opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Abra Meble (Abra)

Profil oficjalny - płatna współpraca

1.7/5

Na podstawie 1015 ocen
Opinie(1311)
Dodaj opinię
Aktualności(8)

Opinie(1311)

Dodaj opinię
Aktualności(8)
Logo
  • O nas
  • .
  • Kogo szukamy?
  • .
  • Jak rekrutujemy?
  • .
  • Co oferujemy?
  • .
  • Praktyki studenckie
  • .
  • Meble
  • .
  • Social Media

O nas

Kogo szukamy?

Jak rekrutujemy?

Co oferujemy?

Praktyki studenckie

Meble

Social Media

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Gliwice
  • Częstochowa
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Tarnów
  • Bielsko-Biała
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Zielonki
  • Węgrzce
  • Bibice
  • Rząska
  • Pękowice
  • Batowice
  • Bosutów
  • Dziekanowice
  • Boleń
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Biała Podlaska - Abra Meble
Bielsko-Biała - Abra Meble
Brzesko - Abra Meble
Bydgoszcz - Abra
Chojnice - Abra Meble
Chorzów - ABRA S.A.
Dębica - Abra Meble
Gdańsk - Abra Meble
Gniezno - Abra Meble
Gorlice - Abra Meble
Gorzów Wielkopolski - Abra Meble
Jarocin - Abra Meble
Jelenia Góra - Abra Meble
Katowice - ABRA S.A.
Kielce - ABRA
Kluczbork - Abra Meble
Konin - Abra Meble
Koszalin-kołobrzeg-białogard-świdwin- łobez-drawsko-połczyn-szczecinek-polanów-sławno - Abra Meble
Kraków - ABRA
Krosno - Abra

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Kraków
  4. /
  5. Opinie o Abra Meble (Abra S.A.)

Opinie

Opinie o Abra Meble (Abra) Kraków

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 7
    • 8
    • 9
    • …
    • 15

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Abra S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Pracownik

    18.10.2017 12:08

    Inne

    Śpieszmy się doceniać pracowników bo tak szybko odchodzą :(
    ReviewUserIcon
    Abra

    05.10.2017 17:41

    Inne

    Co raz słabsze wyniki sprzedażowe czas się obudzić. Firma nie może przynosić straty.
    ReviewUserIcon
    jeszcze obecna

    06.10.2017 09:17

    Inne

    Minimalna praca za minimalne wynagrodzenie...
    ReviewUserIcon
    Anty Abra

    27.09.2017 08:41

    Inne

    Ciagle tylko narzekacie,ludzie to jest praca nie wakacje jak wam zle to sie zwolnijcie a od tych komentarzy lepiej zarabiac niebedziecie.
    ReviewUserIcon
    Kierownik 2

    26.09.2017 21:22

    Inne

    Mam pracownika który jest sumienny, pracuje bez migania się. Problemem jest wejście - 105 cm i mały magazyn z podwójnymi drzwiami. Także już wiesz o czym mówię :) To nie powinno być tak że pracownik techniczny musi dorabiać by godnie żyć. Mówię głośno o zbyt małych pensjach i was również o to proszę. Pewnie długo nie będę pracował, z tym że nie obawiam się ponieważ za te pieniążki wszędzie znajdę pracę. Pozdrawiam czytający zarząd, jeżeli ze sklepów odejdzie jedna, dwie najbardziej zaangażowane osoby to poziom pracowników spadnie do poziomu nieakceptowalnego. Uświadomcie sobie że filarem filmy są LUDZIE. Zwiększenie ewentualnej premii po wyrobieniu planu nie nazwałbym podwyżką. Osiągam plan miesięczny, dość często. Jeżeli macie wrzucać w e-maile motywujące cytaty i grafiki, dajcie spokój. Doświadczeni pracownicy umierają ze śmiechu zaglądając na odcinki z wypłaty. To pewnie by było na tyle. Trzymajcie się.
    ReviewUserIcon
    Anty Abra

    27.09.2017 08:38

    Inne

    Ja mam dostawy 2 razy w tygodniu po 32tys jestem sam i nikt mi niepomaga,czasami jak jest dobry kierowca,w tym samym czasie musze jeszxze zaladowac transporty i odbiory,oraz poskrecac expo
    ReviewUserIcon
    Pracownik techniczny

    26.09.2017 20:35

    Inne

    @Kierownik nr2 Miło że ktoś pisze o tym jak jest.Miło że się tym przejmujesz ale technicznego musisz mieć trochę nie bardzo.No chyba że masz ciężkie warunki - małe drzwi do magazynu itpv Ja zdejmuję dostawę 25tys sam.Zajmuje mi to dwie godziny z zegarkiem w ręku.Po tym czasie mam wszystko poukładane systemami i mogę wydawać.Rola kierowcy ogranicza się tylko do przywiezienia mi towaru.
    ReviewUserIcon
    Kierownik nr2

    26.09.2017 18:05

    Inne

    Agato, oczywiście że wyładunek mebli nie leży w obowiązku kierownika sklepu. Co nie zmienia faktu że dostawa musi być przyjęta, czy jest kadra na sklepie czy jej nie ma. Drugą sprawą jest dbanie o swoich ludzi, pracownik techniczny zarabia najniższą krajową. Jeżeli nie odciążysz go przy dostawie która wraz z poukładaniem mebli na magazynie trwa 3-6h to rzuci papierami i będę musiał szukać kogoś nowego. Dlatego ważna jest WSPÓŁPRACA a nie władza nad pracownikami. Jeżeli pracownik źle zarabia to przynajmniej chcę stworzyć w sklepie dobrą atmosferę. Jestem przekonany że pracujesz w naszej Firmie, więc z całą pewnością wiesz jak wygląda sprawa dostaw. Pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    Kierownik 2

    18.09.2017 17:38

    Inne

    Wyładunek ciężarówki oraz układanie na ciężarówce a nie żadne stawianie ptaszków :)
    ReviewUserIcon
    Danio1193

    15.09.2017 14:15

    Inne

    hah ... w poprzedniej firemce tez byl taki "kierownik"od stawiania ptaszków na dokumentacji towaru xD Miałem aplikowac ale ... dam sobie spokój po co sie denerwować jeszcze za te pieniadze ...
    ReviewUserIcon
    Nowy

    14.09.2017 16:24

    Inne

    stanie i zakreślanie cyferek na kartce to przyjmowanie dostawy w teori
    ReviewUserIcon
    Anty Abra

    12.09.2017 09:16

    Inne

    Szykujmy sie na kuchnie bo i te chyba niedlugo,moze ktos cos wie kiedy? To dopiero bedzie armagedon
    ReviewUserIcon
    Agata

    09.09.2017 11:11

    Inne

    @były techniczny, rozumiem, że z Twojego punkt widzenia rotacja jest spora ale z ofert pracy, wcale tak nie wynika, jest ich teraz co prawda parę ale każda na inną lokalizację. @pracownik techniczny, na pewno masz rację w tym co piszesz odnośnie wysokości zarobków, stąd zastanawiam się czy istnieje w Abra możliwość renegocjacji i podwyżki?
    ReviewUserIcon
    Byly techniczny

    09.09.2017 14:51

    Inne

    Zanim podjolem decycje zeby sie zwolnic to probowalem wynegocjowac podwyzke z regionalnym obiecywal ze pogada z prezesem i na tym sie konczylo. Nie chorowalem ogarnialem wszystkie tematy ale to sie nie liczylo w tej firmie tego nikt nie docenia. Nic sobie z czlowieka nie robia .
    ReviewUserIcon
    Pracownik techniczny

    08.09.2017 22:21

    Inne

    W ostatnim miesiącu zarobiłem 2 z groszami na ręke czyli tyle ile techniczni powinni mieć samej nieuwarunkowanej podstawy.Za ten miesiąc gdzie sklep zrobił prawie 120% obrotu zamiast tych 2 powinienien zarobić 3.Sprzedawca sprzeda i ma większą premie a ja musze sam przyjąć i wydać towar sprzedany przez 3 osoby.Nikogo to nie obchodzi że 3 dostawy w tygodniu przekraczają możliwości magazynu.Dlaczego firma niżej ceni moją ciężką pracę od tych co siedzą na facebookach? Jakbym nie przyszedł to firma staje a ich jest troje i ktoś drugi zrobi coś za kogoś.Za mnie nikt nic nie zrobi.
    ReviewUserIcon
    Kierownik 2

    12.09.2017 15:34

    Inne

    Zależy w którym sklepie, ja jestem kierownikiem i przyjmuję dostawy tak samo jak magazynier.
    ReviewUserIcon
    Anty Abra

    07.09.2017 09:25

    Inne

    Magazyn w nowym nieogarnia,bo ludzie sie pozwalniali,nikt niechce robic za te kase,dostawy pospozniane,niedlugo i techniczni tez to zrobia,bo zapierdziel taki sam albo i wiekszy a pseudo wyplata stoi.
    ReviewUserIcon
    Były Abrowiec

    07.09.2017 10:22

    Inne

    Widzę, że niewiele się zmieniło; Abra to wciąż bardzo agresywna firma w stosunku do klientów i swoich pracowników. A czy p. Marcin Zaborowski jeszcze u Was zawiaduje?
    ReviewUserIcon
    Byly techniczny

    07.09.2017 20:06

    Inne

    Wystarczy spojrzec na oferty pracy nie ma dnia zeby sie nie ukazala nowa a to znaczy ze ktos sie zwolnil ! To daje do myslenia ze ta firma to nic ciekawego czlowiek jak nie ma pracy to sie zatrudnia ale jak zobaczy co tu jest grane i za jaka kase to ucieka gdzie pieprz rosnie.
    ReviewUserIcon
    Anonim

    05.09.2017 21:27

    Inne

    W piątek luzik w pracy bo kierownicy jadą na spotkanie z nowym wodzem w regionie
    ReviewUserIcon
    Pracownik techniczny

    25.08.2017 20:39

    Inne

    Pewnie niedługo przyjedzie do mnie nowy pajac i nawymyśla bo musi się wykazać przed górą jaki to on jest kreatywny itd. Musi się wykazać na moich plecach- przestaw, pomaluj , podnieś , przesuñ itd.Pewnie myśli że nie mam co robić,a w magazynie tyle towaru że się nie mieści a oni by chcieli dostawe co dwa dni najlepiej. Choćby kazał postawić gówniane ,drogie martigny przy samym wejściu to i tak by nikt tego nie kupił.
    ReviewUserIcon
    Zdziwiony

    27.08.2017 21:56

    Inne

    Postaw,przesun,pomaluj..to chyba zakres obowiązków o ktorym wiadomo przed podjeciem pracy. Przestawianie,malowanie,jest po to zeby poprawiac wyglad sklepu,zachecac do wejsc,z czego wiem praktykuje sie to wszedzie. A skoro magazyn zawalony to moze nalezy pilnowac klientow zeby towar odbierali.. Taka moja sugestia..
    ReviewUserIcon
    Anonim

    23.08.2017 19:55

    Inne

    Panu regionalnemu pedantowi MZ powiększy się zasięg bo innego wyrzucili.
    ReviewUserIcon
    Anty Abra

    25.08.2017 09:01

    Inne

    No jak 2 regionalnych w tym jeden olek
    ReviewUserIcon
    doceń szefa swego..zawsze możesz mieć gorszego

    25.08.2017 23:17

    Inne

    Pan Regionalny MZ jak to ktoś napisał jest wymagający, ale "normalny" . Miałem wielu KR i jeśli ktoś o tym człowieku pisze źle to albo dlatego, że jest leniwy albo zazdrości mu stanowiska. Wytykanie chyba, że miał to być komplement.. Bo rozumiem, że osoba pisząca chciała by na swoim sklepie mieć syf..lub go miała, albo ma. Facet robi dobrą robotę, więc litości.. Smarować to każdy potrafi. Życzę ci lepszego przełożonego w przyszłości..i żebyś się nie zdziwił... pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Agata

    22.08.2017 12:58

    Inne

    @Olek o jakiej dokładnie placówce ABRy piszesz? W aktualnych ofertach pracy na sprzedawcę gwarantują umowę o pracę, pakiet socjalny w prywatnej placówce medycznej, szkolenia, więc jak to ma się do Twojej opinii?
    ReviewUserIcon
    Olek

    22.08.2017 20:47

    Inne

    Umowa o prace to i owszem za 2000 brutto i sprawdz co to jest fundusz socjalny bo tego w tej firmie nie ma a jakas prywatna opieka medyczna za ktora ci odciagaja kase co miesiac to zadna rewelacja. A te szkolenia to nic innego jak pranie mozgu zeby klijenta zachecic do kupna tandetnych mebli.
    ReviewUserIcon
    Były-Bogu Dzięki-Pracownik

    03.10.2017 16:51

    Inne

    O każdej placówce można tak powiedzieć a te brednie, które ty starasz się propagować zachowaj dla siebie
    ReviewUserIcon
    Nowy

    17.08.2017 21:30

    Inne

    Jakbym miał żone i dziecko to bym dawno te robote rzucił a tak to moge robić.
    ReviewUserIcon
    Olek

    19.08.2017 20:55

    Inne

    I tu masz racje w abrze mozna pracowac jezeli jest sie singlem ! Zero socjalu zero paczek dla dzieci. No i zarobki najnizsza krajowa to jest firma ktora nie mysli o czlowieku tu sie licza tylko cyferki czyli zysk .
    ReviewUserIcon
    Nowy

    01.08.2017 14:29

    Inne

    ile wynosi podatek od premii dla technicznego ?
    ReviewUserIcon
    Nowy

    11.08.2017 22:28

    Inne

    Właśnie dostałem w tym miesiącu przeszło 600zł premii ale przerzuciłem ok 33 tys towaru ponad plan.Prawie cały miesiąc po 2 dostawy do tego masa pakowania tapicerki z expo.Raz wziołem fajną wypłatę
    ReviewUserIcon
    Byly pracownik

    17.08.2017 18:54

    Inne

    Tak trzymaj abra potrzebuje takich a jak juz bedziesz mial rece do ziemi i garb ci wyrosnie to abra sie wypnie na ciebie.
    ReviewUserIcon
    anonim

    01.08.2017 11:28

    Inne

    tragedia tragedia tragedia
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Abra Meble (Abra)?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Abra S.A.

    Łagiewnicka 33A 30-417 Kraków

    NIP:6792143823

    REGON:351200371

    KRS:0000003143

    https://www.abra-meble.pl
    Branże: Wyposażenie i dekoracje wnętrz

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Techniczny

    25.07.2017 20:50

    Inne

    Pracuje jako techniczny ta praca to moja najwieksza porazka musze stad spadac bo szkoda zycia ta firma to kompletne dno ! Przestrzegam wszystkich omijajcie abre duzym lukiem.
    ReviewUserIcon
    Olek

    25.07.2017 20:57

    Inne

    Popieram regionalni to wazeliny. Wiecznie przestawiaja meble z jednej sciany na druga byle oszukac klijenta ze cos sie zmienilo meble kiepskiej jakosci od tego przestawiania ledwo sie kupy trzymia. I te banery i plakaty mysla ze jak ktos kupuje meble to sie po suficie rozglada szajbusy kompletne.
    ReviewUserIcon
    Kierownik 2

    22.07.2017 15:01

    Inne

    Nie ma podwyżki ze względu na staż pracy. Awanse są realne jeżeli jesteś w stanie praciwać na 120% I ogarniać sklep.
    ReviewUserIcon
    Kierownik nr2

    12.07.2017 18:27

    Inne

    Pensje są za małe - to jest fakt. Może nie ma co narzekać tylko zacząć o tym głośno mówić ? Gdy ja mówiłem o tym na zebraniu to każdy udawał że wszystko jest super. Hmmm ?
    ReviewUserIcon
    techniczny

    10.07.2017 22:46

    Inne

    taki przykład techniczny składa komodę sprzedawca sprzedaje komode z expo bo klient nalega i chce skręconą 1 klient ma skręcony mebel na już 2sprzedawca ma premie za sprzedaż 3 techniczny musi spakować i załadować towar bo klient nie potrafi sam a potem za tydzieñ musi skręcić drugi raz gdy towar znów przyjedzie na sklep.Techniczny ma tylko zbędny wysiłek za darmo. tak właśnie działa abra
    ReviewUserIcon
    Ola

    07.07.2017 00:15

    Inne

    Czy w takim razie jest tu ktoś kto zarobił w jakimś miesiącu więcej niż 2000 zł na rękę?
    ReviewUserIcon
    Maria

    29.06.2017 23:38

    Inne

    W tej firmie trzeba być chyba przynajmniej kierownikiem żeby cos zarobić!
    ReviewUserIcon
    KTOŚ

    29.06.2017 21:56

    Inne

    Ta firma to jest najgorszy wzorzec kapitalizmu . Po czynajac od technicznego ,sprzedawcę i kierownika zarobki zdecydowanie małe. A wymagania duże. W tej firmie zawsze jest mało obojętnie jakie obrót to mało. Otwierają sklepy w każdej pipiduwie. Towar z gazetki wiecznie na brakach klient czeka tyg. Socjal tak jak ktoś wspominał brak a przepraszam jest bon dla dziecka na Mikołajki całe 100 zł ,w następnym miesiącu jest sciagany podatek z tej kwoty ,żebyś nie oszal że szczescia.
    ReviewUserIcon
    Daro

    26.06.2017 22:36

    Inne

    @adela Zarobki jeżeli pracujesz z agencji i się uczysz osiągają 1800-1860 złotych. Jeżeli od razu pod firmę to spodziewaj się brutto 2100, netto wychodzi to 1600 na rękę a premia jest dopiero po pół roku oraz jest to stała premia 300 zł, czyli 1900 razem wychodzi prawie, jakoś tak. Chyba, że co (usunięte przez administratora) zależnie od kierownika zmiany to obcina Ci tą premię. Jednym to pasuje, drugim nie, jeżeli z agencji oraz opisują "skręcanie mebli" to nie nastawiaj się na to. To samo miałem, skręcanie mebli niby, a tu przygotowanie paczek do wysyłki, zapierdol roboty od groma naładowanie palet paczkami ważącymi 40-70 kilo nawet w większości z nich, a naładować trzeba na jedną minimum 1,5 - 1,7 tony, a czasami jest ich 7 na dzień także pracy sporo jest.
    ReviewUserIcon
    Uhh

    28.06.2017 18:58

    Inne

    Jak piszesz o pracy na magazynach głównych to może i tak jest ale tak to i techniczni i sprzedawcy mają 2000 brutto, 1440 na rękę po odtrąceniu pierdół, co daje w sumie nic dla osoby która chce sie usamodzielnić. Podwyżki ? po ponad 10 latach pracy przyszła podwyżka z 1800 na 2000 i to tylko dlatego że miały zostać podwyższone wynagrodzenia minimalne, a zarząd Abry chciał być chytry i że niby dają podwyżkę... podwyżki w Abrze są tak jak są podwyżki w państwie. Premie marne (techniczny sam nie może na siebie pracować, musi być zdany na sprzedaż koleżanek), niby zmienił się system premiowania jakiś miesiąc temu na lepszy ale tak czy siak na sklepie który robił obroty po 500tys aktualnie jest problem zrobić 200 ... . Aktualnie biorąc pod uwagę zmiany nadchodzące na przełomie siepień/wrzesień i szykujący się wraz z nimi zachrzan można stwierdzić że porażka. Roboty coraz więcej a kasy jak nie było tak nie ma. Nie mówiąc już że na większości sklepów jest tylko jeden magazynier co przy schodkach np stanowi wielki problem żeby cokolwiek zrobić bez proszenia się co chwile o pomoc kochanych kolerzanek które zawsze mają jakąś wymówkę żeby nie pomagać. I jeszcze dopowiem że tak to jeżeli chodzi o BHP ubiór ten sam czy -20 czy +30 (teraz można zdechnąć w długich grubych bojówkach i plastikowym polo) czy inne mało "niebezpieczne" pierdoły, to się przyczepią i upomną. Ale jeżeli chodzi o dźwiganie paczek po 30+ kilo czy zwalanie 100 kilowych sol z wysokości ponad metra (tir) samemu, auta załadowane pod sam dach z tłumaczeniem że chcieliśmy towar to mamy... gdzie już było kilka przypadków że ktoś chciał przechylić sofe na wózek a na twarz spadała my inna mała niewidoczna paczka.... Socjal zerowy , brak benefitów pracowniczych na kupno mebli, brak premi paczek czy innych bajerów na święta czy coś, wczasy pod gruszą, zapomnij, dbałość o pracowników na poziome bycia tylko murzynem do zarabiania dla nich pieniędzy. Ogólnie czy to techniczny czy sprzedawca, to już lepiej iść gdzieś na zlecenie i mieć te 11zł netto i siedzieć w jakimś kiosku niż tyrać jak wół za najniższą krajową . Wiadomo co sklep i kierownik to jest inaczej czy to z urlopami czy dniami wolnymi etc ale ogólnie firma porażka.
    ReviewUserIcon
    Rafal

    06.07.2017 18:56

    Inne

    Widzę ,ze jak było dno tak jest dno ,,, Zal ,a podobno Polska jest liderem jezeli chodzi o produkcje mebli ,A ABRA PŁACI MINIMUM KRAJOWE niech spada z rynku !!!
    ReviewUserIcon
    adela

    25.06.2017 19:45

    Inne

    Ile zarabiacie? premie możliwe? podwyżki po jakim stażu pracy?
    ReviewUserIcon
    Daro

    23.06.2017 19:55

    Inne

    Cześć, od niedawna PRACUJĘ w firmie, także chciałbym się co nieco wypowiedzieć. Przed rozpoczęciem pracy, przed podpisaniem umowy krępowałem się iść po tutejszych opiniach, aczkolwiek jedna przykuła mą uwagę, że "nie jest wszędzie tak samo". Jak się okazało po przyjściu w jednym z oddziałów, było inaczej z opisywanych tutaj rzeczy. Ten oddział dużo różni się od opisywanych, przede wszystkim kadra jest dość ogarnięta oraz wyrozumiała. Kierownik jest osobą ogarniętą, po trzydziestce - jak każdy z nas może mieć wady, aczkolwiek w pracy ich nie ukazuje oraz nie wyżywa się na pracownikach, gdzie nawet nie potrafi przeklinać w obecności samych pracowników, iż odkąd pracuje to ani razu nie usłyszałem wulgarnych słów. Co do osób pracujących też brak zarzutów, jak w pracy żarty, wyzywanie się humorystycznie i wulgarnie, aczkolwiek wiadomo trzeba mieć dystans to tego i znać się na żartach. Zarobki zarobkami, wysokie no nie są, gdzie tutaj się zgadzam - zapierdol w pracy, bieganie codzienne, wyładunki ciągłe i załadunki po sam dach i milimetr od klapy, aczkolwiek narzekać nie można.
    ReviewUserIcon
    Klientka

    22.06.2017 17:54

    Inne

    A to chyba normalne bo ostatnio kupowałam w sklepie w Rudzie Śląskiej i pan kierownik wynosił meble. To się na żywa kompleksowa obsługa na początek sprzedaje a potem wnosi tylko montować nie chciał bo mu się spieszylo
    ReviewUserIcon
    Klient

    22.06.2017 22:14

    Inne

    A czy to w Rudzie jest bardzo drogie wnoszenia ja płaciłem za wnoszenia kierownikowi który oczywiście wnosil na 4 piętro 70 zł
    ReviewUserIcon
    Kierownik

    07.07.2017 17:00

    Inne

    Szanowni "koledzy"!!! Jak chcecie podpipie....ć kierownika to zróbcie to klasycznie i napiszcie do szefa wszystkich szefów a opisujcie tego tu jako niby klient i klientka. Swoją drogą widać ile zarabia kierownik i kalki jest poziom Kierownika który dorabia na wnoszeniach. Pomyslcie zanim zaczniecie rozwijać wywody o pensjach Kierowników
    ReviewUserIcon
    Anula

    22.06.2017 16:22

    Inne

    Witam, ja chciałam się podzielić taką sprawą, że nie którzy pracownicy a szczególnie jeden kierownik u mi sobie poradzić, z tak skromnymi zarobkami. Jeździ sobie oczywiście w godzinach pracy na wnoszenia i tak zarabia dość często jest na L-4 i jest dobrze. Czy w normalnej firmie takie rzeczy są dopuszczalne ,proszę sobie odpowiedzieć na to pytanie?
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    18.06.2017 09:49

    Inne

    Jaki grafik? Godziny pracy ma sprzedawca w Abra? System wynagrodzeń?
    ReviewUserIcon
    Wkurwiona

    15.06.2017 00:17

    Inne

    kolejny genialny pomysł - z okazji otwarcia 111 sklepu wszystkie sklepy w Polsce w niedzielę 9 lipca otwarte ! pod siedzibe abry w krakowie i tych idiotów to tylko bombe podłożyć
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    02.08.2017 16:55

    Inne

    Połż papierek i wyluzuj :) Zwyczajnie koleżanki z biura nie mają zielonego pojęcia jak wygląda praca w sklepie. A te w marketingu to już kompletnie nie mają zielonego pojęcia co mają robić. Stąd tak idiotyczne akcje jak 11% z okazji 111 sklepów. Wystarczy jeden guzik, przelicz rabat i po sprawie... w końcu ilość metek robiona ręcznie jest przecież znikoma, wręcz równa zeru!
    ReviewUserIcon
    Agnes warszawa

    13.06.2017 01:06

    Inne

    Jak wygląda praca kierownika? Obowiązki, godziny pracy? Czy po okresie próbnym jest podwyżka? A premia realna? Jak wysoka?
    ReviewUserIcon
    Abra -Nie polecam

    12.06.2017 18:21

    Inne

    Walka i podkradanie sobie klientów - podkładanie świń na każdym polu !!! tzn przez tzw ,, Stare Wygi w sposób bezczelny i poniżej wszelkiej krytyki w związku z tym atmosfera okropna .Kierownik nie nadający się na kierownika ,niekomunikatywny mruk .Zarobki - nie wiadomo czy się śmiać czy płakać ,bardzo słabe i to miało miejsce w jednym ze sklepów w miescie Warszawa :)
    ReviewUserIcon
    Domi

    31.05.2017 16:55

    Inne

    Tak czytam opinie i same są negatywne czy naprawdę firma nie zdaję sobie sprawy jak to wygląda od środka . Ciągła rekrutacja . Zarobki to jakiś żart. Od technicznego po kierownika.Co raz trudniej o dobrego pracownika , bo za takie pieniądze nikt nie chce pracować.Proszę nie idzie tą drogą!
    ReviewUserIcon
    Kierownik

    15.05.2017 23:09

    Inne

    Mam wiadomości że kilku kierowników aktualnie szuka angażu. Trzech ze sklepów typu C i jeden z sklepu typu B. Mówię tu o północy Polski, region 6 oraz 5. A jak u was ?
    ReviewUserIcon
    Nowy

    12.08.2017 21:55

    Inne

    Pracuję już prawie 4 lata i pierwszy raz miałem 2 z przodu na wypłacie. Poprawiło się po zmianie przeliczników premii, dawniej miałem maks 200zł jak były obroty a to też różnie bywa. Najbardziej irytuje mnie że jakbym się teraz zwolnił to przyjeliby kogoś nowego, kto nie ma pojęcia o składaniu mebli , o zawartości paczek na magazynie itp a i tak zarobiłby to samo co ja.
    ReviewUserIcon
    Piotr

    11.05.2017 23:28

    Inne

    Tu się zgadzam kierownik w abrze zarabia adekwatnie mało do pełnionej funkcji. A socjal takie coś w abrze nie istnieje.
    ReviewUserIcon
    Pat W

    10.05.2017 21:54

    Inne

    Kierownik agata meble podstawa 3.500 na reke minimalnie plus prowizja zalezy 4000-4500 jest raczej zawsze,pozdrawiam innych kierownikow meblowych,pseudo,salonow.☺ szczegolnie abry ktora kierowniczka bylam i powiem ze to byly najgorsze lata mojego zycia jako pracownik,zero czlowieka,zero socjalu,a socjal maja lepsszy ludzie u prywaciarzy niz w tej zjebanej firmie abra ,o fuj do tej pory na ta nazwe mi niedobrze...

    Zostaw merytoryczną opinię o Abra S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.