Opinie o apart.pl - Apart sp. z o.o. w Suchy Las

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Apart Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Apart Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Produkcja biżuterii i zegarków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Apart Sp. z o.o. w Suchy Las

M
Były pracownik

Nie pracuję w Apart już od jakiegoś czasu ale wystawienie opinii zostawiłam sobie na później. Praca na salonie moim skromnym zdaniem nie jest wcale lekka. Potencjalny kandydat do pracy , który z biżuteria nie miał wcześniej kontaktu często tak właśnie myśli. Na salonie jest mnóstwo obowiązków oprócz obsługi klienta ale wszystko jest dobrze zorganizowane i każdy wie co ma robić. Jeśli myślisz, że nadejdzie dzień, że przyjdziesz do pracy i stwierdzisz że nie masz co robić to Ci powiem, że nie nadejdzie. Tam zawsze jest dużo do zrobienia . Praca nie dla etatowych leni, raczej dla pracowitych. Miałam szczęście trafić na super załogę. Byli to wieloletni pracownicy , których oceniam jako kompetentnych , pracowitych i mimo różnych okoliczności zawsze oddanych tej firmie . Dużo się od nich nauczyłam. Płaca jest prowizyjna - co mobilizuje -więc tak dobrej obsługi klienta nie widziałam nigdzie w żadnej innej firmie , by pracownicy tak się starali. A nie jestem pierwszej młodości i w wielu miejscach już pracowałam. Dlatego nie zgadzam się z wcześniejszymi opiniami, że obsługa w Apart jest słaba. W moim salonie była bardzo dobra. Atmosferę oceniam tez na bardzo dobry, moje byłe koleżanki były ok. Wiadomo że kogoś się lubi bardziej , kogoś mniej ale nie było żadnych konfliktów , zgrzytów, atmosfera była fajna, bo osoby te w mojej opinii miały klasę i wiedziały, że same tę atmosferę tworzymy. Co do systemu pracy to jak to w galeriach najczęściej bywa 12 h , kolejny dzień wolny. 12 h przeważnie stoisz , siedzisz tylko chwilę przy kasie , na śniadaniu i czasami w kole na krześle 30 sekund jak się uda , nim pojawi się klient. Jeśli masz zdrowy kręgosłup, mocne nogi to aplikuj ;) Wynagrodzenie prowizyjne, nienajgorsze moim zdaniem. Tu na forum obecnym pracownikom wydaje się, że tyle to zarabia się już wszędzie. Otóż nie. Reasumując praca dość przyjemna ale moim zdaniem ciężka. Po 12 h wracasz do domu bardzo zmęczony. Generalnie nie żałuję zmiany pracy bo dzisiaj mam pracę o wiele lżejszą ale firmę wspominam dobrze , załogę bardzo dobrze i wszystkim takiej życzę .

????
Pracownik
@M

Dziwne i trochę chyba zakłamane bo czytając wpisy obecnych pracowników to coś się nie zgadza.Wiekszosc narzeka i krytykuję więc jaka jest prawda wiedzą to Ci co naprawdę tam są a reszta to podpuszcza aby wyciągnąć informacje

Ola
Pracownik
@????

Może i tak ale opinia jednych jest informacją dla drugich, także nie widzę w tym nic złego.Po to jest ta strona żeby wiedzieć co się dzieje na salonach, jaka jest polityka firmy, jacy ludzie z nami pracują itd

Tom
Pracownik
@????

Prawda jest taka że wszystko zależy na jaki salon trafisz. Ludzie są różni Wiem z doświadczenia że są salony do których przychodzisz pracować z przyjemnością, bo załoga zgrana i klient kultularny... Ale też jest grupa salonów gdzie ludzie walczą mieczy sobą, obgadują, nienawidzą się nawzajem i wtedy jest problem.... Dochodzi do tego ogrom wiadomości jaki musisz posiadać, znajomość języków, odpowiedzialność materialna a to wszystko za średnie pieniądze....

Nicola
Były pracownik
@Tom

Dokładnie jest tak jak piszesz. Atmosfera zależy od samej załogi i w dużej mierze od kierownika, ja trafisz do salonu, gdzie kierowniczka szczuje pracowników na siebie, a sama robi słodkie oczka to maskara jest. Znajomość języków obcych zwłaszcza w salonach blisko starego miasta powinna być obowiązkowa, w rzeczywistości trafiają osoby, które ani be eee ani meeee po angielsku...

Szok
Pracownik
@Nicola

Jaka płaca takie umiejętności. Nikomu z zarządu nie przyszło do głowy dofinansować swojej kadry w rozwoju w kierunku lingwistycznym. Natomiast na UKRAINĘ znalazły się środki. Ps. Wpłata na fundację jest odliczana od podatku.... Inwestycja w pracownika już nie.

Kto
Pracownik
@Szok

Rzeczywiście ???? jeszcze żałuję, że nie inwestują w kursy prawa jazdy dla pracowników, żeby można było dojechać do pracy :)

Navara
Inne

Stanowczo nie zgadzam się z opinią wystawioną dnia 05.16.3022 o godzinie 13.09 przez klienta. Ten Pan który oceniał waszą pracę co najmniej miał nie po kolei w głowie a z pewnością dobrze by było trzymać z daleka tego Pana powtarzam daleko od klawiatury. A ja jako klient z niższej pułki, mimo skromnego portfela zawsze jestem bardzo zadowolona z obsługi. Podejście personelu prawidłowe .powtarzam całego personelu za co bardzo dziękuję zachwycona. Z poważaniem Alicja podgórska.

Marcin
Pracownik
@Navara

Robert jest z Natalia

1
Gosia
Pracownik
 Pytanie
@Marcin

Robert K?

jagna
Inne

Po okresie gwarancji , nie można liczy na płatna naprawę biżuterii. Na pierścionku jest logo firmy. Domagano się paragonu lub certyfikatu do płatnej naprawy.! Tak nie powinno być, taka marka powinna dbać o klienta .Brać przykład z firmy Kazar - po okresie gwarancji, jezeli jest możliwość naprawiają /nie żądając żadnych paragonów, certyfikatów/ naprawiają często bezpłatnie . Dwukrotnie miałam zaszczyt darmowej naprawy. Apart nie dba o klienta po okresie gwarancyjnym Dba tylko o sprzedaż i to sie liczy.NIE POLECAM !!! Jestem zawiedziona !!!

Kamil
Inne
@jagna

Czekaj, czyli nawet odpłatnie nie chcieli Ci tego naprawić?

klient
Inne
 Pytanie

Dzieńdobry, Domyślam się, że tą stronę odwiedzają również pracodawcy, nie tylko pracownicy, więc przejdę do meritum. Byłem niedawno w Krakowie w dwóch Państwa sklepach, chcąc, co oczywiste, dokonać zakupu wybranego towaru, wchodząc do środka, zauważyłem, że w jednym z nich, sklep na północnych obrzeżach Krakowa, lekceważąco podchodzi się do zakrywania nosa i ust przez obsługę, jedna z osób nie zastosowała się do jakiegokolwiek zakrycia w/w. Powtarzam: to był PRACOWNIK. Zrezygnowałem z zakupów. Moje prawo. Udałem się do Śródmieścia, po drodze. Również galeria. Wchodzę do sklepu, obsługa jak najbardziej w maskach/przyłbicach, lecz obsługiwani są klienci bez maseczek! Na mój stanowczy sprzeciw i pytanie dlaczego wpuszczani są klienci bez maseczek, obsługa nie odpowiedziała, chowając głowy w piasek. Zrezygnowałem. Czy udałem się do konkurencji? Nie. Wyszedłem z galerii. Straciliście Państwo jednego klienta na rzecz drugiego. Moje pytanie brzmi: Dlaczego w dobie potężnego zagrożenia EPIDEMIOLOGICZNEGO, nie dbacie Państwo o siebie/swoich pracowników i o klientów chcących wszelakimi sposobami uniknąć zarażenia i pozwalacie na taką anarchię??? Co to znaczy, że obsługiwani są klienci nienoszący maseczek/przyłbic ochronnych?? Jestem w grupie ryzyka, zarażenie może być śmiertelne, mam ryzykować i stać obok takiego człowieka, który może być chory, bo nie zwraca się mu uwagi, żeby założył maseczkę? Co to ma być? Pracownik, ok, kilkanaście godzin w masce, i dajecie radę, podziwiam Was, ale KLIENT?? A teraz do Was kupujący: naprawdę to taki DUŻY problem założyć maskę na 15 minut??! Gdybyście byli rzeczywiście chorzy, robilibyście wszystko, żeby zarażenia uniknąć. WSZYSTKO! Tym bardziej te maski zakładając. Nie umiecie dbać o siebie, a co dopiero o innych. Wstyd. Oby nigdy Was ta choroba nie dotknęła.. Miłego dnia.

Jarek
Były pracownik
@klient

Weź znajdź sobie jakaś prace i nie pisz tu takich głupot człowieku.

1
Kredka
Pracownik
 Pytanie
@klient

Moje pytanie brzmi: Dlaczego w dobie potężnego zagrożenia epidemiologicznego, osoba z grupy ryzyka która czuje się zagrożona, wchodzi do galerii handlowej, w której codziennie przebywa tysiące klientów???

FreedFromApart
Były pracownik
 Pytanie
@Kredka

Popieram w 100% "Dlaczego w dobie potężnego zagrożenia epidemiologicznego, osoba z grupy ryzyka, która czuje się zagrożona, wchodzi do galerii" i nie korzysta z e-sklepu? Dystans społeczny to podstawa. Odległość od innych ludzi jest najważniejsza, w centrum handlowym dystans społeczny to fikcja...:-( Poza tym po raz wtóry to nie jest forum dla opinii klientów...

2
Yeti
Pracownik
 Pytanie
@klient

A ja Panią/Pana doskonale rozumiem. Tylko proszę wziąć pod uwagę fakt, że my pracownicy, nie możemy odmówić obsługi klientowi bez maseczki lub przyłbicy. Były takie sytuację, że klient był bez niczego, został poproszony o zajrzycie ust i nosa lub zakup w aptece za rogiem, po czym wlazł z fochem do salonu jakby nigdy nic . Czy ma Pani/Pan jeszcze jakieś pytania?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@klient

Chylę czoła Panie. Uderz w stół, a nożyce się odezwą he he, widzę, że niektórych prawda boli. Zwłaszcza ''byłych pracowników''. Po co tu zaglądacie, skoro jesteście ''byli'' ;) Pretensje do osoby, która chce się chronić, większe, niż do osoby, która naraża wasze życie i zdrowie ha ha ha.. A ja mam pytanie, jako kandydat mogę komentować, czy też mi zabronicie?? :D :D :D..

Nick
Pracownik
@klient

Tyle w tym wydumanym temacie: "Sąd Rejonowy w Suwałkach orzekł karę za odmowę obsługi klienta bez maseczki. Ekspedientkę ukarano grzywną w wysokości 100 złotych. Wniosek o ukaranie został złożony przez lokalną policję."

Radi
Pracownik
@Nick

Bzdura! Nie kłam! Uniewinniona!! Tyle w tym wydumanym temacie.. Są osoby, którzy boją się reagować. Niepotrzebnie! No ludzie, tu chodzi o Wasze zdrowie. Jest najważniejsze! Sporo tu hipokryzji. Wojownicy, nie na tym froncie co trzeba.. ehhh..

Nick
Pracownik
@Radi

Uniewinniona po ponownym rozpatrzeniu sprawy ale najpierw skazana... No ale jak lubicie się czochrać po sądach, to do roboty i nie marudzić, że klient bez maseczki!

Biała
Pracownik
 Pytanie
@klient

Kij ma dwa końce. Pieniądze klientów w maseczkach są dla nas źródłem utrzymania tak samo jak pieniądze klientów bez maseczek. Za każdym razem gdy do salonu wchodzi klient bez maseczki jako pracownicy od odczuwamy dyskomfort. Często (nie zawsze, czasami klienci sami się uzbrajają) prosimy o ubranie maseczki i rozmowa mniej więcej wyglada tak jak poniżej (sytuacja sprzed paru dni): S: Jeśli posiada Pan/i maseczke proszę o jej założenie. K: (agresywnie) A JESLI NIE POSIADAM???!! S: Mozna zakupić maseczke w kilku punktach na terenie galerii. K: Pfffff. Nie ubiorę maseczki. Nie to nie. My nie jesteśmy od tego zeby walczyć z wiatrakami. Swoją ochronę jak i ochronę produktów stosujemy. Gdy ktoś przed prezentacja biżuterii nie chce zdezynfekowac rąk to nasza stanowczość doprowadza do tego, że i tak to robi. Klienci sie zapominają. Galeria to nie jest ich podwórko. Jest to prywatna, i tylko udostępniana im, wlasnosc. I jak wszędzie indziej należy się dostosować do miejsca do którego sie przybywa. Podobnie jak wchodząc do sklepu spożywczego, kina, przychodni, urzędu... przecież wszędzie panują te same zasady. Z drugiej strony nie można też popadac w paranoję. Taka transmisja bezpośrednia wirusa jest bardzo trudna. Wystarczy pomyśleć ile razy zespół byl wczesniej narażony na kichających, kaszlących i smarkajacych klientów przed marcem 2020. Czasami zdarzylo sie ze ktos przeszedł chory i parę osób później również przechodziło przeziębienie. Podsumowując: informujemy, reagujemy ale nie będziemy żadnemu klientowi na siłę zakładać maseczek. Jesteśmy profesjonalistami i swoją postawa najczęściej zachęcamy klientow do współpracy. Tym bardziej, że firma zapewnia nam potrzebne środki do ochrony nas samych jak i naszych klientów.

2
Czarna
Pracownik
 Pytanie
@Biała

Czyli do rzeczy: czytaj- "klient jest najważniejszy, pieniądze najważniejsze, sprzedawać sprzedawać sprzedawać. Tak? :D Facet w głównym poście napisał, że wyszedł ze sklepu, napisał dlaczego. Straciliśmy klienta, który dbał o siebie i o nas na rzecz tego, który miał to gdzieś. Mamy ''dyskomfort'',ale ryzykujmy, a co tam, nic się nie stanie, natomiast co do dezynfekcji rąk, to tak, jesteśmy tak stanowczy, że nikt się nie prześlizgnie, lecz co do maseczek, to już nie ma odwagi, żeby być stanowczym, tak?? ha ha ha, ''Transmisja wirusa jest bardzo trudna'', no faktycznie, mimo obostrzeń, te ponad 2000 zachorowań mówi to samo ha ha, właśnie jest ich tyle, bo sprawa jest lekceważona, zwłaszcza takimi jak powyższy cytat słowami. W pierwszej kolejności, tak właśnie się ludzie zarażają. Przed marcem 2020 nie było takiej ilości zarażonych osób, na logikę, więc i możliwośc zarażenia była mniejsza. Po za tym, firmie nie chodzi o to, by pracownik był na ''chorym'' co chwilę, prawda??;) Słusznie zwrócona uwaga- ''czasami zdarzyło się... i parę osób później również przechodziło przeziębienie'' w tym przypadku będzie tak samo lub gorzej, o to chodzi?? Jak dostaną kwarantannę to wszyscy na nią pójdą i bóg wie kto z niej wróci, a kto nie, pewnym jest to że salon będzie zamknięty! Nikt nie mówi, żeby zakładać na siłę, bez manipulacji proszę, można być miłym i stanowczym, zupełnie jak przy prezentacji biżuterii. A skoro jesteśmy profesjonalistami, dlaczego pozwalamy, na takie sytuacje, że odchodzi od nas konkretny klient, chce dbać o siebie i o nas?? A może firma mogła by bardziej wyraziście informować klientów o konieczności zakładania maseczki, np. poprzez informację na dużym ''plakacie'' na stojaku przed wejściem? Teraz nikt nie zwraca uwagi na kartki rozmiaru a4 z tą informacją, dlatego się ''męczymy''.. Czasem trzeba wyjść z biura i podejść do salonu i zobaczyć jak naprawdę wygląda życie koleżanko.. Pozdrawiam.

Biała
Pracownik
@Czarna

Tak, jesteśmy od sprzedawania. Niestety life is brutal. Nie wiedzę tu problemu, gdybym była takim klientem to poczekałabym aż klient bez maseczki sobie pójdzie i zrobiłabym zakupy. Żyjemy w kraju gdzie ludzie są nie do opanowania. I tak, nadal uważam że w naszym przypadku, gdy zachowujemy środki ostrożności, nawet jeśli trafi się klient bez maseczki, transmisja zarazków jest trudna. Zobaczcie ile juz jesteśmy otwarci i jaka masa ludzi przewija się przez galerie. Jak narazie żadnych "ognisk" nie zarejestrowano. Ani w żadnym Lidlu, ani w żadnym innym sklepie. Mysle, ze prędzej ktos z zespołu zarazi i wtedy pójdziemy na kwarantannę, niż zarazi nas klient. A co do tego patrzenia jak życie wyglada... cóż. Patrze przez 12h co drugi dzień. I może mam kontrowersyjna opinie. Ale przynajmniej trzezwo patrze na realia pracy. Pracy ZAROBKOWEJ, nie hobbistycznej.

xyz
Pracownik
@klient

Witam. Jestem pracownikiem -sprzedawcą i zgadzam się, każdy klient powinien przestrzegać ustalonych zasad, skoro My się męczymy przez 12 h i dajemy radę to korona nikomu z głowy nie spadnie jak założy na czas zakupów maskę i zdezynfekuje ręce. Większość klientów jest zdyscyplinowana ale zdarzają się jednostki ,wtedy zwracam uwagę ,niektórzy odbierają to jaki atak(zupełnie niepotrzebnie) ale większość zakłada lub idzie zakupić i wraca do nas. Nie będę obsługiwać kogoś kto ma mnie i innych ludzi w .....,Jestem również osobą w grupie ryzyka i świadomie narażać się nie mam zamiaru.

Jan
Pracownik
@xyz

W imieniu moim i dużej ilości pracowników, dziękuję za powyższy post. Zgadzamy się w 100%..

ana
Pracownik
@xyz

Dokładnie tak!! Ja też mam dość tego! My stoimy po tyle godzin w maskach/przyłbicach, też boimy się o siebie i swoje rodziny, i nikt tego nie docenia, i o tym nie pomyśli. Wiele z nas nie chce ryzykować w żaden sposób, i ja również nie będę! Mam nadzieję, że firma stanie na wysokości zadania i nie tylko nas zrozumie, ale nam w tym pomoże i będzie dopingować!

Sabina
Pracownik
@klient

Proponuję udać się z ta sprawą na infolinię a nie żalić się tutaj. I proponuje także użerać się z klientami którzy ochoczo Ci odpowiedzą, że maja rozporządzenia w (usunięte przez administratora) i możesz mieć problem bo o i są Panami Świata. Bo Polak nie potrafi się dostosować w dzisiejszej sytuacji i ma to w powtarzaniu

Niekandydat
Pracownik
@Kandydat

Mam nadzieję, że pozostaniesz jedynie kandydatem z takim krótkowzrocznym podejściem. Gdyby jednak tak się nie stało, pewnie będziesz miał okazję przekonać się, że wyegzekwowanie masek przez sprzedawcę jest co najmniej niezręczne i problematyczne, ponieważ niekiedy miewa z tym problemy nawet policja. Pomijam fakt, że sprzedawca to nie ochroniarz. A jak pan klient z posta powyżej jest taki zbulwersowany to niech sam spróbuje zwrócić uwagę klientowi bez maski, gdyż tak naprawdę ma do tego dokładnie taką samą podstawę prawną jak my sprzedawcy. Jeden klient jak pan powyżej jest zbulwersowany innymi klientami bez masek, inny bez maski zbulwersowany faktem że zwraca mu się na to uwagę. A w każdym przypadku oczywiście winien jest sprzedawca, który ryzykuje tak naprawdę najwiecej, najdłużej i najczęściej. Ponadto noszenie tego typu sprzętu przez wiele godzin dziennie tez bywa uciążliwe i to naprawdę zasługuje na szacunek. Ale roszczeniowy ignorant tego nie pojmie. Pozdrawiam rozsądnych i życzę dużo zdrówka.

Ada
Pracownik
@klient

Będąc w grupie ryzyka,chcąc zrobić zakupy biżuterii,wybieram sklep online. Każdy odpowiada za siebie. Również w kwestii masek. Nie zakładając odpowiadam przed pracodawcą (bo tego ode mnie wymaga) lub przed sądem. Nie będę się użerała z klientami,zwłaszcza znając z mediów przypadek pobicia pracownicy sklepu przez furiata bez maski. Mimo znikomego zagrożenia tego typu,bo to jednak nie Żabka,I po piwo nikt nie przyjdzie. Po prostu nie chce mi się. Dbam o siebie,o swoich bliskich o resztę nie muszę. Pozdrawiam.

Tomasz Maxwell
Pracownik
 Pytanie
@klient

(usunięte przez administratora) 13 godzin w maseczce lub przyłbicy... załóż ją sobie na tyle czasu i chodź [rzez ten czas.... a zważ, że jeszcze trzeba do tej pracy dojść, dojechać... Więc przestań głupoty pisać to jest forum pracowników.

Wygrana
Były pracownik
@klient

Pracownicy w krakowskich salonach, a zwłaszcza kierownicy to banda tępych łbów. No moze z małymi wyjątkami i żaden nie zwróci uwagi klientowi,bo jak w pracy tak i w życiu prywatnym są tak zadufani w sobie,że obchodzi ich tylko własna d....i żadnemu temu łbu nie przyjdzie do łba tępego ze przez takich klientów może zarazić się ktos z jego rodziny i umrzeć. Niestety trzeba miec w łbie szersze horyzonty...a na to sie nie zanosi. Chciałam tylko powiedziec wszystkim tym,którzy mnie tam gnebili,ze karma wraca i kiedys możecie byc w dużej mierze ode mnie zalezni,a wtedy wypije sobie szampana i będę się cieszyć z sukcesu.

1
maj
Inne
@Wygrana

Dzień dobry, jestem dziennikarką, jeśli chciałby Pan ze mną porozmawiać, proszę napisać: majakstasko@gmail.com. Pozdrawiam! Maja Staśko

Vee
Inne
 Pytanie
@klient

Jest Pan w grupie ryzyka, więc niech Pan nosi maseczkę, skoro uważa Pan, że tak chroni i Pana przed covidem ochroni...w czym problem? W tych, którzy nie noszą? Przecież Pana maska jest taka niezawodna, prawda? Osobiście nie noszę maseczki, bo nie muszę, nie ma takiej siły, która mnie do tego zmusi, gdyż po pierwsze, dokąd nie ogłoszono stanu wyjątkowego, nie ma takiego prawa, po drugie, jestem zdrowa i nie będę narażała się na rozmnażanie pleśni w okolicy ust, co dzieje się już po godzinie oddychania w masce i ponosiła tego zdrowotnych konsekwencji, zaś mój świadomy wybór czy chcę się narażać w ten sposób na covid. Kolejna rzecz, obsługa sklepu widocznie jest mądrzejsza niż Pan i doskonale wie, że wymaganie od klientów noszenia masek jest niezgodne z prawem, dlatego tego nie robi. Cóż, nie odpowiada Panu, proszę zmienić sklep, nikt z tego powodu płakał nie będzie. Jakim prawem takie osoby jak Pan chcą dyktować komuś warunki? Czy Panu ktoś zabrania nosić maskę? Nie. Więc niech Pan nie broi innym oddychać pełną piersią, skoro mają na to ochotę. Poza tym, proszę wziąć pod uwagę, że nie ma Pan bladego pojęcia czy osoby bez masek nie mają do tego pełnego prawa ze względów zdrowotnych właśnie.

1
Voo
Pracownik
@Vee

Nie wiem czy wiesz chodząca inteligencji, że maseczki nie chronią przed Covidem, ale nosząc je można zapobiec ewentualnemu roznoszeniu. Tzn. Czujesz się zdrowa, nic Ci nie dolega, ale przechodzisz to bezobjawowo lub skąpo, a sprzedajesz dalej.... PO TO SIĘ NOSI MASECZKI.

Maska
Pracownik
 Pytanie
@Voo

Maska, którą nosisz kilka dni lub tygodni nawet niektorzy od marca zapewne Ciebie i mnie obroni przed tym groznym wirusem.????Wirusem, ktory nie atakuje pracownikow sieci spozywczych a pracownikow galerii i klientow tak ha ha. Jestes bardzo naiwna osoba... nie ogladaj telewizji!!!

1
Voo
Kandydat
@Maska

Maseczki jednorazowe, noszę raz! I wyrzucam, ale Ty masz widzę inne doświadczenia. Jak nosisz maskę od marca to powodzenia.... Nie wiem, dlaczego jest tak wielki problem założyć coś na pysk, dosłownie na kilka chwil wchodząc na zakupy, po czym zdjąć i wyrzucić. Typowe myślenie ograniczonych ludzi NIE BO NIE I H...

Maska
Były pracownik
 Pytanie
@Voo

A na zewnatrz dlaczego nie nosisz? Skoro zakladasz jednorazowke wchodzac do sklepu???? Na zewnatrz tez trzeba nosic ...i kto tu jest ograniczony???

1
Voo
Pracownik
@Maska

(usunięte przez administratora) opis był dla tych co mają problemy, żeby założyć je wchodząc do sklepu. Chodzi o ochronę ludzi, nas pracujących w handlu, skoro ja wytrzymuje 12 h w maseczkach, przyłbicy to klient może wytrzymać kilkanaście minut w masce w salonie, markecie i tu po raz kolejny wychodzi jak się czyta ze zrozumieniem...

Voo
Pracownik

Gamoń to żadne wyzwisko, nic nikomu nie każe. Kulturę posiadam i to bardzo wysoką,ale czasem nerwy puszczają na to co się dzieje... Jestem dumny /a z siebie, ze dbam o zdrowie swoje i reszty zespółu. Wiem, ze niektórzy nie potrafią tego zrozumieć, ale to już nie mój problem. Wszystkim antymaseczkowcom, życzę zdrowia i niech pamiętają o swoich bliskich tych starszych np. Rodzicach, działkach....

Rafaello
Pracownik
@klient

Drogi klincie masz absolutna rację. To firma nie ma do końca sprecyzowanych obostrzeń. To firma lekceważy stan naszego zdrowia i klientów. Prawnie to powinni uregulować.

Anka
Inne
@klient

W aparacie nie pracuję, ale te wypociny są warte komentarza. Mniej oglądaj telewizora, a więcej włącz myślenia . Nie będziemy dyskutować co jest prawdą, a co wymysłem mediów. (usunięte przez administratora). Przychodzisz na zakupy na 15 min i jesteś oburzony. Zapraszam na jedną zmianę do galerii to zobaczymy jak szybko ściera ci zniknie z twarzy :) Proponuję zamknąć się na zawsze w bańce mydlanej w ucieczce przed zarazkami :(

Michael jordan
Pracownik
@klient

Klient ma nosic maski ...my nie jestesmy Polcjac i sanepidem

Stary
Pracownik
 Pytanie
@klient

Ryzykujesz życiem żeby kupić jakieś precjoza w aparcie? no postawa godna pochwały ???? Pamiętaj tylko że świat nie kręci się wokół ciebie.

DINO
Pracownik
@Czarna

Brawo!!!!!Za wspaniałą wypowiedż!!!!!

Ja to ja
Inne
@klient

Proszę Pana,skoro jest Pan tak bardzo wystraszony wiruskiem to proponuję siedzieć w domu i okopac się najlepiej,a NORMALNYM ludziom dać żyć.!

Martkha
Inne
@klient

Pracownicy apart macie farta ze taki wspaniały klient zrezygnował.

ja123
Inne
@klient

skoro tak się boisz niezamaskowanych ludzi, to siedż w domu. W apart nie kupuje się rzeczy niezbędnych do życia. O skuteczności masek mówił min. Szumowski, zanim zmienił zdanie( czytaj: zanim pomagał kumplowi od importu masek)

Robo
Inne
@klient

Jest pan szalony, te maski są bezprawne, chce pan się dusić pana sprawa, innym proszę nie narzucać tych bzdur.

Inny klient
Inne
@klient

Zażalenie to napisz do rządu że nie potrafił wprowadzić odpowiednich przepisów na podstawie których można nakaz wyegzekwować. A skoro jesteś tak bardzo chory to powinieneś siedzieć w domu a nie latać po galeriach.

Magda
Inne
 Pytanie
@klient

Potężne zagrożenie epidemiologiczne serio?! Ale się usmialam. I gdzie ono teraz jest ? Nagle z dnia na dzień zniknęło a Pan przepraszam ale kolejny baran w tym całym stadzie nadal pewnie nie widzi że to jest plan, nic nie bylo. Kto mądry i oczytany wie, że maseczki tylko POTĘŻNIE szkodzą naszemu zdrowiu i jest to jedynie symbol zniewolenia. Brawo dla tych co nie dali się wciągnąć w tą propagandę

Onyx
Inne
 Pytanie
@klient

Przestań człowieku bzdury o skuteczności maseczek wypisywać! Żal mi Cię człowieku, bo skoro jesteś chory to szkodzisz sobie jeszcze bardziej nosząc to coś na twarzy i tamując tym samym swobodne oddychanie. Nie dziwię się ludziom, że tych szmat nie nosili. Jak można normalnie funkcjonować kiedy kręci ci się w głowie od niedotlenienia? I o chorobach nic mi nie pisz bo wiem jak ta kłamliwa propaganda wyglądała!

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Otrzymałam telefon z zaproszeniem na rozmowę. Rozmowa odbywała się w salonie galerii w kąciku sali sprzedażowej. Była obezna kierowniczka salonu i dyrektor regionalny. Na rozmowę czekałam ok 20 min. Rozmowa przebiegała kulturalnie. Przedstawiono mi firmę, charakterystykę pracy i obowiązki oraz zarobki. Miałam czas na swoje pytania. Miałam dostać odpowiedź niezależnie od wyniku. Nikt nawet smsa nie napisał.

Pytania

1. Co wiem o firmie. 2. Jakie jest moje doświadczenie. 3. Dlaczego wybrałam ich ofertę pracy

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Czarnan155
Kandydat
 Pytanie

Drodzy pracownicy, czy wiadomo wam coś o podwyżkach podstaw?

Smuteczek
Pracownik
@Czarnan155

Osobiście już w to nie wierzę. Najchętniej by płacili wszystkim najniższą krajową (podejrzewam, że wiele salonów ma do tego już coraz bliżej) i miłością do piękna.

Czarna115
Pracownik
@Smuteczek

No właśnie doszły mnie słuchy że w drugim salonie w naszej galerii dali wyższa podstawę. A i koleżanka z ktora pracuje i której przedłużyli umowę dostala dużo wyższa podstawę i ciekawiło mnie jak to jest w innych salonach

...
Pracownik
@Czarnan155

Są podwyżki podstaw w salonach i to spore. Mam nadzieję że będą dotyczyły wszystkich sprawiedliwie a nie ulubieńców koordynatorów. Podstawy powinny być równe we wszystkich salonach.

Śrubka
Pracownik
 Pytanie
@Czarnan155

Dawali w marcu 5% od podstawy, ale nie wszystkim bo są lepsi i gorsi. A wiadomo kiedy będzie premia roczna???

Antoni
Pracownik
 Pytanie
@Śrubka

A jest takie coś jak premia roczna ???

Nick
Pracownik
@Antoni

Dobre pytanie , kiedyś była .

Śrubka
Pracownik
@Antoni

Tak

...
Pracownik
@Antoni

Tak , ta którą sobie utargujesz w grudniu.

Ble ble ble
Pracownik
@Czarnan155

Specjalnie chyba Regionalny nie przyjeżdza fo salonu,bo boi sie pytania o podwyżkę,albo zmianę tabelki.Życie coraz droższe,do sklepu po podstawowe jedzenie bez 100 nie wejdziesz,rachunki prąd gaz ,benzyna,wszystko coraz to droższe,a u nas pensja stoi w miejscu.Utargi msle,bo kto teraz przyjdzie po złoto jak w kazdej chwili moze być to co na Ukrainie.Najważniejsze ze celebrytki opłacone,a Ty szaraku haruj za grosze

PAPART
Inne
@Czarna115

Ciekawe w jakich salonach, oni właśnie robią wszystko byle nie dać więcej pieniędzy, bo nasze gwiazdeczki niby z czego były by opłacane.

Ddddd
Pracownik
@...

A ja uważam że to nie jest sprawiedliwe że wszyscy mają mieć jednakową podstawę.Sprawiedliwie by było gdyby pracownicy pracujący ponad 10 lat dostali tzw.stażowe.Dlaczego osoba pracująca 3-4 lata ma dostawać tyle co osoba W stażem 12 latnim.

Prac
Pracownik
@Ddddd

Jeszcze zależy, czy staż = efektywność :) nie zawsze staż idzie w parze z zaangażowaniem w pracę, widzę to na codzień :)

Alicja
Pracownik
 Pytanie
@Ddddd

Dlatego że przeważnie osoby które pracują dluzej otwierają salon podczas nieobecności kierownika lub zastępcy wykonuje ich robotę tzn kontakt z firmą odpowiada na meile robi zwroty podczas gdy praca młodszych opiera się tylko na sprzedaży poza obsługa nie mają innych obowiązków ... Więc gdzie tu sprawiedliwość ?

Dddd
Pracownik
 Pytanie
@Prac

Myślisz że można być efektywnym w sytuacji kiedy tak traktuje się pracowników?Ja uważam że niestety nie.Juz od dłuższego czasu Apart nie motywuje swoim postępowaniem.Prawda jest taka że w tej pracy możesz robić wszystko i się poświęcać to i tak ciebie nie docenią.Teraz po tym jak potraktowali większość osób to widać ich podejście.

Ap.
Pracownik
 Pytanie
@Dddd

Tak się zastanawiam dlaczego wiecznie niezadowoleni pracownicy nadal tu pracują ? Dlaczego nie podejmą decyzji aby coś zmienić w swojej drodze zawodowej i poszukać nowej pracy ? Czy poprostu narzekają bo taki ich charakter i nie potrafią docenić tego co już mają . A po co się męczyć i innych przy okazji również swoim marudzeniem , podejmijcie męską decyzję i spróbujcie swoich szans poza Apartem.

Dddd
Pracownik
 Pytanie
@Ap.

Myślisz że nie szukam innej pracy? Uważam że skoro pracuje tu i teraz to także należy mi się szacunek i stosowne wynagrodzenie .Nie tylko ja mam takie a nie inne zdanie na temat firmy.Rozumiem że jesteś osobą która zarabia zadowalająco i jesteś bardzo szczęśliwy GRATULUJĘ! Niestety takich jak ty jest niewielu a takich jak ja cała masa .

Maja
Inne
@Nick

A ile kiedyś taka premia wynosiła??

Nowa Droga
Były pracownik
 Pytanie
@Alicja

gdzie sprawiedliwość? ogólnie rzadko występuje w przyrodzie:-) A ostatnim miejscem gdzie znajdziesz sprawiedliwość są liczne salony oplatające ten kraj od morza do gór pod szyldem z miłości do piękna

beata
Pracownik
@Antoni

500 zl na rękę pod warunkiem 2 ocen pozytywnych i brak L4

Szok
Pracownik
 Pytanie
@beata

Jakich ocen? Kto wystawia te oceny?

...
Pracownik
@Szok

Dyrektor naczelny ogląda nas przez monitoring i analizuje kto jak pracuje. A potem ocenia i albo zasługujesz na podwyżkę albo nie.

Ble ble ble
Pracownik
@Ddddd

I w dodatku nierób pospolity.Lizus kuerownika ktory tylko przychodzi do pracy poplotkowac i nic więcej.Nue zgadzam sue z tym .Ludzie z większym stazem powinni zdecydowanie wiecej zarabiac.A nierobom w ogole nie przedluzac umowy.No ale kierownika ulubieniec to zostanie.Za kilka lat pracy nawer (usunięte przez administratora) do szyb nie trzymala w rękach.Nie wspomnę o myciu witryn.

Kto
Były pracownik
@Ble ble ble

Stażowe to dostaniesz na państwowym etacie :) droga wolna

zyga
Pracownik
@...

Mam gdzieś dyrektora. Buaaaaaaa

Zniechęcona
Pracownik

Najgorsze w tej firmie jest to że nie traktuje się wszystkich salonów tak samo sprawiedliwe.Jednym daje się większe podstawy a innym nie i to w jednym regionie.Jedni dostali już za maj więcej a innym się wszystko zabiera.Salony maja bardzo niesprawiedliwe tabelki ,tam gdzie mały obrót robią to zarabiają więcej niż salony z większym obrotem.Koordynator nie jest sprawiedliwy i wyróżnia salony które lubi a które nie .To nie jest profesjonalne i nie powinno mieć miejsca.

Maja
Inne
@Zniechęcona

No to słabo, że nie ma sprawiedliwego traktowania. A jak wygląda różnica tych podstaw i w jaki sposób jest to tłumaczone przez szefostwo, że ktoś ma więcej, a ktoś ma mniej, bo co - tak wymyśliliśmy czy jak ;D?

Mania
Pracownik
 Pytanie

A wie ktoś może, czy doczekamy się w końcu kart multi sport? Taka duża firma, a tak mało dodatków do pensji...

Qwerty
Pracownik
@Mania

Raczej marne szanse , temat przerabiany w HR od kilku lat .

Qwerty
Pracownik
@Qwerty

Trzeba by rozeznać się ilu by było chętnych na tą kartę i ile mogą płacić , a następnie wystosować oficjalne zapytanie do HR .

Pracuś
Pracownik

W Zielonej Górze salon zamknięty z przyczyn technicznych a tak na prawdę to wpadł tam furiat i krzesłem powybijał szyby w ladach i witrynach. Zakłamanie aby nie domagać się czegoś za pracę w warunkach podwyższonego ryzyka.... Szkoda, że nie można załączyć plików bo mam filmiki z zajścia...

Siła
Pracownik
@Pracuś

Dokładnie.... Z resztą. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce i też znajdziecie te filmiki. Tragedia. Na tiktoku też pełno tego.

Biała
Pracownik
@Pracuś

Ja współczuję dziewczynom... przez kilkadziesiąt minut być zamknięte z takim... co za stres!

Fama
Pracownik
 Pytanie
@Pracuś

A wiadomo o co chodziło?

Aha
Pracownik
 Pytanie

A wiecie coś może jak z pensja styczniowa? Czy kadry coś mówiły ile zabiorą w ramach „polskiego ładu”?

Brrr
Pracownik
@Aha

Z wyliczeń wynika że około 60 zł tym którzy zarabiają 5700 brutto i nie wypełnia wniosku. Z wnioskiem około 80 zł. Można znaleźć tabelę na necie z wyliczeniami. Pozdro.

Kadry
Pracownik
@Aha

Wszyscy nowe umowy z najniższą krajową 3010 zł brutto czyli ok. 2400 zł na konto. Sprzedawcy premia od sprzedaży liczona na nowych zasadach 10 000 zł sprzedaży na miesiąc=50zł premii.

Aparatka
Pracownik
 Pytanie
@Kadry

50 zl brutto czy netto?

Hela
Pracownik
@Kadry

Nie "premii" tylko z wypracowanego utargu i ciekawe skąd masz takie info,bo na kadry to nam nie wygląda...

Wow
Były pracownik
@Kadry

Czyli jeżeli salon robi 600.000 obrotu to premia wynosi 3000zł. 600000÷10000=60x50zł=3000 zł (usunięte przez administratora)wreszcie Apart docenił pracowników. A teraz pora się obudzić! (usunięte przez administratora)

Kadry
Pracownik
@Wow

Wkradł się błąd. 100000=50 zł brutto.

Aparatka
Pracownik
 Pytanie
@Kadry

To jakiś żart? i niby kiedy cos bedzie wiadomo?

Grrrrr
Pracownik
@Aha

"Polska to bardzo piękna kraj"

Rozbawiona
Pracownik
@Wow

A zrob 600 000. Powodzenia. Chyba w Warszawie w exclusiv.

Wow
Pracownik
@Rozbawiona

Nie tylko Warszawka robi takie obroty, każdy kto pracuję kilka lat w tej firmie doskonale orientuje się, które salony są w czołówce najlepszych.

X
Pracownik
@Wow

Tylko co z tego że zrobisz taaakkkiiii utarg , jak i tak guzik zarobisz, bo tabelka prowizji jest tak skonstruowana , żeby za dużego przelewu na konto nie wysłać. Więc są salony co zrobią mniejszy utarg a zarobią więcej lub podobnie. I gdzie tu sens i sprawiedliwość, docenienie starań pracowników.

Wow
Pracownik
 Pytanie
@X

No niestety tak było od zawsze, że najlepsze salony mając wielokrotnie więcej pracy, minimalnie więcej zarabiały, a dlaczego? Bo zawsze było gadanie,żeby kominów płacowych nie było. Jest to jawnie niesprawiedliwe, ale cóż pracownicy mogą zrobić...

Kasa
Pracownik
@Aha

Ja dostałem 200 zł brutto mniej .

Rozbawiona
Pracownik
@Wow

Warszawka to tylko przykład wiemy doskonale ze tych salonów co do całości nie jest wiele. Jak zarobisz 200 250tys to sukces.

Rozbawiona
Pracownik
@Wow

Mam na myśli o zrobieniu utargu w wysokości 200 250tys

Max
Były pracownik
@Wow

To powiem Ci jak jest w grudniu w Warszawce 2 mln obrotu i pensja 6800....wszyatko zależy od tabelki :(

Kama 83
Pracownik

Wiem, że portal jest dla pracowników ale wiadomo jest że właśnie Ci pracownicy czytają te opinie... Więc Do salonu w Tychach.... Panie ze skrzywionymi twarzami szczególnie taka mała Mi.... Facet jak kelner. Ogarnijcie się... Obsługa żenada.. Widać jak kręcą wzrokiem przy obsłudze.. Klient wymaga a im się to nie podoba... Obsługa a Tychach żenada.. Lubię apart ale Tychy...zdecydowanie nie polecam

Złotek
Inne
@Kama 83

W Jaworznie jest to samo.Obsługa pozostawia wiele do życzenia. Zwłaszcza niska starsza brunetka odpycha swoim spojrzeniem. Stoi jak za karę.

Pat
Inne

Sześć lat temu zamówiłam obrączki z białego złota online dziś okazało się ze obrączki wcale nie są złote tylko z jakiegoś metalu .(usunięte przez administratora)

Hektor
Kandydat
@Pat

To jest forum dla pracowników firmy... A obrączki były zapewne z palladu, metal z rodziny platynowców....

Pat
Inne
@Hektor

Nie wiem z czego były ale jak kupowałam to w opisie było białe złoto

Qwerty.
Pracownik
@Pat

Wystarczy spojżeć na cechę Urzędu Probierczego i będzie wiadomo z czego te obrączki są wykonane .

Okejka
Pracownik
 Pytanie
@Pat

A jak doszłaś do tego że to niby nie białe zloto? ;)

1234.
Pracownik
@Pat

Aktualnie pallad jest droższy od złota .

Osiem gwiazd
Pracownik
 Pytanie
@Pat

Co ty za bzdury wypisujesz?

Marta
Inne
 Pytanie

O co chodzi z J.Wieniawą, która teraz wyskakuje z każdego kąta Apartu? Chodzi o odstarszenie starych klientek? Ile razy próbuje pooglądać coś do zakupu w sklepie internetowym zaraz go zamykam i wolę przy okazji iść do salonu, gdzie są normalne Panie. Widać, ze marketing sie od pewnego czasu pogubił. Produkty Yes czy Kruka sa w podobnym standardzie a jakoś tam stalo się tak bardziej przyjaźniej mimo, że widać ze nie ma tam tyle kasy co w Aparcie. Ale chyba w obecnym świecie nie o to chodzi.

Jonko
Pracownik
 Pytanie

Witam Jak tam mail od dyrektora o nowych tabelkach prowizyjnych?

Synciu
Pracownik
@Jonko

Oczywiście (usunięte przez administratora) w biały dzień z tej tabelki wynika jedno ...nie warto dla tej firmy się poświęcać i starać

Podkarpacie.
Pracownik
@Jonko

(Tabelki) … bez komentarza ! :/ ????

Dawny pracownik
Były pracownik

Moim zdaniem Gocha z sklepu internetowego nie powinna pracować tam traktuje ludzi jak ….. ma swoje ulubione koleżaneczki którym nigdy nie zwróci uwagi nawet jeśli zrobią coś źle i ma często jakiegoś focha. Po prostu psuje cała atmosferę w pracy brak mi słów gdyby ona tam nie pracowała to by było cudownie!!!

Tat
Inne

Sześć lat temu zamówiłam obrączki z białego złota online dziś okazało się ze obrączki wcale nie są złote tylko z jakiegoś metalu . Nie polecam (usunięte przez administratora) . Zapewne zaś usuniecieten komentarz

Z miłości …
Pracownik
 Pytanie

Kochani czego konkretnie pyta Pani A … ? Słyszeliśmy ze czepie mocno o oprawach DI. Chodź i tak sądzę, ze cokolwiek człowiek by nie umiał w tym stresie wychodzi się za mało bystrego . Jej wizyta nikomu do niczego jest nie potrzebna ! Szczególnie biorąc pod uwagę czas …

Diamenty od Apart
Były pracownik
@Z miłości …

Cześć wszystkim zainteresowanym . Jeżeli, przestaną Was czyli pracowników pytać to spoczniecie na laurach . A tak jak w sporcie tylko regularny trening czyni mistrza. Pozdrawiam

Dobryczlowiek
Pracownik
 Pytanie
@Diamenty od Apart

Na jakich laurach!? Człowieku.... Te pytanie nie ma nic wspólnego z prawdziwą obsługą klienta. Ile klientów tyle typów. A na szkoleniu było tylko kilka. I potem masz działać wg schematu. Zupełnie inaczej obsługuje sie klienta a inaczej jak musisz rżnąć głupa przy coachu i w dodatku przerywać pierdyliard razy jak wejdzie PRAWDZIWY klient. Mam nadzieję, że Ty również na laurach nie spoczniesz. Regularny trening to chyba każdy salon ma dziennie z klientami. Bo przy nich najbardziej trzeba trenować swój spokój, opanowanie, cierpliwość, życzliwość.

Z miłości
Pracownik
 Pytanie
@Diamenty od Apart

Na laurach ? Hehe … to jakiś żart ! Mamy spocząć na działaniach, jeśli Nasze pensje są zależne od sprzedaży ? Widzę ze ktoś nie ma zielonego pojęcia o czym pisze. Niech zrobią szkolenie produktowe z którego cokolwiek wyniesiemy! I wtedy oczekują… Ich 5 etapów sprzedaży , nic nie wnoszą a wręcz odstraszają klientów!! Proszę mi wierzyć żaden Pracownik na laurach nie spocznie ! Jeśli chodzi o typy klientów … temat rzeka. Ale jak ktoś nie stał za ladą nie ma pojęcia o czym mowa. „Jestesmy jak małpy w ZOO ; tyle ze mam wrażenie ze zwierzęta traktuje się lepiej niż człowieka w teraźniejszych czasach ” !

Sob
Pracownik
@Diamenty od Apart

Pani trener czerpie sadystyczna przyjemność ze znęcania się psychicznego nad ludźmi.... Najgorzej mają osoby które z różnych powodow nie przypadły do gustu pani trener... Bo są za grube albo za chude.....

Elixa
Pracownik
 Pytanie
@Sob

Kto to jest ta pani A ? I co ma na celu bo jeszcze się z nią nie spotkałem ?

Aztorin
Pracownik
@Z miłości

Wszyscy wiemy że obecne szkolenia to jest śmiech na sali.... Jak przyjeżdża poni trener to odstawiamy szopkę na potrzeby chwili.... Nikt nie obsługuje klienta w sposób nazuciny przez trenera z prostego powodu, klient by uciekł w popłochu i nigdy nie wrócił... Zasypany tysiącem pytań dla kogo na jaką okazję idt, nasza branża powinna być elegancka i dyskretna, nie zawsze klient chce opowiadać i ujawniać swoje prywatne sekrety bo różnie to bywa ????.... Dlatego proponuję oczytać doszkolić się a później wymagać....

Xsgdj
Pracownik
 Pytanie

Może ktoś się wypowie na temat popołudniówek na dziale Złota w centrali?

2
Ola
Pracownik
 Pytanie
@Xsgdj

To są popołudniówki??? Od kiedy ???

Beata
Były pracownik
@Ola

Od zeszłego roku, nikt na nie nie chce chodzić. Pracownicy są zmuszani do chodzenia na popołudniówki które są nielegalne bo na listach obecności każą pisać ze jest się normalnie na rano. Pilnuje się studentów którzy zarabiają kokosy a traktują prace jak zabawę, śpiewają śmieją się. Super fun na całego, a potem zwykli pracownicy muszę poprawiać po nich robotę.

5
Hdys
Pracownik
@Beata

Masz racje, zawsze jest problem żeby ktoś się wpisał na listę

Pracownik
Pracownik

Cześć Pracuje w centrali firmy w Suchym Lesie Chce się podzielić dzisiejsza historią Dziś kierownicy działów zapytali nas czy nie mamy nic przeciwko temu by nie dostać kwiatka na dzień kobiet i by te pieniądze zostały wpłacone na zbiórkę charytatywną dla Ukrainy. Okej pomysł nie jest zły bo sam bardzo angażuje się w pomoc osobą uciekającym przed wojną Chodzi mi tu bardziej o wykonanie. Zadanie takiego pytania pracownicom poniekąd narzuca odpowiedz i po prostu jest moralnie wątpliwie. Poza tym firma zarabia miliony i ani razu nie wypowiedziała się jakoby sama coś już wpłaciła czy kogoś wsparła. Wydaje niemożliwe pieniądze na gwiazdy, celebrytki, bilbordy i kampanie reklamowe. Pracownicy firmy apart nie dostają żadnych benefitów czy dodatków, nic zupełnie Uważam ze odbieranie symbolicznego kwiatka kobietom i zasłanianie sobie twarzy sytuacja na świecie jest nie na miejscu. I tyle

pracownik
Pracownik
@Pracownik

To była oddolna inicjatywa pracowników

Anonim
Pracownik
@Pracownik

Apart przekazał 100 tys na Pomoc Ukrainie, a na podwyżki dla pracowników nigdy pieniędzy nie maja ciekawe.. studenci dostają podwyżki i zarabiają więcej niż normalni pracownicy, a przychodzą do pracy i siedzą w telefonach. Szkoda ze tak traktuje się pracowników.. którzy potem musza poprawiać błędy za tych studentów i ponosić koszty jak czegoś brakuje.

1
Msk
Inne
 Pytanie

Jak wygląda praca magazyniera/kierowcy i na jakie wynagrodzenie można liczyć??

Świętokrzyskie
Pracownik
 Pytanie

hej, Jak u Was wyglada sytuacja z konwojem na tak duże kwoty ? Robią go wszyscy pracownicy, jeśli Kierownik jest na urlopie ? …

Lol
Pracownik
@Świętokrzyskie

Oczywiście u nas wszyscy wszystko robią, kierownik nas szkoli pomaga ale też wymaga... Mnie osobiście jest wstyd jak czegoś nie umiem....

Bez komentarza
Pracownik
@Lol

A ja uważam że kierownik i zastępca mają za coś dodatkową kasę której my nie mamy więc dlaczego mamy robić wszystko.Zacznijcie się szanować a nie robić z siebie (usunięte przez administratora)

B2c
Pracownik
@Świętokrzyskie

Jak kierownik na urlopie to jest jeszcze zastępca . Oczywiście najlepiej dla innych jak robi się wszystko ale prawda jest taka że ktoś za pewne czynności bierze dodatkową kasę i to nie małą.Niech firma dołoży każdemu kto pełni na salonie dodatkowe funkcje to wtedy będzie sprawiedliwie,bo wymagań jest pełno.Najlepiej być sprzątaczką, obsługą i wypełniaczem dokumentów itd....ale kasa bez zmian.Widełki kiepskie obowiązków masa i w tym wszystkim narastającą frustracja....Brak słów.

Prac
Były pracownik
 Pytanie
@B2c

Chyba masz w zakresie swoich obowiązków, dbać o miejsce pracy (sprzątać), obsługę pominę bo jesteś zatrudniony/a na stanowisku SPRZEDAWCY, kasa, kasa wszędzie kasa :) zawsze fascynują mnie ludzie którzy nie lubią swojej pracy a pracują wyłącznie dla kasy, jest Ci źle, za dużo obowiązków, proszę zmień pracę :) może wtedy poczujesz się lepiej?

B2c
Pracownik
@Prac

Pracuje dla pieniędzy.A ty skoro taki dobroduszny jesteś to pracuj za darmo, przecież nie musisz brać wynagrodzenia i robić wszystko z Miłości:).Znasz takie przysłowie"NADGORLIWOŚĆ GORSZA OD FASZYZMU" Resztę dopowiedz sobie sam. A tak na marginesie , owszem mam obowiązek dbać o miejsce pracy i obsługę klienta ale nie ma tu mowy o dodatkowej funkcji jaką jest wypełnianie wszystkich dokumentów za które jak już pisałam nie mamy płacone .Co innego kierownik i zastępca.Wiec nie bądź nadgorliwy bo nikt ci za to nie podziękuję.Wiem co mówię .

Prac
Były pracownik
@B2c

Współczuję podejścia :)

Pixel
Pracownik
@Świętokrzyskie

U nas czasami obojga nie ma i trzeba robic wszystko,mimo tego ze to oni biora kasa za to.My pracownicy jestesmy od wszystkiego,sprzedawania ,sprzatania,robienia kasy, trasy,emaili itp..A oni tylko od obgadywania innych pracownikow

Beads
Pracownik
@Świętokrzyskie

W naszym salonie wszyscy pracownicy potrafią przygotować konwój, jesteśmy przeszkoleni przez kierownika i nie stanowi to problemu....

Tomik
Pracownik
@Pixel

Współczuję, nasz kierownik zadko chodzi na wolne, na zapleczu nie siedzi.... Może zabrzmi to jak wazelina ale robi dobrą robotę.... A najważniejsze że motywuje do pracy zwłaszcza jak jest po wizycie trenera i wszyscy chcą się zwolnić....

B2c
Pracownik
@Prac

Mi nie trzeba współczuć bo znam swoją wartość ,za to tobie współczuję bardzo bo widać w tobie desperację i (usunięte przez administratora):)

Arek
Pracownik
@Świętokrzyskie

Normalnie robimy jak zawsze ????

Prac
Były pracownik
 Pytanie
@B2c

Włazidupstwo za pomoc innym? Desperacja bo nie widzę we wszystkim pieniędzy? Musisz być bardzo nieszczęśliwą osobą jeśli znasz swoją wartość która wyliczona jest jedynie pieniędzmi :) Pozdrawiam ciepło

Świętokrzyskie
Kandydat
@Bez komentarza

A My uważamy, że na taką kwotę powyżej 24 $ … powinni konwój wykonywać kierownicy bądź z-cy. Za to moją płacone. Biorąc pod uwagę, że nie pokrywają się urlopami. Powinni między sobą ustalać „czarną robote”. A nie zrzucać ją na pracowników. Za jakie hej . I tak stajemy na rzęsach, aby im w dużym stopniu pomagać.

B2c
Pracownik
 Pytanie
@Prac

Za pomoc innym?hehe dobre.Jak można mówić że wartościowe osoby są nieszczęśliwe ?Pomyśl zanim napiszesz coś takiego bo to żenujące.Zacznij czytać między wierszami .Jeżeli twoja miara wartości jest pracować , pracować i pracować a nie otrzymywać za swoją pracę należytego wynagrodzenia to faktycznie.....Doceniam to co robisz a właściwie napewno doceni cię każdy pracodawca bo w tych czasach znaleźć ranią siłę roboczą bez ambicji i tylko Z Miłości to że świecą szukać:).Szacunek trzeba mieć do siebie a wtedy inni ciebie szanują.Pozdrawiam ciepło.

B2c
Pracownik
@Prac

I jeszcze jedna ważna rzecz. Lubię swoją pracę ale to nie znaczy że powinnam się godzić na wyzysk tylko dlatego że innym jest tak wygodnie.Jestem dobrym pracownikiem z długim stażem w tej firmie a prawda jest taka że teraz to takich że świecą szukać. Pomyśl i Przemyśl,,:)

Zostaw merytoryczną opinię o Apart Sp. z o.o. - Suchy Las

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Apart Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Apart Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 214.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Apart Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 178, z czego 15 to opinie pozytywne, 64 to opinie negatywne, a 99 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Apart Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Apart Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Apart Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii