firmy polecamy noszoną przez nas bieliznę a nie uważam żeby zniżki pracownicze były mocno obciążające dla Esotiqa.
Podstawa u Was, to najniższa krajowa, i to dla przedawczyni? A co z premią? Popraw mnie, jeśli się mylę, ale w handlu dość często dochodzi premia do tzw. podstawy. Piszesz także o obsługiwaniu klientów, pakowaniu i wydawaniu zamówień. Są jeszcze jakieś obowiązki?
Hej, chce aplikować na specjalistę ds. marketplace ale teraz zauważyłam, że ktoś niedawno jeszcze odradzał ten dział. Proszę większa liczbę osób o opinie. mam doświadczenie i nie ukrywam, że lokalizacja by mi odpowiadała. Czy tylko o atmosferę chodzi? praca sama w sobie jest ok?
Cześć, serdecznie odradzam. Ludzi stamtąd uciekają. Zarobki marne, tylko obiecanki i nic poza tym. (usunięte przez administratora) rzucenie umowami, przedłużenie w ostatniej chwili, humorki szefowej, kolesiostwo, niedasie. Atmosfera okropna. Szefowa ma gadane więc przed zarządem jakoś to wygląda jednak inni w biurze wiedzą jak to jest i patrzą na osoby z jej działów ze smutkiem
Mam pytanie odnośnie grafików? Czy jesteście zadowolone, czy są układane uczciwie, ile sobót w miesiącu pracujecie?
Grafiki układane są ładnie pięknie przez kierownika a później góra pisze maila (obecnie jest taka sytuacja) że na spontanie wlatują z promocją i rzucaj wszystko, zmieniaj plany bo Esotiq robi promke i mamy być po 3 na zmianie co jest totalnie bez sensu. Nie pierwsza taka sytuacja, bo w tej firmie nie potrafią zrobić jakiejś dłuższej strategii marketingowej/promocyjnej tylko wszystko na hurra. Nadgodziny do porzygania oczywiście nie płatne tylko do oddania dla osób z uop.
Nie polecam pracy w esotiq. Niestety, ale sieciówki znane są z (usunięte przez administratora) i wygórowanych wymagań i w tym przypadku również tak jest. Pracowałam w esotiq 2 lata i poziom próśb od regionalnej lub mailowo od góry był absurdalny oraz śmieszny. Ciągle ciśniecie na wyniki, wymuszanie wręcz na klientkach zakupu towaru mimo niechęci z ich strony to normalka. Byłam świadkiem kiedy pani regionalna dosłownie wciskała kostium kąpielowy zachwalając klientkę, która po prostu nie wyglądała w nim korzystnie. Dziwię się że klienci sobie pozwalają na takie chamskie wciskanki, ale pewnie wynika to z niewiedzy i wiary w osobę, która powinna się na tym znać. Brak premii, o podwyżce zapomnij.
Hejka, dziś dodali ofertę dla Creative Graphic Designer’a, więc liczę na wasza opinie, bo może bym próbowała. Piszą jednak ,ze wymagają kilku lat doświadczenia, ja mam ponad dwa. Czy w ogóle uda się z takim stażem zakwalifikować?
a czy ktoś pracował w biurze w Gdańsku? Jak tam się pracuje, jaka jest atmosfera i zarobki?
Nie polecam. Od momentu przyjscia do ESOTIQ dwóch kolezanek jest tragedia. Ludzie sie zwalniają na potęgę. Zaraz zostaną z ręką w nocniku. Nie polecam dzialu marketplace i Export, mozna się domyslic dlaczego. Cale to towarzystwo ecommercowe się zna, czy to CCC czy halfprice czy lpp, esotiq, zawsze sie mozna kogos zapytac o opinie bo zazwyczaj te osoby juz tam wczesniej pracowaly. Pozdrawiam serdecznie :D
Taki kupiec mody ile teraz zarobi? i czy polecacie próbować? Od paru dni są dodane oferty, praca by mi nawet odpowiadała bo mam doświadczenie i jest to w dodatku model hybrydowy.
Proszę o informację jak wygląda obecnie sytuacja z franczyza. Ktoś uruchamiał jakiś punkt w ostatnim czasie. Będę wdzięczna za wszelkie odpowiedzi
Czy przyjmują u Was na zlecenie? Bo w ogłoszeniu nie było za bardzo informacji, a interesuje mnie jedynie taka forma zatrudnienia. Z góry dziękuję za informację.
Po przepracowaniu dwóch lat w tej śmiesznej firmie jaką jest Esotiq - odradzam. Kierownictwo jest nad wyraz nieprofesjonalne. Regionalny notorycznie dzwoni do sprzedawców z podstawowymi pytaniami dotyczącymi m.in. systemu sprzedażowego lub obsługi zamówień online, pomimo przepracowanych w firmie ok. 20 lat. Myślę, że każdy kto miał z nim styczność wie o kim mowa bez podawania konkretnego rejonu. Umowy zlecenia podpisywane z kierownikiem salonu nie zawierają informacji o ilości godzin, czy wymiarze etatu na jaką pracownik jest zatrudniony, co sprytnie wykorzystywane jest przy układaniu grafików. Nie jest respektowana ilość godzin, na jaką kierownik umawia się z pracownikiem w umowie ustnej, która jak wiadomo obowiązuje w świetle prawa cywilnego. Po notorycznych cięciach godzin pracownicy na UZ usłyszeli, że przecież w ich umowach nie jest uwzględniona liczba godzin, więc kierownik może dać ich tyle ile uzna za stosowne w danym miesiącu. Kierownik opisywanego salonu wyznaje również zasadę, dosłownie CYTUJĘ “na zleceniu nie muszę dawać wypowiedzenia, ani informować o tym z wyprzedzeniem”. Pracownicy na UZ są zwalniani więc z dnia na dzień. Myślę, że dużo tu nie muszę dodawać, klasa sama w sobie. Onboarding nowych pracowników, w tym również szkolenia "brafittingowe", przeprowadzany jest przez innych sprzedawców, nawet nie samego kierownika salonu. Cudzysłów w poprzednim zdaniu został użyty tam nie bez przyczyny, ponieważ owy obok prawdziwego szkolenia z brafittingu nawet nie stał. Dziewczyny pracujące tam zdane są na siebie, wiedzę swoich starszych fachem koleżanek i kilku krótkich prezentacji w PDF. Oczekiwana jest od sprzedawców obsługa klienta na poziomie marek premium, za najniższą krajową, bez porządnych szkoleń i prawdziwego systemu motywacyjnego. Istnieją premie rzeczowe, tzw. "uznaniowe", które oczywiście kierownik salonu przydziela wg własnego 'widzimisię', czyli raczej kogo w danym miesiącu bardziej lubi. Premie pieniężne przyznawane są wyłącznie pracownikom na UoP, co kierownik regionalny uzasadnia tym, że tacy pracownicy są poszkodowani przez odprowadzane przez nich podatki, nie pamiętając już o związanych z tym płatnych urlopach, czy zwolnieniach zdrowotnych. Zakres zadań i odpowiedzialność niezależnie od umowy jest taka sama, choć w niektórych przypadkach zaangażowanie pracowników dużo mniejsze ;). Obowiązków coraz więcej, płaca ta sama, a motywacji do pracy w takim miejscu coraz mniej.
Potwierdzam, również odradzam prace w tym miejscu. Nie bez powodu jest tak duża rotacja pracowników i to również daje do myślenia.
Pracowałam na franczyzie i myślałam, aby wrócić ale widzę, że warunki strasznie się popsuły przez te 3 lata..chyba, że było tak zawsze i tylko franczyzy mają lepsze warunki?
Nie mają lepszych warunków franczyzy, mamy najniższe krajowe nic poza tym. Ciśnienie tylko i pytania jaki utarg, ciągle im mało i mało, to nie jest opłacalny biznes ceny coraz droższe, klientów mniej, mniejsze utargi. Polityka firmy pozostawia wiele do życzenia poczytaj opinię, wszystko się zgadza co piszą poprzednicy. Szkoleń żadnych nie ma, dziewczyny między sobą się uczą, pod tym względem to tragedia straszna. Nie znam firmy która nie organizuje szkoleń, wyjazdów itp ta, to wyjątek, serio. Musisz liczyć na siebie lub pomoc innych. Albo uczyć się z książki o braffitingu podstaw rozmiarów. Nigdy niczego nie dostałyśmy od franczyzobiorcy nawet przysłowiowej bombonierki na święta, zero. Ewentualnie tylko sms, że słaby utarg. Wybierzcie inne firmy jest wiele propracoeniczych.
Pracowałam kilka lat temu, właśnie na franczyzie i miałyśmy super warunki i premie pieniężne oraz w towarze, dlatego pytam czy jest tak samo. Choć to może kwestia franczyzobiorcy, bo tamten był super. Szkoda, co do cen to też doznałam szoku ostatnio, kogoś tam dobrze pogięło.
Pewnie jest tak jak piszesz, że zależy jak trafisz, ale tak czytając to teraz zaczynam się zastanawiać nad warunkami, które przypadają samym franczyzobiorcom. Nie ma jeszcze ustalonych jakichś norm które musza spełniać wobec pracowników?
Brałam udział w rekrutacji, rozmowa poszła bardzo dobrze, zadanie rekrutacyjne myślę, że również. Pani Sylwia z HR obiecała, że wróci z odpowiedzią do końca stycznia (niby od lutego chcieli już kogoś zatrudnić). Z rozmowy wynikało, że oferują korzystne warunki zatrudnienia. Panie, z którymi była przeprowadzana rekrutacja bardzo miłe. Niestety nie udało się zdobyć etatu, mimo dużych nadziei. Niesmak natomiast pozostał po tym, że nikt nie raczył poinformować o zakończonej rekrutacji. Do dziś nie wiem czy w końcu kogoś zatrudnili czy nie. Pani z HR przestała odbierać telefony, a na maila nie odpisuje. Jest to bardzo nieuczciwe i wydaje się, że jest to robione z premedytacją. Kompletny brak szacunku do kandydata, jak zresztą widać po opiniach nie tylko mnie spotkało takie zlekceważenie. Dział HR powinien świecić przykładem, tymczasem daje przykład wielkiego nieprofesjonalizmu. Pani Sylwio, czy poświęcenie 2min i naskrobanie krótkiego maila to tak dużo?
Ano mnie też gdańskie biuro by interesowało. Opowiecie co się teraz dzieje na helpdesku? Warto na niego przyjść? nie podajecie widełek w ofertach, trudno się zorientować. dodatkowo jak można dogadywać się z zespołem? Jaka atmosfera?
A jakie jeszcze zadania do rozwiązania tu dają? Widzę ten wątek, w którym jeden Pan pisał o rozpisce rozwoju kampanii, analizie wyników i tym podobnych. u was jak to wyglądało? Zazwyczaj dają to samo?
Cześć! Jak wygląda praca/wynagrodzenie na stanowisku SEM Specjalisty? Regularnie pojawiają się ogłoszenia na to stanowisko. Czy jest duża rotacja pracowników? Czy pracujecie zdalnie/hybrydowo? Jak to u Was wygląda?
Aplikowałem na to stanowisko. Miałem rozmowę, zadanie i słuch o nich zaginął. A dziwne bo miałem wszystkie wymagania plus w trakcie rozmowy było naprawdę spoko. Wyglądało jakbym miał pracę w kieszeni. Zadanie zrobiłem w 2h choć miałem na nie 3 dni. Dziś mija 16 dni od rozmowy i cisza. Mogliby chociaż dać znać, ze nie mam na co liczyć.
Witaj, czy do dziś faktycznie dalej jest cisza odnośnie tego zadania? możesz przy tym zdradzić czego dotyczyło, że 3 dni zostały na jego wykonanie przyznane?
Kiedy rekruterzy w końcu zrozumieją, że przez brak obiecanego feedbacku pozostawiają ogromny niesmak.. rozmowa na stanowisko w centrali, wszystko fajnie, na koniec informacja od pani rekruterki, że niezależnie od tego czy rezultat będzie pozytywny czy negatywny, odezwą się do danego dnia. Kiedy feedback nie przychodził po określonym terminie, piszę maila z prośbą o jakąkolwiek informację - cisza. To na prawdę mega mega słabe, że rekruter nie może poświecić 3 minut na napisanie maila do kandydata i poinformowanie go o sytuacji. Niesmak do firmy pozostał i nie mam zamiaru więcej mieć z nią do czynienia ani jako kandydat, ani jako klient.
To jest naprawdę skandal. Miałam rozmowę 24 listopada, mail z informacją miał dojść do końca miesiąca. Mamy styczeń..
W październiku jeszcze wisiała oferta do pracy do nich, co się stało? Przyjęli już kogoś? Jak nie to chciałabym wiedzieć, czy właśnie szkolą takie osoby, które nie mają doświadczenia w brafittingu, znaczy tam było wtedy coś o tym szkoleniu w starszym ogłoszeniu, ale nic konkretnego o tym, czy ono jest dostosowane do osób mniej doświadczonych i czy takie dostają stawkę niższą od tych, co już pracowali w sumie? Jak to teraz wygląda?
Wypowiem się o franczyzie. Pracowałam w jednym ze sklepów na Mazowszu, byłam zatrudniona na najniższą krajowa. Esotiq, nie interesuje się wogole sklepami franczyzowymi. Kierwoniczki regionalne nie reagują na sygnały, jakie mają zgłaszane od dziewczyn dotyczące problemowych spraw z franczyzobiorca, zamiatają wszystko pod dywan. Pani Dyrektor ukończyła psychologię biznesu jednak w praktyce mija się to z rzeczywistością. Dla nich liczy się tylko kasa a za dobre wyniki dostaje się maila treści ,, girl power,,dziewczyny dacie radę,, trzymam kciuki za kolejny dzień promocji. Żenada. Nic nie dają w zamian. Premia w towarze zabrana.
We franczyzie obowiązują jakieś zniżki na towar? Piszesz, że premia w towarze. To znaczy że można sobie jakiś towar w ramach tej premii wybrać?
Absolutnie, sklepy franczyzowe nie mają żadnej zniżki, szefowe przynajmniej moja nigdy czekolady nie kupiła na święta a co mówić o jakiejś zniżce ????????????????
Nie rozumiem. Dlaczego macie brać klientów na litość? Czyli, skoro nie ma premii, nadal pracujecie na umowie z najniższą krajową? Czy to jest chociaż umowa o pracę?
Co z ta umowa? bo teraz to ja zaczynam nabierać podejrzliwości, UoP jest na samym początku czy może występują jakieś okresy próbne? Kiedy dochodzi do podpisania umowy? Możliwe, że zaraz po rozmowie? I czy są osoby, które już teraz pracują na nieokreślony?
Jeszcze jestem pracownikiem... Nie będę mówiła jaka osoba o wiele wyżej nad sprzedawca pisze "mądre" maile typu dziewczyny dacie radę albo zróbcie oczy kota że shreka i powiedzcie klientce cytuje " ma pani kupić te majtki bo brakuje mi do premi" przecież jak bym miała tak powiedzieć do klientki to by mnie wyśmiała lub stwierdziła by że jestem (usunięte przez administratora).... Wymagań coraz więcej a od siebie nic.
Potwierdzam, firma robi z pracowników (usunięte przez administratora)w oczach klientów. Chore wymagania, branie klientów na litość by "góra" wyrabiała premię, o których zwykli pracownicy reprezentujący ich w salonach mogą pomarzyć.
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Esotiq & Henderson S.A.? Chętnie zatrudniają?
Serdecznie nie polecam, pracownicy na UZ są zwalniani z dnia na dzień bez wcześniejszego uprzedzenia przez osobę decyzyjną. W ostatnim czasie „góra” podjęła decyzję o czystkach wśród pracowników na UZ, ta forma zatrudnienia będzie wycofywana z firmy. Pracodawca kompletnie nie wart zainteresowania, jeśli nie chcesz zostać bez źródła dochodu i bez jakiegokolwiek okresu wypowiedzenia serdecznie odradzam.
To pewne, że na zlecenie nie będzie już nikt zatrudniany? Wszystkie osoby mające umowę zlecenie zostały zwolnione? Czy może poprzecjodzili na umowę o pracę?
A ja tak trochę z innej beczki podpytam. Jak się pracuje jako kierownik? Widziałam w ostatniej dość rozwiniętej opinii odniesienie głównie do współpracy z regionalnym i zastanawia mnie jego perspektywa. Przede wszystkim zarobkowa. :D na takie stanowisko trzeba się starać dostać jedynie z ogłoszenia czy jednak bywały przypadki gdzie ktoś awansował?
Pracuje w tej firmie kilka lat, z samej pracy jestem bardzo zadowolona. Regionalna A.M jest bardzo okay. Kobieta z pasją która wiadomo wymaga ale jest dużym wsparciem dla dziewczyn z salonów wiec nie mogę złego słowa powiedzieć jak również na kierowniczkę mojego salonu. Sama firma fajna ale słabe jest dla mnie to że jako pracownicy nie mamy ŻADNYCH benefitów z pracy, nawet śmiesznej zniżki na bieliznę którą przecież w pewien sposób tez testujemy i reklamujemy/polecamy. Dlatego zwracam się z prośbą do „góry” docencie swoich pracowników. Gramy w dobrym imieniu firmy polecamy noszoną przez nas bieliznę a nie uważam żeby zniżki pracownicze były mocno obciążające dla Esotiqa.
Fakt, benefity są zawsze mile widziane. A jak wygląda właśnie nagradzanie długoletniego pracownika? Jak ktoś ma taki dłuższy staż w firmie, to może oczekiwać lepsze pensji jako nagroda za taka lojalność?
Niestety nie, dlatego chciałabym żeby firma też dała coś od siebie. Nie wymagam cudów lecz docenienia zwłaszcza dla lojalnych pracowników. Ceny są coraz wyższe a ja zastanawiam się czy będzie mnie zaraz stać na kupowanie w firmie w której pracuje. Niby nie musiałabym kupować naszej bielizny ale chyba lepiej jest polecać coś „naszego”
No ok, a jak taki długoletni pracownik chce odejść właśnie z powodu niedocenienia, to wtedy sa jakieś ruchy i propozycje do firmy, aby taką osobę zatrzymać? Wtedy jest od nich jakaś reakcja?
No to teraz jeszcze bardziej opluli pracowników, żadnych zniżek pracowniczych jak nie było tak nie ma ale za to dali -15% na już przecenione artykuły, ale uwaga....dla pracowników CCC. Ta firma to jest jakiś śmiech na sali. Za najniższą krajową oczekują skakania nad klientem, pakowania i wydawania zamówień, obowiązków i wymagań tylko przybywa a z drugiej strony totalnie nic wzamian..
Podstawa u Was, to najniższa krajowa, i to dla przedawczyni? A co z premią? Popraw mnie, jeśli się mylę, ale w handlu dość często dochodzi premia do tzw. podstawy. Piszesz także o obsługiwaniu klientów, pakowaniu i wydawaniu zamówień. Są jeszcze jakieś obowiązki?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Esotiq & Henderson S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Esotiq & Henderson S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 35.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Esotiq & Henderson S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Esotiq & Henderson S.A.?
Kandydaci do pracy w Esotiq & Henderson S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.