Opinie o Lux Med Sp. z o.o.
Dramat. Po zakupieniu pakietu stomatologicznego nie ma zupełnie możliwości skorzystania z niego. Brak terminów, dzwoniłam 5 razy na infolinię tylko po to, żeby zostać przekierowaną do przychodni w Czechowicach-Dziedzicach, która nie prowadzi wybranych przeze mnie usług (a które ponoć miały być tam realizowane). Nie rozumiem sensu sprzedawania pakietów, z których nie można skorzystać. Zakupienie pakietu wiąże się z nieustanną koniecznością wydzwaniania i sprawdzania, przy czym często w ciągu dwóch tygodni istnieje możliwość zapisania się do higienistki stomatolocznej tylko w dwa dni (i to w dużych miastach!) Jeśli firma nie jest w stanie zapewnić tak dużej liczby usług powinna przemyśleć ograniczenie liczby sprzedawanych pakietów, ponieważ jest to bardzo krzywdzące dla osób, które takowe zakupiły. Gdybym wcześniej miała świadomość o rzeczywistym stanie realizowania usług nigdy nie zdecydowałabym się na zakupienie pakietu.
Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie. Zależy nam, aby byli Państwo usatysfakcjonowani udzielanymi przez nas świadczeniami zdrowotnymi. W związku z tym chcielibyśmy prześledzić opisaną sytuację. Bardzo prosimy o przesłanie nam szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl
Dotychczas byłam zadowolona z usług. Do czasu otrzymania skierowania na rehabilitację. Okazało się, że mimo iż w rozpisce z zakresem pakietu mam uwzględnione zabiegi, posiadam skierowanie od lekarza Luxmed, Luxmed nie chce zrealizować usługi.
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę
Witam. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc.... Potrzebuje kontakt do kierownika działu zarządzania reklamacjami (Warszawa ul.Postępu). Niestety nie pamiętam imienia i nazwiska ale wewnątrz firmy mówią na niego (usunięte przez administratora) Z góry dziękuję za pomoc
Bardzo nie miło operatorzy, poirytowani pracą i chyba brakiem możliwości pomocy pacjentowi. Mało terminów. Długi czas oczekiwania na wizytę. Długi czas oczekiwania na połączenie. Brak wiedzy. Prywatna opieka i porażka
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Chcielibyśmy szczegółowo wyjaśnić opisane przez Panią/Pana okoliczności, dlatego prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl
Kilka etapów i każą przygotować obszerną prezentację, gdzie dzielisz się pomysłami na uzdrowienie ich beznadziejnych sajtów. Wyłudzanie pomysłów wg mnie.
Dlaczego chcesz zmienić pracę? Jak uzdrowić sajty Luxmedowe.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Umawianie wizyty na dyżur chirurgiczny w Karolinie to totalna pomyłka.dwoch lekarzy plus oddział i niekompetentna rejestracja
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Zaszło nieporozumienie stąd była moja negatywna opinia. Dziękuję za telefon z przychodni, który pozwolił wyjaśnić sytuację.
ZOSTALEM WPROWADZONY W BLAD/CZUJE SIE (usunięte przez administratora) - Mam wykupiony pakiet na 100 % zwrotu za profilaktyke stomatologiczna, stomatologie zachowawcza oraz rtg stomatologiczne/pantogram - za rtg pantogram musialem zaplacic 48,50 zl gdzie pani w recepcji dzwoniac do lekarza uzasadnila to jako blad w systemie, na kosztorysie od tamtejszego stomatologa jest to 0 zl oraz na broszurce z firmy gdzie mam wykupiony najdrozszy pakiet jest to rowniez 0zl, wiekszosc rzeczy ktore mam do zrobienia podchodzi pod stomatologie zachowawcza mam do oplacenia za 50 % gdzie powinno byc 100% znizki, zostalem odeslany do firmy to wyjasniac, ogolnie nie polecam, jesli chodzi o innych lekarzy to ok, stomatologia to jakies nieporozumienie
Nie polecam!!! Wykupiłam pakiet rodzinny, córka zapisała się do ginekologa w Warszawie, dodam tylko że długo szukała kogoś z dobrą opinią. ustalono termin wizyty a w przed dzień ją odwołano. po drugie potrzebowałam na cito neurologa, okazało się, że za tydzień mogę mieć wizytę. rozwiązałam umowę po 3 miesiącach, bo uznałam, że szkoda pieniędzy wywalać w błoto. no i dostałam wezwanie do zapłaty za kolejne miesiące 25% do końca trwania umowy. nie dosyć , że płaciłam nie skorzystałam ani razu , to jeszcze płacę za to żeby nie być ich klientem. Super, trzymajcie się od nich jak najdalej. Pozdrawiam wszystkich którzy szukają dobrej opieki medycznej. Jesteś chory idź prywatnie, to na tyle
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Niestety potwierdza sie, ze Luxmed traktuje pacjenta jak przedmiot. Nie dosc, ze nie ma terminow, nie mozna sie umowic na wizyte to jak mi sie udalo i przyszedlem o czasie okazalo sie, ze nie zostalem przyjety bo jest opoznienie a na moim koncie widnieje informacja ,ze nie odwolalem wizyty. Taka informacje dostalem takze wszystkimi mozliwymi kanalami jak telefon, mail itp, ale nikt mnie nie przeprosil, ze nie zostalem przyjety. Nie polecam.
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
Witam nie polecam firmy media center grupa lux med tylko wyciągają pieniądze a nie potrafią pomuc omijajcie ta bandycka firmę
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Do fizjoterapeuty ze skrzywieniem kręgosłupa itp.czas oczekiwania 3 miesiące za prywatną wizytę nie zwrócili kosztów pomimo tego że do tej pory nie było problemów....żenada ...Wg.nich powinienem siedzieć na chorobowym i czekać na leczenie????śmiechu warte
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
Mieszkam w Warszawie Mam abonament. Dziękuję Paniom z pilnej pomocy medycznej,lekarzom i pracownikom recepcji za empatię i szybkie działania oraz udzielenie skutecznej pomocy w zdiagnozowani mnie po wypadku..Zgłosiłam się z dolegliwościami w piątek, a we wtorek miałam wszystkie badanie i konsultacje wykonane. W szpitalu MSWiA.termin konsultacji lekarskiej zleconej na Cito grudzień 2022. Komentarz zbędny
Negatywna opinia dziś umówiona wizyta na8:15 Pani doktor (usunięte przez administratora) ulica Górczewska 124 Warszawa nie wywiązała się ze swojej pracy brak kontaktu.Wizyta odwołana o godzinie 10 z powodu nowego zapisu do lekarza.Jest to druga tele porada i niestety druga która niedoszła do skutku.Podobno tak czasem ...Konto mam już rok chciałam skorzystać 2raz i niestety nie wyszło.Zaczynam zastanawiać ,że jednak szkoda kasy na ten abonament ,a miało być tak pięknie
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
Dzień dobry jakie szczegóły imię i nazwisko lekarki zostało podane wraz z adresem .
Regulamin serwisu nie pozwala na umieszczanie danych personalnych. Zastanawiam się, czy aby szybciej uzyskać rozwiązanie swojego problemu, nie byłoby wskazane najpierw skontaktować się z Lux Medem, a w dalszej kolejności zamieszczanie posta?
To nie jest serwis reklamacyjny jest to strona dla kandydatów a nie klientów. Nikt tego nie rozpatrzy bo to nie ten serwis i nie taka sprawa.
Zero terminów do alergologa, tragedia. Wiecznie wystawiają podzlecenia. Człowiek ma abonament i nie może się umówić do żadnego lekarza.
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Tragedia. Człowiek płaci mnóstwo pieniędzy za badania a oni olewają klienta. Najpierw nie da się dodzwonić, potem czekasz tygodniami na wyniki badań które mają być gotowe w 7 dni . Nie polecam nikomu.
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
Od dwóch tygodni nie mogę się umówić na pobranie krwi w sobotę
Dzień dobry, dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem 22 33 22 888. Nasi konsultanci sprawdzą dla Pani aktualnie dostępne terminy i postarają się pomóc w umówieniu wizyty. Jeśli z jakiegoś powodu zarezerwowanie wizyty nie będzie możliwe, konsultanci będą mogli zaproponować Pani alternatywne, przewidziane w warunkach pakietu rozwiązanie. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Proszę się umówić na pobranie krwi w sobotę Dziękuję od dwóch tygodni i brak miejsc
Nie polecam! Fatalna obsługa, niestety dzwoniąc na infolinię można umówić wizytę do lekarza, na tym kompetencje i wiedza większości pracowników się kończy. Odpowiedź na pytania to utarte regułki totalnie nie rozwiązują problemu, w sumie jakby rozmawiać z robotem. Najczęstszy problem z uzyskaniem zgody na wizytę u specjalisty poza placówką, ze względu na brak dostępnego terminu w LuxMed. Rozwiązaniem jest wskazanie losowo przez LuxMed placówki na terenie miasta, czyli za każdym razem trafia się do innego lekarza. Co uniemożliwia zwyczajny proces leczenia wymagający więcej niż jednej wizyty.
Coraz bardziej się zniechęcam. Otwieracie nowe placówki przy których brak miejsca parkingowego. Roździeńskiego 1 i Francuska w Katowicach to tylko dwa przykłady. Jeździłam wczoraj godzinę obok Roździeńskiego próbując zaparkować (parkingu dla pacjentów brak) wizyta przepadła a ja straciłam czas. Dojeżdżam do swojej Pani doktor 40km. Brak słów ????
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Najgorsza opieka medyczna. Nie polecam tracenia pieniędzy na te pakiety. Nie da rady umówić się na termin u lekarza, aplikacja toporna.
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 159.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 88, z czego 9 to opinie pozytywne, 66 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.