opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Billennium

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.9/5

Na podstawie 697 ocen
Opinie(946)
Dodaj opinię
Wywiady(1)

Opinie(946)

Dodaj opinię
Wywiady(1)
Logo
  • ABOUT-BILLENNIUM
  • .
  • OUR VISION
  • .
  • BILLENNIUM SQUAD
  • .
  • BENEFITS
  • .
  • SOCIAL MEDIA
  • .
  • CONTACT

ABOUT-BILLENNIUM

OUR VISION

BILLENNIUM SQUAD

BENEFITS

SOCIAL MEDIA

CONTACT

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Płock
  • Radom
  • Siedlce
  • Mińsk Mazowiecki
  • Piaseczno
  • Skierniewice
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Blizne Łaszczyńskiego
  • Opacz-Kolonia
  • Kolonia Opacz
  • Ząbki
  • Blizne Jasińskiego
  • Rybie
  • Opacz Mała
  • Raszyn
  • Mory
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o Billennium S.A.

Opinie

Opinie o Billennium Warszawa

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Billennium S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Majkowski

    11.03.2015 01:26

    Inne

    Z racji na fakt, że Warszawa na skalę Polski jest prawdziwym zagłębiem firmy to świadczenie usług przez Billennium w zakresie obsługi informatycznej firm wydaje się dosyć dobrym posunięciem. Odnoszę wrażenie, że można rzeczywiście liczyć na dobre dochody o ile ktoś ma ochotę do pracy i do tego odpowiednią wiedzę...
    ReviewUserIcon
    anonim

    15.12.2014 00:37

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    charlie

    10.01.2015 01:16

    Inne

    pewnie jest tak jak w każdej firmie , że rotacja jest duża , ale wśród pracowników, którzy nie do końca się może sprawdzają w Billenium. Ci którzy mają już uznaną markę są naprawdę cennym nabytkiem , którego już raczej firma się nie pozbywa tak łatwo. Chyba , że ma ku temu jakieś konkretne powody ...
    ReviewUserIcon
    poiuytr

    21.11.2014 19:11

    Inne

    Chyba najlepiej o dziale R&D świadczy fakt, że wszystkie projekty developerskie są poza budżetem i poza terminem. Rotacja zespołu - odchodzący pracownicy - tylko pokreśla dramatyczne zarządzanie projektami. Widząc, że dyrektorem działu jest człowiek z tytułem Microsoft Most Valuable Professional w kategorii 'Visual Studio Application Lifecycle Managment' (APPLICATION LIFECYCLE MANAGMENT!!! poraz 4 z rzędu od 2011r.) tym bardziej kuriozalny wydaje się ten stan rzeczy. www.visualstudioalm.com W firmie panuje bezwzględny nepotyzm bez względu na wyniki zawodowe(patrz wyżej), natomiast przyznać trzeba, że tytuły i nagrody potrafią sobie załatwić.
    ReviewUserIcon
    anonim

    16.05.2014 10:02

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    blnm

    19.09.2014 09:58

    Inne

    Odento oferta o której mówisz to oferta dla praktykantów. W wielu firmach praktyki odbywa się nieodpłatnie, Billennium zawsze płaci swoim praktykantom. Jeśli chodzi o stawkę to w krótkim czasie może ona znacząco urosnąć. Forma umowy szybko może przejść na Umowę o Pracę dla każdej osoby, która skończyła studia i chcę pracować na taką umowę. Awans z praktykanta na Juniora zależy w 100% od zaangażowania i wkładu pracy. Stawka wynagrodzenia po 3 miesięcznych praktykach zawsze znacząco rośnie w górę. Zgadzam się, że stawka 1200 złotych netto nie powala na kolana :) ale jest wynagrodzeniem wypłacanym dla praktykanta, który potrafi jeszcze niewiele. Chcę podkreślić, że każdy praktykant który pokaże swoje umiejętności na praktykach może liczyć na podwyżkę i stanowisko juniora i dalsze perspektywy rozwoju w firmie.
    ReviewUserIcon
    DHd

    19.09.2014 15:44

    Inne

    Szanowny prezes zarządu Pan (usunięte przez administratora). na spotkaniu integracyjnym powiedziała ze Lublin jest najtańszą siła roboczą. Zatrudniają studenta za 1200zł na umowę o działo, który pracuje tak samo jak inni pracownicy. Zdarza się ze w zespole na tym samym stanowisku mamy testera który zarabia 3tys zł i lidera zespołu który był zatrudniony na studiach i zarabia 2,2 tys bo nie chcą mu dać podwyżki. Projekty są bardzo słabe przez co nie potrzeba ludzi z dużym doświadczeniem. Masowe odejścia z formy w Lublinie to norma dlatego Billennium bardzo mocno angażuje się w promocję i poszukiwanie ludzi. Oferty za 1200zł - 1500zł na start nie są ofertami dla praktykantów od tylu się zaczyna, na równi z praktykantami - tak traktują nowych pracowników.
    ReviewUserIcon
    as.wiaderko97

    14.05.2014 15:56

    Inne

    Bardzo słaba firma, nie polecam.
    ReviewUserIcon
    byłykonsultant

    23.04.2014 23:45

    Inne

    Jako były konsultant dorzucę coś od siebie: 1. Zarobki - temat rzeka. Na pewno zależą od indywidualnego uzgodnienia, stanowiska itp. Na pewno jako konsultant jest się w stanie zarobić więcej niż pracując w biurze. Zero inicjatywy wychodzącej od firmy. Zero podwyżek. Jak się sam nie upomnisz, jak nie wydrzesz z gardła to nie dostaniesz. Zero bonów itp (jako bonus świąteczny jednego roku był.... kalendarz!!) 2. Atmosfera. Raczej poprawna i koleżeńska wśród pracowników. Ale praca jako konsultant jest lepsza od pracy w biurze. Jest się z dala od wszelkich małych i dużych problemów, nowych "innowacyjnych" pomysłów itp. 3. Warunki bytowe - biuro niby ok, ale nie do końca. Zależy w jakim pokoju się siedzi, są różne biurka a niektóre nie poleciłbym małemu dziecku! Ważniejsze jest zdanie projektanta wnętrz niż pracowników. To wielka głupota!!! 4. Brak szkoleń, brak dofinansowania nauki języków, brak ciekawych imprez (ale może to dobrze, bo ta jedna w roku i tak posiada przerost formy nad jej istotą). 5. Projekty, ciężko mi ocenić, nie doświadczyłem, ale z tego co wiem rozwiązano zespół Salesforce.com bo nie było zamówień, a ostatnio widziałem że firma znowu rekrutuje do tego zespołu (wcześniejszych ludzi zwolniono, tych których tylko można było zaproponowano jako konsultantów, a inni sami odeszli). Podobna sytuacja wspominana była odnośnie zespołu Mobilnego. To jest paranoja bo skoro się coś tworzy to trzeba nieco głowy aby nagle nie zwalniać ludzi a za 6 miesięcy zatrudniać nowych. Ogólnie jestem daleki od mocnej krytyki. Firma wywiązuje się z wypłat i to jest najważniejsze. To że nie dba o pracowników, jest raczej firmą na max 2-3 lata, ciężko o dobre stawki to nie jest wada, to jest jej charakter. Utrzymuje się głównie z konsultingu. Jest pośrednikiem. Pracownicy w biurze są raczej dodatkiem do działalności. Jest świetną firmą na start bo umożliwia zdobycie doświadczenia ale jak tylko natrafi się sposobność sprzeda pracownika za dużą kasę tobie jej nie zmieniając. Nie ma co się obrażać nawzajem. Trzeba mieć tylko świadomość że firma chce osiągnąć maksymalne korzyści płacąc jak najmniej. To jest jest motto. Mając to na uwadze należy traktować ją jako możliwą trampolinę do lepszego świata (staże studenckie, pierwsza praca w IT itp). Jeśli jesteś dobrym negocjatorem uda Ci się dostać dobre warunki w konsultingu. Choć wśród kolegów ( z innych firm) będziesz raczej pokazywany jako ten co zarabia mało lub jest studentem bo przysłany jest z Billennium.
    ReviewUserIcon
    Luken

    06.12.2013 23:57

    Inne

    Jako były pracownik pragnę wyrazić swoją opinię na temat Billennium. Przepracowałem tam 1,5 roku jako programista .NET. Według mnie w poprzednich komentarzach było mało konkretów. Tak wygląda to z mojej perspektywy: Plusy: + nowe komfortowe biuro (oddział lubelski), + przyjazna organizacja pracy (urlopy, sharepoint z wszelakimi potrzebnymi dokumentami, support dla pracowników, itd, itp), +++ kreatywni, pomysłowi ludzie, którzy wiedzą kiedy można pić kawę i gadać o głupotach, rzucać się sławnymi piłeczkami, robić inne ciekawe rzeczy :D, a kiedy pracować na najwyższych obrotach (głównie oddział lubelski, z Warszawą miałem jedynie kontakt skype/mail), + pomocni ludzie, od których można się sporo nauczyć pod względem technicznym + elastyczne godziny pracy, Minusy: - brak szkoleń, - brak dofinansowania do nauki języków obcych, - brak ciekawych projektów, - brak jakichkolwiek projektów, które nie są powiązane z autorskim systemem firmy, - brak jasnego przekazu co trzeba zrobić, żeby uzyskać podwyżkę. - nieadekwatne płace w stosunku do umiejętności pracowników, - brak profesjonalizmu przy organizowaniu zespołów i zatrudnianiu pracowników (tworzymy dział mobilny, który realizuje kilka projektów, czekamy na mannę z nieba, manna nie przychodzi, przy okazji nie przychodzą też inne zlecenia dla mobilnych, utrzymujemy dział mobilny, nagle stwierdzamy, że jednak dział mobilny jest nierentowny i niepotrzebny, ale mamy świetny plan - z mobilnych zrobimy programistów Sharepoint, wyślemy ich na outsorcing. Niestety, ludzie są na tyle ogarnięci, że nie ma ani mobilnych, ani outsorcingu. Sprostowanie, nie ma 2/3 mobilnych), - spychologia projektów, - marnowanie potencjału pracowników, - słaba organizacja projektów: pracujemy, pracujemy, robimy wielkie poruszenie kiedy przychodzi termin oddania projektu albo szkolenie, termin mija, projekt nie jest zakończony i tak razy 10, - słaba komunikacja w firmie (coś robimy, ale w sumie mało wiemy co robimy), - mało spotkań integracyjnych dla pracowników, jeżeli już coś robimy to musi to być z wielką pompą, żeby pół świata zobaczyło że jesteśmy super,
    ReviewUserIcon
    anonim

    05.10.2013 16:37

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    amino

    06.11.2013 21:36

    Inne

    MASOWE ODEJŚCIA Z BILLENNIUM POKAZUJĄ ZE TO ZŁA FIRMA.
    ReviewUserIcon
    Robert A

    03.10.2013 00:08

    Inne

    Uczysz się ? Nie bardzo rozumiem... Masz zadanie i czas na wykonanie, pogadać zawsze możesz ale nikt za ciebie zadania nie zrobi.Ogólnie zadania są indywidualne.heehe od dyrektora to zadań nie dostaje co najwyżej mogę dostać przyjemnego e-mail jak się coś nie uda :) Z tymi kursami to nie jest tak fajnie... ogólnie słabo. Certyfikaty rzeczywiście są finansowane... ilość nie przekłada się na zarobki; ale szansa na zdanie na koszt firmy jest wiec inny pracodawca możne to doceni w przyszłości :P
    ReviewUserIcon
    Robert A

    22.09.2013 21:48

    Inne

    anonim - 2013-09-19 18:59:39 Marek D, ale płaca więcej niż minimalną krajową? Skoro tak chętnie billennium zatrudnia studentów to jak u nich z grafikiem? chętnie dostosowują pod zajęcia na uczelni, wolne w sesję?Praca jest ok, daje szanse na doświadczenie, grafik zależy od indywidualnych ustaleń. Kasa również.
    ReviewUserIcon
    Marek D

    19.09.2013 00:32

    Inne

    Brak doświadczonych ludzi znających dobre praktyki to największy ból tej firmy, większość osób to studenci na których się oszczędza wiec nie dziwię się ze są tu tak krytyczne opinie odnośnie stawek (Warszawska firma otwiera filie w tańszym mięśnie i zatrudnia studentów - maksymalnie tną koszty, to oczywiste). Nawet jeżeli tafią się jakieś osoby z większym stażem to tylko dlatego ze już pracowali w tej firmie w czasie studiów - nie mają oni jednak zielonego pojęcia na temat metodyk prowadzenia projektów. Powtarzane są błędne schematy. Stronę internetową firmy chyba tez robili studenci bo obrazki pościągane są różnych stron, jedno z nich google odnajduje na demotywatorach. Szkoleń nie ma a co jest najciekawsze firma posiada osobę z MVP która często je prowadzi za darmo na konferencjach - oczywiście pracownicy nie są o tym informowani ani zapraszani. Kasa jest słaba, nawet do angielskiego nie dofinansowują co jest już moim zdaniem bardzo dużym skąpstwem. Dlatego jeżeli jesteś studentem dla praca możne być dla Ciebie. Jeżeli posiadasz duże doświadczenie to pewnie finansowo nie zgodzą się na twoje warunki.
    ReviewUserIcon
    Andrzej S.

    17.09.2013 18:50

    Inne

    troche prawdy z dojrzalego spojrzenia nie idzie sie nic nauczyc bo ekipa tylko siedzi i nic nie robi zgarnia kase za to ze jest praca ciagle nad tym samym zero rozwoju placa rzeczywiscie slabo i to bardzo nawet studentom bym nie polecal chyba ze lubicie wlazic w d... czy robic l... szefostwu szkolen nie ma zadnych a co ciekawe nikt z tego powodu nie narzeka gdyby firma byla nowoczesna i szefostwo umialo zarzadzac to wzieliby studentow albo swiezych absolwentow i zaplacili im spoko kase bo tacy sa najszybsi najlepsi najszyciej sie ucza kojarza i pracuja niestety firma tego nie wie i padnie juz niedlugo licza na zwiazanie sie z grupa i stetryczenie patrzac slepo w monitor o podwyzkach mozna pomarzyc klienci firmy nie chca juz placic na nierobstwo pracownikow rownia pochyla w dol
    ReviewUserIcon
    Adam

    16.09.2013 22:02

    Inne

    Najniższa krajową jak nie masz doświadczenia.
    ReviewUserIcon
    Neutralny

    16.09.2013 11:25

    Inne

    anonim - 2013-09-13 15:58:52 Neutralny, a kim jest ten Pan Piotr i skąd o tym wiesz, skoro niby nie pracujesz w Billennium? Próbowałes tam pracować i Cię nie zatrudnili? Podali powód?Nie chciałem cytować całego postu, ale odniosłem się do wypowiedzi "K. Śliwa - 2013-07-20 17:40:57". Znalazłem kilka ciekawych ofert z tej firmy, więc zainteresowałem się tematem.
    ReviewUserIcon
    Neutralny

    12.09.2013 16:50

    Inne

    Zupełnie neutralnie (nigdy nie pracowałem w B., nigdy nie uczestniczyłem w rekrutacji) zadam pytanie - dlaczego zatrudnili Państwo Pana(usunięte przez administratora)skoro na przestrzeni 9 lat pracował on w 15-nastu firmach? Czy podczas rekrutacji nie zauważyli Państwo, że może "jakość pracy wykonywanej przez Pana(usunięte przez administratora) prawdopodobnie nie spełniła oczekiwań pracodawcy lub ambicje Pana (usunięte przez administratora)rozmijały się z większością rynku"?
    ReviewUserIcon
    anonim

    12.09.2013 11:24

    Inne

    Anonim - 2013-09-05 21:31:07 firma nie dla profesjonalistow dzieciarnia ktora rzuca sie na wiekszy biznes doswiadczenia nie maja zadnego ani w zarzadzaniu ani w profesjachTo ciekawe ze firma z 10 letnim stażem jest firmą bez doświadczenia. Ciekawe również, że tak fatalna forma zdobywa raz tytuły najlepiej rozwijających się średnich przedsiębiorwstw.
    ReviewUserIcon
    anonim

    12.09.2013 11:20

    Inne

    Nie zadowolony z pracy - 2013-08-26 23:37:01 Za mało płacą. Mam nadzieje ze przeczyta to osoba z zarządu i wpłynie na to aby zarobki były większe. Gdyby zarabiało sie 3 tys netto to było by marzenie w tej firmie.... to ze nie ma szkoleń to nie ważne. Mam nadzieje ze zarobki wzrosną. Wasze opinie są tak zaskakujące ze nawet trudno cos powiedzieć. Co to za stwierdzenie "za malo płacą"? może jesteś osobą zaraz po studiach i bez doswiadczenia, a to Twoja pierwsza praca, wiec jakim cudem spodziewasz sie kokosów? W firmie pracuje tyle osób, tyle idywidualnosci i tyle ludzi na tak różnych stanowiskach, że Twoje stwierdzenie o niskich zarobkach jest potworną generalizacją. Szkolenia są dla pracowników technicznych.
    ReviewUserIcon
    Anonim

    05.09.2013 21:31

    Inne

    firma nie dla profesjonalistow dzieciarnia ktora rzuca sie na wiekszy biznes doswiadczenia nie maja zadnego ani w zarzadzaniu ani w profesjach
    ReviewUserIcon
    Nie zadowolony z pracy

    26.08.2013 23:37

    Inne

    Za mało płacą. Mam nadzieje ze przeczyta to osoba z zarządu i wpłynie na to aby zarobki były większe. Gdyby zarabiało sie 3 tys netto to było by marzenie w tej firmie.... to ze nie ma szkoleń to nie ważne. Mam nadzieje ze zarobki wzrosną.
    ReviewUserIcon
    anonim

    23.08.2013 15:44

    Inne

    anonim - 2013-08-09 13:15:42 To jak myślisz, co powinienem powiedzieć kiedy zapytają o oczekiwania finansowe, by od razu nie zrazić firmy. Bo zawsze mam z tym problem. 2500 netto plus premie/prowizje będzie ok?To jest kwestia indywidualna, zależna od stanowiska, doświadczenia i pewnie wielu innych kwestii. Chyba najważniejsze, żeby nie mieć oczekiwań z kosmosu, kiedy np. nie ma się żadnego doświadczenia. Sam powinieneś mieć świadomość ile umiesz, na jakim etapie zawodowym jesteś i jak sam wyceniłbyś swoją pracę. Nikt nie da recepty na to, ile zażyczyć sobie na rozmowie kwalifikacyjnej.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Billennium?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Billennium S.A.

    Tadeusza Czackiego 15/17 00-043 Warszawa

    NIP:5252259585

    KRS:0000155328

    https://billennium.com/
    Branże: Elektronika, hardware i akcesoria
    ReviewUserIcon
    anonim

    09.08.2013 12:40

    Inne

    Wszystkiego można się dowiedzieć na rozmowie kwalifikacyjnej i tej zatrudniającej, wtedy też mówi się o swoich oczekiwaniach. Grunt, żeby nie tylko odpowiadać na pytania, ale po prostu rozmawiać, samemu zadawać pytania i poruszać nurtujące kwestie. Wtedy ma się jasność co do warunków pracy, finansowych i wszelkich dodatków. :) Szukanie opinii w sieci oczywiście się przydaje, jednak to kontakt bezpośredni jest tym, który pokazuje rzeczywistość i za pomocą którego każdy wyrobi sobie własne zdanie niezależne od tych wszystkich anonimowych.
    ReviewUserIcon
    Tomek D.

    07.08.2013 14:48

    Inne

    Pracowałem :P Byłem programistą .net. Całą resztę wypytaj firmę myślę że Ci odpowiedzą. Na pewno był multisport.
    ReviewUserIcon
    Tomek D.

    07.08.2013 14:36

    Inne

    Tak czasami się pracowało po 12 godzin dziennie ale nie non stop tylko jak był duży problem, czasami też pracowałem w weekendy ale Billennium płaci za nadgodziny więc nie płakałem jak była wypłata :D. Chamskich kierowników nie spotkałem, co do dni wolnych jak z dania na dzień chcesz a jest jakiś duży syf to jest problem ale to wszędzie tak jest nie tylko w bill. Nigdy mi nie odwołano i nie przesunięto urlopu.
    ReviewUserIcon
    Tomek D.

    07.08.2013 13:33

    Inne

    i jeszcze jedno. Ja nie szukałem pracy, to ona mnie znalazła ;)
    ReviewUserIcon
    Tomek D.

    07.08.2013 13:32

    Inne

    Ponieważ dostałem nową ofertę w swoim rodzinnym mieście, zaledwie 5km od siebie i mogę jeździć rowerkiem a nie stać w korkach a druga przyczyna to mam czasami tak że po jakiś 2 - 3 latach wypalam się i czasami potrzebuję zmiany. Co do finansów to jak pracodawca uzna że należy Ci się taka stawka to ją dostaniesz a jak nie to nie. W każdej firmie tak było w której pracowałem tak więc zarobki to sprawa osobista, jednostkowa :)
    ReviewUserIcon
    Tomek D.

    07.08.2013 12:49

    Inne

    Pracowałem w Bill (Warszawa) ponad 2 lata i 5 miesięcy i jak odchodziłem to nie byłem jakiś mega radosny. Teraz mogę szczerze powiedzieć że firma ok. ludzie bardzo ok, szefowie też ok, a Pan Krzysztof naprawdę jest spoko tylko ma niestety też te przykre obowiązki przełożonego i nigdy nie słyszałem żeby kogoś naprawdę mocno zganił przed wszystkimi. W Bill naprawdę sporo się nauczyłem a jak zaczynałem będąc bardzo przeciętny nikt nigdy mnie nie tępił za brak wiedzy tylko mi tłumaczył i pomagał poszerzyć moją wiedzę. Zawsze można się z nimi dogadać ale też bez przeginania :D Ogólnie mocno polecam firmę i zawsze będą mi się pozytywnie kojarzyć.
    ReviewUserIcon
    anonim

    02.08.2013 11:28

    Inne

    Mark - 2013-08-01 13:38:52 Natknąłem się na okłoszenie z Billenium, ale wygląda to na jakies jaja, szukają bohaterów i w wymaganiach mają: jesteś księciem Eterni, bronisz tajemnic zamku posępnego czerepu, masz czarodziejski miecz, gdy wzywasz potęgę posępnego czerepu, wówczas przybywa Ci mocy, Twój strachliwy tygrys zamienia się w Kota bojowego, jesteś najsilniejszym człowiekiem wszechświata, bronisz świata przed diabelską mocą Szkieletora. Jeśli spełniasz te kryteria, to szukamy właśnie Ciebie. Wszystko, fajnie, humorzaste, ale jak naprawdę jest w firmie? Idzie się dużo nauczyć, jak jest ze szkoleniami? Kasa na czas? Atmosfera ok?Pracuję tu rok z hakiem i chwalę sobie ten czas. Nigdy nie zdarzyło mi się dostać wynagrodzenia z opóźnieniem. Ludzie z działu technicznego są na bieżąco, mają szkolenia i nie sadzę że ktoś powie, że niczego się nie uczy. Pytasz o atmosferę i jak naprawdę jest w firmie. Moim zdaniem: właśnie tak. ;) Jest fajnie i miło, niektórzy mówią, że nawet nieco rodzinnie ale też bez przesady, bo w końcu to firma a nie dom. Chociaz zdarza się nawet często że ludzie przynoszą własnoręcznie upieczone (lub nie;) ciasto, cukierki, owoce ze swojego sadu, itd. Najlepiej przekonać się samemu.
    ReviewUserIcon
    anonim

    22.07.2013 15:22

    Inne

    lennon1 - 2013-06-02 15:53:27 anonim - 2013-05-24 10:53:31 Podajecie chyba kwoty dla praktykantów, bo w przeciwieństwie do wielu firm Billennium za praktyki placi. I wielu z praktykantów po praktykach dalej pracuje już na umowę. Bez doświadczenia najlepiej przyjść na praktyki, ale jesli ktoś kest dobry, ma pasję i chęci do nauki to na pewno sobie poradzi. Jako osoba bez doswiadczenia na pewno nie bedziesz parzyc kawy, tylko to doswiadczenie w swoim fachu zbierać. Wszystkie CV są przeglądane, niezależnie od tego jaką drogą trafią. Zarówno te wydrukowane, które otrzymujemy na targach pracy, jak i te wyslane za posrednictwem naszej strony internetowej: http://www.billennium.pl/o-firmie-full.html#dolacz Jeśli chodzi o atmosfere to moim zdaniem jest w porządku. Jest luźno i przyjaźnie. Ale ostatnich kilka postów nie dotyczyło "atmosfery" tylko płacy i nie, podane kwoty nie dotyczyły praktykantów.Mój wpis odnosił się do poprzednich które poruszały zarowno kwestię płac jak i post bezpośrednio wyżej, w którym ktoś zadał pytanie o składanie CV i atmosferę. Ty, drogi lennonie1, zauważyłeś w nim zaledwie jedno końcowe zdanie o atmosferze właśnie. Każdy wypowiada się za siebie, ja mówię o swoich doświadczeniach w Billennium, a te akurat w moim przypadku są bardzo pozytywne. Dlatego większość zarzutów jest dla mnie zaskoczeniem i zagadką, ale oczywiście każdy ma prawo do własnego zdania. hermol, w dalszym opisie jest także: "Billennium od ponad 10 lat" - i mimo że na pierwszy rzut oka wydaje się to dziwne, to jednak pierwsze drugiego nie wyklucza. :)
    ReviewUserIcon
    K. Śliwa

    20.07.2013 17:40

    Inne

    Marcin Gajdowski - 2013-07-19 16:27:45 Panie [usunięte przez moderatora], czuje się w obowiązku przedstawić kilka faktów, związanych z treścią maila od Pańskiego kolegi. 1) Zatrudniliśmy Pana Piotra (autora maila), faktycznie 3 czerwca, co jednak istotne, wstępny termin rozpoczęcia współpracy ustalony został na 27 maja. Data została przesunięta na prośbę Pana [usunięte przez moderatora]. 2) Panu Piotrowi, zgodnie z Kodeksem Pracy, przysługiwały 2 dni urlopu (1 w pełni przepracowany miesiąc). Pan [usunięte przez moderatora] otrzymał 3 dni urlopu oraz na 2 dni został zwolniony z obowiązku świadczenia obowiązków z zachowaniem prawa do wynagrodzenia za nie. 3) Przebieg kariery Pana [usunięte przez moderatora], świadczy o tym, że nie tylko w naszej firmie, jakość pracy wykonywanej przez Pana [usunięte przez moderatora]prawdopodobnie nie spełniła oczekiwań pracodawcy lub ambicje Pana Piotra rozmijały się z większością rynku: Billennium2013.06 - 2013.07 Firma15 2012.11 Firma14 2012.06 – 2012.09 Firma13 2011.03 – 2012.06 Firma12 2010.06 – 2011.02 Firma11 2009.11 – 2010.03 Firma10 2009.06 – 2009.10 Firma9 2009.04 – 2009.06 Firma8 2008.02 – 2009.04 Firma7 2007.08 – 2007.12 Firma6 2007.07 – 2007.08 Firma5 2006.08 – 2006.09 Firma4 2005.05 – 2005.08 Firma3 2005.02 – 2005.07 Firma2 2004.10 – 2004.11 Firma1 2003.03 4) Rozmowa z Panem [usunięte przez moderatora] zakończyła się o godzinie 15:00 - wpis na portalu pojawił się po niespełna półtorej godziny. Zakładam więc, że tekst powstawał pod wpływem silnych emocji, bo tylko tak potrafię wytłumaczyć wielokrotne rozminięcie się z prawdą w jego treści. 5) Na tle zespołu wynik wewnętrznego testu Pana [usunięte przez moderatora] wpadł znacznie gorzej niż osób, wobec których stawiane były niższe wymagania.
    ReviewUserIcon
    hermol

    19.07.2013 18:06

    Inne

    Bart - 2012-01-05 13:18:00 Właśnie przeglądając net znalazłem ten wpis. Co to za brednie człowieku? Z firmą Billennium pracuję od kilkunastu lat, ostatnie półtora roku pracowałem z nimi na kontrakcie aż w końcu zdecydowałem się tu zatrudnić :) I jest to jedno z moich najlepszych doświadczeń zawodowych bo ludzie, zarząd i pomysł na firmę jest kapitalny!To ciekawe, że pracujesz tam już kilkanaście lat skoro firma istnieje dopiero 10. :-) Cytat z oficjalnej strony: "Billennium istnieje na rynku już 10 lat (w tym roku mamy okrągłe urodziny!)."
    ReviewUserIcon
    Marcin Gajdowski

    19.07.2013 16:27

    Inne

    w trakcie trwajacej ogromnej rekrutacji a i zgodnie z powyzszym postem dostalem dzisiaj maila od kolegi ktory u nich pracowal oto jego tresc "Billennium praca opinie Dzisiaj w pracy około 14:00 mój szef [usunięte przez moderatora]. napisał do mnie na skypie, że za pół godzinki chciałby porozmawiać. O 14:30 zaproszono mnie do pokoju dyrektora, gdzie obecni byli: mój bezpośredni szef [usunięte przez moderatora]. z HRów i ja. [usunięte przez moderatora]zaczął, że ma dla mnie niemiłe wiadomości (jakiś uśmieszek z jego strony w trakcie). No i pojechał po mojej wydajności pracy, że robię mniej niż inni, że za słabo ogarniam ich system, że mam problemy w komunikacji z nim i z innymi, że jest ze mnie niezadowolony i że wręczają mi wypowiedzenie, a dni do końca okresu wypowiedzenia będą urlopem wypoczynkowym plus "nie muszę świadczyć stosunku pracy". Nie było ani jednego dnia, ani jednej godziny wcześniej żeby odbyły się jakiekolwiek rozmowy pomiędzy mną a kimkolwiek z firmy na temat mojej pracy czy komunikacji w zespole, czy z szefostwem. Firma zatrudniła mnie 3 czerwca, więc okres wypowiedzenia został skrócony (nie są to pełne 3 miesiące okresu próbnego - bardzo sprytnie) na niższy szczebel. Dzisiaj, 19 lipca wręczono mi wypowiedzenie, nakazano zdanie sprzętu i wyjście z firmy. Wszystkich kilka zarzutów, które postawił mi mój były (już na ten moment) szef, [usunięte przez moderatora]., były fałszywe, bezpodstawne i wymyślone. Nie potrafił ich uargumentować ani wskazać konkretnych sytuacji. Z dyrektorem naszego działu nie miałem okazji zamienić nawet słowa ("cześć"). Wrażenie moje jest jedynie, że wykonałem kawał solidnej, ciężkiej pracy, której nie potrafił wykonać ktokolwiek inny i po tym wykorzystaniu mnie, zwolniono mnie bezpardonowo. Ponadto, [usunięte przez moderatora]. jest osobą, która publicznie na cały open space linczuje pracownika za niezrobione zadania. Wtedy akurat był poniedziałek, a że szefa w czwartek i piątek nie było, to to co zawalił nie będąc w pracy chciał zwalić na mnie w poniedziałek. Na szczęście wtedy się nie dałem. Firma próbuje podciąć skrzydełka ambitnym osobom próbując wzbudzić w nich poczucie winy, stawiając fałszywe zarzuty lub ganiąc za przewinienia które nie zaistniały. Ze mną im się to nie udało, bo się nie dałem. Nie wiem jak będzie z innymi pracownikami i innymi nowo przybyłymi kandydatami. Tyle w temacie mojej pracy i zwolnienia z firmy Billennium. Były pracownik"
    ReviewUserIcon
    Arek

    18.07.2013 12:52

    Inne

    Niestety muszę zgodzić się z poprzednim, niepochlebnym wpisem. Nie mogę nic powiedzieć o stałych pracownikach, bo w zasadzie żadnego nie znam, ale wspólpracowałem z Billennium jako kontraktor i nie mam najlepszej opinii o tej firmie. Jeśli jesteś studentem i zależy ci tylko na zdobyciu pierwszego doświadczenia - możesz z nimi spróbować, ale nie nastawiaj się na wieloletnią współpracę. Jeśli jesteś osobą doświadczoną i chcesz rozwijać się i zarabiać adekwatnie do swojego zaangażowania i wiedzy - trzymaj się od nich z daleka. Jeśli zaczniesz domagać się warunków, jakie oferuje konkurencja, maska uprzejmości szybko opada i Bill pokazuje, jaki jest naprawdę. Jest wiele lepszych firm kontraktorskich. Niektóre same z siebie zaoferują ci partycypację w kosztach twojego angielskiego, a większość z nich nie strzeże informacji o swojej marży tak zawzięcie i po pewnym czasie można ją poznać. Bill nigdy nie da ci złamanej złotówki ponad umowę, a o wysokości ich marży na pewno się od nich nie dowiesz (nie licząc wzajemnie wykluczających się stwierdzeń). Ciekawe czemu.
    ReviewUserIcon
    akg

    12.07.2013 16:58

    Inne

    Zdecydowanie odradzam tą firmą jako pośrednika!! Dla specjalistów, którzy są u nich na warunkach outsourcingu i siedza na projektach u klientów zdecydowanie nie polecam. Pod płaszczykiem uprzejmości i serdeczności kryje się falsz i obłuda. Później jak trzeba pogadać i coś wyjaśnić to nie ma komu. Z rzeczy, które oferowali przy przyjęciu nic nie sprawdziło się w praktyce. Najgorsze z moich doświadczeń zawodowych...
    ReviewUserIcon
    lennon1

    02.06.2013 15:53

    Inne

    anonim - 2013-05-24 10:53:31 Podajecie chyba kwoty dla praktykantów, bo w przeciwieństwie do wielu firm Billennium za praktyki placi. I wielu z praktykantów po praktykach dalej pracuje już na umowę. Bez doświadczenia najlepiej przyjść na praktyki, ale jesli ktoś kest dobry, ma pasję i chęci do nauki to na pewno sobie poradzi. Jako osoba bez doswiadczenia na pewno nie bedziesz parzyc kawy, tylko to doswiadczenie w swoim fachu zbierać. Wszystkie CV są przeglądane, niezależnie od tego jaką drogą trafią. Zarówno te wydrukowane, które otrzymujemy na targach pracy, jak i te wyslane za posrednictwem naszej strony internetowej: http://www.billennium.pl/o-firmie-full.html#dolacz Jeśli chodzi o atmosfere to moim zdaniem jest w porządku. Jest luźno i przyjaźnie. Ale ostatnich kilka postów nie dotyczyło "atmosfery" tylko płacy i nie, podane kwoty nie dotyczyły praktykantów.
    ReviewUserIcon
    anonim

    24.05.2013 10:53

    Inne

    Podajecie chyba kwoty dla praktykantów, bo w przeciwieństwie do wielu firm Billennium za praktyki placi. I wielu z praktykantów po praktykach dalej pracuje już na umowę. Bez doświadczenia najlepiej przyjść na praktyki, ale jesli ktoś kest dobry, ma pasję i chęci do nauki to na pewno sobie poradzi. Jako osoba bez doswiadczenia na pewno nie bedziesz parzyc kawy, tylko to doswiadczenie w swoim fachu zbierać. Wszystkie CV są przeglądane, niezależnie od tego jaką drogą trafią. Zarówno te wydrukowane, które otrzymujemy na targach pracy, jak i te wyslane za posrednictwem naszej strony internetowej: http://www.billennium.pl/o-firmie-full.html#dolacz Jeśli chodzi o atmosfere to moim zdaniem jest w porządku. Jest luźno i przyjaźnie.
    ReviewUserIcon
    Tomtom

    08.04.2013 23:33

    Inne

    Kurcze dziwne. Pracowałem w Billennium prawie 5 lat i gdyby moja dziewczyna nie dostała pracy w Irlandii to pracowałbym dalej. Fajna atmosfera, ekstra ludzie z pomysłami, niezłe projekty i naprawdę git.
    ReviewUserIcon
    Stefan

    08.04.2013 14:27

    Inne

    Niedawno odszedłem. Dzięki bogu wolność. Zgadzam się z przedmówcami - patrzenie na programistę jak na zasób na którym firma ma mieć jak największy zysk. Rozwój pracownika jest bardzo mało istotnym elementem pracy. Kontraktoró firma "podgryza" zdecydowanie bardziej niz konkurencja.
    ReviewUserIcon
    łoś suprektoś

    20.03.2013 18:11

    Inne

    łoś superktoś - 2013-03-20 18:07:16 Arcy - 2013-01-15 11:14:47 sndknsd - 2012-09-18 22:10:57 - brak szkoleń - przy awansach wytykają co się zje robi palcami, - brak pakietu medycznego, kursów anielskiego - ogólnie nie mam dodatków. - zarobki na poziomie 1200 - 1500 zl na start.Z tymi zarobkami to nie możliwe, jakiś żart chyba, czy ktoś tutaj może umieścić kompetentną opinię?Niestety to prawda. Na umowie na czas określony też kwota nie wykracza wiele poza podany przedział (o ile w ogóle wykracza).Chciałem napisać umowie na czas nieokreślony.
    ReviewUserIcon
    łoś superktoś

    20.03.2013 18:07

    Inne

    Arcy - 2013-01-15 11:14:47 sndknsd - 2012-09-18 22:10:57 - brak szkoleń - przy awansach wytykają co się zje robi palcami, - brak pakietu medycznego, kursów anielskiego - ogólnie nie mam dodatków. - zarobki na poziomie 1200 - 1500 zl na start.Z tymi zarobkami to nie możliwe, jakiś żart chyba, czy ktoś tutaj może umieścić kompetentną opinię?Niestety to prawda. Na umowie na czas określony też kwota nie wykracza wiele poza podany przedział (o ile w ogóle wykracza).
    ReviewUserIcon
    Arcy

    15.01.2013 11:14

    Inne

    sndknsd - 2012-09-18 22:10:57 - brak szkoleń - przy awansach wytykają co się zje robi palcami, - brak pakietu medycznego, kursów anielskiego - ogólnie nie mam dodatków. - zarobki na poziomie 1200 - 1500 zl na start.Z tymi zarobkami to nie możliwe, jakiś żart chyba, czy ktoś tutaj może umieścić kompetentną opinię?

    Zostaw merytoryczną opinię o Billennium S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.