”SOKOŁÓW – NET” Sp. z o.o.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o ”SOKOŁÓW – NET” Sp. z o.o.

AGA

Moze nie wszystkie Gzelle maja takie przypadki, jak ta , ktora jest w mojej miejscowosci (wies) Kupujac mieso z kurczaka, mrozac je w domu zaraz po przyjsciu z zakupow, a rozmrazajac je za jakis czas , w trakcie smażenia zaczęło smierdziec. .Myślę sobie trudno pewnie jednorazowy przypadek ale z piersia z kurczaka lezaca w lodowce przez dwa dni bylo to samo. Kiedy kupujac w innym sklepie nigdy takich sytuacji nie mialam. Trudno pal licho...ale na poczatku lipca kupujac karkowke, boczek i szynke na wedzenie mieso okazalo sie smierdzace to juz bylo przegiecie. Nie wiem Gzella JAK Wy przechowujecie to mieso... a moze to Ten sklep nie wie JAK je przechowywać. Mieso na zamówienie, bo większa ilosc. Mialabym to gdzies, bo zdarzyc sie moze jednorazowo ale to w moim przupadku tych sytuacji bylo kilka ..a za jakis czas okazalo sie, ze znajoma miala podobny przypadek i sasiad tez. Zróbcie cos z tym, bo ceny macie wyższe niz w markecie po sąsiedzku, a z jakoscia juz niestety coraz gorzej. Zawiodlam sie i to bardzo.

Karolina
Inne

@KARA, opisaną przez Ciebie sytuację warto wyjaśnić bezpośrednio w firmie. Forum GoWork.pl nie jest odpowiednim miejscem na tego typu zgłoszenia ponieważ niewiele osób będzie mogło realnie Ci pomóc. Czy próbowałaś podzielić się swoimi uwagami z osobą odpowiedzialną za tę sytuację?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

Możecie powiedzieć, jakim pracodawcą jest firma Gzella? Czy z czystym sumieniem polecacie go innym? Czy firma oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę już od początku kariery? Napiszcie, jakie dostrzegacie wady i zalety pracy w tym miejscu.

Ola
@Karolina

Nie polecam.

KARA

Dnia 26.06.2018 w Bydgoszczy w sklepie firmowym Gzelli na rynku w Fordonie o godz. 16.30 poprosiłam o zmielenie mięsa drobiowego pani ekspendientka owszem zrobiła to . Pani która stała za mną ,ale była obsługiwana przez inną panią również chciała mięo mielone , która to pani powiedziała , że nie zmieli bo maszyna jest umyta i po dezynfekcji . Przy czym moje mięso było już zmielone i dopiero w domu skojarzyłam , że mowa była właśnie o tej właśnie maszynie na której pani mi zmieliła owe mięso . I proszę sobie wyobrazić , że po rozpakowaniu w domu okazało się , że mięso było śmierdzące od tego właśnie płynu . Pytam się czy pańska załoga to są normalni ludzie !!!!!! Jestem obużona przecież to jest w jakimś stopniu trująca substancja . Myślę, że powinniście sie państwo zaineresować tą panią bo napewno ja nie byłam pierwszą osobą . Wiem że jest to ciężka praca ,ale takie coś co się wydarzyło nie powinno mieć miejsca . Jutro się wybieram do tego sklepu do tej właśnie pani i myślę, że nie bedę miła . To są kpiny . Myślę,że taka osoba nie powinna pracować w takim sklepie bo może zrobić krzywę a w szczególności robi Państwu złą OPINIĘ Mam nadzieję , że dużo osób to przeczyta i nie skasują mojej opini. WSYTYD WSTYD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

spokojnie bez nacisku luzna rozmowa odpowiedzi na wzajemne pytania zacheta do podjęcia pracy

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Igor
Inne

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Eva

Wczoraj zamieściłam opinie o pracownicy sklepu Gzela przy Heliosach w Szczecinie. Opinię usunięto. Zachowanie sprzedawczyni było nie do przyjęcia. Czyżby prawda bolała. A może warto coś poprawić by takie incydenty się nie zdarzały.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były klient Gzelli

Witam Chciałem dzisiaj ok. godz 15 zrobić zakupy w sklepie firmowym Gzelli w Szczecinie na rogu ulicy Witkiewicza i Santockiej. Poprosiłem na początek o jakieś dwie kiełbasy ale jak zobaczyłem co zrobiła ekspedientka to mnie zamurowało. Ww Pani jak gdyby nigdy nic oblizała palce gołej ręki i wzięła tą ręką torebkę do pakowania wędlin. Podziekowałem za zakupy, zwracając jej uwagę, że nie pracuje w sklepie metalowym tylko w spożywczym i nie powinna tak robić. Reakcją na moją uwagę był tekst "o ludzie......." - nie zrobiłem tam zakupów i więcej nie zrobię a szefostwu firmy gratuluję personelu. Z pewnościa bedą głosy negujące mój post i tym osobom życzę zdrowia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa
@Były klient Gzelli

Niestety przy Heliosach nie jest lepiej. Ostatnio trafiłam na dosyć młodą panią ekspedientkę. Zachowywała się okropnie. Bardzo lubimy metkę Gzeli. Poprosiłam o całą. Sprzedawczyni kilkukrotnie zapytała ze zdziwieniem "całą?" odpowiedziałam po raz kolejny, że całą. Usłyszałam " no jak szaleć to szaleć" ale nic to. Nie musiała wiedzieć, że połowę biorę dla córki. Niestety dalej było już tylko gorzej. Nie chciała ukroić mi boczku, wciskała mi piętkę ( na kilka plasterków) prosiłam o 15 a później skomentowała że starego to ona nie będzie sprzedawała. Zabrzmiało jakby końcówka miała już swój czas. Później zaczęła coś majaczyć o prezydencie, który odpowiada za normy pakowania próżniowego a w końcu zaczęła mnie obrażać , bo to ona stoi po tamtej stronie lady i nic ją to nie obchodzi. To było coś zupełnie nie normalnego. Robiłam zakupy w tym sklepie, wyroby smaczne ale ten przypadek. Nie kupiłam tego co chciałam. Po prostu podziękowałam i wyszłam. Jeszcze przez chwile byłam zszokowana dziwnymi wypowiedziami tej pani.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były klient Gzelli

Dlaczego mój post został usunięty? Nie ukryje to faktu, że w sklepie Gzelli przy rogu ul. Witkiewicza i Santockiej w Szczecinie ekspedientka liże paluchy. Jeżeli usówacie posty na tej stronie to chyba napiszę więcej na facebook.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@pozytyw jednak przez 10 lat to wiele mogło się zmienić w firmie Gzella. Myślisz, że nadal jest ta sama kadra kierownicza? Może aktualny pracownik chciałby się wypowiedzieć na ten temat co się przez tyle lat w firmie zmieniło i czy są to istotne zmiany?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jasnowidz
@Karolina

W najbliższym czasie będą zmiany :), duże zmiany :) :) :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
stefan
@Jasnowidz

Lisowa

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@Lolek, rozumiem, że możesz nie być zadowolony z takiego traktowania, a czy opowiadają Ci ogólne warunki oferowane przez pracodawcę? Czy oferuje on terminowe wynagrodzenie? Jak z dostępem do benefitów?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
Inne

Jakieś aktualne nowinki z firmy mógłby ktoś wrzucić na forum!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julian

Co tam jest w wyrobach mięsnych z Borów Tucholskich?--NIC

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Znawca

Wędliny smaczne, ale co z tego jak kobieta bierze wędlinę do krojenia brudnymi rękoma, bez założenia foliowej rękawiczki, a wcześniej sprzątała ścierką w sklepie albo trzymała w ręku brudne banknoty. Fuuuj!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andrzej
Inne

O jakich zmianach piszecie? Interesuję się firmą ponieważ mam zamiar aplikować?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pozytyw

pracowałam tam 6 lat ale 10 lat temu było super kolejki do drzwi ale ceny i konkurecja ich zjadły Bydgoszcz zgubili dziewczyny narzekają szkoda jeszcze tam na zakupy chodzę ale z sentymenu ZA DROGO jak na nasze kieszenie chociaż nie zarabiam najgorzej 2600 u prywaciarza przy warzywkach bez odpowiedzialności materialnej i sie staramy żeby sprzedać jego pieniądze nasze pieniądze a nie wrzucić na byle jaki sklep i niech się martwi załoga będzie ruch czy nie//Pozdrawiam mojego byłego dyrektora -kierownika Piotra SZostka był super Agnieszka Nowak POZDOWIENIA DLA PAŃSTWA GZELLA

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Danka

Kupiłam kiełbasę węgierską, proszę wysłać pracownika który ją robił na Węgry, żeby spróbował prawdziwej węgierskiej kiełbasy. Czasem warto zainwestować w pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@Kasia czy masz takie same doświadczenia jak użytkowniczki poniżej? Czy jakiś inny jest powód Twojego zwolnienia ze sklepu Gzella Sp. z o.o.?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia

Pracowałam w tej firmie.(usunięte przez administratora)Uciekłam stamtad.I nigdy wiecej pracy w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@Klientka z blonia oczywiście rozmowa przez telefon podczas obsługiwania jest niedopuszczalna i miałaś prawo to zgłosić, ale w momencie kiedy ekspedientka rozmawia na zapleczu może świadczyć o tym, że ma przerwę i dlatego nie wychodzi obsługiwać. Trzeba to zrozumieć, bo każdy ma prawo odpocząć. Może pracownica ta, o której mowa chciałaby zabrać głos w tej sprawie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@ONA z tymi interwencjami to jest tak, że odcinają pensję, bo jest za mało towaru? Czy jesteś zatrudniona na umowę o pracę? Bo z tego, co wiem zlecenie nie podpisuje takiej odpowiedzialności, ale oczywiście mogę się mylić. To jak jest?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o ”SOKOŁÓW – NET” Sp. z o.o. - Osie

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ”SOKOŁÓW – NET” Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy ”SOKOŁÓW – NET” Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 30.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ”SOKOŁÓW – NET” Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 2 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy ”SOKOŁÓW – NET” Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w ”SOKOŁÓW – NET” Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

”SOKOŁÓW – NET” Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii