Opinie o SAVOIR Group Sp. z o.o.
Polecam pracę w Savoir, Pracuje jako hostessa, merch oraz tajemniczy klient. Jest świetna atmosfera, przemili koordynatorzy. Na swojej drodze spotkałam już dużo koordynatorów ale nie było aż tak zorganizowanych i sympatycznych. Polecam !
Dziękujemy za polecenie nas jako Pracodawcy. Taki głos jest zawsze bardzo cenny. Cieszymy się że dostarczamy Ci tak szerokiego wachlarza możliwości oraz gratulujemy wszechstronności. Dzięki za opinię. Pozdrawiamy, Zespół SAVOIR Group
Bardzo serdecznie polecam prace w Savoir. Pracuje w tej firmie i bardzo cenie sobie ludzi, którzy się „opiekują” hostessami, bardzo miła atmosfera, koordynatorzy zawsze chętni do pomocy!
Dziękujemy! Dobra współpraca na linii hostessa - koordynator to klucz do sukcesu realizowanej akcji. Cieszymy się że pozytywnie odbierasz tę współpracę z Koordynatorem Savoir.
Super firma, gorąco polecam. Ekipa biurowa świetnie zgrana i zawsze służy pomocą. Pracownicy terenowi przygotowani profesjonalnie i świetnie rozwiązują wszelkie problemy. Zawsze byłem zdania, że jeśli coś nie gra to w pierwszej kolejności powinno się rozmawiać a tutaj wszystko można załatwić normalną, najzwyklejszą i uprzejmą rozmową.
Wow! Bardzo dziękujemy za opinię i tak pozytywny odbiór naszych kadr. A w kontekście rozmowy ...tak, nasze motto brzmi: zawsze warto rozmawiać. To najlepsze narzędzie do likwidacji problemów. Pozdrawiamy, Zespół SAVOIR Group
Mam okazje współpracować przy wykładaniu towaru w Krakowie , współpraca z koordynatorką na duży plus jeśli ktoś znajdzie ofertę polecam skorzystać , pieniążki zawsze na czas , koordynatorka zawszę pomoże z każdym problemem a praca lekka i przyjemna
Dziękujemy za pozytywny odbiór współpracy z Koordynatorką. Oby tak dalej. Cieszy nas też to, że pośród wielu ofert pracy przy wykładaniu różnego rodzaju towaru potrafią się znaleźć takie zadania, które uznawane są za lekkie i przyjemne. Życzymy samych takich :-)
Firma łamie prawo pracy, zapraszają ludzi na "2 etap rekrutacji" mamiąc ich że już za chwilę dostaną pracę. Praca jest mega prosta i szkolenie można było zakończyć po 15 minutach jednak pracodawcs wykorzystuje kandydatów by pracowali 4h za darmo co jest łamaniem przepisów prawa. Jeśli ktoś jeszcze miał podobną sytuację dajcie znać może uda się założyć pozew zbiorowy. Jeszcze dodam że po dniu próbnym odzewu brak
Żadne
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
SAVOIR Group to wspaniała firma! Jestem bardzo zadowolony, że słyszę, że praca w tej firmie jest świetnym doświadczeniem, a wypłaty są wypłacane regularnie i na czas. To bardzo ważne, aby mieć takie pozytywne doświadczenia z pracodawcami, a SAVOIR Group wydaje się być idealnym przykładem takiej firmy. Jestem pewien, że wszyscy pracownicy cieszą się pracą w takim pozytywnym środowisku i mogą rozwijać swoje umiejętności. Gratuluję SAVOIR Group takiej wspaniałej kultury pracy i sukcesów w biznesie!
Pracowałem jako merchandiser mobilny w projekcie PEPSICO przez około 2 lata. Pieniądze zawsze na czas , nigdy nie było żadnych problemów , wszystko można było załatwić od ręki. Miałem okazje pracować już w kilku tego typu firmach , i jak dla mnie savoir to ścisła czołówka
Trochę mają tu ofert pracy teraz, a akurat szukam czegoś dodatkowego. Opinie widzę całkiem spoko, w ogłoszeniu dla doradcy klienta obiecują opiekę kadrową online. Faktycznie nie ma problemu żeby się z nimi skontaktować albo jak się ma prośbę o przesłanie dokumentów? Stawka między 25-35 pln/godzinę, im większe doświadczenie tym wyższa stawka czy jakoś inaczej to u nich wygląda?
Pani Iwono, Co prawda pytanie nie jest skierowane bezpośrednio do firmy a raczej obecnych pracowników, ale pozwolimy sobie zająć stanowisko żeby wiedziała Pani jak to wygląda z naszego punktu widzenia. W SAVOIR każdy projekt ma dedykowanego opiekuna z Działu Personalnego oraz Działu Projektów. Podejmując zatrudnienie każda osoba otrzymuje namiary na co najmniej 2 osoby, które służą pomocą w kwestiach personalnych i projektowych. Opieka kadrowa jest zagwarantowana od momentu pozytywnego przejścia procesu rekrutacji. Osoba nowozatrudniona jest krok po kroku przeprowadzana przez wszystkie formalności – od uzupełnienia kwestionariusza po zatwierdzenie umowy. Na wszystkie pytania i wątpliwości staramy się odpowiadać na bieżąco i jesteśmy dostępni w dni robocze w godz. 8:00-16:00. Jeśli któraś z Opiekunek nie może akurat rozmawiać to zawsze oddzwania. Oczywiście możliwy jest również kontakt mailowy, smsowy (dane kontaktowe znajdują się na www.savoir.pl w zakładce kontakt) lub przez formularz kontaktowy na stronie www. Umowy i dokumenty udostępniane są on-line, co znacznie ułatwia proces zawarcia umowy. Zaświadczenia o zatrudnieniu czy o zarobkach wystawiamy zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych, chociaż staramy się wystawiać je „od ręki”. Doświadczenie w podobnych projektach ma znaczenie w przypadku stawki. Zapraszamy do współpracy, Pozdrawiamy Zespół SAVOIR Group
Ktoś pracował jako Tajemniczy Klient w SAVOIR Group Sp. z o.o.? Warto starać się o zatrudnienie tutaj?
Jak najbardziej :) mogę polecić. Wykonuje audyty już ponad rok, Dużo lokalizacji, różne scenariusze oraz branże do audytu. A co najważniejsze kasa na czas :).
Warto się starać o zatrudnienie, jako audytor, ponieważ można zyskać duże doświadczenie przy przeprowadzaniu badań, jako tajemniczy klient. Badania są krótkie i przyjemne, dużym plusem jest to, że jest zwrot za produkt, który zostaje u osoby, która przeprowadza badanie. Wynagrodzenie za przeprowadzony audyt i zwrot za produkt są zawsze na czas. Koordynator, który zleca takie zadanie -służy fachową pomocą, aby osoba, która idzie na badanie, była dobrze przeszkolona i prawidłowo wykonała audyt.
No to super! Ja sobie mega chwalę terminowe wynagrodzenie. Odnośnie zarobków, na ile można tu liczyć?
Robiłem już trzy różne badania i mogę powiedzieć że szczerze polecam , za każdym razem jest to nowe ciekawe doświadczenie , jeśli mialem jakieś pytania zawsze mogłem liczyć na wsparcie koordynatora , zresztą nadal mogę na nie liczyć, ankieta po badaniu jest łatwa i przyjemna wszystko robimy na telefonie , jest to fajne zajęcie, dużo czasu poświęcić nie trzeba a można sobie też spoko dorobić także podsumowując, polecam bo warto
Warto!! Dobre pieniądze, duży wybór lokalizacji, badania z różnymi scenariuszami, normalne oraz audio. Firma zwraca za produkt, który zostaje u Ciebie:) Koordynator szkoli, pomaga. I co najważniejsze pieniądze zawsze na czas:)!!! Szczerze polecam
Również bardzo polecam. Pracuje od dłuższego czasu i nie mogę powiedzieć złego słowa. Praca świetna, pracownicy także, same plusy.
Cieżko określić, Wszystko zależy od zaangażowania, ilości, lokalizacji oraz czasu jaki możesz poświęcić. Stawki są od 20-80zł za lokalizacje.Więc moim zdaniem warto. zawsze dodatkowa kasa do domowego budżetu :).
Polecam wszystkim współpracę z Savoir. Jako Tajemniczy Klient pracuję ponad 3 lata i mam same pozytywne doświadczenia. Jest duży wybór zleceń i lokalizacji. Intuicyjna aplikacja do wprowadzania ankiet, dzięki której sam proces raportowania jest bardzo szybki. Kontakt z koordynatorem na każdym etapie to duże wsparcie. Nikt nie rozpocznie bez odpowiedniego wprowadzenia i szkolenia. Zapłata za audyty i zwrot za paragony jest zawsze na czas a nawet szybciej :) a produkt zostaje tajemniczemu klientowi. Świetna opcja dla osób, które chcą sobie dorobić.
Odnośnie firmy Savoir mogę powiedzieć same dobre słowa. Pracowałam na stanowisku Koordynatora na terenie dolnegoslaska na czas zastępstwa przez 2 lata i ten czas wspominam bardzo miło. Atmosfera w pracy bardzo przyjemna, dobry kontakt z każdym z działów - kadry, projekty, rekrutacja, IT. Ludzie pomocni i przyjaźnie nastawieni, szybko moglam wdrazyc się we wszystkie projekty rozpoczynając pracę, natomiast w późniejszym czasie nadal mogłam liczyć na pomoc z każdej strony. Wynagrodzenie i premia na czas. Do tego bony świąteczne oraz aktualnie doszedł pakiet Multisport. Duże możliwości rozwoju oraz elastyczność pracy! Cieszę się, że mogłam współpracować z tą firmą!
Dlaczego już tam nie pracujesz, nie przedłużyli tego 2-letniego zastępstwa? A jeśli wiesz od znajomych, jakie mają obecnie stawki to się nie krępuj i pisz.
Kasiu, dziękujemy za miłe słowa. Cieszymy się, że te dwa spędzone w naszych szeregach lata nie są dla Ciebie stracone. Współpraca z Tobą dawała nam dużo przyjemności i radości a przede wszystkim pewności że obsługiwany przez Ciebie Region jest w dobrych rękach. Dlatego też tym bardziej żałujemy że musimy się rozstać ze świetnym Koordynatorem. Niestety, umowa na zastępstwo rządzi się swoimi prawami a nam pozostaje żałować że nie mogliśmy zaproponować Ci adekwatnego stanowiska. Życzymy Ci powodzenia i sukcesów, na które zasługujesz. Pozdrawiamy, Zespół SAVOIR Group
Czas zastępstwa był mi znany oraz fakt, że na dany rejon przypada jeden koordynator, dlatego też od początku wiedziałam, z czym to się później wiąże. :)
Witam serdecznie! Ostatnio rzuciło mi się w oczy ogłoszenie o koordynatorze regionalnym w Krakowie. Czy ktoś może coś więcej powiedzieć?
Hej, Pracuje w Savoir, jako Koordynator Regionalny na terenie województwa Łódzkiego już 3 lata. Jako Koordynator – nigdy nie jest się samym z pojawiającymi się problemami na terenie. Poszczególne działy - rekrutacji, kadr, projektów jak i floty chętnie pomagają w codziennej pracy. Szybko rozwiązując pojawiające się problemy czy tez pytania. Praca, jako Koordynator jest ciekawa, uczy wytrwałości w dążeniu do celu. Dużym plusem jest to, że Koordynator sam może zaplanować swój dzień pracy. Firma cały czas sie rozwija, pojawiają sie nowe projekty w które pozwalają sie rozwijać. Wynagrodzenie oraz premia zawsze są na czas. Samochód służbowy jest wygodny, dobrze się nim pokonuje długie trasy. Pracodawca zapewnia wszystkie potrzebne narzędzia do pracy. Firma dba o integrację swoich pracowników, są organizowane rajdy rowerowe oraz różne inne spotkania, gdzie można miło spędzić czas w gronie koleżanek i kolegów z pracy. Nie wiem tylko czy rekrutacja na KR w Krakowie jest jeszcze otwarta.
Hej Pozostaje mi tylko potwierdzić co napisała wcześniej Klaudia. Dodam od siebie jeszcze, że zawsze się wspieramy swoją wiedzą i doświadczeniem, jeśli zajdzie taka potrzeba zawsze można na nas liczyć. Jeśli rekrutacja otwarta to warto spróbować zaaplikować. Koordynator Regionalny z 8letnim stażem pracy w Savoir, województwo podkarpackie.
Ludzie uciekają. Nie ma już Teresy- głównej rekruterki. Podziękował Maciuś z IT. Została ciężka praca za grosze.
Szanowna Pani/Panie "SAVOIR" Głównej rekruterki Teresy nie ma, ponieważ ... zaszła w ciążę, była na L4 a teraz jest szczęśliwą mamą i wychowuje piękną córeczkę. Jeszcze trochę potrwa zanim do nas wróci, a wróci na pewno. Maciek z IT wygrał rozwijający go jako informatyka przetarg na realizację dużego projektu , założył własną działalność i utrzymuje z nami kontakt jako firma zewnętrzna. W dniu 2 lutego br. świętowaliśmy 15-lecie pracy w Savoir naszej koleżanki Beaty. Komentarz o "uciekających ludziach" niesłusznie sugeruje zwiększoną rotację kadry w SAVOIR Group. Jest dokładnie odwrotnie, szczycimy się minimalną fluktuacją personelu. Poza tym nie jest po prostu prawdziwy. SAVOIR Group to firma , która daje szansę rozwoju. Menedżerski trzon stanowią pracownicy z kilku a nawet kilkunastoletnim stażem. Nie zamykamy przy tym możliwości kierowania własną karierą lub wyboru nowej drogi zawodowej do której każdy ma przecież prawo. Z poważaniem,
Witam serdecznie, w odpowiedzi na komentarz dotyczący mojego "odejścia" informuje, że aktualnie przebywam na urlopie macierzyńskim a mój stosunek do pracodawcy jakim jest SAVOIR pozostaje niezmieniony. Wychowanie dziecka jest dla mnie w tej chwili najważniejsze wiec powrót do pracy planowany jest za kilkanaście miesięcy.
Teresa Brzozowska - dawny kierownik HR - po urodzeniu dziecka, do firmy już nie wróciła. Aktualne oferty pracy - merchandiser lub audytor - są oferowane za najniższą krajową. Na umowę zlecenie. Szkoda czasu na czytanie ofert.
Szanowna(y) "Z" Pani Teresa, Kierownik HR urodziła drugie dziecko i przebywa aktualnie na urlopie macierzyńskim. Oferty pracy typu audytor były ofertowane za najniższą krajową, to prawda ale … w okresie postoju! Firma podjęła decyzję, że zamiast zwalniać pracowników w okresie kiedy nieczynna była gastronomia a w handlu obowiązywały spore ograniczenia, będzie wypłacać wynagrodzenie postojowe w wysokości najniższej krajowej nawet w przypadku pracowników zatrudnionych na umowę zlecenie. W tym okresie audytorzy nie wyjeżdżali do pracy w teren, otrzymywali wynagrodzenie za poprawianie swojej wiedzy w warunkach pracy zdalnej. O czerwca nastąpił powrót do pełnego wymiaru świadczenia pracy oraz do wynagrodzeń, które zasadniczo różnią się od płacy minimalnej. Decyzję o wyborze oferty pozostawiamy każdemu zainteresowanemu indywidualnie.
Szanowni Państwo, pomijam osobliwe kwestie personalne. Nie sposób jednak nie zgodzić się z powyższym postem. Na chwilę obecną oferujecie Państwo cztery miejsca pracy dla audytora, ze stawką podaną w ogłoszeniu: 2600 brutto. Oraz siedem miejsc pracy dla merchandisera, ze stawką 17 zł brutto. 2600 brutto to jest płaca minimalna za pracę, a 17 brutto to minimalna stawka godzinowa. Będąc zatrudnionym legalnie, nie można zarobić poniżej określonego przez Państwo Polskie poziomu. Dlatego ktoś powyżej słusznie zwrócił uwagę na poziom wynagrodzeń, oferowany przez firmę Savoir. Nadal, pomimo pełnego wymiaru świadczenia pracy, oferowane są stawki minimalne. Pracowałem jako audytor dla konkurencyjnych firm. System wynagrodzenia był podobny. Najniższa krajowa za ustaloną liczbę wizyt, oraz dodatek z tytułu wykonania ich większej ilości. Tyle, że czas poświęcony na wykonanie dodatkowych wizyt był znaczący. W praktyce wychodziło, jakby pracować na etacie i wykonywać płatne nadgodziny. Co poddaję pod rozwagę potencjalnym kandydatom.
Szanowny Panie Romanie, Bardzo dziękujemy za merytoryczny komentarz. Jako agencja świadcząca usługi wsparcia sprzedaży dla koncernów branż FMCG, DIY czy farmacji stosujemy wynagrodzenie adekwatne do budżetu jaki nasz Zleceniodawca przeznacza na usługi wsparcia sprzedaży swoich produktów. To oczywiście prawda, że oferty pracy dotyczące merchandisingu stacjonarnego zawierają stawkę minimalna za godzinę pracy czyli w 2020 roku - 17 zł brutto. W 2017 roku stawka ta wynosiła 13 zł brutto w 2018 r. 13,70 zł a w 2020r. wspomniane 17 zł, któtre to stało się stawką powszechną dla standardowych serwisów merchandisingowych. Wyżej wyceniane są tzw. serwisy trudne/ciężkie. Wynagrodzenie dotyczące oferty na stanowisku audytora to 2 600 zł brutto ale jako wynagrodzenie podstawowe. Do tego dochodzą elementy zmienne (premie) wynikające nie ze zwiększonej liczby godzin pracy a wynikającej z realizacji zadań jakościowych. O szczegółach oferty zainteresowani są informowani w trakcie procesu rekrutacyjnego. Jeszcze raz dziękujemy za opinię. Życzymy powodzenia w realizacji kariery zawodowej. Z poważaniem SAVOIR Group
Jak tam Szanowni Państwo? Czy Pani Kierownik Teresa B. powróciła do pracy po urodzeniu drugiego dziecka i zakończeniu urlopu macierzyńskiego? Chyba jednak drogi Szanownej Pani z firmą się rozeszły. Bogu dzięki, nikt już nie pyta w rozmowie rekrutacyjnej, z jakim zwierzątkiem się utożsamiam. Cyrk, że głowa boli, a rekrutacja na stanowisko za marne grosze. Nikt też już nie łudzi kandydatów ofertą pracy na innym stanowisku, po przesłaniu cv bezpośrednio na służbowego maila. Potem oczywiście nie było żadnego kontaktu. Oferty pracy w agencji promocji nie mogą być konkurencyjne, bo taka jest specyfika rynku. Ale rekrutacja, jak na menedżera, z pensją jak dla studenta, to był przerost formy nad treścią.
A ile kwotowo ta studencka pensja wynosi na starcie w Savoir? Mam też pytanie, czy aby zostając merchandiserem trzeba podpisać jakiś weksel?
Witam, chciałabym uzyskać opinie na temat pracy mercha pepsiCo. Jak to wyglada, jaka płaca i o co chodzi z tym wekslem. Woj warmińsko mazurskie
Masz chęci, chcesz pracować za w miarę przyzwoite pieniądze jak najbardziej polecam, jeśli włożysz w to chociaż trochę serducha i zarazisz pozytywną energią kierownictwo i pracowników sklepów to wierz mi praca ta będzie naprawdę czystą przyjemnością :P jeśli będziesz się za bardzo starać to ktoś to owszem doceni i wykorzysta (nie zawsze na twoją korzysc) ale nie znaczy to też że nie warto się starać :P co do weksla to jest tylko formą zabezpieczenia w razie gdybyś zaczęła coś odwalać na nie korzyść firmy :-) tak jak ktoś z firmy wcześniej zaznaczył od początku działalności firmy nie było potrzeby jego wykorzystania :p wielu ludzi nie tylko studentów szuka pracy a boi się formalności zupełnie nie potrzebnie :-) bo całą dokumentacja zajmuje się firma, Pani która zajmuje się rekrutacja jest w pełni profesjonalna poda Ci rozwiązania które można wykorzystać w przyszłej pracy ale jeśli znasz lepszy sposób na to by pracować efektywnie nikt Ci tego nie narzuca :P jeśli lubisz kontakt z ludźmi lubisz jeździć a korki nie są dla Ciebie problemem to wpapaj i dołącz do Nas :-) miłego wieczorku
Od 22 lat nie było konieczne wykorzystać weksel a firma nadal upiera się by go podpisać . Nie ufają ludziom to swoje świadczy o firmie
Jako merchandiser Pepsi to praca dla facetów raczej, dźwigasz butelki, dokładasz towar z portfolio PepsiCo i chipsy też z magazynu. Typowa praca na początek kariery. Praca na zleceniu, po odejsciu nie dostaniesz zasiłku jakby co. Auto to blaszak Fiat Fiorino. Z tym wekslem to jest problem, ponieważ inne firmy tego nie stosują i tu pytanie do Savoir: Dlaczego w podobnym projekcie merchandisingowym firma OEX Cursor, Wasi konkurenci nie kazują podpisac weksla i dają auto z rocznika 2020 bez obaw ????? Czekam na odpowiedź.
Witamy, Przyznajemy rację, że praca Merchandisera Mobilnego ze względu na asortyment PepsiCo to raczej zajęcie dla mężczyzn ale w procesie rekrutacji wszyscy mają równe szanse co powoduje, że na tym stanowisku pracuje kilka Pań , w tym jedna która doskonale sobie radzi już ponad 2 lata. O samochodzie i wekslach pisaliśmy już wielokrotnie w odrębnych wątkach. Jeżeli chodzi o pytanie to nie czujemy się jego adresatem. Nie odpowiadamy za procedury obowiązujące w konkurencji. Pozdrawiamy, SAVOIR Group
Placa najnizsza stawke godzinowa czyli można powiedzieć że jakieś 2200 wychodzi na wypłatę, 190godzin na umowie. Umowa zlecenie oczywiscie limit 3000km jak przekroczysz nie z twojej winy trzeba sie tłumaczyć. Brak kontaktu z przedstawicielami przez wiele miesięcy, jednak jak nie zrobisz jednej rzeczy na sklepie to sobie o tobie przypominają i dzwonia zeby cie spier**. Mnóstwo pracy bo przedstawiciele wiedząc że mają mercha nawet nie ruszą jednej butelki.
Współpracowałam z koordynatorem na małopolsce. Magazynek w Krakowie bardzo dobrze zarządzany. Stały kontakt beż zastrzeżeń, bardzo dobre relacje, zero problemów. Polecam na 100% pod każdym względem.
Pracowałem w tej firmie nie polecam śmieszne pieniądze
Czyli jakie? Jakieś widełki możesz podać? Bo bez konkretnych stawek to za wiele się nie dowiemy... No chyba że to minimalna i nic ponad to?
Czy w SAVOIR Group Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?
trochę mało to poważne
Co konkretnie? Do czego się odnosisz? Czy jesteś pracownikiem SAVOIR? Jeśli tak, to jakie stanowisko zajmujesz? Mnie akurat interesują zarobki w firmie.. Napiszesz coś na ich temat? Jak wysokie są?
Mamy prawie lipiec, a premie dla KR za kwiecień do tej pory nie zostały nawet wyliczone przez kierownika, czy jest jakiś konkretny powód takich opóźnień?
Cześć, wspominasz o premiach.. Czy mogłabym Cię podpytać o szczegóły na ich temat? Na jakich zasadach obowiązują w SAVOIR? Co trzeba zrobić aby je dostać i czy każdemu się to udaje? Jak wysokie są? :P
Cześć , czy ktoś ma doświadczenie jako Audytor Mobilny? Chciałabym się dowiedzieć, czy trasy ustalone są faktycznie tak że jesteśmy wstanie wybronić normę pracując 8h dziennie ( tak jak plany etat ) A nie 12h dziennie ? Jak długie są trasy i jak wygląda współpraca z kierownictwem ? Pytam bo są bardzo zdania podzielone na grupie
W 8godzin wszystko zależy od tego ile musisz zrobić punktów i jak sobie radzisz za kierownicą. Jeśli będziesz jeździć 40na godzine to zapomnij. Jeśli nie zrozumiesz o co dokładnie chodzi w tej pracy i będziesz się długo zastanawiać co znaczyć jak i w ogóle to też od razu zapomnij. Jeśli chodzi o km dziennie to różnie ale tak przy normalnej pracy to 200-300km dziennie licze z dojazdami np. Do innego miasta, tam po miejscu i powrót do domu. Czasami wiadomo że bliżej bo np.w Twoim mieście punkty.
Moim zdaniem praca OK, Wszystko zależy od chęci i podejścia… Jeśli jesteś przygotowana, masz wiedzę, i znasz ankietę to samo badanie w punkcie trwa kilka-kilkanaście minut max, trasy są ustawiane optymalnie, choć bywa że „trochę” kilometrów trzeba przejechać. Fajne w tej pracy jest to, ze możesz ją ułożyć „pod siebie”. masz wykonać zadanie, a w jakim czasie to zrobisz zależy od Ciebie. Ja wyjeżdżam w trasę ok 7:30 ,ok 14:30-15:00 jestem domu, Jak się sprężysz i wykonasz większość audytów z początkiem miesiąca, w ostatnim tygodniu już jazdy jest mniej. Ilość audytów które trzeba zrobić jest ograniczona, więc jeśli zrobisz swoją robotę nikt nie każe Ci jeździć więcej… Są dni kiedy trzeba popracować dłużej, a są dni kiedy można objechać trasę w krótszym czasie – wszystko zależy od przydzielonych punktów w dziennej trasówce. Podsumowując praca traktowana jest raczej zadaniowo – masz wykonać cel, a nie wypracowywać godziny. Idealna praca dla zorganizowanych osób, które wiedzą jak ogarnąć zadania i czas.
Pierwsze slysze, ze trase mozna ukladac pod siebie. Trasowke dostajesz codziennierano. Praca zajmuje 8h. Chyba, ze jestes w stanie wykonac 20 audytow, ale to jest akurat nie mozliwe. Nadgodziny tez sie zdarzaja, bo jesli jestes w danym miescie i wykonalas 8/10 audytow to od razu spodziewaj sie telefonu z pretensjani od Pani koordynator. Osobnym tematem jest Pani koordynator.. Wielkim ogółem - brak szacunku do pracownika.
Witam Pojawiło się ogłoszenie na mazowieckie na stanowisko regionalnego koordynatora ds sprzedaży i marketingu. Co wchodzi w skład obowiązków takiej osoby? Czy teren działania to tylko województwo mazowieckie?>\ Na jakie wynagrodzenie można liczyc? Widziałem, że zatrudnienie jest w formie B2B jakie auto słuzbowe? Czy można użytkować prywatnie? W ogłoszeniu jest również informacja o możliwości pracy zdalnej. Na jakiej zasadzie to wygląda- chodzi tu o procentowy udział. Czy po ustaniu pandemii możliwość pracy zdalnej pozostanie? Jestem mocno zainteresowany ofertą, jednak nie mieszkam w Warszawie
Witamy, Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących ogłoszenia zapraszamy do kontaktu z Działem Rekrutacji w Savoir pod numerem telefonu: 605 609 852 lub adresem mail rekrutacja@savoir.pl Aby jednak pytania nie pozostały bez odpowiedzi informujemy: - obowiązki Regionalnego Koordynatora Sprzedaży i Marketingu: aktywność handlowa w podległych placówkach detalicznych o profilu RTV i AGD, współpraca z Promotorami , kompleksowy merchandising - teren działania: Warszawa i okolice - rodzaj współpracy: umowa B2B - samochód służbowy: TOYOTA Corolla Comfort Hybrid z możliwością użytkowania prywatnie - praca zdalna: wskazana jako potencjalna możliwość lecz po okresie pandemii brak możliwości zastosowania takiego rozwiązania, praca w terenie. Życzymy powodzenia. Pozdrawiamy, SAVOIR Group
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SAVOIR Group Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy SAVOIR Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 91.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SAVOIR Group Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 66, z czego 48 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy SAVOIR Group Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w SAVOIR Group Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.