AMC GROUP

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o AMC GROUP

Pracodawca

 Aktualność
Życzenia Świąteczne od amc group.

Były pracownik
Były pracownik

Dla mnie praca była super

Były pracownik
Były pracownik
@Weronika

@Weronika Zarobki były takie jak chciałem - powiedziałem na rozmowie o pracę ile chcę i tyle dostałem ludzie spoko, premie też dostałem i miło :-) dla mnie super że się nie nudziłem po 8 godzinach - to już ja nie lubię monotonnej pracy nudy - lubię jak się coś dzieje Miało być lepiej gdzieś indziej ............dlatego zmieniłem .,.

Weronika
@Były pracownik

No to fajnie, czasem już dość mam czytania narzekań :D Ale może byś rozwinął, co było takie super, czy zarobki, może premie, koledzy, klimat itd?

amc group
Pracownik
@K D-M

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. W amc group posiadamy stałą bazę klientów, natomiast jak najbardziej nowy pracownik jest odpowiedzialny za budowę swojej bazy. Dostępność oferty produktów jest bardzo szeroka, dzięki czemu jesteśmy w stanie odpowiedzieć na każde zapytanie klienta. Kontakt z klientem jest głownie telefoniczny i mailowy. Reklamację mamy bardzo bardzo rzadko i my nie nazywamy tego reklamacjami tylko uwagami Myślałam że produkt wygląda inaczej. Staramy się być parterem handlowym, zależy nam na dobrych relacjach i na zaufaniu do nas. Zamówione produkty znakujemy u siebie, także widzimy produkt i nadruk . Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego i przesłania swojej aplikacji na adres : kontakt@amcgroup.pl. Chętnie odpowiemy na wszystkie dodatkowe pytania.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w AMC GROUP odbywają się wewnętrzne rekrutacje?

amc group Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Pracownicy są awansowani na podstawie efektów Ich pracy, oraz Ich indywidualnych cech i predyspozycji (ustalonych za pomocą Kwestionariusza Preferencji Zawodowych).

Hanna Nowy wpis
@amc group

A jakie efekty konkretnie definiują awans? Można prosić o przykłady?

Gutek Nowy wpis
Pracownik

Jako pracownik też chciałbym dodać swoje „trzy grosze”. Pracuję tu parę lat, i wydaje mi się po moich poprzednich doświadczeniach bardzo dobrym miejscem do pracy. Mała firma, w której panuje fajna atmosfera. Staramy sobie nawzajem jak najwięcej pomagać. Jak się wykonuje to co ma się robić dobrze, to nikt się do nikogo nie przyczepia. Szefostwo włożyło w ciągu ostatniego roku sporo pracy, aby wszyscy wiedzieli co mają robić, a to w oczywisty sposób przyczyniło się do nastrojów i atmosfery w pracy. Teraz pracujemy raczej jako zespół, który pomaga sobie w realizacji planów i celów. Dodatkowo widać, że firma inwestuje i idzie do przodu, więc są szanse na przyszłość. Ja, mimo że to firma, która w założeniu ma za zadanie przynosić pieniądze – czuję się tu jak w gronie raczej przyjaciół niż współpracowników. Jeżeli ktoś lubi pracować, a jednocześnie lubi takie klimaty to polecam :-).

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Jak poczytałam to opinie są niesprawiedliwe ? Lepiej szukać winnych u innych niż u siebie Ja tu pracuje kilka lat i jestem zadowolona Wnioski do zespołu musi ktoś chcieć dołączyć być częścią firmy. Każdy może mieć gorszy dzień ale oponie są niesprawiedliwe.

Kamila
@Pracownik

czemu niesprawiedliwe? z czym konkretnie się nie zgadzasz? w każdej plotce jest ziarno prawdy i nie biorą się ot tak znikąd, poza tym każdy ma prawo do własnej opinii.

Justyna
@Pracownik

A Ty dlaczego jesteś zadowolona z pracy w tej firmie? :D każdy ma jakieś swoje powody, chciałabym je poznać :)

Były pracownik
Były pracownik

Dla mnie praca była super

Weronika
@Były pracownik

No to fajnie, czasem już dość mam czytania narzekań :D Ale może byś rozwinął, co było takie super, czy zarobki, może premie, koledzy, klimat itd?

Były pracownik
Były pracownik
@Weronika

@Weronika Zarobki były takie jak chciałem - powiedziałem na rozmowie o pracę ile chcę i tyle dostałem ludzie spoko, premie też dostałem i miło :-) dla mnie super że się nie nudziłem po 8 godzinach - to już ja nie lubię monotonnej pracy nudy - lubię jak się coś dzieje Miało być lepiej gdzieś indziej ............dlatego zmieniłem .,.

Kamila
@Były pracownik

czyli żałujesz że odszedłeś? :) chyba należysz do nielicznych, bo z tego co czytam to ludzie raczej mają negatywne zdanie o tej firmie.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Zostaw swoją opinię o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie AMC GROUP. Jak oceniasz zaangażowanie rekruterów, ich podejście do kandydata, punktualność oraz organizację spotkania? Czy poleciłbyś aplikację innym? Czekamy na Twoją opinię.

Pracodawca

 Aktualność
Życzenia Świąteczne od amc group.

Pytanie
 Pytanie

Czy w AMC GROUP zatrudniani są obcokrajowcy?

amc group
Pracownik
@Pytanie

Tak :-)

amc group
Pracownik
@Pytanie

Tak :-)

Pytanie
 Pytanie

Czy w AMC GROUP możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

K D-M
Kandydat
 Pytanie

Proszę o dodatkowe informację na temat pracy w amc group, w jakim czasie buduje się swoją bazę klientów ? bo rozumiem że potem stała współpraca z tymi firmami czy jest sezonowość ? mam wyznaczony teren czy dowolność ? czy są reklamacje towarów ,usług ? czy naprawdę jest w ofercie tyle tysięcy produktów ? więcej jest spotkań czy rozmów telefonicznych

amc group
Pracownik
@K D-M

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. W amc group posiadamy stałą bazę klientów, natomiast jak najbardziej nowy pracownik jest odpowiedzialny za budowę swojej bazy. Dostępność oferty produktów jest bardzo szeroka, dzięki czemu jesteśmy w stanie odpowiedzieć na każde zapytanie klienta. Kontakt z klientem jest głownie telefoniczny i mailowy. Reklamację mamy bardzo bardzo rzadko i my nie nazywamy tego reklamacjami tylko uwagami Myślałam że produkt wygląda inaczej. Staramy się być parterem handlowym, zależy nam na dobrych relacjach i na zaufaniu do nas. Zamówione produkty znakujemy u siebie, także widzimy produkt i nadruk . Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego i przesłania swojej aplikacji na adres : kontakt@amcgroup.pl. Chętnie odpowiemy na wszystkie dodatkowe pytania.

Mac
Były pracownik

Ja pracowałem w AMC GROUP pół roku i moim zdaniem praca spoko. Pracowałem w realizacji. Trochę pakowania, trochę jeżdżenia. Niestety nie jest to praca w której można się zadekować i przeczekać 8 godzin - cały czas jest coś do zrobienia. Zespół fajny, właściciele spoko. Pensja na czas. Jak się robi to za co się odpowiada, to nikt o nic się nie czepia. Generalnie POLECAM :-)

Pracodawca

@Mac

Dziękujemy za współpracę. Szkoda że wyjeżdżasz, jak coś to zapraszamy POWODZENIA Trudno będzie Cię zastąpić

Pytanie
 Pytanie

Na jakie wsparcie w AMC GROUP mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?

amc
Pracownik
@Pytanie

Oczywiście że tak. Gratulujemy przyszłym rodzicom :-)

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo,
Dziękujemy za liczne opinie. Widząc Państwa zainteresowanie naszą
firmą postanowiliśmy zaznaczyć swoją obecność w serwisie GoWork.pl .

Jesteśmy firmą otwartą na każdy merytoryczny wpis i konstruktywną
krytykę z której będziemy mogli wyciągnąć wnioski na przyszłość. 

Pragniemy poinformować, że wprowadziliśmy wewnątrz firmy  szereg zmian do naszej bieżącej pracy.
Najwięcej opinii  dotyczyło wynagrodzenia, więc postanowiliśmy wprowadzić nowy system wynagrodzeń oraz nowe plany sprzedaży.
Przypominamy, że we wszystkich niepokojących Państwa kwestiach, możecie kontaktować się z nami bezpośrednio na adres kontakt@amcgroup.pl  
Już dziś z góry dziękujemy za merytoryczną oraz konstruktywną krytykę, którą z całą pewnością weźmiemy pod uwagę , aby nieustannie zmieniać się na lepsze. 
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Tośka
Były pracownik

W punkt napisałeś, a „szefowa” faktycznie do dzisiaj słyszę te wrzaski, a sporo czasu już minęło

amc
Pracownik
 Pytanie

Drogi Zibi, Malutka, Leos, Tośka a raczej Pani J. Ostatnio tj. 16 .03.2021 postanowiła Pani, że nie chce Pani z nami pracować i jest Pani teraz na L-4. Pracowała Pani na stanowisku Przedstawiciel Handlowy od listopada 2019 roku do 03.2021 Pani podejście do pracy zmieniło się w lutym po podpisaniu kolejnej umowy na czas nieokreślony mam tu na myśli podejście do przełożonych i do klientów. Pani J. - Przedstawiciel Handlowy jest rozliczany z wyników - takie życie. Ciągłe obiecywanie że w przyszłości będzie lepiej nie wystarczy, chcąc wprowadzić zmiany trzeba przeanalizować obecną pracę, skorygować i pracować dalej. Odpowiedzi na zarzuty poniżej: „Kłócenie zespołu ……… Pani J. - czy wprowadzone operatywki o godz. 15:30 gdzie wszyscy razem omawiamy tematy „.. to kłócenie zespołu” ??? Jak Pani była na wakacjach i zwolnieniu lekarski, to na operatywkach podjadaliśmy ciasta bo graficzka zażartowała że tak trzeba i przynosili ciasta . „ Wyzysk ludzi „ polega na pracy od 8 do 16 ani razu nie została Pani po godzinach 5 min - 15:59 w drzwiach …. częste wychodzenie przed budynek kawki plotki drugie śniadania i obiady - naprawdę wyzysk bo prosiłam żeby wziąć się do pracy. „ Poniżanie drugiej osoby i wmawianie ze to tylko wylacznie twoja wina...” Pani J. mamy podzielony dzień pracy jak poprosiłam teraz robimy a nie to - Pani komentarzem do mnie „czepiasz się…….” „ całkowity brak szacunku dla pracownika „ - ile razy pytałam Panią jak mogę pomóc, co możemy zrobić żeby było lepiej. Naprawdę uważa Pani że jak się kogoś nie szanuje, to pyta się go o zdanie? „ W firmie panuje totalny haos” – chaos bardzo chciała Pani wprowadzić próbując zmieniać harmonogram pracy. Pani J. - wprowadzenie systemu Gestor - proszę : wpisuj, zaznaczaj, planuj nazywa Pani chaosem? Prosiłam o zapisywanie w jednym miejscu a nie w notesie i na kartce i w exelu. „Niskie zarobki a o premii można pomażyć. „ – wynagrodzenie zgodnie z Pani oczekiwaniem – Pani J. premii nie było bo sprzedaż nie pokrywała kosztów umowy o pracy brutto. Więc trudno ni było jeszcze przyznawać premie Pani J. myślałam ze faktycznie ma Pani jakiegoś nie farta do pracy, ale teraz wiem że wszędzie Pani źle a całą flustrację przelewa Pani na pracodawcę. To przykre. Ciągła rotacja – od 2 lat nikogo nie zwolniliśmy i nie zatrudniałam w dziale handlowym. Teraz chcemy zatrudnić handlowca. Jestem przekonana i z całego serca wierzę w to, że zbuduję fajny zespół ludzi z którymi będę miała przyjemność pracować. Zapraszamy serdecznie do pracy osoby które chcą pracować w dziale handlowym lub dziale realizacji. A dla tych którzy pracują z nami dziś fajnie że jesteście   ;-)

2
amc
Pracownik
 Pytanie

Drogi Zibi, Malutka, Leos, Tośka a raczej Pani J. Ostatnio tj. 16 .03.2021 postanowiła Pani, że nie chce Pani z nami pracować i jest Pani teraz na L-4. Pracowała Pani na stanowisku Przedstawiciel Handlowy od listopada 2019 roku do 03.2021 Pani podejście do pracy zmieniło się w lutym po podpisaniu kolejnej umowy na czas nieokreślony mam tu na myśli podejście do przełożonych i do klientów. Pani J. - Przedstawiciel Handlowy jest rozliczany z wyników - takie życie. Ciągłe obiecywanie że w przyszłości będzie lepiej nie wystarczy, chcąc wprowadzić zmiany trzeba przeanalizować obecną pracę, skorygować i pracować dalej. Odpowiedzi na zarzuty poniżej: „Kłócenie zespołu ……… Pani J. - czy wprowadzone operatywki o godz. 15:30 gdzie wszyscy razem omawiamy tematy „.. to kłócenie zespołu” ??? Jak Pani była na wakacjach i zwolnieniu lekarski, to na operatywkach podjadaliśmy ciasta bo graficzka zażartowała że tak trzeba i przynosili ciasta . „ Wyzysk ludzi „ polega na pracy od 8 do 16 ani razu nie została Pani po godzinach 5 min - 15:59 w drzwiach …. częste wychodzenie przed budynek kawki plotki drugie śniadania i obiady - naprawdę wyzysk bo prosiłam żeby wziąć się do pracy. „ Poniżanie drugiej osoby i wmawianie ze to tylko wylacznie twoja wina...” Pani J. mamy podzielony dzień pracy jak poprosiłam teraz robimy a nie to - Pani komentarzem do mnie „czepiasz się…….” „ całkowity brak szacunku dla pracownika „ - ile razy pytałam Panią jak mogę pomóc, co możemy zrobić żeby było lepiej. Naprawdę uważa Pani że jak się kogoś nie szanuje, to pyta się go o zdanie? „ W firmie panuje totalny haos” – chaos bardzo chciała Pani wprowadzić próbując zmieniać harmonogram pracy. Pani J. - wprowadzenie systemu Gestor - proszę : wpisuj, zaznaczaj, planuj nazywa Pani chaosem? Prosiłam o zapisywanie w jednym miejscu a nie w notesie i na kartce i w exelu. „Niskie zarobki a o premii można pomażyć. „ – wynagrodzenie zgodnie z Pani oczekiwaniem – Pani J. premii nie było bo sprzedaż nie pokrywała kosztów umowy o pracy brutto. Więc trudno ni było jeszcze przyznawać premie "Ciągła rotacja "– od 2 lat nikogo nie zwolniliśmy i nie zatrudniałam w dziale handlowym. Teraz chcemy zatrudnić handlowca Pani J. myślałam ze faktycznie ma Pani jakiegoś nie farta do pracy, ale teraz wiem że wszędzie Pani źle a całą flustrację przelewa Pani na pracodawcę. To przykre. Jestem przekonana i z całego serca wierzę w to, że zbuduję fajny zespół ludzi z którymi będę miała przyjemność pracować. Zapraszamy serdecznie do pracy osoby które chcą pracować w dziale handlowym lub dziale realizacji. A dla tych którzy pracują z nami dziś fajnie że jesteście   ;-)

2
Pani J.
Pracownik
@amc

Z zaciekawieniem obserwowałam dyskusję toczącą się na tym forum nie udzielając się do teraz. Zostałam zmuszona do odpowiedzi na te wszystkie oszczerstwa kierowane jak sądzę w moją stronę. Nie wiem dlaczego uznano, że wszystkie komentarze są moim dziełem... w końcu w przeciągu ostatnich 3-4 lat przez AMC przewinęło się co najmniej 10 pracowników i jestem przekonana, że gdyby wszystko było ok przynajmniej część pracowałaby nadal. Jak pokazują zamieszczone wcześniej komentarze (nie są moje!!!) wiele osób ma złe doświadczenia z tą firmą i niestety każda kolejna, która tam się zatrudni powiększy tylko to grono. Przykre jest też to, że ludzie wypowiadają się dopiero w momencie kiedy mogą podszyć się pod kogoś innego, nie mniej jednak zgadzam się z każdą wcześniejszą osobą, która opublikowała tu negatywny komentarz i potwierdzam, ze to wszystko prawda. Bardzo długa wypowiedź AMC GROUP niestety ale tylko to potwierdza. Sprawdzona zasada głosi, że „tylko winny się tłumaczy”. Każdy kto zdecyduje się na prace w tym miejscu będzie miał okazje sam przekonać się dlaczego przez 17 lat istnienia tej firmy nie udało się zbudować zespołu i nie ma tam obecnie żadnej osoby z dłuższym stażem niż 1,5 roku.

Pani J.
Pracownik
@amc

Z zaciekawieniem obserwowałam dyskusję toczącą się na tym forum nie udzielając się do teraz. Zostałam zmuszona do odpowiedzi na te wszystkie oszczerstwa kierowane jak sądzę w moją stronę. Nie wiem dlaczego uznano, że wszystkie komentarze są moim dziełem... w końcu w przeciągu ostatnich 3-4 lat przez AMC przewinęło się co najmniej 10 pracowników i jestem przekonana, że gdyby wszystko było ok przynajmniej część pracowałaby nadal. Jak pokazują zamieszczone wcześniej komentarze (nie są moje!!!) wiele osób ma złe doświadczenia z tą firmą i niestety każda kolejna, która tam się zatrudni powiększy tylko to grono. Przykre jest też to, że ludzie wypowiadają się dopiero w momencie kiedy mogą podszyć się pod kogoś innego, nie mniej jednak zgadzam się z każdą wcześniejszą osobą, która opublikowała tu negatywny komentarz i potwierdzam, ze to wszystko prawda. Bardzo długa wypowiedź AMC GROUP niestety ale tylko to potwierdza. Sprawdzona zasada głosi, że „tylko winny się tłumaczy”. Każdy kto zdecyduje się na prace w tym miejscu będzie miał okazje sam przekonać się dlaczego przez 17 lat istnienia tej firmy nie udało się zbudować zespołu i nie ma tam obecnie żadnej osoby z dłuższym stażem niż 1,5 roku.

Tośka
Były pracownik
@Pani J.

Potwierdzam każde Twoje słowo, nie polecam pracy w tej firmie

Frank
Pracownik

No cóż, koledzy Zibi, Tośka, Pani J, Leoś, Malutka piszą z jednego IP - pisze to jedna osoba, albo to jakaś komuna :-)

3
Sylwester
Klient
 Pytanie
@amc

Wydaje mi się, że cała ta Wasza dyskusja jest trochę o niczym. Jeśli handlowiec nie potrafi prowadzić efektywnej rozmowy z potencjalnym klientem, to znaczy, ze coś jest nie tak. Albo sposób prowadzenia rozmowy jest niewłaściwy, bo po prostu tylko tak potrafi rozmawiać, albo brak mu motywacji, co skutkuje pracą od-do, bez przełożenia na efekty. I wcale nie mówię tu o motywacji financowej. Jezeli po rozmowie z klientem usłyszy: dobry byłeś, ale fajnie to powiedziałeś - no nawet jesli ten klient nic nie zamówi - to handlowiec ma motywację do kolejnych prób - wie, że był dobry, ale klient.. no nie ten akurat. Dlaczego niektórzy "łapią" klientów, a niektórzy nie? A może sama idea dzwonienia od 11-15 to nie to? Może należy próbować wtedy, kiedy jest wena, a nie w określonych godzinach czy w okreslone dni? A może należy wypracować własny, dobry system? I to jest właśnie zadaniem skutecznego handlowca. Skuteczny handlowiec mówi klientowi tylko te rzeczy, które mają dla niego znaczenie. Nie opowiada klientowi: „Dzień dobry, mamy dwadzieścia pięć lat doświadczenia, staramy się w ogóle uszczęśliwiać naszych klientów, nasz produkt jest o dobrym stosunku jakości do ceny, jesteśmy innowacyjni i w ogóle indywidualnie traktujemy klientów”. Czyli nie mówi frazesów i głupot, które mówią wszystkie firmy, bezsensownie, kompletnie się nad tym nie zastanawiając. To też jest trochę tak, że jeżeli ktoś potrafi komunikować się w sposób konkretny i biznesowy, i nie mówi takich pierdół, to też jest tak, że druga strona traktuje go dziesięć razy bardziej poważnie. Ja, kiedy słyszę od kogoś takie teksty w słuchawce, w życiu bym nie kupił nic. No nie mogę i chce mi się śmiać. A budowanie zespołu handlowego wymaga czasu. Rotacja w strukturach sprzedaży nie jest niczym złym. Naturalnym jest, że potrzeba czasu, aby dobrze zweryfikować potencjał danego handlowca. Dobry zespół potrafi ze sobą współpracowac. I to zarówno na linii pracownik-pracownik, jak i pracownik-szef. Tak naprawdę nie wiem jak jest w tej formie, ale patrząc z zewnątrz i przyglądając się tej dyskusji, wydaje mi się, że głównym problemem jest brak współpracy i spojrzenia w tym samym kierunku. I jakas negatywna energia. Może zamiast 10 handlowców powinno byc czterech, ale bardzo dobrych?

2
Minimini
Kandydat
 Pytanie

A jak z zarobkami limity targetów duże czy jak w większości w firmach cele specjalnie zawyżane? I jak wygląda sytuacja z ludźmi duza rotacja? Bo to też świadczy o umiejętności zarządzania zespołem, firmą. Bardzo bym prosiła o konkretną i rzetelną odpowiedz bo zauważyłam ogloszenie o prace a nie chce sie pakowac w jakieś małe (usunięte przez administratora)

1
Leoś
Były pracownik
@Minimini

Niskie zarobki to najmniejszy problem w tej firmie. Niestety. Dwa poniższe wpisy od Tymka i Byłego pracownika A idealnie, ale bardzo łagodnie opisują to miejsce. Nie polecam!

amc
Pracownik
@Minimini

Pani minimini zapraszamy na rozmowę. Chyba ma Pani doświadczenie w pracy Przedstawiciela handlowca " limity targetów " sama Pani oceni cele :-) "rotacja"- bardzo chcemy żeby nie było rotacji, ale czasem trzeba . Pozdrawiamy i zapraszamy

Mysza
Klient
@Minimini

Nie pakuj się, szkoda czasu na taką firmę, brak szacunku dla człowieka, ciągłe (usunięte przez administratora), targety zawyżane tak aby nie było premii, ciągła rotacja pracowników. Naprawdę nie warto sobie głowy zawracać ta firma.

1
amc group
Pracownik
 Pytanie

Drogi Zibi, Malutka, Leos, Tośka a raczej Pani J. Ostatnio tj. 16 .03.2021 postanowiła Pani, że nie chce Pani z nami pracować i jest Pani teraz na L-4. Pracowała Pani na stanowisku Przedstawiciel Handlowy od listopada 2019 roku do 03.2021 Pani podejście do pracy zmieniło się w lutym po podpisaniu kolejnej umowy na czas nieokreślony mam tu na myśli podejście do przełożonych i do klientów. Pani J. - Przedstawiciel Handlowy jest rozliczany z wyników - takie życie. Ciągłe obiecywanie że w przyszłości będzie lepiej nie wystarczy, chcąc wprowadzić zmiany trzeba przeanalizować obecną pracę, skorygować i pracować dalej. Odpowiedzi na zarzuty poniżej: „Kłócenie zespołu ……… Pani J. - czy wprowadzone operatywki o godz. 15:30 gdzie wszyscy razem omawiamy tematy „.. to kłócenie zespołu” ??? Jak Pani była na wakacjach i zwolnieniu lekarski, to na operatywkach podjadaliśmy ciasta bo graficzka zażartowała że tak trzeba i przynosili ciasta . „ Wyzysk ludzi „ polega na pracy od 8 do 16 ani razu nie została Pani po godzinach 5 min - 15:59 w drzwiach …. częste wychodzenie przed budynek kawki plotki drugie śniadania i obiady - naprawdę wyzysk bo prosiłam żeby wziąć się do pracy. „ Poniżanie drugiej osoby i wmawianie ze to tylko wylacznie twoja wina...” Pani J. mamy podzielony dzień pracy jak poprosiłam teraz robimy a nie to - Pani komentarzem do mnie „czepiasz się…….” „ całkowity brak szacunku dla pracownika „ - ile razy pytałam Panią jak mogę pomóc, co możemy zrobić żeby było lepiej. Naprawdę uważa Pani że jak się kogoś nie szanuje, to pyta się go o zdanie? „ W firmie panuje totalny haos” – chaos bardzo chciała Pani wprowadzić próbując zmieniać harmonogram pracy. Pani J. - wprowadzenie systemu Gestor - proszę : wpisuj, zaznaczaj, planuj nazywa Pani chaosem? Prosiłam o zapisywanie w jednym miejscu a nie w notesie i na kartce i w exelu. „Niskie zarobki a o premii można pomażyć. „ – wynagrodzenie zgodnie z Pani oczekiwaniem – Pani J. premii nie było bo sprzedaż nie pokrywała kosztów umowy o pracy brutto. Więc trudno ni było jeszcze przyznawać premie Pani J. myślałam ze faktycznie ma Pani jakiegoś nie farta do pracy, ale teraz wiem że wszędzie Pani źle a całą flustrację przelewa Pani na pracodawcę. To przykre. Ciągła rotacja – od 2 lat nikogo nie zwolniliśmy i nie zatrudniałam w dziale handlowym. Teraz chcemy zatrudnić handlowca. Jestem przekonana i z całego serca wierzę w to, że zbuduję fajny zespół ludzi z którymi będę miała przyjemność pracować. Zapraszamy serdecznie do pracy osoby które chcą pracować w dziale handlowym lub dziale realizacji. A dla tych którzy pracują z nami dziś fajnie że jesteście   ;-)

3
Pani J.
Pracownik
@amc group

Z zaciekawieniem obserwowałam dyskusję toczącą się na tym forum nie udzielając się do teraz. Zostałam zmuszona do odpowiedzi na te wszystkie oszczerstwa kierowane jak sądzę w moją stronę. Nie wiem dlaczego uznano, że wszystkie komentarze są moim dziełem... w końcu w przeciągu ostatnich 3-4 lat przez AMC przewinęło się co najmniej 10 pracowników i jestem przekonana, że gdyby wszystko było ok przynajmniej część pracowałaby nadal. Jak pokazują zamieszczone wcześniej komentarze (nie są moje!!!) wiele osób ma złe doświadczenia z tą firmą i niestety każda kolejna, która tam się zatrudni powiększy tylko to grono. Przykre jest też to, że ludzie wypowiadają się dopiero w momencie kiedy mogą podszyć się pod kogoś innego, nie mniej jednak zgadzam się z każdą wcześniejszą osobą, która opublikowała tu negatywny komentarz i potwierdzam, ze to wszystko prawda. Bardzo długa wypowiedź AMC GROUP niestety ale tylko to potwierdza. Sprawdzona zasada głosi, że „tylko winny się tłumaczy”. Każdy kto zdecyduje się na prace w tym miejscu będzie miał okazje sam przekonać się dlaczego przez 17 lat istnienia tej firmy nie udało się zbudować zespołu i nie ma tam obecnie żadnej osoby z dłuższym stażem niż 1,5 roku.

Malutka
Były pracownik

Rozmowa kwalifikacyjna: zlote gory, budowanie zespolu, mozliwosc rozwoju. Rzeczeczywistosc: knucie sklocenie zespolu o ile o takim mozna mowic dwie osoby tylko. Poniżanie drugie osoby i wmawianie ze to tylko wylacznie twoja wina... ludzie ktorzy tam pracowali albo zalozyli swoje agencje albo przeszli do innej. Nie polecam nikomu chyba ze chce sie dowiedziec jak wyglada wyzysk ludzi

Tośka
Były pracownik

Stanowczo odradzam pracę w tej firmie. Osoba kierująca zespołem zamierzenie wywołuje u pracowników stres i niepokój

Konrad

Taki spokój na forum to trochę dziwna sytuacja chyba, że jest dobrze i nikomu nie zależy na zostawianiu opinii na wątku?

Gutek
@Konrad

Jesteśmy zgraną ekipą, która od dłuższego czasu pracuje razem i chyba nie mamy na co narzekać :-) Nie bardzo rozumie czemu mielibyśmy się o tym rozpisywać

Łucja
@Gutek

Fajnie byłoby, gdyby było więcej opinii, żeby osoby zainteresowane pracą w AMC Group mogły dowiedzieć się, jak jest. Z tego co napisałeś wynika, że zespół jest zgrany. A jak kierownictwo traktuje ludzi? Motywuje ich do pracy?

alex
 Pytanie

Skoro jest tam tak dobrze to dlaczego ciągle tam potrzebują grafików? jak szukam pracy od roku to chyba 5 ogłoszeń na to samo stanowisko widziałem. to świadczy o tym ze chyba nie jest tam dobrze.

Szukam
 Pytanie

Czy można liczyć na szkolenia, rozwój osobisty i stabilność zatrudnienia?

Feliks

Fajna firma więc nie dziwi mnie, że opinie są dobre. Wystarczy dobrze robić to co należy

1

Zostaw merytoryczną opinię o AMC GROUP - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w AMC GROUP?

    Zobacz opinie na temat firmy AMC GROUP tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w AMC GROUP?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 4 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

AMC GROUP