Witam. Pracowałam w sklepie Chata Polska w Koziegłowach przez 2 tyg i jak tylko dostałam ta pracę wiedziałam że szybko zrezygnuje. Są tam nie miłe i fałszywe osoby z 3 osoby są przemiłe A reszta ...szkoda słów... dodatkowo dyskryminacja Polaków...przykład pretensje i groźba zwolnienia gdy tylko chce się mieć wolne A gdy Pani z Ukrainy chce wolne bądź nie przychodzi nic z tym nie robią...
No niestety to prawda,atmosfera na tym sklepie jest nienajlepsza,obgadywanie za plecami to norma.Byly dni,że nie było czasu iść na przerwę.Mam wrażenie, że brakuje tam kierownika z "prawdziwego zdarzenia".
Hej, tegorocznych komentarzy jeszcze nie widzę a znalazłam właśnie ofertę dla specjalisty ds. ekspansji. Jest jeszcze aktywna i myślę czy by się nie zgłosić. Jest tu może ktoś kto mógłby to polecić? Zastanawiam się jak wyjdę finansowo
CHATA Polska Poznań Wojska Polskiego poraszka totalna nie polecam nikomu wykorzystują ludzi zero przeszkolenia do pracy zero premii a kierowniczki latają na wyspy jak chcesz iść na chorobowe to kierowniczka grozi ci zwolnieniem w tym sklepie wyzysk na pracowniku to norma na tym się opiera cały system Chaty Polskiej groźby są na porządku dziennym
Kierownik w Chacie Polskiej na Stróżyńskiego zachowuje się jak był by szefem ,jest arogancki i niemiły .Napewno nie odpowiednią osobą na to stanowisko.
A w ogóle można gdzieś zgłaszać problemy z kierownikiem? Gdzie konkretnie i czy ktoś reaguje na takie zgłoszenia? Ktoś mi powie jaką aktualnie umowę oferują? Bo ktoś pisał o co miesiąc odnawianym zleceniu
Ja widziałem teraz na stronie ofertę pracy dla kierownika, czy to oznacza ze dochodzi do jakiejś zmiany tu w sklepie, o którym piszecie? Chodzi mi o pracę przy Skibowej, to jednak nie tutaj skoro inną ulicę podajecie. Po opisie widzę, że wymaga się 3ech lat doświadczenia na takim samym stanowisku. czy to oznacza, że nie można awansować?
Witam. Jestem klientka Chaty Polskiej na Strzeszyńskiej od 6 lat. Mogłabym pisać codziennie jakąś skargę na pracowników tego sklepu, ale nie miałam zamiaru tracić swojego czasu na tego typu zajęcie. Dziś natomiast kropla przelała (usunięte przez administratora) Obsługa jest niemiła, opryskliwa a czasami wrec wulgarna. Nie odpowiadają nawet na moje "Dzień dobry, dziękuję i dowidzenie". Jest to kwestia szacunku do klienta i tym samym do drugiego człowieka. Pracuje w handlu od 15 lat i wiem jak się powinno traktować klienta nawet w sklepie spożywczym. Dziś (12.11.23) kasjerka na moje pytanie o obsługę Lotto odpowiedziała mi że jest nieczynne ponieważ jest ruch na kasie i nie ma kto tam podejść. Uważam, że jest to część usług które Państwo proponują w swoim sklepie który jest otwart i nie rozumiem dlaczego nie mogłam skorzystać z tej części sklepu. Mam wrażenie, że kasjerka "usiadła na kasie" i nie chciało się jej podejść parę metrów za co jej płacą. Masakra. Mam nadzieję, że czytają to odpowiednie osoby i wyciągną wnioski z tych negatywnych opinii. Nie polecam tego sklepu własnie ze względu na obsługę. Klient czuje się jak intruz i nie mówię tylko z mojego doświadczenia, ponieważ byłam świadkiem innych sytuacji w których pracownicy odnosili się do innych klientów w sposób karygodny. Mam również nadziej, że mój poświęcony czas na pisanie tej opinii nie pójdzie na marne. Z poważaniem Małgorzata Keler
Najpierw krótka rozmowa, opis stanowiska a następnie około 1 godzinny test z exela
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Kolejne osoby w Centrali skłądają wypowiedzenia na potęge. Nowozatrudnieni pracownicy już po paru dniach odchodzą, widząć system pracy, warunki i bałągan na danych stanowiskach i obszarach działu w których ma przyjść im pracować. Pracowałam tam parę lat i dużo widziałam. JEZELI CHCERSZ BYĆ TRAKTOWANY JAK OSTATNIA (usunięte przez administratora)DO PRACY to zapraszamy na Zwierzchowskiego w Poznaniu. Wakatów obecnie jest dużo.
Wypowiedzenia z samej centrali? A opiszesz jej strukturę i aktualny standard pracy? o co konkretnie chodzi z tym wspomnianym bałaganem? Co do tych wolnych wakatów, to jak wyglądają rekrutacje, skoro podobno jest spore zapotrzebowanie?
Chata Polska S.A. właśnie rekrutuje w mieście Kostrzyn. Nie wiecie, czy poszukują pracowników także w innych lokalizacjach?
Witam. Pracowałam w sklepie Chata Polska w Koziegłowach przez 2 tyg i jak tylko dostałam ta pracę wiedziałam że szybko zrezygnuje. Są tam nie miłe i fałszywe osoby z 3 osoby są przemiłe A reszta ...szkoda słów... dodatkowo dyskryminacja Polaków...przykład pretensje i groźba zwolnienia gdy tylko chce się mieć wolne A gdy Pani z Ukrainy chce wolne bądź nie przychodzi nic z tym nie robią...
Witam. Obcokrajowiec jest zatrudniony na umowę zlecenie dlatego bez problemu dostaje wolne( nie trzeba mu placić a Tobie tak). To są wlaśnie oszczędności w Chacie Polskiej. Pozdrawiam
Nie zgadzam się,bo to nieprawda. Na umowie zlecenie też placu się składki chorobowe,więc zwolnienie lekarskie jest tak samo płatne, tylko urlop jest bezpłatny...
Mimo wszystko czy to prawda odnośnie tego nieprzychodzenia? Bo to szkoda, żeby dochodziło do tego typu sytuacji, pewnie wtedy atmosfera byłaby słabsza?
tylko pytanie czy to jest respektowane? napisane to zostało w taki sposób jakby niekoniecznie. Tutaj obcokrajowcy dalej są tylko na zleceniu?
No niestety to prawda,atmosfera na tym sklepie jest nienajlepsza,obgadywanie za plecami to norma.Byly dni,że nie było czasu iść na przerwę.Mam wrażenie, że brakuje tam kierownika z "prawdziwego zdarzenia".
Jestem byłą pracownicą sklepu osiedla Pod Lipami 104 w Poznaniu. Pełniłam funkcje zastępcy kierownika sklepu. Nie mogę dalej ukrywać tego co działo się w tym sklepie, główna Pani kierownik sklepu, stosowała wobec polskich kasjerów (usunięte przez administratora), byłam tego świadkiem, a wisienka na torcie był fakt, ze Pani kierownik napisała w moim imieniu wypowiedzenie do kadr za mnie bez mojej zgody i za moimi plecami. Ja takiego wypowiedzenia nie składałam i nie miałam takiego zamiaru niestety pismo poszło, a ja tam już nie pracuje, dzięki Pani kierownik. Miałam nakazywane z kim z pracowników mogę rozmawiać, ale także miałam zabranianie rozmawianie i kolegowanie się z osobami do których (usunięte przez administratora)był stosowany, pod rygorem, ze będę miała z tego konsekwencje. Jak widać, konsekwencja była tego, ze napisali za mnie wypowiedzenie. Nie można takich rzeczy ukrywać, a osoby które to robią powinny mieć wyciągnięte konsekwencje.
wypowiedzenie? i co dalej, w jakim ujęciu czasowym ono występuje? czy chodzi o miesiąc? jak podczas jego trwania dalsza praca może wyglądać? czy znana jest aktualna rotacja w tamtym sklepie?
Rekrutacja Wrocław Kamińskiego/Chorwacka. Kłamią w ogłoszeniu o pracę. W ogłoszeniu umowa o pracę i 30 PLN brutto. Na rozmowie zlecenie i najniższa krajowa. To powinno być karalne. Kierowniczka nie panuje nad nerwami krzycząc na potencjalnego pracownika. Omijać szerokim łukiem.
A ta dalsza sytuacja odnośnie tego przytoczonego podniesionego głosu to w jakich okolicznościach miała wyjść? I te rozbieżności jak zostały ostatecznie wyjaśnione? Warunki po okresie próbnym może?
Chata polska Poznan Podolany!! (usunięte przez administratora) Wykorzystywacze! Wykorzystują pracownikow, nie płaca za nadgodziny!! Nie oddaja nadgodzin w postaci dni wolnych! Żadnych premii, najniższa krajowa. Nadgodziny nigdzie nie zapisywane. Sprawa zgłoszona do PIP!!!
Cześć, aktualnie pracuje w Chacie Polskiej, to moja pierwsza praca. Mam umowę zlecenie, czy ktoś z wiekszym doświadczeniem może mi powiedzieć jak wygląda rezygnacja? Dziwna jest ta umowa, jakby co miesiąc odnawiana, nie wiem czy dostanę wypłatę za przepracowany miesiąc jeśli zrezygnuję przed okresem rozliczenia. Co powiedzieć kierowniczce jeśli chcę zrezygnować zrezygnować?
Chata Polska w Kotli, tragedia wiecznie ceny się nie zgadzają z towarem na półce, gdzie i tak ceny są dużo wyższe niż u konkurencji. Na popołudniowych zmianach trzeba się prosić o obsłużenie na dziale mięsnym bo personel wgl się nie interesuje klientem, wręcz poza kasjerka nie ma nikogo więcej na sklepie. Brak towaru na półkach.
To w końcu brak towaru czy ceny się nie zgadzają? Przecież w każdym sklepie jest czytnik. Nie lepiej sobie sprawdzić niż narzekać?
Chyba po to są ceny sklepie żeby klient jak głupek nie biegał do czytnika. Personel jest zatrudniany po to żeby utrzymywać porzadek
Na Cieszkowskiego Swarzędz ekspedientki to nawet sobie rozmawiają przez telefon chodząc po sklepie w sprawach np bankowych a Ukrainka która tam pracuje to wiecznie nie zadowolona brak uśmiechu i zadowolenia ze jest w pracy to kpiny zeby nas tak Polaków tak traktować otworzyliście w niedziele i panie czuły się jakby były tam za karę a pozatym często ceny się nie zgadzają z enami przy kasie dzis miałem taki przypadek z pepsi była droższa przy kasie może by tak panie zajęły się praca a nie pogaduszkami przez telefon
No może zatrudniony ale narzekają ze pracują tyle i mało płacą a kto je trzyma proponuję zeby xmienic personel bo psuje opinie polskiej chacie na Cieszkowskiego panie na stoisku mięsnym są zawsze uśmiechnięte pomimo że mają ciężka pracę nabiegaja się nakroja ale robią to szybko i sprawnie
Nie uważasz, że ze względu na trudną sytuację w ich kraju wytykanie czegoś takiego, jak niechodzenie roześmianą np., jest trochę… mało ok?
Nie uważam bo akurat te które znam to lepiej funkcjonują niż my a pozatym to my też mamy wiele zmartwień i problemów a musimy się uśmiechać bo inaczej się nie traktuje
Śmiech na sali, właśnie dostałam telefon z propozycją pracy jako z-ca kierownika sklepu za (UWAGA!) najniższą krajową plus do tego premia frekwencyjna płatna co miesiąc. Wysokość w zależności od wielkości sklepu i pewnie obrotów, rekruterka twierdzi, że średnio 800zł. Czyli razem 3810zł brutto plus premie. Oczywiście prawdopodobnie, zależy gdzie się trafi i czy sklep w ogóle wyrabia premię. Jak dla mnie dramat. Dziwię się, że nie wstyd im za kierownicze stanowisko proponować najniższą krajową.
Tu nie ma premii bo nawet jeśli uda się wyrobić plany to zaraz jest za dużo strat i kółko się zamyka
Tak podejrzewałam. Jak najwięcej uciąć a wymagania pewnie jak z kosmosu, zgadłam? Ale serio, takiego Januszexa to ja jeszcze jak żyję nie widziałam, żeby kadrze kierowniczej najniższą krajową proponować. Premii frekwencyjnej w sumie nie liczę, bo wypadki chodzą po ludziach i może się zdarzyć. Z tego co widziałam benefitów też za bardzo nie ma, opieki medycznej brak itp. Nie wiem jak to określić, dramat? Kpina? Tragikomedia?
Szorowanie podłogi po kolanach, ciągła rotacja pracowników, regionalni i dyrektorzy chcą ciągle wyjaśnienia, już nie wspomne o tym że wiecznie się wszystko psuje. A to internet nie działa, a to lada mięsna nie chłodzi, agregaty padają, woda z dachu się leję itp DRAMAT
Jak to możliwe, że tyle rzeczy cały czas się dzieje? Raczej cały czas nie może się wszystko tak psuć?
Jak sprzęt ma lata świetności za sobą a wymiana na nowy za drogo to owszem. W jeden tydzień potrafiło nie działać drukarka, 3 chłodnie, lodówki z nabiałem, kasa monopolowa to nawet trzy razy w tygodniu potrafiła być naprawiana
Chłonie i lodówki z nabiałem? To chyba starty były ogromne wtedy. To już nie lepiej byłoby porządnie zainwestować w to wszystko?
(usunięte przez administratora)
W tej firmie nie ma czegoś takiego jak szkolenia
W tej firmie nie ma żadnych szkoleń.
Proszę o najświeższe informacje jak pracuje się w Chacie Polskiej w Poznaniu i okolicy, skłaniam się ku zgłoszeniu swojej kandydatury ale trochę przeraża mnie ilość zapotrzebowania personelu - na olx widnieje ok. 30 ogłoszeń
Czy zdarzają się nadgodziny w Chata Polska S.A.?
Tak, oczywiście nieodpłatne Kierownictwo twierdzi, że to twoja wina kiedy musisz zostać dłużej ponieważ się nie wyrobiłam. A jak nie zgodzisz się przyjsc w dzień wolny, bo ktoś inny wypadł to się na Twojej osobie " zawodzą" i krzywo patrzą, przerabiałam to z trzema kierownikami.
Czy w Chata Polska S.A. występują paczki/bony świąteczne?
Tak, występują, 100 -150 zl w grudniu bon tylko, dla osób ktore przez caly rok nie będa chorować powyżej 13 dni i maja stałą umowę o pracę. Wstyd !!’
W chacie polskiej nie ma żadnych benefitow dla pracowników. . Zero paczek na święta, kart multisport itp. Ogólnie firma podczodzi do pracownika i traktuje go jak śmiecia. Nie ten to następny. Nie polecam pracy na sklepach. Najniższa krajowa, wyzysk, zero poszanowania. Zero standardów.(usunięte przez administratora)
Dla osób zatrudnionych ponad 6miesiecy są bony do wydania w chacie polskiej ale to tylko tyle. Nic ciekawego.
Jak dużo osób pracuje w Chata Polska S.A.?
Sytuacja zmienia się z miejsca na miesiąc. Ludzie odchodzą bo statek tonie. Od początku roku 2022 ok 15 osób z samej centrali nie licząc sklepów. Pracownicy że stażem 15 lat + na znaczących stanowiskach którzy zostawili tam serce i wklad w tą firmę. Niestety R....i K......Ściemnińscy nadal nawijaja makaron na uszy pracownika. Ludzie mają dość tego lekceważenia, pogardy i zapierdziel....nia za marne pieniądze. Nie polecam się tam zatrudniać.
Powód jest jeden. Brak perspektyw. Zero podwyżek, ciegłe dokładanie obowiązków. Zero płatnych nadgodzin (nawet jak wynikają ze strony pracodawcy). Retoryka jest taka "firma płaci za 8 godzin pracy a skoro pracownik się nie wyrabia to nie wina firmy" - z takim podejściem to nie wróże dobrze. Większość pracowników odchodzi sama bo ma tego dość. W czasach covid przeszli samych siebie. Nie ma zgody na pracę zdalną. Pracujemy normalnie a w razie choroby firma zakupi 3 respiratory. Zero poszanowania dla zdrowia i samego pracownika. To była mistrzowska propaganda.....
Ty tak poważnie z tymi respiratorami? To prawda?? Ciekawa jestem, co by zrobili gdyby nastał niestety czarny scenariusz i ktoś przez to trzymanie na siłę na miejscu doznałby przez covid sporego uszczerbku na zdrowiu. Idzie wtedy ich o to pozwać za nieuzasadnione narażenie zdrowia lub życia?
Często wynikają nadgodziny ze strony pracodawcy? Czy częściej są dlatego że pracownik się nie wyrabia?
Dzień dobry, proszę o informację jak wygląda praca w siedzibie w Poznaniu. Wysokość wynagrodzeń, czas pracy itp
Jest tu może osoba która pracuję w Borku strzelińskim?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Chata Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Chata Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Chata Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 0 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Chata Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Chata Polska S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.