4Life Direct

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o 4Life Direct

pracownik

Co prawda pracowałem w 4life ponad rok temu el po komentarzach widze, że nic sie nie zmieniło :) Pracowałem tam przez ponad pół roku, dali mi szanse muszę to przyznać, w sumie nie byłem najlepszym sprzedawcą ale sprzedać ubezpieczenie 4life to trudna sprawa. Na początku, po szkoleniu dostajesz do dzwonienia bazy starych klientów (tzn. takich, którzy zrezygnowali, nie odbierali i dzwonimy do nich po raz kolejny, szkolenie po szkoleniu). Jak już przejdziesz na umowe o pracę i trafisz do któregoś zespołu, to na początku możesz liczyć na świeże kontakty, dopóki konwersja nie spadnie poniżej minimalnego progu, ale jeśli spadnie to nie dostajesz nowych kontaktów i cięzko wtedy zrobić plan miesięczny (około 100 polis lub wiecej). Jeśli chodzi o atmosfere to jest całkiem ok. Jak sprzedajesz to jesteś pupilkiem lidera, ale jak nie wyrabiasz planów to mija Cię korytarzem jak byś był nieznajomym. Konsultanci są w wiekszości spoko ludźmi, w wiekszości bo zawsze trafi się ktoś dziwny :) Podsumuwując 4life daje szanse każdemu, ale cięzko sprzedać ich polisy bo po prostu są zbyt drogie i najzwyczajniej słabe, jak ktoś wyżej napisał, nie mogą konkurować z najwiekszymi firmami ubezpieczeniowymi. Umowe o pracę miałem z podstawą 2000 brutto. Praca bardzo męcząca i przynajmniej Ja miałem jej szybko dość.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zajebista

mi też jest troszkę , też tworzyłam firmę...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zajebisty

Jednak nic się nie zmieniło. Pozwalniali albo zwolnili się sami,Tych najlepszych - którzy podstawę 4 life tworzyli. Jest mi bardzo przykro iż tak postępują. Były pracownik.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lolo

Cóż, forma pozostawia wiele do życzenia. Osoby, które tam szkolą do sprzedaży również pozostawiają wiele do życzenia. Niestety jeśli chodzi o obsługę klienta odpowiadają suchymi wyuczonymi regułkami Pana (chłopaka), który ich szkolił. Śmiem też twierdzić, że nie potrafią się przyznać do porażki, cofnijmy się do sprawy z 2014 roku, która była nagłośniona w "Sprawie dla Reportera". Co do zarobków - szkoda gadać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hmm...

Nie pracowałem tam, ale miałem biuro po sąsiedzku (w tym samym budynku) call center tej firmy w Lublinie. Rotacja musiała być niesamowita, bo praktycznie co miesiąc zupełnie nowa ekipa tam przychodziła. To chyba nie świadczy najlepiej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anka

w Lublinie fajny gościu przeprowadza rozmowę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mala30

jak wyglada rpzmowa kwalifikacyjna?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kolo

Jak ktos ma silna psychike, jest egoista i lubi naciagac ludzi to polecam. Praca wymagajaca poswiecenia , jestes automatem nie czlowiekiem , pracujesz 8godz i 30 min, poniewaz tlumacza , ze nalezy sie 20 min a 30 musisz odrobic, gdzie powinno byc tak ze 15 min masz przerwy i za kazda przepracowana godz jeszcze 5 min czyli 50 min bez zadnego odrabiania.Ciagle trwaja rekrutacje, poniewaz ludzie tam nie wytrzymuja, wyciskaja z Ciebie jak najwiecej i jeszcze maja pretensje o byle co.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marecki

zarobki dla tych slabszych to jakies 2000-2200 a najlepsi mogą i 5000 wyciągnąć jeżeli robią jakis plan + konkursy sprzedazowe

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
trocki

dla mnie firma na ktora nie ma zadnych opinii ani dobrych ani lych jest oszustem ,dlaczego opinie sa tylko na stronach 4live?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik,który żałuje,że tam pracował i się

STRASZNE OSZUSTWO !!! takie moje zdanie. Wiem bo tam pracowałem od początku.

szukający pracy

Ale te 1800 to brutto czy netto? Na infolini płacą podobno 15zł brutto za godzinę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracuś

Wszystko w 4Life jest na niby - poczynajac od niby przyjaznej atmosfery i biura oklejonego jak przedszkole dla dzieci abys nie czul sie w korpo - faktycznie jestes tylko materialem do wykorzystania. Zasady wprowadzane rowniez tak jak Misiek napisal powyzej jednych dotycza innych nie. Rownie dobrze mozna mowic o tym ze pracownik jest najwazniejszy lacznie ze zdrowiem rodzina etc ... a prawda jest dokladnie taka ze chodzi tylko o wycisniecie z ciebie jak najwiecej bez ogladania sie na cokolwiek. Wiec jesli na rozmowie i w biurze wszystko wyglada slicznie - radze uwazac

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Misiek

Co do niby wymagań żeby chodzić w krawacie jeśli chodzi o sprzedawców- nie przesadzajcie. Może kiedyś tak było, ale teraz nie ma takiego parcia. Każdy praktycznie chodzi jak chce. Minusem firmy jest to że czasami sami nie przestrzegają ustaleń jakich wymagają od dzwoniących, jednych agentów pili się bardziej, inni nie mają takiej zwały od kontroli jakości. Plusem jest to, że jest dużo fajnych współpracowników. Firma korporacją nie jest, aczkolwiek czuć w niej atmosferę korporacyjności, czuć że jesteś bardziej liczbą i wynikiem niż człowiekiem. Zarobki nie powalają, obiecane bonusy okazują się raczej deklaracją, ciągła nie pewność czy wyrobisz target i będziesz pracować w przyszłym miesiącu...Jeżeli chcesz pracować w CC ale nie masz doświadczenia to możesz tu aplikować, jeżeli szukasz stabilnej pracy na stałe- raczej odpuść.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anżelika

co do zarobków - 1800 podstawa + jakieś bonusy, rozmowa kwalifikacyjna łatwa, w zależności na kogo się trafi, bo nie zawsze jest ktoś kto powinien rekrutować- ważne aby nie narzekać i nie robić z siebie ofiary poprzedniego pracodawcy i nie mówić, że jest się najlepszym we wszystkim. praca niby łatwa, zależy od bazy na jakiej pracujesz, jak się jest dobrym to można szybko się wybić, ale im szybciej się wybijesz tym szybciej wylecisz. jak macie jakieś pytania to piszcie. chetnie odpowiem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ciekawa
@anżelika

POWIEDZCIE PROSZĘ!!! Jestem po rozmowie, obiecują cuda finansowe ale nieco niezrozumiałe, i super atmosferę, swobodę w sposobie prowadzenia rozmów i realizacji zadań, brak limitów ilości rozmów na dzień, kreatywne podejście, szkolenia, rozwój. Ja man pytanie do osób, które pracowały/pracują - jak to na prawdę wygląda? Czy rozmowy mają narzucone scenariusze? Czy są limity ilości wykonanych rozmów? Czy baza, którą daje firma do obdzwaniania to osoby polecone lub wstępnie zainteresowane? i najważniejsze - ile średnio można zarobić? Nie "super wybitny" ale też nie leń bez predyspozycji. Średnio. Bo z tego, co mi powiedziano pewna jest tylko podstawa 1900. A mnie interesuje ile będę zarabiać, uczciwie pracując, po 2-3 miesiącach (netto lub brutto - jak komu łatwiej podać). Z góry dziękuję za informacje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
laura

Po rozmowie obiecują oddzwonić i... cisza. Brak poszanowania dla ludzi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomek

Zabrakło kilku słów w zdaniu - A jeśli chodzi o plan do realizacji to zazwyczaj... różnica pomiędzy nimi tylko 1 polisa dziennie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomek

Generalnie jak ktoś nie ma roboty to wiadomo każda jest dobra. Natomiast bajki o dużych zarobkach można wrzucić w regał z bajkami. Większość, podkreślam większość, nie wychodzi poza podstawę i nie wynika to tylko ze słabych umiejętności sprzedażowych. Starsi konsultanci, latają do Grubej i co chwila dostają jakieś bonusy, czy to finansowe, czy też dostęp do lepszych baz. Dla młodych konsultantów daje się największy szajs. Czyli dzwonienie do np klientów niezainteresowanych (czyli takich, do których już dzwoniono i powiedzieli, że ich nie stać lub nie potrzebują ubezpieczenia) lub poleconych przez innych klientów (czyli takich którzy nie są nieświadomi, że ktoś może do nich dzwonić, również można powiedzieć, że niezainteresowanych, choć tu 1/20 po dłuższym praniu mózgu weźmie). Przepaść pomiędzy starymi i nowymi konsultantami się powiększa. A jeśli chodzi o plan do realizacji to zazwyczaj jest tylko 1 polisa dziennie. Trochę to wygląda tak jakby rzemieślnikowi, który ma wbić 20 gwoździ dać młotek a drugiemu który ma wbić 15 gwoździ dać śrubokręt. Pewno jeden i drugi wbił jakoś, ale temu drugiemu zajęłoby to nieporównanie więcej czasu.

1
guest

4Life wraca do reklam telewizyjnych, nowe bazy klientów będą. Zgadzam się z gają dzwonienie o 8 rano do kogoś i oferowanie 6-7 wariantów ubezpieczenia na pewno nie zachęci tej osoby do zakupu, ba do wysłuchania. Grzmotnięcie słuchawką to najmilsze co może być

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
guest

4Life wraca do reklam telewizyjnych, nowe bazy klientów będą. Zgadzam się z gają dzwonienie o 8 rano do kogoś i oferowanie 6-7 wariantów ubezpieczenia na pewno nie zachęci tej osoby do zakupu, ba do wysłuchania. Grzmotnięcie słuchawką to najmilsze co może być

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o 4Life Direct - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w 4Life Direct?

    Zobacz opinie na temat firmy 4Life Direct tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w 4Life Direct?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 11 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy 4Life Direct?

    Kandydaci do pracy w 4Life Direct napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

4Life Direct
Przejdź do nowych opinii