Tradycja i Jakość Sp. z o.o.

Wrocław

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 36 ocen.

Tradycja i Jakość Sp. z o.o.
2 36 6 1

Opinie o Tradycja i Jakość Sp. z o.o.

Zaniepokojony klient

Halo halo Zagłębiowska. A co to za nagła zmiana kierownictwa? Czyżby władzę przejął homo celebryta ze swoimi tęczowymi towarzyszami? Panie kolego będziemy mieli Pana na oku! Do zobaczenia na sklepie!

Zadowolona
@Zaniepokojony klient 30.10.2018 11:10

A ja tam jestem zadowolona w końcu będzie spokój i nie będzie krzyków, wyzwisik a na sklep zapraszamy :)

Work
@Zadowolona 01.11.2018 15:44

A no w końcu jest spokój nikt nie musi jechać na tabletkach uspokajających :)

Klient
@Zaniepokojony klient 30.10.2018 11:10

Zmiana kierownictwa na Zagłębiowskiej była konieczna nie tylko z uwagi na nieprawidłowości ze strony p. Renaty ale co najważniejsze jej zachowanie w stosunku do klientów i jak się też okazuje podległych osób na tym sklepie było delikatnie mówiąc nie na miejscu. Myślę że my na tym zyskamy a pracownicy odetchną z ulgą.

"Tęczowy" pracownik
@Zaniepokojony klient 30.10.2018 11:10

Pani Renato. Wiem, że ciężko pogodzić się z totalną klęską. Ale warto zachować odrobinę klasy, choćby na sam koniec. Traktowanie podwładnych jak śmieci, Pani wiecznie naburmuszona mina, z tego co czytam również przekręty - to musiało mieć taki finał. Zamiast mieszać z błotem innych i rzucać "tęczowymi" obelgami może warto sięgnąć po pomoc u specjalisty? Niech się Pani nie ośmiesza - w życiu nie uwierzę, że jakiś klient napisałby tak chamski komentarz, udając troskę o sklep. Pora pogodzić się z tym, że zarówno pracownicy, jak i wszyscy współpracownicy i przedstawiciele, otworzyli szampana na wieść o Pani odejściu z Zagłębiowskiej. Pora przestać wyżywać się na innych, dosyć knucia i tworzenia intryg. To moja rada zarówno dla Pani, jak i Pani sprzymierzeńców. Weźcie się za robotę i dajcie innym w spokoju pracować. Trochę szacunku dla innych to może w końcu ludzie zaczną Panią szanować. Tęczowe pozdrowienia dla wszystkich homofobów i nieudaczników, szukających szczęścia w szkalowaniu innych ludzi!

Przedstawiciel T&J
@Zaniepokojony klient 30.10.2018 11:10

Według mnie ten komentarz mogła dodać była kierownik, żaden Klient nie może być zaniepokojony tą zmianą. Ja jako przedstawiciel handlowy także z zadowoleniem przyjąłem informacje o jej zwolnieniu z pracy. To jedyny punkt tej sieci w mieście gdzie dotąd wielokrotnie kierownik wyzwała dostawców. Widać ponizanie ludzi to jej motto. Pracownikom, Klientom i dostawcą ta zmiana się po prostu należała....

AntyPH
@Przedstawiciel T&J 01.11.2018 20:59

Marny z ciebie przedstawiciel jak nie potrafisz sprzedać towaru tylko wylewasz żale na tym portalu. Jak kierownik wyzywałby dostawców to nie miałby towaru w sklepie. Wiesz co to jest odpowiedzialność materialna? Wziąłbyś na siebie odpowiedzialność za pół miliona zł? To nie jedyna kierownik która na tej sieci krzyczy na wszystkich. Widocznie sprzedajesz lipny towar a próbowałeś wejść na głowę kierownikowi żeby tylko wyrobić target i dostałeś zjebke! Zmień lepiej zawód i się nie kompromituj.

Dostawca
@AntyPH 01.11.2018 23:20

Dostawcy też odetchneli z ulgą :D

Przedstawiciel handlowy T&J
@AntyPH 01.11.2018 23:20

Odpowiedzialność materialna nie zwalnia z bycia człowiekiem a przedstawiciele także ją podpisują, nie tylko biedna Pani Renata to raz. O tej odpowiedzialności wiadomo od samego początku i nie należy jęj wykorzystywać przykrywką przy tym własną nieudolność. Kwestia tylko czy zdradzać na forum jej wysokość czy przypadkiem nie stanowi to tajemnicy firmy.... Widocznie słuszną decyzję podjął zarząd spółki pozbywać się w trybie pilnym takiego kierownika, który nie radzi sobie z szeroko pojętą odpowiedzialnością za obowiązki na zajmowanym stanowisku. Jestem przekonany że przy tym zwolnieniu pracodawca miał wszelkie podstawy formalne i prawne do podjęcia jedynej słusznej decyzji.

Damian
@Przedstawiciel handlowy T&J 02.11.2018 09:57

Czy może ktoś sprecyzować, jakie zmiany w ostatnim czasie nastąpiły w strukturach firmy Tradycja i Jakość? Czy mają one kluczowe znaczenie dla pracowników, którzy są zatrudnieni w tej firmie? Mógłby ktoś to szczegółowo opisać?

Bez zmian
@Damian 03.11.2018 13:08

Żadnych kluczowych zmian nie było :)

Szymon
@Damian 03.11.2018 13:08

Już chyba bardziej nie da się sprecyzować! Problem z czytaniem ze zrozumieniem?

Damian
@Szymon 03.11.2018 22:32

Znalazłem na stronie internetowej firmy Tradycja i Jakość, że firma poszukuje obecnie pracownika na stanowisku kasjer-sprzedawca oraz sprzedawcy stoiska tradycyjnego. Pracowaliście może na którymś ze stanowisk i możecie opisać, jak wygląda ilość obowiązków, którą ma pracownik w ciągu dnia? Praca jest zmianowa, czy może godziny są stałe? Chciałbym, aby ktoś opisał powyższe stanowiska.

TiJ
@Damian 09.11.2018 10:20

Zapraszamy na rozmowę wszystkiego się dowiesz xd

Ewa
@Damian 09.11.2018 10:20

Nie polecam pracy w tej beznadziejnej firmie idź gdzie indziej nie doceniaja ludzi robisz za grosze i jeszcze pracujesz ma biuro które nic nie robi

Samsieprzekonaj
@Ewa 10.11.2018 15:23

Ewa jakieś szczegóły czy tylko oszczerstwa? Pracuje na jednym ze sklepów i wypłaty u Nas są dobre, polecam!

Pracownik
@Samsieprzekonaj 12.11.2018 22:28

Bo jak się nie chce pracować to nie wypracowuje się premii, proste. Dlatego koleżanka Ewa może ma z tym problem. Przyszła do pracy i przeżyła szok że musi pracować.

Damian
@Pracownik 14.11.2018 22:29

Możesz napisać, jakie warunki należy spełnić, aby móc otrzymać premię za pracę w danym miesiącu? Czy opisany dodatek do wynagrodzenia można otrzymać każdego miesiąca, czy tylko w jakiś określonych okresach? Ciekawi mnie, jak to wygląda w rzeczywistości. @Ewa, możesz bardziej szczegółowo przedstawić swoją opinię na temat tego miejsca pracy?

Pracownik
@Damian 15.11.2018 09:19

Żeby otrzymać premie trzeba po prostu pracować! Premia jest od obrotu więc jak ktoś przychodzi i udaje że pracuje to później ma pretensje że premia niska. Na premie pracuje zespół a nie indywidualności. Tego też sporo pracowników nie rozumie. O więcej nie dopytuj bo to tajemnica firmy.

klient

Byłem 31.10.2018 na zakupach - między regałami z piwem i energetykami lepiąca się plama na podłodze, buty przyklejały się do podłoża - brudno, niefajnie. Na stoisku z mięsem starocie, nawet nie chce się pracownicy obrócić mięsa by niewyschniętym kawałkiem nie straszył klientów. Pomijam już fakt, że drogo jak cholera. Na niektórych towarach przebitka 200 procent. Kupiłem tylko włoszczyznę:)

Znawca
@klient 02.11.2018 10:51

Dobra zmiana ;)))

słoneczko
@klient 02.11.2018 10:51

dziwne że tyle czasu nikt nic nie wpisywał a nagle po odejściu Renatki tyle wpisów no Renatko postaraj się bardziej i wymyśl coś lepszego słoneczko ty moje :)

Edyta

@anonymous, wiesz może, czy obecnie firma Tradycja i Jakość poszukuje nowych pracowników do pracy? Czy w sezonie jesienno-zimowym są szansę na to, aby ubiegać się o zatrudnienie? Zachęcam do tego, abyś opisał, co wiesz na ten temat.

Edyta

@zniesmaczona, może warto przedstawić pomysły, które zawarłaś w swoim komentarzu szefostwu firmy Tradycja i Jakość? Nie sądzisz, że taki system prowadzenia konkursów jest swego rodzaju wyjątkowy na tle dzisiejszych czasów? Jak trafnie zauważyłaś teraz większość konkursów, odbywa się za pośrednictwem nowoczesnych technologii, więc może dla innych grup osób jest to dogodna forma konkursowa? Co sądzisz na ten temat?

zniesmaczona
@Edyta 14.09.2018 08:33

Sądzę, że Edyta jesteś taką osobą od PRu w tej komunistycznej firmie i mogłabyś rozważyć, by organizacja konkursów była nowoczesna. Dziś emeryci mają wszakże dostęp do internetu i potrafią obsługiwać pocztę mailową be problemu. A babcia, która po powrocie ze Społem bez komputera, chce wziąć udział w konkursie, to wnuczka poprosi, jak Ela w Klanie i bez problemu jej pomoże odpowiedź zgłosić. Dla mnie te Wasze urny to żadna wyjątkowość, raczej relikt. Jak już pisałam, każdy z pracowników ma do nich swobodny dostęp. Więcej brać udziału w takich Waszych wspaniałych, urnowych konkursach nie będę. Może doczekam się nowoczesności w podejściu do klienta kiedyś...

Tom
@zniesmaczona 14.09.2018 22:54

Nie chcesz, to nie bierz udziału! Po co te komentarze? Na świeżaka też musisz zbierać naklejki i co? To jest fajne? Tutaj przynajmniej masz konkretne nagrody a nie jakieś badziewne pluszaki wyprodukowane w Chinach za 1$. A co do RODO to chyba nie brałaś udziału w tym konkursie bo na kuponach masz napisane w jakich celach dane będą przetwarzane! I podpisem wyrażasz zgodę na zaprezentowania imienia i nazwiska (o ile w ogóle wiesz co to RODO - czy tylko w TV usłyszałaś) . Aha i nie przeszło ci przez myśl że sami mogą te plakaty drukować? Wydrukowanie pewnie zajmuje im 5 minut. Dalej chcesz skorzystać z tej "drukarni"? Ludzie ogarnijcie się! Każdy ma prawo prowadzić biznes po swojemu! Co ci przeszkadza urna? Na wyborach też będziesz krzyczeć ze ktoś przecież może wyciągnąć Twój głos? I wyrzucić? Czy będziesz manifestować wysyłanie głosów na swoich kandydatów przez SMS za jedyne 1,23zl z VAT? Nie masz pojęcia jaka jest różnica prowadzić konkurs w formie kuponów a jaka prowadzić kampanie przez SMS! To jest za mała skala konkursu żeby bawić się w SMS. Za duży koszt. Ale co ja będę ci tłumaczył. Najważniejsze że troszkę sobie pokrzyczalas i na pewno ci już lepiej! A na przyszłość zanim zaczniesz krzyczeć to poczytaj troszkę o otaczającym cię świecie! Pozdro!

zniesmaczona nr 2
@Tom 24.09.2018 23:00

loł widzisz Panie tom - pracowniku społem jednak te komentarze tu na coś się przydają i je czytacie bo nagle pojawiła się nowa strona internetowa społem i jakoś działają wszystkie zakładki... więc ktoś czyta te komentarze i się wzięliście do roboty co to RODO to wiem doskonale, regulamin konkursu w sklepie pod ladą... na 2 raz wklejcie regulamin na waszą stronę internetową biorę udział w konkursach smsowych, gdzie sms kosztuje nawet i 3 zł plus vat - dla mnie to nie problem wygrałam kiedyś auto, więc polecam, bo to nie ściema. porównywanie urny z wyborów z jakąś urną w waszym sklepie to nie ta liga drukujcie dalej te plakaty, pomyślności!

Tom nr 2
@zniesmaczona nr 2 25.09.2018 11:56

Jestem pod wrażeniem! Jest Pani wszechwiedząca i nieomylna.

zniesmaczona nr 3
@Tom nr 2 25.09.2018 13:07

a Pan pracownikiem, który przynajmniej broni dobrego imienia firmy i gdybym była Pana szefem, to dałabym Panu premię za takie bojowe nastawienie. Czasem warto też słuchać zdania klientów z pokorą, bo bez nich nie miałby Pan pracy... Dziś byłam na zakupach w Waszym sklepie i niech już Pan mnie nie atakuje, bo będę dalej przychodzić na zakupy. amen.

anonymous
@zniesmaczona nr 3 25.09.2018 18:26

Droga Pani zniesmaczona 3 zapraszam częściej na zakupy... Firma jak każda inna... Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.. Pozdrawiam Panią zniesmaczoną

Edyta

@zniesmaczona, niestety błędnie interpretujesz moją osobę, ponieważ nie jestem w żaden sposób powiązana z firmą Tradycja i Jakość, a tym bardziej osobą, która tam pracuje i jest decyzyjna w opisywanej przez Ciebie kwestii. Swoje pomysły najlepiej jakbyś przekazał bezpośrednio do szefostwa firmy, aby mogli rozważyć taką formę organizowania konkursów.

zniesmaczona

W sprawie ostatniego konkursu na Zagłębiowskiej. Trochę lipny - 21 wiek, wszyscy organizują konkursy smsowe, czy mailowe - a w Społem urna w sklepie jak w PRLu. Żadnej gwarancji, że Twoja odpowiedź na kuponie trafi do centrali - pracownik może wyjąć kupon, przeczytać, wyrzucić, itd. Lista laureatów na plakacie na drzwiach sklepu - bardzo szybko wydrukowane plakaty z listą osób nagrodzonych od zakończenia konkursu. Gdzie taka szybka drukarnia? Chętnie skorzystam. Czy umieszczenie pełnych danych osób nagrodzonych na drzwiach w markecie jest zgodne z RODO? Wydaje mi się, że nie? Może kolejny konkurs w Społem będzie mailowy czy smsowy i dział marketingu wyciągnie wnioski? Byłoby miło. Bo póki co Standardy jak w PRL. Nawet to wywieszanie listy nagrodzonych na drzwiach... Chętnie przeczytam odpowiedź na moje uwagi, bo osoba z firmy na tym forum widzę, że robi, co może, by organizować pozytywny PR. Więc czekam... Zniesmaczona ostatnim konkursem.

Edyta

@Zenon, masz rację, jednak poruszyliśmy temat nagród, dlatego chciałam, żeby ten temat został zakończony odpowiednio, aby znalazły się tu wszelkie informacje na ten temat. Wracając do meritum wątku zapraszam w dalszym ciągu do wypowiedzi na temat pracy w firmie Tradycja i Jakość. Ktoś z Was może dodać coś jeszcze do tematu tego wątku?

Edyta

@anonymous, dziękuję za odpowiedź i sprecyzowanie warunków udziału w konkursie, czy możesz jeszcze dodać ile osób wygrywa akurat w tym konkursie, który trwa do 2 września organizowanym przez firmę Tradycja i Jakość? Jest jeden zwycięzca, czy może kilku?

Zenon
@Edyta 28.08.2018 15:16

Wydaje mi się, że nieco Pani zmienia formę portalu, na którym się znajdujemy. To portal związany z opiniami o pracodawcy a nie o ofercie dla klientów. Czy informacja ilu klientów wygrywa w konkursie świadczy o tym jaki pracodawca ma stosunek do pracowników? Śmieszne....

FankaZenka
@Zenon 30.08.2018 14:09

Zenek masz rację :)

Edyta

@anonymous, jakie najczęściej upominki wchodzą w skład nagród, które oferuje firma Tradycja i Jakość zwycięzcą konkursu? Możesz napisać, jak wygląda obecnie trwający konkurs urodzinowy? Jakie warunki należy spełnić, aby wziąć w nim udział?

anonymous
@Edyta 21.08.2018 10:54

Nagrodami są zawsze sprzęt rtv i agd lub różne voucher na lot balonem, masaże itp. W Konkursie w sklepie na ul. Zagłębiowskiej trzeba zrobić zakupy na kwotę 50 zł odebrać kupon wypełnić go i napisać życzenia urodzinowe dla sklepu ale wszystko jest na kupnie napisane... ???? Zapraszam

Edyta

@Doczytaj, dziękuję za sprecyzowanie. Firma Tradycja i Jakość na swojej oficjalnej stronie internetowej umieściła informację o wynikach konkursu "lato już trwa" http://www.tradycjaijakosc.com.pl Czy firma często organizuje takie konkursy, w których można wygrać ciekawe i cenne nagrody?

anonymous
@Edyta 15.08.2018 11:58

Tak bardzo często i nagrody są atrakcyjne... Polecam... teraz aktualnie do 02.09 jest konkurs urodzinowy w sklepie przy Ul.Zagłębiowskiej... zapraszamy do wzięcia udziału...

Edyta

@bolo, jakie konkretnie sytuacje wpłynęły na to, że uważasz jakoby firma Tradycja i Jakość nie szanowała pracowników, którzy są zatrudnieni na produkcji? Może mógłbyś napisać coś więcej o warunkach, jakie firma oferuje osobom, które są zatrudnione na produkcji? Uzasadnij swoją wiedzę, którą masz na ten temat.

Doczytaj
@Edyta 08.08.2018 11:12

Firma Tradycja i Jakość Sp. z o.o. nie jest firmą produkcyjną ....

bolo

Ni krzty szacunku dla pracowników sklepów nie ma w tej firmie. To oni pracują na biuro, które nie ma pojęcia o rzeczywistej pracy w sklepach. Kto z pracowników biura ma wykształcenie menedżerskie? Nikt, większość to przypadkowi ludzie po akademii rolniczej czy uczelni typu krzak.

kolo
@bolo 03.08.2018 17:08

Taki jesteś pewien? Mógłbyś się zdziwić... A Ty jakie masz wykształcenie? Nikt nie broni Ci przecież startować w rekrutacji na pracownika w biurze.

Lolek

Idealnych firm nie ma to fakt, ale wystarczy dobrze pracować a z całą pewnościa każdy bedzie zadowolony!!

Edyta

@Lalala, możesz w sposób szczegółowy przedstawić zachowania kierownika w jednym ze sklepów firmy Tradycja i Jakość? Wielu poprzednich użytkowników również wspominało problematyczne zachowanie kierownika jednak w dalszym ciągu nie ma konkretnych przykładów czego konkretnie dotyczą te zażalenia związane z tą osobą. @Pomagają na 100%, jak myślisz, czym są spowodowane sytuacje kryzysowe jeżeli pracownicy z biura muszą pomagać pracownikom na sklepie? Czy jest to brak większej ilości pracowników, czy może inne aspekty na to wpływają?

Nina

Panie z kadr bez wyjątku zacofane że masakra... Pani Ela całkowicie! Za robotę i zasowac na sklepy wykładać towar a nie głupio komentować. Zobaczyli byście jak trzeba zasowac na wasze wyplaty

Johny
@Nina 26.06.2018 12:00

Przecież ludzie z biura też pracują na sklepach w sytuacjach kryzysowych! Macie odwagę krzyczeć przez neta a nikt nie ma odwagi umówić się na spotkanie z Prezesami i powiedzieć im to w oczy. To takie typowe - Polskie! Ulżyło wam, że trochę pojeździliście po ludziach wymieniając z imion? To sami podajcie swoje prawdziwe imiona a nie anonimowe pseudonimy... W sumie wyciągnąć IP to nie problem więc nie do końca jesteście anonimowi, pamiętajcie o tym. Powodzenia.

:D
@Johny 28.06.2018 08:11

Hehe

Pomagają na 100%
@Johny 28.06.2018 08:11

Zgadzam się pracują byli może że 2 lub 3 razy do pomocy.. Jeśli to pomocą można nazwać... Wszystko trzeba było poprawiać a jeden wózek potrafili przez 4 godziny wykładać. Więc przyznaje rację ludzie z biura też pomagają :D

Klient

Pani kierownik R. na Zagłebiowskiej jest nie miła, ostatnio miałam z tą osobą styczność. Niestety brak normalnego podejścia do klienta.

...
@Klient 02.07.2018 22:57

Jakieś szczegóły?

anonymous
@Klient 02.07.2018 22:57

Boże co wy ludzie chcecie od tej kobiety ... (usunięte przez administratora) za dwóch żeby dogodzić wszystkim a jest tylko człowiekiem i jak każdy możecie zły dzień, może się źle czuć... A pani pisze że odrazu jest nie miła ... niech Pani się postawi na miejscu tej kobiety... Dajcie tej kobiecie żyć normalnie...

Reklient
@Klient 02.07.2018 22:57

Przeciez nikt nie napisze Ci szczegółów.. Zwłaszcza jak sobie wymyśla i nie ma odwagi napisać kim jest i kiedy ewentualnie ktoś był nie miły. Ewidentnie widać że próbuje tylko oczernic Panią Renate. Może było by leszcze podejście gdybyś ty "kliencie" był lub była normalnym.

Krzysztof
@Reklient 07.07.2018 16:50

A KIM TY JESTEŚ?

Remek
@Krzysztof 10.07.2018 22:21

Remigiusz

94par2

Pani Renata dobrze wykonuje swoją pracę to że wymaga od pracowników i nie da sobie wejść na głowę to znaczy że trzeba ją oczernić? Idźcie do Biedronki pracować lub kupować tam napewno będziecie mieć " lepsza" obsługę... W co wątpię. Sklep dzięki niej nie poszedł do zamknięcia i dzięki niej pracownicy dostają bardzo wysokie pensje. Ciekawe czy Ty była byś w stanie tak zrobić żeby każdy był zadowolony? Ludzia w (usunięte przez administratora) się poprzewracalo myślą że towar sam się zamawia przyjmuje i rozkłada? To jest ciężka praca więc darowali byście sobie komentarze że ktoś jest nie miły... Bądź ty miły to i obsługa będzie dla Ciebie miła... Zachowaj się jak człowiek a nie jak małpa to i inni będą Cię tak samo traktować. Myślisz że przychodzisz do sklepu i będziesz ludzi którzy tam pracują jak śmieci traktować?, To się nie dziw że ktoś traktuje Ciebie tak samo... Przyjdź powiedz tej kobiecie prosto w oczy a nie wypisujesz bzdury... A może Kierownik ma sobie pozwolić wejść na głowę żeby każdy robił sobie co chce i brał pieniądze ze nic? Beznadziejni są ludzie którym zwróci się uwagę że robią coś nie tak a Ci zamiast wziąć się w garść i poprawić swoją pracę to oskarżają innych o mobbing i idą na L4 czy to jest słuszne podejście? a czy ktoś z Was wie co to jest mobbing? Zachęcam do zaciągnięcia informacji z art94par2 kodeksu pracy. Miejcie cywilna odwagę przyjść i powiedzieć usiąść i pogadać jak ludzie a nie zachowywać się jak zacofane małpy i oczerniac innych. Może przyzwolmy na takie zachowanie żeby każdy robił co chciał i miał pracę w (usunięte przez administratora) przychodząc tylko aby być, nic z siebie nie dając a kierownictwo zapłaci Manko przy inwentaryzacji... Tak to było by najlepiej...

Studentka2017

Pracowałam na Kasprowicza 85 i serdecznie polecam panie jakie tam pracują na sklepie. Praca z klientem jak to z klientem - zawsze znajdą się kwiatki ;) Pieniądze były jakie były (najniższa krajowa), ale jako praca dla studenta na wakacje to było wystarczające. Ogólnie atmosfera była super i będę bardzo tęsknić za nią. Można (usunięte przez administratora) przerzucać, ale jak to się robi z fajnymi ludźmi to chce się do pracy przychodzić!

Work

Odradzam pracę na Walerego dalej ten szurnięty cymbał obraża ludzi!!!

Materialna

A to że okradaja pracowników to wszyscy wiedzą... Długo nie pociągną z tym podejściem... Odpowiedzialność materialna na sklepach a sami biorą grube pieniądze z Retra z firm. Ciekawe gdzie one są? Każą spłacać Manka z inwentaryzacji i nie obchodzi ich że ludzie kradną i wynoszą towar... Później kierownicy muszą utrzymywać firmę żeby pani Ela miała za co wypłatę brać w kadrach.

Brak Tradycji i Jakości

A słyszeliście że ściągają kierownika z wypłaty za rotacje? Chcą mieć większe obroty bez towaru na sklepie i zapasu na magazynie? To dopiero żenada! (usunięte przez administratora) Naiwnych znaleźli... Trzeba to do inspekcji pracy zgłosić bo to nie zgodne z prawem... Zrozumiala bym jakby naprawdę było tego towaru mnóstwo ale jest sporo sklepów co mają wszystko na sali sprzedaży i mają większe obroty to jeszcze ich okradaja z pseudo rotacji. Co to za firma która okrada ludzi którzy tyraja na ich wypłaty? Tradycja i Jakość? Chyba Tradycyjne okradanie pracowników i brak jakości. Zmienic trzeba szyld!!!

NICK

Zgadzam się z opinią na temat kadr jedyny wyraz jaki nasuwa się to ŻENADA .A pani Ela wygrywa ze wszystkimi swoim ZEROWYM zainteresowaniem. pozostali pracownicy biura to większość rencistek ,na pomoc nie ma co liczyć .NIE POLECAM PRACY W TEJ FIRMIE

Ma83

Nie polecam to co dzieje się w Kadrach powala na nogi... Nie potrafią znaleźć ludzi do pracy na sklepach pracuje się ciężko a one mają totalnie wywalone... Same pierwsze co to przychodzą do pracy i robią kawę i mają na to czas a na sklepie nie ma czasu iść się wysrać za przeproszeniem... Pani Prezes jak zwykle nie poinformowana o niczym w dodatku nie ma zielonego pojęcia co te panie Tam wyrabiają. PANI ELA Z KADR NIE NADAJE SIĘ DO TEJ PRACY NIE POTRAFI ROZMAWIAĆ Z LUDŹMI... PORAŻKA. Na szczęście już tam nie pracuje.. Wzięły by się za robotę te Gwiazdy z Biura i ruszyły pomoc ludzia na sklepy a nie memlaly jezorami i szukały afer których nie ma żeby tylko było o czym gadać i plotkowac... To dzięki pracy ludzi na sklepach macie wypłaty! Nikt na sklepach nie leży a Wy macie czas na wszystko! Jeśli coś ktoś z tym nie zrobi to ta resztka ludzi Wam się zwolni a wtedy wy pospadacie z tych stołkow i będziecie zasowac... Od 5.30 nie raz do 21.30 łamiąc wszelkie przepisy prawa pracy. Jeszcze raz Nie polecam!!!!

Pamela
@Ma83 25.06.2018 16:41

Tak to prawda Pan i Ela nie wie często o czym mówi do wszystkich ma pretensje tylko nie do siebie...

MalaMi
@Pamela 25.06.2018 19:38

Mi zupełnie co innego powiedziała ale dobrze ze trafiłam na rozmowę do kierowniczki sklepu ta przynajmniej lepiej wyjaśniła... A miałam nie jechać do sklepu po rozmowie w kadrach... Dobrze ze pojechałam teraz jestem zadowolona :)

anonymous
@Pamela 25.06.2018 19:38

Prawda po 5 razy dzwoni na sklep i powtarza to samo... Masakra

Pitaja
@Pamela 25.06.2018 19:38

Powiem szczerze... Praca Ciężka, przydało by się czasem wsparcie biura a oni nic tylko jeszcze utrudniają pracę... Trzeba liczyć na siebie. Z Panią Ela nie ma co rozmawiać bo nie ma zielonego pojęcia o czym kolwiek. Jakby ruszyła tylek do wykładania towaru to szybko by znalazła ludzi. Komuna nic więcej...

Tj
@Pitaja 25.06.2018 19:46

Kadry to trzeba całe wymienić na młode ambitne i chcące pracować osoby które będą mieć nowe spojrzenie na sklepy... Na pracę i na wsparcie sklepów... Może dla przykładu jedna zwolnić albo przenieść na stałe na sklep może to zmieni myślenie tych pseudokadr...

Była na szczęście pracownica

Nie polecam pracy w sklepie na Walerego Sławka, gdzie Kierownik Stanisław ma wszystko w głębokim poważaniu próbuje być śmieszny ale mu nie wychodzi oraz jego zastępca pan Rafał, który traktuje ludzi jak podludzi ciągle podkreśla, że jest kierownikiem i on tu rządzi( a jest zastępcą pare miesięcy) jest to kawał (usunięte przez administratora) z wielkimi aspiracjami na kierownika a może i nawet prezesa :D. Jeśli chcesz spać spokojnie i nie mieć pracy jak w obozie NIE IDŹ TAM!!!!

Kierownik Stanisław
@Była na szczęście pracownica 11.04.2018 15:59

Bardzo dziękuję za wątpliwą opinie na temat miejsca pracy Pani "byłej na szczęście pracownicy". Skoro kierownik i jego zastępca są tacy źli to proszę mi wytłumaczyć jak po pierwszym pełnym miesiącu pracy wszyscy pracownicy dostali podwyżki i dodatkowo bonus za wyrobioną marżę co nie miało miejsca przez co najmniej rok? Niestety aby się tak zdarzyło czasem trzeba się postarać a nie siedzieć z założonymi rękami i narzekać na wszystko i wszystkich. Dziękuję i pozdrawiam.

Kama
@Była na szczęście pracownica 11.04.2018 15:59

Nie polecam pracy na hali targowej kierownik Marcin nie ogarnięty a jego zastępca Krystaną j porażka Baba okropna

nick
@Kierownik Stanisław 22.04.2018 17:23

Stachu.... a zastpczyni lekko kulejąca na noge jeszcze cie wspiera, czy polazła na zagłebiowska za swoja ulubienica renią....

Maga86
@Była na szczęście pracownica 11.04.2018 15:59

Tak to prawda Pan Rafał to jakaś porażka Koleś z wielkimi aspiracjami na kierownika... I Został kierownikiem... To co wyrabia i to co wygaduje i to jakie ma odzywki do pracowników przerasta wszystko co złe... Panie Rafale takim podejściem nikt z Panem nie będzie pracować... Zastanawiam się kiedy Biuro się przekona że Pan się nie nadaje na Kierownika sklepu... Może wtedy jak reszta odejdzie? Bo na to się zapowiada... Trzeba ludzi szanować i traktować normalnie a nie jak śmieci!!! Taka rada na przyszłość panie KIEROWNIKU

Oseana
@Była na szczęście pracownica 11.04.2018 15:59

Nowy kierownik na Walerego Sławka jest bezczelny, opryskliwy, nie szanuje ludzi, w dodatku odbiło mu po awansie i rozstawia ludzi po sklepie. W dodatku kręci jakieś dziwne interesy na sklepie. Coś czuję że próbuje się pozbyć ludzi którzy patrzą mu na ręce.

anonymous
@Była na szczęście pracownica 11.04.2018 15:59

Prawda Pan Rafał wyżej sra niż głowę ma... Ludzie jak chcecie spokojnie spać to nie polecam pracy z tym Panem... Pan kierownik Rafał jest chamski traktuje ludzi jak śmieci... Ale Panie Rafale karma wraca a ta zła wraca ze zdwojoną siłą... I

Gowork
@anonymous 25.06.2018 19:55

Zapomniałaś dodać to jest PAN KIEROWNIK on teraz jest tam najwazniejszy wyżej sra niż (usunięte przez administratora) pa... Karma WRACA długo sam nie pociągnie skoro szmaci ludzi... A sam nic sobą nie reprezentuje

Lalala
@anonymous 25.06.2018 19:55

Jak można tak traktować ludzi... Gdzie są kadry czemu nikt nie rozmawia z pracownikami? Pani Elu z kadr zamiast pić ta kawkę proszę zainteresować się tym co dzieje się na Sławka w sklepie. Jak możecie pozwalać i przyzwalac ma takie zachowanie Kierownika który powinien być wzorem do naśladowania... Takie zachowanie tylko psuje opinie firmy... Nie by sobie z palca nie wyssal takiego zachowania może czas na działanie Biura w tym kierunku może wkoncu ktoś opiszę sytuację pani prezes... Żeby wiedziała co się dzieje na kadry nie ma co liczyć wszystko pod dywan zakopia... Do czasu kochane kadry do czasu jak będziecie coraz częściej na sprawach sądowych... A może wystarczy wysłać mailem informacje do Pana kierownika Rafała z linkiem do pojęcia Mobbing?

Edyta

@sklep kochanowskiego, widzę, że nie masz pozytywnej opinii o swojej pracy w Tradycja i Jakość. Pracujesz w tym sklepie w dalszym ciągu? Mimo Twojego zdania o tym miejscu pracy, chciałabym Cię dopytać o premię, o których wspomniałeś? Czy jest to jedyny jej rodzaj?

Edyta

@NICK, rozumiem, że w pracy w Tradycja i Jakość najbardziej nie podobała Ci się atmosfera i środowisko. Co możesz powiedzieć o innych aspektach wynikających ze współpracy z tą firmą? Jakie warunki zatrudnienia Cię obowiązywały? Może są jakieś argumenty za rozpoczęciem pracy u tego pracodawcy?

zadowolona
@Edyta 16.03.2018 23:00

Ja jestem zadowolona więc nie rozumiem o co ich chodzi...

sklep kochanowskiego
@Edyta 16.03.2018 23:00

w tej firmie zapomina się a elementarnych zasadach kodeksu pracy - choćby urlop wypoczynkowy, na urlop idzie się jak kierownictwu pasuje o przyznaniu urlopu pracownik dowiaduje się z dnia na dzień i masz iść na urlop ba nawet wniosku nie trzeba wypełniać, i wiele innych grzeszków tylko zapier... może skapnie premia za utargu

Edyta

@nick, jeżeli Twoja opinia o Tradycja i Jakość Sp. z o.o. jest inna, to dobrze by było gdybyś się nią podzielił z innymi użytkownikami forum. Czy w dalszym ciągu pracujesz w tej firmie? Jak przedstawia się Twoje doświadczenie wynikające ze współpracy z tym pracodawcą?

NICK
@Edyta 22.02.2018 20:02

Dzięki Bogu już nie jestem pracownikiem tej firmy .Wystarczy traktowania człowieka jak psa ,przez kierownictwo szary pracownik = śmieć smutne ale prawdziwe .NIE POLECAM PRACY W TEJ FIRMIE.

nick

te pochlebne opinie to piszą ludzie z biura tej firmy żenujące

Edyta

@Ala, rozumiem, że przyczyną nierozpoczęcia przez Ciebie współpracy z Tradycja i Jakość Sp. z o.o. była lokalizacja. Wzięłaś jednak w rozmowie kwalifikacyjnej, która w twoim odczuciu przebiegała w miłej atmosferze. Czy mogłabyś zdradzić więcej szczegółów na jej temat? Jakie pytania zostały Ci na niej zadane?

Ala

To dziwne ja też byłam na rozmowie i w kadrach powiedziano mi o odpowiedzialności. nie podjęłam pracy bo okazało się że nie mają sklepów koło mnie. mam małe dziecko i zależy mi na pracy blisko domu ale rozmowa była miła.

Zostaw opinię o Tradycja i Jakość Sp. z o.o. - Wrocław

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Tradycja i Jakość Sp. z o.o.