Opinie o Discover Cracow w Kraków

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Discover Cracow. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Discover Cracow o rekrutacji.


Branże: Organizacja podróży służbowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Discover Cracow w Kraków

Dominika

W firmie pracuję od roku - zajmuję się rekrutacją oraz tzw miękkim HR. Podczas procesu rekrutacji z czystym sumieniem zachęcam kandydatów do dołączenia do naszego zespołu, ponieważ podoba mi się moja praca oraz to, co w niej robię. Wcześniej pracowałam w korporacji, gdzie tryb pracy był zupełnie inny. I choć obawiałam się tej zmiany, nie żałuję. Powtórzę się za kilkoma przedmówcami - zespół ludzi w DC jest super - to ludzie z pasją, szczerzy i pomocni. W firmie panuje luźna atmosfera, każdy z każdym jest na "Ty". Dużym plusem firmy jest to, że jest otwarta nie tylko na specjalistów w danej dziedzinie, ale zatrudnia też początkujących w pracy zawodowej, bez doświadczenia, którego można się tu nauczyć. To, co motywuje mnie na co dzień, to efekty mojej pracy, które widzę niemal natychmiast. To odróżnia pracę w mniejszej firmie jak DC od korporacji, gdzie jest się odpowiedzialnym zazwyczaj tylko za wycinek danego procesu. Dynamika pracy jest tu duża - od początku mojej pracy w DC dużo się zmieniło i wciąż się zmienia. Firma stawia na innowacyjne rozwiązania, jest to zdecydowanie miejsce na kreatywność i inicjatywę. Po roku pracy mogę powiedzieć, że DC to miejsce, które angażuje, wciąga, a praca tu choć jest intensywna i odpowiedzialna, daje ogromną satysfakcję. A z racji pełnionej roli powiem tyle - zapraszam serdecznie wszystkich do aplikowania, jeśli czujesz, że to miejsce dla Ciebie. Rozmowa rekrutacyjna nie kosztuje Cię nic oprócz poświęconego czasu. Przyjdź i przekonaj się sam, czy czujesz się u nas dobrze i zostaniesz z nami na dłużej. Nie owijamy w przysłowiową bawełnę, ponieważ zależy nam na tym, aby ktoś związał się z nami świadomie :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przemek Orlikowski (Marketing)

Czołem! Pracuję jako specjalista ds. Marketingu Online, prawie 3 lata. Zacznę od tego, że to na pewno firma, którą warto wziąć pod uwagę. Pracuję, bo lubię. Planuję zostać, bo potrzebuję zmian, dynamiki. Stagnacja mnie nudzi, a w tej firmie na pewno nie można narzekać na brak zmian (pozdrowienia dla Rafała - CEO :D). Atmosfera i ludzie - ja się odnalazłem i mam z kim wyjść na piwo. Lubię spotkania, gdzie siadamy jako osoby odpowiedzialne za poszczególne działy i planujemy jakieś rozwiązanie, które potem we współpracy wprowadzamy. Jest taniec, jest życie ^^. Oczywiście nie jest to firma idealna, ale która taka jest? Na pewno trzeba mieć mocne nerwy, bo oczekiwania i tempo pracy nie jest małe. Nie jest to też wielka organizacja, gdzie wiele rzeczy się rozpływa i ostatecznie można powiedzieć "nie wyszło" i nikt zasadniczo tego nie zauważy. Jest to spółka prywatna co ma swoje plusy i minusy. Osobiście uważam to za atut, że mogę z Rafałem pogadać o tym co będziemy realizować w przyszłym roku. Nie jest to też firma dla wszystkich. Jeśli ktoś chce pracować w firmie IT albo większej korporacji, to jest to trochę inny model pracy. Emocje wśród ludzi są też bardziej żywe. W korporacji jest więcej ogłady i kurtuazji, ale może niekoniecznie szczerości. Szukasz wyzwań - spróbuj :] Chcesz ciepłej posady - odradzam :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grzegorz

Na wstępie zaznaczę, że z firmą związany byłem 2 lata. Zaznaczam również, że recenzuję głównie sam Dział Obsługi Turysty w punktach sprzedaży (POT), a nie całą firmę (o tym na końcu). Jeżeli chodzi o warunki zatrudnienia - ustalone zostały na samym początku w jasny sposób (+). Dofinansowania do prywatnego ubezpieczenia w LuxMed i do karty Multisport. Praca w w tygodniu i w weekendy, niestety łącznie z pierwszym dniem Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia oraz innymi świętami ustawowo wolnymi od pracy (-). Zarobki - zaczynałem od stawki (usunięte przez administratora)a po 3 miesiącach do stawki zostawała doliczona premia sprzedażowa ((usunięte przez administratora)Od 2017 stawka wynosiła (usunięte przez administratora) Po roku pracy zostałem awansowany , wówczas stawka wynosiła (usunięte przez administratora). Aktualnie zatrudniani pracownicy w dziale POT dostają na wstępie (usunięte przez administratora)+ miesięczne i kwartalne (jeżeli został osiągnięty target) premie po trzecim przepracowanym miesiącu. Ogólnie na +. Managerem, który nadzorował moją pracę był Damian, którego pracę oceniam bardzo dobrze. Wszelkie nieporozumienia wyjaśniane były natychmiast i w jasny sposób. Jeżeli ktoś wyrażał chęć ściślejszej współpracy, wówczas starał się wspólnie znaleźć możliwość dalszego rozwoju. Pomocny i zwykle wyrozumiały. Raczej bez zastrzeżeń. Na +. Atmosfera - w dziale Punktów Obsługi Turysty atmosfera bardzo rodzinna, wszyscy są pomocni. Zdrowo, wszystkie niejasności pomiędzy pracownikami były szybko wyjaśniane, brak tzw. "kablowania" na siebie wzajemnie. Zdecydowanie +. Praca - ogólnie spokojna, nie męcząca, zdarzały się jednak momenty bardzo intensywne i wielu obowiązków kumulujących się na raz. Praca głównie w biurach zlokalizowanych na Rynku Głównym, czasami w terenie w celu realizowania pick-upu turystów. Oceniam ją jako rozwijającą, zwłaszcza na początku, natomiast kiedy robi się monotonna wystarczy wyrazić chęć realizacji większej ilości/innych obowiązków managerowi. W firmie istnieje możliwość przejścia i przekwalifikowania się pomiędzy działami. Ze względu na utrudniony kontakt pracowników pracujących w POT z głównym biurem nie jestem w stanie dokładnie ocenić askpektów pracy w pozostałych działach. Współpraca z działem Helpdesk, Pilotami, działem Rezerwacji, Transportu, Finansami i Działem Serwisów jest płynna i bez większych zastrzeżeń. Jeżeli chodzi o CEO firmy - wydaje się, że podejście do życia na +. W momencie ustalonego awansu, wykonywałem pracę adekwatną do nowych obowiązków przez cały miesiąc, a przy podpisywaniu umowy okazało się, że podwyższona pensja zostanie wypłacana nie od bieżącego - jak było ustalone, lecz kolejnego miesiąca, bez konkretnej argumentacji. Tutaj ze strony CEO zdecydowany brak poszanowania dla pracownika, na -. Polecam pracę w dziale POT przede wszystkim studentom ze względu na elastyczny grafik lub jako wstęp do dalszego rozwoju.

Potówka

Jeśli chodzi o współpracę z DC raczej wszystko przebiegało pomyślnie i bez większych problemów, pracując na Punkcie obsługi turysty można czasami spędzić miło czas i poznać dobrą ekipę, minusem który skłonił mnie do odejścia była częstotliwość i gwałtowność zmian wprowadzonych na tym stanowisku w okresie mojej pracy, ogólnie polecam dla ludzi którzy lubią rozmawiać i pracować nad swoimi zdolnościami językowymi( bardzo szybko przyszło mi się nauczyć Hiszpanskiego :) )

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Potówka

Cześć POTÓWKO, dziękujemy serdecznie za opinię. Miło nam słyszeć o Twoim zadowoleniu z pracy. Życzymy wszystkiego dobrego i pozdrawiamy! Dominika, Dział HR

Specjalista Ds. Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo sympatycznie :)))

Pytania

Ciekawe i innowacyjne

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Gal Anonim

Trzymajcie się od tej firmy jak najdalej !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klaudia

Firma ma wiele działów i praca w każdej z nich jest zupełnie różna i specyficzna. Miałam przyjemność pracować w dziale, który miał bezpośredni kontakt z turystami, na tzw. 'pocie'. Praca daje bardzo dobre pole do podszlifowania każdego języka, jakiego się zna, zmusza do poznania Krakowa, nie tylko od strony kulturowej, ale i dobrych knajp, barów, fajnych atrakcji dla dzieci. Praca specyficzna, trzeba być przygotowanym na wiele różnych reakcji i zachowań klienta, a nie zawsze są to pozytywne emocje. Sam proces rekrutacji jest przyjemny, konkretny i rzetelny. Kilku dziesięciogodzinne szkolenie i już pierwsza zmiana. Ekipa na pocie jest genialna, każdy wspiera się jak tylko może, wiedzą i doświadczeniem. Godziny pracy nie do końca są adekwatne, do ruchu turystycznego jaki panuje poza sezonem (start o 6 rano, czy też koniec 20, teraz jeszcze dłużej), to też często zdarza się brak turystów w punkcie, a często nawet w ciągu dnia. Rzutuje to bezpośrednio na wyniki sprzedażowe, które są jasno określone dla każdego pracownika i warunkują posiadanie premii, bądź nie. Podobnie jak strój firmowy, który jest wymagany i wiele innych czynników. Sprawą sporną jest również kwestia przerw, które do tej pory nie rozumiem, w jaki sposób były rozliczane przez firmę. Zdarza się też, że niektóre sprawy "wychodzą" w praniu, to znaczy - nie były jasno przedstawione wcześniej, a są wymagane jako oczywista oczywistość, po czym pracownicy dostają po uszach, np. ustalone progi sprzedażowe zmieniają się pod koniec miesiąca, bo były w inny sposób przeliczone niż pierwotnie, co skutkuje tym, że myśli się, że się udało wyrobić miesięczny utarg, a w istocie się nie udaje (co również wpływa na premię). Pod koniec mojego bytu w firmie, zaczęto wprowadzać szereg zmian, przez co obowiązki na naszym stanowisku zaczęły wzrastać. Przejmowaliśmy część pracy, którą wykonywał dotychczas dział pilotów. Z czasem "część" tych obowiązków była coraz większa, co nie do końca pokrywało się ani z obowiązkami, które zostały nam przedstawione na zatrudniane stanowisko - opiekuna turysty, ani ze stawką wynagrodzenia... A praca weryfikowana jest zarówno przez pracowników firmy, jak i przez tajemniczych klientów, zatrudnianych z zewnątrz. DC to taka "mała korporacja". Menażer fajny człowiek, dużo można z nim dogadać, jeśli odpowiednio wcześnie się do niego przyjdzie. Pozytywny, ale wymagający. Dużym pozytywem wciąż jest ekipa, która pracuje na punkcie. Zakończyłam pracę przed sezonem wakacyjnym i na tamten stan rzeczy mogłabym polecić prace w dziale 'POT'. Jak jest teraz... ? Na zakończenie - pomimo, że praca fajna, to dział POT, moim zdaniem jest mocno niedoceniany, bo nie przynosi największego dochodu firmie, a traktowany jak coś koniecznego, dowód? Choćby zdjęcie w tle na fanpage'u firmy na fb... . Błahostka, ale jednak.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rafał Moryto - CEO City Tour Polska

Dla byłych, obecnych i przyszłych współpracowników Jako prezes Zarządu odpowiadam za firmę i osoby w niej pracujące. Wszystko co robię, realizuję z pasją, zaangażowaniem i niestety - emocjami towarzyszącymi założycielom. Codziennie pracuję, by nasza firma dawała radość zwiedzania turystom i stabilne zatrudnienie współpracownikom. Po 8 latach w DiscoverCracow, odpowiadam za ponad setkę osób i ich rodziny, którzy zaufali mi jako pracodawcy. Wartość, którą kieruję się na codzień, to uczciwość. Wystrzegam się skąpstwa i chytrości w każdej relacji -cechy te nie pomagają tworzyć firmy, dającej radość i satysfakcję. DiscoverCracow nie działa na zasadzie szczęśliwego trafu. Tu nic się nie udaje-tu wszystko wypracowujemy. Tu nikt nie ma racji-tu szukamy kompromisu. Tu nie ma problemów-są najwyżej chwilowe niedogodności. Jeżeli podczas naszej współpracy popełniłem błąd - wskaż mi pole do poprawy. Zostaw swój komentarz - bądź w nim szczery, abym mógł wyciągnąć wnioski, przeprosić i naprawić za swoje działania. Pisz, co widzisz, co Cię boli, drażni lub irytuje. Na podstawie tego, będziemy poprawiać i modyfikować firmę, tak by stworzyć ją lepszą. Każda opinia jest dla nas cenna - nawet ta najmniej przychylna, która sprawi nam chwilową przykrość, ale i zmotywuje do poprawy. Tych co chcą się przekonać jak jest - zapraszam do współpracy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robert Marchewka

Atmosfera, praca fajna. Tylko niestety nie potrafią odpowiednio wynagrodzić dobrego pracownika. Mimo wszystko, polecam spróbować - dla tej załogi - genialni ludzie ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Discover Cracow
@Robert Marchewka

Cześć Robert, dziękuję za opinię, a w imieniu całego zespołu - dziękuję za miłe słowa! Cieszymy się, że byłeś częścią naszego zespołu i mogliśmy razem pracować, równocześnie życzymy Ci wszystkiego dobrego! Pozdrawiam, Dominika, Dział HR

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zły

Ta firma bardzo straciła w ciągu kilku miesięcy. Gdy na początku roku warto było dla niej pracować, tak teraz to już poniżanie samego siebie. Nawet potrafią oszukiwać na wypłacie, jak ktoś przepracuje np. 181 godzin i 45 minut (według ich własnego systemu liczenia godzin pracy, tzw. RCP) to zapłacą tylko za 181 godzin. Niby niewiele ale jak zrobią tak z 10 osobami to zarobią ponad 100 zł miesięcznie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Discover Cracow
@Zły

Dziękujemy za pozostawioną opinię. Bardzo nam przykro, że poczułeś się niesprawiedliwie potraktowany względem Twojego wynagrodzenia za czas pracy. W takich sytuacjach zapraszamy do ich bieżącego wyjaśniania z managerem zespołu i działem kadr, bowiem podany przez Ciebie przykład nie jest zgodny z tym, w jaki sposób funkcjonuje naliczanie wynagrodzeń w naszej firmie. W tym przypadku, godziny powinny zostać zaokrąglone w górę, tj. do 182 h. Być może do obliczeń wkradł się błąd, co po weryfikacji, daje możliwość korekty. Zawsze ważna jest taka informacja, która daje pole do szybkiego działania. Pozdrawiam, Dominika, Dział HR

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Discover Cracow

Panie Rafale, Bez względu na decyzje rekrutacyjne, kontaktujemy się zawsze z każdym kandydatem w wyznaczonym terminie. Przekazujemy informację niezależnie od tego, czy zapraszamy kandydata do dalszych etapów, czy też nie, ponieważ szanujemy czas i zaangażowanie osób ubiegających się o pracę w naszej firmie. Nie inaczej było w Pana przypadku. Po czwartkowej rozmowie rekrutacyjnej, w której brał Pan udział, ustaliliśmy i przekazaliśmy Panu, że z skontaktujemy się z Panem z informacją zwrotną nt. dalszego etapu rekrutacji do poniedziałku (w ciągu 2 dni roboczych od spotkania). Po Pana telefonie w sobotę, skontaktowałam się z Panem pierwszego możliwego dnia pracującego, czyli w poniedziałek. Przykro nam, że poczuł się Pan w ten sposób, pomimo naszych wspólnych ustaleń i sympatycznej rozmowy, którą mieliśmy okazję przeprowadzić. Pozdrawiam, Dominika, Dział HR

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Nie polecam a tej firmy, brak szacunku dla pracowników którzy robią tzw czarna robotę. Jeśli ktos chce być zmanipulowabym pacholkiem szefa to zapraszam. Jeśli ktoś siebie szanuje to nie pracuje dla takiej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Discover Cracow
@Były pracownik

Dziękujemy Ci za opinię. Przykro nam słyszeć, że odniosłeś/aś wrażenie wykonywania „czarnej roboty”. Bez względu na stanowisko, każdy z nas pracuje na zadowolenie i miłe wspomnienia turystów jako jeden zespół. Mamy inne role w firmie, ale każdy jest tak samo ważny. Zachęcam gorąco do dzielenia się uwagami w trakcie współpracy - zależy nam na tym, aby każdy współpracownik czuł się komfortowo i chętnie wprowadzamy zmiany, aby usprawniać nasze działania. Pozdrawiam, Dominika, Dział HR

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ciocia dobra rada

Jako pracownik innego działu (pilotów) powiem, że bardzo nie polecam pracy w tej firmie. Właściciel firmy nie ufa nikomu i bardzo nie szanuje pracowników. Wielokrotnie dochodzi do incydentów z naruszaniem prywatności i bezpodstawnymi oskarżeniami ze strony pracodawcy. Menedżer sam zachęca ludzi do zwolnienia się, awans w tej firmie można dostać donosząc na współpracowników i chodząc "na piwo" z prezesem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Discover Cracow
@Ciocia dobra rada

Dziękuję Ci za opinię. Szacunek oraz wzajemna szczerość, to kluczowe wartości przy budowaniu obustronnych relacji ze współpracownikami w każdej firmie, również u nas jest to podstawą. Dlatego przykro nam, że poczułaś się w ten sposób. Wierzymy, że bieżący feedback w trakcie współpracy jest czymś, co pozwala nam usprawniać działanie. Proces awansu i rozwoju w Discover Cracow oparty jest na konkretnych założeniach i wytycznych, które przedstawiane są każdemu, kto dołącza do naszego zespołu. Pozdrawiam, Dominika, Dział HR

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ciocia dobra rada
@Discover Cracow

Dominiko nikt kto aktualnie współpracuje z firmą DC nie powie otwarcie co myśli, bo boją się zwolnienia. Pan prezes ma ulubione zdanie na takie sytuacje: "Świat po za Discover istnieje. Jak się Wam nie podoba to możecie odejść", przecież tak już zrobił z kilkoma pracownikami i na jednym z spotkań z pracownikami. Zaufania i szczerości już nie ma w tej firmie. Wszystko skończyło się wraz z ostatnią Panią, która była menedżerką pilotów. Teraz w tej firmie panuje pełna dyktatora Pana prezesa, każdy kto się przeciwstawia jest zwalniany lub sam odchodzi. Dialogu nie ma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick

Dobrze wiedzieć. Dziękuję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotrek

Nie zgodzę się w pełni z poprzednią opinią. Praca nie jest ciężka, obowiązki normalne. Bardzo fajny i uprzejmy team (poza jedną Panią z biura (M),która nawet dzień dobry nie potrafi odpowiedzieć, ale to jeden pryszcz ;). Kasa jest średnia, ale każdy wie na co się decyduje od początku. Jasne zasady zatrudnienia. Duży plus za płacenie za dzień próbny. Bardzo pomocny kierownik i inni kierowcy. A czym jeździ szef to jego prywatna sprawa moim zdaniem. Odszedłem bo miałem ciekawsze i lepiej płatne propozycje.Kasa na koniec wypłacona uczciwie. Nie zachęcam ani nie odradzam. Można spróbować bez obaw. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

nie warto marna kasa duza odpowiedzialność wiele obowiazkow dodatkowych wjazd w strefe na nielegalu dużo godz ,swiatek piątek w pracy , codzienne dbanie o czystość auta szefowie woza się porche a na ludziach oszczedzaja.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Discover Cracow - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Discover Cracow?

    Zobacz opinie na temat firmy Discover Cracow tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Discover Cracow?

    Kandydaci do pracy w Discover Cracow napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Discover Cracow
Przejdź do nowych opinii