Trochę się zmieniło w firmie w ostatnim czasie. Nie ma już kilku rzeczy. A dokładniej nie ma podwyżek, bo wyniki są mizerne. Nie ma inwestora, pewnie z tego samego powodu. Nie ma też już zysku wypracowanego w pandemicznym okresie wzrostu.
To chyba normalne , że jsk kryzys i dlatego nie bedzie wiekszych pensji . Nie podoba sie to znień prace . I bardzo dobrze,zostaną tylko wierni pracownicy !
Brawo! Mierni ale wierni! Reszta z niezgodnym z nami (wiernymi i posłusznymi pracownikami) zdaniem i mająca czelność je publicznie wyrażać - za drzwi!
Jestem pod głębokim wrażeniem waszej lojalności wobec firmy. :o Dlaczego aż tak stoicie za nią murem?
Jest kryzys i to wiemy ale jak jest kryzys to nie ogłaszamy na Linkin że dajemy 100 tys na Ukrainę. Chyba że ktoś przez małe k myśli, że to ok. Nie ma środków to nie robimy imprezy w długi weekend licząc na to że studenci wyjadą i będzie po taniości. Niby mamy imprezę a nie ma. Prezesie to nie wstyd? Pojawił się dzial widmo. Niby jest ale kierowniczka nieobecna a pracownicy wystraszeni. Masz problem przyjdź kiedys...
Dajemy 100k na Ukraine, robimy imprezy firmowe na których jest propaganda sukcesu jakie to morele jest wspaniałe i że są same wzrosty a kilki dni później są zwolnienia w najbardziej podły sposób - bez uprzedzenia nagle spotkanie w meets i podpisuj za porozumieniem stron albo zwolnimy dyscyplinarnie za wyniki które dla całego rynku są podobne.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Morele.net? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
W moim dziale w zaleznosci jak sie umowisz z przelozonym. Czyli jesli sa potrzebne nadgodziny to szef pyta czy ktos jest chetny. Jak ktos jest chetny to albo sie umawia na kase albo ze sobie odbierze w przyszlosci jako wolne dodatkowe.
To zależy. Teraz mogą być często, bo kadra się skurczyła o kilkadziesiąt osób, a nie są zatrudniane nowe.
Teraz w zasadzie wogole (czego akurat żałuje bo ja osobiście lubiłem sobie "dorobić" - nadgodziny były lepiej płatne)
Pracowałam w tej firmie na stanowisku: obsługa klienta, czyli w skrócie praca 8h na słuchawce (połączenia głównie przychodzące, wychodzące, odpisywanie na czacie, maile, tworzenie reklamacji itp.). Pracownik na tym stanowisku powinien być na pewno wielozadaniowy, ponieważ wszystkie te czynności trzeba było wykonywać w tym samym czasie, a klientów, którzy mieli jakiś problem/potrzebowali pomocy nie brakowało. Z tymi wszystkimi sprawami człowiek często nie zdążył się wyrobić i trzeba było zostać na darmowych nadgodzinach, ponieważ to twoja wina, jeśli nie zdążyłeś ze wszystkim. Przerwy na cały dzień było w teorii 40 minut, jednak w praktyce często tej przerwy była znikoma ilość minut, często też trzeba było wrócić szybko z przerwy, ponieważ było za dużo telefonów w kolejce połączeń. Firma okazała się typową korporacją, która ma bardzo duże parcie na wyniki, ciągłe spotkania i narzekanie na pracowników obsługi klienta, że są za wolni, że trzeba szybciej odbierać telefon, odpisywać itp. Każda minuta pracy była również kontrolowana, kierownictwo widzi i słyszy wszystko co robisz. Nie można zapomnieć także, że osoba na tym stanowisku, musi mieć dużą cierpliwość do klientów, jak i nie przejmować się słowami innych ludzi, ponieważ zdenerwowani klienci nie mają oporów do używania wulgaryzmów w stosunku do pracownika. Umowa, którą oferuje firma to zlecenie, jednakże nie można opuścić dnia w pracy bez poniesienia konsekwecji. Podsumowując nie polecam tego miejsca, bo stawka za, którą się tam pracuje nie jest tego warta.
Też tam pracujesz? Nie ma szans na inną umowę niż zlecenie? Myślałem o wysłaniu CV ale nie bardzo odpowiada mi brak płatnego urlopu i chorobowego. Przy dłuższej współpracy zmieniają umowę czy bez szans?
Pracowałam przez kilka lat. Nie ma szans na inna umowę, dodatkowo jak skończysz studia to Cię zwolnią
Paczki swiaczeczne dla magazynu zostały zrobione po takiej taniości, że masakra. Artykuly z jajnizszej półki. Kraków co mieliście?
Jak nie wiadomo o co chodzi, chodzi o ... 2020 - paczki spakowane w eko papier do odbioru w kadrach, paczki bogate rozdawane bez rozgłosu. 2021 - paczki zapakowane i rozesłane z dużym rozgłosem, na środek już nie starczyło, poszło na pensje działu hr i hr menadżerów widmo, o których wszyscy słyszeliśmy ale nikt nie miał okazji zobaczyć i skorzystac z pomocy. Nie było też okazji zobaczyć działań, mija rok może się jeszcze rozkręca. Nadzieją umiera ostatnia...A może zarząd oczy otworzy wcześniej niż później.
I czego się spodziewaliście...z ich strony ,kasy ,socjalu,wczasów pod gruszą ,przecież to żyły ,grunt że kierownictwo ma na wszystko . Ciebie zmuszają do nadgodzin ,zatrudniają Ukrainie aby wyjść na swoje _pracuja po 12 godzin .Polak może być na paru stanowiskach i tak go nie docenią wieczne pretensje ,nie zapłacą ci za to ,już wielu ludzi (usunięte przez administratora) dlatego im podziękowali za pracę i ich wspaniałe gęsty i kary ,bawcie się dobrze w tym śmietniku
Wyczuwam mega negatywną energię. Jak Ci tam nie pasują warunki to co tam jeszcze robisz? Chyba stać Cię na więcej, skoro tak marudzisz?
Rozmowa w miarę sensowna. Brak kontaktu po rozmowie i wykonaniu zadania rekrutacyjnego mimo obiecanego maila z wynikami.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Pracowałem w morele.net 5,5 roku. Zaczynałem w 2014 roku, gdzie jeszcze sam prezes prowadził rekrutacje, na której pogadaliśmy sobie o sporcie, graniu w Dotę 2 itd :) Rozwój w morele.net to coś co stawiane było na 1szym miejscu. Zaczynałem przyjmując paczki z reklamacjami, później pracowałem na montażu, następnie naprawiałem zestawy i laptopy a na końcu spędziłem prawie dwa lata w handlówce i to były najlepsze dwa lata mojej kariery zawodowej. Jak na tamte lata potrafiłem miesięcznie wyciągnąć prawie 5k, więc pieniądze były dobre. Praca kreatywna, zespół niesamowity (do dziś utrzymuję kontakt z wieloma osobami). Nie wiem jak teraz, ale patrząc w przeszłość to najlepsze lata mojej kariery zawodowej :)
To super w takim razie:) Zastanawiam się czy rotacja pracowników w tym miejscu jest duża? Czy raczej ten sam zespół? No i jestem ciekawa, czemu zmieniłeś prace, skoro tak sobie chwalisz to miejsce? :)
Czy Morele.net zapewnia kartę multisportu?
Bardzo duża zmiana na plus w komunikacji zarządu z managementem w ciągu ostatnich miesięcy. Duży plus za zdolność do ewolucji w dobrym kierunku. Pracuje tam na stanowisku middle management od paru lat.
Oczywiście, że bzdury. Firma co kwartał zmienia kierunek. To co się udało zarobić w 2020 to tylko przez pandemię. Brakło covida, brakło pomysłów na rozwój i zyski. Firma nie realizuje tego, co prezes opowiada na spotkaniach z pracownikami. Na każdym z kolejnych ma nowe pomysły i nie odnosi się nawet do poprzednich, które nie wypaliły. @DellLap - jeśli uważasz, że nie jest to prawda to poznam twoja opinie.
To nie dobrze , bo można zwariować i nie wie się co tak naprawdę powinno się robić. Rozmawialiście o tym z szefem ? Czy każdy boi się odezwać ?
Jak wyglądają zarobki i praca dziale IT w Krk dokładnie chodzi QA?
Na rozmowie rekrutacyjnej w IT trzeba raczej spytać dlaczego ludzie odchodzą. Zaraz zaczną się rekrutacje na opuszczone przez nich stanowiska.
20 listopada kupilem produkt z szybka wysyłka. W opisie pisze na magazynie 6 st towar dojdzie max 4 dni . Byl to prezent mikołajowy dla dziecka. Mija 15 grudnia a ja co 2 dni dostaje wiadomości ze przyjdzie za 2 dni . 17 grudnia wiadomość zamówienie anulowane brak na magazynie ! Szczal na pysk normalnie ! Najlepsze ze wchodzę na sklep i dalej pisze ze produkt jest a pani na info nawet mi to potwierdza .! Jedna wielka katastrofa . Firma robi z klientami co chce nie licząc się z nimi totalnie .
Pracowałem w tej firmie "kogucik" w Sosnowcu, miałem 2500zł NA RĘKE!!. Ludzie przy pakowaniu paczek mieli 2200zł na rękę. Mi przy zarobku 2500zł wciskali że bardzo dobrze zarabiam, bezczelność. Kolega który wyrobił 8h nadliczbowych nie wypłacili nadgodzin bo powiedzieli że za dużo przebywał na papierosie (CHOCIAŻ ON NIE PALI PAPIEROSÓW). Teraz zmienili lokalizację to może coś się zmieniło w co wątpię.
Tam cię zawsze oskubia i wykorzystają ,jeszcze ci wmówią że dobrze zarabiasz zwłaszcza adik ,a potem ci obrobi (usunięte przez administratora) za plecami
Polecam tym, którzy chcą STRACIĆ PIENIĄDZE i nie dostać tego co zamówili. Morele i jego firma kurierska Zadbano to ZORGANIZOWANA GRUPA, jedni nie dostarczają i przetrzymują przesyłki, a sklep ODMAWIA ZWROTU PIENIĘDZY za opłacone i niezrealizowane zamówienie. Niestety obie firmy do spółki okazały się być NIEPEŁNOSPRAWNE W ZAKRESIE UCZCIWOŚCI. Uważajcie, szczególnie teraz przed świętami.
Czy pracodawca Morele.net motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Tak do zwolnienia się z pracy ,lub do wyjazdu do pracy za granicę gdzie lepszą kasa i traktowanie ,na morelach masz tylko nadgodziny musisz tłumaczyć czemu nie zostajesz ,ich humory ,pretensje i kary
Możesz być na kilku stanowiskach i tak ci (usunięte przez administratora) zapłacą (magazyn Sosnowiec) i te ich tłumaczenia czego ty chcesz i tak dobrze zarabiasz buhaja ,wykorzystają cię i wyplują
Rozmowę kwalifikacyjną, oceniam niestety jako nieprofesjonalną (dział HR ok, komentarz odnosi się do rozmowy z osobą z działu marketingu, która miałaby być przyszłym przełożonym). Pytania zadawane w sposób ofensywny, bardzo jednostronna rozmowa, od początku wrażenie jakby nikt nie chciał Cię tak naprawdę zatrudnić tylko się wyżyć... Jeśli tak miałaby wyglądać codzienna praca to dziękuję... Miarka się przebrała gdy negatywnie odniesiono się podczas rozmowy do mojego aktualnego szefa (co uważam za zupełnie niepoważne i stawiające w naprawdę niekomfortowej sytuacji), wtedy już moje odpowiedzi były tylko wymijające i jak najbardziej okrojone - tutaj żałuję, że zabrakło mi odwagi, aby po prostu już na początku tak prowadzonej rozmowy, oraz komentarzy o szefie, powiedzieć o rezygnacji z jej dalszej części. Na koniec feedback przekazany przez zewnętrzną rekrutację dość dziwny ("bardzo zadowoleni z rozmowy"), gdy nic na to nie wskazywało.
Na początku rozmowa rekrutacyjna(usunięte przez administratora) wypytuje wszystko jak leci nie zapomnijcie podać numer buta .Wielka Pani menagere z wielkim ego jak stodoła opisuje prace, czyli (usunięte przez administratora) rozmawiasz przez telefon od razu odpisuje na wiadomości klienta i ważne musisz mieć status student a bez tego cię nie zatrudnia firma nie ma zniżek .Nie ma legitynacji nie ma pracy hajsy słabe .
No, niestety od dłuższego czasu dział rekrutacji tak wygląda. W firmie widzimy, że to osoby z przypadku do uczenia się na żywym organizmie. Przyjmowałam się 2 lata temu, rozmowa mila z kompetentną osoba. Wszystko załatwiane w 1 biurze sprawnie i na temat. Teraz 3 osoby w dziale rekrutacji a tylko od jednej można się cos dowiedzieć..
Jak słaby hajs masz to dlatego że zatrudniają na Sosnowcu Ukrainę ,takim tanim kosztem a ile z nich ma już mężów i narzeczonych wśród liderów Polaków ,taka rodzinna firma powstaje ,takie kochanki liderów i kierownikowi to pasuje daje im fory ,co by się nie zwolnili jak baranek
... Bezrobocie nie wzrosło, o dobrych pracowników coraz trudniej a w morele widzę nic się nie zmienia...albo i wiele zmieniło się na gorsze. Układ goni układ, tych co uczciwie pracowali już tam nie ma a "stała paczka kierownicza" robi co chce. Trudno uwierzyć, że wszyscy z centrali przymykają oczy na to co dzieje się w Sosnowcu.
Pracuje od 3 miesiecy. na razie jest ok. praca 80% zdalna
Najgorszy sklep, jaki istnieje. Zamówiłem kilka filtrów, czas realizacji dłuższy niż dostawa najgorszą opcją w Aliexpress. Standardowa chińska wysyłka przy tym to błyskawica. Mało tego, oprócz czekania w opór na dostawę, są też problemy z reklamacjami. Na infolinii co pysk otworzą, to kłamią, opiekunowie też nie lepsi. Niemal 2 miesiące rozwiązywać sprawę to szczyt wszystkiego. Nie było problemów z moim zgłoszeniem, wszystko było oczywiste, trzeba było wymienić sprzęt na nowy, ale jaśnie hrabiostwo musi się zastanawiać nad tym niewiadomo ile, a potem jeszcze wykręcają się, że nie mają na stanie. W międzyczasie jeszcze wciskają kit, że niby to wysłali sprzęt, kurier dwukrotnie próbował bezskutecznie dostarczyć, a tu w domu ani kuriera, ani telefonu, ani informacji na mailu. No jeszcze tak dziadowskiego sklepu nie widziałem w życiu.
Do kupujących sprzęt komputerowy w Morele.net - czy warunki gwarancji na laptopa z działu Outlet są inne niż na te z głównej kategorii? Napisano: jak nowy - stan idealny. No, ale z jakiegoś powodu ten sprzęt jest w outlecie. Poradźcie, skąd lepiej brać u nich te lapki.
w outlecie maja np. towary ktore maja otwarte pudełka . Najcześćiej na outlet wpadaja towary ze zwrotów w zwiazku z odstapieniem od umowy konsumenta. Czyli towar "macany" ale biorąc pod uwagę jakie przeceny warto :)
Czy kupując w sklepie morele.net można liczyć na darmową przesyłkę? Od jakiej kwoty nie trzeba płacić za kuriera? Wystawiany towar jest od razu dostępny w magazynie? Zależy mi na szybkiej przesyłce, więc wszystkie podpowiedzi wezmę pod uwagę. Ile w ogóle trwa wysyłka tak z Waszego doświadczenia?
Sklep oprócz swojego magazynu ma setki dostawców, naprawdę myślisz, że ktoś ci to wywróży z fusów na portalu opinii o pracodawcy? To nie miejsce na takie pytania.
wysyłka za darmo od 100 PLN. Generalnie zawsze dostarczali mi w terminie podanym na stronie (towary z magazynu do 17:00 zawsze dostarczaja na drugi dzień
Jak dużo osób pracuje w Morele.net?
Przykro czytać te komentarze.Po nich widzę, że niestety nic się w Sosnowcu nie zmieniło. Nadal te same osoby na kierowniczych stanowiskach. Nadal te same sposoby działania. Nadal faworyzowanie rodziny, kolegów itp. Nadal brak poszanowania pracownika. To wszystko sprawia, że pracownicy którzy nie chcą wchodzić w chore układy albo zostają zwolnieni albo sami odchodzą zmęczeni sytuacją. Obawiam się, że teraz kiedy bezrobocie wzrośnie będzie jeszcze gorzej.
Sprzedaż w online ma wzrosty, nie powinno się nic zmienić na gorsze. Raczej będą zatrudniać, a nie zwalniać.
Sprzedaż online ma wzrosty, ale morele nie wierzy we własny magazyn. Przerzucają się na marketplace... Prosta matematyka, brak ryzyka, zarabiasz na prowizji, nie przejmujesz się czy ktoś ci coś ukradnie w magazynie czy nie wydasz towaru na czas. Może zrezygnują z magazynu jak z netpunktów.
Tam są same narkomany jak w X-com. Co jeden koledze podpierniczy zamówienie, gdy go nie ma na zmianie, to mącą klientowi w głowie. Tam Policja powinna wjechać do tych firm (usunięte przez administratora).
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Morele.net?
Zobacz opinie na temat firmy Morele.net tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 56.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Morele.net?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 7 to opinie pozytywne, 27 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Morele.net?
Kandydaci do pracy w Morele.net napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.