Nadchodząca zima wygląda na jeszcze gorszą jak ostatnia. Jest sezon, klientów czasami jest dużo, ale kto ich ma obsłużyć?Więc rezygnują, rzucają koszami z zakupami przy kasach, bluzgają, że nie ma kogo nawet zapytać o dany towar. My to wszystko musimy znosić, tłumaczyć się, wstydzić się za to wszystko co tu się dzieje. Druga sprawa to nie ma tu czegoś takiego jak w innych sieciach, np zajmuje się instalacjami, mam duże doświadczenie i wiem jak doradzić klientowi tak żeby kupił z mojego działu jak najwięcej i dbam o to, bo wiem że muszę mieć tu porządek, ład i wygląd żeby ktoś tu kupował i wracał. U nas to wygląda tak że trzeba znać każdy asortyment od rybek, rodzajów garnków, patelni, a jednocześnie być specjalistą od rodzaju fasad na budynkach, płytkach w kuchni, czy odpowiednich halogenów w łazience.(usunięte przez administratora)
Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć,kiedy będzie otwarto ta szopko pod Kluczborskim Majstrem,dobre i duże tam kurczaki serwują.
Moi drodzy wszechwiedzący czytelnicy . Czy w związku z ochroną danych osobowych ( RODO) legalne jest udostępnianie danych personalnych np na identyfikatorach albo na DOF-ach ?
Czy na waszych oddziałach też nikt z pracowników nie może mieć wolnego 2.05? (Nie tyczy się kierowników sklepu) .
Oczywiście że może mieć wolne wszystko uzależnione jest od organizacji pracy na danym markecie.
sztuczne szukanie problemów, byle tylko coś napisać na forum i wzbudzić zamęt
Idź do sanepidu
Piotrek, Tobie już dziękujemy, tekstem "o to, to zwierzę mnie ugryzło" udowodniłeś, że nawet nie wiesz co Cię ugryzło, więc nie ściemniaj Piotruś jak w robocie ściemniałeś
Poza tym Piotrusiu przez twoje nienakarmienie zwierząt przez weekend z lenistwa padło wiele zwierząt! Zapomniałeś o tym?!
A gdzie się przeniósł przystojny blond kierownik z Jaworzna?
(usunięte przez administratora)
Czy P.P. lubi D.D.
Cieszę się ,że mnie już tu nie ma. Będę tęsknić za Wami moja kochana kadro z Oławy. Było mi naprawdę miło z Wami współpracować. Dzięki naprawdę za wszystko , co dla mnie zrobiliście !!! P.S. nie dawajcie się tam ;)
(usunięte przez administratora)
Obecny ds to człowiek, który pracował w Merkurym swego czasu a w Merkurym do tej pory za "wypisywanie" premiują. I dzięki takiemu systemowi premiowania ta sieć tak się rozwinęła. Sprzedawcy siedzieli po 50 albo i więcej godzin tygodniowo na markecie. Ale zarabiali. Wypisywanie żarówek itd jest żałosne, jeśli macie na to czas to rzeczywiście jest Was za dużo na marketach. U nas nikt nie ma czasu na pisanie takich drobnych wuzetek.
Wróćmy do premiera działowych będzie lepiej
a tak na marginesie gdzie premia dla kasjerek od sprzedaży,kierownicy handlowi,oni mają nie mogą sobie pozwolić na sprzedaż mają przecież swoje obowiązki karta,konwój,zamówienia itd.
Trzeba mieć najpierw drukarki żeby drukować ......
(usunięte przez administratora)
Dziękujemy za cenne uwagi, przeanalizujemy opisane sytuacje. Prosimy wszelkie opinie kierować na adres e-mail kontakt@markety-majster.pl
Wszelkie opinie sobie tu czytajcie , tu jest przynajmniej anonimowo i nic nikomu nie grozi . Chyba że prawda w oczy kole . Hmm?
Są dwie strony medalu. Chowanie do schowka spowalnia nieco obsługę, z drugiej strony jak wiesz, że zarobisz na sprzedaży to szukasz towaru na odkładach a nie mówisz, że go nie ma. Ja w tej firmie przeżyłem już kilka systemów premiowania i taki mobilizuje najbardziej do efektywnej sprzedaży. Chodzi o ciężkie działy budowlankę, stolarkę czy ogród, gdzie młody poczuje krew i sprzeda starą dwuletnią altanę wiedząc, że zarobi na tym kilka złotych a zwykle miałby to gdzieś i by leżała kolejne trzy lata. Ogólnie system ma sprawić, że jesteś uniwersalny. Sprzedajesz pustaki i żarówki.
gdybyś faktycznie był pracownikiem to byś wiedział że kontrola cen to standardowy obowiązek kierownictwa a 50 osob nie ma na żadnym z marketów tak wiec jeszcze raz prosimy o nie podszywanie się pod inne osoby ..
Kochani Majstrowicze, czy wiadomo kiedy otwarcie sklepu w Dobrodzieniu? Ruszyła może już rekrutacja? Chodzą słuchy że nie tak szybko... może ktoś to potwierdzić lub zaprzeczyć ?
(usunięte przez administratora)
A czemu nie obecny Ds?? Co mu brakuje?? Był u nas na markecie -konkretny gość, mówił krótko i rzeczowo, może on??
A Multi sportu dalej nie ma ehhhsss
Dokładnie :)
@anonymous, 10 nowych sklepów, o których piszesz zapewni miejsca pracy osobom, które jej potrzebują. Wspomniałeś także o jakimś 1% dla pracowników. Możesz wytłumaczyć dokładnie co masz na myśli? Pozostawione przez Ciebie informacje zainteresują innych użytkowników forum.
Nie reprezentuje firmy, wpisalem tylko nick, ktory sie nieswiadomie powielil z nickiem osoby, ktora dodawala wpisy w imieniu centrali
Mam pytanie bo nie wiem czy tylko dla mnie to jest dziwne. Czy Wasz kierownik też pisze do Was maile i każe sobie na nie odpowiadać również droga mailową? Pyt am poważnie
(usunięte przez administratora)
Ty się nie zwolnisz dalej będziesz tu biadolił, narzekał ale na pewno grzecznie wykonywał polecenia kierownika
chcialabym emaila do obecnego dyrektora sprzedazy. niestety posiadam tylko do poprzedniego. z gory dziekuje
nam nie tylko lewusom i wiadomo teraz kto się udziela na tym forum...uciekaj ...
Witam serdecznie w Trzebińskim Majstrze ewidentnie widać iż brakuję personelu , robiąc dzisiaj zakupy do ogrodu , musiałam czekać w kolejce do Pan, który obsługiwał ludzi z kolejki . Pan był bardzo sympatyczny lecz strasznie zagoniony aby obsłużyć wszystkich , asortyment super widać że po zimie idzie to w lepszym kierunku a myślałam że będziecie zamykać market .
dziękujemy za informację , zaraz się tym zajmiemy
Zwracamy się jedynie z prośbą by Pracownicy zgłaszali swoje uwagi bezpośrednio do przełożonych, Kierowników Regionalnych czy Dyrekcji. W tym celu organizowane są co tygodniowe spotkania w trakcie których z chęcią wysłuchamy Waszych opinii oraz pomożemy rozwiązać wszelkie problemy. Ponadto w każdej chwili można wysłać wiadomość np. na adres: kontakt@markety-majster.pl
czy o swoich prywatnych sprawach tez piszesz ba forum..?
(usunięte przez administratora)
Haha Szkoda nawet wdawać się w dyskusję z osobą która ma takie pojęcie o zwierzętach. Nie chcesz nie pomagają, nie wyśmiewaj się, nie czytaj, nie komentuj. Może znajdzie się ktoś mądrzejszy od Ciebie i potraktuje ten problem poważnie.
Problemem dla mnie sa ludzie ktorzy nie maja co jesc, ktorzy choruja a nie maja na lekarstwa, to ze dzieci nieraz nie maja co jesc bo po prostu rodzicow na to niecstac z tych czy innych powodow...a akcjevratujmy chomika krolika czy inny badziew a przy ikazji narobmy problemow ludziom ktorzy pracuja przy tych zwierzetach smieszy mnie i tyle...a wrzucanie tego na to forum to juz chyba za duzo o jeden krok..
Tylko ze inspekcje i weterynarze maja gdzies zwierzeta bo tam pracuja normalni ludzie...sorry ale taka prawda.. To fundacje typu ratuj krolika zabiliby czlowieka zeby uratowac szaraka..inspekcje smieja sie z tych fundacji i osob ktore rozpetuja gownoburze na fb i innych portalach..zrozumcie to w koncu...a jak sie martwicie o pracownikow om to zgloscie lub kierownikowi na lewno cos z tym zrobia..umieszczanie takich postow tu czy na spoted jaworzno .(bo tez to czytalem) to tylko dzialabie zawistnej konkurencji albo niespelnionego fanatyka ktory nie nawidzi ludzi a kocha szczury weze i inne...inspekcje w majstrach mamy caly czas bo musza reagowac na te bzdury a warunki ibtak zapewniany bajlepsze zebwszystkich sklepow zoo itp..nigdy nie bylo nawet 50zl mandatu...tyle w temacie
porostu ja kup ...:))
To raczej odpada nie do mnie powinna być tylko do tych pracowników którzy twierdzą że wszystko u nich w sklepie jest ok
(usunięte przez administratora)
To szukaj tylko napisz kim jesteś to przynajmniej znajdziemy kogoś bardziej pracowitego na twoje miejsce .
Dziwne bo ostatnio ludzi przychodzą do kierownikow i chwala za obsługę :) , więc nie wiem skąd takie opinie.
Wątpię. To u góry trzeba szukać problemów. PM zamawiają towar hurtowo w wyższych cenach zakupu. Ma to sens. Hahah
Ja nie Piotrek nawet płeć się nie zgadza ale spoko. Mogę być Piotrkiem
Oo widzę że nieźle wam Wychodzi kopiuj wklej na majster i mrówka. Te same posty... Tylko nazwy zmieniacie. Żenada.
Przepracuj chociaż 50% tych godzin co ja to pogadamy ....
Gdzie (usunięte przez administratora)? gadamy o tej samej sieci? Gdzie na zmianie są po dwie trzy osoby?
2-3 osoby do obsługi na sklepie. Reszta to magazyn, kasa, wprowadzanie. Handlowi przy autoryzacjach kartą nie są zawsze w stanie handlować, a do tego dochodzą konwoje, zamówienia czy wydawanie towaru. Na zmianie masz często 6-7 osób, ale co z tego jak tylko 2-3 są do obsługi. Każdy dział powinien mieć na zmianie jednego sprzedawcę, co daje nam 6 sprzedawców bez przerwy. Przy tych ilościach, które mamy, wystarczy że jeden pójdzie łowić ryby, drugi tnie wykładziny, trzeci jest z klientem na zewnątrz. Na sklepie nikogo. Ciężko o taki grafik mając 20 osób do dyspozycji. Wystarczy wejść do konkurencji, kadry pełno, a co za tym idzie nie ma problemów z brakiem cen, starymi cenami, alejkami z paletami towaru,(usunięte przez administratora) Nie wspominam o tym, że wszystkie sieci czy dyskonty dały podwyżki, a my jako firma POLSKA powinniśmy dawać przykład, a tutaj bez zmian, jak u prywaciarza na budowie. Byle wycisnąć ile się da. Szkoda bo te wszystkie wpisy tutaj, to nie jest wynik tego, że pracownicy są jakimiś bufonami, lecz jest to desperacja ludzi, którym jeszcze zależy w jakimś stopniu i nie mogą patrzeć co się dzieje z tą firmą. Mam osobiście nadzieję, że to się kiedyś poprawi, bo jak na razie jesteśmy na samym dole wśród sieci budowlanych
Prosimy aby wszystkie uwagi na temat warunków pracy, sytuacji panujących na Waszych oddziałach były zgłaszane przez Pracowników bezpośrednio do centrali.
firma majster uprasza swoich pracowników o nieudzielanie.sie.na tym forum , prosimy o niepodejmowanie polemiki na te brudna grę kilku osób.. Prosze nie odpowiadac na te obrzydliwe ataki. Wszystkim byłym pracownikom nalezy sie szacunek i wdziecznosc. Serdecznie dziękujemy za zaangazowanie i wkład w rozwój firmy to również dzięki wam ciagle się rozwijamy i otwieramy nowe placówki ( 10 w 2018 roku) życzymy powodzenia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MAJSTER S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy MAJSTER S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 94.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MAJSTER S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 47, z czego 10 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 24 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!