Pol-Osteg
2 88 6 1

Opinie o Pol-Osteg

Spawacz 2

Wiele ludzie tutaj piszą nieprawdy o pol osteg dobrzany .jest ok poza tym ze pomocnik malarza chodzi non stop na bombie i co nie którzy też piją to jest ok .trochę żałują kasy na sprzęt .ale kontenery mają być i juz .no i jeszcze warunki socjalne sięgają dna. Nie wspomnę juz o warunkach pracy bo szkoda wokale o tym pisac

Pracownik 321
@Spawacz 2 17.09.2018 07:48

Tak jak mówisz pomocnik malarza chyba jeszcze nigdy nie był tszeźwy w pracy. Ale to do czasu, do pierwszego wypadku i wtedy kierownik albo brygadzista będzie miał problem bo dobrze wiedzą że on pije a nikt nie będzie go krył z resztą porządny alkomat sam powie prawdę

Spawacz83
@Pracownik 321 30.01.2019 12:09

Pomocnik to nic. Najlepszy jest sztaplarkowy z Kóz. Pomocnik chociaż nie jedzie jak on pod wpływem alkoholu. Na warsztacie pełno jego pustych butli. Warto dodać, że nie dość że jeździ codziennie pijany to do rąk mi się dużo klei. To pijaństwo się skończy gdy ktoś w końcu wpadnie pod koła pijanego kierowcy sztaplarki.

Spawacz83
@Spawacz83 17.02.2019 16:10

Mu się dużo klei

Stary

Ja dostalem dywidende. 5 tys .

zaufany
@Stary 09.01.2019 18:51

To mało dostałeś, nie wiem czym się kierują ale przytuliłem 10 tysięcy

Edyta
@zaufany 09.01.2019 21:49

Na jakiej zasadzie wypłacane są dywidendy w firmie Pol-Osteg? Może mógłbyś nieco przybliżyć nam cały proces. Czy każdy pracownik otrzymał jej wypłatę? Ciekawią mnie też inne kwestie związane z pracą w tym miejscu - takie jak na przykład dodatkowe benefity socjalne dla pracowników.

Pracos

I (usunięte przez administratora) dywidendy nie ma .. a miało być tak pięknie mówili ...... i znów daliśmy się nabrać

Pracos

Czy w tym roku płacą dywidendy?????

Łuki
@Pracos 29.12.2018 09:00

Masz pracę to się ciesz. Jeszcze byś pieniądze za nią chciał? Ważne aby kontenery wyjeżdżaly.

Akceptuje

Miłego urlopu między świętami xD

Pracownik123

Wszystkim zatrudnionym w Pol osteg wesołych Świąt Bożego Narodzenia życzy pracownik z dobrzan ???????????????? życzę wszystkim podwyżek płac i zdrowia przede wszystkim bo zdrowie jest najważniejsze

swarścik iz polszy jeścio raz

i nikt nie odpowie mi ... ? : (

Edyta

Na stronie internetowej firmy Pol-Osteg z Bydgoszczy widziałam, że do pracy poszukiwani są aktualnie między innymi osoby na stanowisko spawacz-monter, ślusarza oraz lakiernik-piaskarz. Więcej info znajdziecie tutaj: https://www.pol-osteg.pl/o-firmie/praca . Czy ktoś z Was aplikował może niedawno?

spawacz 52
@Edyta 04.12.2018 21:48

nie radzę na piaskarza do dobrzan. można się zakatować. warunki straszne.

spawacz 52

w pol osteg może i by było dobrze jak by nie oszukiwali na kasę. jestem spawaczem pracuje w dobrzanach i księgowy z dobrzan (wiadomo o kogo chodzi) nalicza godziny jak chce. nieraz dostaje wypłatę że to jest śmiech na sali. chodzę do pracy w soboty a dostaje mniej niż normalnie, nie wiem czy skrojone pieniądze bierze dla siebie czy jak to jest ale chyba go ktoś w końcu trafi placka i się skończy eldorado gnoja

Edyta
@spawacz 52 15.12.2018 22:05

A czy próbowałeś to wyjaśniać z osobą odpowiedzialną za rozliczenie pracy i wynagrodzenie? Może nastąpiła po prostu jakaś pomyłka. Może warto też zapisywać sobie przepracowane godziny, aby nie było w tej kwestii żadnych wątpliwości - tak w razie czego.

Spawacz MAG/TIG

Witam czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jakie są stawki i warunki pracy jako spawacz w pol-osteg w Koronowie? Nie mówię o dokładnej kwocie ale chociaż jakieś widełki od - do czy jest możliwość nadgodzin jaka atmosfera.

Edyta
@Spawacz MAG/TIG 09.12.2018 10:14

Trzymam kciuki, aby jakieś osoby zatrudnione na podobnym stanowisku w Pol-Osteg udzieliły Ci odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytania! Widzę, że poważnie zastanawiasz się nad podjęciem pracy w tym miejscu - co skłoniło Cię do brania tego pracodawcy pod uwagę podczas szukania pracy?

Spawacz MAG/TIG
@Edyta 12.12.2018 21:33

Podobno dobre zarobki jednak jest to firma która będę brał pod uwagę jako ostatnia ze względu na liczne negatywne opinie

Nick
@Spawacz MAG/TIG 13.12.2018 09:14

13zł na godzinę- dobre zarobki xD

Spawacz MAG/TIG
@Nick 13.12.2018 21:28

Dobrze wiedzieć bo słyszałem o kwotach 17-20 dlatego myślałem o zmianie bo aktualnie mam marne 15 ????

Stary

Witam kolezanki i kolegow juz niedlugo koniec roku i dywidendy ... I jak ostatniego roku te ochlapy na swieta z naszego socjalu . wiec wszyscy juz sie usmiechajcie by dostac choc 500 zl ... Przeciesz nasze rodziny moga miec ubogie swieta nie jak piecza ra i gorn iaki przeciesz my zapracowalismy na ich swieta. Tak wiec zycze wszystkim w firmie zdrowych ( by was nie wyzucili za chorobowe ) wesolych ( choc wszyscy mamy cyrk codzienie ) jak i bogatych ( niestety ale nasi prezesi tylko dla siebie potrafia zagarynac pieniazki) swiat :).

Pampers
@Stary 19.11.2018 19:58

Nie dziekuje .macie na mnie za pie rda lac . przeciesz poto was trzymam w mojej firmie

spawacz 5

szkoda gadać czy ci prezesi nie widzą co się dzieje w Dobrzanach myślą ze wszystko wolno im a załoga cicho siedzi bo kierownik nie ogarnia wszystkiego parodia !!!!!

Pracownik
@spawacz 5 16.11.2018 06:50

A co takiego się dzieje w dobrzanach???

Edyta
@Pracownik 16.11.2018 19:45

Po Twoim nicku wnoszę, że pracujesz w Pol-Osteg. Wątek dotyczy pracy w Bydgoszczy - czy właśnie w tej lokalizacji jesteś zatrudniony? Jeśli tak, to napisz proszę, jak widzisz tego pracodawcę - czy jesteś zadowolony z oferowanych przez niego warunków pracy?

Pracownik
@Edyta 17.11.2018 23:53

Edyta pracuje w dobrzanach i moim zdaniem mogło by być lepiej no ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma .no jest jak wszędzie .i tyle co tu dużo mówić

Edyta
@Pracownik 18.11.2018 07:41

A czy mogłabym Cię prosić w takim razie o wymienienie jakichś pozytywnych i negatywnych aspektów pracy w Pol-Osteg? takie zestawienia są bardzo przydatne dla osób szukających zatrudnienia i biorących pod uwagę właśnie tego pracodawcę. Długo już pracujesz w Pol-Osteg?

Wkurzony

To co dzieje się ostatnio woła o pomstę. Szukanie haków na pracowników, zwalnianie za chorobowe, atmosfera w pracy jest katastrofalna. Już chyba każdy słyszał o zwolnionym Andrzeju, że Jacek powiedział że go przyjmie z powrotem pod warunkiem, że odda 18 dni urlopu. Robicie polowanie na Polaków, a nie widzicie jak Ukraińcy się obijają? Zwolnijcie nas wszystkich. W Bydgoszczy Ukraińcy już są większością, a i tak to Polak robi czarną robotę bo święta krowa ze wschodu przyjechała. Nie zastraszycie nas, my bez Was przeżyjemy, Wy bez nas nie. Czasy niewolników się skończyły, teraz jest czas pracowników. Po tej Sparcie jaką mamy tutaj, damy sobie radę wszędzie, zakładów metalowych jest w Bydgoszczy dużo.

Edyta
@Wkurzony 24.10.2018 01:14

@Wkurzony, widać, że Twój komentarz zdecydowanie pasuje do nicku, którego używasz. Dlaczego firma, jak to piszesz, "szuka haków" na pracowników? Raczej nie powinno się tak dziać. Co mogłoby, Twoim zdaniem, nieco uzdrowić atmosferę w Pol-Osteg w Bydgoszczy?

Wkurzony
@Edyta 24.10.2018 20:49

Dlaczego firma szuka haków? W firmie zatrudnionych jest ponad 200 Polaków i góra robi wszystko by zejść z liczbą pracowników poniżej 200 by płacić niższy podatek, także około 30 osób muszą wyrzucić. Zapomnieli tylko, że roboty jest coraz więcej, doszły dwa zakłady, którym trzeba dostarczać gotowe elementy do spawania. Co mogłoby uzdrowić sytuację? Gdyby Dyrektor na każdym stanowisku popracował chociaż dzień i zobaczył, poczuł że to ciężka praca może zacząłby szanować pracowników. Obecnie nie czujemy szacunku, raczej pogardę. Dyrektor nie szanuje nikogo i z niczyim zdaniem się nie liczy, zawsze ma rację i nie wolno z tym dyskutować.

Edyta
@Wkurzony 27.10.2018 19:32

@Wkurzony, szacunek do pracownika i odpowiednie podejście jest bardzo ważne. Trzymam kciuki, aby w firmie może jednak mimo wszystko zaczęło dziać się lepiej! Może warto zrobić jakieś zebranie z pracodawcą i wspólnie poszukać dobrego rozwiązania?

Wkurzony
@Edyta 31.10.2018 22:39

Gdybym odważył się do tego doprowadzić automatycznie byłbym do zwolnienia. Góra jest autorytarna tylko nie potrafi być dla pracowników autorytetem. Osoby występujące o podwyżkę idąc na rozmowę w tej sprawie dostają wypowiedzenie. Dziękuję serdecznie @Edyta za wsparcie. Sytuacja jest patowa i jak tak dalej będzie zakończy się zawiadomieniem PIPu o mobbingu. Niech włodarze firmy to przeczytają, nie zostanie powiadomiony Bydgoski PIP, a Centrala w Warszawie. Warto dla nas wszystkich dojść do konsensusu zanim sprawa się rozwinie.

Edyta
@Wkurzony 01.11.2018 20:54

@Wkurzony, nie brzmi to w takim razie zbyt ciekawie. A gdyby tak zebrała się po prostu większa liczba osób? Myślę, że zawsze warto szukać jakiegoś rozwiązania. Jeśli Ty lub inne osoby doświadczyliście mobbingu w Pol-Osteg, to można to zgłosić poprzez baner "Zero tolerancji" widniejący na naszym forum.

Stary

Pampers ma gdzies czy ci sie podoba . jak nie to ic zanies wypowiedzenie . Najwazniejsze by cyferki na kacie zgadzaly sie a i dotego by mu tylko bylo cieplo ...

Świeżak

Witam Wszystkich. Mam pytanie odnośnie pracy w Firmie na stanowisku Lakiernik. Jakie tam Panują warunki? Czy jest to praca zmianowa? Jakie jest średnie wynagrodzenie?

Stary

A co tu pisac . zaba to la jza ... I mu sie nalezy a Kamil na to pracowal juz od dawna... - nawet zbyt puzno go zwolniono...

Liderr

Cześć Edyta co u Ciebie ciekawego, witam również całą resztę. Jestem wami zawiedziony nawet jednego krótkiego zdania o Żabie i Johonym, normalnie z byle g...... bat kręcicie a tu dwie takie akcje bez echa na forum

Edyta
@Liderr 14.10.2018 00:13

@Liderr, o czym mówisz? Jestem moderatorem forum, nie znam więc wewnętrznej sytuacji firmy. Prosiłabym Cię jednak o nieużywanie na forum imion czy też pseudonimów osób trzecich - takie dane podlegają ochronie prawnej i nie powinny być publikowane na forum publicznym.

Edyta

@Alkocholik, takie komentarze, nie wnoszące nic do dyskusji na temat pracy w danym miejscu, nie powinny pojawiać się na forum. Proszę więc bardzo o niezaśmiecanie wątku. Czy ktoś z Was pracuje obecnie w Pol-Osteg w Bydgoszczy i chciałby podzielić się swoją opinią na temat funkcjonowania tej firmy?

Alkocholik

A czy mozna pic bo slyszalem ze mozna

Edyta

@Robol, dziękuję za podzielenie się swoją opinią na temat pracy w Pol-Osteg na forum. Planujesz związać się z tą firmą na dłużej? Chciałabym jeszcze dopytać Cię o kwestię socjalu dla pracowników w firmie - czy funkcjonuje coś takiego? Jeśli tak, to na co można liczyć?

Robol

Wszystkiego te opinie o dobrzanach to bzdury. Jest spoko. Pieniądze na czas i ekipa ok. No ale każę kierownik pracować to może być dla niego których kara i dla tego piszą takie głupoty . Ja tam pracuje i żadnych patologii tam nie widzę .praca jak wszędzie.

Edyta

@NikiLauda, rozumiem, dziękuję za odpowiedź na moje pytanie! Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego na zawodowej ścieżce. @Pracownik, a długo już jesteś związany z firmą? Interesuje mnie jeszcze kwestia trybu pracy - czy jest to praca zmianowa? Jeśli tak, to jak to dokładnie wygląda? Napisz coś proszę na ten temat. @swarścik iz polszy, rozumiem, że jesteś zainteresowany pracą w Pol-Osteg. Aplikowałeś już?

swarścik iz polszy

jestem spawaczem, witam załogę firmy POL-OSTEG, mam pytanie: Ile mógłbym zarządać na rozmowie kwalifikacyjnej w tej firmie, jeśli: mam świerzo aktualne uprawnienia i zarazazem potrafię pospawać z pełnym ciągłym przetopem (wg inspektorów z DNV : "full penetration") w metodach MAG-pozycja HL-45o, i wszystkie niższe(stal czarna); TIG-pozycja HL45o, i wszystkie niższe (stal czarna i kwasówka) z góry dzięki z odp. i dopowiem, że spawanie (u was dowiedziałem się pocztą pantoflową - z góry na dół) no ale z dołu do góry , to się nie da w tempie: "sznela, sznela"

anonymous

Panowie powiem tak przestańcie pisać bzdury na temat pol-osteg nie ukrywam kim jestem nie podszywm się pod nikogo to ja miś yogy powiem tak praca jak każda robić trzeba a tych co piszą te bzdury to nie wiem dla czego ja robiłem 9miesiecy dobrych złego słowa nie powiem jest parę osób których trzeba unikać i nie można im ufać to ja miś yogy a te bzdury to wiecie kto pisze ludzie którzy tam robią i się podszywaja pod bug wie kogo dlatego mi się tam dobrze robiło piszą na pampersa jaki to on nie jest dla mnie gość taki ma swoje dni jak każdy źle i dobre ale też na poczucie humoru i fochy potrafi się śmiać nie chciał bym tych piniedzy za tą funkcję jaka on pełni ale potrafi się śmiać w skrucie to ja miś yogy to bzdury na temat pol-osteg pozdrowienie dla kadr Pani Eli Zosi mile kobiety to ja yogas przestańcie pisac bzdury jak bym miał okazję wrzucił bym pozdrawiam miś yogy

Stary

Pracownik waruki ci odpowiadaja zima - 10/ 20 . lato brak wody nato sie pisales co ci niby mowili na rozmowie ze zarobisz i tylko tyle smieszny jestes ja tu pracuje od poczatku z jackirm pilem a ty tu starasz sie bronic ich od mojrgo przyjecia minelo 20 lat okolo i co sie zmienilo tylko cyferki na katach tych darmo zjadow . fakt jestbtaki ze pieniazki sa na czas tego nie moge zapzeczyc. Ale tez musze powiedziec dzien w dzien pija ludzie bocian ostatnio chodzil napier... Wiem bo z nim pilem .

Edyta

@NikiLauda, a czy starsi pracownicy poruszali jakoś kwestię różnic w wynagrodzeniach z odpowiednimi osobami w firmie? Może warto podnieść ten temat, to może coś się zmieni w Pol-Osteg. @Nowy, widzę, że jesteś zainteresowany pracą w firmie Pol-Osteg. Zdecydujesz się aplikować? Masz już doświadczenie zawodowe w branży? @Pracownik, pracujesz w tej firmie, tak? Napisz, jeśli możesz, kilka słów więcej na temat tego pracodawcy i oferowanych przez niego warunków.

NikiLauda
@Edyta 10.09.2018 22:22

Pracownicy podnieśli ten temat i w związku z tym każdy musi podpisać lojalke, że nie może nikomu mówić ile zarabia. Dobrze, że już tam nie pracuje.

Pracownik
@Edyta 10.09.2018 22:22

Tak pracuję w tej firmie i śmieszą mnie wypowiedzieć tych fachowców ???. Nie mówię praca jest ciężka ,ale chyba wybraliśmy taki zawód i wiedzieliśmy że będzie ciężko . Wypłaty są płacone terminowe na święta jest płacone socjalne ,no i pod koniec roku pracownicy dostają dewidendy ( ci co chorują albo olewają robotę to nie dostają tej dewidendy).ci co tu głupoty wypisują to podejrzewam że im się nie chciało robić ,mieli olewające podejście do pracy albo byli takimi fachowcami że co to oni nie robili i nie spawali a okazało się że nic nie potrafią i te osoby właśnie najwięcej narzekają . A co do brygadzistów to pilnują aby pracownicy robili a nie się opierdalali ,nie wiem jak jest w Koronowie i Dobrzanach

anonim

(usunięte przez administratora)

Pracownik

Człowieku zastanów się ,czy można pić ? Przeczytaj sobie co za analfabeta to pisał , przyjdź zobacz .

NikiLauda

Pracuj 10 lat zarabiaj 21 zł. Przyjdzie nowy spawacz bez doświadczenia zarobi 27 zł. Tak się szanuje tutaj stałych pracowników.

Edyta

@Welder, nie bardzo rozumiem wydźwięk Twojego komentarza. Pracowałeś lub w jakiś inny sposób byłeś lub jesteś związany z firmą Pol-Osteg? Zachęcam do dodania swojej nieco bardziej rozbudowanej opinii na forum. Na wątek zaglądają osoby zainteresowane pracą w Pol-Osteg - pozwólmy im zobaczyć szerzej pracę w tej firmie!

Welder

Jak to się mówi w Dobrzanah "Lepiej się (usunięte przez administratora) niż..........Nie!"

Zostaw opinię o Pol-Osteg - Bydgoszcz

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pol-Osteg