We wrześniu było ciężko, ponieważ wszyscy musieli dawać z siebie 200% z uwagi na e-Toll. Ale teraz wszystko wróciło do normy. Mogę polecić pracę w tej firmie, atmosfera jest naprawdę dobra, a nie zawsze się to zdarza.
Ogólnie polecam pracę w tej firmie. Może w ostatnim czasie nie było najłatwiej, ale poskutkowało to solidnymi premiami na koniec miesiąca ;) Na szczęście wszystko wróciło już do normy.
Z małym poślizgiem dostarczono urządzenie i po próbie uaktywnienia na E-toll okazało się po konsultacji w punkcie(E-TOLL), że z tym numerem ID jest zarejestrowanych ponad 200 pojazdów no i oczywiście nie działa. Brak kontaktu telefonicznego. Czekam na odpowiedz z działu technicznego, ale chyba oddam sprawę na policje (usunięte przez administratora)
Dzień dobry, nie ma technicznej możliwości aby pod jednym Biznes ID zarejestrować więcej niż jedno urządzenie. Proszę o kontakt mailowy na biuro@datasystem.pl z podaniem swoich danych kontaktowych na które zostało zakupione urządzenie, sprawdzimy co miał na myśli konsultant w punkcie eToll
Firma nie potrafi wystawić faktury. Rozumiem oczekiwanie na sprzęt, ale nie rozumiem problemu z dostarczeniem dokumentu potwierdzającego zakup. Dopominam się o fakturę już dobre 2 tygodnie. Kontakt telefoniczny jest niemożliwy. Odpowiedzi na e-maile jak się uda czasem są ale na większość brak jakiej kolwiek odpowiedzi.
Przesyłka z opóźnieniem, ale doszła. Po ciężkich bulach przy rejestracji w e-toll wszystko działa poprawnie i opłaty pobiera
Urządzenia doszły na styk. Zamontowane i jak na razie jest ok. Pobiera opłaty.
Były duze opóźnienia, ale finalnie e-tolle przyszły 24 września. Montaż prosty, fajnie ze była załączona instrukcja. Gorzej było z rejestracją w samym systemie, ale za to firma już nie odpowiada. Całość oceniam na 4/5.
Wszystko działa pozdrawiam
Wszystko super, etoll działa.
Rewelacyjne rozwiązania, a wszystkiego dowiedziałem się na stronie internetowej. Firma znająca potrzeby ludzkie.
Zamówiłam na firmę w październiku dwa lokalizatory, przyszło po trzech dniach i oba działają okej, nie ma problemu na bramkach. Aplikacja GPS też działa trzeba tylko we własnym zakresie utworzyć konto na stronie logowania.
Zamówiłam na firmę w październiku dwa lokalizatory, przyszło po trzech dniach i oba działają okej, nie ma problemu na bramkach. Aplikacja GPS też działa trzeba tylko we własnym zakresie utworzyć konto na stronie logowania.
Zamówiłam na firmę w październiku dwa lokalizatory, przyszło po trzech dniach i oba działają okej, nie ma problemu na bramkach. Aplikacja GPS też działa trzeba tylko we własnym zakresie utworzyć konto na stronie logowania.
5/5 Witam, urzadzenie ledwo, ale doszło na czas. Wszystko dziala. pozdrawiam.
Dobrze lokalizuje pobiera opłaty, wszystko git.
Działa pozdrawiam,
(usunięte przez administratora)- zero kontaktu, kolejny dzień dzwonię i mailuję jednak nie ma szans, że ktoś łaskawie odbierze telefon lub odpisze na maila. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Potwierdzam. Zero kontaktu. Urządzenia otrzymałem ale nie mogę się doprosić o faktury zakupu, nie mówiąc już o weryfikację poprawności działania urządzenia.
Witam, Urządzenia e-TOLL zakupione na początku sierpnia jeszcze za 99 zł netto za sztukę. Pieniądze wpłacone w całości za GPS i dwuletni abonament. I na tym koniec w temacie kontaktu z tą firmą. Przedstawiciel po wielokrotnych nieodebranych telefonach, e-mail, SMS odpisał, że mają opóźnienia. Do dnia dzisiejszego nie dostałbym urządzeń, gdybym osobiście nie dostał się do obwarowanego kodami, kartami dostępu i zabezpieczeniami oraz panią w recepcji 4 piętra tej firmy. Urządzenia prawdopodobnie zostały sprzedane komuś, kto zapłacił aktualną cenę, czyli 429 zł. A ja czekałbym do grudnia, żeby firma wysłała mi zamowienie. Finalnie, siedząc osobiście w biurze, dostałem moje zamowienie. Ale uwierzcie mi, że gdyby nie takie rozwiazanie w najbliższy piątek moje auta pojechałby w trasy bez urządzeń. Nie muszę chyba dodawać jakie kary dostałbym w najbliższym czasie. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim brakiem profesjonalizmu i lekceważenia klienta.
Mamy ten sam problem, proszę o kontalt paulina.szylo@gmail.com niw wiem ci robić jutro maz nie wyjedzie w trasy... dla nas to ogromne straty:(
Nigdy nie spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu. Stawka na ogłoszeniu (usunięte przez administratora)brutto= netto dla uczniów. Rozmowa przez telefon,również to samo. Zwolniłam się z miejsca pracy z dnia na dzień aby móc pracować w tej śmiesznej firmie. Przy podpisywaniu umowy - najniższa krajowa (usunięte przez administratora) Rozmowa bardzo nie przyjemna, pani z HR niewiarygodna jak i sama firma-patrzy na potencjalnego pracownika z góry,nie pozwala dojść do słowa. (usunięte przez administratora)
To stawka w ogłoszeniu była wyższa niż przy podpisywaniu umowy? Podczas rekrutacji nie powiedzieli ci, że dostaniesz najniższa krajową? Dziwne to wszystko. Nie próbowałaś tego wyjaśnić?
Zero kontaktu, podają infolinie niby pracujące 24/h ale nigdzie nie da sie dodzwonić, piszą ze mają natłok i tylko kontakt mailowy i ze w ciagu doby odpisują niestety przez tydzień wysłane 3 wiadomości i zero odzewu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Data System Group Sp. z o.o. S.K.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Data System Group Sp. z o.o. S.K.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 66.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Data System Group Sp. z o.o. S.K.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 65, z czego 61 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Data System Group Sp. z o.o. S.K.A.?
Kandydaci do pracy w Data System Group Sp. z o.o. S.K.A. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.