Opinie o Szachownica (Joart S.A.) w Bolesławiec

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Joart S.A.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Joart S.A. o rekrutacji.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Joart S.A. w Bolesławiec

Były pracownik

Kompletnie mnie nie dziwi zachowanie firmy w sytuacji która teraz panuje, pracowałam tam przez dluzszy czas na różnych stanowiskach kończąc na kierowniku, jedno jest pewne jak nie masz dobrego zespołu który cie trzyma w tej pracy to nie ma szans żeby ktoś tam dłużej popracował ... firmę wspominam tyko dobrze ze względu na zespół , jeśli ktoś mnie pyta czy polecam prace to szczerze NIE , będę zaskoczona jeśli się po tym kryzysie „podniosą” tylko Ludzi szkoda tak na prawdę. powodzenia dbajcie o siebie :)

Katarzyna Jamicka :)

Kochani Pracownicy firmy Joart S.A :) jako już były Kierownik Magazynu życzę Wam powodzenia i wytrwałości, buziaki :* Pa. Co złego to nie ja ;) trzymajcie się :)

8
Ania
@Katarzyna Jamicka :)

Smutne...Pani Kasiu, dzięki za wszystko i trzymam kciuki za lepsze jutro

SzachMat
@Katarzyna Jamicka :)

Pani (usunięte przez administratora)powodzenia,dziękujemy za pomoc i cierpliwość. Niebawem czas i na nas przyjdzie. Kwestia czasu jak to wszystko się posypie.

Wypowiedzenia

Pytanie nr 185 Pracodawca zmusza mnie do wzięcia całego już urlopu lub pójścia na zwolnienie lekarskie, ponieważ pracuje w galerii handlowej i w aktualnej sytuacji nie mam możliwości pracy. Co w tym przypadku zrobić ? Nie musi Pani podejmować żadnej czynności. Przysługuje Pani prawo do wynagrodzenia postojowego płatnego 100%

Cisza

Jaka tu cisza nagle no proszę... A tyle wolnego haha

Pracująca
@Cisza

No kto ma wolne ten ma. Ktoś niestety w tej firmie musi pracować żeby ktoś mógł siedzieć w domu. Tylko szkoda że nikt się tymi osobami nie przejmuje . Ważne że będą kasę zarabiać na osoby siedzące w domu. Nie ważne czy się zaraża czy nie. Ważne że kasa będzie się zgadzać

Ktosiek
@Cisza

Ja tylko mam pytanie, kto weźmie odpowiedzialność za te osoby, którym coś się stanie w tym czasie??? Niestety dla wszystkich jest to bardzo ciężki okres, ale dla innych firm ważniejsze jest zdrowie pracowników niz zarabianie pieniędzy i czerpanie korzyści, z tego ze inne sklepy są pozamykane...

Mamuśka
@Ktosiek

Odpowiedzialność? Jak Sklepy nie są nawet zaopatrzone w rękawiczki ani płyny.. musza same latać i szukać, chociaż w tym czasie jest to niemożliwe i niedostępne, bo nigdzie nie idzie dostać tych rzeczy... :(( :// Radź sobie sam.....

Odpowiedź
@Cisza

Pracownicy na urlopach wypoczynkowych pewnie powyjezdzali... -_-

Otwarci
@Odpowiedź

Teraz wszyscy otwarci wiecie ile znaczycie dla firmy, zero... Wasze zdowie nikogo nie obchodzi macie mieć otwarte sklepy... Teraz widać w których firmach warto pracować a z których odejść jak najszybciej. Gdzie są teraz wszystkie ręce na pokład? Zapraszamy wszystkich z biur na kasę do obsługi potencjalnie zarażonych, no zapraszamy wszystkie ręce na pokład panie z biura, panie PM, alokatorow, dr, rks,itd śmiało

Malgosia
@Cisza

Zacznie to sie teraz ale ze zwolnieniami poczekajcie chwile a zobaczycie co bedzie sie dzialo :)

SzachMat
@Malgosia

Już się zaczęło. W dwóch różnych salonach poszły 3 wypowiedzenia. Długo nie trzeba było czekać. Ciekawe kiedy zaczną salony zamykać?!

Maxa
@SzachMat

Nie podpisujcie wypowiedzen... Pytanie nr 185 Pracodawca zmusza mnie do wzięcia całego już urlopu lub pójścia na zwolnienie lekarskie, ponieważ pracuje w galerii handlowej i w aktualnej sytuacji nie mam możliwości pracy. Co w tym przypadku zrobić ? Nie musi Pani podejmować żadnej czynności. Przysługuje Pani prawo do wynagrodzenia postojowego płatnego 100%

1
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Byłam na rozmowie około 2 tyg temu do szachownicy w carrefour w legnicy.Pierwsze wrażnie bardzo dobre,niestety tylko pierwsze wrażenie.Rozmowa na zapleczu gdzie walały sie kartony.Po drugie straszny (usunięte przez administratora) na magazynie.A najbardziej zbulwersowało mnie pierwsze pytanie pani kierownik: Czy ma pani dzieci??? A co to wogóle za pytanie nie powinno mieć to najmniejszego znaczenia przy staraniu się o pracę.Gdy odpowiedziałam, że tak to mina pani zżedła i już nie była zainteresowana moją kandydaturą.Serdecznie odradzam.

Pytania

Czy mam dzieci?????

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(838 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik Stoiska Mięsnego
Rzeszów
Frac Detal Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
#pracownik

Ta firma to (usunięte przez administratora) Pracuje tam blisko 3 lata i nie polecam nikomu, marne wynagrodzenie, zero benefitow, śmieszne premie, a wymagania bardzo wygórowane. Praca na czas, pięć zadań na 2os na zmianie. Cięcie kosztów, oszczędność wszędzie gdzie się da, brak wieszakow to tylko kilka z problemów tej firmy. W obecnej sytuacji kiedy sklepy są zamknięte ze względu na epidemie pracownicy są wysyłani na przymusowe urlopy wypoczynkowe lub bezpłatne. Jedyne rozwiązanie jakie proponuje w tym czasie firma to "załatwić sobie l4". Firma dba tylko o siebie pracowników mają w głębokim poważaniu, na święta jedynie życzenia drogą mailową co jest żenujące.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Joart S.A.?

SzczeraOpinia
@Pytanie

Żadne:)

Lol
@Pytanie

Benefity ? Po pół roku siwe włosy i nienawiść do ludzi

JD
@Pytanie

Benefity w Szachownicy dobre...firma jest w fatalnej kondycji finansowej...nie płacą czynszu w Centrach Handlowych - tym sposobem już kilka Galerii wypowiedziało im umowy. Tną koszty ile wlezie...zdarzało się że w sklepach prąd odcinali. Z ZUS-em też lecą w kulki...płacą z poślizgiem i nie całą składkę tylko połowę.

Pracownik
@Pytanie

Mozna wiele dostać! Np garba na plecach mozna sie dorobic! Polecam! Oczywiście polecam omijac firme szerokim łukiem

Stała klientka Szacho Chorzów

Jako stala klientka mogę powiedzieć że przypatrujac się każdej osobie pracującej na w tym sklepie to najwięcej pozytywnych zmian zachodzi(usunięte przez administratora). Ta kobieta to petarda, sklep przewraca tak że porządek jest raz dwa! Ja mając swój mały sklep obok śmiem twierdzić że sama bym chciała mieć takiego pracownik u siebie. !! Tyle pracy tam włożyła ta Pani że z miłą chęcią tam wchodzę. Załoga jest tak fantastyczna że ta Pani to powinna zostać ich kierownikiem bo z nimi zdziała wiele (to taka mała aluzja do dyrekcji) Poza tym nie widać jej aby kiedykolwiek chodziła z telefonem jak poprzedni kierownik który nic innego nie robił ino stał za komputerem i pisał...żałosne że taka osoba była kierownikiem. ! Do całej załogi tego sklepu dawajcie z siebie wiele A osiagniecie jeszcze więcej szczególnie że macie taka petarde! Będę tam coraz częściej !

37
k
@Stała klientka Szacho Chorzów

Śmieszne jest to, ze kochana piszesz opinie sama o sobie:) hipokryzja śmierdzi na kilometr

jolanta
@Stała klientka Szacho Chorzów

Wydaje mi sie że ktoś ma bujną wyobraźnie

Były pracownik
@Stała klientka Szacho Chorzów

Tragedia, ze wielka Pani ZK pisze takie rzeczy sama o sobie. Szkoda słów. Mała rada: zacznij zwracać uwagę na ludzi, z którymi pracujesz i nie traktuj ich jak roboli, a ludzie zaczną Cię szanować. Pozdrawiam cieplutko:)

Szachmatt

Według mnie, ta firma jest jedną wielką pomyłką. Przestrzegam każdą osobę, która planuje rozpocząć pracę w JOART S.A. Dlaczego? Właśnie dlatego, że szacunek dla pracownika tutaj nie isfnieje. Kierownicy chyba nie wiedzą, co oznacza słowo "szacunek" i wykorzustuje kazdego zwyklego, szarego pracownika jak tylko się da. Nie wspominając o absurdzie, jakim jest "rzucanie" osoby na zleceniu na kasę i kazanie kasowania na koncie kierownika, który pozniej przed regionalną zdobywa pochwały za wyniki, a co za tym idzie premie :) Z kolei zlecenie obrywa za kiepskie wyniki sprzedaży i działanie na niekorzyść firmy. Radzę, aby kierownik regionalny zagłębił się w to, co dzieje się na salonach.

Szacunek
@Szachmatt

Coś tu nie gra, zlecenie na koncie kierownika potrafi zrobić wynik, taki ze jest premia , a na swoim loginie już nie i obrywa za brak wyniku? To są większe (usunięte przez administratora) jak ostatnia opinia rzekomej klientki o petardzie zastępcy

1
Moniczka
@Szacunek

A od kiedy osoby na zleceniu w szachownicy mają własny login?

1
Banana
@Szacunek

Jasne, że tak jest. Zamiast logować się na siebie, każą kasować na koncie kierowniczym... zdarza się to bardzo często, przez co wyniki na właściwym koncie są bardzo słabe, za to na koncie kierownika REWELACJA ;)

Banana
@Moniczka

Odkąd tam pracuję, to każde zlecenie ma login i obowiązek obsługi kasy, mimo, że umowa tego obowiązku nie zawierała i nie zawiera...

1
Szacunek
@Banana

Dalej nie widzę w tym żadnej logiki skoro ta super osoba potrafi zrobić rzekomo wynik kierownika, to dlaczegóż to nie potrafi zrobić swojego niby i ma takie słabe wyniki. Bzdury jak nie wiem co.

2
Koktajlbanananowy
@Szacunek

Bo 1. Na kierowniczym koncie kasuje popoludniu, gdy jest większy ruch, albo w weekendy (wiadomo więcej ludzi w galerii) 2. Więcej czasu kasuje na koncie kierownika A nie na swoim, a co za tym idzie wyniki zlecenia są tragiczne Chyba problem z myśleniem, jak mozna tego nie zrozumieć, trzeba mieć inteligencję poniżej normy... Skoro kasuje na kierowniku to praktycznie na swoim loginie prawie wgl nie kasuje... ????‍♀️????‍♀️????‍♀️ Czasem mam wrażenie, że te obronne opinie wystawiają ludzie z IT szachownicy.... bronią jak mogą, a zero logiki w tym co wy piszecie. Widocznie zajmowane stanowisko nie jest dla Was, bo trzeba być bardziej kompetentnym

Szacunek
@Koktajlbanananowy

Ale to nie ma znaczenia o której godzinie, liczy się skuteczność kasowania ogarnij co to jest skuteczność. Tłumaczenie bo ludzie, bo nie chciała klientka, bo słaby produkt to ciągle wymówki. Po prostu jesteś slaba i się nie nadajesz. Jesteś nieskuteczna i tyle, problem jest z twoja sprzedażą,a widocznie chodzi Ci o fart że więcej ludzi to większy fart, ale to tak nie działa, w sprzedaży chodzi o skuteczność a nie fart.

4
Szachmat
@Banana

Od stycznia każda osoba na zlecenie ma swój login i hasło. A z tego co wiem, kierownicy od dłuższego czasu nie powinni dać na kasie, tylko sprzedawcy. Tak dla informacji.

Żenada
@Szacunek

Ja to was chyba zgłoszę do PIP i do sądu pracy. Tak sie wybraniacie A (usunięte przez administratora) wiecie co się dzieje na sklepach. Radzę przyjrzeć się kierownikom, zamiast siedzieć w biurze, zbijac bąki i brac za to kase. A my mamy robic jak robole za śmieszną kasę. Uff jak dobrze, że już tam nie pracuje

Robak zleceniowiec
@Żenada

Nie chciało się nosić w szkole teczki, to się teraz roznosi z przymierzalni szmateczki... Do kogo te pretensje, trzeba było się uczyć. Smutne ze musisz pracować naprawdę i wykonywać obowiązki zawarte w umowie, przykre.

6
Żenada
@Robak zleceniowiec

Uczę się, więc jestem w tej beznadziejnej firmie na zleceniu. Nie bądź taki do przodu bo cie z tylu braknie ;) pzdr

Robak zleceniowiec
@Żenada

Ucz się ucz, bo jeszcze dużo się musisz nauczyć...

1
Wstyd i hańba
@Robak zleceniowiec

Oczom po prostu nie wierzę w to co widzę. Bezczelność do potęgi. Kochana firmo, nie każdy kto w tej chorej firmie pracuje, jest tukiem bez szkoły. Są osoby, które skończyły studia na wielu specjalizacjach i pech chciał że skończyły tutaj. I myślę, że nie jedna osoba pracująca jak "robol zleceniodawca " jest bardziej wyuczona, niż co po niektóre osoby za biurkiem.

Szachmat
@Robak zleceniowiec

Widzę, że tutaj ktoś się musi nauczyć przede wszystkim kultury i człowieczeństwa. Tak was prawda boli na temat tej kochanej firmy? Z tygodnia na tydzień mam wrażenie że próbujecie NAS coraz bardziej ośmieszyć. Są zwroty to przecież i przecena na 1500 szt oraz dostawka.. A jakby inaczej kto nie wyrobi, lub będzie błąd, nie ma premii dla kierownika. Jedynie co stwarzacie, to pełno stresu, i nerwów o to wam właśnie droga firmo chodzi? :)

Robak zleceniowiec
@Wstyd i hańba

... co poniektóre jeśli już. Widać właśnie te fakultety.

4
jeleń
@Robak zleceniowiec

rozumiem, ze sugerujesz, ze tam same matoły? haha Ja nie wiem czy mają szkoły czy nie ale szacunku wiem ze nie mają do pracowników

Były pracownik
@Robak zleceniowiec

Najbardziej widać te fakultety po osobach na stanowiskach rks i wyższych. Po ich wspaniałych pomysłach i kondycji firmy. Najlepiej o tym pseudo sklepie świadczy to,że ludzie z z magazynów ,IT i biur muszą pisać takie (usunięte przez administratora) jak ty. Ludzie nie nabierają się na ciuchy z poliestru ,które można kupić na okolicznym targu, nieopłacalne promocje i słabą jakość ,którą nawet nie można zareklamować. Ściągajcie więcej pomysłów od sieciówek ,które poziomem biją was na głowę i dodatków wyglądających jak kupione na Ali.

Wstyd i hańba
@jeleń

Oczywiście, że nie mają. Traktują nas jak niższą warstwę społeczną która (usunięte przez administratora) na Państwo za biureczkiem, a oni jedynie co potrafią to śmiać się w twarz i (usunięte przez administratora) za słabe wyniki.

Wstyd i hańba
@Robak zleceniowiec

No popatrz jestem matołem pracującym w tej firmie i wkradł się błąd, to może warto napisać wasze żałosne błędy ORTOGRAFICZNE w mailach, które wysyłacie ????????

Eleonora
@Szacunek

„bo klientka nie chciała” ... - nic dziwnego. W takim niszowym sklepie NIE DA się pracować z klientem, który przychodzi jaki przychodzi... niestety, ale chęci do zrobienia z tego Chińczyka chociażby reserved mimo dobrych chęci jest LOGICZNIE NIEMOŻLIWE ;) Dajcie spokój, każdy który tutaj wchodzi zostawić swoją opinie oczywiście negatywna, zaraz zostaje zlinczowany komentarzem od góry typu IT, bo nie wierze ze normalny człowiek broni tej firmy :) Każdy negatywny komentarz zostaje usuwany, po co? Prawda boli? Każdy, kto pójdzie tam pracować i tak sam się przekona jak jest naprawdę, wiec usuwanie komentarzy jest i tak bez sensu.

Robak zleceniowiec
@Były pracownik

Weź odwiedź konkurencję i zobacz na ich materiały, wykonanie itd. Bo chyba nigdy nie byłaś w tych miejscach i znasz z opowieści bo pojęcia zupełnie nie masz o odzieży innych sieciowek i jakości materiałów. Reklamacja dla Twej wiedzy istnieje w każdym sklepie bez wyjątku 2 lata aż podkreślę, od daty zakupu. Nieoplacalne promocje, a to ciekawe... Każda obniżka ceny jest opłacalna ale to trzeba pojąć wartość pieniądza pierwsze

Robak zleceniowiec
@Wstyd i hańba

Postawić Ci biurko? Zamiast hota hmm... będziesz na wejściu i wszyscy Cię będą podziwiać jak tak bardzo marzy Ci się to siedzenie za biurkiem? Przynajmniej może dzień dobry i do widzenia będziesz mówić klientom, ale pewnie też za duży wysiłek byłby. Dramat jakiś... Będziesz mieć swoją firmę to i będziesz mieć to wymarzone biurko na którym będziesz móc leżeć cały dzień aż Twoja firma padnie, a nie przepraszam ty jako prezes załóżmy tej twojej firmy będziesz jeździć po sklepach i zamiatać, myć lustra no tak wybacz tylko to będzie rozłąka z ukochanym biurkiem nie wiem czy będziesz w stanie. Wszyscy tylko biurka by chcieli szok, a wystarczy tylko swoją firmę otworzyć i mieć nawet 3biurka do siedzenia, do picia kawy, do leżenia a nawet i pięć...

3
Nati
@Robak zleceniowiec

Takiego (usunięte przez administratora) jeżeli chodzi o wykonanie i stosunek ceny do jakości nie ma w żadnej innej sieciówce. W spodniach wiecznie skręcają się nogawki, wszystko się mechaci i szybko niszczy, nie mówiąc już o przetarciach i pękających szwach. Wszystko to czysty poliester a bawełna jest chyba najtańsza na rynku bo nie ma różnicy między nią a poliestrem.Okropne ,niemodne grafiki oraz nadruki będące nieudolną inspiracją lepszych marek. Inne sklepy potrafią obserwować co jest modne i co noszą ludzie na ulicach.Tutaj chyba ktoś wybiera co najtańsze z chińskiego katalogu i nie zauważa ,że okoliczne bazary i chińskie sklepy mają to samo w lepszej cenie. Nie ma zniżek pracowniczych bo i tak nikt by z tych rabatów nie korzystał . Ale dalej zakłamuj rzeczywistość i udawaj ,że firma jest na poziomie.

Prawda
@Nati

Podkreślając ze rzeczy przychodzą w brudnych wózkach, często niemożliwych do otwarcia, w siatkach, brudne i wilgotne niekiedy z grzybem ???? błagam, nie mów proszę ze nie mam racji. Niektórzy niestety nie maja wyjścia i tam siedzą, ale to jest moim zdaniem upodlenie pracując tam

Nati

Ta firma ma tak brzydkie i tandetne ubrania ,że mało kto chce to nosić ,zresztą widać to po ich sprzedaży. Ubrania są szyte najtańszym kosztem i z najtańszych materiałów więc wiadomo ,że prawie wszystkie mają wady fabryczne ,słabe szwy ,przebarwienia ,plamy. Gdyby klienci widzieli jak wyglądają gdy przyjeżdżają ,jakie są wilgotne ,śmierdzące ,pogniecione to w ogóle nikt by na to nie spojrzał. Zresztą widział ktoś jeszcze w innych sklepach takie wózki z dostawą ? Ludzie mają coraz częściej świadomość ,że to ciuchy z chińskich katalogów ,w których zaopatrują się sklepy chińskie i okoliczne bazary. Później jak przychodzą trzeba zrywać te chińskie metki i dopiero dodawać te szachownicowe. Za każdym razem jak jest kontrola z inspekcji handlowej są mandaty bo firma nie robi sobie nic z obowiązujących przepisów.

anonim

(usunięte przez administratora)

SzczeraOpinia

W sklepie jest ciągle coś do roboty, nawet gdy jest 6 osób na zmianie (gdzie na naszym salonie to niemożliwe mimo, że ludzi było czasami tyle, że szkoda słów) każdemu da się coś ogarnąć do roboty np. posprzątanie magazynu, obsługa klienta, zmiana ekspozycji ścian (gdy nie ma dekoratora), poukładanie bielizny w tym skarpetek, porządek modelami na sklepie, obsługa klienta, klipsowanie zaległej dostawy.. wymieniać by tak można bez końca :) Większość opinii jest jak najbardziej prawdziwa, radzę się przyjrzeć dokładniej firmie w której pracujesz :)

SzczeraOpinia

Powiem tak, pracowałam w firmie już dłuższy czas. Zostałam zwolniona bez konkretnego powodu. Firma ma problemy z organizacją i zatrudnianiem kompetentnych ludzi na odpowiednie stanowiska. Brak kierownika od dłuższego czasu tak jak i dekoratora. Zastępca wywyższający się; mówiący tylko o wynikach (bo to jej utną z premii), brak jakichkolwiek starań aby innym pracownikom było dobrze i czuły się okej w swojej czasami nawet pierwszej pracy. Grafik tworzony chyba na ślepo. Zero brania pod uwagę, kiedy pracownik chciałby mieć wolne, praca po kilka razy z rzędu po 12h, czasami brak przerw. Gdzie jest RKS aby pomóc? Brak jakiejkolwiek pomocy, tylko prośby o pisanie planów naprawczych, staranie się o wyniki w tym CS-kę, w której od kilku tygodni znajduje się to samo... Jesteś tylko zwykłym pracownikiem a oczekiwania jak dla robota. Pięć zadań w ciągu dnia, gdzie na zmianie jest dwóch pracowników max. Gdy nie wykonasz zadania na czas to wiecznie problem, dlaczego tak się stało? Dlaczego coś tam? Maile przychodzące czasami tak bezsensu, że człowiek śmiał się do monitora. Brak jakichkolwiek premii. Życzenia bożonarodzeniowe wysyłane mailem. Panowie w dziale IT nie mili, rozumiem, że w firmie większość osób pracujących to kobiety, ale nie oznacza to, że nie potrafimy obsłużyć komputera. System z średniowiecza, gdzie nie można sprawdzić klientowi danego rozmiaru, który znajduje się na sklepie; tylko ilość sztuk. Nowy sprzęt do przecen.. hm.. ciągle nie działa, nie da się zalogować. Zlecenia wykonują pracę innych pracowników, gdzie nie mają tego w umowie m.in.: -otwieranie i zamykanie salonu w tym zamykanie miesiąca -wydawanie konwoju -liczenie kasy - tworzenie z instrukcji VM -zwroty, faktury, reklamacje -wysyłanie dekadówki Brak zniżek pracowniczych, ciągłe kradzieże.. rzeczy na stanie nie zgadzają się z tym co jest w systemie.. Nad stan rosnący na magazynie i zalegający już tam kilka lat. Brak możliwości odsyłki bądź wrzucenia go na stan. Ciągłe przekręty w firmie, nie płacone składki ZUS, źle wypłacana wypłata. Obcinanie godzin. A stawka? Śmiech na sali. Ludzie zwalniają się po 3 miesiącach bo nikt nie wytrzymuje presji. Brak zamówienia od dłuższego czasu na stronie Lyreco materiałów do pracy, dlaczego? Postarajcie sami sobie odpowiedzieć na to pytanie ;) Ubrania bardzo kiepskiej jakości, które rozpadają się w rękach bądź od razu po praniu. Ceny jak w sieciówce. (usunięte przez administratora)

Opinia
@SzczeraOpinia

Ludzi nie zwalnia się bez powodu... Wcześniej te wszystkie sprawy jakoś Ci nie przeszkadzały aż do momentu gdzie sami Cię zwolnili i gorzkie żale ,hm życzenia świąteczne to nie obowiązek, ciesz się że maila dostałaś i doceń to, no ale chyba czekałaś na gwiazdkę z nieba. RKS do pomocy potrzebny, w czym niby? Ma stanąć za ciebie na kasie, poklipsowac czy jak?

1
SzczeraOpinia
@Opinia

Uwierz, że w tej firmie ludzie są zwalniani bardzo często bez powodu, znam bardzo dużo tych przypadków. Nie mam problemu z tym, że zwolnili mnie bardzo się cieszę, że nie muszę uczestniczyć w tym "cyrku na kółkach". Uprzedzam tylko wszystkich jak to wygląda w tej firmie. RKS do pomocy z tym co dzieje się na salonie, bądź między pracownikami.

Marcysia
@SzczeraOpinia

Jestem pracownikiem tej firmy i niestety wszystko co piszą ludzie na tym forum, to smutna rzeczywistość w Szachownicy. Robią jakieś manewry z etatami, przenoszą dziewczyny z całych na 3/4, zdąża się, że osoba będąca na pół etatu wyrabia cały i martwi się czy ktoś zapłaci jej za te godziny. Podnoszą ceny ubrań a ich jakość jest taka sama, jak nie gorsza. Najlepsze są te ewidentne inspiracje, jak nie kopie ciuchów innych sklepów. Ubrania z metkami różnych sieciowek też się zdarzają. Rotacja na salonie jest ogromna, ludzie widząc z czym mają do czynienia zwalniają się nawet po miesiącu. Bardzo niejasna ilość godzin do dyspozycji na wszystkich pracowników a z tego i tak są ścinane godziny. Jak ktoś już zauważył tutaj mają taką praktykę, że nową umowę potrafią wysłać i dwa miesiące po skończeniu poprzedniej. Z racji słabej jakości, co chwilę klienci przynoszą rzeczy do reklamacji. Obroty w niektóre dni są bardzo słabe bo coraz mniej ludzi odwiedza te sklepy, niekiedy przez kilka pierwszych godzin od otwarcia jest 400 zł na kasie. Jest źle a pytanie czy nie będzie tylko gorzej.

Dobrze
@Marcysia

Ja wiem ze lyreco zablokowane i nie ma kartek, ale zawsze wypowiedzenie możecie wydrukować w domu... Dwie kartki zużyjecie ale ile radości później? Nieprawdaż? Po co się męczyć jak tyle innych świetnych sieciowek jest przecież z super warunkami uhm. To tylko dwie kartki no czego wam żal? Wypowiedzenie prosta sprawa i czesc. No śmiało a nie narzekać

8
Żenada
@Opinia

Proszę Was .... przecież gołym okiem widać, że pisze to ktoś z firmy z wyższego stanowiska. Może panowie z it się nudzą.... Bo na pewno zwykły pracownik nie broniłby tego tragicznego sklepu i jego organizacji. Jak dla mnie to jesteście jedną wielką mafią i bierzecie wszystko do swoich kieszeni.

Marcysia
@Dobrze

Pewnie część ludzi w tym ja, nabrało się na puste slogany i wspaniałe perspektywy wypisywane w ogłoszeniu a później jeszcze potwierdzane w rozmowach o pracę . Gdybym miała świadomość jak wygląda szara, smutna rzeczywistość w tej firmie to na pewno nie zdecydowałabym się na pracę tutaj. Dlatego warto ostrzec innych ,żeby wiedzieli od początku na co się piszą. Niech będą przygotowani na niejasne warunki zatrudnienia ,pracę w dwie osoby na zmianie, na przestarzałym systemie na ,którym nie idzie nawet sprawdzić rozmiaru na sklepie Kombinowanie z kartami czasu pracy ,robionymi na koniec miesiąca żeby normy się zgadzały a ,które nie mają nic wspólnego z prawdą. Ostatnimi czasy firma skraca pracownikom etaty, bo ciągle szuka oszczędności.Nie zatrudniają fachowców na wyższych stanowiskach,którzy podejmują kluczowe decyzje bo nawet na to im szkoda pieniędzy.

Energydrink

Jeżeli firma chce usprawnić pracę i wprowadza urządzenia tj. Skaner i telefon, to powinna zadbać także o ich jakość i poprawne działanie. Wymagania, że przecena ma być wykonana do np. Końca dnia są zabawne. Niby urządzenie ma przyspieszyc i ułatwić pracę, a jest inaczej. Ciagle sie zacina, zawiesza, odmawia współpracy. Droga firmo, nie afiszuj sie, że wprowadzasz innowacje na salony,bo jest to tanie chińskie badziwie... Takie urządzenia (oczywiscie dobrej jakosci) mają od wielu lat inne znane marki. Nie ma się czym szczycić... ta firma leci najniższym kosztem, zatrudnia same zlecenia, tnie premię na umowę o pracę...

Hmmm

Ciekawe czy H&M wie, ze Sprzedają ich rzeczy bez pozwolenia jak domniemam... ;)

KieroSzacho
@Hmmm

Pracuje w szacho od 2 lat i nie zauważyłam na moim salonie odzieży marki h&m. Proszę wskazać jakie to produkty h&m Szachownica ma w salonach?!

1
Deko
@KieroSzacho

Słabo znasz asortyment swojego sklepu widocznie jako kierownik. Do zmiany...

Hmm
@KieroSzacho

Radzę dobrze rozejrzeć się po sklepie i poszukać SKRADZIONYCH ubrań z metka NIE TYLKO od h&m. :****

NN
@KieroSzacho

Asortymentowo salony mogą się różnić, ale faktem jest iż w poprzednim sezonie na moim salonie była odzież TXM Textilmarket i musiałyśmy zrywać metki. Joart staje się pomału sklepem multibrandowym :)

Zyta
@Energydrink

Niech firma się pochwali,że u nich przecenę robi się z kartką w ręku, bo dają jeden skaner a na niektóre salony nic nie dociera. Taka jest szara rzeczywistość w Szachownicy. Prawdą jest, że na sklepie są ubrania z metkami innych sieciowek. Ubrania są bardzo słabej jakości i często już przyjeżdżają uszkodzone, zabrudzone, wilgotne z śladami pleśni.

Brednie

Ale bredzicie, co hm ma zrobić jak nikt nie napisze z was maila do hm z załączonymi zdjęciami jak macie te ciuchy. Kto z hm zapuszcza się do takiego marnego sklepu? No ludzie

5
Skaner

Czy wy nie rozumiecie, że ten cały skaner nie jest dla waszego ułatwienia pracy? Tylko do weryfikowania was, w jakim czasie robicie przecenę itd... Po to żeby was kontrolować że za wolno robione jest i dlaczego. Co olśniło? Wow... Skaner i ułatwienie pracy hahaha, 1 na sklep gdzie 1000szt do przeceny i jedna osoba ma to zrobić tym skanerkiem śmiesznym . Śmiać się czy płakać, nie wiem. Ale tak tak, mamy cudowny sprzęt, inwestycja życia.

Kasia

Ile średnio zarabia kierownik w szachownicy? Zastanawiam się czy aplikować cv :) Dziękuje za odpowiedzi

Tita
@Kasia

Salony podzielone są na 3 kategorie: wysokoobrotowe, średnio i niskoobrotowe, więc średnia to jakieś 2100 zł na rękę + premia od sprzedaży 50-250 zł. Ale jest to premia uznaniowa więc mogą ci zabrać np. za słaby wynik salonu w sprzedaży komplementarnej -100 zł, za więcej niż 1 błąd w pakowaniu zwrotów sezonowych (pomieszany asortyment, za duże lub za małe gabarytowo paczki, itp. bzdety) - 100 zł, a teraz nawet podczas promocji na wybrane torebki (ze starej kolekcji) mogą obciążyć cię dodatkowymi kosztami jak się pomylisz i dasz rabat na tę z nowej kolekcji.....tak więc przemyśl temat na spokojnie czy warto...ja szukam innej pracy bo jest coraz gorzej:(

Migotka
@Kasia

3000 brutto. Śmiech na sali, jeszcze teraz zaczęli straszyć zabieraniem premii za słabe UPT czy źle spakowane kartony z odsyłką letniej kolekcji. Nie polecam

Xxx
@Kasia

Nie aplikij

Kamcia
@Tita

Co do wypłat kierownika???hmmm.....masakra.wszystko ogarnia (sprzątaczka, informatyk, księgowa, sprzedawca itp) zarabia się 2344 brutto. Masakra jakaś.by tyłka nie zawracać wymyślają procedury :IT, kadrową, vm ....A jak masz problem i potrzebujesz pomocy to oddalają Cię do procedury-normalny człowiek by Ci pomógł. Zaznaczam że jedna procedura wyklucza drugą ale musimy się dostosować. Jak KS zapomni coś wysłać to po premie jadą ale jak księgowa umowy na czas nie wystawi albo magazyn mm nie wystawi do wózka to o ni mogą i premie się im nie zabiera.

Magda
@Kasia

Nie czytaj tych wszystkich bzdur jesli masz dobre wyniki to dostajesz fajna premie

2
NN
@Kamcia

Standard w tej firmie to umowa dostarczona grubo po terminie....mi kończyła się umowa w czerwcu 2019 roku, a dostałam koniec lipca w międzyczasie będąc jeszcze na supporcie w innym salonie. Góra ma w nosie że musisz np. okazać przedłużenie umowy w banku, przedszkolu itp. Ty musisz wszystko zrobić na czas - instrukcje, przeceny, odpowiedzieć regionalnej na e-maila, bo jak nie zrobisz tego w terminie to afera na całą firmę, więc coś tu chyba nie jest w porządku - wymagania powinny owszem być, ale powinny działać w obie strony!!!

DAWID

Witam , jestem Dawid moja zona Justyna robi zakupy w Szachownicy w sferze , jesteśmy oburzeni poziomem obsługi oraz kompetencji personelu !! Już wyjaśnię dlaczego , w ostatnich dniach wchodząc na sklep zona wybierając sobie biustonosze , oraz szukając spodni , mogla wysłuchać opinie Pań pracujących na tym sklepie. Pani Kierownik rozmawiała z drugą o kierowniku regionalnym orwz dyrektorze B.... wyrażając przy tym swoją opinię (Czytając i drwiąc z otrzymanych maili na głos ) Żona była oburzona chyba w ten sposób personel nie powinien wyrażać się na temat przełożonych ?? Ps. Z pełna buzia się nie mówi - tak mówi kultura

15
Bartuś
@DAWID

Ciesz się facet, że nie obgadali na głos twojej żonki. Choć jak łatwo się domyślić na pewno jak wyszła to parę gorzkich słów na swój temat usłyszała. Akurat tutaj, chyba większość pracowników ma takie podejście do przełożonych bo tak niekompetentnych, nieprofesjonalnych ludzi na wyższych stanowiskach trzymają tylko w tej firmie. Nigdzie nie usłyszałam większych bzdur i kuriozalnych pomysłów na jakie wpadają tutaj osoby funkcyjne. Prawdą jest, że to te osoby swoją nie wiedzą, absurdalnymi promocjami i arogancją ciągną na firmę systematycznie na (usunięte przez administratora)

DAWID
@Bartuś

@ Bartuś możesz mi wyjaśnić co ma kadra zarządzająca do kultury personelu ?? ???????????? Wcozac na sklep nie powinno się chyba wiedzieć że utargu jest ... a regionalne znowu pisze ze jesteśmy np czwarte w rankingu

10
Janina
@DAWID

A możesz wytłumaczyć, co ciebie dorosły mężczyzno obchodzi co kto o kim mówi. Zacznijmy od tego, że ładne gumowe ucho z ciebie skoro usłyszałeś imię dyrektora, utarg dzisiejszego dnia, że pami regionalna wysyla maile. A i skąd wiesz ze akurat ta Pani to kierownik... Jak widzę ostatnie dwa wpisy są z tego samego dnia, różnica paru godzin, z naciskiem na tą osobę... Powiem jedno. Faceci mają ważniejsze sprawy na głowie niż szukanie strony na której zgnoic pracowników, a wręcz typowe dla perfidnych zazdrosnych bab. Dodatkowo Biorąc pod uwagę że pewnie połowa klientów nawet nie wie o istnieniu takiej możliwości wątpię że te dwa wpisy to zbieg okoliczności.

DAWID
@Janina

Zdania od A i zaczynamy ????

6
Janina
@DAWID

Czyżby dopadł Cie brak argumentów ?? Bo twój wyżej napisany komentarz nic nie wnosi :)

Gość

Nie chce mi się wierzyć, że anoninimowy klient nie związany niczym z tą firmą poświęca tyle czasu na pisanie takich bzdur i prowadzi dyskusje o zupełnie nieznanych mu sprzedawcach i ich przełożonych. Jakbyś może nie zauważył portal ten poświęcony jest opiniami na temat pracodawcy a nie oceną sprzedawcy i jakością ich usług i obsługi. W tej firmie są takie warunki, że nie ma co się starać a oni nie mogą wybrzydzać co do pracowników bo i tak mało kto chce tu pracować. Idź swoje frustracje wylej gdzie indziej albo te bajeczki opowiedz żonie na dobranoc.

DAWID
@Gość

Gdzie wspomniałem o przełożonych ?? Z tego co mi się wydaje napisałem tylko o oburzeniu mojej żony na temat tego co w danym sklepie prezntuje jego personel (usunięte przez administratora)? pisze z nadzieją ,ze ktoś to jednak czyta i zareaguje !! (usunięte przez administratora)

Janina

Jak stoje na przystanku, czy gdziekolwiek i słyszę pewne rzeczy to najwyżej się pośmieje pod nosem a nie wypisuje o tym w internecie. Zrobiłeś wojnę o coś co cie kompletnie nie dotyczy. Idziesz do sklepu po to żeby coś kupić, a nie wysłuchiwać i główkować o tym na jaki temat rozmawia sprzedawca. No chyba, że to tak zbulwesrowalo twoja żonę, że się w biustonosz lub spodnie nie zmiescila. :P

Janina

Nie rozumiem też tego, czemu piszesz Ty a nie twoja żona skoro to jej cos przeszkadza. Czyżby żadne pantofle się jej nie spodobały podczas zakupów, że aż musiala go zrobić z Ciebie?

Ciastek
@Janina

Czytasz to co wypisujesz, bo chyba nie... Dotyczy skoro jest klientem i sama tutaj weszłam sprawdzić dlaczego sklep się zamyka bo robiłam tu zakupy i mogę wiele opisać o obsłudze niezbyt miłego tutaj lecz nie będę pogrążać pań bardziej niż ktoś już wyżej to napisał . Wypadałoby ruszyć się łaskawie do klienta zamiast śmiać się z przełożonych swoich bo to słabe, a poza tym nie miejsce i czas jeśli to konieczne tak bardzo. Jeśli tak źle to proszę się zwolnić. Może za mało jednak pracy, że czas jest na to. Kierownika tam brak albo sam daje taki przykład, najgorsza pani blond grubo po 30stce ile razy tam byłam słychać komentarze na temat wyglądu klientów. To co właśnie tu wypisujecie że gruba bo się nie mieści. (usunięte przez administratora)

1
Janina
@Ciastek

A to jest Cartier, że trzeba podchodzić do klienta i za nim latac, czy sklep z tanią odzieżą? W zupelnosci wystarczy jak panie odpowiedza na pytania w momencie jak klient podejdzie. Pozatym, nie napisalam ze Pani jest gruba... Chodzilo bardziej o to ze moglby sie skarżyć gdyby przez to co slyszeli nagle ciuchy nie pasowaly... Mimo wszystko w dalszym ciągu jestem zdania że dorosly czlowiek nie szuka na sile strony gdzie bedzie mogl zgnoic pracownikow. Tez sie czesto spotkalam z niemila obsluga.. Ale nigdy nie znizylam sie do poziomu zeby to komentowac w internecie :)

Janina
@Ciastek

Jeszcze jedno... Jak cos nie pasuje to prosze podchodzic do obsługi i im to powiedziec wprost. A nie czaic sie jak myszy w internecie. (usunięte przez administratora)

Ciastek
@Janina

Pomysłodawcy internetu wymyślili go po to żeby z niego korzystać !! Dla Twojej informacji z biurem obsługi klienta tego sklepu juz się kontaktowałam ????

1
Janina
@Ciastek

Troche zły sposob żeby z niego korzystac :) ale gratuluje obrony przełożonych, mam nadzieje ze swoich z wielkiem szacunkiem traktujesz..Nagrode pracownika roku juz odebralas??

Ciastek
@Janina

Dlaczego Ty się tak upierasz przy obronie przełożonych ?? Wogole chyba trzeba poćwiczyć rozumienie tekstu ! Forum każdego pracodawcy służy do tego aby pisać o rzeczach które nie są poprawne ... Wpisz w wyszukiwarce ,, opinie zara,, ,,opinie smyk,, czy opinie szachownica. TAKIE MAMY PRAWO my klienci - uwierz mi podejście do pracownika i powiedzenie mu ,, nie ładnie Pani postępuje spłynie po nim ,, Może jakaś kara , czy rozmowa ja / jego zdyscyplinuje ! Do tego służą te fora Jeśli personel tego sklepu źle się zachowuje należy może z nim porozmawiać lub ukarać ????????

Kamil

Widzę ze wreszcie zabraliscie się za personel sklepu w Bielskiej sferze ! Likwidacja sklepu oznacza również zwolnienie pracowników ?? Bo smiechy personelu są nie do wytrzymania Pani nazywają się kierownikiem daleko odbiega od osoby która powinna pełnić to stanowisko..

NN
@Kamil

Jak się nie płaci czynszu to Centrum Handlowe dziękuje najemcy. W przypadku Joart nie pierwszy tego typu przypadek.

Jancia

Jeżeli ktoś chce zdobyć doświadczenie a nie przeszkadzają mu słabe warunki pracy, brak zaplecza socjalnego i perspektyw, to na chwilę można się w tej pracy zaczepić. Wszystko co ludzie piszą negatywnego o tej firmie to prawda i każdy kto pracował tam, nawet krótki okres, ma tego świadomość. Ubrania przyjeżdżają śmierdzące, wilgotne, często z pleśnią. W mieście w którym pracowałam przychodzili klienci i mówili, że na okolicznym bazarze jest taki sam asortyment w dużo niższej cenie. Niejasne warunki zatrudnienia i dziwne manewry z etatami oraz notoryczne ścinanie godzin. Ogrom bezsensownych promocji, które są miliony lat za konkurencją i z, których mało kto korzysta bo są niepłacalne. Warto wspomnieć też o przestarzałym systemie, który jest reliktem przeszłości na, którym nie da się pracować. Wszystko trzeba wprowadzać ręcznie, dobrze, że na kalkulatorze nie liczy się tutaj.

1
Slowmotion

Haha śmieszne, ze nagle połowa opinii zostało usunętych. Nie ładnie się tak wybielać. Poza tym, każdy kto tu pracuje, wie jak jest :) jedna z najgorszych firm na rynku. Pzdr

Lejla
@Slowmotion

Oczywiście, a grunt to ostrzec innych aby się w owej firmie nie zatrudniali. ;)

Madzia

Od targu się zaczęło i na targu się skończy

anonim

(usunięte przez administratora)

NN

Ale biuro i magazyn musiało się naklikać:))))

Poszkodowana

Ta firma to jakiś żart. Od kierowników aż po informatyków i szefostwo którzy bagatelizują każdą sprawę. Pracownicy kradną, kierownicy nie wyrabiają godzin i oszukają, szefostwo udaje że nic się nie dzieje. Praca pod dużą presją czasu. Nerwowo ciężko jest wytrzymać. Nie polecam pracy, w której nie liczy się pracownik tylko wskaźniki za które nawet nie mamy premii tylko szefostwo. DS zadufany Pan, który priorytetowo na wizytacji powinien zająć się wynikami a finalnie najbardziej obchodzi go towar na magazynie albo kurz na polkach. Zastanówcie się czy chcecie pracować w firmie która ma was za nic.

Zostaw merytoryczną opinię o Joart S.A. - Bolesławiec

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Joart S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Joart S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 75.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Joart S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 66, z czego 4 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Joart S.A.?

    Kandydaci do pracy w Joart S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Joart S.A.
Przejdź do nowych opinii