Opinie o morele.pl - Morele.net Sp. z o.o. w Kraków

2.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Morele.net

Heheheszka

I ten jego tekst ..Ludzie do nas wracają.. Ale jacy te (usunięte przez administratora) co nie sprawdzili się i piszą Ci smsy o powrót. Bo z tych dobrych nikt nie wrócił .

1
Kpina

Te całe morele to powinny brać udział w programie, ,TRUDNE SPRAWY i UKRYTA PRAWDA

anonim

(usunięte przez administratora)

janusz

Widać jak nic nie warty jest twój czas, skoro możesz jechać tyle km w dwie strony po (usunięte przez administratora) paczkę xD

Alebieda
@janusz

A co ty masz do tego co ja robię ze swoim czasem, teraz też poświęcam czas na takiego słabsa jak ty :) dojazd kosztuje mnie tyle samo co kurier, a te 20 minut w tą czy w tą przeżyje, nawet jadę czasami tramwajem czy autobusem i tracę jeszcze więcej czasu i co z tego, wiesz jak czasami fajnie wyjść z domu? :D Pewnie jesteś jakimś ulańcem przy...nym na nity do tapczanu i wszystko trzeba ci podać pod drzwi ;) Dobra typie, jesteś tak cienki w uszach że nie będę więcej odpisywał na twoje posty, nie jesteś nawet dobrym trolem. Niech sobie zamykają te netpunkty, do xkoma mam bliżej :)

Wesoly Romek

Bylo troche perturbacji ale ekipa jest przednia. Pozdrawiam wszystkie morelki (przedewszystkim plci przeciwnej ;p)

3
Grafik
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa w miarę sensowna. Brak kontaktu po rozmowie i wykonaniu zadania rekrutacyjnego mimo obiecanego maila z wynikami.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Klient od 2010.

morele.net po ponad 10 latach zamyka punkty odbioru produktów więc teraz zdany będę na pocztę lub kuriera, gdzie nie będę mógł sprawdzić stanu towaru a zdażało się że przychodził towar który miał być nowy a taki nie był. Wtedy odmawiałem odbioru lub od razu zgłaszałem reklamację w punkcie. Teraz będę musiał wysyłać taki produkt na własny koszt i czekać na ewentualny zwrot pieniędzy. To już lepiej zamówić towar na allegro bo jest program ochrony kupujących. Jestem jako Klient firmy morele.net zawiedziony i nie rozumiem takiego postępowania wobec Klientów a także osób prowadzących punkty odbioru dla tej firmy, bo po latach współpracy zostawia się ich z niczym, nawet jeśli wcześniej namawiano do inwestowania w netpunkty. To nie jest poważne zachowanie.

Magia
@Klient od 2010.

Wcale się nie dziwię że zamknęli, tam gdzie ja odbierałem to była blaszana buda raczej to o firmie dobrze nie świadczyło. Po za tym masz teraz inpost, żabki, orleny, ruch, pocztę itd.

Czarodziej

Sosnowiec A jak tam wasze syte paczki na święta

Mikołaj
@Czarodziej

Pojedli ciastek ,obalili butelkę taniego wina ,i poszli spac

Lukasz

Śmiesznie czytać z perspektywy byłego pracownika. Przecież zwolnienia nie mają na celu zrobienia komuś na złość, Prezes się na Was nie uwziął. Skoro stanowisko osoby zwalnianej jest likwidowane musi być to czymś spowodowane. Pytacie czym? Oszczędnościami Poniżej link: https://www.crn.pl/aktualnosci/morele-net-794-mln-zl-obrotu-4-6-mln-zl-straty Jak czytam to co jest wpisane to aż przecieram oczy ze zdumienia. Przypominam, że rzeczy o które wymieniacie "nie należą się wam tak po prostu" Wycieczki to element budowania relacji firmy organizującej wycieczkę z ludzmi z Morele. Jest to nagroda np. za sprzedaż Niech każdy zada sobie pytanie czy sam pod własną marką były w stanie spełnić te kryteria. Na taką pozycję Morele pracowało latami. Płacz o kawę i brak mleka nawet nie jest godny komentarza Ja morele wspominam bardzo dobrze jako firmę która pozwoliła mi zetknąć się z prawdziwym (tak prawdziwy) biznesem w branży IT. Była świetną szkołą. Popytajcie byłych pracowników (ale tych którzy odeszli przed 2019) rokiem jakie mają opinie.

what
@Lukasz

jaki sens ma pisanie opinii w grudniu 2019 roku, kiedy skończyło się pracę w firmie ponad rok wcześniej? Sporo zmieniło się od tamtego czasu :)

Yessir
@Lukasz

Okej ale zwolnienia mozna zrobic z klasą, poinformować kogos wczesniej ze dostanie wypowiedzenie a nie z dnia na dzien (albo nawet w tym samym dniu, w ktorym sie przyszlo do pracy) dowiedziec sie, ze zostajesz zwolniony. Oszczednosci to jedno, ale szacunek i podejscie do pracownika to drugie. To portal z opiniami względem pracy w tej firmie i ludzie mówią co im nie pasuje. Co do rzeczy ktore sie nie należą tak po prostu - brak odpowiedniego stanowiska, sprzętu, szkoleń - to akurat sie każdemu należy. W mniejszym lub większym stopniu. Wycieczki powinny być forma nagrody dla pracowników lub byc wyznaczane przez losowanie, a nie jak teraz ze zgarnia to wszystko jedna osoba. Sukces firmy składa się z kilkuset osób, skoro mowisz ze to element budowania relacji to dlaczego ta relacje buduje jedna i ta sama osoba? Kawa i mleko akurat w tych czasach jest w każdej firmie, szanująca się firma zapewnia pracownikom wiele innych rzeczy a kawa to podstawa. Natomiast jeśli morele pomogly Ci zetknac sie z prawdziwym biznesem z branży IT, to prawdopodobnie pracowałęś w dziale IT, więc 90% zwyklych problemow innych pracowników cie nie dotyczyło.

Koko
@Lukasz

jezeli dobrze sie orientuje to ty byles jedna z tych osob ktorej podziekowano ? dobrze ze masz dobre wspomnienia :)

3
anonim

(usunięte przez administratora)

Bla bla bla

Ciągle to samo, bla bla bla, daleko jeszcze, a jakieś konkrety? Czy tylko narzekania i płoty I w ony? I podobne

1
Ble ble
@Bla bla bla

I po co jak to zaraz usunå,prawda boli czyli prawda boli ble ble i bla bla

Artem

Koordynator po gimnazjum tylko ,A na wydaniach ludzie z wyższym....stawki najniższe ,kierownictwo domy buduje z czego... reklamacji mnóstwo(usunięte przez administratora)

11
Kompot

I ta kartka na tablicy ile ludzie mają zostawać,co za (usunięte przez administratora) to wymyślił?Polacy przyszli i uciekli po paru dniach haaaaaaaaaaaa

5
Tygrys

Tak pracowało latami.....buhahaaa ...wszystko tanim kosztem ,bo oszczędności, i ściąganie Ukrainy, i to ma być magazyn, ludzia dają ochlapy A nie wypłaty, ale podniosą stawki spoko bo ma wzrosnąć płaca z 2400 Na 2600 zapierdzielajcie tam dalej łosie.....

2
Bonzo

Pracoje tutaj od wakacji. Mi sie podoba :) Chwale sobie szybki dojazd do pracy, luzna atmosfere, spoko kierownik, pomocni koledzy.

1
Żałosne...

O, widzę że cała handlówka na czele z PMami i IT zrobiła sobie tutaj prywatną tablice. Do roboty byście się wzięli :)

4
gerwazy
@Żałosne...

Powoli się biorą do roboty... w innych firmach :D

rohah
@gerwazy

spokojnie, akcja (usunięte przez administratora) jest co rok w morelkach także już niebawem :)

...chyba Ty
@Żałosne...

Spokojnie i Ciebie zwolnią i też się weźmiesz do roboty ;)

essa
@Żałosne...

Kolega chyba trafił w punkt patrząc na oceny opinii :D

BeAwareOfMorele0

Firma powinna zmienić nazwę na Cebulaki Net. Oszczędzanie w firmie kończy się masowymi zwolnieniami. Zerowa komunikacja ze strony zarządu, pozbawione logiki decyzje, zmuszanie do wybierania urlopu żeby przypadkiem nie trzeba było wypłacić ani złotówki więcej. Prezenty dla handlowców przechwytywane przez Office (Travel) Manager i Prezesa i schowane albo wrzucane na rynek bo może akurat uda się zarobić. Wygrasz wycieczkę? Nie martw się, i tak na nią nie pojedziesz.(usunięte przez administratora) Totalne (usunięte przez administratora) jeśli chodzi o szacunek do pracowników, zarządzanie zespołem, jakiekolwiek wartości którymi kieruje się firma. NIE POLECAM!

Smuteczek

Miałem wydać całą premię na składki dla zwolnionych pracowników, ale że premii brak to poszedłem do Bociana.

Spiderman

Morele.net jak chcecie żeby opinie o was były lepsze to zamiast usuwać te nieprzyjazne przestańcie zwalniać ludzi

Batman
@Spiderman

Zwolnienia zwolnieniami, czasami tak jest, że firma musi zwalniać. Ale trzeba to umieć zrobić z klasą A klasy tutaj brakuje. Zarząd zamiast zachować się po męsku dalej będzie bredził "o dokręcaniu śrubek w bryce..."

Rzeźnik

Świeże mięso armatnie za 3..2..1..

1
Ciekawy

Ktoś się orientuje ile osób zwolnili od listopada? Zwalniają dalej?

Ciekawy2
@Ciekawy

A pewnie że zwalniają :D Pewien Łukasz z zarządu (o którym był tu wpis jak wywalił jednego z pracowników, ale zniknął) to nawet nie raczył powiedzieć pracownikowi, że został zwolniony. Ogarniacie? Facet przychodzi do pracy i siada przed kompem nie może się zalogować, pyta się go co się stało, a ten mu "sorry ale zapomnialem powiedziec, ze cie zwolnilismy". To jest szacunek do ludzi, to jest system wartosci jakie reprezentuje ta firma, takich ludzi zatrudnia prezes na najwyzsze stanowiska w firmie. W oczkach swieci mu sie tylko KPI, a pracownikow ma gdzies. Zreszta... kazdy kto sie orientuje w branzy handlowej wie jakie kraza opinie.

Kapitan
@Ciekawy

Nie nudzi im się to jeszcze? Przed świętami ludzi zwalniać...?

anonim

(usunięte przez administratora)

Armata

Go!

Czoło

Ten portal stał się jedynym miejscem komunikacji między pracownikami a zarządem, żenada

Braknicku
@Czoło

Żenadą to jest to jak zarząd traktuje pracowników najniższego szczebla którzy rozmawiali z nimi szczerze twarzą w twarz i przekazali im skargi i udostępnili dowody na temat złej pracy kierowników/przełożonych (teamliderów). Zero wyciągniętych konsekwencji i totalne olanie tematu ????

Zostaw merytoryczną opinię o Morele.net - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Morele.net?

    Zobacz opinie na temat firmy Morele.net tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 66.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Morele.net?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 8 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Morele.net?

    Kandydaci do pracy w Morele.net napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Morele.net
Przejdź do nowych opinii