Logtech sp z.o.o

Radzionków

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 48 ocen.

Opinie o Logtech sp z.o.o

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Logtech sp z.o.o

Kali

Nie polecam. Organizacja firmy to istna komedia, do tego brak szacunku do pracownika, wręcz chamstwo. Płaca normalna, bez rewelacji - podstawa na umowie o prace (najniższa krajowa) + reszta na śmieciówce. Godziny pracy mocno ponad normę. Generalnie w pracy nic człowiek nowego się nie nauczy, brak możliwości jakiegokolwiek rozwoju. Bardzo duża rotacja pracowników. Wszystkie negatywne opinie nie biorą się z powietrza. Naprawdę radzę omijać tę firmę z daleka, zwłaszcza jeżeli jesteś inżynierem.

Joanna
użytkownik zarejestrowany

@s1niko - w swoim wpisie wspominasz, że w firmie stosowany jest mobbing. W Kodeksie Pracy mobbing oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników. Czy według Ciebie takie sytuacje występują w Logtech sp z.o.o?

Joanna
użytkownik zarejestrowany

@s1niko - a jakie są Twoje doświadczenia związane z Logtech sp z.o.o? Czy nadal pracujesz w firmie? Z Twojego wpisu wnioskuję, że Twój stosunek do firmy jest negatywny - jaki jest tego powód? Pamiętaj, że każdy merytoryczny, rzetelny komentarz może być cenny dla przyszłych kandydatów.

s1niko
@Joanna 22.08.2017, 12:33
@s1niko - a jakie są Twoje doświadczenia związane z Logtech sp z.o.o? Czy nadal pracujesz w firmie? Z Twojego wpisu wnioskuję,...

nie polecam tej firmy bo: atmosfera najgorsza, kasa najniższa, wyzysk, kierownik konstruktorów prostak, sadysta i cham, mobbing non stop

Tomek
@s1niko 30.08.2017, 21:55
nie polecam tej firmy bo: atmosfera najgorsza, kasa najniższa, wyzysk, kierownik konstruktorów prostak, sadysta i cham, mobbing...

Dokładnie, ja też tam pracowałem i widzę, że nic się nie zmieniło

s1niko

https://www.praca.pl/projektant-konstruktor_1705244.html Kolejny konstruktor zrezygnował z pracy w tym geszefcie, szukają następnej ofiary

Joanna
użytkownik zarejestrowany

@abelwspominasz o bardzo dużej rotacji pracowników. Rozumiem, że jesteś pracownikiem firmy? Bo patrząc tylko po ogłoszeniach to nie można jednoznacznie stwierdzić, co sprawia że pojawiają się one często. Może to wynikać z braku odpowiednich kandydatów lub powiększaniu zespołu.

abel

W tej firmie rotacja pracowników jest taka, że aż ciężko za tym nadążyć! Najlepiej to widać na przykładzie konstruktorów - praktycznie co miesiąc na infopraca.pl albo pracuj.pl pojawia się oferta pracy, że zatrudnią tutaj konstruktora. Czyli albo chore wymagania i zwalniają konstruktorów po miesiącu ale raczej bardziej prawdopodobne, że konstruktorzy sami mają dosyć tej firmy i jak najszybciej znajdują lepsze prace.

Misie

Zamierzam aplikować na konstruktora. Jakies konkretne opinie o firmie a nie tylko bluzgi jednych i tych samych niedowartościowanych nierobów?

viko
@Misie 11.05.2017, 14:24
Zamierzam aplikować na konstruktora. Jakies konkretne opinie o firmie a nie tylko bluzgi jednych i tych samych niedowartościowa...

Chyba sobie żartujesz - ta poroniona spółka chorego prezesa to jest ostatnie miejsce gdzie powinieneś szukać pracy i do tego jeszcze jako konstruktor - szkoda by cię tam było

Arek

To co tutaj piszą to wszystko prawda. Właściciel urządza sobie w tej firmie prywatny folwark. Jedynym sposobem jaki może pracodawcy wejść w pięty jest Internet i opinie o pracodawcy rozsiane po różnych stronach/forach internetowych ze szczególnym uwzględnieniem na internet niemiecki. Oczywiście stonowane przekazujące prawdę, ponieważ bluzgi oraz chamskie opinie są sukcesywnie usuwane z Internetu. Niech niemieccy kontrahenci wiedzą z jakim typem właściciela mają do czynienia zlecając mu prace.

yarpen
@Arek 09.05.2017, 19:16
To co tutaj piszą to wszystko prawda. Właściciel urządza sobie w tej firmie prywatny folwark. Jedynym sposobem jaki może pracod...

zgadzam się z tym - przedstawianie podejścia właściciela do pracowników firmy Logtech na forach internetowych a zwłaszcza w internecie niemieckim - nichts ist unmöglich jest dobrą metodą pokazującą, że pracownicy nie są bezbronni wobec krzywd wyrządzanych przez zarządzającego, a ja jeszcze podam metodę na kapo z Rudy Śl. (przez niego wyleciałem z tej pracy) - pracując miejcie smartfony w pogotowiu jednocześnie bacznie go obserwując, jak tylko zauważycie u niego jakieś potknięcie to dyskretnie proszę cykać mu zdjęcia a potem te zdjęcia mailem do przełożonego a najlepiej do prezesa też, błyskawicznie się go pozbędziecie w ten sposób, podobnymi do niego metodami

Elija

Witam. Jestem z Ukrainy, został zaproszony na pracę z tej firmy. Poradźcie proszę warto jechać na pracę w tej firmie, czy nie. Mam wizy pracy. I zaproszenie Umowa o Dzieło. Po przeczytaniu tutaj informacji nie wiem czy przyjechac tutaj.

Grzegorz łysy
@Elija 22.04.2017, 00:34
Witam. Jestem z Ukrainy, został zaproszony na pracę z tej firmy. Poradźcie proszę warto jechać na pracę w tej firmie, czy nie....

Absolutnie nie przyjeżdżaj. Poniesiesz tylko koszty. To są kryminaliści , którzy nie płacą i Tobie też nie wypłacą wynagrodzenia. Polacy o tym wiedzą i nie chcą u nich pracować, dlatego chcą ściągnąć ludzi z Ukrainy.

Grzegorz łysy
@Elija 22.04.2017, 00:34
Witam. Jestem z Ukrainy, został zaproszony na pracę z tej firmy. Poradźcie proszę warto jechać na pracę w tej firmie, czy nie....

Elija dobrze by było żebyś powiedział nam od kogo otrzymałeś zaproszenie? Być może w ten sposób uda nam się dojść do tego, kto stoi za tym bandyckim procederem

Joanna
użytkownik zarejestrowany

A na jakie benefity mogą liczyć pracownicy firmy?

arek

Logtech polecam, jest fajnie i mega śmiesznie na montażach super majster - oszołom i alkoholik zwany "brodaty". Mocno polecam dla zdobycia podstawowego doświadczenia, zdecydowanie odradzam jeśli chcecie zarobić jakieś pieniądze

były pracownik

Witam Pracowałem w firmie dno-tech 5 lat i popieram wiele opinii na tej stronie, pozytywne wpisy to tylko od rodziny pracującej tam, ludziska którzy mają dodatkową kasę pod biurkiem, to całe drzewo genealogiczne które skończyło bankowość, rolnictwo oraz turystykę działa w branży automotive ...:) tyle wiem na pewno po pracy w tej firmie i jeśli ktoś stawia na rozwój to powinien szukać poza ul Knosały w Radzionkowie ( tak naprawdę brak tam wiedzy i kasy dla adoptowanych ). AHA jak już tam się ktoś dostanie to Pan kierownik M z montażu lubi wódeczkę ( dyr. Batmann też :) )w pracy .... to wtedy i nadgodzinki znajdzie, a kapo z Rudy śląskiej to prawa ręka Pana M i nie musicie się tłumaczyć przed nikim, Ruda Śl. info dostarczy od ręki i w odpowiednie miejsce żeby pkt. złapać ......... pozdrawiam

nikko
@były pracownik 09.02.2017, 16:58
Witam Pracowałem w firmie dno-tech 5 lat i popieram wiele opinii na tej stronie, pozytywne wpisy to tylko od rodziny pracujące...

jakie informacje Ruda Śl dostarcza od ręki i komu? Jakie punkty za to dostaje i dlaczego nie obiją mu ryja za to? I co ma z tych punktów? Punkty to nie kasa

kwota brutto

2500 biuro + premia 15 PLN montaż + premia

stary pracownik

Firmę Logtech polecam nierobom gdyż jest to zakład postkomunistyczny - mentalność ludzka "czy się stoi czy się leży 2000 się należy", wódka w pracy, itd. Jak przystało na zakład postkomunistyczny ściany budynku wszędzie śmierdzą moczem. Każdy komu się nie chce pracować znajdzie tutaj idealne swoje miejsce.

Młody

A wie ktoś na jaką stawkę można liczyć w biurze?

Młody

Witam, pojawiło się ogłoszenie na kostruktora, warto aplikować, jak z atmosferą i kasą, bo sądząc po opiniach tutaj to nie bardzo, z góry dzięki za odpowiedź

nikko
@Młody 19.01.2017, 14:56
Witam, pojawiło się ogłoszenie na kostruktora, warto aplikować, jak z atmosferą i kasą, bo sądząc po opiniach tutaj to nie bar...

sam sobie odpowiedz, szukają znów konstruktora co to oznacza wiadomo - jest rotacja bo konstruktorzy uciekają stamtąd do lepszych firm

PannaNikt
@Młody 19.01.2017, 14:56
Witam, pojawiło się ogłoszenie na kostruktora, warto aplikować, jak z atmosferą i kasą, bo sądząc po opiniach tutaj to nie bar...

Aplikuj. To stek bzdur co tu pisza. Mam wrazenie ze ktos kiedys pomylil firmy i poszly zle opinie. Jesli nie to po prostu obiboki wyladowuja tu swoje frustracje

Wolny

Było by tam fajnie ale bez kapusiów emerytów no i oczywiście elity która popiera platforme czyli pracuje tam większość komuchów lub dzieci komuchów ,jak im nie włazisz do dupy to wylatujesz z kręgu pedałów.Więcej nic nie dodam ewentualnie tylko to że tam szanse mają wazeliniarze najlepszy jest z Rudy Śląskiej.

Dawid

Benefity socjalne hahahahaha ? Zapomnij.

ulekke

jak wygląda kontrola jokości w logtechu? ilu pomiarowców jest w firmie?

488
@ulekke 12.10.2016, 07:24
jak wygląda kontrola jokości w logtechu? ilu pomiarowców jest w firmie?

żadnego nie ma, niestety coś takiego jak kontrola jakości figuruje tam wyłącznie na papierze

ułana

ja to bym sie chetnie do nich załapał jako pomocnik księgowego bo analizowanie raportów jest wszędzie takie same a jeśli chodzi o projektowanie i produkcję to tutaj nie warto - lepiej poszukać prawdziwej firmy technicznej

oszukany

Bardzo duży NEGATYW! Przy współpracy z tą firmą musicie mieć wszystko na papierze inaczej będziecie na 100% oszukani - stawka zostanie zaniżona a nadgodziny zostaną zredukowane, dodatkowo jeżeli pracujecie na zlecenie to będzie trudno wyegzekwować należność. Niestety i tutaj z tego co mi wiadomo nie ma co liczyć na poważną umowe.

miki

O proszę jakie dziadostwo się tam dzieje...

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

hero

no i potem się dziwią że robota jest zrobiona na odwal się - bo jak inaczej skoro im za to nie zapłacą?

bzdury

To co niektórzy tu piszą to stek bzdur. Po 12 godzin 7 dni w tygodniu to od conajmniej od roku sie nie robiło. Nadgodziny, niedziele i soboty sie zdradzają ale przymusu nie ma. Zreszta sa niezle płatne wiec jak nie chcesz robic to sie znajdzie ktos na twoje miejsce. Widze ze niektórzy tu sobie znaleźli miejsce do wyladowywania swoich frustracji i podwyższania swojego ego.

baca
@bzdury 23.09.2016, 22:12
To co niektórzy tu piszą to stek bzdur. Po 12 godzin 7 dni w tygodniu to od conajmniej od roku sie nie robiło. Nadgodziny, nie...

Jakim cudem soboty i niedziele są nieźle płatne, skoro panu Kandydat zaproponowali 12 zł na godzinę brutto jak chciał się tu przyjąć? W innej firmie jak pisze ów pan zaproponowali mu od razu 16 zł na godzinę brutto. Zatem proszę nie pisać bzdur, że soboty i niedziele są nieźle płatne przy podstawowej stawce 12 zł/godz brutto

hero
@bzdury 23.09.2016, 22:12
To co niektórzy tu piszą to stek bzdur. Po 12 godzin 7 dni w tygodniu to od conajmniej od roku sie nie robiło. Nadgodziny, nie...

skoro nie ma obowiązkowych nadgodzin jak piszesz to możesz powiedzieć, co z Logtechem jest nie tak, skoro wszyscy stamtąd uciekają jak czytam?

bzdury

To co niektórzy tu piszą to stek bzdur. Po 12 godzin 7 dni w tygodniu to od conajmniej od roku sie nie robiło. Nadgodziny, niedziele i soboty sie zdradzają ale przymusu nie ma. Zreszta sa niezle płatne wiec jak nie chcesz robic to sie znajdzie ktos na twoje miejsce. Widze ze niektórzy tu sobie znaleźli miejsce do wyladowywania swoich frustracji i podwyższania swojego ego.

Tomek

Nie ma żadnych benefitów choćbyś nie wiem ile umiał, zarobki mierne. Jeżeli pół firmy to rodzina to co się można spodziewać. NIE PLACA NA CZAS trzeba upominac sie o swoje, pani odpowiedzialna za przelewy ma dar do uników (chyba ma za to placone) ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ D Z I A D O W Ą, a ja się tak poświęciłem dla tej firmy a oni traktują ludzi jak śmieci

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

455

Kto z biura ma nick 45?

Ewald

W Logtechu dużo się zmieniło - niestety na gorsze. O premii to oni tylko mówią, ci na wysokim stopniu myślą że świat kręci się wokół nich, praca po 12 godzin 7 dni w tygodniu bo zarząd nie potrafi pracy zorganizować, wypłaty po 1500zł. Omijać tą firmę, bo to chyba najgorsza firma techniczna

łysy

Firma kogucik.Są jednym wielkim przekrętem!!!! Uwaga na nich!!!!!! Dopóki pracujesz to jest jeszcze jako tako. Kiedy zaczynasz się obijać to zaczynają się straszliwe kłopoty. Problem w tym, że firma bardzo często wymaga pracy po 12 godzin dziennie włącznie z sobotami i niedzielami aby nadgonić. Niestety zarząd tutaj tak fatalnie zarządza że źle organizuje pracę i stąd ten wyzysk, że nie ma w ogóle czasu dla siebie. A kto jest w stanie ciągle po 12 godzin pracować wraz z weekendami? Sekretarka w biurze udaje samego Boga a przełożony ma Cie za śmiecia jak odchodzisz.Firmę trza omijać z daleka chyba że jest się pracoholikiem, który robi aż padnie.

Tomek
@łysy 14.09.2016, 08:08
Firma kogucik.Są jednym wielkim przekrętem!!!! Uwaga na nich!!!!!! Dopóki pracujesz to jest jeszcze jako tako. Kiedy zaczynasz...

a dlaczego pseudo-inżynierowie konstruktorzy z Logtechu mieli Cię za śmiecia jak stamtąd odchodziłeś?

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

yarpen

nie można liczyć na więcej za takie stawki zasuwasz 7 dni w tygodniu po 12 godzin bo muszą się wyrobić - moim zdaniem taka kwota nie jest tego warta

yarpen

pracownik hali - 1500 netto konstruktor - 1800 netto

yarpen

Ja się zapytam - po co pracować na takiego chamskiego geriatryka? Zarobki w Logtechu nie powalają na kolana, więc chyba warto poszukać sobie jakiejś spokojniejszej pracy za podobne pieniądze a jest takich firm niemało i w wielu z nich atmosfera jest ok

yarpen

Atmosfera taka że praca tam przypomina pracę w obozie koncentracyjnym, wszyscy rywalizują między sobą, poza tym porąbany dyrektor projektowy - chamstwo, wrzaski, wyżywanie się i wyzysk. Poza tym ten sadysta traktuje pracowników jak służących i każe co chwilę robić sobie kawę. Na porządku dziennym sprawy się załatwia z pracownikami wrzaskiem i trzaskaniem drzwiami. Kompletny brak szacunku do pracowników. Jest bardzo duża rotacja.

yukkouth

zarzad nie interesuje sie pracownikami tylko jak nabic swoje kieszenie i kupowac auta za premie pracowników

yukkouth

to nie praca, to wyzysk i niewolnictwo

Wierszocholik

Firma Logtech to wielki atleta simens ich rozlozyl jak starego fleta . Praca 12 godzin 7 dni w tygodniu bo kontrakt

łysy

Zwolniłem się stamtąd jako ostatni ze starych pracowników i bardzo się z tego cieszę, nie polecam tej firmy

yarpen

Ta firma to jeden wielki bajzel, syf i porąbany kierownik. Na porządku dziennym sprawy się załatwia z pracownikami wrzaskiem i trzaskaniem drzwiami. Kompletny brak szacunku do pracowników. Poza tym firma jest cieniutka. Nikomu nie polecam, a wręcz odradzam pracę tam. Szkoda nerwów...

Ewald

To jest KPINA. Znowu "rekrutacje"..... Z normalnej firmy nikt tak sobie nie odchodzi. Muszą być ważne powody: z reguły są to finanse,czasem inne kwestie motywacyjne. A tutaj na okrągło jak we wiatraku. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. Przykład polskiego kapitalizmu: dorabiamy się na głupocie i krzywdzie zwykłego pracownika. Dla mnie jako odbiorcy: już dziękujemy.

abcs

Stabilne zatrudnienie? AAHAHAHAHHAHAHA szczególnie u kierownika spawaczy , wrednego goscia...

Seweryn Krajewski

Niedługo znów wieczór wigilijny i jak zawsze Prezes zabierze głos dziękując załodze " To był dobry rok dla Logtechu" i tyle a załoga niech się cieszy,że pracuje kasa dla zarządu firmy i ich dzieci.Nikt nie pomyśli żeby dać temu pracownikowi chociaż na święta prezent po 100 zł na karpia.

co!!!!!!!!!!

Ostre sito za 13brutto ale żart

pip

Przed dopuszczeniem pracownika do pracy należy go wysłać na badania lekarskie. Zgodnie z art. 229 § 4 K. p. pracodawca nie może dopuścić do pracy pracownika bez aktualnego orzeczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku. Badania lekarskie wykonuje się na koszt pracodawcy .A nie po 3dniach PIP sie kłania wiec nie

dadek

pracowalem tam 3dni po 3dniu BHP wyrzucil mnie na badania ktorych nie przeszedlem z przyczyn zdrowotnych. mialem dostac umowe na 3 miesiace i 13brutto

stary znajomy

łamanie prawa miało miejsce w logtechu gdy tam jeszcze byłem teraz pewnie jest podobnie , stawki nie porywają , pozdrawiam. art. 151¹ par.1 kodeksu pracy za pracę w godzinach nadliczbowych, oprócz normalnego wynagrodzenia, przysługuje dodatek w wysokości 100 proc. wynagrodzenia za nadgodziny przypadające w nocy, w niedziele i święta, nie będące dla pracownika dniami pracy. [b] Natomiast za pracę w godzinach nadliczbowych, przypadających w każdym innym dniu pracy, przysługuje dodatek w wysokości 50 proc. wynagrodzenia. [/b]

Do starego znajomego
@stary znajomy 06.05.2015, 19:26
łamanie prawa miało miejsce w logtechu gdy tam jeszcze byłem teraz pewnie jest podobnie , stawki nie porywają , pozdrawiam....

Błąd na błędzie co polszczyzna do podstawówki uczyc się ortografii

TG

Emeryt - komfident ze strachu że go zwolnią kabluje innych . Obys wiecznie pracował w logtechu wypracowales swoje w życiu żeby dalej pracować na emeryturze zabierając pracę młodym a puzniej nazekac że młody w domu siedzi i pracy nie ma niech wam ziemia lekką będzie wkrutce na cmentarz więcej ciał przybędzie teraz młodym dajcie nabyć trochę doświadczenia żeby żaden kierownik nie nazekal

JUTU

Firma z zarobkami szału nie robi specjalnie na powyżki nie ma co liczyć jak już podniosą stawkę to o 50 groszy netto.Nie promuje sie dobrych fachowców jakaś premia czy wyższa stawka i to podstawowy błąd.Około 30% załogi w Radzionkowie to emeryci na umowe o dzieło.Tak jest wygodnie ZUSu nie odprowadza się składek nie płaci się premi też nie a stawki już wspomniałem.Zato koszty uzyskania dochodu w PIT najwyzsze.

nie

Logtech to rodzinka.pl i glomb zlote dziecko

monter emeryt

Ten portal bardziej przypomina znany portal plotkarski niż rzetelne źródło informacji tym bardziej , że każdemu kto coś napisze wydaje się , że jest anonimowy. a tak na marginesie to takie jest prawo dżungli słabe ogniwa trzeba eliminować!!! i lepiej tu nie przychodźcie robić bo mnie zwolnią jak będzie za dużo chętnych a dobrze mi sie tu pracuje.

kopidoł
@monter emeryt 18.11.2014, 13:12
Ten portal bardziej przypomina znany portal plotkarski niż rzetelne źródło informacji tym bardziej , że każdemu kto coś napisze...

emeryci do piachu

Jędrzej

Tak czytam o tych firmach montażowych i jeden wniosek mam. Ten portal jest beznadziejny bo w niczym nie pomaga. Ci, co pracują nadal wystawiają dobre opinie pracodawcom a z ich opinii wynika, że większość monterów wiecznie chleje i na bani do roboty przyjeżdża/przychodzi. Ci co już nie robią są pokrzywdzeni przez wszystkich stojącym wyżej nad nimi. Tu akurat czytam tylko: Hala w Radzionkowie - spoko bo jest monitoring i nikt nie podskoczy bo jest monitoring, w TG nie jest ok bo kierownik cham i świnia bo za chlanie z roboty wywala. Ja [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

Zostaw opinię o Logtech sp z.o.o - Radzionków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Logtech sp z.o.o