Opinie o Lux Med Sp. z o.o.
@Wreszcie wolny człowiek na jakim stanowisku pracowałaś?
Rotacja bardzo duża człowiek poświęca wiele i nic w zamian jest tam straszy mobing ja umowę otrzymałam po 4 miesiącach. Co z tego że człowiek pracuje nadgodziny, stara się dla pacjentów. Nie dają umowy o pracę jak obiecują czy też premii podwyżek. Myślałam że będę mogła rozwinąć skrzydła w tej firmie, się pomyliłam pracownika mają za nic, nie szanują. Na 12 godzin masz tylko2x20 min przerwe i na dodatek liczą Ci czas. Przez ta firme nabawiłam się poważnej choroby :( za dużo stresu i mobingu bez względu czy to placówka medyczna czy callcenter.
Szok!!! opinie na FB ze strony pacjentów są straszne. LUX MED ma najgorsze opinie na tle innych ubezpieczycieli. Nie dziwi mnie, że równiez jako pracodawca jest kiepski... wszystko ze sobą koreluje!
Z ciekawości popatrzyłam i faktycznie opinie na fejsbuku miażdżą placówki lux medu. Kiedys pracowalam w dziale klienta strategicznego i chyba takich opinii nie bylo, obecnie pracuję w dziale sprzedazy i nie mam do czynienia z pacjentami, ale jedno jest pewne - pacjenta nie traktuje sie powaznie, licza sie tylko wyniki sprzedazy. Szkoda, ze tak lux med sie stacza i rowniez szukam nowej, ambitnej pracy.
Pracuje w Lux Medzie i jestem zadowolona chociaż nie jest łatwo. Praca z pacjentami często bardzo uciążliwymi to wieczny stres. Kto podejmuje się takiej pracy niech nie narzeka.
Kilka etapów i każą przygotować obszerną prezentację, gdzie dzielisz się pomysłami na uzdrowienie ich beznadziejnych sajtów. Wyłudzanie pomysłów wg mnie.
Dlaczego chcesz zmienić pracę? Jak uzdrowić sajty Luxmedowe.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
W IT na postępu co chwilę odchodzą koleje osoby mające już dosyć tej farsy.
A jak wygląda z perspektywy pacjenta dostępność do lekarzy. Który pakiet zdaniem pracowników warto kupić?
Daj spokoj. Czasem nawet na lekarza pierwszego kontaktu trzeba czekac tydzien, ze specjalistami roznie, ale tez czasami do miesiaca. No i dzien przed wizyta potrafi Ci zadzwonic pani z recepcji i powiedziec, ze lekarza nie ma (bo np poszedl na urlop i nikt tego w grafiku pacjentow wczesniej nie sprawdzil) i zaproponuje wizyte za kolejne 2-3 tygodnie. I zawsze mozesz zlozyc reklamacje, ktorej nikt i tak nie rozpatrzy. Do tego jak pojdziesz do ortopedy to zaraz Cie telefonem beda naganiac do Caroliny na smieszny rabacik 10%.
A w Carolinie ceny są z kosmosu, dodatkowo nie oszczędzają na zlecanych badaniach, które czesto są zbędne. Zastanówcie się, jaki jest sens np. naświetlac pacjenta tomografią i rtg (naprzemiennie) średnio co kilka dni. To nic nie wnosi do historii choroby i leczenia, a skutkuje kasą dla CMC i napromienieniem nieświadomego pacjenta. Osobiscie mialem taki przypadek.
Nie opłaca się inwestować w żaden pakiet. Pacjenci w umowach mają "zagwarantowane" wizyty u internisty w ciągu 24h, specjalistów do 10 dni roboczych a w rzeczywistości terminów nie ma, bo jest za mało lekarzy a Luxmed ma gdzieś zatrudniać ich więcej. Pakiety co raz droższe, nie wspominając o cenie badań z krwi...Poznając firmę od wewnątrz nigdy nie wykupiłabym u nich żadnego abonamentu.
Jestem pracownikiem recepcji i niestety tak właśnie wygląda odwoływanie pacjentów. Jest za mało pracowników a kierownicy poszczególnych placówek mają ZAKAZ zatrudnia ludzi, bo Luxmed nie ma na to pieniędzy. I tak oto pacjent jest informowany dzień wczesniej o odwołaniu wizyty, bo nikt wcześniej nie miał jak tego zrobić. Nie raz jest tak, że na jednej zmianie są DWIE osoby.
Wiem doskonale jak tam jest od strony pracowniczej, gdyż moja żona poświęciła tej firmie 4 lata życia, często będąc zmuszona zabierać pracę do domu w tej czy innej formie, gdzie nie raz jej pomagałem aby się wyrobiła (śmiesznie się do tego mają przeróżne audyty, certyfikaty ISO-sriso odnośnie ochrony danych poufnych pacjentów, które pracownicy MUSZĄ wynosić z firmy dla skończenia pracy w terminie), aż w końcu podobnie jak sporo innych osób z jej działu zwolniła się ze względu na mobbing i pogarszający się w związku z tym stan zdrowia. W dwie osoby na zmianie uwierzę (czasem nawet i jedną), ale w zakaz zatrudniania nowych pracowników już niekoniecznie, chyba że coś się ostatnio zmieniło w tej firmie i faktycznie ten okręt zaczyna nabierać wody - co zresztą było do przewidzenia. Znanym mi problemem kadrowym była niesamowita rotacja pracowników, związana z bardzo marnymi warunkami płacowymi i bytowymi w tej firmie, oraz z całym szacunkiem dla Ciebie, bo nie znam Twoich kompetencji - brakiem merytorycznego przygotowania ich do wykonywania swoich obowiązków.
Zmieniło się, do niedawna była duża rotacja, ktoś odchodził, ktoś przychodził, ale od nowego roku zarządzili oszczędności. Pracownikom poobcinali godziny, część zwolnili, sporo osób odeszło. Efekt jest taki, że jest bałagan jeszcze większy niż był, ci co zostali pracują za kilka osób (oprócz tych co odeszli, sporo osób jest na l4). W grafikach są pustki, nie zdziwię się, jak w końcu na zmianie nie będzie nikogo :D Wydawało mi się, że gorzej w tej firmie już być nie może, a jednak...
Ja to rozumiem tak: Co robi Luxmed gdy przez dłuższy czas nie może obsadzić wszystkich wolnych wakatów? Likwiduje wolne wakaty i w ten kreatywny sposób naciąga statystyki przed BUPĄ, że wszystko jest cacy i cała załoga dzielnie pcha tę lokomotywę pełną parą. He he, dom wariatów :D
A dlaczego terminy byly i za pewne sa odwolywane z dnia na dzien? Bo nie ma pracownikow,ktorzy mieliby to wczesniej robic. Albo obsluga w przychodni pacjentow albo odbieranie telefonow czy odwolywanie. Jakjest dwoch pracownikow na zmianie lub trzech to.sie inaczej nie da. To nie jest wina recepcjo,ktora jesttam tylko od wykonyeania tego co gora kaze.
Wg mnie LUX MED szuka jeleni. Oferują marne wynagrodzenie, obiecują nieistniejące premie, stanowiska pracy nie są zorganizowane (np. brak choćby swojego biurka lub dzielenie jednego z 4 innymi osobami - komfort, nie?). Cały biznes opiera się na wielkiej rotacji i łataniu dziur pracowniczych, przy braku stabilności żaden pracownik nie chce się starać, a pojawiający się nowi zanim się wdrożą to już odchodzą. W Warszawie to co trzeci pracownik LUX MEDU jest czegoś dyrektorem, co czesto jest paradoksem, bo umiejetnosci zarzadzania, rozwoju nie maja zadnych. Czy te stanowiska sa po znajomosci? no tak, to przecież wielka korpo :)
Umowa śmieciowa, zarobki bardzo niskie, brak chęci współpracy, niedocenianie pracowników, marne programy zdrowotne, ciągle wieszający się komputer, tajemnice Poliszynela dotyczące dokumentacji i innych wewnętrznych przepisów. Przykro mi - miałam nadzieję, ambicję, wiedzę i praktykę. Odeszłam - bo musiałam żeby przeżyć z rodziną. Szkoda tylko dziewczyn i chłopaków bo są świetni i zawsze starają się trzymać proste plecy. Nie bardzo rozumiem dlaczego Luxmed otrzymuje tytuł najlepszego pracodawcy - chociaż to nagroda przyznawana zewnątrz firmy - brak informacji od pracowników?
Służba zdrowia to ciężki kawałek działalności. Natomiast Lux Med dźwiga to i ciągle się rozwija co znaczy, że jest super firmą. Czasami zdarzają się trudne sytuacje ale to jest normalne tak jest wszędzie. Pracownicy i firma to jedność bez tego nic nie będzie!!.
Tylko, że LX ma w nosie pracowników ("jak nie ten to znajdzie się inny") liczą się tylko słupki sprzedażowe i kasa, kasa, kasa :) Przez takie podejście odeszło sporo świetnych lekarzy i dobrych pracowników administracji.
(usunięte przez administratora)
Szanowna Pani, W przypadku braku zadowolenia z naszych usług ma Pani możliwość złożenia reklamacji poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie: https://www.luxmed.pl/dla-pacjentow/zglaszanie-uwag.html, pisemnie pod adresem mailowym obsluga.klienta@luxmed.pl lub u każdego pracownika Infolinii (22 33 22 888) oraz recepcji. Pozdrawiamy, Grupa LUX MED
Jako pracownik napiszę otwarcie, że wszyscy dobrze wiemy, jak działają u Państwa reklamacje... tj. one istnieją, ale są ignorowane, zamiatane pod dywan :)
Waszych reklamacji i tak nikt nie rozpatruje, nawet pracownicy infolinii sami przyznaja, ze jest ich za duzo i sobie juz nie radza. O czyms to swiadczy.
Jakie kwoty oferują na CC w Warszawie po okresie próbnym ? Warto się tam przenosić?
Luxmed zamiast na profesjonalnym leczeniu, skupił się wyłącznie na przejęciach i wyciskaniu kasy z pacjentów. Do dziś wspominam nieliczne spotkania z panią prezes Rulkiewicz i jej wypowiedzi: " Luxmed jest obecnie liderem na rynku w zakresie medycyny x, w dziedzinie y od lat nie mamy sobie równych, w sektorze z planujemy w ciągu najbliższych 12 miesięcy awansować na I miejsce. Planujemy również ekspansję w ubezpieczeniach..........". Propaganda sukcesu lała się strumieniami, a tego wszystkiego słuchali pracownicy którzy trzeci rok z rzędu nie dostali nawet symbolicznej podwyżki. Pensje stoją w miejscu, pracownicy na śmieciówkach ale firma zarabia coraz więcej- czyli w rozumieniu kierownictwa LX- sytuacja idealna. Pacjenci coraz częściej składają reklamacje, ale i płacą więcej- czyli wszystko w porządku. Tak funkcjonuje Luxmed- pazerna korporacja w której liczą się tylko słupki sprzedażowe i ograniczanie kosztów.
Pani preses umie ladnie mowic i obiecywac rozne rzeczy. W praktyce trzesie sie ze strachu przed zwolnieiem przez BUPA i zrobi wszystko, nawet nieetycznego, zeby sie utrzymac na stolku. Bylem w szoku kiedy uslyszalem jak krzyczy na pracownikow.
Firma zajmująca sie bardzo trudnym tematem nigdy nie doczeka się pochwał. Lux Med ma swoja historię i pozycjeęna rynku medycznym bardzo wysoką. Oby tak dalej.
Chyba kpisz. Ja straciłam szacunek do LUX MEDu w momencie, gdy dowiedziałam się, że lekarze mają w większości podpisane umowy w ramach załatwiania pacjentów na odpłatne zabiegi w Szpitalu na Puławskiej i w CMC (jako próba reanimacji ciężko działających szpitali). Za zorganizowanie, pokierowanie takiego pacjenta dostają pieniądze... a gdzie etyka? w Szpitalu na Puławskiej przecież lekarze nie cieszą się wybornymi opiniami, więc po co tam kierować?... szkoda, że polityka tej firmy obraca się tylko wokół KASY.
Ktoś się wypowiadał nawet, że już obdzwaniają pacjentów z sugestiami, żeby zlecone zabiegi czy skierowania realizować na Puławskiej. Już nie wiedzą, jak pozyskać ETYCZNIE pacjenta. Żal, żal, żal!
A jak jest w Warszawie w Lux Med przy Mariott? Czy warto tam aplikowac? Dotychczasowe wpisy powalające. Dajcie, proszę, znać. Moze są jakieś wyjątkowe placówki.....
Z tego co wiem to jeszcze jako tako ze wzgledu na atmosfere trzyma sie luxmedowa "medycyna rodzinna". Ale to tylko kwestia czasu jak i to rozwala, bo wszystkie wzglednie autonomiczne jednostki od jakiegos czasu przechodza pod to samo patologiczne zarzadzanie z kolorowa w tle. Daj sobie z Mariottem spokoj. Za duzy "prestiz" (a presja jeszcze wieksza) i za blisko Bramy Zachodniej, w ktorej siedzi jedna z hydr.
Kim jest teraz kolorowa? Dyrektorem ? Nie pracuję 8 lat a co z IR dyrektorem Działu obsługi klienta?
Lux-med znana marka, ale polityki zarządzania nie ma żadnej. Od kilku lat to dno totalne w sferze organizacji i zarządzania, zwłaszcza w podejściu wobec pracowników. Dyrektorów pełno... a kwalifikacji żadnych nie mają. Na Postepu niektórzy są z przypadku np. jak kwestiami medycznymi może kierować osoba nie pracująca dotychczas w branży, nie majaca wykształcenia medycznego i doświadczenia we wspolpracy w linii zdrowotnej (nawet w obsludze klientow medycznych)? KPINA.
Przykre jest tez to ze czuja sie bezkarni za krzywdzenie pracownikow. I to od samej gory poczawszy, tzn. Zarzadu LX. Niby piekne zasady dzialaja, a w praktyce hipokryzja. Szkoda gadac.
Widze, ze wpis o przebiegu rekrutacji u niejakiego Cezarego juz usuniety, co by ludzi nie straszyc. Tak samo jak wpis o lamaniu tajemnicy lekarskiej.
Zawsze uważam, że pracownik niższego szczebla nie musi zajmować się strategią firmy. Pewnie dlatego sądzi, że firma powinna płacić większe wynagrodzenie, gdyż myśli o b. poważnych sprawach.
Medyk/medykamenr/medykant ile jeszcze bedziesz wybielac swoj chlewik? Widze, ze wpisy zawsze w dni powszednie pomiedzy godz. 9, a 12 w poludnie. Chyba nie ma za duzo roboty na Postepu. Twoje smutne wywody o Slowianach i podejsciu do szeregowych pracownikow sa wrecz karykaturalne i stanowia swietna wizytowke firmy Lux-Med Sp. z o.o. Az za dobrze widac wasze stanowisko wobec pracownikow. Nikt nie nakazuje im podejmowac strategicznych decyzji. Problemem jest uposledzenie narzadow poznawczych - krotko mowiac gluchota, slepota i ignorancja kadry wyzszego szebla (do ktorej bez watpienia nalezysz Ty) na sygnaly z dolu. Jeszcze troche i wogole nikt nie bedze podejmowal u was strategicznych decyzji. Dyrektorow sto tysiecy, a malo ktory naprawde kompetentny. Zapomnieliscie, ze nie zyjemy juz w roku 2000 i micha ryzu nie wystarczy. Swoja droga bylem ostatnio w jednej z waszych placowek i usmialem sie jak zobaczylem na scianie dyplom "firmy roku" datowany na 1998 rok. Jak mawiaja - ryba psuje sie od glowy.
Zaczną od zamknięcia Szpitala na Puławskiej - statystyki marneee, choć nagabują i szukają pacjentów, jak mogą :)
Jakoś mnie to nie dziwi. Podobno nowa pani dyrektor robi porządek, ale trochę za późno. Dużo wartościowych pracowników odeszło za rządów byłej pani kierownik, która nie wykazywała się kompetencją. Pozostała garstka pracowników, którzy sobą coś reprezentują, a reszta przyjmowana po znajomości to jakieś nieporozumienie. Brak wykwalifikowanego personelu, świadczącego na wysokim poziomie usługi, niestety odstrasza klientów (pacjentów). Ceny usług z sufitu, a stawki dla pracowników bardzo marne.
(usunięte przez administratora)
Kolego kiedys w LX byla taka formatka, ktora wysylalo sie z systemu z podziekowaniami za udzial w procesie rekrutacji. Dzis to zbyt powazna firma. Jak ma by u nich dobrze jak ucieklo z niej wiekszosc kompetentnych trenerow wewnetrznych? Na Postepu udaja, ze prowadza rekrutacje co by sie statystyki rekrutacyjne zgadzaly, a tak naprawde to nie ma nawet komu szkolic nowego narybku. Probuja to zwalic na koordynatorow, ktorzy zwyczajnie to olewaja. Czy ktos z nowych kandydatow do obslugi pacjenta widzial na oczy skrypty rozmow, pytania testowe? Byl przeszkolony z zakresu dosc obszernych teorii procedur medycznych, ktore trzeba znac obslugujac pacjenta? Zostal kompleksowo przeszkolony z obslugi programow, na ktorych trzeba pracowac? Popracowal "na sucho" pare dni z trenerem? Dzis doslownie doczepia sie nowego zawodnika do osoby najstarszej stazem (ktora zwyczajnie nie ma czasu szkolic, bo ma swoja robote). Po paru dniach tej osoby nie ma, a narybek przydzielany jest przez koordynatora do nastepnej wzgledem dlugosci stazu osoby, ktora gada zupelnie co innego. A szkolenie wyglada zazwyczaj tak: tu klikasz to i to, tam rejestrujesz, tu odbierasz polaczenia i jazda na sluchawke lub za kontuar "bo ja ide na przerwe - poradzisz sobie ;) ". A konkurencja przy LX moze spac spokojnie. LX wygrywa tylko iloscia placowek w kraju, ktore tak lapczywie wchlanial w ciagu ostatnich kilku lat. I to bedzie ich gwozdz do trumny, bo to obecnie kolos na glinianych nogach. Za jakis czas bedziemy slyszec o zamykaniu co mniej rentownych oddzialow, ktorych tak naprawde nie bedzie komu obsadzic bo nawet lekarze i pielegniarki maja dosc tej firmy i przewaznie po roku rezygnuja.
Ciekawe wpisy od osób nie pracujących a znających wszystkie realia w firmie Lux Med???. Czasami myślę, że niektórzy są inspirowani przez konkurencję do pisania kłamstw na forum!. Tym bardziej zostałam przekonana do złożenia swojego CV w LuxMedzie.
Byli i obecni pracownicy również. Składaj CV, a później napisz tutaj co słychać - domyślam się, co napiszesz po kilku tygodniach, ewentualnie miesiącach (zależy od Twojego rozgarnięcia na podwórku).
Byli i obecni pracownicy również. Składaj CV, a później napisz tutaj co słychać - domyślam się, co napiszesz po kilku tygodniach, ewentualnie miesiącach (zależy od Twojego rozgarnięcia na podwórku).
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 159.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 88, z czego 9 to opinie pozytywne, 66 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.