Opinie o Lux Med Sp. z o.o.
ta siec to istny koszmar. pod kazdym wzgledem. absurdalnie odlegle terminy, nawet do pediatry czy internisty na południu wraszawy dwie beznadziejne placowki. Lekarze " na odwal sie".... moja lekarka prowadzaca ciaze ( nie z LM bron boze) zabronila mi u nich robic jakikolwiek badania bo ma o nich jak najgorsze zdanie... jesli ktos ma wybor niech sie trzma z daleka.
Praca w dziale obsługi klienta w CC to najgorsza możliwa opcja dostępna obecnie na rynku w Warszawie. Jest to (usunięte przez administratora)- stawki głodowe, socjal bardzo słaby, podobnie jak oferowane benefity (pracownicy LX płacą za pakiety pracownicze więcej niż w innych firmach, dostając w zamian uboższą wersję), kierownictwo niekompetentne, praca niewdzięczna- nikt nie doceni Cię za wyjątkowy nakład pracy, możesz spodziewać się tu jedynie nagany za najmniejsze podknięcie. Brak perspektyw rozwoju, ciągłe obiecanki- cacanki, rotacja pracowników na niewyobrażalnym poziomie, biuro brudne ( baaardzo powoli wymieniane są niewygodne krzesła i pracodawca wymyślił sobie że zaoferuje pracownikom odkupienie starych, brudnych i śmierdzących krzeseł...żenada). Wymagania są kosmiczne a jednocześnie pracodawca nie jest w stanie zaproponować godnego wynagrodzenia. Nikt tu nie szanuje doświadczonych pracowników a sama praca, pomimo że z zakresu opieki zdrowotnej, z etyką i moralnością ma niewiele wspólnego. Odejście z firmy było jedną z najlepszych decyzji w moim życiu, żałuję jedynie że zrobiłem to tak późno.
Mam abonament w Luxmed Gdańsk i wieczny problem z umówieniem się do lekarza brak terminów dla osób abonamentowych, prywatnie można umówić się w każdej chwili.
Zaproponowano mi pracę jako asystent obsługi pacjenta ze stawką 15 zł brutto za godzinę i umowe zlecenie bez możliwości przejscia na umowę o pracę w najblizszym czasie. Dla mnie 1700 zl przy 160 godzinach to jest naprawdę przegięcie biorac pod uwagę ilość obowiązków na tym stanowisku. Nie świadczy to dobrze o pracodawcy skoro juz na starcie chce tak oszczędzać na pracowniku. Mam ukonczoną szkołę, język dodatkowy i kilkanascie lat doświadczenia. Spodziewałam się więcej po firmie, która chce byc zaliczana do segmentu premium
Mam rozmowę kwalifikacyjną na asystenta obslugi pacjenta, możesz powiedzieć co było na rozmowie kwalifikacyjnej ?
Rozmowa taka zwyczajna. Uczestniczyła w niej kierowniczka i pytała się czemu chcę pracować z pacjentami oraz o moje doświadczenia z poprzedniej pracy. Następnie rozmowa o ich oczekiwaniach. Warto o tym pamiętać bo do pracy przychodzi się w ubiorze służbowym (niebieskim).
Kilka etapów i każą przygotować obszerną prezentację, gdzie dzielisz się pomysłami na uzdrowienie ich beznadziejnych sajtów. Wyłudzanie pomysłów wg mnie.
Dlaczego chcesz zmienić pracę? Jak uzdrowić sajty Luxmedowe.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
(usunięte przez administratora)
Potwierdzam wpis. Byliśmy miedzy świętami z dzieckiem i była podobna sytuacja. Najważniejszy dla doktor był smartfon którym się zajmowała. Bardzo olewcze podejście do pacjenta. W enel medzie podobno jest dobrze znana ze swojego podejścia do pracy
Takie komentarze jak twój, w żadnym razie nie powinny mieć tu miejsca. Na tym forum staramy się bowiem traktować każdą osobę z należytym szacunkiem, bez względu na wszystko. Odsyłam Cię do regulaminu serwisu GoWork: https://www.gowork.pl/regulamin Znajdziesz tam również informację, iż nie posługujemy się tu danymi personalnymi. Od jak dawna chodzisz do Lux Med? Powinniście wiedzieć, że lekarze, personel medyczny, pracownicy wielu Departamentów - już 14 500 osób zatrudnionych w Lux Med każdego dnia z zaangażowaniem pracuje na rzecz poprawy zdrowia Pacjentów i satysfakcji ze świadczonych przez nich usług. Chcecie do nich dołączyć? Jeśli tak, to przejrzyjcie oferty pracy, jakie mają aktualnie do zaoferowania: https://www.luxmed.pl/kariera Czy któraś z nich spełnia Wasze oczekiwania?
Po 4 latach pracy i kilku awansach Uwaga - 2.500 do ręki. Nie polecam - nikt się tu nie wybije, jedynie upadnie na zdrowiu psychicznym i straci poczucie własnej wartości. Dotyczy to pracy w placówce, call center oraz centrali na Postępu.
Jestem pracownikiem LX od ponad roku co jakiś czas zagląda na zakładkę kariera jest bardzo dużo rekrutacji wewnętrznych. Zawsze można wybrać coś dla siebie i wziąć udział w rekrutacji. Myślę, że jeśli tylko chcesz się rozwijać i zdobywać nową wiedzę to firma daje takie możliwości.. nie musisz pracować na jedynym stanowisku cały czas.
To jest jakiś żart. Warszawa, zaznaczone WSZYSTKIE placówki. W przeciągu dwóch tygodni brak możliwości umówienia się do internisty. Ja wiem, że to bardziej forum dla pracowników i potencjalnych pracowników, ale może niech te nieroby i cymbały na Postępu, zwane dalej dla niepoznaki szumnie "menadżerami" zastanowią się jak traktują pacjentów, którzy płacą ciężkie pieniądze za obsługę, na którą nie można liczyć. Zrzut ekranu z portalu pacjenta. Proszę administratora Gowork o nieusuwanie tego linku. (usunięte przez administratora)
Owszem - jest to forum skierowane głównie do pracowników oraz potencjalnych pracowników danej firmy. Ale możesz być pewny, że tego typu opinie są dla nas równie istotne, dlatego też podjąłeś bardzo dobrą decyzję i podzieliłeś się nią z nami. Musisz jedynie pamiętać, iż na forum pod żadnym pozorem nikogo nie obrażamy - przeczytasz o tym w regulaminie serwisu GoWork: https://www.gowork.pl/regulamin A jak na tę sytuację zareagowała osoba, która zarządza firmą Lux Med? Czy w ogóle się do niej udałeś w celu wyjaśnienia tych kwestii?
To ciekawe, niby forum dla pracowników, a większość opinii od sfrustrowanych klientów. Czyli podsumowując to jest taki "śmietnik" z którego nic nie wynika
NIE POLECAM !!! NAJGORSZA OBSLUGA KLIENTA , ZBYWANIE , JESLI SIE JUZ WYKUPI U NICH PAKIET TRZEBA ZEKAC NA WIZYTED 4 MIESIACE JESLI BNIE Z DNIA NA DZIEN DO TEGO SAMEGO LEKARZA SA TERMINY!! ZREZYGNOWALAM Z PAKIETU I WCIAZ CZEKAM NA PIENIADZE TRAGEEEDIA NIE POLECAM SZKODA TRACIC PIENIADZE!
Firma LUX MED to jedna wielka pomyłka. Umówiłam się na rezonans w szpitalu w Toruniu przez infolinię LUX MED. W dniu umowionej wizyty w szpitalu powiedziano mi że to pomyłka i nie jestem umówiona. Straciłam czas i pieniądze a najważniejsze nie wykonano mi rezonansu. Dzwoniąc na infolinię LUX MED widnieje moja wizyta w systemie lecz nie ma jej w systemie szpitala w Toruniu. Poprostu kpina.
To ja się dołączę do pozostawienia opinii. Pracowałam w Lux Med około 8 lat w dziale, który teraz nie istnieje. Nie mogę narzekać na "koordynatora"-bo jak człowiek miał swoje plusy i minusy. Kierowniczka działu -każdej osobie życzę takiego kierownika.Człowiek Anioł. Wiedział o każdym -wszystko. Pomagał czy to w pracy czy w życiowych rozterkach. Nigdy nie było problemu żeby porozmawiać i wypowiedzieć się na temat pracy. Kobieta stała na głowie żeby ludziom nieba przychylić ale ludzie to niestety wykorzystywali na swój sposób, a jedna pani M -wykołowała ją ze stanowiska i dzięki jej działaniom cały nasz dział został usunięty. Nigdy nie było problemu jak ktoś zachorował czy szedł na urlop. Oczywiście -najważniejsze żeby praca była należycie wykonana. Nie miała wpływu na inne sytuacje, które szły z góry. Jedyny NAJWIĘKSZY MINUS to praca z działem CC i Panią dyrektor, która jest postrachem wszystkich. Oczywiście dla mnie jest to kobieta która ma bardzo niskie poczucie wartości, a swoje frustracje wyładowuje na pracownikach czy współpracownikach-żeby chociaż miała jakieś osiągnięcia naukowe, wiedze, wykształcenie zgodne z pracą....no ale cóż pani "gwiazda" to już taki typ człowiek , który nie powinien NIGDY dostać jakiejkolwiek władzy. Panie koordynatorki-czerpią przykład ze swojego "idola" i zachowują się identycznie jak wobec swoich koleżanek....(oczywiście nie wszystkie Pani koordynatorki). Nie wiem jak jest w innych działach, bo to wszystko zależy od kierownika. Płaca -ja nie narzekałam-chociaż przekładając pieniążki na ogromna odpowiedzialność jaka mieliśmy ...to pieniądze słabe.
Dlaczego dajecie się tak poniżać? Pracy jest dużo za znacznie większe stawki. To co tu czytam to niewolnicze wykorzystywanie i mobbing, który jest przestępstwem karnym. nie bójcie się szukać nowej pracy i zmian. Możecie trafić tylko lepiej. Chytry 2 razy traci. Ta firma z czasem upadnie. Już ma bardzo złe opinie wśród klientów i niski poziom obsługi.
Płacę od wielu miesięcy za pakiet Komfort plus i nie mogę skorzystać z usług, jeśli chcę się zarejestrować drogą elektroniczną. Miałem wcześniej konto z innej firmy. teraz jest problem. Aplikacja nie działa i ciągle mi blokuje konto. Konto na portalu tez mam zablokowane. raz mi konsultantka odblokowała, zmieniłem hasło i login, i znów jest zablokowane. Moje pretensje są do nieudaczników programistów. aplikacja i portal to jakieś chore żarty Januszy programowania. prosiłem aby mi skasowali konto z nieaktualnym e-mailem, to założyłbym nowe i nie byłoby problemu. Napisali, ze nie mogą. Dla mnie jak ktoś czegoś nie może, to jest niekompetentnym człowiekiem. Do dziś nie mam możliwości zalogować się do portalu - od dwóch miesięcy, a kasę płacę. do stomatologa musiałem iść prywatnie gdzie indziej. Jak się nie mogłem zalogować do portalu, bo pojawiał się komunikat, że konto jest zablokowane (Niby z jakiej przyczyny jest zablokowane?), postanowiłem zresetować hasło. Najpierw nie wiadomo po co pojawia się captcha, potem pojawia się komunikat "Pacjenta LUX MED jest obecnie niedostępny. Sorry... trwają prace techniczne...". Aby mieć dobrych pracowników, to trzeba im uczciwie płacić. A jak się za pół darmo zatrudnia amatorów, to takie są efekty. Ale przecież to takie polskie. Pełna niekompetencja.
Tragedia prywatnie zapisują ludzi a gdy człowiek idzie na wizytę to się dowiaduje że limit wyczerpany
Byłam na rozmowie rekrutacyjnej. Minęły 3 tygodnie i zero odzewu. Zapewniali ze odezwa się w ciągu tygodnia od daty spotkania. Dla mnie brak profesjonalizmu.
Dlaczego kasujecie opinie, które nie są obraźliwe w żaden sposób, a stwierdzają jedynie FAKTY?
Infolinia Lux med Diagnostyka - centrala/Warszawa Jeżeli macie do siebie szacunek, to odradzam pracy w tej firmie. Mobbing koordynatorów i nieprzyjemna atmosfera na co dzień to standard. Zarobki są nieadekwatne do ilości zadań, które należy wykonywać przy obsłudze jednego pacjenta! W najlepszym wypadku możesz dostać umowę o pracę do 2800zł brutto (!) a o prowizjach możesz zapomnieć, bo dostanie jej graniczy z cudem (które też nie są wygórowane, bo wynoszą całe 400zł brutto) Szef z Tobą nie rozmawia - krzyczy i nie zna pojęcia ''kultura osobista'' jest mało kompetentny. Odbieranie automatyczne przy małej ilości pracowników na zmianie (większość siedzi na l4, bo nie idzie wyrobić psychicznie, serio) A jeśli chcesz iść do łazienki i załatwić swoje podstawowe potrzeby (nie daj Bóg, jeśli nie jesteś wpisany na listę przerw w pliczku Excela) to grozi Ci rozmowa dyscyplinarna i straszenie, że Cię zwolnią! Resztę zostawiam Tobie do przemyślenia :)
Praca w CC jest mocno stresująca. Jak dla mnie nie ze względu na atmosferę pracownik - koordynator, tylko ze względu na same rozmowy z roszczeniowym pacjentem. Pacjent użala się w rozmowie na wszystko, na długi czas oczekiwania na rozmowę, na długie terminy, bo on nie chce w tej lokalizacji, bo nie w godzinach pracy chce się umówić, bo chce z tym konkretnym lekarzem a do niego są długie kolejki....życie ;) No cóż, LuxMed może i potrafi się zareklamować, ale na tym koniec, niestety, ale o pacjenta słabo dba. Rzeczywiście koordynatorzy w 75% są mało pomocni. Jak zależy ci na pomocy pacjentowi, to musisz wiedzieć do którego koordynatora podejść, bo często jest zbywanie i zasłanianie procedurami. A żeby dobrze poznać kadrę to trzeba popracować dłużej niż miesiąc i dać się poznać wzajemnie. Mi na początku kilkoro koordynatorów zaszło za skórę, z czasem przywykłam bądź zmieniłam zdanie, wiedząc już jak często muszą odpowiadać na te same pytania wciąż nowych napływających pracowników, bo rotacja jest ogromna. Pensja? Po 5 latach pracy na CC już jako specjalista na umowie jest 2600 brutto, plus 300 zł brutto premii (jak przychodzisz do pracy, nie zgłaszasz nieobecności, nie chorujesz) no i po pięciu latach 5% stażowego chyba co rok aż do max 20%...Sama nie wiem czym sobie LX zasłużył że jeszcze u nich jestem zatrudniona...? Po szkoleniu nie ma szans że jesteś dobrze przygotowana do odbierania połączeń, ale juz musisz odbierać i radzić sobie z trudnym klientem. Stres ogromny nawet dla wyjadaczy. Umowa o pracę jest, ale raczej trzeba sobie na nią zasłużyć...cokolwiek to znaczy. Nocki były fajne, ale się skończyły :) Praca uczy nas asertywności, rozwija zdolności komunikacyjne, radzenia sobie ze stresem, więc jeżeli ktoś ma z tym duże problemy to sobie nie poradzi. Po kilku miesiacach stajesz się odporny na chamskość pacjentów. Co do kadry na CC nie mam złego zdania, nigdy nie doświadczyłam żadnego negatywu. Urlop zaplanowany zawsze odbywał się w terminie, prośby grafikowe zawsze miałam uwzgledniane, a jeśli już była jakaś pomyłka to mój koordynator sam to korygował. Jestem rzetelnym i skrupulatnym pracownikiem (mam 35 lat) więc cieszyłam się tam dobrą opinią. Niestety nie docenią cię tu za nic. A szacunek, dobra opinia i spoko atmosfera chleba ci nie przyniesie.... Koordynatorzy mają za zadanie doszukiwać się błędów, żeby premii było jak najmniej, więc najmniejsze potknięcie i po premii. Szkoła życia. Ciężka umysłowo praca. Najniższe dochody - w sklepie naprawdę zarabia się więcej i pracuje mniej :) Inwigilacja każdego zawieszonego połączenia, czy przerwy. W kuchni ciężka atmosfera. Ja chyba przychodziłam tam dla znajomych, którzy tak jak ja tkwimy w tej pracy już po kilka lat. (Obecnie jestem na dłuzszym zwolnieniu) Szukam pracy nie w CC. Nie w tej firmie. Ale muszę nieskromnie powiedzieć że LX wyszkolił mnie na dobrego specjalistę :) Nie zachęcam, nie odradzam, wybór należy do Was.
Wkurzajaca sytuacja w Lux Med przy ul. Al. Jerozolimskie 68, w budynku hotelu Marriott- kiedy kolo 20 pojawilam sie na umowione miesiac wczesniej badanie, zarejestrowalam sie I usiadlam przed gabinetem przechodzaca obok osoba powiedziala, ze mam sie udac do recepcji............... zapytalam dlaczego, w odpowiedzi laskawie uslyszalam ze nie ma lekarza. Po czasie powiedziano mi, ze pani dokotor miala ostatniego pacjentadwie godzinu temu I poszla sobie....bylam wsciekla, a placowka oczywiscie zadnej odpowiedzialnosci.....a ja zmarnowany czasi nerwy Moje sugestie dla Lux Med Sp. z o.o.: Lepsza kontrola dzialania wlasnych placowek, to jest brak szacunku do pacjenta Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zrehabilitowac sie za pomylke popelniona przez pracownikow, lepiej kontrolowac jakosc uslug. Ciekawe czy w ogole gdzies to dotrze I czy bedzie odzew.
Nie wiem jaka franca jest kierowniczką na postepu ale dobrze gnoi ludzi proponuje ją zwolnić
Właśnie dzwoniła do mnie pani z tej śmiesznej firmy proponując prace za 15 zł brutto za godzinę na 3 msc okresie próbnym a następnie umowę o prace za 2500 zł brutto w stolicy naszego kraju. Posiadam wykształcenie wyższe medyczne, studia podyplomowe, dwa języki i spore jak na mój wiek doświadczenie. Myślałam ze padnę ze śmiechu. nie kompromitujcie się takimi stawkami!!! Szkoda czasu na wysyłanie cv
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 161.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 88, z czego 9 to opinie pozytywne, 66 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.