opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Lambertz Polonia

Profil oficjalny - płatna współpraca

4.2/5

Na podstawie 1225 ocen
Opinie(1602)
Dodaj opinię
Oferty pracy(5)
Aktualności(2)

Opinie(1602)

Dodaj opinię
Oferty pracy(5)
Aktualności(2)
Logo
  • O nas
  • .
  • Kariera
  • .
  • Benefity
  • .
  • Facebook
  • .
  • Kontakt

O nas

Kariera

Benefity

Facebook

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Częstochowa
  • Ruda Śląska
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Katowice
  • Chorzów
  • Czeladź
  • Siemianowice Śląskie
  • Sosnowiec
  • Mysłowice
  • Świętochłowice
  • Będzin
  • Wojkowice
  • Bytom
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Ruda Śląska - Lambertz

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Katowice
  4. /
  5. Opinie o Lambertz Polonia Sp. z.o.o.

Opinie

Opinie o Lambertz Polonia Katowice

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 5
    • 6
    • 7
    • …
    • 14

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Lambertz Polonia Sp. z.o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Anka

    03.03.2019 03:59

    Inne

    Jakie agencje teraz przyjmują do pracy?
    ReviewUserIcon
    Rafa

    09.04.2019 12:04

    Inne

    niby tak, ale na razie same archiwalne się wyświetlają serio nie szukaja nikogo?
    ReviewUserIcon
    Picatchu

    09.04.2019 14:43

    Inne

    na to wygląda ale wysłać zawsze można
    ReviewUserIcon
    rj2d

    08.01.2019 15:01

    Inne

    najłatwiej skupić się na negatywach i wszyscy tylko jak jest źle, jakbyśmy lepiej zarządzali, lepiej płacili, lepiej traktowali pracowników, jaki byśmy raj stworzyli gdybyśmy byli pracodawcami ale chociaż na chwilę postarajmy się być realistami, bez bujania w obłokach. Rynek pracy jest duży, każdego wybór, o socjalu nikt nie mówi, nikt nie chwali imprez zakładowych, że jednak jest do kogo usta w pracy otworzyć i pogadać. A jak dalej nie to nikt nie trzyma na siłę, skoro sami decydujecie się na prace tutaj to dajcie sobie spokój z wylewaniem żali na goworku
    ReviewUserIcon
    Malina

    05.03.2019 18:15

    Inne

    Spójrz na przedział wiekowy pracowników produkcji. Zdecydowana większość przekroczyła pół wieku, niewielka część moze 5% ma 18-26 lat, reszta dobiega lub przekroczyła 40. Teraz ich zabierz, stań i powiedz, ze rynek pracy jest wielki, że każdy przyjmie człowieka w ich wieku, zmęczonego, obolałego, z chorobami. Siedzą tam z przyzwyczajenia i ze strachu. Tam nikt się nie wychyla, bo się zwyczajnie boi, nikt nie walczy o podwyżki, bo się boi. Zarząd bazuje na ich przyzwyczajeniu i strachu. Faktem jest, że mają już tak wyrobione ruchy, że sam fakt, że pracują na produkcji w Lambertzie stanowi wystarczające referencje. Tylko kto im zapewni stabilność zatrudnienia w tym wieku?? Faktem jest, że na lepsze pensje zakład stać, wystarczy przejrzeć listę ich zbędnych i bzdurnych wydatków. No ale na czymś trzeba oszczędzać. Nawet w Niemczech oszczędzają zatrudniając głównie imigrantów ze wschodu. No ale grunt, że wysokie krzesełka mają za co balować, upiększać swoje twarze i rozbijać się drogimi samochodami :-D. Myślisz że, bony świąteczne raz do roku, wczasy po gruszą, malutka paczka raz do roku za parę złotych, beznadziejna impreza zakładowa i ucięta premiera wynagradza cokolwiek?? Serio, nie ma czego chwalić. Lambertz nie jest firmą w żaden sposób konkurencyjną, ci co jeszcze mogą i mają tę moc to znikają. Reszta siedzi bo się boi. Nikt nie przyzna otwarcie, że po 12 godzinach czuje sie jak kupa i nawet te wolne dni nie pomagają.
    ReviewUserIcon
    Vand

    04.04.2019 15:36

    Inne

    Malina generalnie masz racje ALE od początku: - kto jak kieruje swoją drogą kariery to każdego sprawa, może nie ma co ubolewać nad losem ludzi którzy wcale nei czują się pokrzywdzeni? i nie rob z 40latkow jakiś starców na miły Bóg!!! sama mam 40 i jeszcze nie chodze o balkoniku i umiem używac tych buziek ---> :P to na początek :D - po drugie ja się np na zarzadzaniu nie znam wiec sie nie wypowiadam, za to wiem jak pracuja moje dzieci i ze te "wysokie stolki" to nie jest lekka praca chociaz moze tak wygladac i ze te cale plany inwestycyjne oszczednosciowe i tad dalej to tez nie jest do konca tak jak mowisz - na przykladzie wedlug mojej sąsiadki to tez mam zycie jak w madrycie bo pracuje w Lambertzie a ona to ma przekichane i ona to dopiero ciezko pracuje bo co przy ciastach moze byc ciezkiego wiec nie ma co oceniac kazdy ma swoje racje i wiecie co, prawda jest taka że ludzie maja duzo gorsze warunki i ciezszą prace i my w Lambertzie na prawde nie mamy najgorzej a na pewno nie czuej sie jak jakas ofiara bo mam stabilne zatrudnienie z gruszy korzystam, przyzwyczajona jestem do takiego systemu pracy i nie lubie jak ktos za wszystkich sie wypowiada jak to u nas fatalnie i jak nas zle traktuja jakbym sie tak czula to bym tu nie pracowała i już
    ReviewUserIcon
    Wiktor

    29.03.2019 15:45

    Inne

    Witam, nigdy nie pracowałem w systemie czterobrygadowym, czytałem troche jak to działa ale jest to umowna po ile godzin itd wiec jak to wyglada w tutaj w praktyce?
    ReviewUserIcon
    klon12

    01.04.2019 16:00

    Inne

    Każda brygada pracuje po 15 dni w tygodniu, a reszta wolna, co do godzin- 2 zmiany, 6 do 18, 18 do 6.
    ReviewUserIcon
    Wiktor

    03.04.2019 10:25

    Inne

    15 dni pod rząd, a potem 15 wolnego?
    ReviewUserIcon
    rudyrydz

    06.03.2019 09:19

    Inne

    Witam, przeprowadzam sie z rudy do katowic i chcialbym zostac w firmie moze bo tu na miejscu sobie chwale prace, jak jest u was?
    ReviewUserIcon
    no nie gadaj

    22.03.2019 14:36

    Inne

    Czy mi się zdaje czy administrator wyciął słowo Ruda?
    ReviewUserIcon
    Prod

    25.03.2019 14:51

    Inne

    hahaha chyba serio :D cenzura dziala
    ReviewUserIcon
    Fauna i Flora

    19.11.2018 13:48

    Inne

    Pracowałam tam 9 lat w tym czasie zaliczylam 3 firmy leasingowe i nawet umowe na czas nieokreslony bezposrednio w lambertzie. Bylo roznie. Pierwsze tygodnie byly ciezkie nawet bardzo, rece, nogi, szyja bolaly tak, ze masakra. (usunięte przez administratora) Brygadzistki wiec stosowaly srodki jakie niejako narzucala im ich wzorcowa przelozona. A ta to dopiero ewenement. Bo przeciez smiesznym jest dac stanowisko kierownika (usunięte przez administratora)komus bez matury i bez znajomisci jezykow, bez jakiegokoleiek obycia i manier. W tamtym czasie ta kobieta nie sprawiala nawet pozorow. Nadrobila to, a i owszem ale po latach i smiem twierdzic, ze przez wymogi odgorne, bo przeciez nie wypada... SMUTECZEK. Pracownikami hali byly osoby przerozne, kwadratowe i podluzne. (usunięte przez administratora) Praca na hali nudna i meczaca. Przez 8 godzin to samo bez podmianki. Albo przekladasz skrzynki z palet na stanowiska, albo machasz wypraskami i probujesz nie zrobic luki, albo machasz rekami i probujesz wsadzic ciastko do komory, albo na kontroli klepiepiesz i probujesz dolozyc braki, albo gapisz sie tepo na folie i probujesz wychwycic dziury, albo pakujesz kartony w displaye i ratujesz sie przed zasypaniem, albo deklujesz to wszystko, robisz sklony, wykroki i odkladasz na kolejne palety, no ewentualnie jezdzisz paleciakiem po hali, probujesz ogarnac foliowanie i dowoz palet, albo ogarnac kolejna awarie. Brzmi w miare ok? Problem z tym ze placili wtedy zle i wiekszosc wykonywala prace zle. Operatorzy i paletowi robili glownie nic, kontrola udawala ze nic nie widzi, a pozostali udawali ze pracuja. Ogolnie ilosc nie jakosc. Minelo kilka lat i wiekszosc zolzowatych brygadzistek przeniosla swoje przerosniete ego do akwarium, oczywiscie po kolezensku. Totez czesc z nich ma teraz w trakcie pracy czas na przemierzanie okolicznej galerii handlowej, bo przeciez ich godziny pracy sa elastyczne. Inne w trakcie zarzadowych szarad zostaly zwolnione. Niedobra pani kierownik zostala awansowana. I nastala nowa era!!! Prawie. Pradodawca nauczyl sie co to kodeks pracy. (usunięte przez administratora)Pojawila sie 4robrygadowka, (usunięte przez administratora)szkoleniami, pracownicy z Ukrainy, smieszne wymagania i obowiazki, fikcyjny związek zawodowy, a bunt jest tlumiony i karany degradacja. Podwyzek brak. No poza brygadzistami ci ja wywalczyli. Ogolnie jak sobie poscielisz, tak sie wyspisz. (usunięte przez administratora) Jesli toniesz, chwyc sie tej brzytwy. Po krotkim okresie asymilacji i tak ci bedzie wszystko jedno. Kadra zarzadzajaca po licznych kontrolach, swiadoma konsekwencji wyraza swoje glebokie niezadowolenie jedynie poirytowanym glosem, a krzycza podrzedne pracownice, ktore w ten sposob radza sobie ze swoim zrojnowanym zyciem odobistym, ale je mozna zwyczajnie olac. Na plus sa swiadczenia socjalne, impreza zakladowa, no i w koncu sie pracownikow szkoli, byle jak, dla sztuki, ale jednak. Mnie ogladanie tego teatrzyku zmeczylo fizycznie i psychicznie. Mozg w poprzek staje! Moje sugestie dla Lambertz Polonia Sp. z.o.o.: Ludzie uczcie sie!!
    ReviewUserIcon
    Halbert

    21.01.2019 20:37

    Inne

    Kolego, a poradzisz co zrobić, aby się tu dostać?
    ReviewUserIcon
    Koko

    13.02.2019 11:17

    Inne

    Iść do kadr popytać, porozmawiać z kierownikiem hali lub kierownikiem zmiany.
    ReviewUserIcon
    Kuba

    08.05.2018 16:49

    Inne

    Niektórzy chyba nie wiedzą co piszą. Potrafią jedynie obrażać a przecież każdy chce pracować.
    ReviewUserIcon
    Prac

    24.01.2019 09:51

    Inne

    Ciężko nie przyznać temu racji. Daje do myślenia...
    ReviewUserIcon
    Koko

    13.02.2019 11:14

    Inne

    Organizuje. Jest zdaje się opłacana przez pracodawcę, nie jest pobierana zaliczka, przynajmniej odkąd pracuję. Pracodawca organizuje też bus. Odbywa sie zwykle w godzinach 19.00-01.00. Z jakością bywa różnie. Ale dla kogoś kto nie ma żadnego porównania jakość może być wystarczająca. Takie jakby all inclusive. Dla mnie jedzenie średnie lub poniżej średniej, alkohol z niższej półki, ale dla kogoś chcącego nawalić się jak szpadel to bez znaczenia. Czasem są jakieś pląsy na których można zawiesić oko. Inną rzeczą jest zachowanie niektórych imprezowiczów, przez co ogólny i tak już średni obraz traci. Bójki, kłótnie, pijaństwo, tu i ówdzie wymiociny, pijani ludzie leżący na stołach i inni tacy. Czasem przypominało to balangę menelów spod starego dworca w Katowicach. No ale większość pracowników produkcji reprezentuje takie klimaty, a że to oni stanowią większość imprezowiczów, nie polecam.
    ReviewUserIcon
    Edziula

    29.01.2019 13:24

    Inne

    Witam jak wygląda praca w Lambertzie w Rudzie Śląskiej na dzień dzisiejszy.? Dalej (usunięte przez administratora)? Bardzo proszę o odpowiedź i pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Dyziolo

    23.10.2018 16:48

    Inne

    Uwaga (usunięte przez administratora) nad pracownikami jest na porządku dziennym
    ReviewUserIcon
    Zbysiu

    24.09.2018 15:27

    Inne

    Czytając te komentarze nie da się wgl odnależć, masakra. Opiszę ile wiem i w krótkim tekście, a wy sami wywnioskujcie czy warto wgl zaczynać tam pracę. Powiem tak, pracowałem tam 3 lata i przeciągu trzech lat wszystko się zmieniło. Wcześniejsze kierownictwo za czasów (usunięte przez administratora)było ostro, wymagająca i (usunięte przez administratora) się w tańcu ale szanowała ludzi i dało się wszystko załatwić bez większego problemu. Nagle chaos wszyscy operatorzy na L4 i miesiąc praktycznie braku produkcji, dlaczego ? żeby nowa kierowniczka nie przejęła interesów. Oczywiście nic to nie dało, pojawiła (usunięte przez administratora). która poszła na rudą śląską, po krótkim czasu przejęła to (usunięte przez administratora) i było w miarę ok. Aż naglę pojawił się ten głąb (usunięte przez administratora) wszystko. Jest duży nacisk na ukrainców, dlaczego ? wiadomo Polacy pod leasingiem pracują do końca roku i cześć. Brak zrozumienia i kontaktu, obiecuje złoty góry i nic z tego nie ma. Głupie docinki i teksty z jego kierunku coś z typu "że wyżej siedzi" Głupie pomysły z tablicami - wydawania hajsu na nic, jakiś system informacyjny to samo.. Brak nadgodzin pod wzgląd oszczędności, sortowania ludzi na linii (mniej ludzi ta sama wydajność), brak dodatkowej pomocy - brakuje ludzi nikt nie przychodzi w zamian i musisz to wszystko ogarniać czy chcesz tego czy nie. Tani wyzysk a(usunięte przez administratora). za 5 Co do zarobków w miarę ok ale jak masz tyle obowiązków powinno być więcej co nie ? zamroził na rok czasu podwyżki, a z zapytaniem czy będą podwyżki - może w przyszłym roku ? W skrócie, Nie polecam.
    ReviewUserIcon
    Yara

    06.12.2017 21:16

    Inne

    Co myślicie o agencji jobsito? Czy są przez tą agencję przyjęcia?
    ReviewUserIcon
    pracowita

    17.01.2018 15:36

    Inne

    koleżanko piszesz niezrozumiale,że nic nie można odczytać
    ReviewUserIcon
    richat52

    02.04.2018 13:15

    Inne

    Z koordynatorką z Askwork-dawniejsze Jobsito-Ukrainką Oksaną,która ustala grafiki pracy dla pracowników leasingowych w Lambertz na Rudzie.Ma Ona swe biuro w Lambertz w Piotrowicach przy Bażantów 1
    ReviewUserIcon
    Hania

    27.03.2018 18:36

    Inne

    Czy jobsito nadal istnieje??
    ReviewUserIcon
    richat52

    02.04.2018 13:09

    Inne

    Tak,ale pod inną nazwa Askwork
    ReviewUserIcon
    ON

    25.03.2018 04:33

    Inne

    PRACOWAŁEM TAM 9 LAT NIE DOCENIALI ZWOLNILI Z ART 52 PANI (usunięte przez administratora)ANI NA UGODĘ NIE POSZŁA A JAK JA WYWALILI TO DO GŁÓWNEGO SZEFA DO NIEMIEC DZWONIŁA I BŁAGAŁA O POWRÓT MASAKRA
    ReviewUserIcon
    Były Praktykant

    24.03.2018 16:03

    Inne

    Praktyki u Winklera wspominam bardzo dobrze :) Deserownia i Silosy hej hej ! Pozdrawiam :)
    JobOffersIcon

    Oferty pracy - Lambertz Polonia Sp. z.o.o.

    Operator Maszyn

    Lambertz Polonia Sp. z.o.o.

    LocationIcon

    Ruda Śląska

    WalletIcon

    4666 - 6060 PLN / m

    Sprawdź ofertę
    Magazynier

    Lambertz Polonia Sp. z.o.o.

    LocationIcon

    Katowice

    WalletIcon

    4666 - 6065 PLN / m

    Sprawdź ofertę
    Elektryk/Elektromechanik Utrzymania Ruchu

    Lambertz Polonia Sp. z.o.o.

    LocationIcon

    Ruda Śląska

    WalletIcon

    5500 - 7150 PLN / m

    Sprawdź ofertę
    Paletowy

    Lambertz Polonia Sp. z.o.o.

    LocationIcon

    Ruda Śląska

    WalletIcon

    4666 - 6065 PLN / m

    Sprawdź ofertę
    Operator Maszyn Pakujących

    Lambertz Polonia Sp. z.o.o.

    LocationIcon

    Katowice

    WalletIcon

    4666 - 6050 PLN / m

    Sprawdź ofertę
    ReviewUserIcon
    linda

    19.09.2017 21:29

    Inne

    Czy ktoś może wyjaśnić dlaczego w ojczystym kraju pierszeństwo do pracy mają ludzie z Ukrainy?A my Polacy odsyłani jesteśmy do domu.
    ReviewUserIcon
    linda

    21.09.2017 20:31

    Inne

    Ha,ha,ha motto Lambertza
    ReviewUserIcon
    Kierownik

    17.01.2018 17:57

    Inne

    Bo jak jest w uj pracy i dzwonią polakam żeby przyszli do pracy to mają to w upie, a jak ukraincam to zawsze przyjdą, więc nie ma co narzekać
    ReviewUserIcon
    Ronka

    28.11.2017 19:03

    Inne

    Obecnie pod niektórymi Agencjami Pracy wspólpracującymi z Lambertz ,pracownicy tych Agencji maja 11PLN/h .Pracować trzeba wszędzie.Pani Dyrektor wcale nikomu nie przeszkadza w pracy.Jedynymi bolączkami jest to ,iż pracownicy leasingowo-tymczasowi nie mają płatnych godzin za pracę w nocy.także,powinna być wyższa stawka za pracę w weekendy aby była większa mobilizacja.Uważam ,ze kiedy jest w firmie spokój są większe zarobki i odpowiedni socjal,to pracownicy sami pchaja się drzwiami i oknami do firm po zatrudnienie. Te uwagi pozostawiam przełożonym A zresztą powinny byc zlikwidowane wszystkie Agencje Pracy i ludzi powinna przyjmować bezposrednio firma,dajc tym ludziom wyższe stawki i odpowiedni socjal i nie byłoby tym samym wybrzydzania i takiej fluktuacji kadr
    ReviewUserIcon
    Prezes

    12.01.2018 07:16

    Inne

    Tego się nie da się czytać.
    ReviewUserIcon
    abc

    15.01.2018 07:56

    Inne

    Witam mam pytanie pracujecie po 12 godzin a jak są rozpisywane grafiki? Pytam bo w poprzedniej pracy też pracowałem po 12 godzin i tam było dniówka nocka dwa dni wolne w Lambertz podobnie?
    ReviewUserIcon
    abc

    18.09.2017 15:36

    Inne

    Czy na stanowisko Pakowacz przyjmuje tylko agencja czy można się dostać bezpośrednio przez Lambertz?
    ReviewUserIcon
    pracowita

    02.01.2018 14:21

    Inne

    Najpierw pod Agemcję Pracy trzeba,pózniej pod firme,o ile przyjmą bo leasing dla Lambertz jest bardziej opłacalny aniżeli zatrudnienie pracownika
    ReviewUserIcon
    pracownik

    06.01.2018 20:18

    Inne

    Wpisz swoją odpowie Firma Lambertz przyjmuje pakowaczy na umowę o pracę, nie trzeba pracować pod Agencją
    ReviewUserIcon
    Ronka

    07.12.2017 18:45

    Inne

    Nawet w Katowicach -Piotrowicach tez praca jest super nie jest zła, kierownictwo jest miłe ,uprzejme.
    ReviewUserIcon
    Mhm

    20.12.2017 21:39

    Inne

    Jasne, ale bajki haha
    ReviewUserIcon
    anonymous

    07.12.2017 18:43

    Inne

    Ja pracuję pod APT stawka 11PLN/h praca nie jest zbyt uciążliwa pod dachem,a tygodniówki płacone terminowo czasem jest 1 lub 2 dni pózniej-(jak wypada jakieś święto) Załoga wesoła ,kierownictwo także ,Polecam tą firmę nie tylko dla osób młodych -studentów ,uczniów szkół średnich lecz także dla osób w wieku przedemerytalnym.
    ReviewUserIcon
    Yafjj

    07.12.2017 20:50

    Inne

    A czy to jest jakiś polski pośrednik? Nigdy nie słyszałam o nich.
    ReviewUserIcon
    Nowynowak12

    22.11.2017 19:40

    Inne

    Jak to sie stalo... ona nas ich zostawiła. Co teraz bedzie... lekarzu lecz sie sam...
    ReviewUserIcon
    ciekawy

    08.09.2017 11:36

    Inne

    Hej ile jest wypłacane tej tygodniówki?
    ReviewUserIcon
    richat

    12.09.2017 19:59

    Inne

    Było pod Jobsito 9,72/h razy 12 i razy ilość dni jakie przepracujesz
    ReviewUserIcon
    richat

    12.09.2017 20:02

    Inne

    Ale od 11 wrzešnia br.jest 11 złotych netto za gpdzinę
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Lambertz Polonia?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
    ReviewUserIcon
    kriss

    05.09.2017 23:27

    Inne

    Tyle stron i tylko wyzwiska i kłótnie. Może ktos napisze ile zarabia pakowacz?
    ReviewUserIcon
    agrafka

    10.09.2017 23:32

    Inne

    Najnizsza krajowa + premia z wypracowanej normy
    ReviewUserIcon
    justyna

    31.08.2017 20:33

    Inne

    Witam czy jest tam praca od zaraz
    ReviewUserIcon
    Jeroniss

    31.07.2017 15:15

    Inne

    Wydaje mi się, ze teraz jest niezły moment na zmianę pracy, bo bezrobocie na śląsku jest dość niskie a w Katowicach spadło nawet poniżej 2% http://slask-praca.pl/gliwice-a-bezrobocie/.
    ReviewUserIcon
    anonim

    21.07.2017 19:50

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    A kieleckie jakie piękne gdzie jest taki drugi Kra

    25.07.2017 09:47

    Inne

    Stary robolu nie podszywaj się za ludzi z Delic-Polu. Bo to bardzo nie ładnie. Tyś chłopie chyba nigdy nie był na kieleckiej wsi i tak naprawdę nie wiesz gdzie woj.Świętokrzyskie leży.Tam wszystkie bramy wjazdowe pilotem otwierane a Ty nigdy nawet pilota w ręce nie miałeś a i nawet prawo jazdy nie masz.nie rozczulaj się tak nad sobą bo sam sobie spraw (usunięte przez administratora) eś a teraz pretensje do Dziury masz. I jeszcze jedno nie obrażaj ludzi z Świętokrzyskiego. Ty chyba chłopie Lipińczykiem jesteś .A kielecka wieś jest piękna zrób sobie wycieczkę i przekonaj się.
    ReviewUserIcon
    Jedensyf!!!

    21.07.2017 14:25

    Inne

    (usunięte przez administratora) Dawno tak firma nie wyglądała, tylko za jej rządów może tak wyglądać !!!(usunięte przez administratora)Zrobiła nam jeden (usunięte przez administratora)na zakładzie!!! Oczywiście ze nic jej nie gadamy bo ona nawet nie słyszy a i nie widzi mowi wszystko dobrze jest Ok !!! A tak serio nic nie jest Ok !!!! (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    W-11

    11.07.2017 16:12

    Inne

    No dalej odpiszcie coś bo dziś mam dzień do ujawniania prawdy.

    Kontakt - Lambertz Polonia Sp. z.o.o.

    Katowicka 170 41-705 Katowice

    NIP:6772001646

    KRS:0000119662

    Branża główna: Piekarnictwo i cukiernictwo
    ReviewUserIcon
    anonim

    10.07.2017 20:24

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Kiedyśtam

    11.07.2017 10:17

    Inne

    (usunięte przez administratora) Na początku jest ich gar­stka, po­tem sta­je się ich więcej. (usunięte przez administratora) Chcą się do ko­goś upo­dob­nić i stać się czyjąś ko­pią. Tym spo­sobem tracą swo­je praw­dzi­we ja. Jesteśmy świadomi podjętych, decyzji! Każdy odpowiada sam za siebie, nie chcemy z tą osobą pracować !!! Sami napisaliśmy pismo do Zarządu, nie piszcie trzy osoby bo jest nas większość !!! Bądźmy do końca uczciwi, nie zgadzamy sie z decyzją Zarządu wiemy co było, nie damy wiecej się tak traktować , jak przed Laty !!! Mamy szefa który uświadomił nam ze mamy swą godność i zasługujemy na szacunek! Obelgi kierowane w naszą stronę hm? A moze w końcu ktoś spojrzy prawdzie i zastanowi sie co my czujemy ! Jak możemy pracować z osobą która nas zawsze(usunięte przez administratora)!!
    ReviewUserIcon
    W-11

    11.07.2017 11:53

    Inne

    A co Wy jesteście lepsi? Gdzie była wasza solidarność jak za czasów Pani Agaty ludzie z firmy odchodzili za upokarzanie ich co mam wymienić ich nazwiska?i Nie była to jedna ani dwie osoby tylko kilkanaście Nie pisz mi tylko ,że te osoby się nie nadawały i musiały odejść.Wstyd nikt się wtedy za nimi nie ujął.zresztą nie wiem czy by chciały to były osoby z honorem.A wy jak hieny dbacie tylko o swoje tłuste pośladki wypasione dzięki ciężkiej pracy ludzi z ciastowni i ludzi pracujących na pakowalni.Zachowujecie się jak mafiozy .Dobrze nawet że do tego doszło może w końcu coś się zmieni w tym zakładzie i zmniejszy się ilość poganiaczy bo jak do tej pory było ich za dużo.
    ReviewUserIcon
    pracownik

    10.07.2017 10:13

    Inne

    A dziś poniedziałek prawda? Gdzie tych 50 Niemców? Ktoś wcześniej pisał że już jadą :-) totalne bzdury ! Teraz wszyscy widzą że to tylko zastraszania żebyś mu dopuścili i przyszło do pracy! My Katowice i Ruda nie poddamy się i będziemy stać przy swoim! I żeby była jasność nie wrócimy do póki ta kobieta tam jest ! Nie chcemy i nie będziemy z nią pracować! !!
    ReviewUserIcon
    obojętny

    10.07.2017 10:38

    Inne

    Część pracowników chce pracować z Panią Dziurą Część nie zwraca uwagi na to kto kieruje zakładem bo i tak wychodzą z założenia że, muszą zrobić to co do nich należy .Tylko nielicznym niebieskim nowa szefowa nie odpowiada więc coś chyba jest nie tak.
    ReviewUserIcon
    Qwink

    09.07.2017 22:07

    Inne

    Moi drodzy. To że pani E.D wróciła do firmy to decyzja zarządu i jej. Nie powinniście się w to wtrącać tylko zaakceptować i pracować dalej. W razie problemów ingerować. Jak sami piszecie narazie się nic nie dzieje więc w czym problem. Przeszłość jest przeszłością. Teraz jest teraz. Być może wszystko będzie wyglądało całkowicie inaczej. Osobiście uważam że osoby strajkujące zazdroszcza pani dyrektor jej dokonań.. Doświadczeniem i ciężka praca doszła do miejsca w którym się znajduje.. Ciekawe czy jakby któryś z was miał pod sobą tylu ludzi i tak ogromne obowiązki nie musiałby krzyknąc? To nie jest żaden mobbing tylko mobilizacja. W każdej firmie się to zdarza. Jak to mówią wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma. Firma jak każda, szef równiez. Więc skończcie wymyślać tylko weźcie się za pracę a kto wie może wy równiez osiągnięcie sukces jak pani Edyta. ☺️
    ReviewUserIcon
    Pokorny

    10.07.2017 08:33

    Inne

    Ja życzę Tobie sukcesów w pracy:-). A cała reszta bez komentarza.
    ReviewUserIcon
    Qwink

    10.07.2017 08:51

    Inne

    Przypomnijmy sobie wcześniejszą współpracę pani Edyty z firmą Lambertz od samego początku.. Zaczęła od? Sprzątaczki szła po szczeblach do góry aż dostała się na wyżyny. Nie przyszła na gotowe. To jak firma wygląda teraz jest również jej zasługa. Jej jak i jej rodziny która wspierała ja w pracy i poza nią. To że w firmie pracowali członkowie jej rodziny niczego nie zmienia, ponieważ zajmowali stanowiska na których się sprawdzali.. Tak bardzo by chciała zeby z nią pracować bo stara się w pracy i chce odbudować dobre stosunki z pracownikami. Jak każdy inny człowiek.. Spójrzcie na to z innej strony... Mam wrażenie że wielu pracowników patrzy tylko na swój czubek nosa. A każdemu należy się akceptacja.. Jej przeszłość jest tylko przeszłością..
    ReviewUserIcon
    Liiliiputtt

    08.07.2017 18:09

    Inne

    Wszystkich zaskoczył powrót pani Edyty. Nie wiem czy ten protest coś da. Moim zdaniem to jest dziecinne i niepoważne. Jeśli ktoś nie chce z nią pracować to nie musi. Wystarczy napisać wypowiedzenie. Wiem że E.D nie da się szantażować. Mam jednak nadzieję że ten konflikt poprawi sytuację pracowników na halach. Bo gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta. Pożyjemy zobaczymy.
    ReviewUserIcon
    Pokorny

    09.07.2017 17:05

    Inne

    Oczywiście, że można złożyć wypowiedzenie i sprawa załatwiona ale jeżeli ktoś jest związany z tym zakładem i troszkę życia i zdrowia tam zostawił to ludzkim odruchem jest ,, szkoda że tak musi się to skończyć,,. Ludzie patrzący tylko na pieniądze i tzw.KARIERĘ PO TRUPACH DO CELU tego nie zrozumieją.
    ReviewUserIcon
    Pokorny

    09.07.2017 17:11

    Inne

    I jeszcze jedno nikt tutaj z nie obecnych w pracy nie ma zamiaru się bić ale ten trzeci co ma mieć z tego korzyść to na pewno nie pracownicy.
    ReviewUserIcon
    anonim

    07.07.2017 22:48

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ziomek

    08.07.2017 15:55

    Inne

    Nie niestety nie :/
    ReviewUserIcon
    edek

    08.07.2017 20:20

    Inne

    Iddzcie do SOLIDARNOSCI pomoga wam załozyc.
    ReviewUserIcon
    Ruda i Katowice

    07.07.2017 09:32

    Inne

    Musimy trzymać się dalej razem Ruda & Katowice nie możemy się poddać! I nikt nie jedzie bzdury!!! Jutro mają przyjechać ludzie z zarządu A nie nowi do szkolenia kto takie ploty sieje! Nie poddawany się tyle już razem osiągnęliśmy.A zwolnić nikogo nie mogą bo i za co? Że jest chory i poszedł na L-4? Każdy ma do tego prawo! Ona robi wszystko żeby nas zastraszyć i żebyśmy pekli i się poddali i ona znów będzie górą. Nie pozwólmy na to! Nie pozwólmy żeby znów nastały czasy tyrani! Nie dajmy jej tej satysfakcji! Przeczekajmy damy radę zobaczycie Koniec tyrani !!!!
    ReviewUserIcon
    ££££

    07.07.2017 13:18

    Inne

    Tak to prawda ona probuje nas nastraszyc, niech przyjada niemcy i szkola pracownikow.Najpierw jednak sami niech sie ogarna jak wszystkie maszyny działają.Ja sie tylko pytam gdzie byli Ci Nimcy jak ruszala nowa hala.Dlaczego nas nie szkolili. Niemcy nauczyli nas obslugi oki ,trompa,oblewarek?Pokazali ciastowemu jak zrobic ciasto?Nie sami do tego dochodzilismy.Ta wiedza jest w nas.W tym wszystkim chodzi o to ze wlasnie Niemcy nas nie szanuja.Jestesmy tania sila robocza.Nic nie warci.Zatrudnili E.D pomimo wyraznego sprzeciwu.Sklocili tym samym ludzi i teraz niech sie martwią. Mysle ze wiele z tych osob ktore odeszlo na l 4 juz nie wroci do pracy.Czy ona jest czy nie.Ale tak naprawde nie chce mi sie wierzyc że niemcy jeszcze jej nie wywalili.Walczacy wspieram was z calego serca.Zycze wszystkim powodzenia.Osoba które pozostaly tez szczeze zycze powodzenia jezeli ona nie odejdzie lub jej nie wywala wam tez bedzie ciezko.szczeze mowiac nie zazdroszcze.Duzo pracy malo wyszkolonych ludzi.Nie bedzie latwo.Narazie jest miła.Pozniej zacznie wyciągać konsekwencje z wydajności.Wkrótce również bedzie wiedziec ze wsrod was sa osoby ktore tez sie nie nadają na niektore stanowiska.Sytuacja jest beznadziejna.
    ReviewUserIcon
    ########

    07.07.2017 08:46

    Inne

    Straszą i chce żeby ludzie powracali do pracy bo niema komu ucinać stawek.wrócimy jak wróci spokój na zakładzie.niedamy się!!! Pozdrawiam walczących już bliski jej koniec.
    ReviewUserIcon
    tola

    07.07.2017 08:24

    Inne

    I to są uczciwi. Miesiąc temu się umawiali ,że pójdą na L-4.No fajnie bojkotować siedząc w domu i zbierać państwową kasę.Sama dziś się przejdę do Zus i opowiem wszystko.I to jest dopiero złodziejstwo
    ReviewUserIcon
    Pokorny

    07.07.2017 08:54

    Inne

    Powód jest jeden . Na zakładzie panuje zaraza. :-)
    ReviewUserIcon
    ela

    07.07.2017 09:06

    Inne

    A jak Jabol podkręcił linie na maksa to ludzie nie byli chorzy ?Większość w szatni tabletki przeciwbólowe zażywała ale nikt na L-4 nie szedł.
    ReviewUserIcon
    Neutralny jesteś chory

    07.07.2017 08:20

    Inne

    Nikt za L 4 nie zwolni !!!! Nikt za piękne oczy L4 nie dostaje tylko z powodu choroby !!!! Edzia wydajności nie robi to teraz pisze sobie albo jej lizusy posty żeby wszystkich zastraszyć !!! Nie dajcie się !!!! A ryczeć ryczy i dobrze ze jest ten mail i piszcie tam cała prawdę jak się zachowuje bo inaczej będzie jeszcze gorzej jak będziecie się jej bać !!! Na zebraniach mówili mamy pisać !!!! nie poddawajcie się tylko walczcie z nią i nie dajcie się !!!!
    ReviewUserIcon
    anonim

    06.07.2017 23:02

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    neutralny

    07.07.2017 06:39

    Inne

    na razie nikt tam nie krzyczy,jak na razie,co do zwolnień to po co jej pracownicy którzy pouciekali zdrowi na L 4,komisja sprawdzi może być wija
    ReviewUserIcon
    toto

    06.07.2017 22:13

    Inne

    Czytam to i zastanawiam się z kim ja przez parę lat pracowałam. Przecież Ci co tu się wypowiadają to istne hieny.cwane bestie.sami zatrudnili sobie rodzinke a zarzucają jej .Przykład;Mąż Pani M.K ledwie przyszedł zaraz został brygadzistą.Beata Jabolowa kierownikiem i wy jej zarzucacie ,,,ze rodzinkę zatrudniła?Wstyd .ktoś kto ma honor i kulturę tak nie postępuje.nic nie zrobicie a wasze L-4 powiniwn dokładnie sprawdzić ZUS.Żona jednego z kierowników była brygadzistką na hali i co?uciekła z powrotem na kademę .A teraz ma najwięcej do powiedzenia.W palarni zachowuje się jak ostatni menel co drugie słowo kur..to jest ta wasza kultura a za te pomówienia Edzia powinna oddać Was do sądu.
    ReviewUserIcon
    @

    06.07.2017 22:38

    Inne

    Tyle ile Edzia rodziny pozatrudniala w Katowicach to nie szło się doliczyć wszyscy na kluczowych stanowiskach!!!! Plus połowa Kielc jeździła do pracy a my za te kobiety musieliśmy zapieprzac bo to ciastek wogole nie umiało wkładać! A sądem to Ty nie strasz bo to edzia powinna tam wylądować za mobing
    ReviewUserIcon
    Robia tu i tam

    06.07.2017 21:21

    Inne

    Czy wy jesteście normalni!!! Pomyślcie co 5 Niemców zdziała!!! Straszą i straszą roboty nom nie zabierą!!!! Trzeba się trzymać i róbmy dalij swoje!!! Głupa dziura obiecała ze w poniedziałek wszystko ruszy i teraz wymyślo 50 Niemców Brygadzistki z Niemiec szkolace żal A jeszcze te co się wydygaly godaja ze szkola brygadzistki z Niemiec nie wierzą co ta dziura wom obiecała ale pamiętaj ona nigdy nie zrobiła tego co objoecala ona patrzy tylko na siebie Łazi płacze u nos na palarni i obiecuje Dzwoni i mówi co kto ma pisać , napewno do swojej rodzinki żeby nos wszystkich przestraszyć Nie dajmy się jesteśmy razem pamiętajcie iRUda i Katowice mamy moc i ona się boji Bo nie będzie tak jak obiecała Nie dejcie się zastraszyć bo to jej gra na naszych głowach misimy być modrzejsi
    ReviewUserIcon
    1

    06.07.2017 19:51

    Inne

    Nie poddawać się! Brawo dla walczących! Jedna osoba nie może tyle osob pokonać ! Straszą pewnie lizusy od e.d co sami plotki wymyślają! Walczyć do końca!
    ReviewUserIcon
    Ona

    06.07.2017 19:04

    Inne

    W poniedzialek to wszystko sie zakonczy a Lambertz ruszy cala para
    ReviewUserIcon
    pracownik

    06.07.2017 20:28

    Inne

    Niech rusza powodzenia :-) już resztę rodzinki sprowadza? A podobno nepotyzmu miało nie być! !!!

    Zostaw merytoryczną opinię o Lambertz Polonia Sp. z.o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.