Opinie o Lux Med Sp. z o.o.
Szczęście że umowa kończy mi się wkrótce, chciałem przedłużyć ale niestety żeby do internisty nie było wizyt przez tydzień? Placi człowiek po to składkę żeby nie czekać na państwowe placówki bo tam również tragedia a nie nie bo tam się dostałem w ciągu 2 dni . Lux med już nie jest lux ,ale to chyba efekt ostatniego rozmachu empatii
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Totalna porażka żałuję że nie poznałem wcześniej opini. Podpisałem umowę z MedicCenter na usługi w Luxmed i teraz pytanie w jakim? Infolinia Luxmed nie zarejestruje Cię do placówki współpracującej. Różnią się podobno logo.Terminów w umowie nie trzymają żadnych do lekarza ortopedy że skierowaniem czekałem 15 dni gdzie w umowie mam 3 dni. Szkoda gadać teraz jestem w kropce bo wypowiedzieć umowę mogę ale z karą 50%. Same słowa się nasuwają co to jest.
W dn. 30.03. i 13.04. lekarz ginekolog nie mogła się do mnie dodzwonić z teleporadą, twierdząc, że nie odbieram telefonu, nagrywając mi się uporczywie na pocztę głosową, gdzie ja tymczasem oczekiwałam na telefon. W obydwu przypadkach dzwoniłam na infolinię informując o zaistniałej sytuacji. 13.04. podałam do kontaktu również inny numer telefonu, bezskutecznie. Na portalu pacjenta widnieje komunikat, że nie odwołałam wizyty, co nie jest prawdą. Nie posiadam również żadnych problemów z łącznością, co zweryfikowałam z moim operatorem sieci komórkowej. Oczekuję kontaktu z Państwa strony w celu usunięcia bezpodstawnych komunikatów. Problem, że tylko ten lekarz nie mógł się do mnie dodzwonić leży po Państwa stronie.
Nie polecam uslug w Luxmed. Firma ta dyskryminuje pacjentow. Jak probowalem sie zarejestrowac do lekarza przez internetowy portal okazalo sie, ze nie ma wolnych terminow. Jak zalogowalem sie przez konto zony i wpisalem te same wytyczne to okazalo sie ze sa wolne terminy i to w sporej ilosci a najblizszy w nastepnym dniu. Roznica miedzy mna i zona jest taka, ze ja korzystam czesciej z uslug Luxmedu, ale w tej sytuacji rozwazam mozliwosc rozwiazania umowy. Ja i moja firma wraz z pracownikami. Place wysoki abonament co miesiac i jestem w ten sposob traktowany. Nie polecam i bede kazdemu odradzal wspolprace z ta firma.
Dzień dobry, bardzo prosimy, aby przekazał nam Pan dodatkowe informacje o okolicznościach danej sytuacji w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl. Pozwoli to nam na dokładne zapoznanie się ze sprawą i udzielenie Panu odpowiednich wyjaśnień.
Kilka etapów i każą przygotować obszerną prezentację, gdzie dzielisz się pomysłami na uzdrowienie ich beznadziejnych sajtów. Wyłudzanie pomysłów wg mnie.
Dlaczego chcesz zmienić pracę? Jak uzdrowić sajty Luxmedowe.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Posiadam abonamet w firmie Luxmed i jestem zadowolona z obsługi, natomiast ostatnio napotkałam pewny problem który nie jest w stanie żądny/a Pan/i z infolinii pomoc. Mianowicie, chciałam umówić się na rezonans magnetyczny a z portalu pacjenta takiej wizyty nie mogę umówić, zadzwoniłam wiec 28.03 na infolinie w celu umówieni wizyty, otrzymałam informacje, ze placówki w których ów badanie jest przeprowadzone skontaktują się ze mną w ciągu 48h, także czekałam. Po 3 dniach oczekiwań nikt do mnie nie zadzwonił. Ponowiłam kontakt z infolinią i został napisany mail by pilnie placówki się ze mną skontaktowały i znowu oczekiwałam 3 dni i nic, ponownie ponowiłam kontakt z infolinia i Pani poradziła mi zgłosić się w tej sprawie tutaj, ponieważ infolinia nie jest w stanie nic innego zrobić jak tylko wysyłać maile i ponownie wysłała ponaglenie do placówek. Natomiast od czwartku nikt nie zadzwonił. Proszę o pilna odpowiedz bo powinnam zrobić to badanie jak naszybciej. Jeszcze tylko dodam, ze jak dzwonię do placówek które przeprowadzają takie badania to przełączają mnie na infolinie i tak w kółko.
Dzień dobry Pani Karolino, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Chcielibyśmy szczegółowo wyjaśnić opisane przez Panią okoliczności, dlatego prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl
Najniższa krajowa dla pracownika z 3 letnim stażem i językiem angielskim. Koordynatorka z ponad 11 letnim stażem w firmie, crypto, mobbingujaca, próby wymuszania dokumentacji medycznej, słowne manipulacje, aby pracownik jak najszybciej wrócił do pracy, bo jest cyfrą która ma zarabiać. Kierownictwo również uciska i zbywa. Zatem na 8h pracy masz 40minut przerwy, a przez resztę czasu cały czas dzwoni Ci telefon. Siedząc w sklepie na kasie mniej się narobisz, a lepiej zarobisz plus mniej awantur, narzekań ze strony klientów. Callcenter na Iłżeckiej, obok 1 sierpnia 8. Pozdrawiam:)
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Przykro nam, że takie są Pani odczucia. Nie akceptujemy takich działań, dlatego w przypadku podejrzenia niepokojących zdarzeń i zachowań prosimy o zgłoszenie ich przez anonimowy formularz celem wyjaśnienia: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=plza
Luxmed!!!!!!od godziny próbuję znalezć przez strone internetową wolny termin dla dziecka do pediatry!!!! coś koszmarnego!!! dlaczego mozna rezerwowac tylko terminy do 2 dni???....oczywiscie miejsc brak, i tak sobie siedze i klikam odświez...i nic!!!!tylko co chwile pojawia sie komunikat czy nie jestem robotem:))))!!!!! o co chodzi??? ale jak sie nie zoplaci w terminie abonamentu , od razu telefon....płacić!!!! tylko za co? za konsultacje online???? hahaha przez telefon usłyszy czy dziecko ma zapalenie płuc??? nie polecam!!!!!!!!!!
Dzień dobry, uprzejmie proszę o wystawienie zgody na zwrot kosztów związanych z wykonanymi badaniami. Niestety w placówce Lux -med Toruń ul. Kosciuszki nie ma możliwości zarejestrowania się u ginekologa.(brak terminów) Potrzebowałam pilnej konsultacji lekarza z powodu menopauzy i innych schorzeń okołomenopauzalnego . Na dwie wizyty otrzymałam zgody na zwrot kosztów natomiast odmówiono mi zwrotu kosztów za badanie krwi (283 zł). Badania te musiałam wykonać szybko w odpowiednim czasie zaraz po okresie i nie mogłam czekać na zgodę. Zdecydowanie chciałabym się leczyć w placówce lux med mam pakiet z którego chciałabym korzystać ale nie mogę. Uprzejmie proszę o rozpatrzenie mojej prośby o zwrot kosztów za badania. Z poważaniem Magdalena Wiśniewska tel.508101275
Dzień dobry, dziękujemy za Pani sygnał w tej sprawie. Prosimy o kontakt z nami pod adresem opinie@luxmed.pl - zweryfikujemy Pani zgłoszenie.
Próbowałem skorzystać z usług tej sieci, mając abonament w ramach bonusów w firmie, w której pracuję. Recepcja: proszę założyć maseczkę Ja: nie mogę założyć maseczki, zgodnie z rozporządzeniem mam na to stosowny dokument Recepcja: proszę pokazać ten dokument Ja: nie ma pani prawa żądać ode mnie okazania tego dokumentu, zawiera on moje dane wrażliwe (dokument wystawiony przez psychiatrę) Recepcja: to ja muszę poprosić panią kierownik Pani Kierownik: co panu szkodzi założyć maseczkę? Ja: mam prawo nie nosić maseczki Pani Kierownik: jak pana przyjmiemy bez maseczki, to nas wszystkich zwolnią Ja: jak będziecie tak traktować pacjentów, to i tak prędzej czy później was zwolnią koniec rozmowy
Założenie maseczki na pobyt w przychodni - jest krótki okres czasu-, jest to odpowiedzielność za zdrowie innych. Cały personel medyczny nosi maski przez tyle godzin na każdej zmianie bez względu na przeciwwskazania. Masz rzeczywiście duży problem ze sobą i postrzeganiem otoczenia. Pozdrawiam
Zamość wykupiłem abonament i dzwonie aby umówić wizytę do lekarza np :laryngologa oni podają nr tel nie mogę się dodzwonić wię jadę w dane miejsce które mi wskazali przy rozmowie stałem w kolejce półtorej godziny a przy okienku mówią że u nich nie przejmuję taki specjalista to się w głowie nie mieści .To samo jest w aplikacji lux med nie mogę się zarejestrować
Dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
Portal pacjenta to jakaś porażka. Można szukać wizyt a ostatecznie kończy się telefonem i czekaniem na połączenie i o dziwo terminy są .
W piątek miałam wizytę online dostałam zwolnienie ale nie ma na nim numeru choroby i podpisu lekarza ponieważ potrzebne jest mi to do pracy za granicą nie mogę się doprosić o poprawne zwolnienie wydzwaniam na infolini tylko sobie meile wysyłają i nic przez nich będę mieć same nieprzyjemności w pracy lub nawet zwolnienie
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych Pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej przez naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
Nie polecam nie mogę doprosić się o poprawne zwolnienie ponieważ pracuje za granicą potrzebuje nr choroby i podpis lekarza na zwolnieniu ale widzę że to trudność dla Lux Medu na infolini nie mają pojęcia po co chodzi i wysyłają sobie meile pierwszy raz spotykam się z takim czymś że zwolnienie wysyłane jest przez infolinię
poziom przygotowania do rozmowy rekrutacyjnej- żadny, Panie nie były w stanie powiedzieć ile potencjalnie ma się zarabiać, podstawowych innych informacji też nie potrafiły udzielić.. szkoda że w ogłoszeniu nie ma informacji że 2 miesiące to zlecenie, nie wiadomo ile będzie godzin bo to zlecenie... patrząc na ludzi pracujących to głównie studenci, czyli widać na czym luxmed głównie się opiera aby oszczedzac, kasa- umowa zlecenie najniższa krajowa bo szkolenie nowego pracownika kosztuje... serio luxmed ?? tak niskie warunki ?
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Przykro nam, że nie otrzymała Pani pełnych informacji o możliwościach współpracy. Dokładamy wszelkich starań, aby osoby rekrutujące posiadały kompletne informacje i na etapie rozmów mogły odpowiedzieć na wszelkie pytania i wątpliwości.
A jaki ma być poziom rekruterów? Tam taki poziom na wyższych stanowiskach to standard. Dla przykładu na stanowisko ds. jakości i monitoringu nałapali osób 20lat, bez żadnego doświadczenia i takie oto specjalistki potem oceniają rozmowy ludzi z call center z dłuższym stażem pracy. Oczywiście nie mając pojecia ani o specyfice pracy ani o procedurach wewnętrznych. Dramat. Nie polecam tego miejsca. Bez znajomości nie ma szans dostać awans. Szkoda czasu i nerwów. Omijać szerokim łukiem. Zresztą najlepsza reklama jest już to że ogłoszenie do cc wisi na okrągło. Ciągle dorzucają nowych obowiązków. Masz być multi. Od wszystkiego. Pensja w miejscu. Unowę o pracę to też nie każdemu potem proponują po zleceniu. Zreszta, skoro jest taka rotacja to chyba nie jest to godny polecenia pracodawca.
starałam się o pracę na stanowisku pracownik obsługi klienta na Jasnogórskiej w Krakowie. Nie otrzymałam nawet odpowiedzi zwrotnej a co dopiero mówić o zaproszeniu na spotkanie rekrutacyjne. Pojechałam na miejsce i wszystko zrozumiałam, młodzi ludzie , często obcokrajowcy nie mający dużego doświadczenia w pracy na takim stanowisku. Ja mam , pracowałam w medycynie pracy. Ale mam też wiek który przypuszczalnie firmie się nie podoba. Teraz nowy komunikat o organizowaniu pracy dla Ukraińców. Jestem za... ale w kontekście tego jak się zachowali wobec mnie wychodzę z założenia że ich inicjatywa to zabieg medialny.
Jakie są warunki pracy na stanowisku specjalista ds sprzedazy? Pensja podstawowa + prowizja jak sie ksztaltuje? Z gory dzieki za odpowiedz
Dzień dobry, w dniu dzisiejszym tj. 25,.03.22 w godz. 11.00-11.15 miałem umówioną konsultację z lekarzem pediatrą dr Izabelą Bartnik. Lekarka zadzwoniła o godzinie 11.18. Niestety nie miałem wtedy przy sobie telefonu, więc nie odebrałem połączenia. Lekarka do końca swojej pracy nie ponowiła kontaktu telefonicznego, co zmusiło mnie do wydzwaniania po infoliniach i próbach kontaktu z pediatrą z mojej własnej inicjatywy. Uważam za bardzo niefajne to, że po jednym kontakcie, który notabene wydarzył się POZA wyznaczonym terminem, lekarka nie kontaktowała się ponownie (i z tego co zrozumiałem na infolinii lekarze są zobowiązani do 3-krotnej próby kontaktu z pacjentem). Nadmienię, że gdyby dr Bartnik dzwoniła w trakcie mojej jakiejś potencjalnej rozmowy telefonicznej to ja bym to widział (połączenia przychodzące w takich sytuacjach wyświatają mi się na ekranie). Oburzenie to może za mocne słowo, ale jednak pozostaje po czymś takim zwyczajny niesmak, tym bardziej, że musiałem się gimnastykowac na własną rękę z konsultacja no i z powyższym tekstem Z poważaniem, Wojciech Kurkowski
LUX MED GDAŃSK - brak terminów na wykupiony abonament ale prywatnie są .
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Moja opinia odnośnie usługi jest bardzo negartywna. Dotyczy to opisu ktomografii komputerowej. Otrzymala nie swój wynik, ale z moim imieniem i nazwiskiem. Skandal!!!
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Zależy nam, aby byli Państwo usatysfakcjonowani udzielanymi przez nas świadczeniami zdrowotnymi. W związku z tym chcielibyśmy prześledzić opisaną sytuację. Bardzo prosimy o przesłanie nam szczegółów w wiadomości prywatnej przez naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Prawie jak NFZ, przystąpiłam do LUXMED niedawno i już żałuję, długi czas oczekiwania na wizyty, długi czas oczekiwania na opis badań, brak empatii i profesjonalizmu na infolinii LUXMED,
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Tragedia przychodzę w poniedziałek na wizytę do internisty a na wejściu okazuje się że jak chcem potwierdzić wizytę to jej nie mam gdzie pani z recepcji rejestrowała mnie osobiście dwa dni wcześniej.Wogle miałem uwowione wizyty na cały tydzień których się okazało że nie mam teraz wcale dramat za co tu płacić za ich bałagan chyba
Dzień dobry, bardzo prosimy o przekazanie nam dodatkowych informacji o okolicznościach danej sytuacji przez naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl. Pozwoli to nam na dokładne zapoznanie się ze sprawą i udzielenie odpowiednich wyjaśnień.
LUX med i NFZ to teraz jakby jedna polska rzeczywistość w usługach medycznych. Nie dość, że terminy niektórych badań są odległe, niczym w NFZ, to jeszcze czas refundacji kosztów badań to jakieś pochrzanione 30 dni (kompletny bezsens) to okazuje się, że to jednak dla LUX med za mało. Dokumentacja wysłana zgodnie z zaleceniami LUX medu, zweryfikowana poprawnie i co? Nic. Zwrotu jak nie było tak nie ma. W kontakcie tylko można usłyszeć, że jeden czy drugi konsultant napisze do działu informacje... Efektu raczej brak. Informacji zwrotnej... Brak. LUX med z przed ok. 1.5 roku to jeszcze była firma z klasą. Dzisiaj niewiele różnie się od NFZ. Ma się wrażenie, że klient (nie mylić z pacjentem) jest ważny, tylko z perspektywy "opłaci abonament". Byc może w zbiorówkach jest trochę lepiej, bo firmy mogłyby rozwiązać umowę, znajdując niekoniecznie tańsze ale na pewno lepsze oferty (na rynku ich nie brakuje), ale abonamenty indywidualne, to jakby (ma się wrażenie gorsza klasa. Wiem, bo korzystałem z usług tej firmy w jednym i drugim przypadku. Szczerze nie polecam!!! SA na prawdę jeszcze firmy, ktore oferują opiekę medyczną na poziomie PACJENT a nie marketingowy bełkot, żeby przyciągnąć klienta.
A gdzie? Bo ja próbuje gdzieś dodać opinie i nie ma takiej możliwości. Wszystko moderowane i musi być cacy. Niestety statek tonie i to mocno. W moim przypadku rok zbywania i wciskanie leków które dodatkowo zepsuły mi zdrowie. Złożyłam reklamacje która miała mieć skutek załatwionych badań i od 8 miesięcy brak odzewu. Pan profesor nie do ruszenia. 80 lat… nikt nie podważy zdania. Kolejna sytuacja z dzieckiem, zostałam wyrzucona z gabinetu z krwotokiem z nosa u córki. Kazano mi opowcic placówkę bo podejrzenie Covid!!! Nie dostałam pomocy żadnej, tylko test. Testu nie mogli wykonać bo krwotok. Dzisiaj znów krwawiła, dostałam skierowanie do lekarza, brak terminów, mówię ze nie ma, Pani twierdzi ze da rade jak wpisze ze na jutro. Guzik. Dzwonie w takim razie na wizyte domową, a Pan mi mówi ze to zagrożenie życia i mam jechac na pogotowie. Tylko nie zapytał czy mam czym i jak kiedy trzymam dziecku ręcznik i uspokajam. Brak slow. Powiedział ze kończy ze mną różowe j biorę na siebie odpowiedzialność za życie i zdrowie dziecka. Znieczulica, brak chęci do pracy i spychologia… ale wypłatę się chce. Mogłabym wymieniać takich akcji cała masę, ale to chyba wystarczy żeby pokazać jak jest. Są jednostki z powołania tylko dostac się do nich to jak wygrać w totka.
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych Pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej przez naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
Ludzie, czy wy jesteście kompletnymi (usunięte przez administratora)? Szukam opinii o atmosferze, zarobkach i charakterze pracy, ponieważ chciałbym podjąć zatrudnienie, a wylewacie swoje frustracje „BO MI PAKIET NIE DZIAŁA / PAN LEKARZ KRZYWO NA MNIE SPOJRZAŁ / NIE ZROBILI MI USG”. Skargi powinny być kierowane na infolinię LuxMed, nie na stronie opinii o pracodawcach!
Właśnie widzisz jaki jest charakter pracy. Użerasz się z ludźmi, którzy nie mają w zwyczaju przyjmować do siebie informacji, które nie są takie jakich sobie jaśnie szanowny pacjent życzy. Co do atmosfery jest sympatycznie lecz niestety nie rozmawiasz z koleżankami/kolegami/koordynatorami przez całą zmianę, a jeżeli chodzi o zarobki to minimalna + ewentualna premia na którą starasz się cały miesiąc i całkiem łatwo się jej pozbawić gdyż na pełnym etacie będziesz mieć około 2000 telefonów odebranych jeżeli zależy Ci na zielonych rubryczkach w tabeli. Moim zdaniem praca taka na przeczekanie, aby znaleźć coś mniej frustrującego, gdyż nawet jak obsługa klienta i pomaganie jest Twoją pasją to niestety w 90% przypadków masz związane ręce (chyba, że chcesz wyświadczyć sobie niedźwiedzią przysługę i oddzwaniać do Pacjenta, że jednak nie da się czegoś załatwić bo procedury to procedury)
Zwięźle i na temat. Dokładnie takich informacji szukałem. Dzięki za podzielenie się opinią:-) Pozdrawiam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 156.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 86, z czego 8 to opinie pozytywne, 65 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.