X-Coding IT Studio s.c.

Wrocław

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 54 ocen.

Opinie o X-Coding IT Studio s.c.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie X-Coding IT Studio s.c.

Były-Niedoszły

Halo? Halo! Zmieniło się coś w tej firmie, czy ta sama atmosfera polskiego biznesu?

Pracowałem

Nie mogę zgodzić się że w firmie panuje nie wiadomo jaki bałagan. Każdy jest odpowiedzialny za swoje stanowisko i jeżeli nie daje sobie rady to powinien mieć do siebie pretensje. Niestety prawda jest że oszczędza się na wszystkim od sprzętu, biuro aż do wypłat. Inne firmy bardziej dbają o pracownika, stąd taka rotacja.. ale to nie powinno nikogo dziwić. Ja też poszedłem tam, gdzie zaoferowali mi znacznie, ale to znacznie lepsze warunki.

Olek

Przepracowałem w X-Coding 3 lata i nie wspominam tego czasu źle. Co prawda w XC rzucają pracownika na głęboką wodę i każą pływać - ma to swoje wady i zalety, ale generalnie jak przychodził ktoś nowy to po tygodniu wiedziałem, czy zostanie czy nie. Zazwyczaj nie myliłem się w prognozach. Na początku mojej pracy ( w 2014 r. ) firma szanowała czas pracownika. Zdarzało się, że trzeba było np. przyjść w sobotę, ale było później do odebrania. Z drugiej strony, niestety, zespół, który liczył wtedy w porywach do 3 programistów brał na siebie mega-projekty, co prowadziło do nieuchronnych nadgodzin i spięć. In plus - tych spięć było stosunkowo mało, a projekty nie były najgorzej prowadzone - udawało się nam stawiać tym małym zespołem naprawdę złożone systemy. W kwestii wynagrodzeń niestety muszę się zgodzić - w mojej obecnej firmie pracuję nad systemem, który jest znacznie mniej skomplikowany niż to, co robiłem w XC, i dostaję za to znacznie więcej kasy. Zakres obowiązków jest mniej więcej ten sam, czyli PHP i Android. Co do atmosfery, to niestety trochę się zepsuła - jak odchodziłem było w zespole kilku osobników, którzy zachowywali się arogancko albo wręcz chamsko wobec kolegów i koleżanek. Nie zauważyłem żadnej reakcji ze strony szefostwa. Generalnie atmosfera przypominała trochę przedszkole. Może są osoby, które lubią taki klimat, ja nie. Główną zaletą XC było ( jak dla mnie ) to, że szefowie sami są programistami. Za "moich" czasów firma dbała bardzo mocno o jakość rozwiązań dostarczanych klientom, rozplanowanie projektów też było dobre. Generalnie jak Marek ( jeden z szefów ) prowadził jakiś projekt SCRUMem to wiadomo było, że przejdzie on raczej gładko. Niestety do projektów wymagających doświadczenia trafiały czasem żółtodzioby, których trzeba było prowadzić za rękę, a to generowało problemy. Czasem pojawiały się opóźnienia związane np. z tym, że zewnętrzna firma, która miała dołożyć do projektu, dała ciała. Taka jest moja ocena pracy w X-Coding z perspektywy 3 lat, które tam spędziłem. Nie wiem, jak teraz zmieniła się tam atmosfera. X-Coding nie było ani dnem ani ideałem, ale jak czytam niektóre świeże opinie to trochę trudno mi w nie uwierzyć.

Dział Rozwoju / były pracownik

Cześć, Pracowałam 1,5 roku w dziale rozwoju. W tym samym czasie wypowiedzenie złożyły 4 osoby (na 6 osób w dziale). Trochę o pracy i warunkach - może komuś to pomoże: jeśli zdecydujesz się na pracę tam będziesz wyszukiwał klientów, przygotowywał oferty, jeździł na spotkania, brał udział w targach, prowadził projekty które pozyskałeś. Co do prowizji: to co miałam przedstawione na rozmowie rozminęło się z rzeczywistością: od mojej prowizji odliczali koszty pracodawcy a następnie dopiero zus, podatek itd. - w moim przypadku zostawała około połowa " na rękę" ( umowa o pracę ). Samochód służbowy - jeden na cały dział. Często były z nim problemy - ze strony pracowników były chęci ale nawet wyjazd do myjni urastał do mega problemu - nie wspominając o naprawach itp. Nie jest tajemnicą, że wcześniej długi czas nie miał ważnego przeglądu. Napisze więcej o prowadzeniu projektu w osobnym wpisie.

karuzela śmiechu

a ja powiem tak. komentarze negatywne nie sa wyssane z palca. czy ktos tutaj pracowal czy pracuje wie co mowie, ale obrazanie kogos personalnie to przesada. to nie wina pracownikow ze wlasiciele nie traktuja wszystkich rowno, to nie wina pracownikow ze musza wlazic komus w posladki zeby cos osiagnac w tej firmie. jedno jest pewne wlascieile nie maja szacunku do pracownikow. jak jest dobrze to jest dobrze, ale niech ci sie chociaz raz noga powinie to masz z wlasicielami przesrane, ktorzy wymagaja wiecej i wiecej a sami nic od siebie nie daja. czasem mi sie wydaje ze pracownicy sa na jakies łasce u tych pracodawcow. mysle ze dyskusja dalsza nie ma sensu. kto chce aplikowac do tej firmy niech aplikuje i sie sam przekona, ale nie obrazajcie sie juz personalnie bo to nie pracowinkow wina ze wlasciciele sa niepowazni. do piaskownicy.

Rafał K.

1. Nadgodziny są prywatną sprawa - nigdy nie zostało mi cos przedstawione ze powinnienem to dokonczyc po godzinach - jesli tak zrobilem, to raczej z chęci inwestycji w własny rozwój. Jest duzo programistów ktorzy inwestują swoj prywatny czas w programowanie aby sie rozwijać i nie widze nic w tym zlego. 2. Prywatny komp - to jakies nieaktualne informacje , mialem swojego kompa poniewaz był bardzo szybki i to czysta przyjemnosc na calkiem nowym sprzecie popracować. Nigdy nie bylo czegos takiego jakoby ktos mi powiedzial ze powinnienem pracowac na swoim sprzecie - wiec minusem dla firmy jest to ze moge sobie wziac swojego lapka ? 3. Szacowanie zadan - w innych firmach sie nie szacuje zadań ? Tak samo szacuje sie zadania i jesli pojdziesz do innej firmy to nagle Cie olsni i lepiej oszacujesz zadanie czy jak ?

Z Wami mi nie podrodze
@o-elektryk 17.09.2017, 03:37
Może w końcu czas na głos oszukanego klienta? Rafał K. - współpracowałem z 10 firmami programistycznymi na przełomie 10 lat. N...

Proszę o jakieś dowody. Niestety, łatwo bezpodstawnie kogoś oskarżyć. Przeskok z 600 H na ponad 1000 to kosmiczna różnica, zakładając średnią stawkę SH we Wrocławiu 100 - 120 zł. Aż nie wiarygodne jak dupolizustwo 3-eh osób w niecałą 21.30 - 22.00 13 września - mowa o Mariuszu, EP, Anna :) Jakieś nadgodzinki robliście czy co? Następnym razem idźcie tropem Rafała, on chociaż napisał posta dzień później :) Nie kwestionuję, że nie są to prawdziwe osoby, bo wiem, że w każdej firmie się tacy znajdują, co nawet tatuaż z logiem firmy by sobie zrobili, żeby się tylko przypodobać szefostwu. Nie chcę bronić tej agencji, ale czy na pewno nie było żadnych zmian w projekcie? PRZECIEŻ MUSIAŁO TO BYĆ JAKOŚ UDOKUMENTOWANE. Niewiarygodne, aż dziwne :)

Aaa
@o-elektryk 17.09.2017, 03:37
Może w końcu czas na głos oszukanego klienta? Rafał K. - współpracowałem z 10 firmami programistycznymi na przełomie 10 lat. N...

Potwierdzam, w moim przypadku identyczna sytuacja z godzinami, a tłumaczenia żałosne. Do tego dochodzą jeszcze terminy: z 5 miesięcy zrobiło się 10 miesięcy.

Rafał K.

Dobra, widze ze zacięta dyskusja wiec zamiast sledzic przebieg dyskusji - wypowiem sie. Fakt pierwszy i podstawowy jest taki, ze na tego typu portalach jak ten wypowiada sie w zdecydowanej wiekszosci negatywną opinie, nie chodzi tutaj konkretnie o firme X-coding, ale mowa raczej o ogólnej zasadzie. Załóżmy - konczysz współprace, po prostu zmieniasz prace na inna, ale bez negatywnych emocji - w dobrej relacji. Czy pierwszą myslą jaka Ci przyjdzie do głowy jest wejsc na tego typu portal i napisać, ze zasadniczo bylo OK, ale znalazles / znalazlas cos lepszego ? Zapewne nie. Natomiast jesli odchodzisz z negatywnymi emocjami to dajesz upust swojemu niezadowoleniu piszac. I takie posty tworzą wizerunek - bo nikomu kto po prostu zmienia prace nie przyjdzie do głowy zegnajac sie wlasnie z firmą wchodzić na strony i pisać opinie ze bylo OK, ale dostalem lepsza dla siebie propozycje. Wiec z zalozenia spotykam sie tutaj z negatywem, bo ludzie ktorzy mają pozytyw w zdecydowanej wiekszosci nie czuja potrzeby aby sie na ten temat wypowiedziec co zaburza proporcje plusów oraz minusów firmy. Fakt równiez jest taki, ze na rynku jest zauwazalne zapotrzebowaie na programistów - firmy sie wrecz przescigaja w rekrutowaniu i pozyskiwaniu pracowników - co za tym idzie, tworzac w pewnym sensie migracje i rotacje pracowników, a wiec rowniez sytuacje w ktorej pracownik składa wypowiedzenie i zbiera negatywy dlaczego odchodzi. W kazdej firmie znajdą sie ludzie ktorzy zmieniaja prace na skutek niezadowolenia lub tez z innych osobistych powodów. Pracuje juz jakis czas ( aktualnie ) i z punktu widzenia programisty nie mam powodu do narzekania : - elastyczne godziny pracy ( nie jest tak, ze przyjde " 5 po " i jestem spozniony ) - sam kreuje czy przyjde na 7:00, 8:00 czy 9:00 do pracy - Przerwa w pracy : w mojej ocenie pracujac umysłowo dobrze jest mieć swobode odetchnac od komputera i tutaj mamy 100 % swobody kiedy i w jaki sposob mamy potrzebe lub ochote np wyjsc na kawe i nikt nie pogania nas do pracy - Wynagrodzenie jest zawsze na czas - Wyposazona kuchnia - klimatyzacja - przy podjęciu pracy mozliwosc wyboru rodzaju umowy bez narzucania z góry ( w wielu firmach jest to działalność gosp ) jak i rowniez podczas pracy mozliwosc edycji rodzaju umowy. - Docenienie pracownika finansowo - jesli pracodawca widzi ze pracownik sie rozwija i zasługuje na podwyzke sam proponuje zmiane wynagrodzenia ( tak bylo w moim przypadku ) - multisport , lekcje angielskiego , opieka medyczna Mówie to z punktu widzenia programisty, gdzie przychodze - robie swoje, nikt mi w tym nie przeszkadza i po 8 h wychodze. Mozliwe, ze na innych stanowiskach relacje mogą wygladac zupelnie inaczej - i zapewne jak sądze w duzej wiekszosci wypowiedzi nie są to komentarze osób konkretnie na stanowisku programisty - dlatego tez dobrze by bylo wystawiajac opinie napisać chociaz na jakim stanowisku sie pracowało, poniewaz ogólnikowa opinia jest mało precyzyjna. Zeby była jasnosc, nie neguje tego ze ktos miał takowe doswiadczenie jakie opisał i tak uwaza - jak najbardziej rozumiem , ale staram sie rowniez pokazać ze są tez ludzie ktorzy maja inne doswiadczenia w zwiazku z firma, ale po prostu sie nie wypowiadaja na tego typu portalach.

Pan Darmoweczka
@Rafał K. 16.09.2017, 00:17
Dobra, widze ze zacięta dyskusja wiec zamiast sledzic przebieg dyskusji - wypowiem sie. Fakt pierwszy i podstawowy jest taki,...

To moze opowiedz jeszcze o darmowych nadgodzinach, sprzecie na ktorym pracuja programisci, dlaczego pracujesz na prywatnym laptopie w pracy - to na pewno cenne informacje dla kogos kto rozwaza prace tutaj

Prowokacja
@Rafał K. 16.09.2017, 00:17
Dobra, widze ze zacięta dyskusja wiec zamiast sledzic przebieg dyskusji - wypowiem sie. Fakt pierwszy i podstawowy jest taki,...

Przestańcie! nie dajcie się sprowokować Każdy, kto pracuje z Rafałem zna prawdę Przecież rozmawiamy ze soba na kawie czy obiedzie! Wiadomo - smutne- zaczynasz swoją pierwsza pracę jako programista każą Ci szacować zadania strzelasz liczbę godzin bo pojęcia nie masz ile to zajmie a później siedzisz po pracy zamiast spędzać czas z dziewczyną

Premium Ultra

@Premium Oczywiście że tak. W dziale handlowym była przecież zażarta walka o kierowanie tym odziałem. Sam pośrednik jest nastawiony na prężny rozwój polskiego "drutowania" używając sloganu "Pierwsze polskie Wirtualne Biuro w UK"

Wielkie otwarcie oddzialu w Londynie
@Premium Ultra 15.09.2017, 22:53
@Premium Oczywiście że tak. W dziale handlowym była przecież zażarta walka o kierowanie tym odziałem. Sam pośrednik jest nasta...

Czyli to prawda, ze ten angielski oddzial to tylko "wynajecie" adresu w Londynie i nie maja tam fizycznie biura?

faktycznie
@Wielkie otwarcie oddzialu w Londynie 15.09.2017, 23:05
Czyli to prawda, ze ten angielski oddzial to tylko "wynajecie" adresu w Londynie i nie maja tam fizycznie biura?...

Jak ? Naprawdę? to wirtualne nie odnosi się do firmy z branży IT?

Premium

Firma ma oddzial w Londynie?

Dno...

Naprawdę to przykre. Zgadzam się z opiniami na temat firmy, część ich jest bardzo trafna i nie ma co ukrywac ze wiele rzeczy trzeba jeszcze poprawić. Jednak dziwią mnie wszyscy Ci którzy piszą te negatywne komentarze! Firmę tworzą ludzie (często fałszywi ludzie) i jeżeli coś Ci nie pasuje zbierz się na odwagę i powiedz to szefowi jeszcze kiedy jesteś w Teamie. Każdy teraz tu jest cwaniaczkiem, może czepić się pracownika jednego, drugiego czy jakiegoś nowicjusza "który liże [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] quot;, szkoda tylko ze nie potrafi zebrać się na odwagę i załatwić tego z osobami do których to jest kierowane. Ktoś udaje pełen profesjonalizm, a po rzuceniu wypowiedzenia chce pokazać jaki On to nie jest ważny oraz niedoceniony i wyrzuca żale na jakiejś stronce. Każdy taki fałszywy cwaniaczek to jedne wielkie dno, taka [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ka która została skrzywdzona, brak profesjonalizmu. Niektórzy czują się tak życiowo niedocenieni, że potrzebują oklasków i gratulacji Naprawdę jeżeli chcesz zostaw opinie może być negatywna, ale zrób to z klasą i najważniejsze nie ATAKUJ ludzi, których boisz się zaatakować kiedy patrzą Ci prosto w oczy.

ŚmieszyMnieTo
@supertajny agent 15.09.2017, 23:14
Widze ze szef stracił cierpliwosc do udawania. wiem wiem piątek więcej wolnego czasu, dużo mysli budujacych ego... taki młodzie...

Zabolało ... Zgadzam się z opinią Dno... Szef? hymmm .. Oni się raczej tu nie udzielają. Szkoda ze nie jesteś albo nie byłeś w stanie przedstawić problemów w cztery oczy. Na szczęście twoje opinie dla mnie i mam nadziej dla innych będą mało znaczące ... W sieci można napisać wszystko, na przedstawienie sprawy w cztery oczy nie każdy się odważy. No ale tak jest ze pionek to mało znacząca figura :) Kolego jesteś pionkiem. Powodzenia

Czarna skrzynka
@ŚmieszyMnieTo 16.09.2017, 00:14
Zabolało ... Zgadzam się z opinią Dno... Szef? hymmm .. Oni się raczej tu nie udzielają. Szkoda ze nie jesteś albo nie byłeś w...

Zagladaja nawet powolali sztab kryzysowy Pierwsze efekty mielismy chyba okazje tutaj widziec w opini @Rafal

CALINECZKA

Mówię poziomie wypowiedzi które tu sa umieszczane. O poziomie szefów nie wspominam nic w swoim wpisie

CALINECZKA

Obecnie żenujące to jest tylko to co się tu wyprawia i wypisuje. Jak czytam te komenatrze to czuje się jak w gimnazjum gdzie dzieciaki toczą batalie i przepychanki słowne kto ma rację a kto nie. Atakowanie szefów epitetami, jak i pracowników kto co robi to ich prywatne sprawy, a nie calego świata. Mam wrażenie ze niektóre negatywne komenatarze wpisywane są przez obecnych jeszcze pracowników firm. Pytam .. to co wy tam jeszcze robicie jak tak bardzo jest tam źle ?? Życzę pozytywnego rozwiązania problemów wewnętrznych firmy

Gimnazium????
@CALINECZKA 15.09.2017, 18:47
Obecnie żenujące to jest tylko to co się tu wyprawia i wypisuje. Jak czytam te komenatrze to czuje się jak w gimnazjum gdzie...

Ale przeciez to jest poziom ktory lubia szefowie ???? jesli tu pracujesz to dobrze zdajesz sobie sprawe ze dla wiekszosci to pierwsza praca i chca sie tutaj przemeczyc i zmienic na cos lepszego

Gimnazium????
@CALINECZKA 15.09.2017, 18:47
Obecnie żenujące to jest tylko to co się tu wyprawia i wypisuje. Jak czytam te komenatrze to czuje się jak w gimnazjum gdzie...

Ale przeciez to jest poziom ktory lubia szefowie ???? jesli tu pracujesz to dobrze zdajesz sobie sprawe ze dla wiekszosci to pierwsza praca i chca sie tutaj przemeczyc i zmienic na cos lepszego

również nie wierzę...

"Sa rzeczy ktore sa do poprawy i reuglarnie cos sie poprawia i da sie to zauwazyc" Np to że jeszcze do niedawna w firmie panował ogólny brudek, który najmniej przeszkadzał panom właścicielom, z którymi trzeba było wręcz stoczyć batalię o to, żeby coś zmieniło? czy może chodzi o wspominaną wcześniej klimatyzację, która powinna stanowić standard a też trzeba było o nią walczyć i głosować, żeby w końcu została zainstalowana? zakupy owoców i słodyczy też nie stanowiły genialnego pomysłu dwóch Panów - fakt płacą za to ale wątpię żeby sami na coś takiego kiedykolwiek wpadli. może i coś się zmienia ale nie jest inicjatywą szefów tylko pracowników a tak być nie powinno. dziwne, że niektórzy mają taką słabą pamięć...

Mowiac szczerze

jestes swiezakiem? dopiero zaczales studia? szukasz pracy? nic prostszego! aplikuj do x coding, badz lizodupem, pros sie o podwyzki, badz niedoceniany a na koncu zbesztany! ewentualnie ogol nogi.

Oczom nie wierze

Dobre zarty nie ma co. Rafal pracujacy 2 lata w xcoding? Ty lobuzie :) albo chca ratowac swoj wizerunek podszywajac sie pod pracownikow albo pracownicy dostali premie za dobre bajki :) niepozdrawiam. te nagle przychylne komentarze utwierdzaja mnie tylko w tym ze trzeba omijac to miejsce.

Z salami
@Oczom nie wierze 15.09.2017, 15:17
Dobre zarty nie ma co. Rafal pracujacy 2 lata w xcoding? Ty lobuzie :) albo chca ratowac swoj wizerunek podszywajac sie pod pra...

Tylko pizze ale dobre i to

Mariusz

Jak napisalem, aktaulanie pracuje i jestem programista. Kreujacy sie tutaj obraz nedzy i rozpaczy jest zbyt zenujacy, aby sie nie wypowiedziec. Sa rzeczy ktore sa do poprawy i reuglarnie cos sie poprawia i da sie to zauwazyc. O zlecaniu pisania opinii nie komentuje..

Sprostowanie
@Mariusz 15.09.2017, 07:18
Jak napisalem, aktaulanie pracuje i jestem programista. Kreujacy sie tutaj obraz nedzy i rozpaczy jest zbyt zenujacy, aby sie n...

Mariusz ktos sie odniosl do wpisu" Rafala" - nie do Twojego - a swoja droga ciekawe jak skomentowalbys uwagi wlascicieli dotyczace Twojej osoby i to nie w obecnosci jednego pracownika - to dopiero bylo zenujace Wiadomo oficjalnie jestes super bo siedzisz po nocach za free (wiadomo Twoj czas Twoja sprawa????) a do tego wg szefa naganiasz tania sile robocza....a za plecami....sory ale to fakty i wiekszosc wpisow wyzej nie jest wyssana z palca

Rafał

Atmosfera w pracy jest rewelacyjna, szefowie dbają o nasz rozwój każdego dnia. Z perspektywy 2 lat i pracy w innych firmach, mogę powiedzieć, że to istny "programistyczny raj". Nigdzie indziej nie spotkałem się z taką życzliwością szefów i chęcią pomocy. W tej firmie czujesz, że jesteś niezbędną częścią zespołu, a nie tylko trybikiem w wielkiej korporacyjnej maszynie. Klimatyzacja znajduje się w każdym pokoju, a temperatura w nich panująca spełnia wszystkie przepisy BHP . Nigdy też nie miały miejsca sytuacje, żeby szef nazwał kogoś idiotą lub debilem.

Dno
@Rafał 14.09.2017, 19:03
Atmosfera w pracy jest rewelacyjna, szefowie dbają o nasz rozwój każdego dnia. Z perspektywy 2 lat i pracy w innych firmach, m...

Slabe podszywac sie pod Rafala!!!

Nagroda za przestrzeganie BHP leci do.....
@Rafał 14.09.2017, 19:03
Atmosfera w pracy jest rewelacyjna, szefowie dbają o nasz rozwój każdego dnia. Z perspektywy 2 lat i pracy w innych firmach, m...

Każdy kto tam pracuje wie, że nie pisal tego programista pracujący w tej firmie! Słabe ratowanie wizerunku Do wlascicieli: jesli zleciliscie komus pisanie tych bzdur to radze to przemyslec Kwestia BHP naprawde mnie rozbawila - polowa pracownikow wie o co chodzi - reszta niech zapyta kolegow i kolezanki????

Anna

Pracuję w tej firmie już prawie dwa lata i z biegiem czasu niektóre rzeczy faktycznie się polepszyły, ale pozostało jeszcze kilka, które należałoby dopracować. Klimatyzacja jest w każdym pomieszczeniu, każdy pracownik może skorzystać z takich benefitów jak MultiSport lub Medicover. Co tydzień jest nowa dostawa świeżych owoców oraz przekąsek i kawy czy herbaty. Mając pozytywne nastawienie do pracy, bardzo dużo się w tej firmie nauczyłam. Atmosfera w pracy jest rewelacyjna, poznałam wspaniałych ludzi.

K.M.L

Czesc! Co było powodem ostatnich zwolnień w tej firmie?

EP
@Mariusz 13.09.2017, 21:34
Klimatyzacja w kazdym pomieszczeniu jest (zamontowana w tym roku). Rok temu niestety nie bylo tak dobrze, w pomieszczeniach po...

Jako tester, w pełni zgadzam się z powyższą opinia. Osoby które piszą mało przychylne komentarze serdecznie pozdrawiam i życzę sukcesów w nowej pracy ;)

Zainteresowany
@Mariusz 13.09.2017, 21:34
Klimatyzacja w kazdym pomieszczeniu jest (zamontowana w tym roku). Rok temu niestety nie bylo tak dobrze, w pomieszczeniach po...

Jakie perspektywy masz na myśli?

Na szczescie wspomnienie

Widze nic sie nie zmienilo - pol roku temu podlogi w biurach lepily sie od brudu a wlasciciel "suszyl"w zimie ubrania po silowni na grzejnikach Latem nie dzialala klimatyzacja - ogolnie swojskie klimaty przez caly rok????

Tragarz

Uwaga, jeżeli liczysz na dobre wynagrodzenie - to nie tutaj! Panowie oszczędzają jak mogą na wszystkim, a w szczególności na pracownikach. Nawet ogłoszenia o pracę pojawiają się tylko na gumtree (koszt wysłania sms), niż na renomowanych portalach o pracę, gdyż tam za ogłoszenie trzeba zapłacić już kilkaset złotych. Firma nastawiona na drenaż młodych studentów (ambitnych i zaangażowanych), a jak się nie podoba - to wiecie gdzie są drzwi. Jeden z właścicieli był na stażu w Cweb (CoalCreative), wyniósł metody aż nadto od właścicielki tej pseudo agencji. Chyba uznałeś mój drogi, że tak powinna wyglądać praca? Prawie połowa firmy już na wypowiedzeniach, więc chłopaki wyciągnijcie wnioski, póki ten statek jeszcze płynie!! To, że Wy tak byliście traktowanie, nie znaczy, że musicie traktować innych!

DośćTego

Rozczarowanie to chyba najlepsze słowo jakie tutaj padło. Niestety potwierdzam zdania o braku szacunku i dobrego wychowania ze strony właścicieli. Mimo młodego wieku nie wierzę w cudowne zmiany w ich postępowaniu. Przez to nie będzie tu zgranego i dobrego zespołu. szkoda - w końcu jest kluczem do sukcesu. Jak już napisano wyżej w firmie jest duża rotacja, a pracownicy zwykle łapią pierwsze doświadczenie zawodowe i szybko odchodzą.

prawda

najgorsze jest to ze wszystkie koemntarze powyzej nie sa wyssane z palca. to cala prawda. az szkoda ze sa jeszcze tacy dziwni pracodawcy jak panowie w x-coding

Stw
@prawda 06.09.2017, 14:12
najgorsze jest to ze wszystkie koemntarze powyzej nie sa wyssane z palca. to cala prawda. az szkoda ze sa jeszcze tacy dziwni p...

W ostatnim czasie wypowiedzenie zlozylo okolo 10 pracownikow ...

Prosto z mostu

sami by sie wzieli do roboty i by pracowali nad soba a nie chłopaczki beda kims zarzadzac. PANOWIE NA SZACUNEK TRZEBA SOBIE ZAPRACOWAĆ!!!!

Żenada !!!

Najgorsze, że to wszystko co piszecie to jest prawda. Zero szacunku do ludzi, kłamstwo na każdym kroku. Jeżeli siebie szanujecie to omijać bardzo, ale to bardzo szerokim łukiem.

Prosta riposta
@Żenada !!! 05.09.2017, 11:39
Najgorsze, że to wszystko co piszecie to jest prawda. Zero szacunku do ludzi, kłamstwo na każdym kroku. Jeżeli siebie szanuje...

Potwierdzam, nic dobrego Was tam nie spotka. Zatrudniają ludzi po kursach bez doświadczenia a w firmie brak osób które mogłyby szkolić takiego pracownika. Doświadczone osoby zmieniły albo są na ostatniej prostej do zmiany pracy.

Rozczarowanie

Kłamstwo goni kłamstwo. Okłamywanie klientów i swoich pracowników na porządku dziennym. Panowie, jeżeli chcecie coś zmieniać to zacznijcie od swojego podejścia.

Żenada

Jedna wielka porażka ! radzę omijać szerokim łukiem tych zadufanych w sobie chłopców. Wyzysk! Podejście do pracownika i człowieka zerowe!! Jak się szanujecie to lepiej olejcie rekrutacje u nich i idźcie do porządnego pracodawcy.

Nie!!!
@Żenada 04.09.2017, 16:00
Jedna wielka porażka ! radzę omijać szerokim łukiem tych zadufanych w sobie chłopców. Wyzysk! Podejście do pracownika i człowie...

Fakt - już po rekruracji widać jakiego lotu to firma

EP

Heh, ktoś ostro poleciał i przesadził :)

Nie polecam
@EP 21.08.2017, 13:43
Heh, ktoś ostro poleciał i przesadził :)

masz rację ktoś przesadził - to nie miejsce na pisanie o orientacji - co do reszty się zgadzam

Niezadowolony

Buracto i cebulactwo to przy tych panach pikuś. Dwójka młodych krytpo homoseksualistów, którzy swoich pracowników mają za nic, a jednak wymagają niewiadomo czego. Bez doświadczenia w innych sferach biznesu, zachlyśnięci własną wspaniałością. Niestety w rzeczywistości nie mający pojęcia w jaki sposób świat funkcjonuje. Panowie prezesi dobra rada, idźcie na staż do porządnej firmy i nauczcie się jak wygląda praca u podstaw. Firma trzyma się jedynie dlatego, że jest tam jeszcze kilku dobrych pracowników, którym niebawem też się skończą nerwy.

xxx

...sodóweczka tym dwóm młodzieńcom mocno uderzyła do głowy. Ktoś tu zapomina o tym, że na biznes pracują inni. Panowie są szefami reprezentującymi model biznesu typu": janusz polskiego biznesu. Zero szacunku, otwartości, perpektywicznego działania, traktowanie ludzi jak pachołków. Porażka. W takim młodym wieku przesiąknać do cna buractwem - wybitne.

a
@xxx 27.07.2017, 12:09
...sodóweczka tym dwóm młodzieńcom mocno uderzyła do głowy. Ktoś tu zapomina o tym, że na biznes pracują inni. Panowie są szef...

W zupełności się zgadzam i nie polecam firmy. Ani pracownikom ani przede wszystkim klientom. Panowie są tragiczni, patrzą tylko jak zedrzeć najwięcej kasy najlepiej robiąc jak najmniej. Terminy przesunięte razy 3, uzgodniona kwota na początku tak samo. Na stronie mają wszystko pięknie napisane ale jak przychodzi co do czego to już tak kolorowo nie jest. Nie wiem za kogo się oni uważają, ale z takim podejściem to nie wróżę im długiej przyszłości. UNIKAĆ SZEROKIM ŁUKIEM

Kacper

Czy ktoś wie jak wyglądają warunki pracy w tej firmie? Czy jest to firma stabilna dla pracownika i czy będę mogł się w niej rozwijać?? Proszę o jakiekolwiek informacje, które będą zgodne z prawdą. Nie chce zmieniać pracy i trafić gorzej.

xyz
@Kacper 12.07.2017, 18:40
Czy ktoś wie jak wyglądają warunki pracy w tej firmie? Czy jest to firma stabilna dla pracownika i czy będę mogł się w niej roz...

Jeśli ktoś chce się rozwijać, być docenianym oraz dobrze zarabiać to powinien tę firmę ominąć szerokim łukiem. Panowie właściciele skupili się na tym, żeby się dorobić a nie na tym, aby zainwestować w zespół. Zapominając przy tym, że nie można małymi kosztami osiągnąć dobrych efektów. Ma to przełożenie zarówno na ich beznadziejne podejście do pracowników, jak i do klientów. To co prezentują na stronie firmowej nijak ma się do tego, co dzieje się faktycznie.

jurek
użytkownik zarejestrowany

aktualnie @forward poszukują na stanowisko sales menager, szukają osoby, która dobrze radzi sobie w pracy z klientami i niekoniecznie posiada doświadczenie czyli jest to dobra praca dla młodych , wykształconych ale jeszcze bez doświadczenia w zawodzie

admin

Jak zmieniła się atmosfera w firmie X-Coding IT Studio s.c.? Na lepsze czy na gorsze? Czekamy na Twoją opinię!

Zostaw opinię o X-Coding IT Studio s.c. - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie X-Coding IT Studio s.c.