BILPLAST

Łódź

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 92 ocen.

BILPLAST
2 92 6 1

Opinie o BILPLAST

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Anonim

Z brygady B gdyby szefostwo zwolnił kierownika myślę że pracownicy produkcji byli by najbardziej zadowoleni. Od ludzi z tej zmiany słyszałam że przez kierownika ludzie płaczą. A jak usłyszą że kierownik idzie to stają na baczność. Mam wrażenie że na tej zmianie to jest jak w Oświęcimiu.

obserwator
@BODO 04.08.2018 15:12

Chyba sobie zdajesz sprawę ,że to jest pomówienie tym bardziej że,wiadomo o kogo chodzi. Może najpierw sprawdź to IP zanim sformułujesz takie zarzuty,chyba że jesteś na to za głupia. Dobrze że,twojego IP nie trzeba sprawdzać !!!

lubie tyrac

Witam, nie jest zle za dwie duze maszyny do obslugi na jednej zmianie dopisuje sie nadgoziny, poprostu bajka jak ktos lubi tyrac. Polecam brygade B. I jak tu nie zarobic wiecej, a mowia ze sa ciecia.

Master
@lubie tyrac 30.07.2018 17:23

Szkoda że bhp nie pozwala rolek założyć na nogi, bo ja bym 3 maszyny dał radę ku chwale brygady B, ale nie nadążam biegać :(

Up

Brygada B to panstwo w panstwie ale jest na to przyzwolenie

Up

Propanuja ciezka prace dla polskich kobiet

Rob
@Gender Rafalala 12.07.2018 22:28

Niedlugo wszyscy na produkcjibeda mieli jeszcze wiecej pracy Przyjeli 4 inzynierow i produkcja musi na nich zarobic Juz jest reogarnizacja tam gdzie pracuja 4 osoby beda 3 tam gdzie 2 bedzie jedna a podwyzek nie bedzie

Robson46

Witam. Jeśli ktoś wpadnie na pomysł żeby przyjść tutaj do pracy na produkcję to niech bardzo mocno się zastanowi... Chyba że jesteś osobą bardzo zdesperowaną i musi pracować w tak beznadziejnych warunkach. Przyszli pracownicy tej Januszowej firmy tutaj nawet Dyrektor produkcji nie jest wstanie wytrzymać 2 lat na stanowisku ponieważ nie ma żadnej decyzyjności... bo dział produkcji jest kopany przez inne działy. Myślę że właściciele firmy nie mogą znieść tego że mają taki dział jak produkcja :) bo przecież ten dział przynosi same straty :) omijać tą firmę! Zarobki marne, warunki marne.

Lol
@Tu 07.07.2018 18:14

Chyba zakład pracy chronionej ;)

Ew

Bardzo ciezka praca za marne pieniadze brak podwyzek i

Cub
@Robot 20.06.2018 10:50

To badz szlachetny i pracuj charytatywnie

Fik

Nie polecam tego zakladu Ogromne wymagania za marne grosze

Anna, dział personalny
@Fik 24.05.2018 21:42

Napiszcie proszę jaki efekt chcecie osiągnąć prowadząc między sobą pyskówki na forum. Jak chcecie porozmawiać zapraszam po raz kolejny do 107. Niebawem będzie też ankieta w której można wszystko napisać i nie będą jej zbierać kierownicy.

Zmotywowany

Podwyzek na produkcjinie bedzie beda kamery Motywacja jest !!

theke
@Big Brother 04.05.2018 17:31

Nie, trzeba okiem kamery zobaczyć za co jeszcze można człowiekowi upier..ć i tak niską premię, bo do tego to sie sprowadzają wszystkie te działania.

Anna, dział personalny

Dzień dobry ja niezmiennie pozostaje na stanowisku, że jeżeli występuje jakiś problem to trzeba go rozwiązać wewnątrz firmy, a pisanie na różnych forach temu nie służy i nic nie załatwia. W firmie nie ma tajemnic i wszystko jest zawarte w dokumentacji. Zapraszam kolejny raz do pokoju 107 gdzie porozmawiamy o wartościowaniu stanowisk, hierarchii wynagrodzeń, jak wyglądają ścieżki kariery, o kompetencjach przypisanych do stanowisk oraz rozwoju pracowników zarówno w firmie Bilplast jak i w innych. Dodam, że jest mi bardzo miło, że osoby, które podają się za pracowników produkcji posługują się tak wyrafinowanym językiem. To bardzo dobrze świadczy o organizacji. Gdyby okazało się, że jest większa grupa osób zainteresowanych spotkaniem odbędzie się ono w sali szkoleniowej 201 lub na stołówce. Proszę o informację zwrotną wykorzystując wskazane wcześniej komunikatory lub do pokoju 107.

Anna, dział personalny
@My 14.04.2018 11:00

Taka dyskusja do niczego nie prowadzi. Ja zaproponowałam rozwiązanie proszę przyjść i porozmawiamy. Porównamy benchmarking wynagrodzeń dla konkretnego stanowiska pracy oraz wyjaśnię skąd się to bierze. Do każdej osoby odnoszę się z szacunkiem i proszę, aby ta forma została zachowana, komentarz na temat osób z góry jest niepotrzebny. Osoby z góry to często osoby, które podejmują bardzo trudne decyzje, mające wpływ na los całej organizacji gdyby nie potrafiły ułożyć składnego zdania to pracownicy nie otrzymywaliby wynagrodzeń na czas. Popytaj znajomych czy wszędzie jest taka praktyka??? Zgodnie z przysłowiem „wszędzie dobrze gdzie nas nie ma”

Rto

Na produkcji najmniej sie zarabia a najciezej pracuje Nie ma zadnych perspektyw rozwoju

Ja
@Rto 07.04.2018 20:45

Są tylko tego nie dostrzegasz. Np. to że pracujesz na nowych maszynach, lub to że na początku pracuje się na 1 maszynie, a później na kilku plus w miedzy czasie się wężyk składa, wiec progres jest i to wszystko robisz za te same pieniądze.

Anna, dział personalny

Witam Państwa serdecznie, od dłuższego czasu obserwuję wpisy na forum, które są coraz bardziej niepokojące. Ponieważ Zarząd bardzo dba o relacje międzyludzkie i właściwe warunki pracy w Bilplast S.A. upoważnił mnie, aby rozwiązać sygnalizowane problemy. Na początek przypominam, że mamy kilka narzędzi w firmie gdzie wszystkie problemy możemy anonimowo zgłaszać. Jest to skrzynka mailowa na.kazdy.temat(at)bilplast.com.pl. Na parterze w korytarzu wisi skrzynka stacjonarna do której również można wrzucić opisane sytuacje, problemy lub propozycje zmian. Co roku w maju przeprowadzamy ankietę gdzie każda opinia jest skrupulatnie odnotowana i przekazywana do osób zarządzających celem poprawy funkcjonowania na każdej płaszczyźnie w firmie. Mamy jeszcze inne rozwiązania dla Państwa, ale żeby podjąć działania naprawcze musimy mieć pewność, że zamieszczone informacje są prawdziwe, a nie są to fake newsy. Pracowników, którym zależy na dobrych relacjach w firmie oraz współtworzeniu lepszych warunków pracy zapraszam do dzielenia się opiniami przy pomocy wyżej wymienionych komunikatorów. Każda osoba jest również mile widziana w dziale personalnym, będziemy wdzięczni za każdy pomysł, opinię jak również krytyczną uwagę pamiętajmy, że wszyscy razem tworzymy tą firmę.

zxx
@Anna, dział personalny 14.03.2018 15:48

Ankiety nie są anonimowe odbiera je kierownik

Pfg

Zatrudnili na kierowniczym stanowisku osobe niezrownowazona emocjonalnie ktora wydzieraja sie na pracownika i uwaza ze wszystko moze powiedziec

Czytelnik
@Asd 12.03.2018 14:41

To tam musza byc same nieroby bo wydziera sie jak opetana

Sławny skoczek na S

BILPLAST jest OK.

Rty
@Sławny skoczek na S 27.02.2018 13:39

Ktos kto pisze ze bilplast jest ok to jakis slup co tu moze byc ok w takim chaosie i balaganie

Silver

Czy ktoś może napisać jakie wynagrodzenie macie na rękę ze wszystkimi dodatkami?

Administrator

Czy poszukiwane są nowe osoby do pracy w BILPLAST? Co trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego teamu?

Silver
@Ell 20.02.2018 16:50

A jakie dodatki? Na jaką kwotę?

Alicja

@Hans, jak oceniłbyś BILPLAST jako pracodawcę, odnosząc się do swojego doświadczenia wynikającego ze współpracy z tą firmą? Jak aktualnie zorganizowana jest praca i jakie są warunki zatrudnienia? Twoja opinia posłuży osobom zainteresowanym znalezieniem pracy u tego pracodawcy.

Alicja

@Pracuś, czy chcesz dać do zrozumienia, że w BILPLAST występuje rotacja? Jaka sytuacja aktualnie panuje w tej firmie i jaka atmosfera towarzyszy pracownikom w codziennych obowiązkach?

Hans
@Alicja 17.02.2018 15:53

Rotacja oczywiście że jest, jak ktoś znajdzie lepszą pracę (czytaj. inną) to kogoś na jego miejsce trzeba znaleźć. Najlepiej jak się jest upa z pod znaku bandery i pracuje po 12h. Atmosfera super, czasami można na stołówce usłyszeć jeszcze polski język nawet.

Em

Piszcie coś, bo się aż nudno zrobiło ;)

Sed

Tak to prawda proponuja slabe zarobki za prace za dwoch Najgorzej maja kobiety pracuja ponad sily ciagna paleciaki dzwigaja ciezkie palety pojemniki

Ui
@Bil 12.12.2017 11:19

Ty moze nie ale inni Mysle ze wiesz

Alicja

Widzę, że duża część z Was nie jest zadowolona z pracy w BILPLAST. Moglibyście mimo wszystko napisać, na jakie warunki zatrudnienia może liczyć przyszły pracownik tej firmy? Każda informacja będzie cenna z perspektywy osób starających się o zatrudnienie u tego pracodawcy.

Tom
@Alicja 03.12.2017 16:36

Prosze bardzo przychodzac tu do pracy musi byc przedewszystkim silny fizycznie i psychicznie bo jako operator musi sobie radzic ze wszystkim sam Sam przygotowac stanowisko pracy pilnowac surowca podstawiac rozkladac wykladac folia i odstawiac sobie pojemniki na wyroby i w miedzy czasie wykonywac to co do niego nalezy Jak sie zepsuje maszyna to trzeba szukac ustawiacza ktory jak ma dobry humor to przyjdzie odrazu a jak zly to cie opiepszy ze zawracasz mu glowe Jak masz jakis problem to musisz radzic sobie sam bo tylko uslyszysz tak musi byc lub nic sie nie da zrobic Najlepiej nie zawracac glowy nikomu tylko pracowac

Wolf

Witam A jak wyglada przykladowy grafik tygodniowy? Jest tam 4 brygadowka? Po ile godzin dziennie praca? Ile weekendow wolnych w miesiacu? Bk pisza tylko 3 zmiany system ciagly

@abd
@tomato 14.11.2017 10:55

Pytanie bylo ile weekendow w miesiacu ma sie wolnych a nie ile weekendow w roku ma sie wolnych

Pracownik

Dla mnie takie narzekanie to zupełnie taka dziecinada. Jak mi nie pasuje praca to szukam innej i nie marudzę. Idąc do pracy wiedzieliście jak będzie się pracowało więc do kogo pretensje?

Ok
@tomato 14.11.2017 21:06

Wlasnie to jest polaczkowatosc jak sie nie podoba to zawsze mozna sie zwolnic sporo osob z tego skorzystalo A moze cos zmienic zeby sporo zostalo i przyszlo

Ew

Nawet pracownicy zagraniczni mie chca tu pracowac wiec zeby ich zatrzymac dostali podwyszke Szkoda ze nie dbaja tak o polskich pracownikow. Tylko skadaja obietnice bez pokrycia

tomato
@Ew 09.09.2017 11:37

no jak to nie chcą? chcą i pracują. dużo ich mamy

Tye

Jeden z gorszych zakladow bardzo ciezka praca za marne pieniadze

Ret

Jedynie wykanczaja fizycznie i psychicznie Niedosc ze nikt tu nie chce przyjsc to jeszcze sporo osob sir zwolnilo

Abcd

Niestety w tym zakladzie nic sie juz nie zmieni na lepsze Nic nie maja do zaoferowania dla pracownikow aby ich zachecic do pracy ani zeby pozyskac nowych

Kadi

Do Sed Napisz co to znaczy "dźwigają ciężkie palety" ??? I jakie jest wynagrodzenie? Nigdzie za darmo nie dają, napisz konkrety ile i co robisz za tą stawkę.

Wis
@Kadi 06.10.2017 09:31

To chyba u ciebie wystepuja trudnosci w czytaniu ze zrozumieniem bo duzo jest wpisow informujacych jak tu sie pracuje a jesli chcesz sie przekonac konkretnie popracuj na produkcji

Radi

Powiem krótko trzymajcie się od tej firmy z daleka i tyle w temacie

Wer

To prawda ze w tej chwili bywa milo jak sie z tad wychodzi Coraz wiecej pracy i coraz mniej ludzi kto tu przyjdzie to zaraz ucieka gdyz zaklad nic nie ma do zachecenia do pracy W biedronce proponuja wyzsze stawki od tych ktore maja dlugoletni pracownicy Jedynym antidotum na caly ten balagan to podkrecanie maszyn tak ze niedlugo bedzie sie pakowac prosto do pojemnikow bez sprawdzania A potem dziwia sie ze jest tyle zwrotow

@400

Całe szczęście już nie pracuje w tej "wspaniałej " firmie ale widzę że Ciebie bardzo zdenerwowala ta" nieprawdziwa "prawda ze użyłeś wulgarnych słów Jak to mówią prawda w oczy kole A jeśli chodzi o tych umysłowo chorych To tu bym się zastanowił bo operatorom którzy tu pracują należy sie wielki szacunek ze dzwigaja ten zaklad bo gdyby nie oni i taśma klejąca to już by go nie bylo Nie każdy potrafi pracować w takim chaosie i bałaganie A ta twoja rozmowa to Jeśli Ci się coś nie podoba to zawsze możesz się zwolnić nikt Cię tu nie trzyma BRAWO! A miał być dialog

Zostaw opinię o BILPLAST - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BILPLAST