Grupa Pracuj

2.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Grupa Pracuj

Account Manager
Kandydat
 Pytanie

Koledzy i koleżanki, Jakie opinie macie na temat pracy jako Account Manager/Specjalista ds. Sprzedaży?

EMDM
Inne

Większość ogłoszeń to jakiś ustawka, niby jest a na miejsce "swój" z góry wyznaczony człowiek

Marta R
Kandydat

Miła rozmowa rekrutacyjna na 1 etapie. Pani z HR obiecała kontakt w przeciągu tygodnia niezależnie od decyzji. Nie skontaktowali się w ogóle. Nie wiem, po co taka deklaracja, skoro praktyka odbiega od rzeczywistości.

Pracodawca

@Marta R

Dzień dobry, jest dla nas bardzo ważne, żeby nasze procesy rekrutacji były prowadzone w sposób profesjonalny i przyjazny, oraz żeby każda osoba biorąca w nich udział, otrzymała informację zwrotną. Dlatego, bardzo prosimy o kontakt na adres: rekrutacja@pracuj.pl abyśmy mogli poznać szczegóły i wyjaśnić sytuację

Lol1
Kandydat
 Pytanie

Grupa Pracuj wyznacza chyba nowe "standardy" w rekrutacji. Najpierw telefon, że są zainteresowani rozmową - opis procesu, umówienie się na termin - fajnie. W przeddzień rozmowy, dostaję (!) smsa, że rozmowa została odwołana, na mailu informacja o chorobie rekrutera, ponowią kontakt jak wróci. Pomijam fakt, że wg mnie kultura biznesowa wymaga utrzymania tej samej formy, a nie nagłej zmiany na smsa, ale myślę: OK, fajnie, że transparentnie informują... Za kilka dni status rekrutacji zmienia się na odrzuconą.Oczywiście też bez kontaktu... :) To nie można było tak od razu, po co marnować czas na takie dziwne zagrania? Mnie takie podejście szczerze mówiąc wydaje się być co najmniej mało profesjonalne, "odrzuca" od firmy i na pewno w przyszłości jak zobaczę ofertę, to kilka razy się zastanowię - z szacunku do swojego czasu.

Pracodawca

@Lol1

Dzień dobry, jest dla nas bardzo ważne, żeby nasze procesy rekrutacji były prowadzone w sposób profesjonalny i przyjazny dla Kandydatów oraz Kandydatek. W związku z tym, bardzo prosimy o kontakt na adres: rekrutacja@pracuj.pl abyśmy mogli poznać szczegóły i wyjaśnić sytuację.

Programista C#
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Aplikowałem na stanowisko programisty .NET. Po wysłaniu CV bardzo szybka odpowiedź i umówienie się na rozmowę. Rozmowa bardzo miła, kulturalna, proste zadania. Uprzedziłem, że zależy mi na szybkiej odpowiedzi. Dwie godziny po spotkaniu telefon z prośbą o kolejne w celu zweryfikowania umiejętności na starszego programistę. Następnego dnia kolejne spotkania i już pytania na poziomie weryfikujące wiedzę i sposób rozwiązywania problemów. Również pełna kultura i miła atmosfera. Szkoda, że się nie dogadaliśmy co do stanowiska i wynagrodzenia :)

Pytania

programista: realizowane projekty, proste algorytmy do napisania na tablicy, prosty fragment bazy do zaprojektowania, banalne zapytanie SQL, pytania o dobre praktyki podczas tworzenia oprogramowania - ogólnie ŁATWA starszy programista: realizowane projekty, konkretne pytania techniczne, pytania z zakresu projektowania systemów, wzorce projektowe - ogólnie ŚREDNIO TRUDNA

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
ok
Kandydat
 Pytanie

Jestem rozczarowana procesem rekrutacyjnym do jednej ze spółek GP (Softgarden). Po rozpatrzeniu mojej kandydatury miałam rozmowę kwalifikacyjną z rekruterką, która w moim odczuciu przebiegła bardzo pomyślnie (moje doświadczenie zawodowe było niemal tożsame z obowiązkami na stanowisku, na które aplikowałam). W trakcie rozmowy rekruterka sugerowała, że zaprosi mnie do kolejnego etapu, wcześniej jednak wyśle mi link do testu z języka angielskiego. Potwierdziła, że test będzie jedynie formalnością, bo moje umiejętności językowe oceniła jako wystarczające na to stanowisko. Poprosiła również, abym wypełniła test możliwie jak najszybciej, bo zależy jej na czasie. Tak też zrobiłam, następnego dnia wypełniłam test i od tego czasu nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Napisałam po kilku dniach wiadomość, żeby się przypomnieć i upewnić, że wyniki testu dotarły i wszystko jest w porządku. Brak jakiegokolwiek odzewu. W związku z tym nie wiem czy nie przeszłam do kolejnego etapu, czy może nadal jestem w procesie? Jest to bardzo demotywujące, biorąc pod uwagę fakt, że w trakcie rozmowy sugerowano mi, że właściwie kolejny etap jest pewny. Uważam, że jako kandydatce, która poświęciła swój czas na rozmowę i wykonanie testu zasługuję na odpowiedź, niezależnie od tego czy jest ona negatywna czy pozytywna. Ghostowanie kandydatów jest brakiem elementarnego szacunku. Grupa Pracuj wydawała mi się ciekawym i rozwojowym miejscem pracy, jednak to jak zostałam potraktowana jako kandydatka zniechęca mnie do rekrutowania do tej organizacji.

Pracodawca

@ok

Wysoki standard prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych oraz kontakt z Kandydatami i Kandydatkami, są dla nas bardzo ważne. Procesy rekrutacyjne do softgarden są prowadzone przez naszych Kolegów i Koleżanki w Niemczech, dlatego prosimy o kontakt na adres: rekrutacja@pracuj.pl abyśmy mogli poznać szczegóły i wyjaśnić sytuację.

as
Były pracownik

s

3
Miki
Inne
 Pytanie

witam , może moje pytania nie dotyczą pracy w tej firmie, ale są bardzo powiązane z Waszą pracą!! -jak się ma Wasza praca do tego co otrzymują kandydaci ?! tzn: po 5 -7 latach aplikacja na stanowisko ma statut : aplikacja nieotwarta , aplikacja otwarta , aplikacja rozpatrywana........czemu takiej aplikacji po wielu latach nie można usunąć lub z niej zrezygnować ?! - dlaczego nikt z moich znajomych i ja nigdy nie dostaliśmy propozycji pracy przez aplikowanie przez tą stronę...(kilkanaście osób , w różnych zawodach i różnym wykształceniem )... - dlaczego od momentu rejestracji na pracuj.pl otrzymuję mnóstwo spamu na e-mail i telefon ?!! - dlaczego w większości anonsach brak oferty kwoty zarobków ?! Tak wiem, tylko kas za ogłoszenie , jak najwięcej zarobić, oni mają zpłacic a reszta , co to nas interesuje !! Fałszywa moralność i pomoc !! Tylko kasa......

2
Izabela
Inne
@Miki

to są w ogóle jakieś oferty pracy teraz? Co do działania jakichś innych serwisów, to pewnie musisz z nimi rozmawiać. Ja bym chciała wiedzieć, co w tych ofertach jest. Jeśli to nie problem, to napisz więcej.

1
Żona Przemka
Kandydat
 Pytanie

Cześć! Widziałam sporo rekrutacji do Grupa Pracuj. Zastanawiam się jaki klimat tam panuje. Czytałam sporo negatywnych opinii, ale też dobre. Widzę, że pracodawca na bieżąco stara się reagować, co oznacza, że pewnie mają coś do ukrycia. Szukam pracy w dziale sprzedaży, bo liczę na prowizję. Pracuję w innej polskiej firmie, gdzie na papierze wszystko super, ale w środku lekkie (usunięte przez administratora) Tutaj też malują trawę na zielono?

Iwo
Pracownik
@Żona Przemka

Tak jak zawsze na początku trzeba sobie wypracować współpracę z klientami i pewnie na początku premie nie są zabójcze, ale systematycznie pracując po 2/3 latach można na prawdę dobrze zarobić.

Ewa
Inne
@Iwo

A ile procentowo wynosi taka średnia premia względem podstawy?

Szymson
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś może powiedzieć jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko asystenta ds. obsługi projektów rekrutacyjnych? Oraz jak wygląda sama praca na takim stanowisku? Jak ze znajomością języka angielskiego w takiej pracy? Bardzo dziękuję za odpowiedź

Paulina
Inne
@Szymson

Też widzę co jakiś czas to ogłoszenie i dopytałabym o coś jeszcze. Chodzi o to, czy asystent potem awansuje i potrzeba kolejnych, czy z tego stanowiska nie za bardzo jest gdzie awansować a jest na nim po prostu rotacja?

Ktoś
Były pracownik
@Szymson

Ja miałam spotkanie z TL, który automatycznie w trakcie rozmowy zaprosił mnie do pracy w biurze. Sama praca polegała na publikowaniu ogłoszeń, zleconych przez firmę i poprawianiu ogłoszeń innych współpracowników, którzy po 2 miesiącach „szkolenia” (czyli pracowania za nich), oceniają, czy by Cię dali do klientów.

Anna
Inne
@Ktoś

To Twoje CV tak przemówiło do nich? :) Czy nie mieli większej ilości kandydatów?

Iwo
Pracownik
@Szymson

Praca wygląda tak że firmy wysyłają treść ogłoszenia do publikacji a zadaniem osoby na tym stanowisku jest jej dostosowanie do szablonu w pracuj.pl, przygotowanie techniczne i wysłanie do klienta do akceptacji. Angielski pewnie byłby mile widziany bo zdarzają się klienci anglojęzyczni ale nie jest wymagany.

Bulbasaur

Cześć, Zastanawiam się skąd w ludziach tyle jadu i nienawiści? Jak daleko człowiek jest się w stanie posunąć, aby zniszczyć drugą osobę, firmę? Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że Rzeszowski oddział Pracuj.pl to najlepsze Call center w jakim miałem okazję pracować. Miłości dla wszystkich kochani!

3
Abc
@Bulbasaur

Też się czasem nad tym zastanawiam. Ja lubię pracować w GP. Wiadomo są dni lepsze i gorsze, ale generalnie mam poczucie dużej dbałości o Pracowników, możliwość utrzymania work-life balance i szansę rozwoju, jeśli ktoś się stara i mu zależy.

5
On
@Bulbasaur

To nie jest call center

5
No
@Bulbasaur

Ciekawe, bo cała Grupa Pracuj, a w tym oddział w Rzeszowie robiły wszystko, aby nie nazywać i nie kojarzyć ich z typowym call center ???? a jak widać nie udało się to, jeśli pracownik określa to miejsce mianem "call center".

1
Lolaswawola
@On

Hehe serio, myślę że jednak ma prawie wszystkie znamiona call center? ;)

Wiecej szczegolow
@Abc

To co piszesz bardzo mnie zainteresowalo. Czy moglbys/moglabys przedstawic wiecej szczegolow w jaki sposob firma dba o pracownika? Dodatkowo ciekawi mnie rowniez jakie stanowisko zajmujesz w GP?

Rzeszów
@Bulbasaur

Pewnie dużo osób pamięta te lepsze czasy, które już nie wrócą. Nie jest to typowe call center, więc nadal będzie tu lepiej niż w takim typowym co nie zmienia faktu, że poziom absurdu czasem sięga sufitu. Jeszcze kilka lat temu zwalniały się jednostki i to niejednokrotnie z ciężkim sercem, a teraz to już myśl pewnie większej części biura.

Ruchaczu
Kandydat
@Abc

W poniedziałek masz dyżur pod biurkiem moim.

2
nika1331
Kandydat
 Pytanie

Jak wygladą praca ma stanowisku młodszego specjalisty ds wsparcia sprzedaży?

Ewa
Inne
@nika1331

Pytasz o obowiązki, zarobki, atmosferę czy coś innego?

Xyz
Były pracownik

Miałam krótki epizod pracy w GP i powiem tak - nie jest to zła firma, natomiast jest wiele lepszych. Rzeczywiście są liczne szkolenia, plus to co w korpo jest standardem a więc pryw. opieka medyczna i program lojalnościowy. Narzędzia do pracy dają - jednak aplikując na handlowca trzeba mieć świadomość pracy zdalnej/hybrydowej. Samochód jest przeważnie jeden na region, stąd wyjazdy do klienta jeśli się pojawiają, to bardzo sporadycznie. Największym minusem tej pracy w mojej ocenie jest ilość pracy - w żadnej z firm w których dotychczas pracowałam nie było jej aż tyle, nie jest to też tylko moja opinia. Jest wiele celów które trzeba "dopiąć" aby dostać premie (realizacja targetu nie jest wyznacznikiem otrzymania pełnej premii). No i wynagrodzenie - poniżej rynku. Kolejnym minusem jest brak możliwości rozwoju - w grę wchodzi jedynie awans poziomy, wyższe stanowiska są poobsadzane przez wieloletnich pracowników. No i pytanie co po GP - a tu możliwości jest niewiele. Albo próbować swoich sił w HR, albo iść do portali konkurencyjnych, a jak wiemy nie jest tego typu ogłoszeń dużo. Podsumowując, dla osób chcących zdobyć doświadczenie, zainteresowanych branżą - mogę polecić. Dla osób które mają już doświadczenie, cenią bilans pomiędzy życiem prywatnym a pracą, i ważne są dla nich kwestie finansowe odradzam.

Obserwatorka
Kandydat
 Pytanie
@Xyz

Xyz jakie firmy masz na myśli? Pytam z ciekawości, siedzę w HR, wysłałam do nich CV, ale jestem ciekawa opinii ludzi na rynku, którzy mają pojęcie. Z góry dzięki za info.

Czy
Kandydat
 Pytanie

Jakie są klimaty w firmie ? Czy jest tak beznadziejnie jak piszą pracownicy lub byli pracownicy tej firmy ? Opinie sa fatalne.

Iwo
Pracownik
@Czy

Zdecydowanie nie jest tak jak było jeszcze kilka lat temu. Bardzo dużo się zmieniło na plus. Chyba poszli po rozum do głowy i wreszcie zrozumieli co to znaczy dbać o swoich ludzi. Aktualnie mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z pracy tutaj i polecam.

Wrocek
Kandydat

Niestety ale moje dane przeciekły do innych firm co nie powinno mieć miejsca Nie komentuję bo nie nie mam na to słów. Szczerze odradzam ze względu na brak poszanowania prywatności zawartych online ustaleń. BG

Pracodawca

@Wrocek

Dzień dobry, bezpieczeństwo danych osobowych naszych użytkowników jest dla nas bardzo ważne, chcielibyśmy poznać szczegóły i móc wyjaśnić opisaną sytuację. Prosimy o kontakt pod adresem pomoc@pracuj.pl, nasz ekspert zajmie się sprawą.

Poszukujacy
Kandydat

Drodzy, Pracuj pl absolutnie nie pomaga w znalezieniu pracy, to portal czysto biznesowy mający na celu tylko i wyłącznie zarabianie na pracodawcach, tyle w temacie…wysłałem setki ofert, 0, żadnej odpowiedzi…

Podzukujacy
Kandydat
@Poszukujacy

Jestem pewny, ze już za chwile mój komentarz zniknie …

Długoletni pracownik

Kontynuując poprzedni komentarz i ciągnąc temat wartości firmowych. Bo teoretycznie funkcjonowało w firmie coś takiego, jak wartości firmowe, a teraz teoretycznie będą funkcjonowały nowe. Wcześniej były to: szacunek, dążenie do doskonałości, odpowiedzialność itd., obecnie na pierwszym miejscu postawiono klienta - tego zewnętrznego i wewnętrznego - i jego zadowolenie. W efekcie współpracując z klientem musisz uprawiać sporty ekstremalne w stylu włażenie mu w tyłek jeszcze bardziej niż wcześniej - w końcu nie każdy jest tak nierozsądny, aby przepłacać za ogłoszenie. Dla odmiany gdy Ty chcesz coś załatwić w firmie, to działy wsparcia muszą Tobie wejść w tyłek. Najlepsze jest jednak to, że wartość "szacunek", która wcześniej była zapisana jako szacunek do człowieka, zamieniono na "szacunek do różnorodności". Śmierdzi mi to mocno próbą wciskania pracownikom fałszywie pojętej tolerancji, być może za chwilę zostanie ogłoszona - wzorem innych firm - strategia poparcia dla środowiska LGBT? Żeby nie było - firma to nie samo zło. Są też oczywiście pozytywy. Wypłata jest zawsze na czas. Zdarzają się sytuacje w działach sprzedaży, że jakiś handlowiec skarży się w pytaniach do Zarządu, że nie zapłacono mu prowizji za jakiegoś klienta - pamiętam kilka takich tematów. Dla tych, dla których to ważne, bo nie stać ich na to, aby samemu sobie to kupić - w firmie są owoce, kawa i chyba ze sto rodzajów herbaty - wszystko za darmo, ale owoce tylko wtedy, gdy zdążysz się dorwać do gościa, który je przywozi - inaczej hordy biednych ludzi, którzy nigdy w życiu nie widzieli banana rzucą się na dostawę i garściami będą zabierać owoce dla siebie. Lokalizacja biura jest OK, pod nosem jest wejście do metra a w okolicy przystanki autobusowo/tramwajowe w każdą stronę. Ale ma to też negatywne konsekwencje - robi się tu drugi mordor i to widać. Kolejne pozytywy - dwa razy do roku są imprezy firmowe robione z rozmachem, a w międzyczasie można pojechać na integrację działową. Przy okazji na takich imprezach z ludzi wyłazi prawdziwe "ja". Są budżety szkoleniowe z których wykorzystaniem nie ma żadnego problemu, trzeba tylko dogadać się z przełożonym jak to zrobić. Można przez 2 dni w miesiącu pracować z domu jeśli stanowisko na to pozwala. Jest schludne, fajne biuro, ale nie ma w nim otwieranych okien, więc co wrażliwsi chorują - teraz klima daje w kość. Na koniec - obecnie poleciłbym tą firmę jedynie osobom, które chcą zdobyć doświadczenie w znanej marce, bo to na pewno zaprocentuje. Jeśli jednak chcesz tu przyjść i dać z siebie wszystko - nie warto. Firma to wykorzysta, a Ty odejdziesz lub zwolnią Cię gdy zaczniesz widzieć co naprawdę się tu dzieje i o tym głośno mówić. Jest coraz większa rotacja i to widać, chociaż nowe stanowiska też są tworzone. To tyle jeśli chodzi o centralę w Warszawie, na temat innych miast się nie wypowiem, bo nie przebywając w tych biurach na co dzień nie sposób wyrobić swoje zdanie o pracy tam.

Rafał Nachyna, Członek Zarządu
@Długoletni pracownik

@(usunięte przez administratora)Pracownik Dziękuję za ten komentarz. Jest mi przykro, że pracy w naszej firmie towarzyszą Tobie tak bardzo negatywne emocje i odczucia. Komunikacja wewnętrzna, a szczególnie informowanie pracowników o zmianach wewnątrz organizacji to zawsze duże wyzwanie. Dokładamy wszelkich starań, by informacje przekazywane przez kadrę zarządzającą, menedżerów czy zespół HR jak najbardziej szczegółowo rozwiewały wszelkie wątpliwości czy pytania. Z pewnością jest to obszar do ciągłej poprawy. Staramy się zrozumieć perspektywę naszych pracowników i chcielibyśmy zrobić to również w tym przypadku. Zależy mi na tym, abyśmy mogli o tym porozmawiać bezpośrednio. Jak często podkreślam zarówno ja, jak i moi koledzy z Zarządu, jesteśmy zawsze otwarci na każdą, nawet najtrudniejszą rozmowę. Czy dasz nam szansę abyśmy o tym porozmawiali? Zależy mi, żeby każdemu pracownikowi pracowało się dobrze w naszej firmie. Pozdrawiam Rafał Nachyna Członek Zarządu

12
Długoletnia była pracownica

Oj troszkę grubo tu na Zarząd zostało pojechane. Nie odniosę się do pracy "wysokich menadżerów" ale Zarząd ciężko też pracował na sukces firmy a nie pławił się w luksusach jak to zostało przedstawione. Proponuje wziąć chusteczkę i szybko wytrzeć sobie ten jad co spływa z kącików ust...

Długoletni pracownik
@Rafał Nachyna, Członek Zarządu

Drogi Rafale. Zaskoczyło mnie to, że odpisałeś osobiście, spodziewałem się raczej reakcji dziewczyn z HR z utartą, schematyczną odpowiedzią. Ale to dobrze i dziękuję za to, bo może coś ten wpis jednak dał... Co do rozmowy - dziękuję, ale nie jestem nią zainteresowany. Niestety straciłem do firmy zaufanie i nie czuję się w niej bezpiecznie, aby taką rozmowę móc przeprowadzić. Wpływ na to ma przede wszystkim fakt, że niestety nie liczycie się już z ludźmi na tyle, aby można było otwarcie mówić co jest nie tak, bez żadnych konsekwencji. Rozmawiałem z pracownikami, których zwolniono w ostatnich kilku-, kilkunastu miesiącach w sposób opisany przeze mnie w poprzedniej wypowiedzi. Tak się nie robi Rafał, nie traktuje się tak ludzi. Postępując w ten sposób burzycie zaufanie i poczucie bezpieczeństwa wśród nawet starych pracowników, bo jak widać każdego może spotkać podobny los. Popatrz na reakcje pracowników po ostatniej czystce w jednym z działów, nawet na emplo ludzie pisali wyrażając swoje niezadowolenie. Spławiono bez ogródek starych pracowników, później w odpowiedzi na zadane pytanie do działu nowe szefostwo tego działu odpowiedziało, że potrzeba było nowych kompetencji i doświadczenia - dobrze, tylko że te nowe kompetencje i doświadczenie jest gorsze niż poprzednie, nikomu niczego nie ujmując. To jest obłuda Rafał i pozwalacie na takie wypowiedzi osób, którym starzy pracownicy nie pasowali. Najłatwiej mi się odnieść właśnie do tej sytuacji, bo jest najnowsza, ale co potem stało się z jedną z koordynatorek w naszej drugiej spółce, która zawiniła tylko tym, że musiała zwolnić miejsce dla nowej/starej koleżanki? Rafał - nie zamydlicie nikomu oczu. Są w tej firmie osoby, którzy już na propagandę sukcesu się nie złapią, bo układy/układziki, kolesiostwo na wyższych szczeblach rozpanoszyło się strasznie. Jeśli jako Zarząd chcecie coś zrobić zacznijcie od wzięcia "za mordę" swoich menedżerów, którzy są najbardziej winni temu, co się złego dzieje teraz w firmie. To towarzystwo jest już tak rozpanoszone, tak bezkarne się czuje, że nawet jeśli czegoś nie są w stanie załatwić zgodnie z panującymi zasadami, to zrobią to po swojemu, w zmowie ze sobą. Jesteś inteligentnym człowiekiem Rafał i uważam, że wiesz o kim dokładnie piszę. Moje wypowiedzi mają wydźwięk bardzo negatywny, ale sytuacja jest, jaka jest... Bardzo chętnie wróciłbym się w czasie o 5 lat, tak bardzo jeszcze wtedy nie dało się odczuć pewnych rzeczy, pracowało się dużo lepiej. Zdaję sobie sprawę, że moje wypowiedzi to tylko jeden głos, natomiast możesz mi wierzyć, że rozmowy korytarzowe z zaufanymi współpracownikami nie są dla firmy chwalebne. Niestety coraz rzadziej w tych rozmowach da się słyszeć, że ktoś jest zadowolony z pracy u nas. Oczywiście cały czas jest dopływ nowych pracowników, dla nich ta firma może jawić się jako "najlepszy pracodawca", ale ludzie będący na pokładzie dłuższy czas widzą więcej. Jeśli chcecie coś zmienić, aby pracownikom nie będącym w uprzywilejowanej grupie "nietykalnych" menedżerów pracowało się lepiej, to weźcie się za nich, bo ciepłe posadki, coroczne awanse i spełnianie ich zachcianek zrobiło z tej grupy ludzi, którzy nie będąc Zarządem zachowują się tak, jakby już naprawdę realnie przejęli stery nad firmą i oczekują szczególnych względów. Zróbcie ankietę, ale nie poprzez jakiś system, tylko taką naprawdę anonimową, zwykłą papierową, coś w stylu pytań do Zarządu, i zapytajcie ludzi co myślą o swoich menedżerach. Może czegoś ciekawego się dowiecie... Pozdrawiam.

.rzeszow
@Długoletni pracownik

Brawo, w końcu ktoś to.mówi głośno. Unikacie tematu jak ognia, zwalniacie ludzi za "brak wdrazania feedbacku" zamiast zwrócić uwagę komu powierzacie kierowanie zespołami. Ankiety i.zglaszane problemy zawsze były i są wyrzucone pod dywan. Rozmawiając z ludźmi na korytarzach nie słyszy się już dobrych opinii

abc

@To były piekne dni: Prawda jest taka, że zawsze, gdy się gdzieś zatrudniasz, to pracujesz na kogoś. Warto mieć tego świadomość, gdy się idzie do pracy. Chcesz pracować na siebie, to załóż swoją firmę. Wtedy inni będą mogli pracować na Ciebie a Ty będziesz mógł/mogła rozkoszować się w swoich samochodach czy posiadłościach ;) (chociaż myślę, że to rozkoszowanie się wcale tak lekko nie przychodzi)

.warszawa
@.rzeszow

Dokładnie, brawo ! podpisuję się pod wypowiedzią rzeszowa. (usunięte przez administratora) Wielu ludzi z ogromnym bagażem wiedzy i doświadczenia odeszło z Grupy pracuj do firm, w których zostali docenieni, w których mogą awansować, zdobywać wiedzę, realizować(usunięte przez administratora) Oczywiście, zależy do jakiego działu traficie i kto jest Twoim przełożonym. Na zewnątrz firma postrzegana dobrze, ciesząca się dobrą opinią, wewnątrz nie jest tak idealnie. J(usunięte przez administratora)Jeśli pracujesz dniami, nocami, weekendami, jesteś dostępny pod mailem i kom. również jest to duży plus dla Ciebie:). (usunięte przez administratora)

1
Rafał Nachyna, Członek Zarządu
@Długoletni pracownik

Zaproponowałem Ci bezpośrednią rozmowę ponieważ wierzę, że tylko w taki sposób można wpłynąć na realną zmianę. Szkoda, że po tylu latach pracy, w których przyczyniałeś się do rozwoju firmy, a firma stawiała na Twój rozwój, nie jesteś tym zainteresowany. Pozdrawiam Rafał Nachyna Członek Zarządu

9
były pracownik
@Rafał Nachyna, Członek Zarządu

Za wyrażanie własnego zdania, nie zgadzaniu się z opiniami osób "uprzywilejowanych" ludzie są zwalniani za "niedopasowanie do zespołu". Żeby więc oczekiwać bezpośredniej rozmowy trzeba być na nią otwartym i umieć przyjąć konstruktywną krytykę, czego niestety w tej organizacji brakuje i mówię to z doświadczenia. Świetnie, że ktoś to w końcu powiedział głośno i trzymam kciuki, żeby coś to dało. Dopiero po wyjściu z tego towarzystwa wzajemnej adoracji i sztucznych uśmiechów i złapaniu perspektywy widać, jak bardzo oderwane od rzeczywistości jest to środowisko, zarządzane niestety w większości przez niekompetentnych menedżerów, którzy poza czubkiem swojego nosa nie widzą nic więcej... Awanse to głównie efekt lizod**stwa, najwyższe stanowiska piastują osoby, które nie odnalazłby się w żadnej innej organizacji bo oprócz dobrego PR niewiele sobą reprezentują. Zwalnianie osób przychodzących z zewnątrz, zwłaszcza na wyższe stanowiska, co zdarza się sporadycznie, za "niedopasowanie do zespołu" to nic innego, jak strach przed tym, że ktoś ten brak kompetencji jest w stanie obnażyć. Smutne bo firma miała potencjał i możliwości do tego by być świetnym miejscem pracy, ale gdzieś po drodze kadra zarządzająca oderwała się od rzeczywistości i żadne imprezy firmowe nie będą w stanie tego przykryć. Rada jest jedna, wpuszczenie świeżej krwi do firmy, zweryfikowanie kompetencji menedżerskich, otwarcie się na uczenie się od innych i pokora bo to, że dziś firma ma monopol nie znaczy, że za jakiś czas to się nie zmieni. Mimo wszystko życzę wszystkiego dobrego i trzymam kciuki za to, żeby przyszły zmiany na lepsze.

Rzeszow
@Rafał Nachyna, Członek Zarządu

@Rafal - pojedz do Rzeszowa i pomoz. Najlepiej wez ze sona Przemka.

pracownik
@Rzeszow

Obawiam się, że w wyniku tej wizyty zwolnione mogą zostać niewłaściwe osoby, jak to się nagminnie dzieje w Warszawie chociażby.

Hek

Rozwiń myśl proszę

Hej

Jaką konkurencję masz na myśli?

Karol
@Rafał Nachyna, Członek Zarządu

Rafale mega szacun za odpowiedź naprawdę robi wrazenie, ludzie doceniają twoje zaangażowanie

1
Aktualnie pracująca

Przyznam, że nie jest eleganckie wywoływanie do odpowiedzi na forum kogokolwiek. Myślę, masz ciekawe pytania i dużo żalu w sobie. Co oznacza: pracowaliśmy na Was? Chyba powinno być: u Was. Czy za swoją pracę nie dostawaleś/aś wynagrodzenia, na które jako dorosla osoba wyraziłeś zgodę podczas podpisywania umowy? Nie powinno się mieć żalu do tego, że ktoś wymyślił, prowadzi i rozwija intratny biznes. W każdej prosperujacej firmie tak jest ;) Pracuję w GP kilka lat i jako koleżanka z pracy chętnie przedstawię Ci mój punkt widzenia. To może być ciekawa i rozwijająca rozmowa;).

1
Aktualnie pracująca
@Długoletni pracownik

Czytam/ czytamy to co piszesz i zastanawiam się czy zdajesz sobie sprawę, że ludzie przychodzą tu czytać prawdziwe opinie o pracy w danej firmie. Część rzeczy nie pokrywa się z prawdą i są to fakty. Już sama nie wiem, czy masz żal do Zarządu czy do pracowników? Rozliczasz ludzi ze zjedzonych bananów - tu to nawet się uśmialiśmy. Piszesz, że wychodzi z nas prawdziwe "ja" na wyjazdach. Może i tak jest, inni pokazują prawdziwe ja na portalach opiniotwórczych. :) Nie napisałeś/aś żadnego zdania, które byłoby pozytywne, bo po każdym jest jakieś ale. Nie rozumiesz co znaczy wartość szacunek do różnorodności, bo zawężasz do LGBT. Pytanie czy nie słuchałeś/aś jak było wyjaśniane?, czy nie zadałeś/ aś sobie trudu, by dopytać? Na koniec: to co piszesz jest krzywdzące dla pracowników i pracodawcy. Rozumiem, że czujesz się traktowany/na nie fair i masz żal. Ja tez czuję, że jest nie fair to co piszesz. Mam nadzieję, że pomogło Ci uwolnienie emocji na tym portalu. Trzymam za Ciebie kciuki!

3
Karol
@Aktualnie pracująca

Aktualnie pracujaca, dobrze napisane. Pracuj to jest firma z misja, kierunkiem nawet fakt ze zarzad usiadl, przeczytal, odpisal juz pokazuje, ze ludzie u nas sa wazni. Dziwie bo nie wiem co jeszcze biedny zarzad moglby zrobic zeby pomoc ludziom !!! Chyba placic za to ze przychdza i sa, bo przeciez cieszmy sie ze oni sa u nas, nie wazne ze akceptuja naszej kultury, ktora jest mega fajna i ma 80% zwolenikow. Nie urodzil sie jeszcze taki, co by wszystkim dogodzil

4
Przyszłość
Pracownik
@Długoletni pracownik

Mamy 2021 rok, a tu nic się nie zmieniło.

Zapytanie
Pracownik
 Pytanie
@.rzeszow

Czy na przestrzeni tych 2 lat sytuacja się poprawiła ?

Czy
Kandydat
 Pytanie
@Przyszłość

Nadal jest bez zmian? Fatalne są opinie o tej firmie.

sprawdźcie to
Kandydat

Większość firm reklamujących się na pracuj.pl to toksyczne korporacje, które oferują niskie pensje. Możecie to sprawdzić poszukajcie opinii w gowork wpisując firmy z pracuj.pl. Sprawdziłam wszystkie firmy w których brałam udział miały same negatywne opinie... a rekrutacja jak do NASA po 2, 3 czy nawet 4 etapy.

CV
Pracownik

NIC NIE DZIAŁA NAWET CV NIE POTRAFICIE Z SZAABLONU ZROBIC, NIGDY WIECEJ Z TEGO NIE SKROZYSTAM

AS
Pracownik

Praktycznie mroźna wysyłać aplikacje w nieskończoność. Brak odpowiedzi i najprostszej informacji ile osób na 1 miejsce

Ewa
Inne
@AS

Udało Ci się w końcu tą odpowiedź otrzymać czy w dalszym ciągu nie?

nie da się
Kandydat

Nie da się znaleźć pracy na tym portalu na każde ogłoszenie CV składa ponad 100 osób więc szanse na wybranie są strasznie małe. Chyba najbardziej bezużyteczny czy wręcz szkodliwy portal do szukania pracy.

3
hkjk
Inne
@nie da się

to zmien portal. tak dziala rynek. popyt. podaz. Nie jestes zadowolona z tej e-uslugi to zmien ja na inna. Jest duzo innych portali i nie pisze tego ironicznie tylko to jest fakt.

Kandydat
Kandydat
@hkjk

Niby tak, ale jako portal analizujący tysiące cv moglibyście rozwinąć trochę bardziej analitykę dla użytkownika. Feedback jest istotny aby utrzymać wysoka pozycje. Google beż google analytics by nie było zbyt wiele warte...

Zostaw merytoryczną opinię o Grupa Pracuj - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Grupa Pracuj?

    Zobacz opinie na temat firmy Grupa Pracuj tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Grupa Pracuj?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 4 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Grupa Pracuj?

    Kandydaci do pracy w Grupa Pracuj napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Grupa Pracuj
Przejdź do nowych opinii