Opinie o MAJSTER S.A. w Rzeszów

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie MAJSTER S.A.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w MAJSTER S.A. o rekrutacji.


Branże: Sprzedaż drewna, materiałów budowlanych i sanitarnych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o MAJSTER S.A. w Rzeszów

Przyszłość

Nadchodząca zima wygląda na jeszcze gorszą jak ostatnia. Jest sezon, klientów czasami jest dużo, ale kto ich ma obsłużyć?Więc rezygnują, rzucają koszami z zakupami przy kasach, bluzgają, że nie ma kogo nawet zapytać o dany towar. My to wszystko musimy znosić, tłumaczyć się, wstydzić się za to wszystko co tu się dzieje. Druga sprawa to nie ma tu czegoś takiego jak w innych sieciach, np zajmuje się instalacjami, mam duże doświadczenie i wiem jak doradzić klientowi tak żeby kupił z mojego działu jak najwięcej i dbam o to, bo wiem że muszę mieć tu porządek, ład i wygląd żeby ktoś tu kupował i wracał. U nas to wygląda tak że trzeba znać każdy asortyment od rybek, rodzajów garnków, patelni, a jednocześnie być specjalistą od rodzaju fasad na budynkach, płytkach w kuchni, czy odpowiednich halogenów w łazience.(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
smakosz

Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć,kiedy będzie otwarto ta szopko pod Kluczborskim Majstrem,dobre i duże tam kurczaki serwują.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
galerianka
@smakosz

Zbankrutował.Likwidacja budek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Elemelek

Moi drodzy wszechwiedzący czytelnicy . Czy w związku z ochroną danych osobowych ( RODO) legalne jest udostępnianie danych personalnych np na identyfikatorach albo na DOF-ach ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ciekawy czy to normalne

Czy na waszych oddziałach też nikt z pracowników nie może mieć wolnego 2.05? (Nie tyczy się kierowników sklepu) .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Ciekawy czy to normalne

To ściema u nas można

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Luk
@Ciekawy czy to normalne

Oczywiście że może mieć wolne wszystko uzależnione jest od organizacji pracy na danym markecie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pani
@Ciekawy czy to normalne

sztuczne szukanie problemów, byle tylko coś napisać na forum i wzbudzić zamęt

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ble

Idź do sanepidu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr
@Ble

Babcia tez kazała mi iść do sanepidu i moi obecni koledzy z pracy Irek i Robert

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lololo

Piotrek, Tobie już dziękujemy, tekstem "o to, to zwierzę mnie ugryzło" udowodniłeś, że nawet nie wiesz co Cię ugryzło, więc nie ściemniaj Piotruś jak w robocie ściemniałeś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lololo
@Piotr

Poza tym Piotrusiu przez twoje nienakarmienie zwierząt przez weekend z lenistwa padło wiele zwierząt! Zapomniałeś o tym?!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Podziel się swoimi wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej w firmie MAJSTER S.A.. Jakich pytań powinien spodziewać się kandydat na stanowisko KASJER - SPRZEDAWCA?
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(33 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Aplikator Celulozy / Piany Pur / Dekarz
Rybnik
KRUKTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy PRACOWNIK SERWISU
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Konstruktor
Szczecin
Ammega Poland Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Klientka

A gdzie się przeniósł przystojny blond kierownik z Jaworzna?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dariusz
@Klientka

Tez cię miał ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dariusz

Czy P.P. lubi D.D.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka Oława

Cieszę się ,że mnie już tu nie ma. Będę tęsknić za Wami moja kochana kadro z Oławy. Było mi naprawdę miło z Wami współpracować. Dzięki naprawdę za wszystko , co dla mnie zrobiliście !!! P.S. nie dawajcie się tam ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dariusz
@Agnieszka Oława

My tez będziemy tęsknić Pani Agnieszko

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bng

Obecny ds to człowiek, który pracował w Merkurym swego czasu a w Merkurym do tej pory za "wypisywanie" premiują. I dzięki takiemu systemowi premiowania ta sieć tak się rozwinęła. Sprzedawcy siedzieli po 50 albo i więcej godzin tygodniowo na markecie. Ale zarabiali. Wypisywanie żarówek itd jest żałosne, jeśli macie na to czas to rzeczywiście jest Was za dużo na marketach. U nas nikt nie ma czasu na pisanie takich drobnych wuzetek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Elo

Wróćmy do premiera działowych będzie lepiej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
do poprawy
@bng

a tak na marginesie gdzie premia dla kasjerek od sprzedaży,kierownicy handlowi,oni mają nie mogą sobie pozwolić na sprzedaż mają przecież swoje obowiązki karta,konwój,zamówienia itd.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mały Jasiek

Trzeba mieć najpierw drukarki żeby drukować ......

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Majster

Dziękujemy za cenne uwagi, przeanalizujemy opisane sytuacje. Prosimy wszelkie opinie kierować na adres e-mail kontakt@markety-majster.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Versace
@Majster

Wszelkie opinie sobie tu czytajcie , tu jest przynajmniej anonimowo i nic nikomu nie grozi . Chyba że prawda w oczy kole . Hmm?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bng

Są dwie strony medalu. Chowanie do schowka spowalnia nieco obsługę, z drugiej strony jak wiesz, że zarobisz na sprzedaży to szukasz towaru na odkładach a nie mówisz, że go nie ma. Ja w tej firmie przeżyłem już kilka systemów premiowania i taki mobilizuje najbardziej do efektywnej sprzedaży. Chodzi o ciężkie działy budowlankę, stolarkę czy ogród, gdzie młody poczuje krew i sprzeda starą dwuletnią altanę wiedząc, że zarobi na tym kilka złotych a zwykle miałby to gdzieś i by leżała kolejne trzy lata. Ogólnie system ma sprawić, że jesteś uniwersalny. Sprzedajesz pustaki i żarówki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

gdybyś faktycznie był pracownikiem to byś wiedział że kontrola cen to standardowy obowiązek kierownictwa a 50 osob nie ma na żadnym z marketów tak wiec jeszcze raz prosimy o nie podszywanie się pod inne osoby ..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
najki

Kochani Majstrowicze, czy wiadomo kiedy otwarcie sklepu w Dobrodzieniu? Ruszyła może już rekrutacja? Chodzą słuchy że nie tak szybko... może ktoś to potwierdzić lub zaprzeczyć ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gostynin

A czemu nie obecny Ds?? Co mu brakuje?? Był u nas na markecie -konkretny gość, mówił krótko i rzeczowo, może on??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pino

A Multi sportu dalej nie ma ehhhsss

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Luk

Dokładnie :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja
Inne

@anonymous, 10 nowych sklepów, o których piszesz zapewni miejsca pracy osobom, które jej potrzebują. Wspomniałeś także o jakimś 1% dla pracowników. Możesz wytłumaczyć dokładnie co masz na myśli? Pozostawione przez Ciebie informacje zainteresują innych użytkowników forum.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Alicja

pracownicy wiedzą za co mają 1 proc wiec się znowu pod nich podszywacie... Ale to podłe ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Majster

Nie reprezentuje firmy, wpisalem tylko nick, ktory sie nieswiadomie powielil z nickiem osoby, ktora dodawala wpisy w imieniu centrali

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Mam pytanie bo nie wiem czy tylko dla mnie to jest dziwne. Czy Wasz kierownik też pisze do Was maile i każe sobie na nie odpowiadać również droga mailową? Pyt am poważnie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Viktor

Ty się nie zwolnisz dalej będziesz tu biadolił, narzekał ale na pewno grzecznie wykonywał polecenia kierownika

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bx

chcialabym emaila do obecnego dyrektora sprzedazy. niestety posiadam tylko do poprzedniego. z gory dziekuje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

nam nie tylko lewusom i wiadomo teraz kto się udziela na tym forum...uciekaj ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
...
@bx

Mail jest ten sam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Katarzyna K

Witam serdecznie w Trzebińskim Majstrze ewidentnie widać iż brakuję personelu , robiąc dzisiaj zakupy do ogrodu , musiałam czekać w kolejce do Pan, który obsługiwał ludzi z kolejki . Pan był bardzo sympatyczny lecz strasznie zagoniony aby obsłużyć wszystkich , asortyment super widać że po zimie idzie to w lepszym kierunku a myślałam że będziecie zamykać market .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
majster

dziękujemy za informację , zaraz się tym zajmiemy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Majster

Zwracamy się jedynie z prośbą by Pracownicy zgłaszali swoje uwagi bezpośrednio do przełożonych, Kierowników Regionalnych czy Dyrekcji. W tym celu organizowane są co tygodniowe spotkania w trakcie których z chęcią wysłuchamy Waszych opinii oraz pomożemy rozwiązać wszelkie problemy. Ponadto w każdej chwili można wysłać wiadomość np. na adres: kontakt@markety-majster.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zdziwiony

czy o swoich prywatnych sprawach tez piszesz ba forum..?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PapuAra

Haha Szkoda nawet wdawać się w dyskusję z osobą która ma takie pojęcie o zwierzętach. Nie chcesz nie pomagają, nie wyśmiewaj się, nie czytaj, nie komentuj. Może znajdzie się ktoś mądrzejszy od Ciebie i potraktuje ten problem poważnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Haha
@PapuAra

Problemem dla mnie sa ludzie ktorzy nie maja co jesc, ktorzy choruja a nie maja na lekarstwa, to ze dzieci nieraz nie maja co jesc bo po prostu rodzicow na to niecstac z tych czy innych powodow...a akcjevratujmy chomika krolika czy inny badziew a przy ikazji narobmy problemow ludziom ktorzy pracuja przy tych zwierzetach smieszy mnie i tyle...a wrzucanie tego na to forum to juz chyba za duzo o jeden krok..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Haha

Tylko ze inspekcje i weterynarze maja gdzies zwierzeta bo tam pracuja normalni ludzie...sorry ale taka prawda.. To fundacje typu ratuj krolika zabiliby czlowieka zeby uratowac szaraka..inspekcje smieja sie z tych fundacji i osob ktore rozpetuja gownoburze na fb i innych portalach..zrozumcie to w koncu...a jak sie martwicie o pracownikow om to zgloscie lub kierownikowi na lewno cos z tym zrobia..umieszczanie takich postow tu czy na spoted jaworzno .(bo tez to czytalem) to tylko dzialabie zawistnej konkurencji albo niespelnionego fanatyka ktory nie nawidzi ludzi a kocha szczury weze i inne...inspekcje w majstrach mamy caly czas bo musza reagowac na te bzdury a warunki ibtak zapewniany bajlepsze zebwszystkich sklepow zoo itp..nigdy nie bylo nawet 50zl mandatu...tyle w temacie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

porostu ja kup ...:))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
fs
@Haha

e tam od razu znalazłeś ...napisałeś mendo jedna co zna język ptaków...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PapuAra

To raczej odpada nie do mnie powinna być tylko do tych pracowników którzy twierdzą że wszystko u nich w sklepie jest ok

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PapuAra
@PapuAra

Odpowiedź miało być zamiast odpada

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kiero

To szukaj tylko napisz kim jesteś to przynajmniej znajdziemy kogoś bardziej pracowitego na twoje miejsce .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kiero

Dziwne bo ostatnio ludzi przychodzą do kierownikow i chwala za obsługę :) , więc nie wiem skąd takie opinie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Kiero

Wątpię. To u góry trzeba szukać problemów. PM zamawiają towar hurtowo w wyższych cenach zakupu. Ma to sens. Hahah

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Www
@Kiero

Dziwne , ciekawe gdzie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Pracownik

podaj przykład nie kłam !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Ja nie Piotrek nawet płeć się nie zgadza ale spoko. Mogę być Piotrkiem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)

Oo widzę że nieźle wam Wychodzi kopiuj wklej na majster i mrówka. Te same posty... Tylko nazwy zmieniacie. Żenada.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kiero

Przepracuj chociaż 50% tych godzin co ja to pogadamy ....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hehe
@Kiero

Gdzie (usunięte przez administratora)? gadamy o tej samej sieci? Gdzie na zmianie są po dwie trzy osoby?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mająca nadzieję
@hehe

2-3 osoby do obsługi na sklepie. Reszta to magazyn, kasa, wprowadzanie. Handlowi przy autoryzacjach kartą nie są zawsze w stanie handlować, a do tego dochodzą konwoje, zamówienia czy wydawanie towaru. Na zmianie masz często 6-7 osób, ale co z tego jak tylko 2-3 są do obsługi. Każdy dział powinien mieć na zmianie jednego sprzedawcę, co daje nam 6 sprzedawców bez przerwy. Przy tych ilościach, które mamy, wystarczy że jeden pójdzie łowić ryby, drugi tnie wykładziny, trzeci jest z klientem na zewnątrz. Na sklepie nikogo. Ciężko o taki grafik mając 20 osób do dyspozycji. Wystarczy wejść do konkurencji, kadry pełno, a co za tym idzie nie ma problemów z brakiem cen, starymi cenami, alejkami z paletami towaru,(usunięte przez administratora) Nie wspominam o tym, że wszystkie sieci czy dyskonty dały podwyżki, a my jako firma POLSKA powinniśmy dawać przykład, a tutaj bez zmian, jak u prywaciarza na budowie. Byle wycisnąć ile się da. Szkoda bo te wszystkie wpisy tutaj, to nie jest wynik tego, że pracownicy są jakimiś bufonami, lecz jest to desperacja ludzi, którym jeszcze zależy w jakimś stopniu i nie mogą patrzeć co się dzieje z tą firmą. Mam osobiście nadzieję, że to się kiedyś poprawi, bo jak na razie jesteśmy na samym dole wśród sieci budowlanych

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Majster
@Mająca nadzieję

Prosimy aby wszystkie uwagi na temat warunków pracy, sytuacji panujących na Waszych oddziałach były zgłaszane przez Pracowników bezpośrednio do centrali.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
majster

firma majster uprasza swoich pracowników o nieudzielanie.sie.na tym forum , prosimy o niepodejmowanie polemiki na te brudna grę kilku osób.. Prosze nie odpowiadac na te obrzydliwe ataki. Wszystkim byłym pracownikom nalezy sie szacunek i wdziecznosc. Serdecznie dziękujemy za zaangazowanie i wkład w rozwój firmy to również dzięki wam ciagle się rozwijamy i otwieramy nowe placówki ( 10 w 2018 roku) życzymy powodzenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o MAJSTER S.A. - Rzeszów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MAJSTER S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy MAJSTER S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 94.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MAJSTER S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 47, z czego 10 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 24 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
MAJSTER S.A.
Przejdź do nowych opinii