Opinie o Chata Polska S.A. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Chata Polska S.A.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Chata Polska S.A. o rekrutacji.


Branże: Przemysł spożywczy - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Chata Polska S.A. w Poznań

Anonimka
Były pracownik

Witam. Pracowałam w sklepie Chata Polska w Koziegłowach przez 2 tyg i jak tylko dostałam ta pracę wiedziałam że szybko zrezygnuje. Są tam nie miłe i fałszywe osoby z 3 osoby są przemiłe A reszta ...szkoda słów... dodatkowo dyskryminacja Polaków...przykład pretensje i groźba zwolnienia gdy tylko chce się mieć wolne A gdy Pani z Ukrainy chce wolne bądź nie przychodzi nic z tym nie robią...

Były pracownik
Były pracownik
@Anonimka

No niestety to prawda,atmosfera na tym sklepie jest nienajlepsza,obgadywanie za plecami to norma.Byly dni,że nie było czasu iść na przerwę.Mam wrażenie, że brakuje tam kierownika z "prawdziwego zdarzenia".

Celina Nowy wpis
Inne

Hej, tegorocznych komentarzy jeszcze nie widzę a znalazłam właśnie ofertę dla specjalisty ds. ekspansji. Jest jeszcze aktywna i myślę czy by się nie zgłosić. Jest tu może ktoś kto mógłby to polecić? Zastanawiam się jak wyjdę finansowo

Były Pracownik P Nowy wpis
Były pracownik

CHATA Polska Poznań Wojska Polskiego poraszka totalna nie polecam nikomu wykorzystują ludzi zero przeszkolenia do pracy zero premii a kierowniczki latają na wyspy jak chcesz iść na chorobowe to kierowniczka grozi ci zwolnieniem w tym sklepie wyzysk na pracowniku to norma na tym się opiera cały system Chaty Polskiej groźby są na porządku dziennym

Joanna
Były pracownik

Kierownik w Chacie Polskiej na Stróżyńskiego zachowuje się jak był by szefem ,jest arogancki i niemiły .Napewno nie odpowiednią osobą na to stanowisko.

Pola
Inne
@Joanna

A w ogóle można gdzieś zgłaszać problemy z kierownikiem? Gdzie konkretnie i czy ktoś reaguje na takie zgłoszenia? Ktoś mi powie jaką aktualnie umowę oferują? Bo ktoś pisał o co miesiąc odnawianym zleceniu

anonim Nowy wpis
Inne
@Joanna

Ja widziałem teraz na stronie ofertę pracy dla kierownika, czy to oznacza ze dochodzi do jakiejś zmiany tu w sklepie, o którym piszecie? Chodzi mi o pracę przy Skibowej, to jednak nie tutaj skoro inną ulicę podajecie. Po opisie widzę, że wymaga się 3ech lat doświadczenia na takim samym stanowisku. czy to oznacza, że nie można awansować?

Klientka Nowy wpis
Inne

Witam. Jestem klientka Chaty Polskiej na Strzeszyńskiej od 6 lat. Mogłabym pisać codziennie jakąś skargę na pracowników tego sklepu, ale nie miałam zamiaru tracić swojego czasu na tego typu zajęcie. Dziś natomiast kropla przelała (usunięte przez administratora) Obsługa jest niemiła, opryskliwa a czasami wrec wulgarna. Nie odpowiadają nawet na moje "Dzień dobry, dziękuję i dowidzenie". Jest to kwestia szacunku do klienta i tym samym do drugiego człowieka. Pracuje w handlu od 15 lat i wiem jak się powinno traktować klienta nawet w sklepie spożywczym. Dziś (12.11.23) kasjerka na moje pytanie o obsługę Lotto odpowiedziała mi że jest nieczynne ponieważ jest ruch na kasie i nie ma kto tam podejść. Uważam, że jest to część usług które Państwo proponują w swoim sklepie który jest otwart i nie rozumiem dlaczego nie mogłam skorzystać z tej części sklepu. Mam wrażenie, że kasjerka "usiadła na kasie" i nie chciało się jej podejść parę metrów za co jej płacą. Masakra. Mam nadzieję, że czytają to odpowiednie osoby i wyciągną wnioski z tych negatywnych opinii. Nie polecam tego sklepu własnie ze względu na obsługę. Klient czuje się jak intruz i nie mówię tylko z mojego doświadczenia, ponieważ byłam świadkiem innych sytuacji w których pracownicy odnosili się do innych klientów w sposób karygodny. Mam również nadziej, że mój poświęcony czas na pisanie tej opinii nie pójdzie na marne. Z poważaniem Małgorzata Keler

Analityk
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Najpierw krótka rozmowa, opis stanowiska a następnie około 1 godzinny test z exela

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ewuś
Inne

Kolejne osoby w Centrali skłądają wypowiedzenia na potęge. Nowozatrudnieni pracownicy już po paru dniach odchodzą, widząć system pracy, warunki i bałągan na danych stanowiskach i obszarach działu w których ma przyjść im pracować. Pracowałam tam parę lat i dużo widziałam. JEZELI CHCERSZ BYĆ TRAKTOWANY JAK OSTATNIA (usunięte przez administratora)DO PRACY to zapraszamy na Zwierzchowskiego w Poznaniu. Wakatów obecnie jest dużo.

Ada
Inne
@Ewuś

Wypowiedzenia z samej centrali? A opiszesz jej strukturę i aktualny standard pracy? o co konkretnie chodzi z tym wspomnianym bałaganem? Co do tych wolnych wakatów, to jak wyglądają rekrutacje, skoro podobno jest spore zapotrzebowanie?

Administrator

Chata Polska S.A. właśnie rekrutuje w mieście Kostrzyn. Nie wiecie, czy poszukują pracowników także w innych lokalizacjach?

Anonimka
Były pracownik

Witam. Pracowałam w sklepie Chata Polska w Koziegłowach przez 2 tyg i jak tylko dostałam ta pracę wiedziałam że szybko zrezygnuje. Są tam nie miłe i fałszywe osoby z 3 osoby są przemiłe A reszta ...szkoda słów... dodatkowo dyskryminacja Polaków...przykład pretensje i groźba zwolnienia gdy tylko chce się mieć wolne A gdy Pani z Ukrainy chce wolne bądź nie przychodzi nic z tym nie robią...

Ewa
Pracownik
@Anonimka

Witam. Obcokrajowiec jest zatrudniony na umowę zlecenie dlatego bez problemu dostaje wolne( nie trzeba mu placić a Tobie tak). To są wlaśnie oszczędności w Chacie Polskiej. Pozdrawiam

Moni
Inne
@Ewa

Nie zgadzam się,bo to nieprawda. Na umowie zlecenie też placu się składki chorobowe,więc zwolnienie lekarskie jest tak samo płatne, tylko urlop jest bezpłatny...

Danuta
Inne
@Moni

Mimo wszystko czy to prawda odnośnie tego nieprzychodzenia? Bo to szkoda, żeby dochodziło do tego typu sytuacji, pewnie wtedy atmosfera byłaby słabsza?

Moni
Inne
@Ewa

Na umowę o pracę przysługują dwa wolne dni w tygodniu , więc łaski nie robią...

Danuta
Inne
@Moni

tylko pytanie czy to jest respektowane? napisane to zostało w taki sposób jakby niekoniecznie. Tutaj obcokrajowcy dalej są tylko na zleceniu?

Były pracownik
Były pracownik
@Anonimka

No niestety to prawda,atmosfera na tym sklepie jest nienajlepsza,obgadywanie za plecami to norma.Byly dni,że nie było czasu iść na przerwę.Mam wrażenie, że brakuje tam kierownika z "prawdziwego zdarzenia".

Anka
Były pracownik

Jestem byłą pracownicą sklepu osiedla Pod Lipami 104 w Poznaniu. Pełniłam funkcje zastępcy kierownika sklepu. Nie mogę dalej ukrywać tego co działo się w tym sklepie, główna Pani kierownik sklepu, stosowała wobec polskich kasjerów (usunięte przez administratora), byłam tego świadkiem, a wisienka na torcie był fakt, ze Pani kierownik napisała w moim imieniu wypowiedzenie do kadr za mnie bez mojej zgody i za moimi plecami. Ja takiego wypowiedzenia nie składałam i nie miałam takiego zamiaru niestety pismo poszło, a ja tam już nie pracuje, dzięki Pani kierownik. Miałam nakazywane z kim z pracowników mogę rozmawiać, ale także miałam zabranianie rozmawianie i kolegowanie się z osobami do których (usunięte przez administratora)był stosowany, pod rygorem, ze będę miała z tego konsekwencje. Jak widać, konsekwencja była tego, ze napisali za mnie wypowiedzenie. Nie można takich rzeczy ukrywać, a osoby które to robią powinny mieć wyciągnięte konsekwencje.

Danuta
Inne
@Anka

wypowiedzenie? i co dalej, w jakim ujęciu czasowym ono występuje? czy chodzi o miesiąc? jak podczas jego trwania dalsza praca może wyglądać? czy znana jest aktualna rotacja w tamtym sklepie?

Potencjalny pracownik
Kandydat

Rekrutacja Wrocław Kamińskiego/Chorwacka. Kłamią w ogłoszeniu o pracę. W ogłoszeniu umowa o pracę i 30 PLN brutto. Na rozmowie zlecenie i najniższa krajowa. To powinno być karalne. Kierowniczka nie panuje nad nerwami krzycząc na potencjalnego pracownika. Omijać szerokim łukiem.

Danuta
Inne
@Potencjalny pracownik

A ta dalsza sytuacja odnośnie tego przytoczonego podniesionego głosu to w jakich okolicznościach miała wyjść? I te rozbieżności jak zostały ostatecznie wyjaśnione? Warunki po okresie próbnym może?

Leosia
Były pracownik

Chata polska Poznan Podolany!! (usunięte przez administratora) Wykorzystywacze! Wykorzystują pracownikow, nie płaca za nadgodziny!! Nie oddaja nadgodzin w postaci dni wolnych! Żadnych premii, najniższa krajowa. Nadgodziny nigdzie nie zapisywane. Sprawa zgłoszona do PIP!!!

john wick
Inne
@Leosia

I w dodatku ceny jak w kurortach na Malediwach :)

Kasjerka
Pracownik
 Pytanie

Cześć, aktualnie pracuje w Chacie Polskiej, to moja pierwsza praca. Mam umowę zlecenie, czy ktoś z wiekszym doświadczeniem może mi powiedzieć jak wygląda rezygnacja? Dziwna jest ta umowa, jakby co miesiąc odnawiana, nie wiem czy dostanę wypłatę za przepracowany miesiąc jeśli zrezygnuję przed okresem rozliczenia. Co powiedzieć kierowniczce jeśli chcę zrezygnować zrezygnować?

Byly pracownik
Były pracownik
@Kasjerka

Proponuje zgłosić się do jakiegoś radcy prawnego żeby doradził, bo można później żałować i pójść beż kasy

Moni
Inne
@Kasjerka

Normalnie,mówisz ,że więcej nie przyjdziesz ,bez żadnych skutków prawnych ,za przepracowane dni muszą zapłacić ...

@aaa
Inne

Chata Polska w Kotli, tragedia wiecznie ceny się nie zgadzają z towarem na półce, gdzie i tak ceny są dużo wyższe niż u konkurencji. Na popołudniowych zmianach trzeba się prosić o obsłużenie na dziale mięsnym bo personel wgl się nie interesuje klientem, wręcz poza kasjerka nie ma nikogo więcej na sklepie. Brak towaru na półkach.

1
Adam
Inne
@@aaa

To w końcu brak towaru czy ceny się nie zgadzają? Przecież w każdym sklepie jest czytnik. Nie lepiej sobie sprawdzić niż narzekać?

Były pracownik
Były pracownik
@Adam

Chyba po to są ceny sklepie żeby klient jak głupek nie biegał do czytnika. Personel jest zatrudniany po to żeby utrzymywać porzadek

Klient
Były pracownik
@@aaa

Na Cieszkowskiego Swarzędz ekspedientki to nawet sobie rozmawiają przez telefon chodząc po sklepie w sprawach np bankowych a Ukrainka która tam pracuje to wiecznie nie zadowolona brak uśmiechu i zadowolenia ze jest w pracy to kpiny zeby nas tak Polaków tak traktować otworzyliście w niedziele i panie czuły się jakby były tam za karę a pozatym często ceny się nie zgadzają z enami przy kasie dzis miałem taki przypadek z pepsi była droższa przy kasie może by tak panie zajęły się praca a nie pogaduszkami przez telefon

Klienci robotnicy
Były pracownik
@Były pracownik

No może zatrudniony ale narzekają ze pracują tyle i mało płacą a kto je trzyma proponuję zeby xmienic personel bo psuje opinie polskiej chacie na Cieszkowskiego panie na stoisku mięsnym są zawsze uśmiechnięte pomimo że mają ciężka pracę nabiegaja się nakroja ale robią to szybko i sprawnie

Bożena
Inne
@Klient

Nie uważasz, że ze względu na trudną sytuację w ich kraju wytykanie czegoś takiego, jak niechodzenie roześmianą np., jest trochę… mało ok?

Klienci robotnicy
Były pracownik
@Bożena

Nie uważam bo akurat te które znam to lepiej funkcjonują niż my a pozatym to my też mamy wiele zmartwień i problemów a musimy się uśmiechać bo inaczej się nie traktuje

Bob
Inne
@@aaa

Pilnujcie się klienci ,bo blondyna kierowniczka non stop oszukuje na cenach

Danuta
Inne
@Bob

w jaki niby sposób? zresztą czy gdyby tak nie było to już dawno ktoś by się o to rościł?

Skarpetka
Kandydat

Śmiech na sali, właśnie dostałam telefon z propozycją pracy jako z-ca kierownika sklepu za (UWAGA!) najniższą krajową plus do tego premia frekwencyjna płatna co miesiąc. Wysokość w zależności od wielkości sklepu i pewnie obrotów, rekruterka twierdzi, że średnio 800zł. Czyli razem 3810zł brutto plus premie. Oczywiście prawdopodobnie, zależy gdzie się trafi i czy sklep w ogóle wyrabia premię. Jak dla mnie dramat. Dziwię się, że nie wstyd im za kierownicze stanowisko proponować najniższą krajową.

Były pracownik
Były pracownik
@Skarpetka

Tu nie ma premii bo nawet jeśli uda się wyrobić plany to zaraz jest za dużo strat i kółko się zamyka

Skarpetka
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

Tak podejrzewałam. Jak najwięcej uciąć a wymagania pewnie jak z kosmosu, zgadłam? Ale serio, takiego Januszexa to ja jeszcze jak żyję nie widziałam, żeby kadrze kierowniczej najniższą krajową proponować. Premii frekwencyjnej w sumie nie liczę, bo wypadki chodzą po ludziach i może się zdarzyć. Z tego co widziałam benefitów też za bardzo nie ma, opieki medycznej brak itp. Nie wiem jak to określić, dramat? Kpina? Tragikomedia?

Były pracownik
Były pracownik
@Skarpetka

Szorowanie podłogi po kolanach, ciągła rotacja pracowników, regionalni i dyrektorzy chcą ciągle wyjaśnienia, już nie wspomne o tym że wiecznie się wszystko psuje. A to internet nie działa, a to lada mięsna nie chłodzi, agregaty padają, woda z dachu się leję itp DRAMAT

Danuta
Inne
@Były pracownik

Jak to możliwe, że tyle rzeczy cały czas się dzieje? Raczej cały czas nie może się wszystko tak psuć?

Były pracownik
Były pracownik
@Danuta

Jak sprzęt ma lata świetności za sobą a wymiana na nowy za drogo to owszem. W jeden tydzień potrafiło nie działać drukarka, 3 chłodnie, lodówki z nabiałem, kasa monopolowa to nawet trzy razy w tygodniu potrafiła być naprawiana

1
Danuta
Inne
@Były pracownik

Chłonie i lodówki z nabiałem? To chyba starty były ogromne wtedy. To już nie lepiej byłoby porządnie zainwestować w to wszystko?

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Byly pracownik
Były pracownik

W tej firmie nie ma czegoś takiego jak szkolenia

Iwona
@Byly pracownik

A czy nowe osoby są chociaż wdrażane, czy raczej rzucane na głęboką wodę?

Były pracownik
Były pracownik

W tej firmie nie ma żadnych szkoleń.

Były pracownik
Były pracownik
@Iwona

Z powodu braku personalnych w całej sieci, nowe osoby są raczej rzucane na głęboką wodę

Ilona
@Były pracownik

Nawet wdrażającego?

Pomoc
Kandydat

Proszę o najświeższe informacje jak pracuje się w Chacie Polskiej w Poznaniu i okolicy, skłaniam się ku zgłoszeniu swojej kandydatury ale trochę przeraża mnie ilość zapotrzebowania personelu - na olx widnieje ok. 30 ogłoszeń

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Chata Polska S.A.?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Tak, oczywiście nieodpłatne Kierownictwo twierdzi, że to twoja wina kiedy musisz zostać dłużej ponieważ się nie wyrobiłam. A jak nie zgodzisz się przyjsc w dzień wolny, bo ktoś inny wypadł to się na Twojej osobie " zawodzą" i krzywo patrzą, przerabiałam to z trzema kierownikami.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Chata Polska S.A. występują paczki/bony świąteczne?

1
Miki
Kandydat
@Pytanie

Tak, występują, 100 -150 zl w grudniu bon tylko, dla osób ktore przez caly rok nie będa chorować powyżej 13 dni i maja stałą umowę o pracę. Wstyd !!’

Poznaniak
Były pracownik
@Pytanie

W chacie polskiej nie ma żadnych benefitow dla pracowników. . Zero paczek na święta, kart multisport itp. Ogólnie firma podczodzi do pracownika i traktuje go jak śmiecia. Nie ten to następny. Nie polecam pracy na sklepach. Najniższa krajowa, wyzysk, zero poszanowania. Zero standardów.(usunięte przez administratora)

Byly pracownik
Były pracownik
@Miki

Dotyczy to tylko pracowników sklepów własnych, nie biura

Danuta
Inne
@Byly pracownik

A co biuro dostaje w zamian w takim razie, żeby mniej więcej fair było?

Prezes
Pracownik
@Pytanie

Dla osób zatrudnionych ponad 6miesiecy są bony do wydania w chacie polskiej ale to tylko tyle. Nic ciekawego.

Iwona
Inne
@Prezes

A poza świętami macie jakieś benefity pozapłacowe?

Były pracownik
Były pracownik
@Iwona

Nic

Pytanie
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w Chata Polska S.A.?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Sytuacja zmienia się z miejsca na miesiąc. Ludzie odchodzą bo statek tonie. Od początku roku 2022 ok 15 osób z samej centrali nie licząc sklepów. Pracownicy że stażem 15 lat + na znaczących stanowiskach którzy zostawili tam serce i wklad w tą firmę. Niestety R....i K......Ściemnińscy nadal nawijaja makaron na uszy pracownika. Ludzie mają dość tego lekceważenia, pogardy i zapierdziel....nia za marne pieniądze. Nie polecam się tam zatrudniać.

Beata
Inne
@Były pracownik

można wiedzieć czemu tyle ludzi odeszło? sami czy zostali zwolnieni?

zniesmaczony
Były pracownik
@Beata

Powód jest jeden. Brak perspektyw. Zero podwyżek, ciegłe dokładanie obowiązków. Zero płatnych nadgodzin (nawet jak wynikają ze strony pracodawcy). Retoryka jest taka "firma płaci za 8 godzin pracy a skoro pracownik się nie wyrabia to nie wina firmy" - z takim podejściem to nie wróże dobrze. Większość pracowników odchodzi sama bo ma tego dość. W czasach covid przeszli samych siebie. Nie ma zgody na pracę zdalną. Pracujemy normalnie a w razie choroby firma zakupi 3 respiratory. Zero poszanowania dla zdrowia i samego pracownika. To była mistrzowska propaganda.....

Danuta
Inne
@zniesmaczony

Ty tak poważnie z tymi respiratorami? To prawda?? Ciekawa jestem, co by zrobili gdyby nastał niestety czarny scenariusz i ktoś przez to trzymanie na siłę na miejscu doznałby przez covid sporego uszczerbku na zdrowiu. Idzie wtedy ich o to pozwać za nieuzasadnione narażenie zdrowia lub życia?

Zofia
Inne
@zniesmaczony

Często wynikają nadgodziny ze strony pracodawcy? Czy częściej są dlatego że pracownik się nie wyrabia?

Piotor
Kandydat

Dzień dobry, proszę o informację jak wygląda praca w siedzibie w Poznaniu. Wysokość wynagrodzeń, czas pracy itp

Misia
Kandydat
 Pytanie

Jest tu może osoba która pracuję w Borku strzelińskim?

Zostaw merytoryczną opinię o Chata Polska S.A. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Chata Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Chata Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Chata Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 0 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Chata Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Chata Polska S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Chata Polska S.A.
1.4/5 Na podstawie 37 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Chata Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii