Opinie o Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o. w Tychy

„KREDYTY-Chwilówki” sp. z o.o. to firma z wieloletnim doświadczeniem. Zatrudniamy około 1.600 pracowników w całej Polsce, głównie w działach sprzedaży i windykacji. Poszukujemy specjalistów w danej dziedzinie, ale dajemy także szansę młodym osobom, które są na początku swojej kariery zawodowej. Specjalizujemy się w pośredniczeniu przy produktach finansowych takich jak pożyczki, chwilówki, kredyty. W ofercie mamy pożyczki krótko, średnio i długoterminowe: chwilówki, chwilówki z wnioskiem przez internet (chwilówki online), chwilówki z wnioskiem przez telefon (TeleChwilówki), pożyczki online, pożyczki konsolidacyjne, kredyty gotówkowe, kredyty konsolidacyjne. www.kredyty-chwilowki.pl Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” sp. z o.o. ul. Fabryczna 12 43-100 Tychy tel. 801-800-107 (koszt połączenia wg stawki operatora) Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.

Branże: Doradcy finansowi

Najnowsze opinie pracowników i kandydatów do pracy o Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o. w Tychy

Znajdź szybko pracę!
Załóż Profil Zawodowy w 3 krokach!

Załóż profil Zawodowy

Швидко знайдіть роботу!
Створіть професійний профіль за 3 кроки!

Створіть профіль професіонала
aninim

spoko, ja jakos nie narzekam bony - ok, premia - ok, podwyzka - ok, szkolenia - ok, dobra atmosfera - ok, satysfakcja z pracy - zajebista :) i nikt mi nie powie ze cos jest nie tak w chwilowkach, jest kilka rzeczy ktore moga czlowieka podirytowac ale ogolnie 6+

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Hej. ide na RK - na doradce klienta. Czy mogla bys mi powiedziec jakie stawki brutt sa na takim stanowisku w tej firmie? Z gory dziekuje :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maja

tak tylko ze kierowcy i ulotkarze z WROCŁAWIA lecą w kulki wiecie jak wyglada ich 8 godzin pracy spanie w aucie(usunięte przez administratora) na wiosce i wyrzuceniu ulotek...i(usunięte przez administratora). z tymi ulotkami i plakatami to jest fair ? z tego co tu piszecie to(usunięte przez administratora)a predyspozycje na awans chwali sie wszystkim ze zosatnie kierownikiem sprawdza innych kierowców ico chyba nie nalezy do jego obowiazków donosi (usunięte przez administratora)jest number 1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
winda

sprowadzasz wszystko do jednej osoby a tutaj pracuje duzo wiecej osob, jestm tu zalednie od 6 miesiecy i jestem bardzo zadowolony z mojej pracy, na rozmowie powiedzieli mi jak praca wyglada i to sie zgadza, nie ma z niczym problemu i jest tu sporo fajnych ludzi, nie ma pracy idealnej zawsze sie znajdzie ktos kto psuje atmosfere ale jesli tu pracje to znaczy ze sie nadaje ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Elektryk
Tychy
TECHNIKI LAKIERNICZE Sp. z o.o.
(35 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. handlu zagranicznego
Tychy
Marek Kusz Jarosław Kot
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Agent Nieruchomości - Specjalista ds. Nieruchomości
Tychy
POWER HOLDING Sp. z o.o.
(78 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim

A ja pracuję od kilku lat w tej firmie i sobie chwalę.Jeśli wykonujesz pracę dobrze,solidnie i przykładasz się do pracy to cię docenią,przynajmniej tak było w moim przypadku,a jak się komuś nie podoba to niech idzie do Biedronki lub innego hipermarketu to się dowie jak doceniają pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

powiem tak ja był osobiscie omijał ta(usunięte przez administratora)ielkim łukiem pracowałem kiedyś jako windykator we wrocławiu ,masakra pracować najlepiej(usunięte przez administratora),ogólnie nie polecam nie dostaniesz stałej umowy o prace a jak sie im cos u ciebie nie spodoba to dostaniesz kopa w ciagu 5 minut ,wszystko co tutaj piszą to jest najprawdziwasza prawda ,wiec lepiej sobie znajdz inna prace z normalnymi szefami bo ci w tej firmie nienadają sie do obcowani z ludzmi tylko do kopalni skad sie wywodzą pozdrawiam i zycze szczescie w znalezienia normalnej pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zainteresowany

mam pytanko bo czytam Wasze opinie a dostalem propozycje pracy w tej firmie jako windykator co o tym sadzicie i o tym dziale czy mozecie mi cos o tym napisac ?? z gory dziekuje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

wszystko to to co piszecie to prawda. We wszystkich kwestiach zgadzam siÄ? z Wami i trzymam za was kciuki. ??yczÄ? wam powodzenia w nowej pracy.KREDYTY-CHWIL??WKI,TO WIELKA PORA??KA DLA KLIENTA A TAK??E DLA PRACOWNIKA TEJ FIRMY.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SZCZERA PRAWDA

Potwierdzam, dodam jeszcze, że obowiązkowa jest praca w sobotę bez wynagrodzenia i godzin do odbioru!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PRACOWNIK

stresująca praca,brak nzinteresowania pracownikami,poniżanie pracowników ,głupie odzywki przełożonych,nieliczenie się ze zdaniem innych,brak profesojonalizmu w podejmowaniu działań,bardzo złe relacje między "kierownikiem",drektorem a pracownikami,przyczyna leży tylko po stronie kierowniczej,zabieranie wyrobionej premii z błachych powodów

renata

ja pracowałam w tej firmie we wrocławiu jako pracownik reklamy praca ogólnie nie była zła ale szefostwo masakra a z zwłaszcza pan dyrektor szal pisze jego nazwisko z małej litery bo dla mnie ten ktoś to totalne zero,zresztą dla większosci nie ma szacunku dla pracowników zwalnia ludzi za nic a moze dlatego ze ktos ma swoje zdanie i nie pozwoli z siebie robic debila,ogólnie nie polecam albo inaczej jesli jesteś (usunięte przez administratora),kablem i lubisz podkładac komuś świnie i kłamać to ta firma idealna dla ciebie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
-ja

Witam. Mogłabym napisać dużo o tej firmie np. to że klienci którzy biorą kredyt przez tą firmę oddają 3 razy tyle. Wychodzę z założenia że są tego świadomi bo w końcu każdy umie liczyć. Chwilówki - robienie niesamowitych pieniędzy na najbiedniejszych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
edi

Rozumiem, że Ty poświęcasz swój prywatny czas np. po pracy aby roznosić ulotki (nieodpłatnie)?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ka

Penie osba przeprowadzajsca rozmowe chialam sie wypytac ile jestes w stanie zrobic w pracy czy tylko chcesz siedziec za biurkiem czy cchesz tez zrobic cos dla biura i osiagniac wyniki Wszytskim polecam parce mozna suuper zarobic

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Praca/Radom

Odradzam wszystkim. Strata czasu. Byłam na RK w radomskiej placówce. Niby praca biurowa, a pani prowadząca nabór pyta, czy jestem w stanie dodatkowo (NIEODPŁATNIE) poświęcić swój czas i nosić ulotki. "Sporadycznie, w nagłej, nieprzewidzianej sytuacji?"- pytam. NIE!!! Ona drąży, czy mogłabym to robić nagminnie. ŻENADA. To praca biurowa czy kolportaż ma być???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o. - Tychy

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 9 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o.?

    Liczba opinii klientów firmy Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o., to 6, z czego 3 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a, 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o. napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o.