Proszę o informację, jak wygląda praca w centrali we Wrocławiu ?
Kaufland Lubartów to dopiero porażka Kauflandu . Obsługa jakby pracowała tam za karę , wiecznie niezadowolona , uzyskanie informacji graniczy z cudem bo panie zajęte są znajomymi , lub mają inne obowiązki . Panie z lad wykładają towar na markecie a później podają nam towar typu wędlina . Dyrektor marketu klepie pracowników po tyłkach , lub zachowuje się w sposób nie stosowny przy klientach.
Zwracamy się z prośbą do Dyrekcji firmy Kaufland we Wrocławiu o zabranie z marketu Kaufland w Inowrocławiu Menedżera Marketu w Inowrocławiu z powodu złego traktowania pracowników i klientów , straszenia że zrobi w tym markecie ,,getto pracy" a co to słowo oznacza to każda osoba znająca historię Polski wie bardzo dobrze.Tego typu słowa słyszymy prawie w każdym dniu pracy.Za tego typu zachowania tej pani i używanie takich wyrazów dyrekcja firmy powinna wyciągnąć wnioski dyscyplinarne w stosunku do tej pani.Pani ta według naszej oceny nie nadaje się do kierowania zespołem ludzi z którymi wchodzi w konflikty. Z powodu złego zachowania w stosunku do pracowników część długoletnich pracowników została zwolniona lub sami się zwolnili nie wytrzymując presji jaką na nich wywierała.Pozostali pracownicy rozważają czy nie zrobić to samo i odejść. Jeżeli Dyrekcji firmy Kaufland zależy na pracownikach gdzie o takich dzisiaj coraz trudniej to powinna tę panią doprowadzić do porządku i natychmiast zareagować i zająć się problemami załogi w tym markecie w Inowrocławiu.Apelujemy jeszcze raz do Dyrekcji firmy Kaufland we Wrocławiu o pilne zajęcie się naszymi problemami bo może dojść do takiej sytuacji że pewnego poranka nie będzie kto miał otworzyć marketu ponieważ nie będzie pracowników.
Tak to prawda co piszą o Inowrocławiu. Nawet klient jest mieszany z błotem .Współczuję pracownikom takich przełożonych.To już nie ten sam Kaufland co kiedyś.
Pracownik otwiera market? to paranoja jakaś. Od tego jest kierownictwo
Mnie kazali bank otwierać . Ludzie zanoście pieniądze do banku a ja dostanę klucze po 2 miesiącach pracy.
Wrocław Centrala - jeżeli szukasz praktyk w biurze i zastanawiasz się, czy odbyć je w centrali Kauflandu, zastanów się jeszcze raz. NIE MÓWIĘ TU O PRACY, A O PRAKTYKACH, o pracy nie wiem zbyt wiele. Pomijając nawet okej pracę w biurze (okej, to znaczy bez większych zarzutów, raczej można się spodziewać, co tak na prawdę robi się na praktykach i jest to do zaakceptowania), raz na jakiś czas wysyłają cię do "pracy na markecie". Czytaj: będziesz zwykłym pracownikiem fizycznym. Noszenie kartonów, aktualizacja cen itp. Praca nierzadko nie mająca NIC wspólnego z obowiązkami na umowie. Przykry żart i niepoważne traktowanie pracowników. We Wrocławiu nie brakuje lepszych miejsc do odbycia praktyk. Polecam rozejrzeć się za alternatywą.
Czy macie zmiany 17-1:15
Kaufland Sochaczew, (usunięte przez administratora) brud, smrud i ubustwo, o godz 7 panie po 120 kg wagi rozkładają towar, klient nie ma dostępu aby coś wziąć,OWOCE, WARZYWA na cukierkach brak. Cen i kodów Nie da się KUPIC, W STREFIE ZIMNEJ, ŚMIERDZI, BRAK SWIERZEGO PIECZYWA, JEDNA WIELKA PORAŻKA, TAK NIE BYLO
Poziom przeprowadzanych rozmów rekrutacyjnych pozostawia wiele do życzenia. Kilka dni temu, dostałem informacje, że zapraszają mnie na rozmowę w terminie, który mi nie odpowiada ze względu na aktualne zobowiązania zawodowe. Zaproponowałem innym termin, w ktorym wiedziałem, ze bedzie wiecej czasu i na pewno problemu z dostępnością nie bedzie. Pani na wstępnie poinformowała mnie o pozytywnym zakceptowaniu złożonych dokumentów, ze spełniam wymogi i zapraszają na rozmowę. Po informacji ode mnie, iż w danym dniu nie mam technicznej możliwości przyjść na rozmowę - dostanę informacje zwrotna, bo musi skonsultować to z osobami, ktore zajmują sie rekrutacja czy moze byc inny termin. Po kilku dniach, dostaje informacje droga mailowa, ze moja aplikacja została odrzucona - mimo, ze we wcześniejszej rozmowę zostałem zapewniony o tym, ze wszystko jest ok i chcą sie spotkać. Trochę słabe podejście zarówno do rozmowy, której nie było bo podjerzewam, ze osoba, która miała ja przeprowadzić chciała to odbębnić w terminie, który jej pasował i miała lukę. Jak i do potencjalnego pracownika, którego traktuje się bardzo nieprofesjonalnie. Jedno wyszło na plus, ze przynajmniej nie muszę tracić czasu i potencjału u takiego pracodawcy.
Masz wiele szczęścia, że tam nie będziesz. Jeśli tak traktują kandydatów to pomyśl jak traktują pracowników. Oni tam mają się za bogów a nic nie potrafią. Wieczny bajzel, cwaniactwo i zwykłe (usunięte przez administratora) Tam nie ma żadnej kultury, tylko zepsuci i zakłamani ludzie. Praca ponad siły i żadnej pomocy.
Dzięki za tę opinię.Potwierdza i moje doświadczenie, z tym że uczestniczyłam już w procesie, poświęciłam nawet czas na dwa spotkania, po czym dostałam zwykłą odpowiedź copy-paste. Bez informacji o powodzie, bez podziękowania za przeznaczony czas. Znajomy z kolei poinformował, że nie pasuje mi zaproponowany przez rekrutację termin po czym, podobnie jak Ty, został odrzucony. Cieszę się jednak, że nie dostałam tam pracy, patrząc na opinie jest tam kiepsko, nie mówiąc już o traktowaniu kandydatów.
A jak u was z planem wypiekow?jak to robicie? Czy tez nad wami tak stoja?
Zależy od sklepu. U nas papier musi się zgadzać ale jak piekarnia stoi ok i nie ma strat to piszą tam co chcą -czyli wszędzie oznaczają że wypiekli. Ale są markety gdzie ponoć sprawdzają wpisy że sprzedażą i to jest dramat bo wiadomo że te plany to często bzdury
Opoczno 23 czerwiec niemila pani na wedlinach 2 obslugiwaly jedna mięso druga sery sympatyczne a trzecia stala i przygladala sie i udawala ze ludzi nie widzi ale podsluchalem i wiem chociaż jak ma na imie Ania bo kolezanka ja wolala nie mila strasznie
Czytam forum i stwierdziłem że i ja dodam jestem klientem kaufland Jabłonna robiąc zakupy pewnego dnia zaóważyłem jak pani prawdopodobnie kierownik kas pojechała beszupełnie po jednej z kasjerek żal okropny zrobił się moi tej pani chciałem się wtącić ale stwiedziałem niebędzie dole wał oliwy do ognia ale jak traktowani są pracownicy to bardzo im współczuję dodam ta pani miała plakietkę z imieniem Ania pozdrawjam panie kasjerki niedaicie sobą tak pomiatać
Moje obserwacje w Centrali: - tak jak przedmówcy - rozmowa kwalifikacyjna w bardzo kiepskim stylu. Nie chodzi się na rozmowy o pracę dla przyjemności ale 2 Panie prowadzące wykazują podstawowy brak kultury. (O czym pewnie w swej zadziwiającej bucie nie wiedzą.) Wywiad polegający na prostackich pytaniach (atakach) na przykład ustawiczne "co by było gdybym na panią nakrzyczała" , traktowaniu jak gówniarza, oraz przechwałkach domyślam się, że ma stosowne uzasadnienie... Jednakże ja szukam POWAŻNEJ pracy dlatego żałuję, że nie pożegnałam się od razu. Polak mądry po szkodzie. - ciągłe głosy gdzieś w tle o zwolnieniu kogoś - wszystko robi się stadnie , wysłuchując wyjątkowo głośnych ryków "błyskotliwego samca alfa" i "samczyni", i zastanawiamy czy to jakiś zły sen, że trafiliśmy na (usunięte przez administratora) szkolny mając 3 dychy na karku. Gdy wychodziłam stamtąd oddychałam z ulgą , że mogę oddychać... - zmora nadgodzin - widziałam kobiety powłóczące nogami , które nie mogły wychodzić do domu od kilku lat po pracy i tak też wyglądają. Nikt się tym oczywiście nie przejmuje. Reasumując wrażenie zlotu podwórkowych troglodytów mocne. Cieszę się , że jestem poza.
Po wczorajszym pożarze marketu Lidl w Radomsku apeluję do Zarządu firmy Kaufland o przywrócenie etatu stanowiska pracownika technicznego oraz przywrócenie etatu pracowników sprzątających ponieważ w sanitariatach śmierdzi.Niektórzy dyrektorzy marketów nie przestrzegają warunków BHP i P.Poż i traktują te obowiązki lekceważąco. Nie uruchamiane są alarmy przeciw pożarowe w terminach oraz nie są odnotowywane w dziennikach. Oszczędzanie na jednym pracowniku technicznym który dokonuje przeglądów sprawności urządzeń i który jest na etacie to żadne oszczędzanie a straty mogą być bardzo duże.Należy przeprowadzać częste kontrole i dyrektorów którzy nie przestrzegają tych przepisów to zarząd Kauflandu powinien ich odpowiednio potraktować. Apeluję do Zarządu Kauflandu żeby przywrócili poprzednie zakresy obowiązków które były czytelne i służyły dobru załogi. Zajmowanie się wszystkimi pracami nie daje pozytywnych rezultatów ponieważ pracownik który jest zmuszany do różnych prac jest pracownikiem mało wydajnym. Zasyłam pozdrowienia dla wszystkich pracowników Kauflandu i piszcie co o tym sądzicie.
Rozmowa kwalifikacyjna w centrali Dramat !pierwsze pytanie jak sie pani podoba nasz budynek? Każde kolejne pokazywalo totalny brak szacunku i bute ...szydercze pytania i samoodpowiadanie na nie. Generalnie nie polecam a z rozmowy wyszlam zniesmaczona
Mialam podobnie, pomimo duze doswiadczenia biurowego zostalam potraktowana jak "gorszy sort". Dzial HR i cala rozmowa to dno...obie Panie byly niemile i butne
Bo oni tam w centrali mają się za wielką korporację, niestety w większości słońca z butów wystaje a o korporacyjnym środowisku nie mają pojęcia.
Przez nowych pracownikow ktorzy jak im umowe prsedluza i ida na l4 obrywamy.a przeciez maja pensje rowne z starymi pracownikami ludzia sie w glowie przewraca. Pracowalam w 3 sklepach i jesli chodzi o swobode itp to kauflans daje duzo. Do niczego nie zmusza
W każdej normalnej firmie pracowbik może iść na l4 tylko nie w tej. Brak jakiegokolwiek zastępstwa. To skandal a kupiec nie pojęcia i niczym. I wszystko zwala na asystenta.
Praca w dziale zakupów w (kawa, herbata, słodycze) to użeranie się z Kupcem Panią T. która sama nie wie czego wymaga od pracowników - zresztą rotacja w tym dziale jest największa w całej firmie średnio 3 pracowników na rok. Mówi jedno myśli drugie a oczekuje gwiazdki z nieba. Praca po godzinach za które Ci nie zapłacą i też średnio możesz je odebrać. W dziale pracuje 4 osoby Kupiec strategiczny, kupiec i dwóch młodszych specjalistów którzy są zasypywani obowiązkami kupca. Poziom wiedzy praktycznej Pani T. jest mega słaby wdrożenie wygląda tak że biegasz po całym biurze i pytasz innych jak coś trzeba zrobić bo w dziale nikt za bardzo nie ma czasu na szkolenie nowego pracownika. Dopóki Pani T. robi wyniki dopóty nikt nie zwraca uwagi na rotację w jej dziale Top Employer 2017! Podsumowując polecam omijać szerokim łukiem współpracę z Panią T. Sama firma jest ok ale dużo zależy od ludzi z którymi jak wiadomo bywa różnie. Możliwości rozwoju hmmm raczej słabe, kurs językowy - no nie bardzo nawet jak Ci obiecają to później usłyszysz że jest to rodzaj gratyfikacji na którą trzeba sobie zasłużyć. Absurdów w centrali nie brakuje zwłaszcza w dziale zakupów słodycze kawa herbata słone przekąski. Największym absurdem jest pozycja jaką zajmują osoby niekompetentne w tym dziale.
trzeba jeszcze dodać do tego że niektorzy są widocznie faworyzowani mimo braku wiedzy i umiejętności! widac to szczegolnie w niektroeych działach. W innych za to nie mozna liczyć na żaden awans. Co do zarobkow sa w miarę ok, chociaż mogłyby byc wyższe bo pracy jest bardzo dużo.
Potwierdzam, kupcy nie mają pojęcia o technicznej stronie. Sami nie wiedzą czego chcą a uważają się za bogów. Brak szkoleń dla niego pracownika i każdy łaskę, że podzieli się wiedzą. Jeśli kupić pracuje w firmie 16 lat to chyba wypadałoby żeby znał Excela, niestety tak nie jest, a jest to podstawowe na narzędzie pracy, co oznacza brak automatyzacji pewnych procesów, bywają takie absurdy, że aby ściągnąć dane z sapa trzeba użyć 5 różnych transakcji, to chore. Na pytanie czy są jakieś procedury usłyszałem, że gdzieś są. Żałosne. Nie ma żadnych szkoleń, żadnej motywacji do pracy, nie płacą nadgodzin prawie codziennie zostaje się po godzinach. Oczywiście godzin tych nigdzie się nie odwzorowuje, a presja jest taka że trzeba i już bo cyt. "Szefa to nie obchodzi". Panuje atmosfera ciągłego stresu i presji czasu, a do tego kupiec zarzuca podwładnych masą obowiązków.
Witam. Czy zdegradowali u was kasjerów głównych, czy to stanowisko pozostaje bez żadnych zmian? Pytam bo nie wiem czego spodziewać się po tych wszystkich zmianach. Może ktoś ma jakieś info na ten temat. Pozdrawiam.
@Maciej, czy Twoja opinia dotyczyła właśnie odbytego przez Ciebie stażu w Kaufland Polska? Jak długo on trwał i za jakie obowiązki byłeś odpowiedzialny? Możesz je konkretnie opisać? Czemu właściwie tak surowo oceniłeś swoje doświadczenia z firmą? Twoja wypowiedź będzie ważna dla osób, które poszukują aktualnie stażu.
To sie Pani z HR wysilila...wcale nie idzie wywnioskowac kto to pisal...punkt za inteligencje ????????????
Ja pracuje dosc dlugo w firmie kauflans wroclaw i nie narzekam na atmosfere dyrektor fqjny atmosfere tez. Tak jak pracownik sobie srworzy tak ma.praca ciecko ale jak pojdziesz na chwile odpoczac to bikt ci glowy nie urwie. Jedyny minusy to to ze stary pracownik ma tak pensje co nowa osoba dlatego starzy pracownik ucieka.firma tym moglaby sie zainteresowac i docenic starszego pracownika i dac mu wieksza podstawe. A pracy jak praca. Kto dobrze pracuje ten przywileje ma,rezimu nie ma.
Kaufland Polska oferuje studentom i absolwentom wszystkich kierunków Program Absolwent. Celem tego programu jest poznanie przez osoby biorące udział w programie specyfiki pracy w wybranym dziale. Czy ktoś z korzystał z tego programu? Jakaś część z Was otrzymała po zakończeniu współpracy ofertę rozpoczęcia stałej pracy w strukturze firmy? Wasze komentarze pomogą osobom, które aktualnie poszukują praktyk lub stażu i są zainteresowane Kaufland Polska jako pracodawcą.
Nie polecam,szkolenie słabe praca tylko w półkach .A potem nic i tak ci nie zaproponują bo ocenią cię że nic nie potrafisz .Najgorsze to staże na Menedżera marketu.
Kasjer-sprzedawca, czy informacja, które stanowisko korzystniejsze?
Informacja-jesli jestes osoba komunikatywna, ogarnieta i radzisz sobie ze stresem, wiecej obowiazkow na info ( czasami tez musisz kasowac nawet przez caly dzien a nawet tydzien) ale i tak wole info
byłam na info i nei polecam najelpiej prawo mieć w małym palcu, na pewno rko bo różne rzeczy się dzieją być odpornym na awantury,po niżanie przez klientów i obelgi i oczywiscie pomoc na innym dziale np owoce warzywa czy wykłądanie towaru jak również info siedzi na kasie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kaufland Polska Markety Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 144.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kaufland Polska Markety Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 96, z czego 5 to opinie pozytywne, 66 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Kaufland Polska Markety Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.