Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 56 dni.
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w Centrum Obsługi Biznesu?

Anita Nowy wpis

Podpowiedzcie jak się pracuje bo póki co to na forum goszczą się klienci. Są teraz szanse na pracę i jaka umowa jest podpisywana?

anonim

Mogę dodać opinię jako klient. To co proponuje ta firma to zwyczajne oszustwo! Miało być 90 zł miesięcznie a faktury przychodzą po 240 zł a panie nic z tym nie mogą zrobić oczywiście tylko tak mówią bo mają z tego kasę. Mieli mi przenieść numer a tak załatwił, że teraz mam dwa abonamenty. Szczerze Nie polecam!!!

2
cri Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

Następny co umowy nie przeczytał przed podpisaniem xD

Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Centrum Obsługi Biznesu?

chlo Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

zlecenie, o pracę w wyjatkowych przypadkach

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Why

Czemu wasza strona na "fejsie" milczy? Fajnie oglądać tak zmotywowaną ekipę do pracy ;) Zróbcie reaktywacje!

Gamer

Siemanko! Praca bardzo fajna i podejście do pracownika też. Muszę pochwalić menedżera, który przynosi nawet paczki na święta. Jeśli ktoś myśli, że zarobi więcej niż najniższą krajową, to sorry, ale grubo się pomylił. Pozdro

Iza
@Gamer

Cieszę się, że jesteś zadowolony z pracy w firmie Centrum Obsługi Biznesu pomimo wspomnianych przez Ciebie niskich zarobków. A jak oceniasz inne aspekty pracy w firmie? Czy pracodawca oferuje możliwość zdobycia premii?

Iza

Od jakiegoś czasu nikt nie napisał nic na temat pracy w Centrum Obsługi Biznesu. Osobom zainteresowanym pracą w tej firmie polecam zajrzeć na jej stronę: http://e-cob.pl/kariera/. Na tę chwilę poszukiwani są Konsultanci Telefoniczni i Konsultanci ds. Sprzedaży Telefonicznej Orange. Czy ktoś planuje aplikować?

longin

Niniejszym informuję, że Centrum posiada niewłaściwy numer telefonu do firmy remontowo-budowlanej(usunięte przez administratora) Podany numer jest numerem prywatnym zupełnie innej osoby nie prowadzonej żadnej działalności gospodarczej.

Konsultant

Całe szczęście ta firma upada. Zero poszanowania dla pracownika jak i menadżera, po zmianach śmiesznie niskie stawki premiowe, oczywiście najniższa krajowa, brak wypłaty na czas. Całkowicie odradzam pracę w tej firmie - co i tak nie ma sensu biorąc pod uwagę fakt, że firma jest po prostu nierentowna. Stanowczo odradzam pracę w tej firmie.

Eks

Weszło RODO a COB dalej istnieje? Szkoda :(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja to wiem.

Umowa zlecenie, najniższa krajowa. Kilka/naście złotych za sprzedaną usługę jako premia. Bonusy w postaci nagród - owszem - chipsy lub napoje na koniec dnia. Dla najlepszego sprzedawcy batonik. Podsumowując praca dla studentów którzy muszą gdzieś zarobić kilkaset zł. Wykonywanie 100-200 połączeń i klepanie formułki. Po 8 godzinach wychodzisz z wypranym mózgiem. Nie polecam absolutnie. Żenada.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ciekawa

Jakieś świeże opinie? O trenerach, współpracownikach, zarobkach? Itd?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przemek

Spoko biuro w dobrej miejscówce. Rozmowa przebiegła w dobrej atmosferze, babka, która ją przeprowadzała też spoko. Ogólnie perspektywa zarobków fajna, myślę, że zostanę na dłużej. Profesjonalne podejście do człowieka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Zapraszamy do udziału w rekrutacji noworocznej. Prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail działu rekrutacji. W związku z intensywnym rozwojem firma Centrum Obsługi Biznesu sp. z o.o. s.k.a., wiodący sprzedawca konkurencyjnych na rynku ofert operatora Orange oraz niezawodny dostawca wysokiej jakości usług z branży telekomunikacyjnej poszukuje: Doradcy Handlowego w zespole call center Miejsce pracy: Bydgoszcz OCZEKIWANIA: - Doświadczenie w sprzedaży do Klientów biznesowych, mile widziane osoby pracujące w telemarketingu czy w telefonicznej obsłudze klienta - Wykształcenie min. średnie - Wysoka kultura osobista i motywacja do pracy, związanej z kontaktem telefonicznym - Profesjonalizm w rozmowach telefonicznych - Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych - Sumienność, uczciwość i zaangażowanie w powierzone zadania - Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office - Znajomość technik sprzedażowych mile widziana OBOWIĄZKI: - Pozyskiwanie nowych Klientów oraz odpowiedzialność za aktywną, regularną obsługę stałych Klientów biznesowych - Prowadzenie rozmów handlowych poprzez telemarketing - Budowanie długotrwałych stosunków handlowych z Klientami biznesowymi - Analiza potrzeb klientów i reagowanie na nie poprzez propozycje rozwiązań – przygotowywanie ofert dla poszczególnych Klientów - Realizacja przyjętej polityki handlowej, utrzymywanie standardów jakościowych w obsłudze Klienta ZAPEWNIAMY: - Stabilne zatrudnienie z możliwością przedłużenia współpracy po okresie próbnym na umowie o pracę - Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy + bonusy miesięczne od sprzedaży - Kompleksowy system szkoleń wdrożeniowych - Nowocześnie wyposażone biuro - Pracę w przyjaznym otoczeniu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Preferujemy osoby z doświadczeniem handlowym i z rozwiniętymi zdolnościami interpersonalnymi, ale przede wszystkim szukamy osób systematycznych i zmotywowanych do podjęcia pracy w sprzedaży telefonicznej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Zapraszamy do udziału w rekrutacji w nowym roku 2019 na stanowisko Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży. Prosimy o składanie aplikacji poprzez adres e-mail działu rekrutacji. Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży Zakres obowiązków dla Kandydatów: - Wykonywanie połączeń telefonicznych w celu przedstawienia oferty Klientowi Biznesowemu - Praca na wewnętrznym systemie CRM - Współpraca z wewnętrznymi działami w ramach realizowanych zadań - Raportowanie wyników Od Kandydatów wymagamy: - Wykształcenia minimum średniego - Doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta biznesowego - Minimum rocznego doświadczenia w pracy telemarketera, preferowane doświadczenie w branży telekomunikacyjnej / teleinformatycznej - Umiejętności dopasowania stylu komunikacji do współrozmówcy - Wysokiej kultury osobistej i dbałości o poprawny język i komunikację w języku polskim - Zdolności komunikacyjnych i budowania relacji, umiejętności swobodnej wypowiedzi - Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności działania pod presją czasu - Znajomość zagadnień technologicznych / informatycznych będzie dodatkowym atutem Dlaczego warto pracować w COB? - STABILNE ZATRUDNIENIE - UMOWA O PRACĘ JUŻ PO OKRESIE PRÓBNYM - PRZYJAZNE WPROWADZENIE DO FIRMY - DOBRA ATMOSFERA W FIRMIE I ZGRANY ZESPÓŁ WSPÓŁPRACOWNIKÓW - Wsparcie kolegów i przełożonych - Praca w centrum miasta - NOWOCZESNA PRZESTRZEŃ BIUROWA – wysoki prestiż - Kompleksowo wyposażone zaplecze socjalne - MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA REFUNDACJI KOSZTÓW DOJAZDU DO PRACY - PRACA W DOGODNYCH GODZINACH 8:00-16:00 - KONKURENCYJNE WYNAGRODZENIE (PODSTAWA STAŁA + PREMIE OD SPRZEDAŻY + BONUSY MIESIĘCZNE) - Stała możliwość nauki i rozwoju - Ciekawe i innowacyjne projekty - Imprezy integracyjne i konkursy z nagrodami

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Dział rekrutacji zaprasza do składania aplikacji na stanowisko Konsultant Telefoniczny w Centrum Obsługi Biznesu – Nowa jeszcze wyższa stawka 14,70! Prosimy składać aplikacje poprzez e-mail działu rekrutacji. Konsultant Telefoniczny w Centrum Obsługi Biznesu – Nowa jeszcze wyższa stawka 14,70! Jeśli: Masz dar przekonywania i lubisz rozmawiać z ludźmi Kontakt telefoniczny nie sprawia Tobie problemu Jesteś osobą niezwykle komunikatywną i kontaktową Masz pozytywne nastawienie do świata i wiarę własne siły Wysokość wynagrodzenia za Twoją pracę jest dla Ciebie ważna Chcesz żebyśmy nauczyli Cię jak skutecznie sprzedawać Istotna jest dla Ciebie przyjazna atmosfera w pracy Nie chcesz sam wyszukiwać kontaktów – dzwonimy tylko do naszych Klientów biznesowych! W takim razie czekamy właśnie na Ciebie i oferujemy: Umowę o pracę już po okresie próbnym Zarobki atrakcyjne (ze stałą gwarantowaną podstawą i premiami od sprzedaży aktywnych – jednak nie mamy górnej granicy – wszystko zależy od samego Pracownika) Premie bonusowe za efektywność bez górnego limitu! Pracę w godzinach 8:00 – 16:00 od pn do pt na pełen etat Stabilne warunki zatrudnienia (stały projekt, stabilne stanowisko pracy) Szkolenia wstępne sprzedażowe i produktowe, szkolenia uzupełniające podczas pracy na stanowisku Szkolenie wdrożeniowe na stanowisku na START Możliwość rozwoju w sprzedaży i obsłudze Ciągłe wsparcie przełożonych, w tym koordynatora zespołu Wolne weekendy i przerwy świąteczne Liczne konkursy i motywatory Znakomita atmosfera w zespole Wspólne świętowanie sukcesów, eventy integracyjne Nowoczesne stanowisko pracy Pracę w prestiżowym biurowcu w Bydgoszczy Mile widziane osoby z doświadczeniem w sprzedaży lub pracy w Call Center! Jeśli jednak nie masz doświadczenia, ale jesteś osobą zdeterminowaną, lubisz kontakt z ludźmi i nie boisz się nowych wyzwań, a posiadasz predyspozycje sprzedażowe, to z miłą chęcią pomożemy Ci w zdobyciu pierwszego doświadczenia i utrzymaniu motywacji w sprzedaży telefonicznej. Czym będziesz się zajmował: Obsługę i doradztwo w formie telefonicznej TYKO naszym Klientom biznesowym Telefoniczną sprzedażą produktów TYLKO naszym Klientom biznesowym Budowaniem i podtrzymywaniem pozytywnych relacji z Klientem, w tym: - opieka posprzedażowa - akcje dosprzedażowe - przedłużanie umów naszym Klientom

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Znaczek
@Centrum Obsługi Biznesu

Dzień dobry. Czy w takiej pracy sprzedaje się laptopy dla klientów biznesowych i telefony z abonamentami czy Telewizję, Internet i Telefon(minuty na stacjonarny)?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szkoleniowiec COB
@Znaczek

Dziękujemy za przekazanie zapytania. Obsługujemy rynek klienta biznesowego z usługami mobilnymi, więc również z gamą różnego rodzaju sprzętów. Natomiast zajmujemy się również pozyskaniem klienta w celu dosprzedaży innych usług z grupy kapitałowej Orange Polska.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Dział rekrutacji zaprasza do składania aplikacji w ostatnich rekrutacjach w tym roku na stanowiska Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży i pozyskania nowego Klienta Biznesowego oraz Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży i obsługi stałego Klienta Biznesowego. Prosimy składać aplikacje poprzez e-mail działu rekrutacji. Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży i pozyskania nowego Klienta Biznesowego Jeśli posiadasz dynamizm i odwagę w działaniu, entuzjazm i pozytywne nastawienie do ludzi oraz cechuje Cię motywacja i zaangażowanie w pracę, a ponadto posiadasz : - wysoką kulturę osobistą - predyspozycje do prowadzenia rozmów przez telefon - nastawienie na realizację celów - dobrze radzisz sobie z komputerem i obsługą pakietu MS Office - masz dobrą dykcję i ciepły ton głosu - doświadczenie w obsłudze Klienta i sprzedaży Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, w tym sprzedaży call center (możliwość potwierdzenia pracy min. 3 miesiące) To zapraszamy do naszego zespołu! Opis stanowiska: - telefoniczna prezentacja ofert i sprzedaż usług telekomunikacyjnych - identyfikacja potrzeb i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami biznesowymi - pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w opiece posprzedażowej - realizacja planów sprzedażowych Co możemy Ci zapewnić? - ciekawą pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie - nowoczesny i prestiżowy projekt - konkurencyjne oferty do prezentacji i sprzedaży - zatrudnienie po okresie próbnym na podstawie umowy o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + premia od każdej aktywnej sprzedaży! ) - kameralny zespół współpracowników - pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum miasta - własne odpowiedzialne stanowisko pracy - pracę na udostępnionej bazie danych Klientów biznesowych - zatrudnienie na pełen etat - pracę w dogodnych godzinach 8:00-16:00 - wolne weekendy i przerwy świąteczne ----------------------------------------------------------------------------- Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży i obsługi stałego Klienta Biznesowego Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży call center - Pracę w stałym projekcie - Konkurencyjne oferty do prezentacji i sprzedaży - Pakiet kompleksowych szkoleń na START - Wdrożenie na stanowisko - Atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzenia (podstawa stała + premie od każdej aktywnej sprzedanej sztuki + bonus miesięczny za efektywność w sprzedaży) - Zatrudnienie w ramach umowy o pracę po okresie próbnym - Profesjonalne, płatne do wynagrodzenia szkolenie sprzedażowe, dające możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego - Udział w konkursach i organizowanych eventach firmowych - Zgrany zespół współpracowników - Miłą niesztampową atmosferę w firmie - Aromatyczną kawę, którą wypijesz gronie miłych i uśmiechniętych ludzi Oczekiwania: - Motywacja do podjęcia pracy w sprzedaży, w tym w formie telefonicznej - Zainteresowanie pracą na dłuższy czas - Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych - Komunikatywność, nastawienie na potrzeby Klienta - Pozytywne nastawienie do świata i ludzi - Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office - Dyspozycyjność do pracy na pełen etat - Gotowość do pracy w godzinach 8:00-16:00 - Wykształcenie min. średnie - Wysoka kultura osobista - Nienaganna dykcja, miły ton głosu - Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, w tym sprzedaży call center (możliwość potwierdzenia pracy min. 3 miesiące) Główne zadania: - Telefoniczna obsługa stałych Klientów biznesowych firmy - Prezentacja nowych rozwiązań teleinformatycznych/ telekomunikacyjnych i sprzedaż - Spisywanie zamówień - Opieka posprzedażowa - Przedłużanie umów stałym Klientom biznesowym na obecnych warunkach - Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników - Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi Klienta

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Interesant

Czy z niewielkim doświadczeniem zawodowym mam szansę podjąć pracę? Interesowało by mnie stanowisko sprzedaży internetu i telewizji, nie abonamentów telefonicznych. Poszukujecie ludzi na takie stanowisko i jak liczna jest grupa sprzedażowa na takim projekcie Swiatłowodu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@Interesant

Dzień dobry. W naszej Firmie głównie patrzymy na motywację do podjęcia pracy w sprzedaży i stawiamy na Państwa predyspozycje do pracy w sprzedaży telefonicznej. Nie trzeba mieć doświadczenia dużego, by móc przy odpowiednim przeszkoleniu i wdrożeniu na stanowisko, móc świetnie odnaleźć się w pracy w Naszej Firmie. W naszej firmie sprzedajemy najnowsze oferty Orange. Są one zróżnicowane, z tymże nie ma rozróżnienia na internet i telefon. Głównie dopasowujemy je pod Klienta. Nie odpowiem na to ostatnie pytanie, ponieważ Światłowód sprzedają u nas jedynie pojedyncza osoby w grupach, które mają już doświadczenie w sprzedaży tego typu i pracowały na Naszym projekcie dłuższy czasu. Zachęcam do złożenia CV poprzez naszą stronę internetową bądź wysłanie mailem do działu rekrutacji swojej aplikacji. Na pewno skontaktujemy się, w celu poznania Pana Kandydatury.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Dział rekrutacji zaprasza do składania aplikacji na stanowisko Konsultant telefoniczny w Centrum Obsługi Biznesu – przy współpracy z Orange. Prosimy składać aplikacje poprzez e-mail działu rekrutacji. Czym się zajmujemy? - W zgranym zespole obsługujemy Klientów biznesowych na linii wychodzącej - Prowadzimy rozmowy telefoniczne o charakterze sprzedażowym - Udzielamy informacji o produktach i usługach telekomunikacyjnych/ teleinformatycznych z ramienia operatora Orange - Prezentujemy nowe oferty operatora Orange - Przedłużamy umowy stałym Klientom Orange - Realizujemy dosprzedaże - Zajmujemy się opieką posprzedażową - Dbamy o wysoką jakość obsługi klienta i dobry wizerunek firmy Centrum Obsługi Biznesu i operatora Orange - Współpracujemy także z innymi zespołami i Pracownikami, w tym z działem obsługi Klienta i działem Back Office w naszej firmie. Jakich osób poszukujemy? - Które są zaangażowane w wykonywaną pracę - Posiadają motywację do obsługi Klientów i podjęcie pracy w charakterze kontaktu telefonicznego - Interesują się sprzedażą, mają kompetencje / predyspozycje sprzedażowe i chcą się rozwijać w tej branży - Zainteresowane są podjęciem współpracy z Pracodawcą na dłuższy okres czasu - Są wiarygodne, odpowiedzialne i poważnie traktują podejmowane zatrudnienie - Szanują Klienta i lubią ludzi - Cechują się umiejętnością budowania pozytywnych relacji oraz z łatwością odnajdują się w pracy zespołowej - Cechuje ich otwartość, komunikatywność i łatwość wypowiedzi, prezentowania siebie i obrona własnych racji - Są nastawione na rozwój i stałe podnoszenie umiejętności - Nie boją się nowości, zachodzących zmian - W swobodny sposób posługują się komputerem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Dział rekrutacji zaprasza do składania aplikacji na stanowisko Telefoniczny Doradca Klienta (projekt Orange). Prosimy składać aplikacje poprzez e-mail działu rekrutacji. Nasz Kandydat: - jesteś na początku swojej kariery zawodowej lub masz pierwsze doświadczenia w zakresie sprzedaży/obsługi Klienta - jesteś osobą niezwykle kontaktową i z łatwością nawiązującą relacje międzyludzkie - zależy Tobie na długotrwałej współpracy i stabilizacji zawodowej - masz motywację do nauki profesjonalnej sprzedaży w - chcesz podjąć pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku i w rozwojowym projekcie telekomunikacyjnym - interesują Cię potrzeby Klienta i umiesz słuchać - masz miły i sympatyczny głos - jesteś osobą otwartą na ludzi, pozytywnie nastawioną do świata i łatwo odnajdujesz się w pracy zespołowej - kontakty telefoniczne z Klientem nie stanowią dla Ciebie problemu Zadania dla Ciebie: - telefoniczna sprzedaż i obsługa Klientów biznesowych Orange - przedłużanie umów Klientom Orange - realizacja celów sprzedażowych - praca na firmowej bazie Klientów w celu przekonania do zakupu nowej oferty Orange - doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego pakietu, oferty, usługi dla Klientów biznesowych Orange - wsparcie administracji sprzedaży - przygotowywanie na bieżąco raportów z wyników sprzedaży Nasza oferta dla Ciebie: - miesiąc płatnego wdrożenia do pracy (cykl szkoleń: wstępne stanowiskowe, produktowe, z zakresu technik negocjacyjnych, sprzedażowych i obsługi klienta) - umowę zlecenie podczas okresu szkolenia i okresu próbnego, następnie możliwość uzyskania umowy o pracę - gwarantowana stała podstawa wynagrodzenia (stała i pewna stawka godzinowa) - premia od każdej sprzedanej aktywnej sztuki - bonus miesięczny – za efektywną sprzedaż - uzależniony od wyników w sprzedaży - sprzedaż usług marki Orange - balans pomiędzy aktywnym pozyskiwaniem Klientów a pracą na stałej bazie Klientów Orange - praca na pełen etat w godzinach 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku - wolne weekendy, długie weekendy i przerwy świąteczne - wsparcie zaangażowanego szkoleniowca i trenera podczas wykonywania zadań - cykliczne szkolenia produktowe i jakościowe (z obsługi klienta i sprzedaży) + indywidualne coachingi - luźna atmosfera w firmie, zgrany zespół + cykliczne konkursy z nagrodami, spotkania i eventy integracyjne Nie czekaj, ruszyła ostatnia rekrutacja w tym roku!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Centrum Obsługi Biznesu - Bydgoszcz

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Centrum Obsługi Biznesu