Zgadzam sie z employee- Nie wiem na jakim stanowisku zarabia sie 2 tys netto... Ja pracuje jako learning coordinator i faktycznie jest to znacznie wiecej. Do nas do learning services z tego co wiem rekrutacja jest prowadzona dosc czesto, a jesli nie ma akurat oferty pracy na to stanowisko to napewno za jakis czas sie pojawi bo jednak ludzie odchodza i przychodza. Ze swojej strony moge powiedziec ze rzetelna praca sie oplaca i zostaje sie docenionym- przynajmniej u nas tak jest. Poza tym jesli ktos lubi prace z klientem to bardzo polecam to stanowisko.
@Employee Dziękuję Ci za Twoją opinię na temat firmy Capita Polska - na pewno będzie ona pomocna dla osób szczególnie zainteresowanych tym pracodawcą. Jakiego stanowiska pracy dotyczy Twoja wypowiedź? A może wiesz, czy prowadzą teraz rekrutację?
Ja pracuje w firmie od roku i jestem zadowolony- po paru miesiacach dostalem awans i podwyzke- nie jakas duza ale jednak bylo to docenienie mojej solidnej i starannej pracy. Nie wiem na jakim stanowisku zarabia sie 2tys na reke,bo u mnie jest to z tysiac wiecej. Sa rzeczy/ procedury ktore utrudniaja prace i trzeba nieraz dlugo czekac zeby cos zalatwic, ale poza tym prace oceniam bardzo dobrze. Atmosfera jest mila a ludzie pomocni, co bardzo doceniam.
@pracownik Zapewniam Cię, iż nikt nie pisze tutaj pozytywnych opinii za pieniądze. Celem forum jest aktywna pomoc w zaczerpnięciu aktualnych informacji o danym pracodawcy - w tym przypadku chodzi o firmę Capita Polska. Jak długo pracujesz w tej firmie? @Sebastian @PiTrojkąt Dlaczego tak uważacie? Jesteście pracownikami wyżej wymienionej firmy? Proszę zatem, byście rozwinęli swoje myśli. @~Damian Sprawa wynagrodzenia to raczej indywidualna kwestia. Pracujesz w tej firmie? Co możesz o niej nam powiedzieć?
Czy ktoś się orientuje, jaką konkretnie prywatną opiekę medyczną zapewnia pracownikom Capita? Luxmed? Medicover? Coś innego?
Witam, czy wie ktoś może jak skontaktować się z działem HR Capity? Niecały miesiąc temu złożyłem swoją aplikację na targach pracy i do teraz nie mam odzewu. Na maila z pytaniem co się dzieje w mojej sprawie dostałem dziwną odpowiedź, że super, że chcę tu pracować i mogę składać CV, chociaż je już wcześniej złożyłem.
Cześć Adam. A aplikowałeś na konkretne stanowisko na tych targach?Najlepiej jak odpowiesz na tego maila, którego otrzymałeś, chociaż widzę na stronie taki numer telefonu +48 12 629 60 60 może warto sróbować?
Panie Adamie dziękujemy za wiadomość. Po targach pracy, w których brał Pan udział, nasz zespół wysłał podziękowania za udział w targach do kandydatów, którzy podzielili się z nami swoimi CV. Być może nasze podziękowania zbiegły się z Pana mailem, za co przepraszamy. Wiemy, że nasz specjalista skontaktował się z Panem, zatem dziękujemy za kontakt i życzymy powodzenia w procesie rekrutacyjnym.
@Mariusz, czy Capita Group oferuje w ramach warunków zatrudnienia możliwość podnoszenia kompetencji językowych poprzez organizowanie kursów swoim pracownikom?
Mamy w biurze nauczyciela angielskiego, który organizuje zajęcia dla pracowników. Poziom zajęć dopasowywany jest do grupy.
Takie tylko rozszerzenie informacji - zajęcia z angielskiego prowadzi pracownik Capity (który faktycznie uczył kiedyś angielskiego chyba), ale to nie są kursy zewnętrzne, jak w niektórych innych firmach. Opinie nt. samych zajęć są różne - część osób sobie chwaliła, ale większość po paru spotkaniach sobie odpuszczała.
uważam, że native speaker który prowadzi te zajęcie jest bardzo ok. na bieżąco poprawia błędy, a na samych lekcjach przerabiamy problemtyczny dla nas materiał. z reguły grupy tworzone są od projekty więc istnieje możliwość poprcowania nad problemem np. profesjonalnych rozmów telefonicznych w języku angielskim. bardzo jest ok po tym względem
Eeee, T. nie jest native speakerem (Polak "pełną gębą"), choć faktycznie jego angielski jest płynny. Tak jak wiele osób wcześniej tu pisało jedni sobie chwalą inni odpuszczają. Zajęcia prowadzi z podręcznikiem "Market Leader", choć fajne jest to że nie opiera się tylko na nim, bo też daje dużo ćwiczeń z neta do zrobienia sobie po zajęciach. Jak ktoś ma mniejszy kontakt z mówionym angielskim w samej pracy (są takie projekty) to zajęcia dają możliwość pogadania sobie, uczenia się płynności mówienia. Grup angielskiego jest kilkanaście (ponoć ponad 60 osób z całej firmy na to chodzi), prowadzący często wynajduje różne językowe błędy które pracownicy popełniają na zajęciach jak i w samej pracy i mówi jak sobie z nimi radzić. Lepiej by było jakby tej godziny tygodniowo (tylko w takim wymiarze można chodzić na te zajęcia) trzeba odrabiać później, ale oprócz tego jest ok. Choć jak sam T. kiedyś powiedział, jak się nie przyłożysz do tych zajęć (zawsze daje zadania domowe), nie popracujesz sam w domu, to nic z nich nie wyniesiesz, ale to zasada zawsze odnosząca się do kursów językowych. Innymi słowy, jak ktoś płaci za coś to łatwiej to olać i uczyć się po łebkach, ale później nie powinien mieć pretensji że nauczyciel był zły albo poziom za niski. To tylko godzina tygodniowo.
Fajne są te zajęcia? Bo bym poszła.
@kielbasa, jak Ty oceniasz poziom zajęć języka obcego organizowanych przez Capita Group? Korzystasz z nich aktualnie? I korzystając z nich w czasie pracy, trzeba potem zostać ten czas po pracy? A są zajęcia, które odbywają się w firmie, ale po Waszym czasie pracy?
@barbara, rozumiem, że pracownicy uczą się słownictwa profesjonalnego, które później wykorzystują w swoich codziennych obowiązkach. Czy każdy pracownik może brać udział w takim kursie? Mogłabyś wypowiedzieć się na ten temat?
Zajęcia są fakultatywne, ale musisz je odpracować potem, jeśli są w Twoim czasie pracy. Co do możliwości uczęszczania na nie to teoretycznie może każdy, w praktyce zależy to od charakteru i ilości pracy w zespole - może się okazać, że w danym momencie przełożony po prostu nie może puścić kogoś na angielski, bo za mało rąk do pracy mu zostanie. Słownictwa profesjonalnego uczysz się bardziej pracując, te zajęcia to takie konwersacje zwyczajne - jedni sobie chwalą, dla innych to strata czasu,
Czy jest sens aplikowć do Capity mając angielski na poziomie B1/B2? Nie mówię perfekcyjnie w tym języku ale ciągle się uczę i chciałabym zacząć pracę w korpo
Możesz śmiało próbować, jednym z etapów rekrutacji jest test z angielskiego, który zweryfikuje czy Twój poziom wystarczy.
Jak najbardziej, zdecydowana większość pracowników Capity posługuje się angielskim na tym poziomie. Nie wpisuj sobie tylko B1 do CV, ponieważ z góry Cię odrzucą, a nawet z takim poziomem spokojnie przejdziesz test - jest na nim 80 pkt do zdobycia, ale nie przejmuj się tym - wynik ok 30 już wystarcza do przyjęcia.
Wpisz swoją odpowiedź A jak wygląda rekrutacja? Czy moglibyście mi troszkę przybliżyć ten proces? :)
Ogólnie masz ok 10 minut rozmowy przez telefon (z czego jakąś minutę po angielsku z pytaniami o wakacje etc, żeby sprawdzić, czy w ogóle znasz język), potem na miejscu półgodzinny bodajże test z angielskiego (80 pytań ABCD) i jakieś 30-45 minut rozmowy z team leaderem/managerem (przebieg tej rozmowy zależy już od stanowiska, na które aplikujesz).
Odradzam prace w finansach dla knowledgepool. TL koszmar - bierna agresja, którą trudno wychwycić, ale mocno się ją odczuwa. Ludzie max 6 miesięcy z nią wytrzymują.
Też tam pracowałem. Chwila oddechu jak TL polazła na lancz xD raczej to nie jest normalne że ludzie boją się zadawać pytania w nowej pracy bo są po prostu wyśmiewani. Ale może coś się zmieniło od tamtego czasu. Pracownicy spoko, można pośmiać i pogadać. Nie na oczach kierowniczki oczywiście. Zresztą rotacja w tym zespole o czymś świadczy. Praca na start w Capicie Ok, najlepiej w innym teamie.
Szanowni pracownicy Capita możecie napisać co Wy robicie w tej firmie? Nazwy stanowisk są po angielsku choć firma ma Oddział w Polsce i płaci polską pensję i w sumie jest to dziwne.
@SK, czym, wspomniane przez Ciebie szybkie zauważenie pracownika przez Capita Group, który się wykazuje, skutkuje? Awansem? Podwyżką? Czy Ty również zostałeś zauważony i doceniony przez tego pracodawcę? @Crapita, na tym forum cenne są wszystkie opinie, zarówno pozytywne jak i negatywne, ważne aby były rzetelne.
Marne zarobki, liche benefity, nie polecam :(
Jesli jeszcze tam pracujesz to po prostu się zwolnij, a jeśli już nie to naprawdę nie ma sensu wylewać swoich żali. Może nie zostałeś doceniony, może się nie wykazałeś.... Dla tych, którzy chcą coś od sobie dać Capita jest dobrym miejscem, bo są szybko zauważeni.
Dlaczego uważasz, że nie mam prawa do wrażenia swojej opinii na temat Capita Group? Ten portal właśnie do tego służy, do oceniania pracodawcy. Moja ocena jest negatywna i zostały wskazane konkretne przyczyny, dla których jest ona taka, a nie inna. Zarobki to raczej dość istotna kwestia przy wyborze pracodawcy :)
Czesc, pojawilo sie ogloszenie na stanowisko Junior Bayer. czy ktos cos wie na ten temat? Jaka kasa, jakie godziny pracy, czy to duzy dzial, itd? Bede mega wdzieczny za pomoc, pozdrawiam
Wyślij prosze swoje CV na adres talent@capita.com z dopiskiem "Junior Buyer". Rekrutacja po przeanalizowaniu CV odezwie sie do ciebie.
Pracuję tu już jakiś czas i ostatnio zacząłem tu zaglądać regularnie. Smutne jest to, że na Goworku, ludzie wylewają głównie smutki, a nikt nie powie nic pozytywnego. Prawada jest taka, że jak ktoś jest ogarnięty to jest w stanie się w Capicie odnaleźć i szybko wybić plus ludzie i atmosfera są super.
Czytam te opinie i stwierdzam, ze to kolejny krakowski smrodek
Dziwna opinia..pracowalem tam TL bardzo pomocna , stara sie o pracownikow. Chyba tam nie pracowałeś.
@Robal, zainteresowała mnie część Twojej wypowiedzi dotycząca masażystów. Możesz to wyjaśnić? Myślę, że inni użytkownicy forum, którzy wchodzą na to forum w celu uzyskania aktualnych informacji o Capita Group, też chętnie się dowiedzą czegoś więcej na ten temat. Coś jeszcze się zmieniło w tej firmie, co jest ważne z perspektywy osób tam zatrudnionych?
Jakiś czas temu była akcja podczas której można było zapisać się na masaż, skonsultować się z dietetykiem i chyba coś tam jeszcze. Oprócz tego cały czas coś się dzieje, tu impreza, tam pufy w kuchni. Takie rzeczy plus fajni ludzie i otrzymujesz spoko miejsce do pracy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Capita Polska sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Capita Polska sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Capita Polska sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 1 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Capita Polska sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Capita Polska sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.