Cześć, znalazłam ofertę pracy na stanowisko : Specjalista ds. Administracji Personalnej w Krakowie, czy wie ktoś jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna itp. ?
Czytałam wiele negatywnych opinii dotyczących procesu rekrutacji mimo wszystko zdecydowałam się na aplikowanie. Niestety opinie okazały się jak najbardziej prawdziwe, rozmowa z 1 osobą z HR ( około 40 min), następnie kontakt od kolejnej w sprawie rozmowy kwalifikacyjnej z managerem, sama rozmowa przedłużyła się o 30 min.,( niektóre pytania bardzo dziwne dotyczące poniekąd stosowanych rozwiązań niektórych procesów) po czym zapewniono mnie, że jak najbardziej w ciągu 2 tygodni otrzymam feedback i zostane poinformowana o wyniku rekrutacji jaki by on nie był, niestety po 2 tygodniach nadal zero odzewu. Jest to moim zdaniem lekceważenie kandydata, rozumiem że nie zostałam zatrudniona ale po całym tym procesie liczyłabym chociaż na informację zwrotną i podziękowanie za udział w rekrutacji jak robi to większość firm.
Cześć, napisz proszę do nas na skrzynkę komunikacja.pl@capgemini.com razem z informacjami o stanowisku na jakie aplikowałaś oraz ze swoimi danymi. Sprawdzimy co się stało.
Witam Jak wyglądają testy językowe do Capa?
Cześć, sprawdzenie poziomu języka obcego odbywa się zazwyczaj w dwóch etapach: 1. testy wyboru ze słownictwa/gramatyki 2. rozmowa telefoniczna z native speaker danego języka
Zależy pewnie od stanowiska, ale w moim wypadku (rekrutowałam na stanowiska związane z marketingiem) formą sprawdzenia języka była prezentacja i rozmowa, którą odbywałam z rekruterem i później menadżerem zespołu.
Witam nadal panuje stawka 2500 netto na stanowisku juniora? nic więcej?
Tak samo jak niżej, rozmowa telefoniczna wstępna ok, potem spotkanie umówione i nikt się nie pojawił, brak info o tym, nie ma z kim się skontaktować zapytać o co chodzi, marnowanie czasu ludzi. nie polecam jeśli komuś faktycznie zależy normalnie na pracy.
brak
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jakie są aktualnie zarobki na stanowisku Juniora bez doświadczenia?
DO FIRM KTÓRE BĘDĄ KORZYSTAĆ Z USŁUG CAPGEMINI !!!! NAGRYWAJCEI WSZYTSKO, KAŻDE SZKOLENIE, ZAPISUJCIE WSZYSTKIE DECYZJE, NIE DAJCIE SIĘ OAMMIĆ ŻE BĘDZIE COŚ WYTŁUMACZONE W PÓŹNIEJSZYM CZASIE BO NIGDY JUŻ NIE BĘDZIE.
Cześć, bardzo prosimy o kontakt na skrzynkę komunikacja.pl@capgemini.com - chcemy dowiedzieć się co się stało i wyjaśnić sytuację.
Hej, Jak wyglądają elastyczne godziny pracy w Capgemini? Czy można pracować na przykład od 7-15? I czy nie mając doświadczenia, a znając biegle angielski ma się szanse dostać?
Cześć, mamy elastyczne godziny pracy natomiast to wszystko zależy od tego z jakim klientem zagranicznym pracujesz. Cały grafik ustala się z managerem zespołu - można o tym również wspomnieć podczas rozmowy z rekruterem. Zatrudniamy również osoby bez doświadczenia, na stanowiska juniorskie. Wszystkich procesów uczymy od podstaw. Oferty z angielskim znajdziesz tutaj >> https://www.capgemini.com/pl-pl/jobs/ Warto wybrać lokalizację i dopisać język lub zainteresowania.
Czy jest w firmie problem z covidem?
Cześć, ze względu na RODO nie udzielamy takich informacji. Pracujemy według modelu hybrydowego. Dzięki takiemu systemowi, możemy dynamicznie reagować na sytuację i pozwala on naszym pracownikom na pracę z domu jak i pracę z biura. Większość osób dalej pracuje zdalnie, ale jesli istnieje taka potrzeba biznesowa to może pracować z biura. Są one do tego odpowiednio przygotowane, a bezpieczeństwo naszych pracowników jest na pierwszym miejscu. Wszystkie oficjalne zalecenia są bezwzględnie wdrażane i skrupulatnie przestrzegane.
a co ma covid do rodo? nikt nie każe wymieniać nazwisk ludzi z covidem
Karolina jest widzę tak samo dobrze zorientowana w tym co się dzieje w firmie jak wskazuje na to poziom czytania ze zrozumieniem...
Ludzie, omijajcie te firme szerokim lukiem! Masakra, zarzadzanie personelem na poziomie -1. TL to chyba sa urwani z kosmosu. Managerow nikt nie slyszy na callach online bo oni to sa daleko od nas malych ludzikow. Nikt nie bedzie zwracal uwagi na wasze oczekiwania. Najgorszy czas zawodowy to wlasnie w tej firmie. Staraja się jak moga zeby tylko wyciagnac jak najwiecej od czlowieka. Zatrudniaja za smieciowe pieniadze i potem mowia - jestes dla nas wazny. Ale to nie ma zadnego pokrycia z rzeczywistoscia. Na sluchawce siedzisz po te 8h i kazde odejscie od kompa to musisz miec zapisane w programie. Tak - dobrze slyszycie. Masz ruszac myszka bo inaczej to jestes do (usunięte przez administratora) pracownikiem. Jakbym wiedział wczesniej to bym się w ogole tam nie zatrudnial. Zrozumiem kamery w biurze, notatki z HO ale ruszanie myszka... Ciesze się, ze to juz za mna. Nigdy wiecej. Jezeli rekrutacja jest zainteresowana waszym profilem to beda szybko odpowiadac. Inaczej to nawet nie ma co. Liczy się, ze nie chcesz duzo kasy i mozesz wypruc flaki zeby dla nich pracowac. Zaraz bedzie prosba od ich "komunikacji" zeby napisac im wyjasnienie tego co się dzialo. To co wszedzie! W kazdym dziale się dzieje! Znajomi ida na L4 i boja się o swoje stanowisko. Ludzie maja dzieci w domu drace się i musze pracowac bo musza. Straszne co robia z ludzmi.
Ryba psuje się od głowy. TL zachowują się tak, jak ich managerowie, a ci akceptują takie metody, bo większość z nich sama stosuje zastraszanie, który jest popierany przez HR. I tak (usunięte przez administratora)kwitnie, a na zewnątrz ładny PR, że jest platforma, że są inne toole...ci co skorzystali wiedzą, że to sztuka dla sztuki, a wszystko zamiatane jest pod dywan. Spróbuj się wyłamać i zgłosić nadużycia...tworząc "niepotrzebne issue" będziesz czarną owcą i w projekcie, i w hr, bo próżno szukać tam pomocy. Jedyne słuszne rozwiązanie uciekać z tej firmy jak najszybciej, bo możesz później stać się ofiarą mobbingu.
Ankieta Puls jest w 100% anonimowa. Z platformy SpeakUp też można skorzystać anonimowo. Jeśli byłeś świadkiem nieetycznych działań, prosimy o skorzystanie z tych narzędzi.
Każdy wpis na naszym poufnym narzędziu wewnętrznym (SpeakUp) jest sprawdzany i badany przez niezależnego Ethics Officer.
"Ludzie maja dzieci w domu drace się i musze pracowac bo musza. Straszne co robia z ludzmi." ale co cię w tym dziwi? Że pracownik ma pracować bo za to dostaje pieniądze?
Raczej to, że świętym krowom nie chce się pracować i najchętniej by wszystkie obowiązki oddały bezdzietnym koleżankom a one wzięły tytlko wypłaty. Cap i faworyzowanie Matek Polek, dawanie im wolnego w wszystkie święta i wymuszanie na reszcie pracowników prace we wszystkie święta, bo Matce Polce się należy. Od zawsze.
W 2019 roku przechodziłem przez proces rekrutacji na jedno z menedżerskich stanowisk. Po krótce: 1. Wysłanie aplikacji; 2. Krótka rozmowa wprowadzająca z rekruterem celem umówienia się na właściwą rozmowę rekrutacyjną (na razie tylko z rekruterem); 3. Rozmowa telefoniczna z rekruterem, nt. mojego doświadczenia, oczekiwań etc. (ok. 70 minut). 4. Rozmową telefoniczna z moim przyszłym potencjalnym przełożonym z Niemiec (ok. 60 minut); 5. Rozmowa telefoniczna z moim przyszłym potencjalnym N+2 z Australii (ok. 90 minut); 6. Przygotowanie prezentacji o sobie na 15 minut prezentacji i wysłanie jej do Capgemini; 7. Rozmowa na żywo z moim przyszłym potencjalnym N+2 australijczykiem oraz kolejną jeszcze inną rekruterką z kadr, w tym moja prezentacja plus kolejne dwie godziny rozmów trójstronnych; Na koniec tejże rozmowy, silny uścisk dłoni przyszłego kierownika z pewnym przekazem "odezwiemy się w ciągu tygodnia". Po czym cisza. CAPGEMINI WSTYDZCIE SIĘ. Poświęciłem Wam jakieś 10 godzin swojego życia, a wy nawet nie potraficie dać informacji zwrotnej. Nie polecam rekrutować. Strata czasu. Po prostu.
Cześć, przykro nam, że taka sytuacja się zdarzyła. Wiemy, że minęło już dużo czasu, ale jeśli chciałbyś dowiedzieć co się stało z Twoją aplikacją, prosimy o kontakt na skrzynkę komunikacja.pl@capgemini.com Sprawdzimy sprawę, ale potrzebujemy więcej szczegółów.
U Was w HR to norma. Jestem w stanie podać przykłady conajmniej kilkunastu osób z mojego grona znajonych, która przeszła przez różne etapy rekrutacji w Capgemini w Krakowie, wiele z nich odbyło nawet rozmowę z przyszłym potencjalnym menagerem. I po rozmowie usłyszeli"skontaktujemy się z panem/panią" i nigdy nikt się do nich nie odezwał. W zasadzie w Krakowie o rekrutacjach w Caogemini krąży już legenda dotycząca odpowiedzi zwrotnej o wyniku rekrutacji z działu HR. Potwierdzają to nawet Wasi pracownicy. Jak kogoś bie chcecie przyjąć, to po prostu go olewacie i nie informujecoe, że rekrutacja przebiegła negatywnie. Legenda żyje już od lat. Może warto sprawdzić dział HR i to z iloma osobami po niepomyślnym procesie rekrutacji się skontaktowali. Biznesowo słabo to wylada na wizerunku tej firmy.
Złożyłem wniosek o rezygnację z PPK przed zakończeniem pracy w Capgemini. W wiadomości zaznaczyłem informację z prośbą o kontakt na podany przeze mnie nr telefonu oraz prywatny adres e-mail. W jaki sposób mogę sprawdzić postęp w wypłacie zwrotu świadczenia, jeśli jestem byłym pracownikiem? Z góry dzięki.
Cześć, rozwiązanie stosunku pracy w żaden sposób nie wpływa na dostęp do środków zgromadzonych dotychczasowo w PPK oraz nie ogranicza możliwości korzystania z platformy służącej do zarządzania swoim kontem. Pracownik, również niepozostający w stosunku pracy, ma pełen dostęp do platformy, a co za tym idzie może zlecić wypłatę lub zwrot środków w rozumieniu ustawy. W kwestii dyspozycji środków zgromadzonych w ramach PPK, a także monitorowania wszelkich zleceń, każdy uczestnik powinien skontaktować się bezpośrednio z Instytucją Finansową poprzez specjalną infolnię. Prosimy o kontakt na skrzynkę komunikacja.pl@capgemini.com - podamy wszystkie szczegóły kontaktu do insytucji.
Dziękuję za szybką odpowiedź. Czy jest ew. alternatywna droga kontaktu jeśli nie nastąpi on ze strony Capgemini? Nie posiadam dostępu do ww platformy (a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo, ponieważ nie zostałem odpowiednio poinstruowany). Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Mam pytanie czy aktualnie jest przeprowadzany nabór na f&A junior accountant i po jakim czasie wysłania od cv odzywa się ktoś z rekrutacji i jak w obecnych czasach wygląda ta rekrutacja?
Cześć, mamy dalej otwarte stanowiska w dziale finansów. Wszystkie oferty możesz sprawdzić tutaj >> https://www.capgemini.com/pl-pl/jobs/?search_term=finance Warto wyselekcjonować lokalizację i język obcy. Nasz dział rekrutacji ma około 2,5 tygodnia na pierwszy kontakt z wybranymi kandydatami. Wszystkie etapy rekrutacji odbywają się online, łącznie z rozmową z managerem zespołu, do którego dołączysz.
Złożyłem wniosek o rezygnację z PPK przed zakończeniem pracy w Capgemini. W wiadomości zaznaczyłem informację z prośbą o kontakt na podany przeze mnie nr telefonu oraz prywatny adres e-mail. W jaki sposób mogę sprawdzić postęp w wypłacie zwrotu świadczenia, jeśli jestem byłym pracownikiem? Z góry dzięki. (zamieszczam też w głównym dziale).
ktoś z pracowników miał covid?
Cześć, dziękujemy za dociekliwość, ale takich danych nie możemy podać ze względu na przepisy RODO.
@pytanie jasne, że mieli, ale firma to skrzętnie ukrywa, żeby ludzie nadal myśleli, że jest cudownie i bezpiecznie
Obecnie pracujemy według modelu hybrydowego, który pozwala nam dynamicznie reagować na sytuację jak również pozwala pracownikom na pracę z domu jak i pracę z biura. Większość osób dalej pracuje z domu, ale jesli istnieje taka potrzeba biznesowa to może pracować z biura. Są one do tego odpowiednio przygotowane, a bezpieczeństwo naszych pracowników jest na pierwszym miejscu. Wszystkie oficjalne zalecenia są bezwzględnie wdrażane i skrupulatnie przestrzegane.
Pracowałam w Capie przez krótki czas i wspominam to jako jedno z najgorszych doświadczeń zawodowych. Poczynając od rozmowy rekrutacyjnej, na której zostały przedstawione mi zgoła inne informacje na temat stanowiska pracy, poprzez marne wynagrodzenie, a na atmosferze w pracy kończąc, wszystko przemawia na niekorzyść tej firmy. Po tygodniu bezsensownego szkolenia m.in. jak ubierać się do biura trafiłam do mojego projektu. Przez następne tygodnie walka z niedziałającym sprzętem- swoją drogą jak można wymagać od pracownika zrobienie czegokolwiek jeśli ten nie ma nawet przyzwoicie działającego sprzętu? Wynagrodzenie też nie powalało, a miałam oba języki na C1. Atmosfera w biurze raczej nie nastrajała pozytywnie do pracy. Nowi współpracownicy przez resztę traktowani byli jak intruzi, chociaż to może kwestia tego, że ja źle trafiłam i w innych projektach atmosfera była lepsza ?Ogólnie nikt nie chciał lub nie miał czasu na szkolenie nowej osoby. W efekcie przez pierwsze tygodnie nie miałam tak naprawdę pojęcia co ja tam robię. Czasu na rozwój również nie było, bo zawsze pojawiała się potrzeba stworzenia kolejnej tabelki do tabelki, albo wykresu do wykresu. Zamiast upraszczać procesy, były one komplikowane albo przez klienta, albo jeszcze częściej przez menedżera. Podsumowując, nie polecam tego pracodawcy i uważam, że zmarnowałam tam czas.
Ja byłem traktowany przez współpracowników (tego samego i wyższego stopnia) wspaniale i jeżeli się spełniają w tej pracy - życzę im sukcesów oraz stabilizacji. Niestety znalazły się też ameby, które można by było znieść, gdyby nie fakt jak beznadziejny jest projekt, tryb pracy oraz konstrukcja samego systemu.
Jeśli ktoś ma jeszcze złudzenia co do Capgemini, to przypominam, że do niedawna widniała na stronie opinia "Jaspera", który relokował się do Polski z Holandii i firma go zwyczajnie zrobiła na (usunięte przez administratora) Komentarz został usunięty przez administratora. Ten na pewno nie został poinformowany przez dział HR, bo jakże tak.
Kandydacie/kandydatko na service desk, przeczytaj, bo może się przydać. Rekrutacja i przekazane na niej informacje, mają się nijak do stanu rzeczywistego po rozpoczęciu właściwej pracy. Nie wiem, czy to w przypadku covida (czy tak po prostu) lecz po uzyskaniu pozytywnej decyzji czeka miesiąc trzymania w niepewności, czy w ogóle zostanie otwarte stanowisko na które kandydowano. Rada: jeśli w międzyczasie masz już inną opcję pracy, która jest pewna, a oczekuje wyłącznie na twoją decyzję - daruj sobie Capgemini i nie popełniaj mojego błędu. Korporacja nie uczyni cię kimś lepszym w oczach znajomych, a jeśli masz takowych w swoim otoczeniu (a znam takie przypadki) i uważają to za prestiż - to machnij ręką na nich oraz ich zdanie. Proces on-boardingu/szkolenia to całe dnie prezentacji, gier i zabaw które są zbędne przy właściwych obowiązkach. Przyjemne i profesjonalnie przygotowane marnowanie czasu, które w przypadku osoby będącej nieobeznaną z service desk'iem jest po prostu nie tyle zbędne, co szkodliwe. Kolejny etap to buddy stage. Mniej więcej na 2 godziny przed końcem (nie w pierwszych dniach) zostaje przydzielony doświadczony agent, który ma za zadanie pokazać całe procesowanie zgłoszenia (troubleshooting, templatki, itd) - generalnie przeklikania się i udzielenia informacji petentowi - a ten nie lubi słuchać i zawsze jesteś oraz będziesz głupszy/głupsza. System działa jak zmęczony chomik w kołowrotku, często się wiesza. Po mniej więcej kolejnym miesiącu nowo przyjęta osoba dowiaduje się, że po całym dniu prezentacji polityki firmy, ma zacząć odbierać telefony. Tutaj wkracza moment, kiedy możecie nabawić się wrzodów. Żeby móc swobodnie poruszać się po systemie, potrzeba więcej niż 3-5 miesięcy, czego można się dowiedzieć od doświadczonych pracowników na tym samym szczeblu lub seniorów (wspaniałe osoby, na prawdę chylę czoła). Ludzie w grupie, czy na drugiej linii są pomocni, przyjacielscy i profesjonalni - ale tylko i wyłącznie oni. W przypadku świeżego narybku firmy, który wdraża się i "doktoryzuje" poprzez radzenie powyższych - nie ma co liczyć na taryfę ulgową ze strony podwładnych przełożonego/przełożonej. Guzik ich obchodzi, że jeszcze się uczysz. Nie wiesz czegoś - "jest na to KBA". Niestety dla nowo przybyłych odnalezienie tego właściwego lub nawet jeśli mamy właściwe, a nie skutkuje w danym przypadku w połączeniu z temperowaniem przez nadabmitnych - może okazać się lekko mówiąc rozsierdzające, bo chociaż byłaś/byłeś świetny w poprzedniej pracy, tak tutaj czujesz się jak człowiek dotknięty upośledzeniem umysłowym. Do tego dochodzi jeszcze multum innych opcji, aż w końcu rozłożysz ręce. Umowa została wypowiedziana przed końcem okresu próbnego, z czego paradoksalnie się cieszę, bo po kilku dniach udało się zdobyć nową pracę, za lepsze pieniądze u tzw prywaciarza i to na jedną, a nie dziesięć zmian. Reasumując: koleżanki i koledzy z pracy oraz osoby wdrażające - do obsypania złotem, reszta cytując klasyka: dziamdzia twoja szać zaprzała.
Cześć, bardzo prosimy o kontakt na skrzynkę komunikacja.pl@capgemini.com - chcemy porozmawiać i wyjaśnić sytuację.
@Karolina, dział Komunikacji Karolino bardzo dziękuję, nie skorzystam. Dział HR w tej firmie to kpina, a Ty wszędzie piszesz to samo (wiem, taką masz rolę i nie winię Cie za to). Tak jak już ktoś wspomniał:(usunięte przez administratora), które może przysporzyć więcej problemów niż korzyści. Osobiście nie należę do grona, które spuszcza głowę i daje na siebie wylewać pomyje, ale zwyczajnie mi się nie chce, ponieważ nie mam już nic wspólnego(usunięte przez administratora). Firma działa jak ordynarne call-center, które oferuje jedno, a kandydat konfrontuje się z czymś zgoła odmiennym.
(usunięte przez administratora)
Hi there, we're sorry to hear that you went through this experience. We want to check internally what happened. You can contact us directly at komunikacja.pl@capgemini.com We'll try to get more details on this situation.
Terrible? There's no such a words in a cultural person dictionary to describe this company. Only positive: cooworkers.
Witam Proszę o informację jak wyglądała praca zdalna na stanowisku juniorskim w finansach, oczywiście nie teraz w czasach COVID bo domyślam się że pewnie jest teraz full office.... Czy można liczyć na pełnym etacie na 3 dni zdalne?
Cześć, obecnie pracujemy według modelu hybrydowego, który pozwala nam dynamicznie reagować na sytuację jak również pozwala pracownikom na pracę z domu jak i pracę z biura. Większość osób dalej pracuje z domu, ale jesli istnieje taka potrzeba biznesowa to może pracować z biura. Są one do tego odpowiednio przygotowane, a bezpieczeństwo naszych pracowników jest na pierwszym miejscu. Jeśli chodzi o pracę na stanowisku junior w dziele finansowym, system zależy od Managera zespoły i od rodzaju usług jaki jest dostarczany klientom. Takie szczegóły zawsze trzeba wcześniej ustalić z przełożonym.
Hejka , czy wiadomo kiedy pojawia się rekrutacje na stanowiska juniorskie w F&A?
Cześć, mamy kilka otwartych ról juniorskich w dziale finance&accounting w Krakowie. Zachęcamy do sprawdzenia ich tutaj >> https://www.capgemini.com/pl-pl/jobs/?search_term=junior+finance&filter_location=krk
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Capgemini?
Zobacz opinie na temat firmy Capgemini tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 284.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Capgemini?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 149, z czego 19 to opinie pozytywne, 85 to opinie negatywne, a 45 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Capgemini?
Kandydaci do pracy w Capgemini napisali 14 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.