Opinie o Lux Med Sp. z o.o.
Dnia 22.09.2022r odbyłam wizyte u (usunięte przez administratora) w Poznaniu. W trakcie wywiadu dr co jakiś czas rzucał w moim kierunku stwierdzenia ,, no tak klasyczna nerwica", ,, typowa kobieta z nerwicą" po kilku takich zdaniach zapytałam doktora dlaczego moje objawy ustały przez okres trwania pierwszej ciazy I usłyszałam,, ciaza jest darem od Boga i działa cuda"... w tym momencie mialam ochotę opuścić gabinet. Prosiłam tylko o pomoc mówiąc, że z racji moich dolegliwości często chodzę głodna bo boję się jeść przed wyjściem z domu w odpowiedzi usłyszałam,, no... na zabiedzona to Pani nie wyglada". Uzupełnieniem całości tego cyrku było jak dr przeprowadził badanie manualne mojego brzucha bez rękawiczek. Mam nadzieję, że manager placówki w której przyjmuje lekarz odpowiednio się tym zajmie, bo absolutnie nie zostawię tego bez echa. Przyszłam po pomoc do lekarza specjalisty a czułam się jak histeryczka z hipochondria. Poprostu dramat
Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie. Tego typu uwagi są traktowane przez nas bardzo poważnie i zależy nam na jak najszybszym ich zweryfikowaniu. Prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl z podaniem informacji o placówce i Pani danych. To pozwoli nam sprawdzić tę sytuację.
Zdecydowanie nie polecam. Mam wykupiony pakiet. Dziś chciałam umówić sie na badania. Pani na infolinii bardzo nieprzyjemna, wręcz agresywna. Cutuje "nie jestem od tego by sprawdzać co ma Pani w pakiecie, poszuka Pani sobie w umowie. Ja mogę tylko do internisty umówić". Gorzej niż w NFZ
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
Proponuję usuwać takie opinie. To nie jest strona dla pacjentów tylko dla kandydatów. Zaśmieca forum. Widzę że Luxmed śledzi te opinie to może warto zamiast odpowiadać pacjentom czyścić te komentarze. Aby osoby chcące pracować w Waszej firmie mogły znaleźć pomocne dla siebie informacje.
Przecież dodając opinie wybiera się status: pracownik, byly pracownik, Kandydat i...KLIENT. Więc tak klienci, pacjenci też mogą się wypowiadać. Tak to gowork bezsensownie wymyślił.
Piszecie ta sama regułkę a lepiej poprawcie obsługę klienta. Do niektórych specjalistów nie można się w ogóle dostać. Obsługa samych lekarzy pozostawia wiele do życzenia
Potwierdzam. Nie potrafią szukać w pakietach usług, wysłają Ci człowieku kolosalne wyceny żeby pieniądze zedrzeć z człowieka mówią że oddzwonią w ciagu godziny nie oddzwaniają wgl. Dramat. Nie rozumiem czy oni nie mają przełożonych ? Na jakiej podstawie Ci ludzie są przyjmowani na te stanowiska ? Że potrafią tylko odebrać telefon ? Na NFZ milsza obsługa i konkretne informacje umówienie wizyty itd. A tu ? Prywatna opieka to się nazywa ? Olewanie klienta i bezczelność gdzie ludzie na prawdę pilnie potrzebują pomocy. Szkoda każdego gorsza na taką opiekę medyczną jaką jest luxmed.
Niby Lux Med posiada aplikacje mobilną, a jednak nie da się na niej umówić na wizytę w Częstochowie. Za każdym razem każą się kontaktować z infolinią, na którą się dodzwonić nie jest proste.
Spędziłam 21 minut na rozmowie z Panią próbując umówić dziecko najpierw na usg brzucha. Oczywiście w całej Warszawie nie ma terminów. Potem do ortopedy rowniez brak terminów. Okulista to samo, USG tarczycy ta sama historia. Ogólnie można powiedzieć, że umówienie się do jakiegokolwiek lekarza graniczy z cudem, wręcz jest niemożliwe. Dramat.
Kilka etapów i każą przygotować obszerną prezentację, gdzie dzielisz się pomysłami na uzdrowienie ich beznadziejnych sajtów. Wyłudzanie pomysłów wg mnie.
Dlaczego chcesz zmienić pracę? Jak uzdrowić sajty Luxmedowe.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Korzystam z lux medu od ponad 10 lat. Niezawodnie szybki dostęp do wielu badań czy lekarzy. Są i lekarze, którzy są zaangażowani i starają się, aby klient wyszedł zadowolony z gabinetu. Są też słabi... Byłam na badaniu okulistycznym i spędziłam w gabinecie 5 minut.. Pani kazała przeczytać jeden rząd literek bez zmiany itp. Drugi minus- blokowanie wizyt. Jak lekarz się spóźnia to ok, nic się nie dzieje, ale jak pacjent nie przyjdzie to ma zablokowane usługi na 30 dni :)))) mimo, że płaci za pakiet
Stanowczo ODRADZAM. Niezależnie do jakiego lekarza i w jakim mieście, nigdy nie ma wolnych terminow, nawet na teleporady nie ma miejsc. Trzeba koczować, odświeżać stronę paręnaście razy dziennie i może się trafi (ale przeważnie to nie). Nie można się umówić na wizytę wcześniej niż za 2 tygodnie bo "nie ma jeszcze grafiku lekarzy". Na infolinii czy przy okienku mówią że pacjenci w portalu pacjenta widzą więcej terminów niż oni, więc też nie pomogą... Porażka, że nawet ze skierowaniem na którym widnieje sugerowana data wizyty (na kontynuację leczenia po odliczonym czasie brania antybiotyku!!!) wciąż nie ma się gwarancji wizyty.
Omijać z daleka. Już sama umowa ma zapisy, które nie są korzystne, płacisz i nie masz jak skorzystać z opieki.
Dobry i stabilny pracodawca.
W dniu dzisiejszym lekarz do mnie nie zadzwonił na umówioną teleporade. Nie dość że płacę co miesiąc pieniądze z ubezpieczenia, żeby w tym mieć wizyty u lekarzy w tym LUXMED ????to jeszcze wymagają dodatkowej opłaty. Umawiając wizytę ktoś powiedział że lekarz będzie dzwonić na teleporade a później zostanie wysłany SMS żeby zapłacić za tą "wizytę" oczywiście lekarz nie zadzwonił. A po późniejszym kontakcie z infolinią informują że nikt nie zadzwonił bo nie było opłacone. To wy sobie ustalcie co i jak powinno być a nie róbcie z ludzi (usunięte przez administratora) Nie polecam w 200 %. (usunięte przez administratora) i tyle. Nie korzystajcie z usług tego niby LUXmedu, raczej tylko medu a nie LUX
dlaczego negatywne opinie pod adresem szefowej caroliny mediacl center znikają stąd, przecież to ta sama kiepska firma?
Piszę jako klient (niedoszły), bo jest taka opcja i proszę mnie tu nie szarpać. Mam wykupiony pakiet prywatnej opieki medycznej z zakładu pracy. Chciałam się dostać do ortopedy. Powiedziano mi że nie ma terminów. Pytam: "jak to, przecież sprawdzałam w internecie i najbliższy wolny termin jest nawet za niedługo, bo na 19.09". "Yyy, ale to dla pacjentów prywatnych". Mindfuck, jakiego złapałam nie przeszedł mi do tej pory. To jak to? Są pacjenci bardziej prywatni i mniej prywatni? Ale dobrze, pójdę sobie prywatnie, lecz nie do was. Chytry dwa razy traci. A wybierałam się do was jeszcze do okulisty i dentysty, ale jak nie, to nie :))
nikt nie będzie za tobą płakać, idź sobie gdzie chcesz, nawet do egzorcysty. a to że nie rozróżniasz abonamentu od płacenia za każdą wizytę osobno to już twój problem
Korposzczurze jakbym chciała zniszczyć swoją firmę, to bym cię chętnie zatrudniła. Jesteś więc albo pracownikiem który nie lubi swojej firmy albo konkurencją.
Niestety nie mogę napisać nic dobrego na temat lux med, umowa podpisana usługi nie są świadczone. Stanowczo odradzam !!!! Krzysztof
Niestety z ubolewaniem stwierdzam że Luxmed jest w tej chwili gorszy od placówek NFZ. I to pod każdym względem. Nawet nfzetowskie rejestracje biją te Luxmedu na głowę. Nie wiem doprawdy kto w NFZ dał im kontrakt. Oni pacjentów ubezpieczonych traktują o niebo gorzej niż komercyjnych, abonamentowy to dla nich też nfzetowski - czyli gorszy a komercyjny też nie jest w stanie dodzwonić się do rejestracji. Co się stało z tą firmą... totalna klęska. Załatwiam teraz cudze sprawy a ze swoimi już nie przyjdę, chyba że nie będę miała wyboru.
Opieka medyczna w LUX MED to nieporozumienie na które szkoda każdej złotówki. Opłacanie abonamentu w tej firmie jest bez sensu. Pieniądze się płaci a z usług skorzystać się nie da. Permanentny brak terminów do wszelkiej maści wątpliwych specjalistów. Jak już uda się złapać jakiś termin po całodziennym polowaniu na wizytę którą ktoś odwoła to na miejscu okazuje się że są duże opóźnienia. Pacjenta traktuje się przedmiotowo i tresuje się go czasową całkowitą niedostępnością terminów. Nagła potrzeba skorzystania z porady specjalisty lub chęć umówienia się do prawdziwego fachowca kończy się tym że trzeba szukać lekarzy poza LUX MED i ponieść dodatkowy koszt za opłacanie prywatnych wizyt. Nie polecam!
Ta firma to porażka. Teleporada umówiona na 18.45, człowiek czeka cierpliwie na telefon, w ciągu ponad 45 minut, czyli do 19.40 zero kontaktu, totalna olewka. Jak można tak traktować pacjenta? Zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych? Świetnie! Mają darmowy kredyt od klientów, których olali! Nigdy już nie skorzystam i wszystkim będę odradzał. Nie umawiajcie się na teleporady, poczekacie sobie z godzinkę, a potem zaproponują Wam zwrot pieniędzy.... o ile sami do nich zadzwonicie!
Pracownicy pod telefonem nie potrafią rozmawiać z klientem, nie potrafią odpowiadać na pytania z sensem, na każde zadane pytanie słyszy się tylko odpowiedź w postaci recytacji ich procedur wewnetrznych, a więc zero merytoryki, dialogu, elastyczności i otwartości na klienta. Zdarzyła się też taka panna, która przekrzykiwała i nie dała dojść do słowa, a gdy jej zwróciłam o to uwagę, to rzuciła słuchawką, to się dopiero nazywa pełna profeska. Widać rynek pracownika dotarł już do tej firmy skoro ratują się kim popadnie przez co nie są w stanie zagwarantować obsługi klienta na najwyższym poziomie. Sama firma nastawiona wyłącznie na branie kasy, a oto dowód na to: w procedurach wew.tak skrzętnie recytowanych przez pracownikow firmy jest ponoć napisane, że przerwa w ciągłości wizyt u danego specjalisty trwająca powyżej pół roku skutkuje tym, że kolejna umówiona wizyta jest już traktowana przez nich jako pierwsza wizyta a nie kolejna i nie ważne jest to, że klient tłumaczy, iż takie podejście do tematu jest niezgodne ze stanem faktycznym, ponieważ dla mnie jest to kolejna wizyta, bo dotyczy kontynuacji leczenia i przedłużenia recepty, a więc taki zapis w procedurze ma się w mojej sytuacji nijak do rzeczywistości. Oczywiscie zaproponowano mi anulowanie wykupionej przeze mnie wizyty i w to miejsce umówienie nowej "pierwszej" wizyty xD, to ja na to a czym one beda sie różniły w takim razie, to panna pod telefonem że długością wizyty, kolejne wizyty trwają pół godz., a pierwsza 1 godz. bo lekarz bedzie musiał zapoznać się z historia mojej choroby, to ja na to, że lekarz który będzie do mnie dzwonił powinien ją sobie sam przejrzeć w komputerze, wszystko jest przecież dostępne w systemie, a więc samo wypisanie recepty zajmie 5-10 minut więc wizyta "pierwsza" jest w tym momencie niepotrzebna, oczywiście znowu usłyszałam recytacje wiersza pt."procedura wew." xD No i uwaga jest jeszcze jedna różnica między pierwszą a kolejną wizytą, za wizyte pierwszą trzeba zapłacić po prostu więcej xD, to już raczej nie wymaga dalszego komentowania xD Podsumowując zero logiki, bzdurne procedury zaklamujace rzeczywistość niczym machina urzędnicza, brak elastyczności i zorientowania na klienta, brak indywidualnego podejścia do problemu klienta, brak człowieczeństwa w gąszczu tych wszystkich ich regulaminów i innych instrukcji a przede wszystkim logicznego myślenia. Lepiej już kase zostawić u konkurencji np. Enel med lub Damianie. Zdecydowanie odradzam, szkoda na taką firmę czasu, zdrowia, energii no i oczywiście ma się rozumieć kasiorki
dlaczego negatywne opinie znikają z tego profilu?
są nadal, albo źle szukasz, albo są zasypane durnotami osób ktore narzekaja na lekarzy
Długi czas oczekiwania na opis z rezonansu (badanie prywatne) pielęgniarki aroganckie i niemiłe żeby nie napisać chamskie.
Jestem od dawna pacjentką Lux Med we Wrocławiu, muszę stwierdzić że ostatnio pogorszyła się jakość usług dla pacjentów. Dostanie się do specjalisty jest tak samo trudne jak w NFZ. Ostatnio kolejne rozczarowanie. Oddawałam mocz do ogólnego badania w związku z bakteryjną infekcją pęcherza moczowego. Otrzymany wynik nie miał części " Osad" (a tam jest pozycja - bakterie). Pani powiedziała, że chyba wszystko jest dobrze. Następnego dnia oddałam mocz do badania w innej placówce i ilość bakterii wymagała leczenia.
Od końca zeszłego roku korzystam z pakietu LuxMed wykupionego przez firmę w której jestem zatrudniona (wcześniej korzystałam z Medicover i byłam bardzo zadowolona. W LuxMed Są ogromne problemy z zapisaniem się do lekarza. Obecnie szukam terminów na 5 zabiegów rehabilitacji w Warszawie i obawiam się, że nie uda się to. Już chyba lepiej skorzystać z nfz tam przynajmniej ustalą jakiś termin, człowiek poczeka i skorzysta. Po prostu szok i niedowierzanie przeżywam.
Interesuje, ponieważ forum jest pracownicze, ale pisząc komentarz możesz wybrać kim jesteś, np. klientem
Zgadzam sie z tą opinią, w Luxmed terminy są bardziej odległe niż w państwowych przychodniach. Żenada.
Dzień dobry byłem umówiony u dermatologa w przychodni w Dąbrowie Górniczej Poliklinika (usunięte przez administratora) Prin 17 sierpnia na godzinę 17 30 gdzie dzień wcześniej wizyta była potwierdzona przez przychodnie , po czym po przyjechaniu na odpowiedni wcześniej umówioną godzinę okazało się że jest jeszcze 26 pacjentów w kolejce i trzeba czekać około trzech godzin!
Pracownik personelu nie medycznego. Skandal jeśli chodzi o godziny pracy. Kierownicy mają nie równo pod sufitem dając pracownikowi 13h w dniu gdzie w następnym idzie na 7. Gdzie etyka pracy u diabła. Ludzie to nie zabawki i nie można ich rozstawiać po kątach. Gdzie przepraszam jest komfort pracy jak mówili na rozmowie rekrutacyjnej?
Potwierdzam co mówi kolega. Pracowałem tam tylko 3 miesiące i uciekłem. Dział utrzymania IT to jakaś porażka, dyżury nie płatne ale do odbioru w dogodnym terminie ale dla nich. Praca we wdrożeniach po 10-12h i jeszcze najlepiej żebyś przed wdrożeniem pracował. Zero dodatków, to co usłyszałem od starych pracowników pomogło mi w decyzji żeby szybko odejść. Kierowniczka działu IT - masakra, dba tylko o siebie. Dużo pracowników i chaos, co parę godzin zmiana priorytetów.
W LUX MED pracujemy zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawa pracy, dlatego prosimy o opisanie wyżej wymienionej sytuacji poprzez anonimowy formularz: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl Dzięki temu będziemy w stanie podjąć odpowiednie działania wyjaśniające.
W dobie pandemii wiele decyzji musi być podejmowanych szybko, co oczywiście wpływa to na projekty i priorytety IT. Wymaga też czasem zwiększonych wysiłków i pracy w godzinach nadliczbowych. Są one jednak rozliczane i ustalane indywidualnie z przełożonym, tak samo jak dyżury w przypadku stanowisk Administratorów. Wdrożenia, z racji specyfiki branży odbywają się w nocy ponieważ w ciągu dnia dostępność usług w naszych Placówkach dla Pacjentów jest dla nas najważniejsza. Jest nam jednak bardzo przykro, że nie zdecydował się Pan zostać z nami dłużej. Jeśli chciałby Pan omówić jakąś kwestię bezpośrednio - zapraszamy do kontaktu mailowego: agnieszka.dygdon@luxmed.pl
Nie, najlepiej nie składać tam cv, bo szybciej będziesz chciał odejść. Typowe korpo, jeśli nie jestes pracoholikiem i nie oddasz życia prywatnego tej firmie to nie ma sensu
Nie róbcie sobie jaj, to nie pandemia tak jest od jakiś 15 lat ? tyle pandemia nie trwa :D Są pracownicy co tam pracują po 10 lat i opowiadają różne rzeczy... Nikt nic nie słucha, zwalniają pracowników jak nie chcą dłużej pracować (czasowo), nie zdążą nawet napisać do was :D Podobno poprzedniego kierownika zwolnili bo zachorował na dłużej.... Masakra.
Jedna wielka ściema. HR'y nic nie robią, nie pomagają, zamykają się za drzwiami i tyle. Jedyne co prawda to że zrzucają na kierowników decyzję żeby umyć ręce. Dyrektorzy to samo, macie robić ich to nie interesuje. A kierownicy ? Misza to muszą więc ryzykują później sądem pracy.
Napiszesz inicjały tej pseudo kierowniczki ? Ciekaw jestem czy to ta sama zołza która po plecach koleżanki wspieła sie na pewne stanowisko..
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 159.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 88, z czego 9 to opinie pozytywne, 66 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.