Zaklady produkcji spozywczej Ambi

Bytom

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 209 ocen.

Zaklady produkcji spozywczej Ambi
4 209 6 1

Opinie o Zaklady produkcji spozywczej Ambi

Julita

@Pytlki dobrze, że dzielisz się na forum swoimi przemyśleniami odnośnie pracy, ale mam do Ciebie prośbę, byś nie używał w swoich kolejnych wpisach, słów uważanych powszechnie za niekulturalne. Takie wyrażenia nie wnoszą nic merytorycznego, a psują ogólny odbiór wypowiedzi.

Kierowcaa

Firma jak firma, auta trupy bo szefowi szkoda kasy no nowe, wyplata zawsze na czas, umowa normalna, ale ilosci towaru sa nieraz nieludzkie, auta przeladowywane, zero poszanowania dla dobrych pracownikow. Robota dobra na chwile.

jan
@Kierowcaa 15.01.2018 05:45

Dokładnie. zapomniałeś dodać ze te nieludzkie i ciezkie ilosci towaru trzeba czesto na własnych rekach wniesc na pierwsze pietro budynku Albo nosic na odległosci. natyrasz sie a wyplate potem zobaczysz 2100-2200. Szkoda zdrowia

Bartek
@jan 22.01.2018 07:18

PRACA KIEROWCY DOSTAWCY POLEGA NA TYM ZE DOWOZISZ TOWAR A POTEM GO WNOSISZ DO KLIENTA A TAKICH CO BYLI NA PIERWSZYM PIĘTRZE MIAŁEM DOSŁOWNIE KILKU NIE WIEM JAKI NIELUDZKO CIĘŻKI TOWAR MUSIAŁES DŹWIGAĆ SKORO KARTON MROŻONKI WAZYŁ DZIESIĘĆ KILOGRAMÓW JAK PRACOWAŁEM

Pyter
@Kierowcaa 15.01.2018 05:45

Auta graty? Ja jeżdżę nową Skodą, w zeszłym roku kupili kilka i jest fajna. Ale dostali je NAJLEPSI - jak pracujesz miesiąc i chcesz nowe auto to się przeliczyłeś.

Busiarz
@Pyter 27.01.2018 08:44

Chyba jako przedstawiciel... Bo chodzi tutaj o kierowcow dostawcow. A nieludzkie ilosci to fakt ze auto wazy 2,5t a sam towar nie raz okolo 3t, wiec potem mandat Ty zaplacisz. Kolejna sprawa to bezpieczenstwo bo auta nie przyjma taka ilosc do komor, wiec towar nie jednokrotnie jest upychany w szoferki...

Pyter
@Busiarz 13.02.2018 15:09

Jak ty chcesz 3 tony mrożonki na chłodnie komorowa zapakować? Chyba na to Atego co je sprzedają ale to kat C. Umnie do jednej komory mieści się po ok 15 kartonów każdy po 10 kg. 150 kg x 8 komór = około 1200 kg, maks 1500kg. Na mastera jak po dach go zapanujesz to może z 1800 kg zmieścisz. Wtedy masz przeładowane o jakieś 500 kg. Ale do 3 ton towaru to byś musiał mieć przyczepę. No i może pochwal się jakim "gratem" jezdziles mesio sprinter czy może VW ? Kolejny bajkopisarz. Chociaż fakt jak ładowałes do szoferki znaczy że zamiast wrócić na doladunek wolales robić jeden kurs. Sa tacy co dopierdolo towaru pod sufit aby jechac. Bo wrócić się doładować to ujma na honorze. Typowy Janusz transportu.

Szeregowiec
@Pyter 27.01.2018 08:44

Szkoda że nie dodałeś że skody kupili ale handlowcą

Pyter
@Szeregowiec 10.04.2018 16:58

@Szeregowiec. A widziałeś Ty kiedy nową SKODĘ ciężarówkę? No wiadomo że SKODĄ jezdzi handlowiec. Z dostawczakow ostatnio kupili kilka sztuk MASTERÓW rocznik 2010 Jak sie nie załapałeś znaczy żeś sie nie starał :D Jak ktoś pisze że auta w AMBI to trupy to chyba nie robił w transporcie w Polsce.

Busiarz
@Pyter 16.04.2018 09:57

Chyba malo wiesz kolego. Kazde auto ma swoja max ładownośc ktora srednio wynosi 700kg. A kierowcy wywoza po minimum tonie. Jakby itd sprawdzalo kazde auto przy bramie firmy to nikt by nie wyjechał w trase. Rotacja firmy na poziomie promocji fileta w biedronce. Skoro idac tam z dostajesz 2500 do reki, jestes kontrolowany gps, placisz wielokrotnie za pomyłki magazynierow bo kierownicze zawsze ich stqn wie zgadza.

Pytlki
@Busiarz 11.10.2018 13:05

Ale ty farmazona piszesz Busiarzu miły. Rotacja od kilku miesięcy w zasadzie zerowa, w Bielsku jak bywam z dostawą to też te same twarze cały czas widzę. GPS w transporcie to chyba normalne, nie wiem kajś ty się uchował. Jak płacisz za pomyłki to tylko za swoje, a nie cudze. Chyba że nie masz czasu sprawdzić towaruXD Ale jak nie sprawdzasz to potem płaciszXXXXXXXD Co do ITD nigdy nie dostałem mandatu za przeładowanie, większość chłopaków z "B" też nigdy. I pamietaj nie strasz nie strasz bo sie zesr.....

Julita

@Robert a czy otrzymałeś na rozmowie kwalifikacyjnej informację o tym, jakie warunki zatrudnienia są oferowane na początek współpracy? Dla handlowca jest umowa o pracę, czy może B2B? W toku rekrutacji obywa się jedno spotkanie, czy składa się ona z większej ilości etapów?

Julita

Na portalu służącym do zamieszczania ofert pracy znalazłam informację, że Zaklady Produkcji Spożywczej Ambi rekrutują obecnie na dwa stanowiska: Specjalista ds. obsługi klienta oraz Przedstawiciel handlowy ds. gastronomii (należy posiadać minimum 1 rok doświadczenia w branży gastronomicznej) Czy ktoś z Was zamierza składać swoje cv? Jeżeli tak i odbędziecie rozmowę kwalifikacyjną, przedstawcie proszę na forum swoje spostrzeżenia. Będzie to cenna wskazówka dla użytkowników poszukujących zatrudnienia.

Robert
@Julita 03.10.2018 20:53

Rozmawiałem o stanowisku handlowca i trudno się tam dostać bo szukają ludzi z duzym doświadczeniem w gastronomii, a ja takiego nie posiadam. Mimo to zaprosili mnie na rozmowę, ale nie robię sobie nadziei. Warunki finansowe to jak dla mnie eldorado jeśli to prawda. Na początku minimum 3,5 na rękę a doświadczeni handlowcy od 5 do 9 tysięcy na rękę. Nie chciało mi się wierzyć, ale z tego co widzę po opiniach to prawda. Z tego co mówili to większości handlowców pracuje minimum kilka lat i rotacja jest mała

Marek

Handlowcy zarabiają gruby hajs, kumpel co tam pracuje co miesiąc wystawia im fakture na ponad 10 tysięcy złotych. Próbowałem się dostać ale nie dało rady - stwierdzili że szukają tylko doświadczonych handlowców. Znacznie prościej znaleźć pracę u ich konkurencji.

adrian
@Marek 21.08.2018 07:31

to idź tam rób na chłodnie, też jest gruby hajs ;-) tutaj się pracuje ale wie za co-to odpowiedź na pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej odnośnie zarobków ;-)

Olek

Słyszałem, że firma ma opinię dobrego pracodawcy. Może ktoś słyszał czy potrzebują ludzi?

Julita

@Roman przede wszystkim, wszelkie komentarze na forum muszą być zgodne z prawem. Obowiązuje nas rozporządzenie RODO, które zabrania podawania danych osobowych. Jeśli chodzi o regulamin, to zakaz wynika z paragrafu 4 pkt. 3. W przypadku wątpliwości, zostawiam link do jego zapisów: https://www.gowork.pl/regulamin

Julita

@Były przypominam, że na forum nie wolno wymieniać pracowników firm z imienia, ani podawać innych informacji, które umożliwiają ich identyfikację. Jest to zabronione przez regulamin, a takie wpisy mogą być usunięte. @Roman dziękuję, że zamieściłeś swoją opinię, na temat tego jak wygląda praca w Zaklady produkcji spozywczej Ambi, niemniej jednak bardzo proszę, abyś w swoich kolejnych wpisach unikał używania wulgaryzmów.

Roman
@Julita 10.07.2018 11:43

Gdzie w regulaminie jest coś na ten temat że nie można podawać imienia ?

anonim

(usunięte przez administratora)

Roman

Jak pozwalasz żeby handlowcy wchodzili tobie na głowę to rzeczywiście robota może być ciężka. Ale twoim szefem nie jest handlowiec a oni nie muszą ciebie lubieć. No to jest to prawda że ranki są trudne i trzeba zapier****, gdzieś od 10-11 jest już luz. Na plus duży mają to że się unowocześnili i wymienili spora część floty. Te dwufunkcyjne Renault Master są bardzo przyjemne w prowadzeniu i wygodnie się z nich wyciąga towar. Jak już cała flotę wymienia to będzie super.

Henryk

Słyszałem, że firma to bardzo dobry pracodawca!!

Julita

Zaklady produkcji spozywczej Ambi obecnie prowadzą rekrutacje na stanowisko Przedstawiciela Handlowego ds. Gastronomii w kilku lokalizacjach. Czy ktoś zamierza aplikować? Może ktoś z obecnych pracowników byłby w stanie wypowiedzieć się jak wygląda praca na tym stanowisku? Jakie są warunki zatrudnienia? Czy na tym stanowisku można liczyć na jakieś profity? Zachęcam do podzielenia się swoimi doświadczeniami. Każda merytoryczna wypowiedź i wskazówka jest cenna dla zainteresowanych ofertą pracy.

Małpka

Czy ktoś byłby tak miły i napisał czym ta firma się zajmuje (dokładnie) w ogłoszeniach o zatrudnieniu jest tylko produkcja spożywcza, owoce, warzywa i lody....ani strony www ani żadnych konkretnych informacji w int. dla ludzi spoza Bytomia to czarna amba ...

Goryl
@Małpka 23.01.2018 22:03

Produkcja lodów, sprzedaż produktów spożywczych dla restauracji, stołówek i sklepów. Obsługują teren śląska, podbeskidzia i małopolski. Dziwe że ich nie znasz.

Kubusia3:+/
@Małpka 23.01.2018 22:03

Nina

Adam
@Małpka 23.01.2018 22:03

Ja tez o nich nie slyszalem

Woj Tech

Pracowałem kilka ładnych lat jako handlowiec, praca dała mi solidne podstawy z których korzystam do dzisiaj. Słyszałem od kolegów że przebranżowili się na gastronomię i bardzo dobrze im idzie. Przynajmniej "stara gwardia" tak twierdzi. To ludzie ze sporym doświadczeniem którzy odnieśli sukces i inkasują minimum 5 tysięcy na ręke. Myślę że jak ktoś szuka firmy gdzie będzie mogł uczciwie przepracować dłuższy okres czasu to może pomyśleć o AMBI .

stary iglokrakowiec

pytasz kogos po miesiącu pracy cma umowe na czas nieokreślony to jakis dowcip jest wypowiadałem się o pracy już dwa razy trzeci nie mam zamiaru jako kierowca robota jest dobra ci z magazynu tez nie narzekaja o handlowcach się nie wypowiadam bo to nie moja bajka nie wiem co to znizki pracownicze jak masz na mysli to ze możesz kupic taniej towar to tak jako pracownik możesz kupowac w cenach hurtowych to spore ułatwienie bo produktow jest naprawde sporo często biore do domu rybe albo frytki czasami cos innego wychodzi znacznie taniej niż w markecie

Julita

@stary iglokrakowiec, udzielam się, ponieważ jestem moderatorem forum- staram się pomóc osobom, które poszukują pracy. Z pewnością nie tylko kierowcy są zatrudnieni w firmie Ambi, informacje o każdym stanowisku są istotne. Zachęcam Cię do opowiedzenia o swojej pracy. @Pama, czy otrzymałeś umowę na stałe? Możesz liczyć na zniżki pracownicze?

Julita

@Pama, udało Ci się już zacząć pracę, podpisać umowę? Jak warunki zatrudnienia, zespół? Możesz opowiedzieć coś więcej na temat rozmowy kwalifikacyjnej, długości rekrutacji? Piszesz, że masz już spore doświadczenie w takiej pracy, nie wiesz może, czy szukają też osób, dla których byłaby to pierwsza praca?

stary iglokrakowiec
@Julita 09.04.2018 19:48

co ty sie tak tu udzielasz co chwilę chyba nigdy na rozmowie o pracę nie byłaś bo wypytujesz o jakieś głupoty o jaki zespół pytasz widać że nigdy jako kierowca nie pracowałaś przyjdź do roboty to się przekonasz co robie jako kierowca ale nie wiem czy kobieta się nada bo to ciężka pracs szukają ludzi z doświadczeniem masz jasno napisane w ogłoszeniu czytać nie potrafisz czy jak?

Pama
@Julita 09.04.2018 19:48

Witam. Pracuje i jestem zadowolony choć moze to być euforia na nowym stanowisku. Wyglada obiecująco i trzymam kciuki żeby tu trochę popracować.

Pama

Szukają DORADCY KULINARNEGO na pracuj.pl . Może ktoś coś w tym temacie napisać? Pozdrawiam

Antonio
@Pama 22.03.2018 14:00

Co potrzebujesz wiedzieć?

Antonio
@Pama 22.03.2018 14:00

Jak masz doświadczenie jak handlowiec, albo znasz się na gastronomii w sensie kulinarnym to raczej dasz sobie radę. Lekko nie ma bo trzeba zadbać o klienta i umiec go pozyskać. Ale kasa znacznie lepsza niż w detalu. Tu dobry handlowiec z bazą klientów potrafi wyciągać po 5 tysięcy albo lepiej na rękę co miesiąc. Trzeba tylko pamiętać że jest inaczej niż w detalu i wieczorem klienci potrafią dzwonić z zamówieniami. Jak coś więcej to pisz!

Pama
@Antonio 29.03.2018 21:05

Dziękuję Antonio za info. Byłem na rozmowie i jest tak jak mówisz. Mam checi i zapał wiec liczę ze zaraz zacznę. Mam spore doświadczenie na kuchni wiec bedzie mi łatwiej pozyskać klienta. Dobrze ze Ambi ma takie niskie ceny i jest co sprzedawać, bo asortyment spory. Raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam

ANDRZEJ

ROBIE KILKA LAT JAKO KIEROWCA I SOBIE CHWALE NIE ROZUMIEM TYCH CO NARZEKAJA CHYBA NIGDY NIE ROBILI JAKO KIEROWCA W HURTOWNI ZACZYNALEM W MLYNIE DWANASCIE LAT TEMU I POWIEM ZE TO BYLA ROBOTA CZLOWIEK MUSIAL PO KILKANASCIE TON TOWARU DZIENNIE REKAMI PRZELADOWAC A WOREK WAZYL 25 KILO ALBO WIECEJ JAK SIE STARA ZALADOWALO TO CZULES ZE ZYLES POTEM ROBILEM W TRADISIE MNIEJ TOWARU ALE DALEJ KILKA TON PRZERUCANIA TYLKO ZE LATWIEJ PRZERZUCIC KARTON CO WAZY DZIESIEC KILO ALBO DWADZIESCIA W AMBI JEST ZNACZNIE MNIEJ TOWARU I NIE ROZUMIEM NIEDOROZWOJOW KTORZY PISZA ZE JEST DUZO TOWARU A AUTA TO TEMAT RZEKA ALE JAK PRZYCHODZI NOWY I SIE DZIWI ZE NIE DOSTAL NAJLEPSZEGO AUTA W FIRMIE TO CHYBA NIE ROZUMIE ZE JEST JAKAS HIERARCHIA I CI CO DLUZEJ PRACUJA JEZDZA LEPSZYMI AUTAMI

Józef
@ANDRZEJ 19.02.2018 17:23

dobrze zes sie w końcu wypowiedział Andrzeju bo te młode ciuliki taki farmazon zaczły pisać że to dramat!!!!!! porobili tydzień i myślą że już wszystko wiedzą pokory troche bo nasze pokolenie wiedziało co to pokora!!!!!!

Borys
@ANDRZEJ 19.02.2018 17:23

Chyba co w (usunięte przez administratora) wchodzą

Jozef
@Borys 19.03.2018 18:11

Idź Borysku do mamy bo ci gluty z nosa lecą

Jarek

Słyszałem sporo dobrego o firmie. Warto starać się o pracę, czy firma w ogóle potrzebuje ludzi?

Miro
@Jarek 12.03.2018 19:41

A chcesz robić czy się opier dalać? Dla tych co chcą pracować roboty aż za wiele. A jak się masz obijać to idź do Igloteksa.

hajer z 600

Kiedyś jeździłch jako kierowca . Robota nie jest zło. Jak komuś jest źle to zapraszom na gruba. Na dole bydzie mioł lepi, zawsze ciepło, ciymno i pot kapie po jajcach.

Józef
@hajer z 600 16.02.2018 12:45

na gruba i w ambi trzeba jeszcze mieć jaja!!! te młode co ostatnio byli to dramat!!! trzeba powiedzieć M. żeby nie zatrudniał takich ciulików co mleko mają pod nosem !!!! i ja sie potrafie z imienia podpisać a nie jak jeden z drugim bęcwałem napiszą farmazona i się nawet podpisać nie potrafią !!!

michał

mogę napisać jak wygląda praca magazyniera.... dobrze płacą bo 2,3 tyś - 2,5 tyś na ręke.... są nocki .... sobota i niedziela wolne ... pierwsza nocka to niedziela wieczór.... jak ktoś lubi pracować w spożywce to mu się spodoba... jak się boisz wejść do chłodni to lepiej sobie odpuść ...

Adrian

Normalna przyzwoita robota, czytając niektóre opinie mam wrażenie że pracujemy w dwóch różnych firmach.

Julita

Dużo osób trafia na ten wątek szukając opinii o swoim potencjalnym miejscu pracy. Ważne, by mogły tu znaleźć pomocne i merytoryczne informacje. Wasze doświadczenia i opinie mogą w tym pomóc. Dlatego tak ważne jest by zamieszczane wpisy były rzetelne i przedstawiały aktualną sytuację w firmie. Jednak niektóre z ostatnich wpisów wręcz poznanie firmy utrudniają.

Adam
@Julita 02.10.2017 12:54

weś się pancia nie czepiaj jak chce to pujde na rozmowe i sie zapytam

stary iglokrakowiec
@Julita 02.10.2017 12:54

idź sie zatrudnij jak nie wiesz wszystko masz tu napisane firma jak firma nie kradną roboty dużo jak ktoś poleci dyscyplinarnie to za dwa dni na bank tu wystawi laurke pisza ci co odeszli albo im nie pasuje ci ktorym sie podoba nie maja czasu na takie miejsca

YopY

Praca jak każda inna, swoje trzeba zrobić a wtedy kasa jest bardzo dobra. Chcesz zarobić to pracuj uczciwie a Pan M to doceni . Pracowałem kilka miesięcy , myślałem że gdzie indziej będzie mi lepiej, niestety " wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" dzisiaj żałuję że odszedłem z AMBI. Kasa była na czas, weekendy wolne i auta wymieniają na lepsze .

Magazynier
@YopY 15.02.2018 14:54

Zgadzam się z tym też żałuję że odeszlem były różne sytuację ale było ok. Tych lat na magazynie się nie zapomni

emeryt
@Magazynier 16.02.2018 14:10

A Anka i Magda jeszcze tam z Wami pracują. To były dziewczyny ...

kierowca

Pracuję teraz w podobnej firmie i zastanawiam się nad zmianą, byłem na rozmowie i mówił, ze te 9 godzin dziennie to prawda. Pracuję w Drimpolu i walę po 400 km dziennie ale rzadko kiedy ponad 20 sklepów, często za to ponad 10 godzin, praktycznie zawsze. Myślicie ze warto zmieniać? Auta widziałem i trochę starocie ale może chociaż zadbane?

Kierownik
@kierowca 08.05.2017 18:34

Jak robisz 400 km dziennie i ponad 10h to nawet się nie zastanawiaj tylko zmieniaj robotę.

Atomowy
@kierowca 08.05.2017 18:34

400 km dziennie .... szkoda gada .... ja w ambi nigdy ponad 250 kilometrow nie zrobilem ... normalnie robie kolo 150 kilometrow dziennie.....

Misiek

Marek to mógłby napisac ksiazke "Jak na dziadostwie i wyzysku dorobiłem sie miliona", taka prawda. Ogolnie pracowalem tam miesiac, po pelnym miesiacu jak zobaczylem wyplate za to co musiałem sie orobić po 10h dziennie prawie i jakim złomem jezdzic to dałem wypowiedzenie. Naprawde syf,brud i ubóstwo. Treść ogłoszenia daleka od tego co mozna tam tak naprawde zastać.

ARTUR
@Misiek 29.10.2017 11:09

CZŁOWIEKU WEŹ NAPISZ KONKRETNIE!!!!! JAKIM AUTEM JEŹDZIŁEŚ????ILE GODZIN W TYGODNIU PRZEROBIŁEŚ ?????JAKĄ DOSTAŁEŚ WYPŁATE???? CHCE SIĘ CZEGOŚ KONKRETNEGO DOWIEDZIEĆ O TEJ ROBOCIE GDZIE TEN (usunięte przez administratora) I BRUD???? CO JEST NIE TAK???? CO TO ZNACZY PRAWIE 10H ??? W OGŁOSZENIU BYŁO 9H POMÓGŁBYŚ CZŁOWIEKOWI !!!!

On
@ARTUR 01.02.2018 08:53

Misiek nic Tobie nie odpisze .... On nie ma czasu na takie rzeczy ..... Jeździł masterem z 2010 roku ...... Jak wszyscy robił między 8-10 godzin Stwierdził ze za 2500 zł to woli nie pracować ...... Robota trudna jak to w transporcie .... Trzeba patrzeć czy miśki nie stoją i czy kasa się zgadza ... Jak dostaniesz dwa kwity w miesiąc to przestaje sie opłacać ... Jemu to nie pasowało i poszedł na busy ... Teraz robi też na masterze systemie 3+1 .... Mówi ze fajnie jest bo zarobi 5000 zł .... Widuje go co trzy tygodnie jak do domu zjedzie ....

ARTUR
@On 07.02.2018 08:38

NO I TO JEST KONKRET!!!! JAK MNIE WMURWIAJĄ TAKIE LUDZIE CO NIE POTRAFIĄ NAPISAĆ CO GO BOLI!!!! CZYTAC SIE TEGO NIEDA!!!! CZYLI MOWISZ ZE DA SIE ZYC???? NIE WIERZE W SUPER ROBOTE TO ZAWSZE OKAZUJE SIE SCIEMA!!! ALE JAK KTOS UCZCIWIE NAPISZE TO JA GO SZANUJE!!!

Camel

Co kolwiek tu by dobrego nie napisali to i tak kazdy kto pojdzie pracowac jako kierowca szybko sie przekona... taka firma dziad trans. Mam nadzieje ze zniknie predzej czy pozniej. Jesli ukraińcy sie z niej zwolnili z dnia na dzien to juz całkiem o czymś świadczy.

ARTUR
@Camel 18.09.2017 14:06

CZY W FIRMIE PRACUJĄ UKRAIŃCE ???? JAK TAK TO DAJ ZNAĆ !!!!! SŁYSZAŁEM ŻE KIEROWCY TO POLACY !!!! JA BYM WOLAŁ Z POLAKIEM ROBIĆ !!!!! A CORAZ MNIEJ TAKICH FIRM !!!! KTOŚ COŚ WIE ???

On
@ARTUR 01.02.2018 08:56

Nie pękaj Artur W Ambi pracują sami Polacy Jest tylko jeden Litwin ( pozdro dla kumatych)

ARTUR
@On 06.02.2018 11:54

TO DOBRZE ZE ICH NIEMA!!!! LEPIEJ SIE ZE SWOIMI ROBI JAK Z OBCYMI!!!! PRZEROBILEM KILKA MIESIECY W TAKIEJ FIRMIE GDZIE WIEKSZOSC TO OBCOKRAJWCE!!! NIKOMU NIE ZYCZE!!!!

zainteresowany

Proszę o informację na temat pracy na stanowisku Przedstawiciel Handlowy ds Gastronomii. Chciałem złożyć ofertę na ogłoszenie z 9.06 ale zaniepokoił mnie fakt, że ogłoszenia na to stanowisko pojawiają się regularnie co ok. 3 miesiące od kilku lat.. Czy ktoś wie, czy firma rozwija się w takim tempie, że wciąż szukają nowych pracowników czy jest to po prostu ściema? Nie chciałbym ryzykować ... Żeby się nie okazało prawdziwe pollwiedzenie- Szanuj szefa swego, możesz mieć gorszego.. ;-) Proszę o opinię - może zagląda tu ktoś kto pracuje/pracował na ww stanowisku..

Lucjan
@zainteresowany 16.06.2016 21:30

Na początek masz około 3000-3500 , po około trzech latach można dojść do 5000 na ręke, starzy wyjadacze mają jeszcze więcej :D. Tylko że gastronomia nie jest łatwa - bez zdolnośc personalnych i zacięcia trudno zbudować baze klientów. Jeśli jesteś nastawiony że dostaniesz gotową trasówkę i bedziesz tylko zbierał zamówienia to lepiej odpuść sobie idź do detalu. Sporo ludzi przychodzi, popracuje pół roku i się wypalają, nie dają rady pozyskać nowych klientów, a w pół roku sensownej bazy klientów nie zbudujesz, na to potrzeba 2 lata pracy. Po tym czasie praca robi się spokojniejsza i możesz bazować a tym co już zrobiłeś. Jak już przerobiłeś dwa lata, to na bank zostaniesz dużo dłużej. Jeśli pracujesz w detalu jako przedstawiciel to gastronomii zarobisz dużo więcej i rynek ma ogromny potencjał.

Potencjalny Przedstawiciel
@Lucjan 29.01.2018 08:44

Wkoncu ktoś normalnie napisał Dzięki Lucjan!

Kris

Praca ok, ładne dziewczyny, za całość tak 7/10. Jakby mi dali nową Skodę to dałbym 8/10.

Ania
@Kris 29.01.2018 08:19

Że chłopcy ładni to już nie napiszesz. Ja bym schrupała tego kierowcę z tatuażami, jak dla mnie 9/10

kierowca

Chcę się tu zatrudnic jako kierowca kat. C Podobno max 9 godzin dziennie. Napiszcie jak jest na prawdę. Ile sklepów, kilometrów,jaka wartośc towaru (wywóz) dziennie?

Dro
@kierowca 24.12.2016 16:02

I jak wiadomo coś na temat pracy jako kierowca C

Dro
@kierowca 24.12.2016 16:02

I jak wiadomo coś na temat pracy jako kierowca C

OLO
@Dro 23.04.2017 21:19

ile sklepów ? - ile się zmieści na samochodzie (15,20,25) kilometrów to możesz i ze 300 zrobić i jak przyjedziesz to nie zapomnij auta umyć bo Ci Marecki zaraz 100 albo i 200 z wypłaty weźmie. Towaru ładujesz po sam sufit aż się resory w 20 letnich zabytkach prostują. A cała prawda wychodzi 10 na wypłatę - jak 2000 przekroczysz to się ciesz - a w te jego 2800 to chłopaki nie wierzcie. Firma dramat, zarząd i "dyrektor" to ludzie z innej planety - zagnebić, zmieszać z błotem i po paru miesiącach wypier............. bo jesteś nieudolny.

Kierowca bombowca
@OLO 24.04.2017 22:38

Każą kierowcy myć samochody, to skanda !!! Napisz jeszcze za co Ciebie wypier*** z tej roboty?

Zostaw opinię o Zaklady produkcji spozywczej Ambi - Bytom

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Zaklady produkcji spozywczej Ambi