International Paper

Kraków

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 51 ocen.

Opinie o International Paper

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie International Paper

Albert

Widzę, że nikt nie odpowiedział na pytanie @ciekawy, więc ja je ponowię: Jakie zarobki jako Service Desk Specialist? Z samym językiem angielskim. Generalnie pytanie tyczyło się stanowisk początkowych, z małym doświadczeniem, więc nie rozumiem tych uników. Jak nie konkretnie zarobki to chociaż widełki?

Paulina

@Zenek, wcześniej pytałam użytkownika @posępnajajecznica, czy mógłby coś więcej powiedzieć na temat procesu rekrutacyjnego w International Paper, jednak odpowiedzi brak, więc nie do końca mogę odnieść się do Twojego pytania. Pozostają spekulacje na temat tego, że firma ma teraz dość sporo ofert pracy i może zdarzył się błąd w Twoim przypadku?

Zenek

IT Service Desk. Po dwóch tygodniach od rozmowy brak info (mimo zapowiedzi). Powinni to poprawić, chociaż ze względu, że ktoś poświęcił swój czas i się do nich pofatygował. Ogólnie rozmowa jak rozmowa - raczej miła i luźna (pytania proste i standardowe +jakiś tam pseudo test). Wrażenia mimo to mieszane po rozmowie. Od wiedzy merytorycznej, chyba ważniejsze jest ich widzi misię. Jeden TL na rozmowie trochę wkór.... taki korpo cwaniaczek po kilku latach w firmie. Płakać nie będę ; ) Doceniła mnie inna firma :)

Paulina

@Posępna jajecznica twoja opinia na pewno będzie bardzo przydatna, bo takie merytoryczne wypowiedzi pokazują często to, jak firma działa od wewnątrz. A możesz opowiedzieć coś więcej na temat samego procesu rekrutacyjnego? Czy ma wiele etapów, czy może to jedna rozmowa? Na co trzeba się przygotować?

Posępna jajecznica

Pracowałem w kilku krakowskich korporacjach. Ta jest naprawdę niezła na tle reszty, ale żeby nie było - są też minusy. Przede wszystkim zależy w jakim zespole i procesie się pracuje. Finanse mają swoje zamknięcia miesiąca, co wiąże się z nadgodzinami i pracą do późna. Tak to wygląda w finansach w każdej praktycznie korporacji. Jednemu to pasuje, innemu nie - to jest specyfika branży (zwłaszcza GL - RtR, ewentualnie analiza finansowa). Zespoły customer service wiszą na telefonach - znowu - jeden to lubi, inny czuje się jak w call center i nie znosi - specyfika stanowiska. Na dodatek część tych działów obsługuje US - a więc inne godziny pracy. O IT wiem mało więc się nie wypowiem. O HR podobnie. Sourcing jest mały; płaci nieźle w stosunku do innych działów, ale Sourcing w innych korpo często płaci lepiej. Dlaczego więc po kilku innych firmach tu zostałem i zostanę (oby) na dłużej? Atmosfera w moim dziale i zespole jest bardzo na plus. Nie ma typowych polskich managerów stojących nad tobą z batem i traktujących cię jak krowi placek. Ci, z którymi mam do czynienia, mają wieloletnie doświadczenie - nie są to nadambitne korposzczury idące po trupach wyżej, wyżej i szybciej, szybciej. Ponieważ mam samodzielne stanowisko (nie managerskie/leaderskie) pracuję tak, żeby to co mam zrobić było wykonane sprawnie i na czas. Dzięki temu NIGDY nie zostałem w pracy na choćby jedną nadgodzinę. Pomijam kwestię telefonu służbowego - jest to plus bo mnie nie zalewają telefony - jest to raczej awaryjne rozwiązanie; bardzo przydatne. Ale to jest dostępne na nielicznych stanowiskach, weźcie to pod uwagę. Godziny pracy mam elastyczne - mam być 8 godzin, można zacząć o 8. No chyba, że o 17 jest jakaś telekonferencja - bywa, ale nieczęsto. Benefity: standard - opieka medyczna + budżet, za który można dostać multisporta, albo bilety, albo bony do empiku - do wyboru przez pracownika. Do tego kursy językowe, w pełni refundowane, ale muszą być zatwierdzone przez managera. Czyli koreańskiego czy Swahili się nie pouczymy, no ale to chyba logiczne, nieprawdaż? Do tego bonus - 10% pensji kwartalnie. Jeżeli robisz swoje - dostajesz (nie, nie trzeba robić 200% normy żeby go otrzymać). Za swoje stanowisko wystawiam ocenę bardzo wysoką, ale nie znaczy to, że każda pozycja w tej firmie jest taka fajna. PS.: IP produkuje papier oraz kartony do wszelkich opakowań. Ludzie, którzy piszą o upadającym centrum i upadającym biznesie, niesety piszą bzdury oderwane od realiów rynkowych. Jest to jedno z najstarszych centrów tego typu w Krakowie i raczej jeszcze długo tu pozostanie. A sama branża dalej trzyma się bardzo mocno, bo papier to nie tylko książki. Polecam się doedukować. Jeżeli będą jakieś pytania, mogę spróbować odpowiedzieć :)

Tracy
@Posępna jajecznica 09.08.2017 10:37
Pracowałem w kilku krakowskich korporacjach. Ta jest naprawdę niezła na tle reszty, ale żeby nie było - są też minusy. Przede...

A czy moglaba bys powiedziec cos na temat osob zatrudnionych w IP? czytalem ze pracuje tam duzo international osob.... W sumie fajny bylby to plus :)

Paulina

@ciekawy informacje o zarobkach na pewno uzyskasz od pracodawcy dopiero na rozmowie rekrutacyjnej. Każdy kandydat ma inne doświadczenie i umiejętności, dlatego stawka często może nie być taka sama dla wszystkich. Warto za to zapytać innych pracowników jak wygląda rozwój w firmie? Czy można liczyć na jakieś szkolenia? To dla potencjalnego pracownika bardzo ważne informacje.

ciekawy

Ktoś, coś? Widzę wiele pytań bez odpowiedzi. Jakie zarobki jako Service Desk Specialist? Jakie jako Finance Explorer? Jak atmosfera w pracy etc.?

intern

jak wygląda praktyka pathfinder-summer internship w tej firmie? Rozmowa rekrutacyjna po polsku czy po angielsku?

Albert

Jakie są teraz zarobki na helpdesku czy innych "juniorskich" stanowiskach w firmie?

ASup

Czy ktos orientuje sie nt. Zarobkow w programie Finance explorer?

?

Czy ktoś aplikował na GFS Accountanta? Zastanawia mnie dlaczego cały czas publikują te same oferty..

kulfon

dzieki za info.

Paulina

@bla, a możesz powiedzieć jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna? Jakie pytania usłyszałeś?

bla

bardzo niemiły hr i managment, brak kultury rozmowy , brak informacji zwrotnej, co do odbytej rozmowy kw

kulfon

ile zarabia tam taki zwykły customer service assistant? prosze o info.

Wiemwszystko
@kulfon 21.03.2017 11:09
ile zarabia tam taki zwykły customer service assistant? prosze o info.

3000 netto

Paulina

@Nick, co dokładnie chcesz wiedzieć?

@Nick
@Paulina 21.03.2017 10:21
@Nick, co dokładnie chcesz wiedzieć?

Hej Paulina, interesuje mnie jak wygląda rekrutacja na takie stanowisko. Jest tylko rozmowa po angielsku czy dają jakieś testy, zadania do rozwiązania? Z czego się przygotować? Na co zwrócić uwagę?

Paulina

International Paper opublikowała ostatnio kilka nowych ofert pracy! Na które stanowisko już aplikowaliście?

Nick
@Paulina 01.03.2017 10:33
International Paper opublikowała ostatnio kilka nowych ofert pracy! Na które stanowisko już aplikowaliście?...

Hej, a wiadomo wam coś na temat rekrutacji na stanowiska księgowe w tej firmie?

Michał

Witam, Aplikowałem na stanowisko Junior Transport Cooperator. Czy ktoś ma jakieś doświaczenie w tej kwestii ? Czy rozmowa odbywa się w j. angielskim ? Z góry dziękuję za informację

Kandydat

Potwierdzam, że osoby rekrutujące dzwonią po godzinie 16:00 a nawet 18:30. Moje osobiste spotkanie z rekruterką było raczej nieprzyjemne (pomimo wcześniejszych pozytywnych wrażeń dot. firmy i procesu rekrutacyjnego), pytania były zadawane w sposób mało kulturalny i napastliwy. Jeśli celem rozmowy jest sprawdzenie reakcji kandydata na stres, myślę, ze warto go o tym poinformować, żeby nie pozostawić złego wrażenia o firmie. Po ostatnim etapie rekrutacji nie otrzymałam informacji zwrotnej. Myślę, że wystarczyłby chociaż mail z podziękowaniem.

Buzz
@Kandydat 15.02.2017 18:01
Potwierdzam, że osoby rekrutujące dzwonią po godzinie 16:00 a nawet 18:30. Moje osobiste spotkanie z rekruterką było raczej nie...

A czy ktoś może napisać na czym polega "computer technical test "? Aplikuję do działu Customer Serice i chciałbym wiedzić czego się spodziewać. O co pytają podczas rozmowy? Będę wdzięczny za info.

maciek
@Kandydat 15.02.2017 18:01
Potwierdzam, że osoby rekrutujące dzwonią po godzinie 16:00 a nawet 18:30. Moje osobiste spotkanie z rekruterką było raczej nie...

Czy miałeś rozmowę po ang ?

Kandydat

Czy powiecie coś o Assessment center na customer service administrator na rynek US ?czego można się spodziewać, ile trwa ?

Kandydat

Czy powiecie coś o Assessment center na customer service administrator na rynek US ?czego można się spodziewać, ile trwa ?

Kenzo
@Kandydat 10.02.2017 10:58
Czy powiecie coś o Assessment center na customer service administrator na rynek US ?czego można się spodziewać, ile trwa ?...

Good luck

Fruwa

Płacą na czas, nawet spoko. Oczywiście wszystko zależy od tego gdzie trafisz, możesz mieć sielankę albo takich ludzi że Ci sie odechce każdej korpo. Niektórym się udaje wybić i robić to co chcą. Plusem są oczywoście: lokalizacja oraz bonusy i świadczenia pozapłacowe. Ogólnie: szczebel śrdni więc pamiętajcie że inni mają gorzej niż w IP.

Ciekawy

A jak wygląda sprawa w przypadku Customer Service Administrator? Jak z zarobkami, rozmową o prace?

anonim

(usunięte przez administratora)

Ted

Płacą na czas! Ojoj a to ci dopiero

byla zainteresowana

Beznajdziejny assesment center. Zadania grupowe 10 minutowe, w części analitycznej zadania na komputerze z programu ktory jest nieznany w ogole też 10 minutowe. jak można ocenić pracownika na podstawie takich pozorów? Wszystko na szybko i byle jak, ciekawe czemu. Amatorszczyzna. Jeśli po tym oceniac firmę to odradzam.Nie oddzwaniają z wiadomością zwrotną dotycząca wyniku mimo obiecywania, że tak zrobią.

Kandydat
@byla zainteresowana 24.07.2016 22:25
Beznajdziejny assesment center. Zadania grupowe 10 minutowe, w części analitycznej zadania na komputerze z programu ktory jest...

Potwierdzam. Po kilku etapach rozmowy nie poinformowano mnie telefonicznie ani mailowo o wynikach rekrutacji.

Kandydat
@byla zainteresowana 24.07.2016 22:25
Beznajdziejny assesment center. Zadania grupowe 10 minutowe, w części analitycznej zadania na komputerze z programu ktory jest...

Potwierdzam. Po kilku etapach rozmowy nie poinformowano mnie telefonicznie ani mailowo o wynikach rekrutacji.

Anonimus

Cześć, mija tydzień od mojej rozmowy face-to-face w siedzibie International Paper. Stresowałam się, że będzie nieprzyjemna atmosfera a okazało się, że cała rozmowa przebiegła w przyjacielskiej atmosferze :) Pani rekturerka, która podczas rozmowy telefonicznej była niemiła, to na spotkaniu okazała się bardzo sympatyczną osobą. Na rozmowie był również obecny team lider biznes analityków. Rozmowa trwała godzinę i była całkowicie w języku angielskim. Pytano mnie m.in. o moje ostatnie projekty, o agile, o diagram przypadków użycia - generalnie same podstawy. Bardzo dużo pytań miękkich typu "jak poradziłaś sobie w sytuacji, gdy miałaś do czyneinia z trudnym klientem", lub "co cię demotywuje w pracy", itd. Mam czekać na wiadomość zwrotną do końca lipca.

Anonimus

Moje doświadczenie podczas rozmowy telefonicznej również nie należało do najprzyjemniejszych. Pani rekruterka nie była może chamska, ale na pewno nie była to miła rozmowa. Zaproszono mnie na rozmowę w siedzibie, tak że zobaczymy co mnie tam spotka ;-) Obawiam się bardzo, szczególnie po tej rozmowie, że będę się musiała męczyć godzinę z jakimiś chamskimi osobami.

Ela

Z przykrością musze przyznać ze z takim poziomem natręctwa, nawet chamstwa podczas rozmowy z rekruterką się jeszcze nie spotkałem. Gratulacje IP z całą pewnością wyróżniacie się w kategorii beznadziejstwa wśród pozostałych krakowskich korpo. Odniosłem wrażenie że Pani rekruter nie potrafi prowadzić miłej rozmowy, nie pozwala dokończyć zdania. Nie aplikowałem na jakieś stanowisko specjalistyczne, dlatego powiedziałem że zależy mi również na szlifowaniu ang, a zabawna PANI odpowiedziała że ang należy już znać.WOW. Najwyraźniej ta PANI wie już wszystko i posiada taką wiedzę ze mogłaby obdarować ją cały kraj. Po minucie miałem ochotę przerwać tą rozmowę bo sprowadzała się do monologu tej Pani, z tekstami typu "moja praca jest już skończona", co to mnie interesuje?? wolałbym coś usłyszeć o firmie, a cała rozmowa sprowadzała sie do bombardowania mnie pytaniami i tak niemiłymi wcinakmi, wszechwiedzącej Pani, ze było to śmieszno-załosne. Standardy kultury mniej więcej na poziomie dna.Proponuje trochę więcej szacunku nawet do tych głupich, nieudaczników z którymi PANI rozmawia, bo tworzy Pani opinie o całej firmie, która dodatkowo jak na sprzedawce, mało perspektywicznego rynku papieru, myśle że IP nie potrzebuje dodatkowo złej reputacji. Ja z całą pewnoscią będę się dzielił moim doświadczeniem z IP z innymi, bo z taką sytucją spotkałem się po raz pierwszy z krakowską corpo.

m
@A 05.02.2017 15:52
Strasznie dziwne, bo miałam ostatnio rozmowę i wszyscy byli naprawdę bardzo mili. Atmosfera przyjemna, dużo pytań, ale z prakty...

Jesteś zadowolona z rozmowy, a na jakie stanowisko aplikowałaś ? Czy rozmowa była po ang ?

A
@m 23.02.2017 11:16
Jesteś zadowolona z rozmowy, a na jakie stanowisko aplikowałaś ? Czy rozmowa była po ang ?

Customer service administrator :) część rozmowy była po ang, głównie opisywanie swoich poprzednich doświadczeń zawodowych.

wt

Na start ok 4000 zl brutto juz z dodatkiem za prace w godzinach nocnych. A potem przy awansach podwyzki rzedu 300-400 zl brutto.

anonim

(usunięte przez administratora)

smyku

Tak wiec powiem, ze zalezy na jakie stanowisko chcesz isc, najnizsze beda najgorzej platne, wiadomo ze w takich firmach customer service jest platne najgorzej, potem jest helpdesk, ale w IP masz podwyzke co rok /nawet jesli jestes na tym samym stanowisku/, po prostu stajesz sie "customer II, III, IV" etc., za czym idzie wieksza kasa, do tego masz co 3 miesiace premie, plus dodatki za prace po poludniu. Malo tego, masz taksowki do domu, ktore tez kosztuja firme. 3 tysiace mysle ze spokojnie netto na start jest. Potem w zaleznosci od Twojego zaangazowania - lepiej ;)

anonim

(usunięte przez administratora)

smyku

IT już nie ma takiej rotacji od kiedy nie pracują po nockach, skład jest stały, chyba, że ktoś idzie wyżej. Nie wiem jakie są stawki w innych korpo, ale razem z dodatkami pensja nie jest zła, a jak ktoś lubi pracować popołudniami (I wysypiać się rano :D), to praca wręcz idealna.

Smyku

Rotacja? A nie wpadł nikt to że ludzie awansują i po prostu sa wolne miejsca? Kasa nie jest najwyższa w Krakowie, ale sa premie, dodatki za popoludnia, spory socjal. No i przełożeni nie robia z ludzi korposzczurow. I firma nie padnie, bo nie robią tylko papieru do drukarek ale całe mnóstwo innych rzeczy które się robi z szeroko pojętego papieru.

Smak
@Smyku 06.06.2016 08:51
Rotacja? A nie wpadł nikt to że ludzie awansują i po prostu sa wolne miejsca? Kasa nie jest najwyższa w Krakowie, ale sa premie...

Rotacja zależy od działu. Customer Service USA (dział GCSC) ma największą, głównie z powodu godzin pracy (14-23) i pracy w święta. Działy finansowe i IT też zostały ostatnio mocno przetrzebione, odpływ był głównie do ABB... Jeśli chodzi o warunki finansowe to IP mieści się w środku stawek rynkowych więc wiele osób odchodzi do nowych korpo które przyciągają ludzi lepszą kasą. Z plusów na pewno dobry socjal, lokalizacja i w większości miła atmosfera.

aklu

Cześć, Może ktoś wie ile można otrzymać na IT Business Analyst, lub ile można spokojnie zaproponować? tylko jak się ktoś wypowiada, niech napisze czy ma na myśli netto czy brutto/

janek91

czy ktoś wie ile się zarabia w programie finance explorer? Zastanawiam się nad aplikowaniem ale nie wiem czy warto się wiązać na 2 lata z małymi pieniędzmi.

mordor

Raczej dlatego tyle ofert, że kto żyw to stamtąd odchodzi.

anonim

(usunięte przez administratora)

Soc

Tak, naturalnie, masz rację, panie z HR zaczynaja o 10 i to właśnie upoważnia je do obdzwaniania kandydatow po 19. To nieważne że jest wieczór, liczy sie tylko o której panie z HR zaczynają

Johnny

HRy mają najgorsze ze wszystkich korpo kołchozów w Krakowie. Panie z HR dzownią po 19 stej! Szanowne Panie Polska nie leży w Indiach więc większy szacunek zwłaszcza, że nie dzwonicie z firmy "spełnienie marzeń" tylko z małego, upadającego już korpo. Za 3 lata nie będzie was już w Krakowie, bo zapotrzebowanie na wasz papier drastycznie spada.

eM

Niestety się nie dostałam ale pierwszy raz odkąd szukam pracy, ktoś pofatygował się do mnie żeby zadzwonić z informacją negatywną, także duży plus. Konkurencja była bardzo silna także nie byłam zaskoczona że mnie odrzucili ale fajnie wiedzieć na czym się stoi. Powodzenia ludziska!

anonim

(usunięte przez administratora)

elewator8

Dziekuje za info:)

elewator8

Witam! Jak można dostać się do IP?Są jakieś pośrednictwa pracy?

anonim

(usunięte przez administratora)

IPapier

4000 tys. netto na Support Analyst to przyzwoita kasa, zwłaszcza że wymagania nie są bardzo wysokie. Następny szczebelek to Sap Specialist który ma koło 5000-5500 netto. Oprócz tego w IP są premie 10%/m-c wypłacane co kwartał. Warunki nie są wyśrubowane dlatego można normalnie uwzględnić te 10% jako część pensji, trzeba się wyjątkowo obijać żeby obniżyli ;]. Natomiast dużym minusem może być dla wielu praca w weekend (w opcji środa do niedzieli bądź sobota do środy). Natomiast jest to tylko na stanowisku support

Robin

Znam ludzi z tego zespołu - max 3600 netto proponują na analityka sapa. Oferty kroją na bogate ogłoszenie po to żeby ruskich zwabić - stąd ten rosyjski. Jak Ci zaproponują > 4000 na łape zrób skan umówy i załącz- może być bez nagłówka:-)

Seba

Słaba firrma w upadającym sektorze przemysłu.Centrum na lubiczu to miernonta i kasowa i zarządcza. Pod kątem systemów mają sapa ale analitycy rotują się co kilka miesięcy. O 4000 zł netto zapomnijcie a tyle można już mięc na helpedskach w innych shito centrach w Krakowie. Pani z rekrutacji dno - robi za sztuczny tłum.

anonim

(usunięte przez administratora)

bunia

czyli takie firmy nie obowiązują zasady savoir vivre???

Polo
@bunia 04.11.2015 09:59
czyli takie firmy nie obowiązują zasady savoir vivre???

Bzdety piszesz sieroto

hgtiugyf

Potwierdzam, aplikowanie do tej firmy to strata czasu. Zero odpowiedzi odnośnie wyniku, wrażenia co do pani z HR również negatywne (w urzędach bywają przyjemniejsze).

goran

Nie warto nawet aplikować. Na stanowisko techniczne nie miałem nawet jednego pytania technicznego. HR reprezentowała zarozumiała Pani, która robiła sztuczny tłum jedynie na rozmowie. Zero feedbacku świadzczy o tym, że standard firmy jest jakości szarego papieru.

anonim

(usunięte przez administratora)

bunia

@exi Próbuj, bez tego nie dostaniesz pracy, rekrutacje trzeba przejść, no chyba, że ma się tatusia lub kogoś zaufanego w firmie, gdzie bez niczego czekają zawsze z otwartymi rękami. Jak napisałam, a byłam na wielu rozmowach, wiele zależy od osoby, z którą ma się kontakt w firmie i prowadzącej rekrutację. Może Ty będziesz miał więcej szczęścia i spróbujesz do działu, gdzie rządzi ktoś sensowniejszy.

anonim

(usunięte przez administratora)

bunia

Czy są awanse to się nie dowiesz do puki nie zaczniesz pracować. Mi na rozmowie opowiadali cuda i cudeńka, jakie to perspektywy, ponieważ ja też nie ukrywałam, że jest to dla mnie istotne. Niestety nie odezwali się po tej rozmowie, na której co najmniej 5 razy pytano mnie jak wyobrażam sobie pracę na tym stanowisku (CS), a nie dano szansy opowiedzieć i moich predyspozycjach i doświadczeniu, które wiem, że tutaj było istotne i pomocne w pracy. W końcu nie wytrzymałam z tymi pytaniami i poprosiłam żeby mi opowiedziano dokładniej o tej pracy, a ja powiem czy to jest to, co sobie wyobrażam i czy dalej podtrzymuje swoje zaintersowanie pracą. Panie zgłupiały i myślałam, że spadną z krzeseł. Managerka teamu nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytanie, czy rekrutacja jest spowodowana rozszerzeniem działu, czy zastąpieniem dotychczasowego pracownika, więc pani HR opowiedziała bajeczkę o możliwościach przejść do innych działów i awansów poziomych. Maglowano mnie przez 1,5 godziny, plus test, co daje prawie 2 godziny i od miesiąca żadnej odpowiedzi. Nie ładnie. Dodam, że jakiś czas temu brałam też udział w rekrutacji, ale na inne stanowisko w innym dziale i tamtą wspominam bardzo dobrze, kulturalne panie, bardzo profesjonalnie przeprowadzona, na drugi dzień telefon o wyniku. Mimo, że mi się nie powiodło znów próbowałam ze względu na naprawdę dobre wrażenie jakie pozostało, niestety teraz zupełnie zmazane. Wygląda na to, że wiele zależy od konkretnej osoby odpowiedzialnej za rekrutację i prawdopodobnie jej przelożonego, bo ostatecznie to on ustala zadania i egzekwuje.

jam

ludzie o czym wy piszecie .. awanse? haha, jak sie tam przychodzi na zwykle customer service to kazdy kozak bylby zielony i zaczynal od zera, to jest korporacja i siedzisz przy kompie po 8 godzin ale placa godna, ludzie fajni i mnostwo przywilejow, sociale, wyjsca integracyjne, szkolenia. w sam raz na 1 prace

Ania

Super firma! Jak najbardzien polecam! Super atmosfera ludzie niezla kasa. Duzo treningow, kursow i szkolen. Bardzo fajnie sie pracuje i w porownaniu do innych korporacji atmosfera jest naprawde super. Wiadomo ze nie jest latwo awansowac bo ludzie pracuja po kilka lat a wyzsze stanowiska sie tak szybko nie zwalniaja. Ale jak ktoa jest zaangazowany i sie stara to na prwno zostanie doceniony i motywowany, takze finansowo. IP to jeden z najlepszych wyborow na prace w Krakowie!

Zostaw opinię o International Paper - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie International Paper