Volkswagen Motor Polska Sp.z.o.o

Adres: Strefowa 1, 59-101 Poznań

NIP: 6922088897 KRS: 0000100781

Volkswagen Motor Polska Sp.z.o.o
3 2216 10042 5 1

Opinie o Volkswagen Motor Polska Sp.z.o.o

Filtruj opinie po kryteriach:

Emka
 Opinia

Spawalnia M-linia, masakra jakaś! Posiłki się jada się przy zgaszonym świetle bo oszczędności, wszyscy inni maja na przerwie swiatła zapalone. Jeden z liderow z pierwszej zmiany kompletny cymbał, krzyczy na ludzi, obraża ich, ciągle robi fochy żeby stanąć za nich jak idą do toalety. Z tego co słyszałem wiele razy były na niego skargi i majstra, nic się z tym nie robi. Chyba trzeba szukac pomocy u personalnej lub kierownika bo tak długo mie moze być zeby" J" (wszyscy kumaci wiedzą o kogo chodzi) w ten sposób postepował z ludzmi którzy wystarczająco ciężko tu mają a o jeszcze im dokłada problemow.

Pomocna?
Tak1Nie
Monter
 Opinia

Pracuje tam od rokuna lince i już mogę powiedzieć, że robota jest ok. Gorzej z otoczeniem. Lider pies len i kawał idioty, majster po podstawówce dający tylko o swoją (usunięte przez administratora) Nie mówiąc już o tym jka zachorujesz. Wtedy to już jesteś najgorszy. Ogólnie nie polecam ludzia z miękka pupa bo długo nie wytrzymają. Kolchoz w 21wieku.

Pomocna?
Tak1Nie
Andrzej
 Rekomendacja

Witam wszystkich, jestem obywatelem Ukrainy, od dłuższego czasu pracuję w Polsce. Teraz zastanawiam się nad tym żeby zmienić pracę. Wcześniej pracowałem jako pracownik produkcji w dużej firmie ale daleko od Poznania. Teraz szukam coś bliżej Poznania i właśnie rozglądam Volkswagen na przyszłość. Czy możecie powiedzieć jakie tam są zarobki, czy firma zatrudnia bezpośrednio, czy tylko przez agencję? Jaki jest tryb pracy? Czy dają nadgodziny i t.d. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Pomocna?
Tak2Nie
qwerty
 Opinia
@Andrzej 24.06.2019 17:50

Wynagrodzenie (podstawa) to 3500 brutto na początku + 200 brutto za pracę zmianową. Tryb pracy jest 17-zmianowy w Antoninku i 16-zmianowy we Wrześni. Zatrudnienie przez agencję pracy. Nadgodziny się zdarzają.

Pomocna?
Tak1Nie1
Andrzej
 Opinia
@qwerty 25.06.2019 09:31

Dziękuję bardzo, a premia też jest,czy tylko sama podstawa?

Pomocna?
TakNie
Pawel
 Opinia
@Andrzej 25.06.2019 13:09

premie tez sa

Pomocna?
TakNie
ORLIK
 Opinia
@Andrzej 24.06.2019 17:50

Chłopie daj sobie spokój z tą firmą , jak tam wleziesz to nie będziesz widział rodziny już wcale, to jest fabryka która zmusza do pracy i warunki są w opłakanym stanie. Niektóre hale nie oddane do użytku , gorączka , brak wymiany powietrza, bardzo zła atmosfera, kapusie na każdym kroku, mistrzowie po podstawówkach a ty będziesz kolejnym numerem bez nazwiska.

Pomocna?
Tak2Nie1
gunter
 Opinia
@ORLIK 25.06.2019 15:05

Co ty piszesz? Z temperaturą się ruszylo i jest ok. W końcu. Kapusie? Jak się opierdalasz to jakiś świr na pewno cie popieprzy. Ja zapieprzam i nie narzekam.

Pomocna?
TakNie3
Ja
 Opinia
@gunter 25.06.2019 15:12

Co się ruszyło z temperaturą? Na spawce bez zmian

Pomocna?
Tak1Nie
Zwror
 Opinia

Wiadomo coś na temat 5 tygodniowego postoju latem? Jak to będzie pokryte itd?

Pomocna?
TakNie
Tyber
 Opinia
@Zwror 25.06.2019 03:57

5 tyg? Coś Ci się pomyliło

Pomocna?
TakNie
tariratonga
 Opinia
@Zwror 25.06.2019 03:57

Do końca tygodnia ma to się niby wyjaśnić. Tak przynajmniej mówili wczoraj na rundzie.

Pomocna?
TakNie
precel
 Opinia
@Zwror 25.06.2019 03:57

mialo byc 3 tyg n Z2 chyba ze na innych zakladach bedzie wiecej wolnego?????

Pomocna?
TakNie
Ffffff
 Opinia
@Zwror 25.06.2019 03:57

5 tygodni to pewne, tydzień przed planowanym urlopem i tydzień po. Teraz ma się wyjaśnić jak mamy mieć płatne, czy 80% procent czy 60% jak w KP. Kwestia odrobki aut (plan roczny przecież musi się zgadzać) jest nie wiadomy. 30 zmian w plecy. Powodem postoju jest nadal brak homologacji na silniki. Odrobek? W listopadzie jest już nowy rok dla VW. Jedna wielka niewiadoma. W 2020 ponad 10 dni postojowego, to co będzie się działo to jest ogrom

Pomocna?
Tak1Nie1
Tbqr
 Opinia

Pracując w vw czyje się jakbym robił u dziada a nie w wielkiej firmie poza tym trzeba uważać z kim się rozmawia.

Pomocna?
Tak8Nie
Pablo
 Opinia
@Tbqr 24.06.2019 14:22

Nikt Cię w pracy na siłę nie trzyma. Najlepiej to się zwolnij i nie marudź.

Pomocna?
Tak1Nie6
Tbqr
 Opinia
@Pablo 24.06.2019 15:42

Człowieku co ty taki długu jesteś że jak masz podgórke to szukasz rozwiązania w zwolnieniu?

Pomocna?
Tak3Nie
Mathew
 Opinia
@Tbqr 24.06.2019 14:22

rozwiniesz? Ja własnie przeszedłem do Vw po zwolnienia się w januszexie i nie ma porownania. wyplaty na czas, brak problemow z rozliczaniem nadgodzin, nie ma smieciowych umów, opieka zdrowotna i socjal. Gdzie tu dziadowanie!?

Pomocna?
Tak1Nie1
Arek
 Opinia

Praca na montażu jest naprawde intensywna ... pracujesz o 50% wiecej niz w innych branzach w zdecydowanie gorszym systemie od wiekszosci ludzi ( gorzej tylko na 4 brygady ale wtedy raczej nierobisz nadgodzin ) a zarobki troche lepsze niz w biedronce . Odbierzesz w.grudniu 6000 w czerwcu 7000 i zostajesz bo nigdzie tego niema . I tak oto stajesz sie niewolnikiem VW :)

Pomocna?
Tak11Nie1
Harold
 Opinia
@Arek 21.06.2019 06:52

No to skoro jest aż tak źle to czemu dalej pracujesz? zeby narzekac i wylewac tutaj swoje zale? nie brzmi to zbyt logicznie. ja lubie ta prace apracowalem juz w wielumiejscach i tutaj jest mi poki co najlepiej.....

Pomocna?
Tak6Nie5
Marcin
 Opinia
@Arek 21.06.2019 06:52

dobra dobra już niewymyslaj :P "niewolnik" xD przecież zawsze można się zwolnić zamiast tylko narzekac

Pomocna?
Tak1Nie3
Arek
 Opinia
@Harold 21.06.2019 11:16

Pytanie.co tytutaj robisz ja pisze jak jest :) wiem wiem Czeresniakom sie podoba :)

Pomocna?
Tak6Nie
Harold
 Opinia
@Arek 21.06.2019 19:45

po prostu dziwi mnie zetyle jest tu fochow zalow a jak ide do pracy to kazdy zadowolony. skad sie to bierze???????????

Pomocna?
Tak1Nie1
parobek z łork serwis
 Opinia

W sieci ukazało się ogłoszenie że szukają pracowników produkcji, więc zainteresowanym powiem tak, że jeśli chcecie tam pracować na dłużej to będziecie musieli zmienić "Stan Umysłu" ponieważ w sposób humanitarny wypiorą wam mózgi i będziecie pracować tam do końca życia.

Pomocna?
Tak10Nie
Martin
 Opinia
@parobek z łork serwis 23.06.2019 00:56

dajcie juz spokoj z tym narzekaniem jakby nie wiadomo co sie w vw dzialo. praca jak praca a wy demonizujecie to jakby was tam wszyscy na siłę trzymali

Pomocna?
Tak4Nie1
hue
 Opinia
@parobek z łork serwis 23.06.2019 00:56

profesjonalny trolling konkuencji

Pomocna?
Tak1Nie
Japapappq
 Opinia

Jakie zarobki na start, po pół roku czy roku? Na danym dziale spawalnia malarnia itd

Pomocna?
TakNie
gierajlo
 Opinia
@Japapappq 19.06.2019 18:52

tyle co w biedronce na kasie 2800 brutto po roku bedziesz mial 2900 podstawy do reki po 3 latach jakies 3500 do reki i podwyzka srednio co 3 lata o 100 zl do reki.... do tego wakacyjne czyli 13 pensja swiateczne do 70% podstawy okolo 1200 do reki i ocena majsta tez okolo 1200 reki... i robota jak w kolchozie na rozkaz jesz siedzisz i robisz po 13 godz soboty i niedziele bo ciagle kogos nie ma ciagle nadgodz itp......

Pomocna?
Tak8Nie1
Biniu
 Opinia
@gierajlo 19.06.2019 20:42

A po kilku latach dojdziesz do wniosku że to jeden wielki wyzysk i garb na plecach coraz większy!

Pomocna?
Tak10Nie1
beny
 Opinia
@gierajlo 19.06.2019 20:42

Zapomniales dodac ze nadgodziny dosc dobrze platne, u mnie na spawalni na z2 czasem trafia sie mozliwosc zostac na nadgodziny i na kilka miejsc jest kilkunastu chetnych lider przeprowadza losowanie bo inaczej miedzy chetnymi doszlo by do bardzo ostrej wymiany zdan,jestem tu 2 lata i mi pasuje ta robota ale kwestia wyboru nikt tu nikogo nie trzyma na sile. Kolo z2 powstaje nowy Gestamp zawsze mozna zmienic robote bo jest spory wybor.

Pomocna?
Tak1Nie4
parobek
 Opinia
@gierajlo 19.06.2019 20:42

Na starcie kolego jest obecnie 3500 brutto i po trzech miesiącach 3700zł

Pomocna?
TakNie
Ernest
 Opinia
@gierajlo 19.06.2019 20:42

co ty bredzisz czlowieku, na start masz 3 i pol brutto kafla, premie świateczne, nadgodziny i inne takie wiec co ty wylatujesz z czyms takim

Pomocna?
TakNie
Pjotr
 Opinia
@Japapappq 19.06.2019 18:52

jw, plus są fajnie płatne nadgodziny i premie wiec sumarycznie wychodzi calkiem przyzwoicie

Pomocna?
TakNie
hulajdusza
 Opinia

robie od 6 miesięcy raz lepiej raz gorzej

Pomocna?
Tak3Nie
pieklaniema
 Opinia
@hulajdusza 19.06.2019 18:12

wiadomo jak w kazdej robocie ;D ja jestem zadowolony chociaz czasami zapierdziel jest

Pomocna?
TakNie
Jurek
 Opinia

Czy to prawda ze maja byc zwoknienja na Odlewni ponoc 100 osob od lipca???

Pomocna?
TakNie5
Jezusmaria
 Opinia
@Jurek 10.06.2019 15:55

Tak, oprócz tego 200 osób z zakładu nr 2 we Wrześni, 180 z zakładu nr 4 w Swarzędzu i 225 z zakładu nr 1 w Antoninku. A do końca 2025 roku wywalą wszystkich i pozamykają fabryki. Potwierdzone info.

Pomocna?
Tak13Nie2
Luśka
 Opinia
@Jurek 10.06.2019 15:55

Mają, ale przedtem wykończą was emisją spalin i wysoką temperaturą!

Pomocna?
Tak5Nie1
Olaf
 Opinia
@Jezusmaria 10.06.2019 16:48

@a ty sibie jaja z tego robisz?

Pomocna?
Tak1Nie1
Jezusmaria
 Opinia
@Olaf 10.06.2019 18:10

Tak, robię, bo siejecie tu taką panikę, że aż się rzygać chce. Non stop pitolicie o jakichś zwolnieniach. No to pytam: gdzie te zwolnienia? Kto został zwolniony? Jaki zakład? Jaki dział? Ile osób? Powód zwolnienia? Dlaczego nikt ze zwolnionych osób się nie wypowiada? Poproszę konkrety, a nie bzdury w stylu "pierwsze zwolnienia na lince poszły"

Pomocna?
Tak2Nie1
Kilanowski
 Opinia
@Jezusmaria 10.06.2019 19:07

o tototo! ja non stop tu czytam ze KTOS GDZIES POWIEDZIAŁ ze zwolnienia były/beda/sa. Juz RZYG** sie chce od tego...

Pomocna?
Tak2Nie1
Przepychacz kibli
 Opinia
@Jurek 10.06.2019 15:55

Zgadza się. Stu Hindusów jedzie od miesiąca na rowerach żeby Was zastąpić. Widziano ich już na granicy z Grecją więc za miesiąc już będą na miejscu. Mam nadzieję, że rozwiałem wszystkie wątpliwości.

Pomocna?
Tak6Nie1
Hans
 Opinia
@Jezusmaria 10.06.2019 16:48

Ja słyszałem ze nas majo do niemiec wywozic w pociagach

Pomocna?
Tak9Nie
Baca
 Opinia
@Przepychacz kibli 11.06.2019 08:55

Nic nie rozwiałeś, głupszego do roboty od polaka nie znajdziesz na całym globie. Jesteście żałośni, wam nawet jakby kazano wejść do szamba tobyście się cieszyli.

Pomocna?
Tak10Nie2
1
przepona
 Opinia
@Baca 11.06.2019 11:31

Co ty za głupoty wypisujesz. pacuje w tej firmie od lat. nikt nigdy mnie do niczego nie zmuszał. NIE JESTEM ŻADNYM MAJSTEREM. Zawsze jest droga wolna do pana czesia i jego warsztaciku.

Pomocna?
Tak5Nie2
ŁysyZpodlasia
 Opinia
@Przepychacz kibli 11.06.2019 08:55

Nie stu hindusów tylko 200 nigeryjczyków, ponoc już w Libii mają kupione pontony. Będą mieszkać kolo Lidla w Swarzędzu. Potiwerdzone info. Tylko oni nie bedą narzekać na upały.

Pomocna?
Tak3Nie1
Przemooo
 Opinia
@Olaf 10.06.2019 18:10

Jakie zwolnienia . Dziś widziałem nowe oferty pracy na montaz lakiernia i na spawanie więc po co im nowi ludzie skoro po robotyzacji na z1 z2 z3 ma być nadwyżka ludzi. Chyba że dla oszczędności zastąpią starych pracowników z wysokimi grupami nowymi z APT. Work.

Pomocna?
Tak1Nie1
Iggy_Bob
 Opinia
@Jurek 10.06.2019 15:55

powiem wam ze na poczatku sie przejmowałem tymi plotkami ale teraz widze ze to hyba znudzony lud sie nimi faszeruje zeby miec jakas rozrywke.

Pomocna?
TakNie
Adam
 Opinia
@Przemooo 12.06.2019 22:29

To prawda, pracodawca szuka nowych ludzi do pracy. Oferty znajdziecie pod linkiem https://volkswagen-poznan.pl/pl/kariera/aplikuj/oferty-pracy. Dawno nikt nie wspominał o wynagrodzeniu. Można zapracować na premie lub pracodawca oferuje płatne nadgodziny? Każdy dodatek do wynagrodzenia jest ważny dla nowych pracowników, więc napiszcie na jaką wypłatę można liczyć.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik zakłamanej firmy
 Opinia
@przepona 11.06.2019 18:40

Nikt cię nie zmuszał bo Polaczka nie trzeba zmuszać. Wystarczy zmarszczone czoło przełożonego i tańczycie jak zagrają.

Pomocna?
Tak5Nie
hue
 Opinia
@Pracownik zakłamanej firmy 14.06.2019 10:53

Kolejny uprzedzony trol żerujący na ludzkiej niewiedzy i naiwności.

Pomocna?
Tak3Nie2
Barecki
 Opinia
@Pracownik zakłamanej firmy 14.06.2019 10:53

Co ty bredzisz... nie wiem gdzie pracujesz ale chyba nie w vw bo bys wiedzial ze takie sytuacje miejsca nie maja

Pomocna?
Tak1Nie2
Mrozu
 Opinia
@Jurek 10.06.2019 15:55

A co to są zwolnienia??

Pomocna?
TakNie
vikor
 Opinia
@Mrozu 16.06.2019 09:57

nie ma narazie żadnych zwolnień jest tak jak było jedni przychodzą inni odchodzą o grupowych zwolnieniach bo coś tam coś tam to nie można powiedzieć

Pomocna?
Tak1Nie
Konrad
 Opinia
@vikor 16.06.2019 18:59

Patrzac na trendy z ostatnich miesiecy to te zwolnienia chyba nigdy nie przyjda. Juz tak o nich mowia i mowia od kilku misiecy i ja czekam ale jak widac nic sie nie zapowiada. ludzie beda o tym trabic poki im sie to nie znudzi, ale kiedy to nadejdzie? tego nie wie nikt....

Pomocna?
TakNie
A4 B9
 Opinia

Siemka. Jak wyglada robota na lakierni? Zastanawiam się czy się nie przenieść z odlewni. Co myślicie warto ? Czy nie kombinować.

Pomocna?
TakNie
Tomek
 Opinia
@A4 B9 14.06.2019 22:10

Obawiam sie ze na zastanowieniach moze sie zakonczyc poniewaz to nie koncert życzeń... pozdrawiam

Pomocna?
TakNie2
A4 B9
 Opinia
@Tomek 14.06.2019 23:13

Obawiam się, że komentowanie żeby cokolwiek napisać świadczy o twojej inteligencji lub frustracji. Pytałem o opinie na temat tego jak się tam pracuje a nie co sądzisz. Następnym razem daruj sobie i idź się przytul do żony.

Pomocna?
Tak6Nie1
deko
 Opinia
@A4 B9 14.06.2019 22:10

moim zdaniem warto. Tylko pytanie jak z dojazdem.

Pomocna?
TakNie
beny
 Opinia
@A4 B9 14.06.2019 23:50

Ja od ponad roku staram się o przeniesienie na z2 z spawalni na lakiernie i puki co nic z tego nie wychodzi , na lakierni powiedzieli że po wakacjach jest u nich robotyzacja i będzie nadwyżka ludzi z którymi jeszcze nie wiedza co zrobić więc z przeniesienia nic nie wyjdzie, majster z kierownikiem rozkładaja ręce, solidarność też mi nie pomogła, więc jak kolega wyżej napisał to nie koncert życzeń, przypominam że jestem na z2, może na lakierni z1 jest inaczej,

Pomocna?
Tak2Nie
vikor
 Opinia
@beny 15.06.2019 23:15

Tak. Zanim zdecyduja co zrobic to jeszcze minie. Nie wiadomo tez czy to bedzie po wakacjach. Tak jak mowisz tam pelen zespol. Tez slyszalem ze juz nie przenosza.

Pomocna?
Tak2Nie
Konrad
 Opinia
@A4 B9 14.06.2019 22:10

a czemu sie chcesz przeniesc? mi tam na odlewni pasuje

Pomocna?
TakNie
XYZ
 Opinia

Od kiedy Września zaczyna urlop ?

Pomocna?
Tak1Nie
elo320
 Opinia
@XYZ 16.06.2019 11:03

Jak już widzicie ten komentarz to powiedzcie od kiedy zaczyna Antoninek

Pomocna?
TakNie
Burok z VW
 Opinia

Kiedy w końcu będzie można pisać wnioski Kaizen ? Mój przełożony nie umie na to pytanie odpowiedzieć...

Pomocna?
Tak1Nie
timbaland
 Opinia

robota nawet ujdzie wypłata ok socjal ok nic dodać nic ującc

Pomocna?
Tak2Nie3
Skamand
 Opinia

na lakierni pracuje praca mi pasuje nawet

Pomocna?
Tak2Nie1
Ffff
 Opinia

Mówiono o zwolnieniach a szukają ludzi na Wrześnie i Antoniek (Montaż, Lakierni, Spwalnia). Czyżby Ford miał budować się?

Pomocna?
TakNie
Gadzion
 Opinia
@Ffff 10.06.2019 15:09

zakladamm ze po prstu zadnych zwolnien o ktorych tutaj gadaja ma nie byc i pewnie dlatego szukajja. no bo jaki jst sesns zwalniac pracownikw jak zie z drugiej strony zatrudnia nowych?

Pomocna?
Tak1Nie
Elvis
 Opinia
@Ffff 10.06.2019 15:09

A gdzie niby szukają nowych pracowników? Nie ma żadnych ofert volkswagena

Pomocna?
Tak1Nie1
Fffff
 Opinia
@Elvis 11.06.2019 19:53

Spójrz na stronę VW, Pracownik Produkcji (pierw było każde osobno, teraz podpięli to jako 1)

Pomocna?
Tak1Nie
Arek
 Opinia

Pierwsze zwolnienia poszly .... zwolnili mojego kolege bo lecial w ciula ewidentnie hehe u prywaciaza wylecialby juz 10 razy... wiec nie tak.są zwolnienia ...

Pomocna?
Tak2Nie
Artut
 Opinia
@Arek 10.06.2019 20:55

wlasnie, u mne na lince jest kilka takich co się ewidentnie troche obijaja.. I GDZIE TE MITYCZNE ZWOLNIENIA JA SIE PYTAM?! poki co tylko w ploteczkach,..

Pomocna?
TakNie
Mortien
 Opinia
@Arek 10.06.2019 20:55

O i chyba rozwiazales zagadke! Najbardziej zwolnień sie pewnie Ci boją co się obijajaą i tyle haha

Pomocna?
TakNie
Biniu
 Opinia

Ford kupił VW gena i będziecie teraz klepać Tarpana.

Pomocna?
Tak4Nie
tutek
 Opinia

Czy lato czy zima czy zatrudniają czy zwalniają zawsze hejterzy bedą hejtowac. A robota taka jak na lince sianko nawet ujdzie a bamber sie zawsze znajdzie.

Pomocna?
Tak8Nie5
Bornik
 Opinia
@tutek 08.06.2019 22:32

wiadomo a powod do narzekania zawsze sie znajdzie

Pomocna?
Tak3Nie4
Qbek
 Opinia

pierwsze zwolnienia na lince poooszly!!!!!!!

Pomocna?
Tak1Nie6
Oli
 Opinia
@Qbek 06.06.2019 00:05

Gdzie?

Pomocna?
Tak1Nie
pieraczki
 Opinia
@Qbek 06.06.2019 00:05

Pewnie nigdzie jak zwykle :P

Pomocna?
Tak1Nie
hue
 Opinia
@Qbek 06.06.2019 00:05

Mamy tu do czynienia sianiem plot czyli dezinformacją. Pytanie kto na tym chce znowu wzbić kapitał. Komu to służy?

Pomocna?
Tak4Nie1
Qtaz
 Opinia
@Qbek 06.06.2019 00:05

Chyba ci w gacie poszło

Pomocna?
Tak3Nie
Vanilinowy
 Opinia
@hue 06.06.2019 13:31

no oprocz tematom do powtarzania plotek i nakrecania sie nawzajem to ja tez nie wiem po co to ludziom :/ chyba za mało rozrywek w zyciu/////

Pomocna?
Tak5Nie
OGARNIJCIE SIE
 Opinia
@Vanilinowy 06.06.2019 20:29

TO NIE ZMIENIA FAKTU ŻE ZWOLNIENIA BĘDĄ I NAWET NIE UDAWAJCIE ŻE BĘDZIE INACZEJ... FAJNIE ŻYĆ W TAKIEJ BAŃCE CO?

Pomocna?
Tak2Nie4
grumi
 Opinia
@OGARNIJCIE SIE 07.06.2019 17:54

ale jakie zwolnienia? a co tu chodzi? dlaczego? plotki plotki. a lewusów cały czas wypierdzielają od lat...

Pomocna?
Tak3Nie1
krystian
 Opinia

i cyk wolny weekendzik :D nie ma tak zle z dogadywaniem wolnych jak tu gegają

Pomocna?
Tak4Nie8
Kołchoz
 Opinia
@krystian 04.06.2019 13:44

Zobaczymy czym pokryjesz przerwe urlopową. Będziesz chodził w każdy szary dzień do roboty do końca roku to ci mina zrzednie.

Pomocna?
Tak12Nie
Qbek
 Opinia
@Kołchoz 05.06.2019 06:50

ano wlasnie tak to jest jak sie w kolchozie pracuje ;/ uwzzaj mlody (lub stary)

Pomocna?
Tak1Nie3
Borows
 Opinia
@Kołchoz 05.06.2019 06:50

bez przesady, juz tak nie demonizujcie, da sie wszystko ugadac jezeli się chce

Pomocna?
Tak1Nie
delgado
 Opinia

ja tam lubie prace tutaj

Pomocna?
Tak1Nie2
polo
 Opinia
@delgado 07.06.2019 16:32

Witam, ja z innej beczki pytanie :) Czy, wogole sa przyjecia Kobiet do pracy. Rozumirm, ze na uklady nie ma rady, ale moze czegos sie tutaj dowiem ???

Pomocna?
TakNie
anonim
 Opinia

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak10Nie2
Gumbas
 Opinia

Hehehheheheehheehehhe a co powiesz chłopakom na budowach. Cały dzień na slońcu to ile myślisz tam jest? Najlepiej to mieć wolne w styczniu bo zimno a w czerwcu i lipcu bo goraco. Za chwile powiesz ze w niemczech to klimę maja? Nie, nie maja!!!

Pomocna?
TakNie7
Karol_mat
 Opinia

Ja poiwuem tak: temperatura jest wysoka to prawda. ale ludzie pomyslcie tylko, maszyny chodza, wy je czesyo jeszxcze podkrecacie maszyny żeby cyfra była i tak to sie konczy no sorry.!!! poza tym temperatura na zewnatrz maogromny wplyw, a takimi upałami teraz zaje**** ze jak wychodze spod prysznica to sie zastanawiam czy jeszcze mokry od wody jestem czy to juz pot.!!!! 30 stopni to i w zakladzie tyle.......

Pomocna?
Tak2Nie
Waldek
 Opinia
@Gumbas 07.06.2019 11:09

Pracowalem na budowach uwierz mi ze jest lepiej niz tutaj ... chowasz sie w cieniu i chlodzisz kiedy chcesza nie 2 razy na.8 godzin .

Pomocna?
Tak5Nie
Pac
 Opinia
@Gumbas 07.06.2019 11:09

Pracowałem na budowach i, wierz mi że jest duża różnica. Może i pracuje się na słońcu ale masz stały dostęp do świeżego powietrza a to robi kolosalna różnice. Wiadomo że każda praca ma swoje plusy i minusy ale jeśli chodzi o aferę z upałami to największym problemem jest przepływ powietrza. Wystarczy porównać 8 godzin na słońcu ale na powietrzu a 8 godzin np w saunie. Tak to mniej więcej wygląda. Mimo wszystko robić trzeba.

Pomocna?
Tak7Nie
KATRZOR
 Opinia
@Gumbas 07.06.2019 11:09

Mówisz o pracownikach na budowach hmm.. za chwilę powiesz, co ma powiedzieć mumia w egipskim sarkofagu.

Pomocna?
Tak4Nie2
Zdzich
 Opinia

przede wszystkim to PiP nie okresla maksymalnych granic jezeli chodzi o temp. w pracy......

Pomocna?
TakNie2
DISNEY
 Opinia

Bardzo serdecznie wszystkich proszę o nieporównywanie fabryki marzeń i snów do firm budowlanych czy marketów. To tu, dzięki fantastycznej załodze co roku bity jest kolejny rekord w ilości produkowanych samochodów. To tutaj powstają samochody roku. To przecież pracodawca roku przyjazny pracownikom. Co tam 40 stopni. To tutaj produkujemy jakość, dzięki której jest tyle zamówień, że możemy pracować w soboty po południu. To tutaj, dzięki wspaniałym pracownikom powstają sukcesy i wszystko co robimy jest ‘’naj’’. Proszę jednak pamiętać drogi pracodawco, że nie rozkładamy sukcesów i rekordów na raty. Co roku jest progres i kolejny fantastyczny wynik a nie jeden rozłożony na 3 lata.

Pomocna?
Tak13Nie1
Orlik
 Opinia
@DISNEY 07.06.2019 13:36

BArdzo duzy hejt sie teraz wylal a ja obronie ""rencami i nogami" bo dpiero po tym, jak zaczalem tu pracowac mam czas na rodzine i pieniadze ktore nie sa "psie". Wy juz na prawde nie pamietacie albo nie chcecie pamietac, ze w wielu miejscach jest duzo gorzej, plujecie na pracodawce bo ciezko jest kontrolowac temperature na zakladie i co sie dziwic przeciez te temperatury to nie tylko nasza zmora jak chcecie miec zimno jak wszedzie maszyny chodza?! klima ustawiona na bardzo niskie temperatury tylko sprawi ze bedzie gorzej bo organizm zwariuje jak z jednej strony bedzie wial chlod a zdrugiej nawalalo goronco od maszyn! pamietajcie o tym!

Pomocna?
Tak1Nie10
Cięty na emisje
 Opinia

Nie było też afery ‘’dieselgate’’. Wróćmy jednak do słów Pani rzecznik. Proszę powiedzieć ile tych klimatyzowanych stołówek jest na obszarze montażu i jak to się ma do ilości pracowników. Proszę wyjaśnić jak korzystać z majsterni, gdzie jak sama nazwa wskazuje szeregowy pracownik nie ma tam czego szukać. Dla czytelnika z zewnątrz nie ma to znaczenia ale być może pracownicy chcieliby znać prawdziwe dane. Tylko wtedy już nie brzmi to tak kolorowo i znów temperatura wzrośnie, mimo wszystko serdecznie pozdrawiam bo przecież… wasz sukces, to my, czyż nie tak!?

Pomocna?
Tak12Nie
KATRZOR
 Opinia

Ja mam takie pytanie: dlaczego na stołówkach jak jest audyt, zamyka się zmywaki, mikrofalówki i czajniki na klucz a na stole nie mogą stać czyste kubki. Co jest grane!?

Pomocna?
Tak8Nie
Hmm
 Opinia

Hejka, mozecie cos napisac jak jest na lini california? Niby tam mam rozpoczac prace.

Pomocna?
TakNie1
supervisor
 Opinia
@Hmm 06.06.2019 07:17

mistrzostwo dezorganizacji, ciągle czegoś brakuje, albo narzędzi lub komponentów do auta i ciągłe podkręcanie planu produkcyjnego, prawdopodobnie będziesz żałował że tam się wybierasz.

Pomocna?
Tak2Nie
Agrest
 Opinia

Mam koledzy pytanie. Co będzie z ludźmi na wosku kiedy dział w pełni zautomatyzują? Zakład nr 2. Pozdrawiam. Ps: tylko nie piszcie głupot pełno troli

Pomocna?
TakNie
August
 Opinia
@Agrest 06.06.2019 06:09

Wielka niewiadoma

Pomocna?
TakNie
VW Love
 Opinia

W Antoninku jest naprawde.ciepło !!! Ale wiecie co nie martwcie się bo solidarność caly czas " walczy " zobaczymy co " wywalcza" tym razem. W koncu zawsze cos.udaje im sie ugrać ....jak narazie zastosujmy sie do ich wytycznych i pracujmy na pół gwizdka. Tylko niech mi powiedzą jak to.zrobic na lini ...mam robic co 2 auto ?

Pomocna?
Tak10Nie
Nn
 Opinia
@VW Love 06.06.2019 00:19

Dobre kawały kolega pisze na spawalni zawsze było tak ciepło i Solidarność oraz zarząd nic sobie z tego nie robiła a tak co do pisma to takie same było zima że zimno na hali również nic z tym nie zrobiono

Pomocna?
Tak3Nie
bogus
 Opinia
@VW Love 06.06.2019 00:19

no jest cieplo ja tez to czuje! ale wiesz co, malo da sie z tym zrobic z takimi temperaturami jak na zewnatrz... 28-30*C.... na hali zawsze bedzie cieplej

Pomocna?
TakNie3
latamnalince
 Opinia
@VW Love 06.06.2019 00:19

Od zawsze tak było nic z tym nie zrobią w vw jest dużo dużo rzeczy które nie działają

Pomocna?
Tak2Nie
Kasztelan
Nazwa działu: Produkcja montaż
 Opinia

wczoraj mi strzelił 3 miesiąc pracy w vw i musze powiedziec ze jestem pozytywnie zasoczony, tyle zdarza sie tutaj negatywnych opini a jak poszedłem do pracy to okazało sie że nie ma żle, a nawet dużo lepiej niż w innych miejscach gdzie pracowałem. Nie oszukujmy sie ze głównie dla pieniążków tu przyszedłem ale okazało sie że i atmosfera jest fajna i problemów z majstrami nie ma. Jest naprawde dobrze. pozdr

Pomocna?
Tak9Nie16
Wer
Nazwa działu: Produkcja montaż
 Opinia
@Kasztelan 24.05.2019 07:38

Co ty wiedza po 3 mc...

Pomocna?
Tak7Nie2
Karol
 Opinia
@Kasztelan 24.05.2019 07:38

Za rok będziesz uciekał stad gdzie pieprz rośnie... wspomnisz moje słowa

Pomocna?
Tak10Nie3
Łukasz
 Opinia
@Kasztelan 24.05.2019 07:38

Fajna atmosfera w pracy, o której piszesz sprawia, że pracownik jest bardziej zmotywowany i z przyjemnością chodzi do pracy. Wspominasz o dobrym wynagrodzeniu. Rozwiń ten temat i przybliż jakie premie i bonusy obowiązują w Volkswagen Motor Polska? Czekam na Twoją opinię.

Pomocna?
Tak2Nie4

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Mariusz
 Opinia
@Łukasz 29.05.2019 17:37

Szukają kogoś do pracy? Są teraz przyjęcia?

Pomocna?
Tak2Nie1
Davido
 Opinia
@Karol 29.05.2019 17:32

no no na pewno ;P dlatego tyle jest tutuaj ludzi ktoryz pracuja po kilka lat... ;P

Pomocna?
TakNie
Iwona
 Opinia
@Mariusz 31.05.2019 17:21

To zależy jakie stanowisko Cię interesuje. Na stronie internetowej firmy Volkswagen Motor Polska pod zakładką praca znajdziesz dostępne oferty pracy oraz informacje dotyczące praktyk wakacyjnych. Ten link przekieruje Cię na stronę: http://www.vwmp.com.pl/Praca/Oferty-pracy.html

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Zostaw opinię o Volkswagen Motor Polska Sp.z.o.o - Poznań

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej