pdj dan trans

Poznań

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 29 ocen.

Opinie o pdj dan trans

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie pdj dan trans

Agnieszka
użytkownik zarejestrowany

@asda, a jakie stanowisko Cię interesuje? Musimy pamiętać, że na każdym ze stanowisk warunki pracy, wynagrodzenie, atmosfera czy przebieg rekrutacji jest różny.

maok
użytkownik zarejestrowany

no jednak nie szukają, chociaż moze będzie coś jeszcze.

asda
użytkownik zarejestrowany

Potrzebuje bazy informacji na temat rekrutacji oraz zarobków jakie są w tej firmie bo szukam pracy i nie chce trafic na niewiarygodna firme zwazajac na fakt ze tak mialem poprzednio.

Tramp
użytkownik zarejestrowany

Bardzo często tak robią, chociaż dziwię się, że firma zarejestrowana w Warszawie - opłaty chyba zdecydowanie wyższe..

toszi
użytkownik zarejestrowany

siedziba pdj dan trans jest w Jerzykowie. W krsie co najwyżej mógł być podany adres na który firma jest zarejestrowana

milena
użytkownik zarejestrowany

zgodnie z KRSem na Deotymy w Warszawie, http://www.krs-online.com.pl/pdj-dan-trans-sp-z-o-o-krs-254511.html tylko, czy to aktualne?

ktos

Moze ktos wie na temat firmy violl-trans ktora prowadzi corka P.Maslony,Violetta??? slyszalem zle opinie o tej firmie.prosze o opinie tej firmy.pozdr

kierowca 8

Witam wszystkich!!!jak sie przyjmowalem to jasno powiedzialem czego ja oczekuje,i czego P.Prezes oczekuje odemnie,wiec zdecydowalem sie w tej firmie pracowac.po czasie sie okazalo ze w praktyce wyszlo inaczej tz.tarczki za okno,ogien na tloki bo w biedronce awizacja,dobrze ze to mleko bylo odtluszczone bo inaczej zawiuzl bym maslo w kartonikach.zdecydowalem ze rezygnuje z tej pracy bo nie mam zamiaru kogos zabic na drodze i siebie.A co do sprzetu ja nie moglem narzekac,zielona magnumka z chlodniom.

gf

daj se luz żałosna firma dla darmozjadów biurowych pierwsza klasa nic nie robią tylko żerują zwłaszcza z brzydotą

kier

Witam Mam pytanko czy przyjmują tam kierowców bez doświadczenia jaka płaca , itd. Przede wszystkim czy się coś zmieniło bo po waszych postach jest nie ciekawie , ale prace trzeba gdzieś zacząć . Pozdro

www

wypłata na czas dobre sobie może do tych którzy 15 już pod bramą stoją a nie dla jeżdżących bo nam nawet na konto tego dnia nie przeleją

anonim

Witam Pracuje w tej firmie od roku , złego słowa nie mogę powiedzieć . Wypłata na czas , urlop bez problemu ,na moje auto nie narzekam . Pozdrawiam

gogol

pracowałem ponad pięć lat to to mogę sobie pozwolić na komentarz, nie powiem były dobre czasy ale się bezpowrotnie skończyły. Teraz firmę zżerają nieroby i nie wykwalifikowana kadra. Najlepszy as to kierownik warsztatu kompletne zero, no i oczywiście kapusie których nie brakuje.

anonim

zgadzam sie z wami praca w tej firmie wykancza dobrze maja tylko darmozjady w biurach i kopeca reszta jest traktowana jak psy aha i gadki ze kierowcy to zlodzieje a najwiekszym jest on np jak tam łowicz panie prezesie ile dslugu zostalo hahahahaha

anonim

brak[usunięte przez moderatora] na to wszystko.nie ktorzy charuja jak [usunięte przez moderatora] i nikt tego nie widzi a ci co sie obijaja i licza dni do wyplaty to sa najlepszymi pracownikami.pozdro dla normalnych

Znajomy

Niunia masz całkowitą rację!Ten pseudo-szef otworzy kiedys oczy,ale będzie za pózno!Wydaje mu sie że sprawuje władze nad firmą .Otworzy oczy jak Go wyprostują,tak jak przed laty!To sobie przypomni ciekawe czasy ze swojego życiorysu.Pozdrowienia dla NORMALNYCH co jeszcze tam pracują.

?

Faktycznie się Uśmiałem z waszych wypocin

xyz

Do kolegi {gal anonim}.Wiele już tu napisano o tej firmie,i jakoś ze wszystkich opresji firma wychodzi na czysto.Były już niejedne kontrole,i jakoś firma sobie radzi.Masz rację,kierowca jest odpowiedzialny za ciężar przewożonego ładunku,nie powinien przeładowywać pojazdu. Chyba jest to oczywiste,a że ładują więcej to już nie ponosi odpowiedzialności pracodawca. Kierowca jest w tym zakresie przeszkolony,{kurs na przewóz rzeczy się kłania}.Który pracodawca kazałby przeładowywać zestaw? o tym decyduje kierowca,czy bierze taki ciężar czy nie.

gall anonim

no tak, ale chodzi o to, że na ogół zestaw waży powyżej 40ton. tam- cukier, z powrotem mleko. 42-45 ton. ciekawe kiedy itd i gdkkia się za was zabierze? no tak, przecież daliście kierowcom do podpisania odpowiedzialność. to wam daje bezkarność? no to zobaczymy na jak długo!

xyz

Chyba niektórych tu piszacych boli,że niektóre wypowiedzi kolegów sa prawdą.Oczywiscie nie mogą przeboleć prawdy,że idzie np zrobić normę przy 40 t. -32l. Zgadzam sie ,tylko umiejętna jazda,co niektórym tego widocznie nie można przepowiedzieć,bo po prostu są odporni mocno na wiedzę!

zorientowany

he, he! chyba bez ładunku. wtryski leją, pompy rozregulowane i do tego milion przebiegu! nie ciągnij tej żałosnej farsy, bo ludzie czytają i płaczą ze śmiechu nad Twoimi wywodami!!!

kierowca pracujący obecnie

Kolego xxx , widocznie nie umiesz prowadzić zestawu po polskich drogach!!!! Naprawy nie są wykonywane na sznurki i druty,bo to nie ma sensu.Ciekawe ile lat jeżdzisz,no i podstawa czym? a przy umiejętnej jeżdzie auta tego typu co są w tej firmie spalają jednak 32l!!!! Tylko widocznie nie umiesz prowadzic zestawu,lub tak jak wcześniej pisałem chciałbyś zostać szejkiem paliwowym!!!!! TAK W TEJ FIRMIE NIE JEST I CHYBA TO ZROZUMIAŁEŚ!!!!!!

XXX

żałosna próba samoobrony. wiedza praktyczna a teoretyczna której i tak Ci brakuje to dwie różne sprawy. a w dzisiejszych czasach naprawianie aut drutem i sznurkiem chyba nie powinno mieć miejsca. i te brednie że auto pali 32l? 45 ton po polskich drogach? pomyślcie najpierw zanim coś powiecie. większość kierowców nie wdaje się z Wami w dyskusje dla świętego spokoju bo po co mają słuchać głupot z ust człowieka który nigdy nie prowadził nawet takiego zestawu. p.s. zorientowany ma 100% racji.

Kierowca pracujący obecnie

Kolego ,może Ty nie masz pojęcia na czym polega w dzisiejszych czasach transport.Nie przesadzaj z tymi ciągnikami ,bo w każdej firmie zdarzają się usterki samochodów. Jak Ci było wstyd tymi ciągnikami jezdzić,to dlatego nie pracujesz tutaj.A może chciałeś zostać szejkiem paliwowym,to tu też dla takich nie ma miejsca!!! Podejrzewam również że posiadasz 10% tej wiedzy którą posiada kierownik warsztatu. Tak więc powodzenia w poszukiwaniu nierozgarniętego szefa który Cię zatrudni,tylko ciekawe na jak długo?

zorientowany

a więc tak: banda [usunięte przez moderatora] którzy mają tyle wiedzy o transporcie co kierowca o dzierganiu na drutach!!! rekordy głupoty bije tzw. kierownik warsztatu. poza tym, jechać nie ma czym! auta nadają się tylko do huty! wstyd pokazywać się takim czymś na drodze! zdecydowana porażka! odradzam.

Drivers

Zrobisz 5tys.km,czy 10tys. to wypłata taka sama! A o wolnych ustawowo dniach to zapomnijcie! Jazda na okrągło!Urlop jest ale UWAGA!!!!! BEZPŁATNY!!!!!!!!!!!!!!. Za każdy dzień urlopu potrącają 100zł!!!!!! tak więc totalne bezprawie!!!!!!!!!

zz

pracowałem w tej firmie trochę czasu (chłodnia, beczka) , bywało różnie, ale ogólnie było względnie. powodzonka

anonim

kierowca Bez przesady nie róbcie jaj, nie jest tragicznie. Pracowałem i wiem co jest grane,każdy by chciał mieć lepiej. bajo

trucker

Ktoś kto pisze dużymi literami ,ma niespełnione ambicje zawodowe,i chce aby Go zauważono! A byc może nie poukładane również życie osobiste ,więc jest to forma zwrócenia na siebie uwagi.

ANONIM

WIDZIAŁEM WIELE BZDUR , JESZCZE WIECEJ NIESPEŁNIONYCH ZAWODOWO KIEPSKICH PRACOWNIKÓW , WYRAZENIE TAKIEJ IDIOTYCZNEJ OPINII W SPOSÓB ANONIMOWY JEST NAPRAWDE NIESAMOWITA ODWAGĄ NIESPEŁNIONEGO NIEUDACZNIKA NIEPOSIADAJACEGO ZA GROSZ ROZUMU I JESZCZE MNIEJ KULTURY OSOBISTEJ . NAPISZ SOBIE NA CZOLE -JESTEM NIEULECZALNIE CHORY NA NIENAWIŚĆ DO WSZYSTKIEGO I WSZYSTKICH A TAK NAPRAWDE NA LENISTWO!! MIŁEGO DNIA !

kier

jakie bzdury- widziałem samochody i naczepy. Rolnik z ciebie a nie kierowca

Zostaw opinię o pdj dan trans - Poznań

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie pdj dan trans