opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Promedica24

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.4/5

Na podstawie 1232 ocen
Opinie(2715)
Dodaj opinię
Aktualności(13)
Wywiady(1)

Opinie(2715)

Dodaj opinię
Aktualności(13)
Wywiady(1)
Logo
  • O Promedica24
  • .
  • Zalety pracy w Promedica24
  • .
  • Oferty pracy
  • .
  • Rekrutacja
  • .
  • Szkolenia dla Opiekunów
  • .
  • Kontakt

O Promedica24

Zalety pracy w Promedica24

Oferty pracy

Rekrutacja

Szkolenia dla Opiekunów

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Płock
  • Radom
  • Siedlce
  • Mińsk Mazowiecki
  • Piaseczno
  • Skierniewice
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Blizne Łaszczyńskiego
  • Opacz-Kolonia
  • Kolonia Opacz
  • Ząbki
  • Blizne Jasińskiego
  • Rybie
  • Opacz Mała
  • Raszyn
  • Mory
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Unknown - Promedica24 Romania
Germany - Promedica24
United kingdom - Promedica24 UK

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o Promedica24

Opinie

Opinie o Promedica24 Warszawa

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 11
    • 12
    • 13
    • …
    • 30

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Promedica24!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Jola

    23.05.2020 19:39

    Inne

    Kierowcy bez masek,albo je mają i nagle ściągają jak gdyby nic, choć folia w busie wtedy po co?skoro bez masek,druga kwestia to kultura(usunięte przez administratora)godziny dlugie wspólnej jazdy powodują rozluźnienie do tego stopnia?nie wszyscy kierowcy zachowują się jednakowo,jednakże z całą pewnością kilka trafiło tam przez pomyłkę,nie podoba mi się standard dojazdu do pracy,zbyt dlugo to trwa
    ReviewUserIcon
    Xxxx

    18.05.2020 20:51

    Inne

    . Na stronie promedici jest masa ofert wyjazdowych, a na miejscu w Gdańsku okazało sie ze żadnych nie mają ofert. Straciłam czas na sam dojazd.
    ReviewUserIcon
    CareForYou

    18.04.2020 00:11

    Inne

    Można brać zwolnienie l4 jak coś mi się stanie ?
    ReviewUserIcon
    Marek

    18.04.2020 13:21

    Inne

    Zwolnienie możesz brać. Proszę bardzo. Jeśli jesteś na wyjeździe - przedstawiasz zwolnienie i Cię ściągają. Czasami, jak była to niestotna choroba - nawet przumuszali, żeby zostać. Pytanie jednak co zrobią później. Jeśli to umowa o pracę - 180 dni możesz chorować. Czy później dostaniesz wilczy bilet, czy wrócisz to już inna kwestia. Natomiast umowa zlecenie to jeszcze inna kwestia. To nie umowa o pracę. Jeśli zaznaczyłeś/aś, iż chcesz opłacać składki na chorobow(mniejsze zarobki) - jakaś kasa wpadnie, jako chorobowe - jeśli nie - nie robisz, nie zarabiasz. Natomiast - sam się na tym przejechałem - polityka tej agencji(innych także) jest krótka - chorujesz i masz chorobowe = kosztujesz = chorujesz zbyt długo/często = wypowiedzenie. Jedni dostają wypowiedzenie po okazaniu zwolnienia, inni po dwóch tygodniach, inni nie dostają. Generalnie wolna amerykanka, bo to umowa zlecenie. Oczywiście - zanim zjedziesz z roboty to też kilka dni. Jeśli sytuacja jest poważna - najważniejsze fanty (smartfon, ładowarka, dokumenty, pieniadze w saszetkę) telefon na pogotowie ratunkowe, masz ekuz w końcu - czy wbpaotwci karty, czy sprawdzają w systemie - mniej zachodu o latanie po lekarzach, czekanie na busa, słuchania lamentów kto się zajmie babcia/dziadkiem, bez słuchania że musisz czekać na zamiennika itd. Wszystko zależy od Twojej indywidualnej sytuacji.
    ReviewUserIcon
    CereForYou

    17.05.2020 12:28

    Inne

    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Ostatecznie odesłali mnie do domu. Lekarz nie wystawił mi zwolnienia więc siedziałam tak jak by na wolnym. Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Zośka67

    13.05.2020 15:14

    Inne

    Generalnie jestem zadowolona, oferuja kurs niemeickiego na start, dzieki czemu moglam podłapać języka i potem juz w Niemczech mi sie ten kurs bardzo przydał. Sztela też spoko, wiadomo, że to ciężka praca, ale dobrze płatna i można liczyć na bonus. Kontakt z agencją wzorowy, sam transport na msc tez w porządku.
    ReviewUserIcon
    koban

    11.05.2020 23:55

    Inne

    Dla byłego i przyszłego personelu- nie polecam agencji z powodu braku miesięcznego wynagrodzenia oraz składek.Uwaga na okres rozliczeniowy i zaliczki-problem z Zus-em i urzędem skarbowym. Jeśli pracujesz za granicą a nie mam po miesiącu pracy pensji oraz składek to jesteś nielegalnie delegowana/ny. Podlegasz pod Dyrektywe 96/71/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 16 grudnia 1996 r. dotyczącej delegowania pracowników w ramach świadczenia usług nawet jak masz umowę zlecenia. W Polsce obowiązuje ustawa o minimalnym wynagrodzeniu art.8a. Zgłoś agencję do PIP, Arbeidinspectie-Holandia,Wielkia Brytania - Home Office, HMRC. W Niemczech Zoll, Francja URSSAF.
    ReviewUserIcon
    Opiekunka

    12.05.2020 14:28

    Inne

    Warunki umowy z wami o świadczenie usług nie są wcale tłumaczone,(usunięte przez administratora) bo nie ma czasu,bo mało czasu,wszystko jest zgodnie z przepisami,bo następna kandydatka za drzwiami czeka itd. (usunięte przez administratora)Nawet to co wypisujecie na tzw.symulacjach zarobków żadnej kupy sie nie trzyma (usunięte przez administratora). Inne wydatki,koszty utrzymania na kontrakcie- co to do cholery jest?
    ReviewUserIcon
    Marek

    13.05.2020 14:13

    Inne

    To prawda. Specjalnie nie robią przejrzyście. 3 razy w ciągu - ponad 2,5 roku współpracy - aktualizowanej dane, przerobiłem też ponad 25 miejsc , od zastępstw na kilka dni, poprzez pobyty - nawet kilku miesięczne w jednym miejscu. Aktualizowanej dane 3 razy - e-mailem. W międzyczasie dwa razy dawno nową umowę ciągle były stare dane, które musisz kreślić, dawać parafkę i dopiero możesz wysłać umowę. Cała umowa pokreślona.. Po prostu jest totalna olewka aktualizacji danych w biurach. Tak samo rozliczeń i tak dalej. Jakie było moje zdziwienie, po 1 roku współpracy, a następnie po 2 latach i 3 miejscach współpracy, gdy zajeżdżam na miejsce, a rodziny pokazują mi dokumenty z kandydatem (moja osobą), gdzie aktualność danych jest na dzień przyjęcia do Promedicy. Staż się nie zgadza. Doświadczenie się nie zgadza - dawno wyrobiłem o wiele większe doświadczenie z nowymi przypadkami. Poziom języka się nie zgadza. Numer telefonu się nie zgadza. Po jakiego grzyba, każą aktualizować dane jak mają to gdzieś ? Kogo obchodzi, że koordynatorki są zalatane ? Zarabiamy na nie. Nie pasi to niech idzie na inne prace biurowe np. na sekretarke do przedszkola. Po co zbierać "opinie" o Twojej osobie od rodzin, skoro nie ma aktualizacji Twojego doświadczenia, nawet jak o to prosisz ? Jak pytasz o swój status to zaczynają Ci mętnie tłumaczyć, że punkty(które Panu nic nie powiedzą), że oceny typu srebrny, platynowy znajomości języka. Oczywiście "egzaminu", by zdać ponownie język i dostać podwyżkę też się nie idzie doprosić "bo jesteśmy zajete", "jak to nikt do Pana nie dzwonił" i tak dalej. Jak mi się w końcu udało, dwa lata nauki języka - dostałem marne 37 euro podwyżki. Później, po zmienia agencji dostałem +250 euro na rękę więcej, za 31 dni pracy, niż w Promedicy. Także łapcie doświadczenie, uczcie się języka i nie bójcie się zmieniać agencji. Co z tego, sa numery telefonów do kadr, skoro nie wiesz co jest dokładnie składnikiem pensji co do grosza - masz tylko ogólnie - pensja - zależnie od świat i ilosci dni w miesiącu - potrafi się wachać +/- 700 zł miesięcznie nawet. Nigdy nie otrzymujesz rozliczeń na piśmie. Nawet jak prosisz kadry o "odcinek" z danymi wypłaty/nawet na e-maila - nie otrzymujesz. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Zen

    13.05.2020 11:34

    Inne

    (usunięte przez administratora)Ostatni raz pracowałem u nich pierwszy i ostatni.Zero bonusów premii a te ich przepytywanie z języka w celu podwyższenia zarobków niech sobie wsadzą.(usunięte przez administratora)Starsze osoby tylko są zadowolene z pracy bo ich przyjmą. Kolos na drewnianych nogach.
    ReviewUserIcon
    Opiekunka w Niemczech

    13.05.2020 11:16

    Inne

    Warunki w domach rozne, czesto brak komfortu i chwili dla siebie, zaleznosc od innych - nie jest to weryfikowane. Przedstawiciele dzialaja na zwloke, bardzo niskie place dla opiekunkow, brak komunikacji, o wszystko trzeba sie prosic i przesylaja informacje w ostatniej chwili. W dzisiejszych czasach kiedy podwyzka powinna byc rzecza naturalna dla opiekunki sprawujacej bardzo dobrze swoje osobowiazki, zdala od rodziny, ta firma nawet nie stara sie zrekompensowac tego finansowo co jest takie potrzebne! (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Agnes

    09.05.2020 00:49

    Inne

    Nie polecam Promedici. Byłam jakiś czas temu w biurze w Poznaniu na głogowskiej. (usunięte przez administratora)Szkoda czasu na tą agencję. Mało płacą(usunięte przez administratora)licząc tylko na to aby nagonić jak najwięcej osób. Szukajcie po innych firmach. Pozdrawiam Agnes
    ReviewUserIcon
    Martyna

    25.04.2020 16:34

    Inne

    @Pan a jak mam zaawansowany poziom języka to myślisz że stawa będzie większa niż 1100?
    ReviewUserIcon
    Gość

    01.05.2020 11:09

    Inne

    To zależy chyba też od doświadczenia, są panie które mają dobre stawki ale to nie swiezaki, tylko panie które parę lat pracują no i nikt chyba też nie da pani 1400 jak się jeździ tylko do lekkich przypadków
    ReviewUserIcon
    Gość

    01.05.2020 11:12

    Inne

    Mam na myśli to że wydaje mi się że w promedice swoją stawkę trzeba "wypracowac" z czasem bo nikomu na początek nie dają w tej firmie kokosow
    ReviewUserIcon
    Pan

    15.04.2020 19:05

    Inne

    Czy moze ktos napisac prawde jaka stawka jest z podstawa jezyka. Jak wyglada ze jak dzwonisz to nie mowia o stawce tylko krotki kors . Jezeli ktos ma doswiadczenie zmuszaja do kursu prosze osoby jak to wygladalo u was.
    ReviewUserIcon
    Gość

    20.04.2020 12:09

    Inne

    No nieźle to ja z bardzo dobrym mam 1100 , gdzie mówię naprawdę płynnie i umiem wszystko powiedzieć, ciężko dojść w tej firmie ile komu płacą
    ReviewUserIcon
    Arek

    21.04.2020 11:53

    Inne

    Taa jest do masakryczna loteria. Czasami mam wrażenie, iż zarobki nie zależą od doświadczenia i znajomości języka, lecz wrzucają kulkę do maszyny losującej i jazda. Co wypadnie, tyle płacą. Podwyższasz zarobki tylko przez ponowne zdawanie niemieckiego, co nie we wszystkich agencjach jest takie oczywiste, lub w momencie przesłania wypowiedzenia agencja się budzi i nagle możesz mieć podwyżkę o 100-150 euro. Mniejsza z tym, że ta podwyżka interesowała Cię rok temu, a nie w momencie odejścia. W małych agencjach płacą więcej niż w dużych, jednak zazwyczaj trochę inaczej konstruują umow np. wyjazd na 3 miesiące. Nie jest to regułą. Wada - mogą mieć mniej pracy dla facetów. W średnich agencjach płacą też więcej niż w dużych, jednak mniej niż w małych. Średnio z praca dla facetów. Jak już złapiesz fajny kontrakt i ciągle tam wracasz - okay. Szukanie nowego chwilę trwa. W dużych agencjach typu Promedica i nie tylko - płacą mniej - raczej jest tendencja "idziemy na ilość, luda do roboty u nas mnogo", jakość leży, obsługa leży - jedyna nadzieja na trafienie fajnej grupy koordynatorek - jednak o to ciężko -chociaż nie we wszystkich dużych agencjach jest źle - dwie agencje trafiłem spoko. Wada + mniejsze zarobki + moloch(zanim sie cos ruszy/podejmą decyzję czekasz np. zostałeś wywalony z domu podopiecznego - zgłaszasz do agencji - stoisz jak dekiel 2 godziny i czekasz, no chyba, że wezwiesz Polizei - w magiczny sposób następuje skrócenie czasu reakcji do kwadransa, miałem oferte, gdzie mnie tak 4 razy w miesiącu wywalano, naturalnie agnecja tylko wymieniała ludzi i trzymała ofertę dla kasy) - zaleta w dużych agencjach jest bezdyskusyjna w dwóch przypadkach - dużo ofert, w razie czego mogą Ci znaleźć robotę do 48h - dość dużo roboty dla facetów.
    ReviewUserIcon
    szaj

    19.04.2020 20:44

    Inne

    2 lata temu po 7 latach współpracy z PM 24 zrezygnowałam składając wymówienie, nie żałuję. Przez te 2 lata pracownicy firmy regularnie dzwonią oferując "świetne " warunki. Ostatnio skusiłam się i wysłuchałam Pani rekruterki. Po 20 latach w De znam język, mam kilkanaście lat doświadczenia , świetne referencje, kursy i wszystko inne co podobno kwalifikuje mnie do dostania najlepszej stawki. Z ciekawościa pytałam dalej, Pani poinformowała mnie, że dostane na rękę 2000 euro, hmm pomyślałam poprawili się, tylko że te pieniążki to za 6 tygodni mojej pracy. Wnioski ...proponowali mi stawkę mniejszą niż miałam 2 lata temu. Potwierdzam firma płaci na czas, dobra dla emerytów(usunięte przez administratora). Utwierdziłam się tylko w przekonaniu, że rezygnacja ze współpracy z PM 24 była najlepszą decyzją jaka podjęłam. Pozdrawiam zadowolonych i tych mniej zadowolonych
    ReviewUserIcon
    Marek

    25.02.2020 21:59

    Inne

    "Pracowałem"(zlecenie to nie praca) z tą firmą 2,5 roku. Jak była dobra koordynatorka, a oferta sprawdzona przez promedicę, lub raczej solidnego niemieckiego partnera - było okay. Wiedziałem co biorę. Na 70-95% zawsze się zgadzało. Nie powiem, na łącznie 22 oferty - 16 było okay. Fajni ludzie, bądź przynajmniej poprawni. Gorzej pozostałe oferty. Niestety 25-30% koordynatorek to (usunięte przez administratora) i suki. Mają Cię gdzieś. Znaleźć debila do obsadzenia oferty, nakłamać. Byleby (usunięte przez administratora) wziął ofertę i odklepane. A jak o cos pytasz to tylko "nie mogę powiedzieć". Ale jak zaczyna takiej koordynatorce się palić pod tyłkiem, to robi wszystko byś nie dał rady skontaktować się z kierowniczką. Firma to toleruje i ma gdzieś. Później zajezdzasz i dowiadujesz się, że zamiast jednej osoby, masz do opieki dwie. Była mowa tylko o jednej. Mówisz więc spoko, mogę tu zostać ale 1100 euro razy 2, bo dwie osoby - 2200 na rękę. Dwie osoby, dwie pensje. Zleceniodawce(promedica) na to nie stać ? Nie mój problem. Niech mnie natychmiast ściągają. Koordynatorka zaczyna kręcić, kombinować, żebyś tam siedział. No to ja zwolnienie lekarskie i nara. Zajezdzasz, jesteś sam, stary dziad wyje, wyzywa, próbuje Cię tłuc bo rodzinka zabrała mu samowolnie tabletki. Koordynatorka ma to gdzieś. "Mam dwa tygodnie na wciągnięcie Pana", a to że (usunięte przez administratora) sama zaprezentowała ofertę jako "miły starszy Pan,.lekka demencja i wspaniałą rodzina" to nic ? Zajezdzasz - facet zamiast 70kg ma 130kg, rodzina strzela z tyłka, że masz transferować (nie ma tego formalnie w umowie), koordynatorka nie odbiera telefonów. 4 dni brak kontaktu. Mimo 3 próśb o kontakt u innych koordynatorek + maila. Mam dość. Nagrywam wyzwiska, wzywam Polizei, odtwarzam wyzwiska Polizei, mówię że będzie to do sądu. Rodzina w szoku. Za telefony. nagle w ciągu 5 minut znalazła się koordynatorka i jej szefowa, ktora dzielnie broni swojej koleżaneczki. Myślicie, że koordynatorke spotkały konsekwencje ? Phi. Wziąłem prawnika, poszedł pozew do niemieckiego sądu. Nagle promediczka zerwała zlecenie. Poszedłem w niemiecka budowlankę - sprawy sądowe dokończyłem - za te wyzwiska wygrałem solidne pieniądze. Mimo kosztów jestem do przodu. Także pamiętajcie: - istnieje coś takiego jak dyktafon w smartfonie - jak coś - koordynatorka odwala szajs - do niemieckiego lekarza nacignalea se plecy i dawaj zwolnienie - jeśli zostawia Cię w robocie narażenie na utratę zdrowia)/życia - jak dobrze trafisz będzie okay, jak źle będzie do kitu - zawsze dobrze wypytujcie o ofertę - zawsze zgłaszacie telefonicznie i mailowo, aby mieć dowody - uczcie się niemieckiego - jak coś się dzieje odrazu polizei - pamiętajcie - na zleceniu macie 100% odpowiedzialności karnej i finansowej. Narazicie seniora/seniorke - możecie iść siedzieć/płacić dziesiątki tysięcy euro odszkodowania. Agencja się na was wypnie. W końcu podpisujecie umowę i tam pisze w stylu mam odpowiedni stan zdrowia/wiedzę do wykonania zlecenia - naturalnej agencja zapisuje kary - rozumiem kary typu alkohol etc. Jednak sami sobie nic nie zapisują typu 10 tysięcy za niezgodność oferty czy opóźnienie w wypłacie wynagrodzenia - pamiętajcie - polecenia niemieckiej rodziny i agnecji ciul was obchodzą. Na zleceniu nie można wydawać poleceń, zlecenie to zlecenie. Kłaniają się niemieckie przepisy i polski kodeks cywilny. No ale jak nie znacie przepisów, często też języka to nie mój kłopot. Każdy kiedyś zaczynał w tej branży, tylko część się edukuje, a inni walą w stołek i narzekają, ale nic nie robią aby było im lepiej. Potem Piela ogródki, kosza trawniki. Pod przymusem. Za darmo. Bo co innego z dobrego serca, co innego bo tak chcą cwane Szwaby - podczas, gdy za niemieckiego majstra zapłaciliby od kilkudziesięciu do kilkuset euro. Generalnej agencja jest średnia. Niby duża z niby się reklamuje, co do czego Twoja wina. Patrzą jak wszystko zwalić na Ciebie. Nawet jak koordynatorka coś schrzani - zrzuci to na Ciebie niż sama weźmie za swój błąd odpowiedzialność. Obecnie robię trochę budowy, trochę opieka w innej dużej agencji, później w średniej. Naturalnie mniejszeyxh niż promedica i jest okay. Na 18 ofert tylko jedna się nie zgadzała. Jak się okazuje jakoś można współpracować i wzajemnie się szanować, czego w promedice brak na te 30%.
    ReviewUserIcon
    Karolina

    16.04.2020 10:40

    Inne

    Witam. Może się Pan do mnie odezwać na maila?
    ReviewUserIcon
    Zła

    11.04.2020 15:57

    Inne

    Zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie. Atmosfera pracy okropna wręcz nie do zniesienia. Niskie zarobki (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    anonim

    06.04.2020 13:17

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    XYZ

    08.04.2020 20:59

    Inne

    I oczywiście tobie to meldowali. Nie strasz ludzi, nie wymyślaj historyjek jak do końca nie wiemy co się wydarzy. Sami zamęt robimy i bałagan w głowach. Tez teraz jestem na kontrakcie i żadna krzywda mi się nie dzieje. Nawet do sklepów chodzić nie trzeba bo zgłasza się telefonicznie co potrzebne w domu i przywiozą ludzie. Wystarczy ciut rozsądniej myśleć a nie robić tzw.zadyme. Oprócz tego że tu jestem to jeszcze pracuje a nie gapie się skąd mi nogi wyrosły i skąd wziąć pieniądze. Ale każdy mierzyć się z tym światem musi sam. I sam wybierać.
    ReviewUserIcon
    Marek

    09.04.2020 08:52

    Inne

    Narazie jest po staremu. Bez kwarantanny. Pracownicy z Polski są z niej zwolnieni. Jednak póki co spierają się dwie opcje - wprowadzić dla każdego wjeżdżającego 2 tygodnie kwarantanny oraz, żeby nie wprowadzać bo brakuje ludzi do roboty w opiece, logistyce, rolnictwie, produkcji itd. W teorii byłoby: Zjeżdżasz do Polskim 2 tygodnie kwarantanny - tutaj da się L4 i parę złotych wpadnie. Pytanie co na to Promedica, raczej chętni do płacenia za L4 nie będą. Jakiś czas w Polsce. Wyjeżdżasz z powrotem do Niemiec 2 tygodnie kwarantanny. Pewnie tych co siedzą zmusza do siedzenia 2 tygodnie dłużej. W tym czasie zmiana przejdzie kwarantanne. I tak wkoło. Niemcy będą czekać, bo nie mają wyjścia. Ludzie - część nie wyjedzie, część nie zjedzie, bo miesiąc kwarantanny to lipa, część już tu będąca zrezygnuje ze zjazdu. Cały czas będzie ryzyko, iż zachorujesz, możesz o tym nie wiedzieć i bye bye praco. Ciekaw jestem czy NFZ pokryje 100% kosztów leczenia/kwarantanny na terenie Niemiec. Coś w tym czasie musisz jeść. No i zapewne 2 tygodnie na niemieckiej kwarantannie - nie zarabiasz. Ciekaw jestem, jak to rozwiążą.
    ReviewUserIcon
    Mariusz

    08.04.2020 19:54

    Inne

    Konina na potęgę. Po roku pracy mój podopieczny zmarł dowiedziałem się o tym we wtorek tydzień przed zaplanowanym do niego powrotem. Złożyłem kondolencje rodzinie (z którą swoją drogą miałem znakomite kontakty) i czekałem do na telefon z firmy. Nie doczekałem się do piątku więc sam zadzwoniłem zapytać się co z moim wyjazdem. Pani opiekunka kontraktu zdziwiona :a co ma być? Po wyjaśnieniu całej sytuacji przyznała mi rację i zapewniła że znajdzie następne zlecenie. Wtorek, dzwoni do mnie kierowca że za 15 będzie ????pytam o adres i oczywiście chodziło o mojego zmarłego pacjęta. Na następnym zleceniu po jakiś 6 tyg podopieczny pewnego wieczora ni ztego no z owego powiedział że po naradzie z rodziną stwierdzili iż już doszedł do siebie i nie potrzebuję już pomocy więc rozwiązali umowę z p24.na 2 tyg przed końcem mojego zlecenia. Konie z biura raczyły zadzwonić do mnie na 2h przed przyjazdem busa. Stawki najniższe na rynku . Zmieniając firmę od razu zyskałem 350e NIE POLECAM ????
    ReviewUserIcon
    Zamyslona

    07.01.2020 23:59

    Inne

    Jak wygląda sprawa ze wszczesniejszym powrotem do pl? Nie dam rady psychicznie zostać tu tyle czasu. Mógł by mi ktoś podpowiedzieć co robić i czy będę ponosila jakieś koszta?
    ReviewUserIcon
    Kasia

    21.01.2020 16:51

    Inne

    Zgłoś problem zdrowotny. Moja znajoma na drugi dzień poinformowała firmę pisemnie drogą @, aby mieć dowód, że mam problem z psychiką i myśli tylko o tym jak skrzywdzić pacjenta. Dwa dni później miała transport powrotny do domu. Gdyby to okazało się prawdą i opiekunka zrobiłaby krzywdę pacjentowi , firma którą poinformowałaby o tym fakcie nie zareagowałaby na to, to odpowiedzialność spadłaby na Firmę. A choroby chodzą po ludziach... Szczególnie te psychiczne :)
    ReviewUserIcon
    Dusia

    31.03.2020 16:35

    Inne

    A ty jako osoba zatrudniająca ludzi do pracy nie widzisz tylko eurasow??? Za darmo to robisz ???Nie ma niczego gorszego od obrzydliwej hipokryzji, takie Janusze biznesu to myślą że laske robią że komuś pracę dają a za wynagrodzenie to trzeba w rączki całować , że milord dał zamiast sobie wszystko zabrać, ludzie mają rodziny, problemy finansowe, nie rznij(usunięte przez administratora) że ktoś jeździ charytatywnie
    ReviewUserIcon
    Opiekun

    06.09.2018 22:53

    Inne

    Firma jest godna Polecenia przede wszystkim chciała bym zaznaczyć ,że Pracownicy w tej firmie są bardzo kompetentni oraz bardzo pomocni w każdej Sytuacji nawet czasem bardziej Rekruter niż Kordynator to jedyny mały minus ..... Trafiłam do Oddziału w Siedlcach z polecenia koleżanki która wyjedzałam z tą firmą do pracy w Niemczech . Od Progu dzrzwi spotkałam się z Profesjonalizmem oraz serdecznością ze strony Pani Rekruter I.Sz . Pani Rekruter od razu zaufałam a byłam w trudnym momencie swojego życia były momentu załamania na kursie ,że sobie nie poradze poprzez wiek ale wsparcie( rozmowy , i dobre słowo ) które jaki Ja ale i inne koleżanki z kursu doznałyśmy dotrwałyśmy do końca z uśmiechem . Gdyby nie Pani Rekruter nie uwierzyła bym w siebie i nie zmieniła bym swojego Życia. Teraz jestem osobą niezależną i zarabiam godne pieniądze. Promedica24 - Jest firmą Godną polecenia , a po 60-siątce Życie dopiero się zaczyna :)
    ReviewUserIcon
    absmak09.18

    19.09.2018 22:37

    Inne

    ale KAŻDY MOŻE MIEĆ SWOJE ZDANIE ? CZYŻ NIE ? na temat tej firmy był np. reportaż w TV niemieckiej - NEGATYWNY ! - POLECAM , a na marginesie , ciekawe dlaczego NIE MOŻNA DYSKUTOWAĆ ze zdaniem i opinią "Opiekun - a" ???? co ? dlaczego?
    ReviewUserIcon
    StrusPedziwatr

    30.03.2020 14:59

    Inne

    Przestalem czytać ten kłamliwa opinie zaraz po GODNA polecenia
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    25.02.2020 09:42

    Inne

    Czy w Promedica Care Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?
    ReviewUserIcon
    XYZ

    25.02.2020 10:18

    Inne

    To pytanie to z której choinki się urwało? Teraz okazja "na zająca" jest więc nie zadawaj (usunięte przez administratora) pytań bo tu ludzie piszą o swoich doświadczeniach i problemach ,z którymi przyszło im się zmierzyć - dzięki tej "znakomitej" firmie.
    ReviewUserIcon
    X

    26.03.2020 21:51

    Inne

    Chce być osoba anonimową ale moim zdaniem jeżeli chodzi o centrale zdecydowanie Nie.
    ReviewUserIcon
    anonim

    22.03.2020 12:53

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    To nie fer...

    22.03.2020 19:22

    Inne

    OK. Bardzo przepraszam. Zwracam honor,bo komentarz jednak się pojawił. Wszystko w porządku.
    ReviewUserIcon
    Karolina

    14.10.2019 21:55

    Inne

    Nie jestem zadowolona ani z opieki menagerow Promedica, ani z kontraktów na które mnie wysyłanie. Ani z wynagrodzenia płacone nie w terminie , ani w tej wysokości co obiecano. Żałość i zgroza. Omijać.
    ReviewUserIcon
    Irena

    21.03.2020 11:36

    Inne

    Pisałam wszystko jest w umowie więc potrącają nie ma nic za darmo Pozdrawiam Irena
    ReviewUserIcon
    Opiekunka

    21.03.2020 21:48

    Inne

    A to ich upoważnia do (usunięte przez administratora)opiekunów i opiekunek, bo wpisali taka klauzule w umowie. Na to też jest bat prawny i sądowy. Te ich dokumenty nie mają nawet wartości papieru toaletowego. Bo za sztywny materiał i skaleczyć się można.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Promedica24?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Promedica24

    Aleje Jerozolimskie 94 00-807 Warszawa

    NIP:7010265324

    REGON:142661125

    KRS:0000370523

    https://promedica24.com.pl
    Branże: Księgowość i podatki

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Pierwszy wyjazd

    09.01.2020 17:07

    Inne

    Jestem na pierwszym wyjeździe jestem tu dopiero 7 dni. Chciała bym zjechać do Pl ponieważ nie radzę sobie psychicznie. Wie ktoś może czy będę ponosila jakieś koszty w związku z wcześniejszym powrotem i rozwiązaniem umowy? Chciała bym wrócić jak najszybciej ale nie wiem jakie kroki powinnam podjąć
    ReviewUserIcon
    Anai

    21.02.2020 17:58

    Inne

    Różnie to bywa , Jestem u mojej podopiecznej 6 rok , a inne dziewczyny są raz , dwa razy ... jedna była ponad dwa lata ze mną na zmiany ,...
    ReviewUserIcon
    Doswiadczona.

    24.02.2020 11:37

    Inne

    Najlatwiejszym sposobem na wczesniejszy zjazd jest bez konsekwencji jest zakomunikowanie wszem i wobec, ze twoj czas pracy pochlania wiecej godzin, niz te 40, ktore sa powypisywane w umowie. Zazadaj wtedy zaplaty za nadgodziny i popros o potwierdzenie NA PISMIE, ze beda wyplacac wynagrodzenie co tydzien, zeby miec pewnosc, ze na pewno za nie zaplaca. Jezeli nie, wtedy mozesz zerwac kontrakt, gdyz zleceniodawca nie wywiazuje sie z umowy. Mowi o tym Kodeks Cywilny: Jezeli ktoras ze stron nie wywiazuje sie z umowy, wtedy mozna te umowe zerwac, ze wzgledu na utrate zaufania. Warto ten Kodeks poczytac w tej kwestii i/lub poradzic sie prawnika, jezeli mamy zamiar pracowac na umowe zlecenie.
    ReviewUserIcon
    anonim

    28.09.2019 10:40

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Olga

    13.02.2020 20:14

    Inne

    Witam ! Obecnie szukam ludzi , którzy zostali pokrzywdzeni przez Promedica 24 uk , zignorowani ,potraktowani w bardzo zły sposób , Nie chce dopuścić aby nadal ktoś tak traktował Polaków za granica gdyż jest to prosta reguła kiedy Polacy tak sami traktują swoich rodków to i cudzoziemcy pozwalają sobie na brak szacunku . Chce zrobić cos w tym temacie i wszelkie zjednoczenie się w grupie było by wskazane gdyż razem możemy zmienić znacznie więcej a nawet dostać odszkodowania . Bede pisać artykuły , rozmawiać z przedstawicielami władz , prawnikami , politykami , inspekcjami dopóki to się nie zmieni .(usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Rozowe Wlosy

    17.02.2020 18:51

    Inne

    Wejdz na grupy dla opiekunek na fb. Tam sie roi od poszkodowanych przez te "firme".
    ReviewUserIcon
    Małgosia

    02.02.2020 20:00

    Inne

    Zastanawiam się skąd te niepochlebne opinie o agencji się czasami pojawiają. Ja naprawdę dobrze trafiłam, rodzina miła, podopieczna chodząca i rozumna jeszcze jak na swój wiek. Nikt nie traktuje mnie jak wroga a jako osobę, która pomaga. Język umiem w stopniu podstawowym ale cały czas się uczę i przyswajam nowe słowa.
    ReviewUserIcon
    Opiekunka

    03.02.2020 15:50

    Inne

    Małgorzatko to nie jest portal do zachwytu nad miejscem pracy ( dobrze że masz to "dobrze") tylko do oceny działania firmy. A to już zupełnie inna bajka jest. I nie życzę ci żebyś musiała się szybko przekonywać na co ich stać.
    ReviewUserIcon
    Olga

    13.02.2020 17:15

    Inne

    Nie chodzi o rodziny i podopiecznych tylko o relacje z firma promedica 24 . Nie zapewniają wielu rzeczy , które powinni zapewniać .
    ReviewUserIcon
    Bhgy

    20.01.2020 16:40

    Inne

    Czy byś promedika zawozi pod dom w Polsce czy do miasta oddziałowego?
    ReviewUserIcon
    Anai

    04.02.2020 11:44

    Inne

    Już teraz pod dom.
    ReviewUserIcon
    Opiekunka24

    28.11.2019 17:43

    Inne

    A czy ktoś wie coś na temat zakwaterowania u podopiecznego? Czy jest to płatne? Czekam za odpowiedzią.
    ReviewUserIcon
    Rozowe Wlosy

    31.01.2020 18:48

    Inne

    Obiecuja 1200 na reke, a dostajesz po 700. Rzeczywiscie minimalna roznica.(usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Anai

    04.02.2020 11:39

    Inne

    Jak to obiecują , czy widzisz to co masz prognozowane patrz na to co masz na papierze lub w email , słowna umowa też obowiązuje w sądzie ..ale do tego długa droga. Mi się zawsze wypłata zgadza.
    ReviewUserIcon
    Pijoter zMazur.

    25.01.2020 12:48

    Inne

    Anai,jeszcze tam pracujesz?a mi właśnie teraz mija dwa lata jak się uwolniłem po trzech latach nie szanowania doświadczonego pracownika z językiem Niemieckim.Pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    Anai

    29.01.2020 17:24

    Inne

    Tak ,pracuję dlatego ,że cały czas u tej samej osoby . Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Wiesia

    24.01.2020 17:31

    Inne

    Witam. Obecnie jestem na kontrakcie z PROMEDIKA. Jest to mój 1wyjazd.Trafilam dobrze. Nikt mnie nie ogranicza z niczym. Rodzina miła babcia mieszka sama, córka robi zakupy bo w mieścinie brak sklepu. Jedynie z czym się zgadzam to bardzo niklu kontakt z pracownikami. Co do zarobków przekonam się potem mój język był nikly. Na miejscu więcej się uczę. Pozdrawiam wszystkie panie
    ReviewUserIcon
    Anai

    20.01.2020 20:07

    Inne

    Dawno tu nie zaglądałam , kiedys dużo pisałam ponieważ pracuję już 7 rok w Promedice. Oczywiście myślałam o zmianie firmy tylko po co każda tak samo działa nastawiona na zysk , czym więcej chcesz zarabiać tym mniejsze masz składki , odprowadzane jak się firmie podoba czytaj jak firma to zgodnie z prawem odprowadza. z naszym polskim prawem. Pytałam się firmy działającej w Niemczech i odprowadzającej składki do AOK czyli niby na niemiecką emeryturę i uwaga ..nikt nie powie ile dodatku będzie po przepracowanych pełnych 60 miesiącach , dlatego ,ze jest to suma wielu czynników, wyobraźcie sobie niemiecki pracownik przechodzi na renetę -tak oni mówią na emeryturę w wieku 67 lat a często , gęsto maja co miesiąc 1000-1200 eur. Reasumując wszędzie dobrze ,gdzie nas nie ma. A co do szybszego zjazdu ze steli trzeba mieć dobry powód, skoro nie możesz pracować , nie pracuj a rodzina niemiecka sama odeśle taka opiekunkę. Sama korzystałam w Monachium z wizyty u ortopedy i cóż po mimo dzwonienia na tel alarmowy firmy i umówienia wizyty przez firmę , a mam EKUZ i ERV musiałąm sama zapłacić leki , badania rtg , zastrzyki kosztowało to 200 euro . Wszystkie dokumenty i recepty wysłałam do ERV i o dziwo decyzja nie zdązył dojść a zwrot pieniędzy nastąpił bardzo szybko. Pozdrawiam koleżanki i kolegów.
    ReviewUserIcon
    Ja

    09.01.2020 17:16

    Inne

    Jestem na pierwszym wyjeździe chce wrócić do Polski (usunięte przez administratora). Wie ktoś może czy będę musiała ponieść jakieś koszty w związku ze wcześniejszym powrotem? Jak załatwić te sprawę? Może ktos jest w podobnej sytuacji? Chciała bym wrócić najszybciej jak to możliwe
    ReviewUserIcon
    Leszek

    20.01.2020 20:04

    Inne

    Każda umowa cywilno-prawna ma obwarowania. Szkoda, że przed wyjazdem nie dość rozważnie zdecydowałaś się na wyjazd do pracy zagranicznej przy ludziach wymagających pomocy od nas.
    ReviewUserIcon
    Urszula

    10.01.2020 10:32

    Inne

    Związana jestem z tą firmą od 2 lat, uważam, że to dobra agencja i nie chce jej zmieniać. Wiem, że wiele osób ma inne zdanie, ale nie są one do końca uzasadnione moim zdaniem. Pozdrawiam wszystkie opiekunki.
    ReviewUserIcon
    Opiekunka

    10.01.2020 23:56

    Inne

    To wytłumacz tym wielu nam niezadowolonym dlaczego (usunięte przez administratora) nasze pieniądze z uposażenia pod hasłem koszty wyżywienia i mieszkania,dlaczego (usunięte przez administratora) nas w żywe oczy i nie odprowadzają należnych składek do Zusu oraz dlaczego robią z nas idiotów wciskając kolejne kłamstwa o wspaniałym ubezpieczeniu,które nie zapewnia nam nic co ważne w wypadku zachorowania na kontrakcie.
    ReviewUserIcon
    Kr

    30.12.2019 20:03

    Inne

    Pracuję w Promedica24 od dwóch lat i jestem bardzo zadowolona. Co prawda po 2 tygodniach kursu mój niemiecki był cieniutki ale miałam szczęście i moi pierwsi pacjenci mówili po polsku. Ja w tym czasie uczyłam się języka w internecie i w życiu codziennym.kontaktowalam się ze służbami medycznymi,terapeutami i zawsze spotkałam się ze zrozumieniem. Moje braki nadrabiam uśmiechem i korzystałam z tłumacza gogle. Najważniejsze jest pozytywne nastawienie i brak kompleksów. Rodziny były zawsze zadowolone ,moi pacjenci chociaż bardzo chorzy bardzo mnie lubili . Dwoje priw szych trzymałam za rękę gdy odchodził do wieczności a na rodziny i warunki mieszkaniowe nie narzeka łam chociaż były skromne. Nasi dziadkowie w Polsce też w większości nie mieszkają w luksus ach ale jest czysto i porządnie. W tej chwili pracuję w Saksonii u małżeństwa 90 latków i spotykam się z wielką życzliwością i wsparciem rodziny.Ich córka Birgit jest prawdziwym aniolem i dba o wszystko. Jestem tu 3 raz i będę do końca lutego. Nie rozumiem ludzi którzy jadą do tej pracy chyba tylko po pieniądze i z nastawieniem żeby nic nie robić.
    ReviewUserIcon
    Jaga

    01.01.2020 16:01

    Inne

    Zgadzam sie ze ze strony pracodawcy nie wszystko jest ok powinnismy wszystkie opiekunki zawalczyc o zmiane umowy o prace.Jestesmy zatrudniane na umowie zlecenie a powinna byc normalna umowa wtedy sa inne warunki
    ReviewUserIcon
    kier

    08.01.2020 17:57

    Inne

    Trafiłaś na dobrych ludzi albo jesteś lizusem.I czego nie rozumiesz ? Że inni mieli mniej szczęścia lub nie wlażą w (usunięte przez administratora)Takie to trudne żeby jedną i drugą wersję zrozumieć?????
    ReviewUserIcon
    Zmartwiona

    07.01.2020 23:55

    Inne

    Wie ktoś może jak wygląda sprawa ze wcześniejszym powrotem? Jestem w Niemczech od 4 dni i jestem wykończona psychicznie.. Nie wiem co robić i czy jest szansa szybszego powrotu bo nie dam rady 6 tygodni? Czy ponosze wtedy jakieś koszty? I jak to wygląda?
    ReviewUserIcon
    Joanna

    11.12.2019 16:53

    Inne

    Jestem opiekunką w Promedica, zdecydowałam się, bo koleżanka mi poleciła tą robotę. Jest okej, podopieczny chodzący, rodzina dobrze mnie traktuje. Koordynatorka jest do mojej dyspozycji jak trzeba.
    ReviewUserIcon
    opiekun

    06.04.2018 18:32

    Inne

    Witam Państwa serdecznie. Wiele w życiu widziałem już różne cuda ale ta firma przechodzi ludzkie pojęcie. Wypunktuje najdziwniejsze rzeczy w czasie 2 letniego okresu pracy: 1. Jako osoba z wykształceniem medycznym oraz odbytymi praktykami m.in. na psychiatrii czy ortopedii musiałem odbywać śmieszne kursy oferowane przez firmę. Czego można nauczyć w czasie 8 godzin na manekinie gdy nie ma się kontaktu z żywym pacjentem? Szkolenie ma za zadanie uwiązać pracownika ( zleceniobiorcę ) z firmą bo straszy zwrotem kosztów. Tak na prawdę papierkiem ze szkolenia, które trwało 8h można sobie (usunięte przez administratora) podetrzeć pokazując to innemu pracodawcy. 2. Zawyżone koszty szkoleń. Profesjonalny kurs na opiekuna medycznego ze świadectwem zatwierdzonym przez Ministerstwo Edukacji to koszt od 500 do 1000 zł. W umowie dotyczącej szkolenia czytamy, że nie może przekroczyć zwrot kosztów 500 zł. Czyli za 8h można policzyć np 500 zł? Śmiech na sali 3. Niekompetentne mengaerki wyjazdu. Gdy by nie dobra znajomość języka i dogadanie wielu spraw sam na sam z rodziną wiele razy byłbym na lodzie. Jedna Pani nawet nie ukrywała, że mało wie o pacjencie i nie jest pewna czy warunki które podaje się pokryją z rzeczywistością : " Wie Pan to wszystko ślizgie" 4. Trudno skontaktować się z koordynatorką, od niemieckiego koordynatora dowiedziałem się, że Pani przebywa na L4. Gdy dzwoniłem do biura albo na chwile obecną jej nie było albo była na spotkaniu służbowym. Dopiero po interwencji u rodziny, że nie mam kontaktu z polską stroną postanowili się skontaktować z niemieckim przedstawicielem. 5. Numer alarmowy -czekając 2 godziny po wyjściu z Sindbada gdy nikt mnie nie odebrał dzwoniąc na infolinię nr alarmowego słyszałem tylko, że wszyscy konsultanci prowadzą rozmowę i spróbuj póżniej lub zostaw nr telefonu. 6. Rachunki, które płaci rodzina ni jak się mają do naszych zarobków. One często przekraczają 3200 euro przy pakiecie złotym i srebrnym. 7. Umowa to książka. Mało tego jako zleceniobiorcy jesteśmy na śmieciówce, natomiast firma zastrzega sobie 2 tygodniowy okres wypowiedzenia. Proszę Państwa umowa zlecenie bazuje na kodeksie cywilnym nie na kodeksie pracy i nie ma okresu wypowiedzenia. Tworzenia prawa i naciąganie go pod siebie. 8. Rozumiem, że każdy ma prawo pracować ale firma jest nastawiona na szybki zysk i dużą rotację co wiąże się z braniem ludzi dosłownie z ulicy. Zmieniał mnie Pan, który nie umiał nic po niemiecku oraz obsługiwać pralki. Gdy zbulwersowana rodzina zadzwoniła na hot line ( numer alarmowy niemieckojęzyczny ) usłyszała że on mówi bardzo dobrze ale pewnie mówią do niego dialektem. 9. Tak na prawdę człowiek gdy jedzie w nowe miejsce ( nie ma ogarniętej stałej miejscówki) nigdy nie wie czego może się spodziewać. Rodziny powinny być bardziej weryfikowane w postaci zaprezentowania nam pokoju w którym będziemy spąć ( foto ). Często również opinie o pacjentach nie są aktualizowane, wiele faktów jest ukrytych. Znam przypadek gdzie jeden opiekun jechał opiekować się małżeństwem. Firma nie aktualizowała danych, bo żona od dawna nie żyła. Pani przedstawiająca ofertę bezmyślnie wszystko czytała z programu komputerowego w który wprowadzono dane o podopiecznych. 10. Błędy w papierach potrzebnych do rozliczenia PITu oraz proszę Państwa ja również tego bonusu nigdy się nie umiałem doliczyć.
    ReviewUserIcon
    nie_zagaduj_mnie_byle_jak

    12.08.2018 14:12

    Inne

    Witam ... mam juz kolejny kotrakt od Pani Justyny P ... ze Slupska ... Moze mam szczescie , bo wszystko bylo i jest OK ! Czasem sytuacja jest Dynamiczna , ale w koncu ... Jestem / jestesmy * Zadowowcy * ... Elite !!! Ja osobiscie Poradze sobie z Kazda Sytuacja ... Wieksze zagrozenie stanowi RODZINA ... Wspolmalozonka / Wspolmalozonek ... Ktory nie wie czego chce ! ... lub ma takie wymagania ... jak bym Byl conajmniej ... Opierkunem z Tytulem DOKTORA ! Pozdrawie wszystkich Serdecznie ... wiecej ... Luzu ... Bedzie ... Cooooool ! Serwus
    ReviewUserIcon
    Stokrotka

    03.12.2019 01:00

    Inne

    Wiem że czas...ale zgadzam się z Tobą w 200%...szkoda że nie zostawiłeś swojego namiaru...
    ReviewUserIcon
    anonim

    14.11.2019 18:08

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Gall

    20.11.2019 10:16

    Inne

    O kurde to długo trochę. Tylko w tym okresie to jest dużo zleceń, ale pewnie z pobytem w Niemczech na święta i Nowy Rok, a nie wiem czy Ty zaznaczaleś że chcesz być na święta w domu czy w pracy. Wiec to może mieć wpływ że tak długo czekasz
    ReviewUserIcon
    Facet

    22.11.2019 15:02

    Inne

    Niczego takiego nie zaznaczałem. Pobyt w święta nie jest dla mnie problemem.
    ReviewUserIcon
    Pani WIola

    12.11.2019 16:47

    Inne

    Najgorsza firma dla opieki na rynku. Najniższe stawki i najcięzsze przypadki. Wszyscy są bardzo mili do czasu podpisania umowy (usunięte przez administratora) Obiecują łatwe stelle a wysyłają cie na najtrudniejsze za najmniejsze pieniądze, mają bardzo niewygodne busy nie ma miejsca na nogi a za torby trzeba zapłacić jak są zbyt cięzkie.
    ReviewUserIcon
    XYZ

    19.11.2019 21:01

    Inne

    To faktycznie masz chłopie problem. Ktoś tyle miejsca kiedyś wyliczył i zrobił samochody dla ludzi. Maluchem też się jeździło i nikomu korony z głów nie spadły. Jak już cię męczy droga do pracy to dalej nie będę rozważać tematu bo wnioski mogą być zaskakujace
    ReviewUserIcon
    Gall

    20.11.2019 10:11

    Inne

    To że tobie nie przeszkadzają busy z ich firmy to nie znaczy że każdy musi podzielać twoje zdanie. Mi nie pasują busy z ich firmy więc sam sobie rezerwuje i tyle. Zbrodni żadnej nie popełniam, a jak ci coś nie pasuje z tym to już twój problem. Może lepiej nie rozmyślaj za dużo bo jeszcze cię głowa rozboli ;)
    ReviewUserIcon
    babcia

    19.11.2019 21:43

    Inne

    Podobają mi się zdjęcia z folderów firmy. Chciałabym kiedyś dostać takie piękne środowisko. A mi się trafiają same ciemne,brudne,głodne. Nie miałam pojęcia ,że zmywarka służy do segregacji śmieci a piekarnik do gotowania wody do herbaty czy kawy. Napisałabym więcej ale mi się nie chce.
    ReviewUserIcon
    Facet

    14.11.2019 18:28

    Inne

    Witam czy są tu jacyś mężczyźni którzy wyjeżdżali do Niemiec jako opiekunowie? Ile czasu czeka się na oferte dla faceta?
    ReviewUserIcon
    Zdecydowana

    21.10.2019 18:34

    Inne

    Uwazajcie na te firme dziewczyny i CZYTAJCIE UMOWY zwlaszcza te do Niemiec. Tam jest napisane, ze firma inkasuje z waszego wynagrodzenia za wyzywienie i zakwaterowanie u pdp. Wiec to co proponuja wy nigdy nie dostaniecie na reke.
    ReviewUserIcon
    Pjoter z Mazur.

    24.10.2019 21:51

    Inne

    O tym co ty to ja pisałem już 3 lata temu tu.Ale ludzie dalej nie słuchają i jadą.Umowa zlecenie bez odprowadzonego funduszu pracy no i nawet zasiłku nie masz z urzędu pracy.Nie masz tam żadnych praw.Nawet freizeit musisz sobie wywalczyć.Bo ci agencja nic nie powie o twoich prawach.Ja się dowiedziałem pierwszy raz w busiku jak jechałem do reichu.Dziewczyny co tam były mi opowiadały.3 lata byłem a za każdym razem jak wracałem to pracy dalej nie było.Musiałem sam dzwonić i prosić o wyjazd.Parodia.A bonusy to oni mi winni 400 euro co mi obiecali.Za wakacje i święta.Wielkanoc,weekend majowy.15.08.Oj by pisał całą książkę.
    ReviewUserIcon
    Angela

    03.10.2019 15:36

    Inne

    Kiedy otrzymam wynagrodzenie za miesiac prac ??
    ReviewUserIcon
    Katarzyna

    11.10.2019 15:35

    Inne

    A czemu pani tutaj o tym pisze, trzeba się z nimi kontaktować a nie tutaj o to pytać. Ta strona nie jest od tego.
    ReviewUserIcon
    To ja

    19.10.2019 23:43

    Inne

    Może akurat nie odbierali telefonu. Tu szybko ktoś zawsze coś odpowie.

    Zostaw merytoryczną opinię o Promedica24

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.